Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Tottenham nieugięty: 40 mln za Modricia

» 20 lipca 2012, 21:17 - Autor: matheo - źródło: Manchester Evening News
Manchester United musi zapłacić 40 milionów funtów, jeśli chce mieć w swoim składzie Lukę Modricia z Tottenhamu Hotspur.
Tottenham nieugięty: 40 mln za Modricia
» Luka Modrić wciąż nie wie, gdzie będzie występował w przyszłym sezonie
Czerwone Diabły są od dawna łączone z transferem Chorwata. Faworytem w walce o utalentowanego pomocnika wydaje się jednak Real Madryt. W grze pozostaje również Paris Saint-Germain

Tottenham nie zamierza robić problemów Modriciowi z odejściem, ale spełniony musi zostać podstawowy warunek – zainteresowany klub musi zapłacić 40 mln funtów. Wcześniej prasa pisała o kwocie o 5 mln funtów niższej, ale to suma niezadowalająca dla działaczy Kogutów.

– Luką nieustannie interesują się trzy kluby. Tottenham musi się jednak trzymać swoich racji. Będziemy mogli dyskutować o jego sytuacji, jeśli oferta będzie odpowiednia – mówi Andre Villas-Boas, nowy szkoleniowiec londyńczyków.

– Ważne jest obustronne zrozumienie. Rozmawialiśmy i znam punkt widzenia Luki, a on zna stanowisko klubu.

– Znaleźliśmy się w trudnej sytuacji, ale chcemy współpracować. Otwarcie mówimy, że będziemy wysłuchiwać ofert innych klubów. Problem w tym, że propozycje te nie spełniają wymagań prezesa Daniela Levy'ego. Jeśli to zostanie załatwione, to nie będzie żadnych problemów – dodaje Villas-Boas.


TAGI


« Poprzedni news
Fletcher nie wybiera się na emeryturę
Następny news »
Ferguson ocenia pierwsze treningi Kagawy

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (36)


Nani1900: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.07.2012 11:19

Wolał bym, żeby doszedł do nas. Mielibyśmy pewny środek pola na 5 - 6 sezonów. Zresztą Modric to jeden z najlepszych na tej pozycji, wiec nie wiem czemu mówicie, że 40 mln to dużo. Niektórzy tu piszą, że mało strzela i mało asystuje?
Bo on nie jest od tego, on jest playmerkerm i on ma rozgrywać piłki. To tak jakby powiedzieć, że scholes jest słaby, bo mało strzela i mało asystuje...
Napewno wole go niż jakąś gwiazdke z Brazyli za niewiele mniej.
» 21 lipca 2012, 11:18 #34
shillee: Tylko, że Rudy wcale mało nie sztrzela i asystuje.
» 21 lipca 2012, 12:53 #33
Nani1900: Strzela, bo chyba każdy wie, że ma bardzo mocne i celne uderzenie z dystansu. Może i asystuje, ale nie tyle co skrzydłowi, bo to jest ich zadanie.
» 21 lipca 2012, 13:50 #32
nyczu7: a ja czuje ze wzmosnieniami United w tym roku beda Sahin/Moutinho/Eriksen , Baines i Van Persie ;) oby moje slowa sie sprawdzily !!
» 20 lipca 2012, 23:36 #31
koniu21: CHYBA CIE POGŁO
» 21 lipca 2012, 03:51 #30
PaToManU: Bardzo chcialem Modricia w skladzie ale nie jest wart 40 mln funtow . 30 tak :)
Van Persie , Baines i Moutinho lub Eriksen i mamy swietna kadre , Lucas Moura moze kiedys .
» 21 lipca 2012, 08:21 #29
hitman90: Też chciałbym, żeby Twoje słowa się spełniły:)
» 21 lipca 2012, 09:27 #28
Hudson123: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.07.2012 10:54

Jeśli mam być szczery... to ja nie. Chciałbym na Old Trafford zobaczyć jeszcze Bainesa i może Eriksena, to wszystko. Lubię Moutinho, ale w środku to już mamy trochę tłok, a Eriksen się dopiero rozwija. Co do Moury nie jestem przekonany, nie przekonuję mnie również tak wielka suma odstępnego za niego (porównajcie z van Persie'm i kto jest lepszy, a kto droższy?). Jeśli znowu chodzi o Robina... Nie widzę go u nas w drużynie. To raczej typ lidera ofensywy, a takiego już mamy (Wazza). Zresztą jak wy to sobie wyobrażacie? A co z Hernandezem? Co z Welbeckiem? Wreszcie z Berbatovem, jeśli ostatecznie zostanie? Ferguson raczej trzema napastnikami nie będzie grał, nie w każdym meczu. Kończąc, Sahina po prostu nie chciałbym. Trochę z powodów taki samych jak w/w Moutinho, trochę z powodów osobistych.
» 21 lipca 2012, 10:53 #27
Nani1900: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.07.2012 11:37

Hudson123

My mamy w środku tłok?

Scholes
Cleverley ( co chwile kontuzjowany )
Carrick
Anderson ( co chwile kontuzjowany )
Flecher ( chory, może nie wrócić już do dawnej formy )

Potrzeba nam Modrica/Moutinho/Sahina, bez jeszcze jednego prawdziwego środkowego będzie nam ciężko odzyskać tytuł. Jeśli w następnym sezonie będzie znowu tyle kontuzji, to bez jednego transferu do środka będzie bardzo ciężko.
» 21 lipca 2012, 11:30 #26
Hudson123: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.07.2012 12:00

W środku są: Scholes, Carrick, Kagawa, Cleverley, Anderson, Fletchera rzeczywiście liczyć zbytnio nie można, w środku grają też od czasu do czasu Giggs czy Jones. Do tego doszedł jeszcze Powell. Może i masz rację, nie wziąłem poprawki na kontuzje (choć nadal myślałem, że jest ktoś jeszcze, dziwne...). W takim razie, co do Moutinho zmieniam zdanie, ktoś doświadczony przydałby się.
» 21 lipca 2012, 11:59 #25
Nani1900: Hudson123

Kagawe nie uznaje jako środek, jest to pomocnik, ale offenstywny gra za plecami napastika, wiec środek boiska to nie jest;). Ja wypisałem tych co grają w środku. Powell tak samo.
Giggs najlepiej radzi sobie na skrzydle i zamiast bezpotrzeby wstawiać go do środka, to można kupić prawdziwego środkowego.
Jones' a można dać, ale jego miejsce to obrona i niech tak pozostanie.
» 21 lipca 2012, 13:47 #24
satan23: lol można by racjonalnie myśleć o ok 30mln euro.. we łbach się PIEmiesza ;]
» 20 lipca 2012, 23:12 #23
lukas0970: A co jeśli nikt nie wyłoży za niego tyle pieniędzy ? Luka zostanie ?
» 20 lipca 2012, 23:08 #22
satan23: No właśnie ciekaw jestem czy aż tak bardzo go potrzebuje Real City możliwe że cena ich trochę zniechęci bo to sporo by było jak za rezerwowego :P
» 21 lipca 2012, 09:43 #21
sisinho: Jego karta jest własnością klubu, ma podpisany kontrakt do 2016 roku więc jak nikt nie da odpowiedniej kwoty to Tottenham go nie sprzeda. Koguty nie szukają na siłę kasy bo mają ją na transfery.
» 21 lipca 2012, 10:34 #20
hitman90: 40 mln za Chorwata to jakiś żart;) Tyle forsy zapłaciła Barcelona za Fabregasa, młodszego i w każdym elemencie piłkarskiego rzemiosła lepszego od Modricia. Mam nadzieję, że żaden klub nie wyłoży takiej forsy a Levy za jakiś czas obudzi się z ręką w nocniku, będąc zmuszonym oddać Lukę za jakieś grosze.
» 20 lipca 2012, 22:50 #19
wlodekzlc: Dokładnie. On nie jest tyle wart, a zarząd Spursów naciąga strunę na maksa, jednak nie wiedzą, że może ona pęknąć.
» 20 lipca 2012, 22:52 #18
PrzemekGucio: @hitman90 - nie zgodzę się, że Luka jest gorszy od Fabregasa.
» 21 lipca 2012, 00:22 #17
CRX2: @PrzemekGucio - na szczęście praktycznie cała reszta się zgadza.
» 21 lipca 2012, 02:01 #16
hitman90: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.07.2012 09:29

A dlaczego się nie zgodzisz?? Modrić uwiązany jest do środka pola, nic nie strzela i mało asystuje. Fabregas jak pokazały ME może nawet zagrać na szpicy (chociaż jak był w Arsenalu to grał tam, gdzie teraz Luka. Trzymał środek jak stary wyjadacz, dyrygował tempem itp). Ma fantastyczny przegląd pola, o technice i strzale nawet nie ma co pisać, więc w czym Modrić jest lepszy? W Arenalu trzymał środek jak stary wyjadacz, dyrygował tempem itp
» 21 lipca 2012, 09:26 #15
sisinho: Gdyby Fabs był w Tottenhamie to odszedłby za większą kasę. Nie od dziś wiadomo że Arsenal sprzedaje zawodników za grosze.
» 21 lipca 2012, 10:36 #14
ByAndrzej: Luka, nie jest Zbytnio potrzebny . Lecz te max 30 Baniek można dać . Więcej nie, Ale Moutinho można by kupić ;)
» 20 lipca 2012, 22:40 #13
Nani1900: Czemu modric nie jest potrzebny? A czemu Moutinho jest potrzebny?
Grają na tej samej pozycji. A pozatym Modric jest o klasę lepszy.
» 21 lipca 2012, 11:22 #12
jarek87999: lepiej kupic za ta kase RVP i Eriksena mysle ze 40ml starczy na nich + baines 13ml za berbatova i andersona dostaniemy z 15ml i gramy a w przyszlym roku tylko obronca za rio za 20-25ml;)
» 20 lipca 2012, 22:25 #11
maciek300626: Naniemu konczy się kontrakt za rok , jeśli go nie przedłuzymy to odejdzie najprawdopodobniej . A nast. takiego zawodnika to z 30 mln :/
Scholes też zakonczy karierę , nie wiadomo jak Giggs .
» 22 lipca 2012, 13:25 #10
Martin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.07.2012 22:11

Nie ma się co dziwić. Skoro dzisiaj piłkarz jednego sezonu z ligi brazylijskiej, 'niejaki' Lucas Moura, którego 1-2 lata temu nikt nie znał jest wart więcej niż 33-35mln, to Modrić powinien kosztować nie 40, a co najmniej 60-65. Ech.. dokąd to wszystko zmierza?
» 20 lipca 2012, 22:10 #9
Luck3r: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.07.2012 22:26

Zauważ, że Lucas jest bardzo młody i każdy taki objaw talentu odpowiada wzrostu jego ceny. Modrić jest już doświadczony i ma swoje lata, oczywiście nie żeby za rok czy dwa odchodził na emeryturę, ale jest sporo starszy od Lucas'a.
Modrić jest wart swojej ceny, ale prawdopodobnie jego cena już nie wzrośnie, zaś Lucas'a może jeszcze wzrosnąć.
» 20 lipca 2012, 22:24 #8
Bartoosh21: Modric ma swoje lata?? 26 lat to dużo?? Modric ma przed sobą 10 lat gry.. tyle co Moura.. widziałeś brazylijczyka po 30stce który decyduje o sile swojego zespołu z europejskiej czołowki?? Ronaldinho od dawna w Brazylii, Ronaldo konczył kariere w wieku 34 lat będąc nie w formie od lat, gdzie teraz jest Robinho? gdzie kończył karierę Rivaldo? wyjątkami mogą być obrońcy.. ale nie muszą.. za to rozgrywający - Pirlo, Scholes, Xavi, Gerrard - to przykłady pilkarzy po 30stce którzy stanowią o sile zespołu w którym grają i takim typem jest Modric..
» 21 lipca 2012, 09:24 #7
powereete: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.07.2012 21:49

Pamiętacie tego newsa co pisali, ze Modric w ciagu 48 godzin stanie sie piłkarzem Realu Madryt? oj kiedy to bylo :D
» 20 lipca 2012, 21:48 #6
Cris89: Kto jak kto ale Daniel Levy jest nieugięty. Zawsze winduje cenę swojego gracza do maksimum i jak się uprze to taniej nie sprzeda. Perez chyba jeszcze nie wie z kim ma do czynienia. Jeszcze wyjdzie na to, że Luka zostanie w Tottenhamie na kolejny rok. Wcale by mnie to nie zdziwiło.
» 20 lipca 2012, 21:24 #5
RooneyMU: Mnie też nie.
» 20 lipca 2012, 22:11 #4
obserwator: Obaj w biznesie nie od wczoraj. Trzydzieści pięć milionów euro wydaje mi się rozsądną propozycją. Nie widzę powodu by płacić za Chorwata więcej niż za Alonso czy Karima. Komplikując dopięcie operacji prezes londyńskiego klubu szkodzi przede wszystkim Luce. Z niewolnika..
» 20 lipca 2012, 22:18 #3
obserwator: Bo nie jest to ani Alonso ani Mesut, choć może zastąpić ich obu. Wspaniały organizator gry, z kapitalną wizją i przeglądem pola, będący jedynym graczem na rynku który może wnieść coś wyjątkowego do drużyny Królewskich.
» 21 lipca 2012, 12:24 #2
SoSa9: Hmm ... Moutinho 10mln tanszy ale kto wie co SAFowi w glowie siedzi ;)
» 20 lipca 2012, 21:21 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.