Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ferguson o transferach i nowych nabytkach United

» 12 lipca 2012, 18:28 - Autor: Biafra - źródło: manutd.com
Sir Alex Ferguson, po zakontraktowaniu Shinjiego Kagawy i Nicka Powella, zamierza w letnim okienku transferowym sprowadzić do Manchesteru United jeszcze jednego lub dwóch nowych piłkarzy.
Ferguson o transferach i nowych nabytkach United
» Sir Alex Ferguson, po zakontraktowaniu Shinjiego Kagawy i Nicka Powella, zamierza w letnim okienku transferowym sprowadzić do Manchesteru United jeszcze jednego lub dwóch nowych piłkarzy.
Podczas dzisiejszej konferencji prasowej na Old Trafford, podczas której dwa nowe nabytki Czerwonych Diabłów zostały oficjalnie zaprezentowane, szkocki menadżer wypowiedział się odnośnie potencjalnych transferów.

- Postaramy się ściągnąć do nas jeszcze jednego lub dwóch zawodników - przyznał Ferguson. - Podczas wielkich międzynarodowych imprez na rynku transferowym zazwyczaj nic się nie dzieje, jednak teraz, gdy mistrzostwa Europy się już skończyły postaramy się o jeszcze jakiś transfer.

- Zawsze staramy się mieć przygotowane transakcje pod koniec sezonu, aby później nie musieć czekać przez całe lato. W przypadku Kagawy było trochę negocjacji, w związku z czym cała operacja przeciągnęła się o kilka tygodni, jednak jeśli chodzi o transfer Powella to wiedzieliśmy , że Dario Gradi [dyrektor sportowy Crewe Alexandra] pomoże nam szybko sfinalizować przenosiny Nicka na Old Trafford.

Sir Alex zdradził również, iż rozmawiał z Gradim o pozycji, na jakiej najlepiej spisuje się Powell, gdyż w Crewe zdarzało się grać młodemu Anglikowi jako cofnięty napastnik.

- Zapytałem Dario, czy Nick może z powodzeniem występować jako środkowy pomocnik - dodał Szkot. - Przyznał, iż to właśnie jest jego nominalna pozycja, o czym mówił nam również sam Powell, z czego jesteśmy bardzo zadowoleni. Mamy nadzieję, że u nas w klubie będzie grał i rozwijał się właśnie na tej pozycji.

- Jeśli chodzi o Kagawę to z pewnością będzie grał on bardziej z przodu, bardziej ofensywnie niż Powell. Nie powinniśmy zmieniać stylu gry dla jednego zawodnika, ale Shinji jest piłkarzem, który może zrobić różnicę. Być może będzie tym, który da nam przewagę pod bramką przeciwnika. Jeśli tylko utrzyma swoją formę strzelecką, będzie dla nas bardzo użytecznym graczem.

Kagawa w minionym sezonie był drugi na liście najlepszych strzelców w Borussii Dortmund, a po zaaklimatyzowaniu się w europejskim futbolu, za sprawą dwóch niezwykle udanych sezonach w niemieckim klubie, powinien bardzo szybko przystosować się do gry w Anglii.

- Shinji uda się z nami do Afryki, a następnie do Chin, więc bardzo szybko zobaczycie go w akcji - wyjawił sir Alex mając na myśli rozpoczynające się przedsezonowe tournee.

- Kiedy tylko pozna smak angielskiego futbolu i nauczy się sztuczek, z których korzystają nasi gracze, bardzo szybko wkomponuje się od zespołu. Sądzę, że będziemy mogli skorzystać z jego usług już w pierwszym meczu ligowym. Nie widzę ku temu żadnych przeszkód.

Jeśli chodzi o Powella to na swój debiut w pierwszej drużynie przyjdzie mu z pewnością poczekać dłużej niż Japończykowi, jednak on również uda się z zespołem na tournee.

- Nick ma dopiero 18 lat, więc w jego przypadku chodzi bardziej o rozwój fizyczny - zaznaczył Szkot. - Będzie jednak przebywał z nami i trenował każdego dnia.

- Piłka nożna obecnie stwarza znacznie więcej możliwości dla młodych piłkarzy, a my w United zawsze dajemy im możliwość rozwoju, stawiając na nich - zakończył Ferguson.


TAGI


« Poprzedni news
Powell: Chcę się ciągle rozwijać
Następny news »
Czy to będą nowe wyjazdowe koszulki?

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (90)


ostry1878: Najważniejsze ze kupić kogoś kto będzie grał w 11 a nie na ławce .
» 16 lipca 2012, 00:58 #85
pemocasillas11: Jako kibic Realu mogę dać od siebie tylko tyle że tak,Real interesował się Lucasem,ale powiedział on że odejdzie dopiero po mistrzostwach świata 2014.Tyle ode mnie.
Pozdrawiam
» 13 lipca 2012, 23:25 #84
HubsS1: Oby ściągną jeszcze bynajmniej Mouthino i będzie pięknie!
» 13 lipca 2012, 20:30 #83
wlodekzlc: Czas leci, SAF chce zabrać nowe nabytki na Tournee, jednak jak na razie to nic nie słychać o tym, że ciężko pracuje nad tymi transferami. Do wylotu zostało mało czasu, może jeszcze uda się zakontraktować tych dwóch zawodników. Najbardziej chciałbym tego lata widzieć na Old Trafford Moutinho i Bainesa.
» 13 lipca 2012, 18:17 #82
xiondz: Nie no bez przesady. Nie ma pośpiechu z transferami. Do 31 sierpnia jeszcze daleko. Co nie znaczy że Fergie ma transfery zostawić na ostatnią chwilę bo konkurenci nie śpią ale jeśli SAF kupi jakiegoś piłkarza(y) po tourne i całym okresie przygotowawczym to tragedii nie będzie.
O ile mi wiadomo to Fergie nie jest teraz na wakacjach a nawet jeśli by był, to przecież nie oznacza to że całe United śpi... przecież on ma swych scoutów, asystentów, doradców i cały szteb który jest dostępny chociażby pod telefonem więc nie panikujmy.
Manchester United jeszcze się tego lata wzmocni. Sam Fergie to nam obiecał. Nawet jeśli Modric, Moutinho, Lucas Moura, Baines i inni "przejdą nam koło nosa" to SAF jest na tyle doświadczonym managerem iż znajdzie "zamienniki" (czytaj graczy innych co nie znaczy że słabszych)
Mimo iż w przeszłości zdarzało się że przegrywaliśmy rywalizację o jakiegoś gracza z innymi zespołami to przecież nigdy nie odbiło się to tragicznie na zespole. Nie wygranie w jednym roku mistrzostwa Premierleague i odpadnięcie z LM to nie jest totalna tragedia. Tragedią byłoby np ogłoszenie przez klub bankructwa i degradacja o kilka lig niżej. Nic takiego jednak nie nastąpi.
Od lat zaliczamy się do ścisłej czołówki na wyspach, w Europie i w Świecie więc kochani parafianie...miejcie więcej wiary w dziadka Alexa :)
» 13 lipca 2012, 20:42 #81
ZuczekUnited: Masz racje, lepiej nie kupowac kota w worku
» 13 lipca 2012, 14:36 #80
MDuch7: Za tą samą kasę mamy Moutinho.
» 13 lipca 2012, 16:18 #79
ZuczekUnited: Mam wrazenie po wypowiedziach SAFa, ze jesli przyjdzie wzmocnienie do pomocy, to na wiecej niz jednego zawodnika nie mamy co liczyc. Oby przyszedl Modric
» 13 lipca 2012, 14:17 #78
cesarz: dwa transfery, ale i tak brakuje nam playmarkera, pilkarza pokroju Modrica. Watpie by te dwa transfery duzo wniosły do gry United.
» 13 lipca 2012, 13:51 #77
Pemek93: Strasznie podobała mi sie gra Modrica w ostatnim sezonie widac ze podciaga zespol trzyma przy piłce ale watpie ze SAF go sciagnie jednak gdyby tak bylo to mysle ze troche mogłby pomóc w tej naszej troszke nieskompletowanej pomocy.
» 13 lipca 2012, 13:12 #76
mcis: SAF pewnie by go sciagnal, nawet za te 35mln, tylko Mdric pewnie przejdzie do Hiszpani. ja wcale nie mam mu tego za zle, pewnie nie chcialby wzmacniac rywala Tottenhamu, czyli nas...
» 13 lipca 2012, 13:51 #75
szalik666: [link usunięty] ter.com/coco_popp/stat us/221624065121730561/photo/1/large
» 13 lipca 2012, 12:48 #74
vip14: Niech zawitają do Naszego składu Moutinho i van Persie top będzie dobrze. Z takim składem będziemy mogli zacząć sezon 2012/13. :D
» 13 lipca 2012, 12:14 #73
RooneyMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.07.2012 12:33

Lucas Moura będzie wystarczającym wzmocnieniem.
Po co nam Moutinho i van Persie.
1.W pomocy mamy Carrick, Scholesa, Clevereya, Kagawe i może wróci Fletcher.
2.W ataku mamy Rooneya i dwóch równych napastników Hernandeza i Welbecka.
» 13 lipca 2012, 12:30 #72
Lcris: dokładnie on może grać jako boczny pomocnik środkowy pomocnik klasyczna dziesiątka a nawet do wsparcia dla Rooney'a w ataku bo też często gra jako napastnik w sao paulo bo jest obu nozny I tak uniwersalny jak Cristiano R. czy Lajonelka M.
» 13 lipca 2012, 12:35 #71
Baster: Ciekawie sprawa wygląda z Lucasem Moura. Jeżeli naprawdę chcemy go kupić i gdyby się powiodło... Ok, nie wiadomo jak poradzi sobie w europie, zwłaszcza w Anglii gdzie gra się całkiem inaczej niż w Brazylii.

Ale nominalny środkowy pomocnik, który z powodzeniem gra na skrzydłach. Czyli pozycje, o których mówi się, że trzeba wzmocnić. Gdyby się sprawdził to Alex (co prawda pewnie nie za małe pieniądze), ale upiecze dwie pieczenie na jednym ogniu.
» 13 lipca 2012, 11:57 #70
brylaant: myślę,że to bd Roger Guerreiro
» 13 lipca 2012, 11:52 #69
patrykbor2: My o nim nie marzymy, my trzymamy kciuki zeby do nas nie trafil.
» 13 lipca 2012, 11:30 #68
azir7: a po co w MU ten patałach ? :)
» 13 lipca 2012, 13:16 #67
Lcris: dailymail.co.uk/sport/football/article-2172791/Lucas-Moura-close-Manchester-United-move.html - do środy wg DM ma się wyjaśnić czy Moura będzie u nas. A jak sie uda to po Olimpiadzie dolaczy do nas. Jeszcze zaskoczy na tej Olimpiadzie zobaczycie. Jest wiekszym talentem niz Neymar Ganso Oscar czy Damiao. Jak zawsze informacje o transferach w komentarzach wyprzedzają redakcję!
» 13 lipca 2012, 10:35 #66
macieks400: wiadomosci24.pl/artykul/kto_zostanie_pilkarskim_objawieniem_igrzysk_olimpijskich_w_237514.html
» 13 lipca 2012, 01:20 #65
szalik666: A ja przemyslalem sytuacje i zmieniam zdanie bo skoro saf powiedzial ze powell bedzie CM to wydaje mi sie ze zamiast ŚP sciagnie skrzydlowego (Anderson do benfiki + $ i do nas Gaitan?) poniewaz chyba nie kalkulowal odejscia parka chociaz CM na juz by nam sie na pewno bardzo prfzydal chocicaz 1 skrzydlowego tez nam brakuje (nie licze Giggsa) zobaczymy co nasz staruszek wykombinuje
» 13 lipca 2012, 00:10 #64
swistek: jaka jest klauzura odejścia Moutinho ?
» 12 lipca 2012, 23:49 #63
szalik666: 40 mln
» 13 lipca 2012, 00:04 #62
MDuch7: Odejdzie za mniej ;)
» 13 lipca 2012, 09:42 #61
szalik666: Pewnie ok 25 mln tyle ze funtó a klauzula jest podajże w ojro
» 13 lipca 2012, 12:15 #60
swistek: dzięki. ;)
» 14 lipca 2012, 02:39 #59
Klimaa: Kagawa zrzucony będzie na głęboką wodę, Alex oczekuje od niego dobrej formy strzeleckiej. Tylko jak będzie chciał go ustawić? Kosztem jednego napastnika czy raczej będzie grał za dwoma?.. Zobaczymy
» 12 lipca 2012, 23:26 #58
BoShE: Kamo ja bym ich nazwał The $hitizes :D
» 12 lipca 2012, 23:02 #57
brylaant: Moutinho , Baines, Lucas Moura - jeden , ew. dwóch z nich ;)
+

Van Persie hehe
» 12 lipca 2012, 22:29 #56
messengerUTD: Moura? 30 mln za gnojka który nic w karierze nie osiągnął, nie masz pewności czy sobie poradzi w Premier League. A co jeśli nie wypali? 30 patyków idzie w błoto.

Van Persie? A na co on nam? Szkoda kasy.
» 12 lipca 2012, 22:59 #55
patrykbor2: W karierze nic nie osiagnal, bo ona dopiero sie zaczela. Jezeli nie zaryzykujemy to za kilka lat mozemy sobie w brode pluc. Wedlug mnie ta gra jest warta swieczki.
» 12 lipca 2012, 23:35 #54
sisinho: Według mnie nie. Przejechaliśmy się na wielkich talentach z Brazylii - Kleberson,Anderson. Arsenal kupił Baptiste i Denilsona, efekt ten sam. City zakupiło Robinho, któremu po 1-2 sezonach znudziło się granie w PL. Mało który piłkarz z Brazylii zrobił karierę w Anglii, więc stanowcze nie wydawaniu 30 mln za gwiazdkę mediów. Więcej go widać w gazetach niż na boisku.
» 13 lipca 2012, 09:31 #53
messengerUTD: @ patrykbor2

A Hazard to co? Jest tylko rok starszy(91 rocznik), a Moura(92) a osiągnął o wiele więcej niż Lucas.

Kupić go można, ale nie za 30 baniek.
» 13 lipca 2012, 13:58 #52
brylaant: z Persim to był żart - , -

fajnie było by mieć w składzie Neymara, tylko na 100% nierealne . ;)
» 13 lipca 2012, 15:06 #51
kruk581: Kagawie pasuja kolory MU:) mam przeczucie, ze sprawdzi sie.
» 12 lipca 2012, 20:42 #50
misiu94rio: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.07.2012 20:37

jaki numer ma kagawa ? 26 ?
wiem, ze numery nie graja .
» 12 lipca 2012, 20:37 #49
mateomufc: 26. kagawa
» 12 lipca 2012, 20:39 #48
misiu94rio: a Antonio Valencia ?
» 12 lipca 2012, 20:41 #47
zylnor: Siódemeczkę. ;]
» 12 lipca 2012, 20:45 #46
Lcris: pewno Lucas Moura i Baines albo moutinho
» 12 lipca 2012, 20:28 #45
xiondz: "...Jeśli chodzi o Kagawę to z pewnością będzie grał on bardziej z przodu, bardziej ofensywnie niż Powell..."

Pstryczek w nos dla gimnazjalistów którzy twierdzili iż Fergie będzie cofał Kagawe tak jak cofał Andersona i zabije w japończyku ofensywny styl gry po czym Sinji skończy jak Abreu Oliveira.
Lol.
» 12 lipca 2012, 20:18 #44
oscarosa: Bez obrazy ale masz jakiś kompleks na punkcie gimnazjalistów? też kiedyś byłeś takim małolatem i gdyby nie to że w tych czasach komputerów było jak na lekarstwo to pewnie też byś takie komenty pisał. To już któryś komentarz skierowany do tej grupy użytkowników dlatego tak zwróciłem na to uwagę. A tak poza tym to Fergie może mówić jedno a robić drugie więc kto wie jak to się skończy z tym Kagawą. Pozdro
» 12 lipca 2012, 21:32 #43
Draciel: oscarosa- to się nazywa 'kompensacja' ;)
» 12 lipca 2012, 22:42 #42
cesarz: chłopcze idz sie lecz.
» 13 lipca 2012, 14:03 #41
spOntan: @xinodz dopÓki

widać nawet ludzie po 8 klasach podstawówki, 4 latach liceum i studiach robią błędy...

ktoś ma ewidentnie kompleks, czyżby kryzys wieku średniego? albo złe wspomnienia z dzieciństwa.


ić sobie stond trolu
» 13 lipca 2012, 15:28 #40
xiondz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.07.2012 15:40

Koles...ja widze, ze błyskotliwoscia i argumentami ty tutaj raczej nie grzeszysz ale jestes ode mnie mlodszy o 11 lat...
Wiec okreslenia "chłopcze" to sobie uzywaj zwracajac sie do wlasnego dziecka..
Jesli je sobie wczesniej zrobisz.

spOntan @
Literowka to literowka. Ma niewiele wspolnego z rzeczowa wymiana pogladow wiec nie wyskakuj tutaj z czepianiem sie o literowki. Kazdemu sie zdarzaja. Sie zapisz do jakiegos konkursu ortograficznego w stylu "100 dyktand w jeden dzień" czy cos w tym stylu i nie osmieszaj sie rzucajac inwektywy o trolowaniu bo w najlepszym wypadku mozna by to skwitowac stwierdzeniem "przyganiał kocioł garnkowi". Twego trollingu komentowal nie bede bo szkoda mi na ciebie mego czasu.
» 13 lipca 2012, 15:33 #39
R10KOXu: Okey... :O
» 13 lipca 2012, 15:34 #38
spOntan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.07.2012 17:13

'Literowka to literowka.Ma niewiele wspolnego z rzeczowa wymiana pogladow' - a gdzie w tej rozmowie jest jakaś rzeczowa wymiana poglądów bo ja nie zauważyłem? :o
» 13 lipca 2012, 17:11 #37
xiondz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.07.2012 17:35

Okulary sobie kup. Wymiana pogladow byla np tam gdzie ktos uznal iz mam kompleksy i sie czepiam gimnazjalistow a ja sprostowalem ze mam zastrzezenia jedynie do tych piszacych brednie. Bo inaczej tego nie mozna nazwac jesli user X czy Y nie ma zielonego pojecia o trenowaniu pilkarzy/taktyce/fizjologi/marketingu a porywa sie na krytykowanie lub nawet (o zgrozo) ma czelnosc pisac iz Fergie powinien odejsc albo zrobic to czy tamto inaczej. Ludzie. Ochloncie. Powinniscie byc wszyscy dumni iz zyjemy w czasach w ktorych u sterow United jest manager ktory jestem pewien iz zostanie kiedys okrzykniety trenerem wszachczasow. Jesli nie Europy to co najmniej wysb bRyTyjzkih. Male literuuffki specjalnie dla ciepie misiò kolowowy.
» 13 lipca 2012, 17:33 #36
oscarosa: Wszystko ok, z wieloma twoimi argumentami się zgadzam, zwłaszcza że gimnazjum w ogóle nie powinno istnieć , ale nie widzę sensu uderzać w całą grupę gimnazjalistów bo jestem pewny że wielu z tych dzieciaków potrafi skleić normalny komentarz. A tekst Man $hity jest akurat boski:D co nie znaczy że nie mam szacunku do rywala , ale bez przesady, to piłka nożna a nie pici polo:)
» 13 lipca 2012, 19:36 #35
mcis: to co piszesz jest prawda, jednak nalezy tez wspomniec o krzywdzie jaka wyrzadzily petro-dolary oraz RM. to Roman i szejki tak wywidowali ceny graczy. niektorzy wspominali tu czasy gdy kupowalismy Andersona. mowia oni, ze nie przybyl on za zbyt duze pieniadze, jednak ja pamietam, ze 20mln w tamtych czasach to byla olbrzymia kwota. rekordem transferowy to byl zakup Figo za 40mln. dzis te kwoty nie robia wrazenia. wystarczy, ze gacz 3 razy z rzedu kopnie pilke we wlasciwym kierunku i klub juz za niego chce 25mln.
» 13 lipca 2012, 13:49 #34
kamo0905955: Moutinho i Baines do ManU a wykurzymy City :D
» 12 lipca 2012, 20:07 #33
SenihezuDevil: Dajcie Mountinho , Bainesa i Balloteliego ;)
» 12 lipca 2012, 20:04 #32
kalafior: Balotelliego? Na serio?
» 13 lipca 2012, 11:13 #31
adi957: Baines pewnie po wakacjach podpisze kontrakt z United to raczej pewne i ja uważam,że będzie jakis pomocnik Modrić/Moutinho,bo raczej skrzydłowego Ferguson nie kupi,bo typowych na sprzedaż nie ma i nie potrzeba nam.
» 12 lipca 2012, 19:08 #30
Draciel: O środkowym pomocniku możecie zapomnieć- już Alex powiedział, że Nick będzie grał na tej pozycji. Zapewne chce z niego zrobić następce Rudego (miał być nim Pogba, ale ten postradał zmysły, spakował manatki i zdezerterował). Pytanie czy Powell rzeczywiście może grać tak głęboko? Żeby nie powtórzyła się historia Andersona.
Realnie patrząc- zapewne Baines i jakiś młodziak (niekoniecznie ogórek) na skrzydło. Ktoś musi zastąpić Parka, Ferguson nie miał przecież w planach sprzedaży Koreańczyka.
» 12 lipca 2012, 19:04 #29
DarkTwistedRoni: Zgadzam się jak najbardziej.
Jeśli SAF sięgnie po 2 graczy to pierwszym z nich bd zapewne Baines albo Clyne :)
Drugim być może skrzydłowy. Media i prasa rospisują się na temat innych środkowych jak Modrić czy Moutinho,a SAF już skompletował środek ;) Jeśli by takowy transfer skrzydłowego się sprawdził to marzę o Munianinie :) Bielsa - szkoleniowiec Bilbao już nie jest trenerem ich więc może jakieś roszady się dokonają a United skorzysta? Byłoby zajebiście :)
» 12 lipca 2012, 19:45 #28
Draciel: Wiesz co Dark- nie wydaje mi się, żeby Clyne w tym okienku transferowym do nas doszedł, a na pewno nie kosztem Baines-a. Po pierwsze, to prawy obrońca (ogólnie mógłby dojść, bo przepychu na tej pozycji nie ma)- na lewej stronie nie da rady grać niestety, a po drugie- jaki sens miałoby wypożyczanie niedoświadczonego Fabio w sytuacji ściągnięcia do klubu jeszcze mniej ogranego (przynajmniej w standardach PL) Clyne-a? Ogólnie zawodnik ciekawy, ale na pewno nie jako zmienik dla Pata.
» 12 lipca 2012, 20:17 #27
Szejp: skompletowany środek? Dwóch emerytów, dwóch wiecznie kontuzjowanych średniaków (jak na razie średniaków), jeden kozak (ale niestety z przewlekłą chorobą jelit), jeden wybitnie usposobiony pomocnik, do tego młodzik (przyszłościowy bo przyszłościowy, ale jednak). Aha, jest jeszcze Shinji...
» 12 lipca 2012, 20:17 #26
Draciel: Szejp- a Ty wierzysz w transfer do środka? Bądź co bądź dwóch już doszło. Przypominam, że przez ostatnie lata nie było żadnych wzmocnień tej pozycji. Myślę, że o trzecim pomocniku można jedynie pomarzyć. I tak dobrze, że kogokolwiek kupił.

Wszystko tak naprawdę zależy od tego jak SAF zamierza grać w przyszłym sezonie. Jeżeli gramy piątką w środku, to nie ma bata, trzeba kogoś tam jeszcze dorzucić. Istnieje też możliwość, że będziemy grali "diamentem". Wtedy Karas będziemy typowym ŚPD, a Kagawa ŚPO. Tyle tylko, że Alex ostatnio powiedział, że on typowego defensywniaka nie miał i nie potrzebuje. Zobaczymy, najbliższy transfer ofensywnego gracza pokaże nam jakie plany ma Sir Alex. Jeżeli skrzydłowy- zostajemy przy dwóch napastnikach; środkowy- gramy piątką w drugiej linii.
» 12 lipca 2012, 20:44 #25
CRX2: @Draciel - chyba się trochę zagalopowałeś: P
1) Clyne owszem jest prawonożny, ale gra zarówno na prawej, jak i na lewej stronie obrony.
2) Ok, może Championship to nie EPL, ale obaj zawodnicy występują w swoich klubach od 2008 r. - Fabio zagrał ze 30 meczów, a Clyne... 130 więc chyba na pewno nie jest "mniej ograny". Ponadto od 2009 r. Clyne co roku wygrywa jakąś nagrodę (Crystal Palace Young Player of the Year, Football League Young Player of the Year, Championship Player of the Month), a w minionym roku został wybrany do 11tki sezonu Championship...
Skoro Powell jest przymierzany do środka pola, to czemu zawodnik z wyższej ligi, ograny i wielokrotnie wyróżniany, ma niby nie być zmiennikiem Evry?
» 12 lipca 2012, 21:09 #24
Draciel: Masz dużo racji w tym co piszesz; być może muszę to przemyśleć ponownie. Niemniej, nie wydaje mi się, żeby to Clyne miał być zmiennikiem Evry. Chociaż transfer idealnie wpisywałby się w politykę klubu. Pamiętaj CRX, że mimo wszystko nominalną pozycją Nathaniela jest prawa strona obrony i tam gra częściej (stwierdzam na podstawie transfermarkt ). Trudno zmuszać zawodnika (chociaż u nas dość często się to stosuje), żeby zmieniał swoją rolę i pozycję na boisku. Zobaczymy, sam jestem ciekawy jak to rozwiążą :D
» 12 lipca 2012, 21:26 #23
CRX2: Draciel - ja się sugeruję tym, co widziałem podczas jego gry: ) Clyne jest kimś w stylu Lahm'a - nieważne która strona obrony i tak się tam odnajdzie. Cytując go: “I can do a job at left-back but I am predominantly a right-back. It’s always good to have another position under your belt and if called upon I can always do a job at left back, no problem.”
Wiem, że każdy zawodnik tak mówi, że "może zagrać wszędzie", ale Clyne akurat daje radę na obu stronach. No nic, nie ma co gdybać - trzeba poczekać na jakieś oficjalne info; )
» 12 lipca 2012, 21:39 #22
Szejp: @Draciel Może i dokonaliśmy dwóch transferów (chociaż Nick póki co jest wielką niewiadomą), ale w dalszym ciągu trzeba nam ROZGRYWAJĄCEGO. Od lat bowiem szukamy następcy Rudego i od lat nie możemy go znaleźć. Dlatego każde kolejne okienko powinno być okazją do ściągnięcia jakiegoś gracza na tą pozycję.
» 12 lipca 2012, 21:49 #21
Draciel: @CRX- w takim razie wierzę Ci na słowo, nie znam się na tym tak jak Ty :) wiem, że Alex postąpi właściwie i ściągnie gościa, który najlepiej będzie pasował. Kto to będziesz? Pewnie niedługo poznamy tego szczęściarza! (swoją drogą- mam pewną teorię, która głosi, że gracze, których TERAZ mamy zamiar ściągnąć będą graczami, którzy byli na EURO. Jak się zastanowić i poczytać wypowiedzi SAF, to ma to sens, nie?)

@Szejp- Ty to wiesz, ja to wiem, wszyscy to wiedzą. Myślisz, że nie chciałbym Joao albo Luki na OT? Brakuje nam klasycznego łącznika między "defensywą", a "atakiem" (uogólniam, myślę, że wiesz o co mi chodzi) i wszyscy o tym bardzo dobrze wiemy. Ale zastanówmy się- jeżeli ktoś nie kupuje ŻADNEGO pomocnika przez kilka lat, to czemu miałbym kupować aż trzech w jednym okienku transferowym? Znaczyłoby to tyle, że Alex przyznaje się do błędu z zeszłego lata- zostawienie luki po Rudym. Mam nadzieję, że się mylę i będzie transfer do środka!!
» 12 lipca 2012, 22:41 #20
igor11122: Dawać Moure, będzie chociaż jakis drybler.
» 12 lipca 2012, 19:03 #19
gosc1234: masz Kagawe i Naniego
» 12 lipca 2012, 21:29 #18
wlodekzlc: Dobra dobra Fergie, sprężaj się, żeby nam Moutinho i Bainesa nie podkradli.
» 12 lipca 2012, 18:58 #17
Rooni126: Mam nadzieje ze tym jednym z tych transferow bedzie Moura
» 12 lipca 2012, 18:54 #16
BarenS: zgadzam sie
» 12 lipca 2012, 21:32 #15
patrykbor2: Ja rowniez trzymam kciuki.
» 12 lipca 2012, 23:37 #14
igor0026: Ja bym z wielka checia przywitał Lucasa Moure w United a z RvP sobie dajmy spokoj wkoncu został Berba:D
» 12 lipca 2012, 18:43 #13
skoda037: Ciekawe jaką taktyką będziemy grać. 4-4-2 z rombem w pomocy czy może 4-2-3-1 jak gra teraz większość liczących się drużyn.
Ale te ofensywne trio Nani - Kagawa - Young wygląda imponująco
» 12 lipca 2012, 18:39 #12
Roy999: a Valencia nie zapominajmy o nim pod koniec sezonu był w świetnej formie i nie można go odstawiać na drugi plan
» 12 lipca 2012, 18:54 #11
00NANI00: i w końcu ma "7" :)
» 13 lipca 2012, 02:02 #10
daCunha17: To akurat: Moutinho/Moura i RvP!
» 12 lipca 2012, 18:38 #9
azir7: RvP ?? bez komentarza...
» 12 lipca 2012, 18:46 #8
daCunha17: Czemu?
» 12 lipca 2012, 21:13 #7
gosc1234: bo nas nie stać, to zawodnik który kosztuje 30-40 mln, na dodatek zażyczyłby sobie pewnie tyle co Rooney tygodniowo, jak nie więcej, po trzecie jego transfer to blokowanie Welbecka, który ma świetny potencjał
» 12 lipca 2012, 21:21 #6
BarenS: moim zdaniem Welback jest strasznie przereklamowany. Tak wiem zaraz bd mial na karku haterow, ale chlopak jest szybki ma potencjał, ale marnuje seeeeeetki okazji...
» 12 lipca 2012, 21:34 #5
Bartolek05: BarenS, dziwisz się? Welback?
» 12 lipca 2012, 23:01 #4
daCunha17: 1. Max 20. Rok kontraktu
2. Jest takie coś jak wypożyczenie, oraz powszechne w tym zespole kontuzje, rotacja oraz zmiany.
3. Tygodniówkę by mu się dało jak w Arsenalu. Coś koło 120.
» 12 lipca 2012, 23:06 #3
swistek: No bo jest młody i nie ma jeszcze doświadczenia jak ominąć bramkarza bez problemu..
» 12 lipca 2012, 23:08 #2
DonKedzior: poki Ferguson trwa, polityka United sie nie zmienia- podoba mi sie to. Aczkolwiek bardzo ciekawi mnie ktory z zawodnikow do Nas dolaczy, czy ktorys "plotkowy" czy moze ktos calkiem nieoczekiwany.
» 12 lipca 2012, 18:35 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.