Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Modrić za drogi dla Manchesteru United

» 28 czerwca 2012, 21:51 - Autor: matheo - źródło: goal.com
Luka Modrić raczej nie trafi do Manchesteru United. Sir Alex Ferguson nie ma bowiem najmniejszego zamiaru płacić 40 milionów funtów, których za swojego piłkarza chce Tottenham Hotspur.
Modrić za drogi dla Manchesteru United
» Luka Modrić jest wyceniany przez Tottenham Hotspur na 40 milionów funtów
Chorwacki rozgrywający od dawna znajduje się na celowniku Czerwonych Diabłów. Bliżej pozyskania zawodnika wydaje się jednak Real Madryt, który jest skłonny sprostać wymaganiom finansowym londyńczyków.

Oprócz Realu Madryt w gronie klubów zainteresowanych 26-latkiem wymieniane są także Chelsea, Paris Saint-Germain i Anży Machaczkała.

Hiszpańskie media donoszą, że przedstawiciele Modricia rozmawiali już z Florentino Perezem, prezesem Realu Madryt. Mówi się także, że Tottenham jest gotowy zgodzić się na transakcję wiązaną w ramach której oprócz gotówki otrzymałby także jednego z zawodników Królewskich – Nuriego Sahina, Ricardo Carvalho lub Lassanę Diarrę.

Real Madryt stoi na uprzywilejowanej pozycji z jeszcze jednego względu. Działacze Tottenhamu nie chcą wzmacniać rywali z Premier League, dlatego woleliby sprzedać piłkarza do innej ligi.


TAGI


« Poprzedni news
Nani: Wracamy z podniesionymi głowami
Następny news »
Wilkins: Scholes jest angielskim Pirlo

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (115)


wacuchplacuch: nie te progi Panowie!
» 2 lipca 2012, 13:13 #103
Swinkapeppa: Mnie się wydaje że to są wymysły Fergusona a nie Glazerów. On ma tyle kasy (SAF) że za swoje pieniądze mógłby go kupić. Ale jak przyjdzie nowy trener(może za 2-3lata) to United będą najlepsi. Bo teraz Fergusonowi coś się porobiło we łbie. Jeśli to jednak Glazer nie chce wydawać takich pieniędzy to nowy trener powinien z nim porozmawiać po męsku i m.in powiedzieć takie zdanie: Chłopie, rozumiem że to dużo pieniędzy, ale jak mamy cele walczyć o wygranie LM to musimy wzmocnić skład - nie ma innej opcji.
» 1 lipca 2012, 19:27 #102
RedDevil1996: Nie wiem co ci Glazerowie mają we łbie. Na nikogo nas nie stać a przecież to właśnie United ze wszystkich klubów świata wyceniany jest najwyżej. Jak tak dalej pójdzie że każdy jest dla nas za drogi to MU sprzeda rooneya za kosmiczne pieniądze a w jego miejsce kupi ze 2-3 juniorów z 3 ligi angielskiej.
SAF już rok temu dostał pieniądze na transfery i ładnie je spożytkował, może poza De Geą, więc teraz też coś wymyśli, no bo przecież nie można wygrać ligi czy LM bez pomocników z górnej półki, jest Kagawa ale to nie to co Luka.
» 1 lipca 2012, 09:57 #101
Fabio: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2012 17:19

To jest jakaś PARANOJA ,United na NIKOGO NIE STAĆ !!
Jak mamy wrócić to TOP w europie ,awansować z grupy w LM i walczyć o najwyższe cele z najsilniejszymi ,jak nie stać klubu na naprawdę porządnych i potrzebnych graczy ?!
W dzisiejszych czasach ,nie da się już odnosić sukcesu samą młodzieżą i będąc skąpym w czasie okien transferowych !!
Jak SAF skąpi się na 40mln na jednego z Najlepszych graczy na swojej pozycji w BPL ,to jak Szkot chce cokolwiek osiągnąć w sezonie 12/13 ?!
Sir Alex musi przejrzeć na oczy ,jeśli chodzi o rynek transferowy i dzisiejsze ceny piłkarzy.
Bo jak nie to United za 2-3 lata będzie o 100 lat za murzynami w tym aspekcie football'owe świata !!
» 30 czerwca 2012, 17:17 #100
FanUnited69: A powiedz ty mi skąd ty wiesz że Ferguson powiedział :"zrezygnowałem z Modrica bo jest za drogi" ? Ja tu żadnych cytatów nie widzę i jestem przekonany że to nie prawda. Niby Ferguson ma nie mieć kasy na niego a jakoś złożył ofertę rzędu 35 mln za Hazarda i 30 mln za Rodrigueza z Porto. Jak Fergi naprawdę chcę go kupić to go kupi nie bójcie się o to .
» 30 czerwca 2012, 17:25 #99
spOntan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2012 19:10

do tego l goal.com to największy Angielski plotkarski portal, pewnie jakiś koleś siedzi za monitorem i wymyśla jakieś historie żeby było o czym pisać
» 30 czerwca 2012, 19:09 #98
Pomarancz: "Stać nas na najlepszych"
» 30 czerwca 2012, 13:53 #97
oldtrafford: Mimo tej informacji mam nadzieję , że United nie odpuści.Modrić to zawodnik jakiego Manchester potrzebuje załatałby każdą dziurę w pomocy.Warto by powalczyć o tego piłkarza , bo jako jeden z nielicznych jest wart tak dużych pieniędzy.
» 30 czerwca 2012, 10:34 #96
possebon: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2012 10:29

Prawda jest taka że Man Utd kupił na pozycję ofensywnego pomocnika 2 nowych graczy - Kagawę i Powella. Kagawa bd przymierzany do rozgrywającego Man Utd, a z Powellem wiązane są ogromne nadzieje że się rozwinie w ciągu 2-3 lat.

Czyli na chwilę obecną mamy Kagawe i Cleverleya na pozycję OPŚ. Do tego dochodzi niezwykle perspektywiczny Powell, który pewnie dostanie kilka szans. No i jest jeszcze dziadek Scholes, który może potruchtać od czasu do czasu.

Zmierzam do tego że naiwni jesteście myśląc że zostanie kupiony Modric. To był fake od samego początku skoro wcześniej kupili Kagawę.

Jeżeli Kagawa się dobrze wprowadzi do zespołu i zaadaptuje w lidze angielskiej a Cleverley nie będzie łapał kontuzji to nikogo nam więcej nie trzeba.

Jak wam się marzą wielkie nazwiska to kibicujcie Realowi bo w Man Utd w najbliższych latach nie będzie za wiele transferów za kilkadziesiąt mln funtów. Teraz Manchesterowi bliżej do polityki Arsenalu Londyn niż City czy PSG.
» 30 czerwca 2012, 10:25 #95
pucek1257: Może Marchisio sie uda kupić może nie jest silny fizycznie jak na lige angilelską ale myśle że by sie nadał :)
» 29 czerwca 2012, 18:45 #94
jasiu500: Ja bym nie mial nic przeciwko jakby Marchisio do nas przyszedl :P
» 29 czerwca 2012, 20:34 #93
HarryBstk: A ja bym nie mial nic przeciwko, gdyby przyszedl do nas Daniele De Rossi. Znajac zycie, to on nawet przez mysl dla SAF'a nie przeszedl, a zeby tego bylo malo, to ma charakter Tottiego, czyli jest bardzo lojalny jednemu klubowi (tak jak u nas Giggs, Scholes, Neville czy od 10 ponad lat Rio)
» 30 czerwca 2012, 11:36 #92
kondziu3: Szanuje politykę transferową, lecz powoli zaczyna mnie irytować. Tak na dobrą sprawę wszyscy młodzi piłkarze zapowiadający się bardzo dobrze nam uciekają. W ogóle nie nawiązujemy żadnej walki o tych piłkarzy. Hazard, SĂĄnchez to tylko niektóre nazwiska które przechodzą nam koło nosa. W sytuacji gdy inne kluby się zbroją nasz stoi w miejscu. Liczą na naszą młodzież ale tak na dobrą sprawę nasi najbardziej utalentowani wychowankowie są podkupowani przez inne kluby i nie mamy z nich nic. Jeżeli tak dalej pójdzie, to glazerowi z potężnego klubu zrobią klub przeciętny przez ich pazerność i widzenie w naszym klubie jedynie kury znoszącej złote jajka. Nie wiem do cholery czemu tak jest, że taki klub jak Manchester nie jest w stanie przeprowadzić w ostatnim czasie żadnych spektakularnych transferów. Sam taki transfer przyniósł by dużo świeżości drużynie i wyzwolił nową jakość u pozostałych zawodników. Ale cóż właściciele sądzą inaczej, jestem ciekawy jak długo pociągnie nasz klub przy takie proporcji środków które idą na inwestycje związane z transferami.
» 29 czerwca 2012, 18:09 #91
swistek: nie wiem czemu pijesz do Glazerów, skoro oni nie rządzą składem tylko.. UWAGA: najlepszy trener ostatnich 25 lat. Jeżeli umiesz lepiej zarządzać drużyną to zapraszam na studia na trenera, potem kilkadziesiąt lat jako asystent i może wtedy ktoś pozwoli ci ustalić pół treningu drużyny Młodzików w United.
» 29 czerwca 2012, 21:29 #90
wiruch: ja nie wiesz czemu kondziu3 pije do glazerów to niestety chyba mało wiesz:)...myślisz ze SAF nie chciałby nikogo kupić przez ostatnie 3 sezony??myślisz że cały sztab szkoleniowy nie widzi że mamy kupe zamiast środka pola? jak nam wypadnie Rooney na miesiąc to nie wiem kto będzie w stanie strzelić bramkę jeżeli opchniemy na siłę Naniego i damy wkońcu szansę Bebe:) poprostu nie mogą wyjść i tego powiedzieć wprost bo na drugi dzień by ich nie było w klubie więc robią dobrą minkę do złej gry i jak zacznie się liga to ponownie powiedzą że nikogo dostępnego na rynku transferowym nie było i nie opłacało się nikogo na siłę brać i w rezerwach mamy same przyszłe gwiazdy takie jak Bebe, Macheda itp.
» 30 czerwca 2012, 08:57 #89
dev13: Modrić nie Alba nie Hazard nie to kto moze Blaszczykowski
:)
» 29 czerwca 2012, 17:36 #88
Buszu: Ja proponuje Mierzejewskiego, gratis może Głowackiego nam podrzucą.
» 29 czerwca 2012, 17:39 #87
reazel: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.06.2012 22:34

wole Murawskiego z klatą atlety
» 29 czerwca 2012, 22:33 #86
wiruch: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2012 09:05

podobno Aleksandar Vukovic jest do wzięcia..
Murawski odpada bo podobno problemem może być tygodniówka...on nie chce grać za darmo a nasz managment nie chce mu dać złamanego funta..
» 30 czerwca 2012, 09:01 #85
zygman: Pewnie dalo by rade za troche mniej... mysle ze nie ma co odpuszczac
» 29 czerwca 2012, 16:45 #84
zico32: dokładnie od momentu odejścia CR7 drużyna z roku na rok się cofa i jest słabsza..... jak kupujemy to przeciętniaków, a taka Barcelona mająca dobry skład kupuje Albę czy wcześniej Sancheza, Mascherano...a my, kogo??
» 29 czerwca 2012, 16:20 #83
reazel: Bo Barcelona drogi kolego, oni kupują wyprodukowanych zawodników, a my młodziaków. Większośc klubów z czołówki postępuję tak jak Barcelona, ale nie martw się u nas zaprezentuje to na przyszłość.
» 29 czerwca 2012, 22:35 #82
wiruch: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2012 09:07

jasne u nas to zaprocentuje na przyszłość...ostatnio wszyscy się podniecali niezdrowo Morrisonem i Pogbą i gdzie oni są pytam się?? młodziaki Barcelony w stylu Cuenci czy Tello graliby u nas od razu w pierwszym składzie więc przejrzyj na oczy
» 30 czerwca 2012, 09:06 #81
FanUnited69: zico32 Przed przyjściem Ronaldo do MU klub sobie radził bez takiej gwiazdy w składzie i nadal wygrywał trofea , a od 3 lat cały czas żalicie się czemu Ferguson nie ściąga żadnej gwiady. Powiem krótko Ferguson nie kupuję gwiazd on je "produkuje" .
» 30 czerwca 2012, 17:22 #80
pajta: Czasami się zastanawiam kiedy zacznę się wstydzić za Manchester United, który nie chce kupić sprawdzonego w lidze angielskiej środkowego pomocnika, który na kolejne 6 lat rozwiązałby problem rozgrywającego, z którym zmagamy się od momentu zawieszenia kariery przez Paula Scholes'a. Lepiej kupić kolejnych Andersonów albo nowego Bebe.
Ferguson to sknera, szanuje go ale sknerą jest niesamowitym, a mi się to osobiście nie podoba.
» 29 czerwca 2012, 16:11 #79
kap: Szkoci tacy są właśnie
» 29 czerwca 2012, 17:56 #78
nani23: Jak nie Modrić, to kupmy Javi Martineza i Granero i będzie świetnie :) Mniejsza o cenę już bo oni nam wiele by dali :)
» 29 czerwca 2012, 15:40 #77
vip14: Ile ? :O 40 mln funtów. Haha. Snajider kosztuje 40 mln funtów, a Modrić przecież nie gra tak jak Snajider, a więc nie wiem skąd ta wygórowana cena.
» 29 czerwca 2012, 12:58 #76
stys233: Człowieku Modrić jest w xxx lepszy od tego całego Sneijdera z którego zrobiono gwiazdeczke. Cały czas chcecie go w United?! Często łapie kontuzje, + do tego co pokazał na Euro to wybaczcie, ale takiego Sneijdera za taką cene to nikt nie kupi :)
» 29 czerwca 2012, 14:25 #75
szonpol: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.06.2012 14:47

W jakim elemencie gry pokazał że jest lepszy od Snejidera Holender to już wielka światowa marka a Modric jakie odniósł sukcesy mistrzostwo chorwacj??
» 29 czerwca 2012, 14:46 #74
ZuczekUnited: @stys233 zrobiono gwiazdeczke z niego? Co ty gadasz za glupoty czlowieku, to ze przygasl znacznie w ostatnim sezonie (jak caly Inter w sumie) to nic nie znaczy. On nie jest/byl gwiazdeczka tylko jednym z najlepszych zawodnikow na swiecie na przestrzeni ostatnich sezonow. Za sezon 2009/10 + Mistrzostwa powinien dostac Zlota pilke. Napewno nie zapomnial jak sie kopie pilke i byc moze odrodzil by sie u nas, jedyny problem to kontuzje oraz niewiadomo czy przystosowalby sie do Ligi, bo to zawodnik ktory lubi miec duzo miejsca a PL o to ciezko...
» 29 czerwca 2012, 21:23 #73
swistek: Inter słabo grał, bo klub zrobił słabe transfery w ofensywie, a przecież Sneijder nie będzie samemu sobie asystował i strzelał bramek.
» 29 czerwca 2012, 21:31 #72
ZuczekUnited: Zdaje mi sie ze 40 mln funtow to lekka przesada.Ale i tak bardzo bym chcial Chorwata na OT, bo jak nie on, to kogo mamy kupic zeby ten srodek zaczal funkcjonowac jak nalezy?
» 29 czerwca 2012, 12:39 #71
orion: Luka Modrić to bardzo fajny zawodnik ale troche za drogi.... SAF nie lubi wydawac kasy na prawo i lewo. Pomimo zapewnien Gill a ze stac nas na najlepszych w tym okienku prawdopodobnie nie bedzie wielkich transferow do United
» 29 czerwca 2012, 11:31 #70
RedArmy: Problem w tym że SAF w ogólnie nie lubi wydawać kasy , ale po nie kąt sam sobie winy od kiedy Ronaldo poszedł za grupę 90mln to ceny na rynku są wysokie .
» 29 czerwca 2012, 11:43 #69
redPower: Moim zdaniem jeżeli Glazerowie nie sprzedadzą United w ciągu najbliższych 2 sezonów to największe kluby (najbogatsze) odskoczą od nas (ten proces już się rozpoczął). We wspólczesnym futbolu pieniądz, a co za tym idzie kupno najlepszych zawodników, jest równie ważny jak szkolenie własnych piłkarzy. Nie chcę żeby United stało się drugim $ity, ale nie może tak być, że SAF musi mówić iż nie potrzeba nam wielo milionowych transferów, a tak naprawdę na takowe nie ma funduszy. Prawda jest taka że na najlepszych nas nie stać, bo cały czas spłacamy długi zaciągnięte przez Glazerów. Myślę że najlepszą opcją byłoby sprzedanie klubu jakiejś spólce która by dała trenarowi pełną kontrolę nad transferami i zagwarantowała budżet w wysokości ok 70 milionów w chwili gdy naprawdę potrzebujemy wzmocnień.
» 29 czerwca 2012, 11:31 #68
szonpol: Niestety ale United stal sie zakladnikiem amerykanskich żydów.To co powinno przejsc do historii to fakt ze Glazerowie kupili klub nie majac na niego pieniedzy ,zaciagneli kredyt za ktory kupili klub i od razu nim go obciazyli to jest paranoja
» 29 czerwca 2012, 14:51 #67
Akwinata: Paranoją jest, że zarząd United nie sprawdził nabywców przed transakcją. Glazerowie tylko wykorzystali nieudolność Manchesteru, więc nie ma tutaj winy samych Glazerów - oni po prostu chcieli zarobić i mają do tego całkowite prawo. Tak wygląda rynek i nie ma co płakać - wolę wolny rynek i ewentualne straty niż socjalizm, gdzie po jakimś czasie i tak wszystko padnie.
» 29 czerwca 2012, 18:22 #66
zico32: Modrić to klasowy zawodnik, tylko powinien częściej brać na siebie ciężar gry, być cały czas pod grą... tak jak Pirlo to robi tylko, że Włoch ma za sobą De Rossiego i dlatego może podejmować ryzyko i grać do przodu, w ogóle Włości na Euro mają bardzo kreatywnych pomocników i napastników szczególnie Cassano i grają bez klasycznych skrzydłowych...
» 29 czerwca 2012, 10:57 #65
RdS21: To proponuję oddać im Andersona i Cleva +10 baniek. My nie stracimy a i oni będą zadowoleni.
» 29 czerwca 2012, 10:39 #64
RdS21: wg transfermartktu Ando 16 i Clev 8. Modrić 38. Jeśli my mamy płacić wedle tego cennika, to oni też.
» 29 czerwca 2012, 19:56 #63
FanUnited69: Proponuję oddać im jeszcze Rooneya i Naniego no bo przecież Modric w United musi grać. Bez niego United w przyszłym sezonie sobie nie poradzi. To już się robi nudne. RdS21 jak na początku sezonu para naszych środkowych pomocników Clev-Ando wymiatała to na pewno żeś był zadowolony.
» 30 czerwca 2012, 17:29 #62
RdS21: Że niby w meczu z Arsenalem? Jakoś sobie nie przypominam. Ando coś tam grał, Clev tylko tyle że był.
» 1 lipca 2012, 19:29 #61
nomati666: Glazerom powinni uciąć jaja. Co oni z tego klubu robią. Boję się pomyśleć co jeszcze im do głowy przyjdzie.
» 29 czerwca 2012, 10:28 #60
Akwinata: W sumie była mowa o 72 milionach funtów na transfery - na Kagawę i Powella wydano tyle, że po zakupie Modric'a za 40 mln jeszcze zostałoby kilka. Może czują, że muszą kupić jeszcze dobrego obrońcę za te pieniądze.
» 29 czerwca 2012, 10:20 #59
rc7: Jaka jest różnica miedzy takimi klubami jak: Real,Barcelona,MC czy Chelsea a MU ? Tamte kluby kupują i nie ważne za ile ,jeśli kogoś chcą to płacą i mają ,a MU ? Na wszystko szkoda kasy,mało tego jak ktoś da konkretną kasę sprzedają nawet swojego najlepszego zawodnika !! Czy takie kluby jak wymienione wyżej sprzedały jakiegoś swojego czołowego gracza ?? Masakra Amerykusy wydoją MU do dna ,a potem go sprzedają,tylko gdzie ten klub będzie za sezon lub dwa,w środku tabeli czy walczył o utrzymanie ? Jeśli nikogo nie kupią,a jeszcze może Nani odejdzie,do tego jeszcze jakieś kontuzje i jest pozamiatane ,nawet LM nie wywalczymy na przyszły sezon .Przykro się człowiekowi robi że z klubu z tradycjami ktoś sobie tylko maszynkę do kasy zrobił .
» 29 czerwca 2012, 10:01 #58
bartkoz: No szkoda ale oczywiście rozumiem Fergusona 40 mln to dużo a za mniejsze pieniądze można kupić równie dobrego środkowego pomocnika. Modrić odejdzie do Realu i niestety będzie musiał grzać ławe tak jak Kaka a szkoda...
» 29 czerwca 2012, 09:52 #57
luk1920: I zaczyna się to co niemal każdego lata. Było ju tyle plotek jak to musimy wzmocnić zespół, a póki co kupiliśmy Kagawę i Powell'a, który wątpię aby od razu dobił się do pierwszej jedenastki. Ja tam bym wydał te 40 mln na Modricia tym bardziej, że jest to już klasa światowa, a co najważniejsze ograny w lidze angielskiej. Po drugie niby mieliśmy mieć pieniądze na transfery, więc nie wiem dlaczego znów czekamy na zbawienie, a inni sprzątną nam gracy sprzed nosa... Przydałby się moim zdaniem również napastnik, bo nie oszukujmy sie Chicharito nie ma formy, Welbeck może tam coś gra, Berba jeżeli nie odejdzie to nie oszukujmy się, ale po tym jak grał ławkę w ostatnim sezonie na pewno nie jest ograny i będzie to się przypominać, więc mamy Rooney i Welbecka, ale co gdy ktoś złapie kontuzje ?
» 29 czerwca 2012, 09:50 #56
zico32: wszystko będzie zależało od ustawienia...z napastników jest jeszcze Macheda, który powinien dostać szansę, jak się nie sprawdzi to trzeba go sprzedać... i Kagawa, który mam nadzieję będzie grał typowego ofensywnego pomocnika w ustawieniu z jednym atakującym i nie będzie przestawiany na środkowego pomocnika jak kiedyś Anderson.
» 29 czerwca 2012, 10:43 #55
luk1920: Owszem, masz racje, nie zwróciłem uwagi na możliwości taktyczne. Jednak nie zmienia to faktu, że bez transferów Europy nie podbijemy inne kluby się wzmacniają, a my ? Kagawa, owszem gracz dobry lecz liga angielska, a niemiecka to całkiem inne środowiska i nie wiadomo jak się u nas zaaklimatyzuje. Denerwuje mnie to, że Gill się wypowiada o tym jak stać nas na najlepszych, a tu nici..
» 29 czerwca 2012, 11:39 #54
zico32: Mnie też to denerwuje że drużyny mocne jak Real, Barca czy nawet City i Chelsea się wzmacniają, a my od momentu odejścia CR7 zamiast zrobić krok do przodu cofamy się...
» 29 czerwca 2012, 16:15 #53
10wazzar10: 40 mln funtów za praktycznie 27 letniego piłkarza? Za drogo, rację ma Fergie, że go za tyle nie kupi... jeśli mamy grać 4-2-3-1 to brakuje nam ale bardziej defensywnie usposobionego piłkarza (na OPŚ mamy Kagawę i Powella, może tam Roo też grać), a do pary do Carricka nie ma nikogo pewnego - Tom kontuzje, Ando to już jest stracony raczej, Fletch nie wiadomo jak z formą, Pogba pewnie odejdzie niestety, a więc ktoś taki jak Veloso/Moutinho/Martinez/M'Vila milej widziani, w dodatku tańsi...
» 29 czerwca 2012, 09:13 #52
Kris91: Odbiegając trochę... Błagam niech którykolwiek klub wyciągnie Sahina z Realu!
Marnuje się tam jedna z gwiazd Borussi i Bundesligi. Przykro na to patrzeć zwłaszcza jak oglądało się go w akcji co tydzień...
Bardzo chciałbym go w Manchesterze.
» 29 czerwca 2012, 09:11 #51
ManUtd95: co sie dzieje, ten za drogi, tamten zadrogi....
» 29 czerwca 2012, 02:50 #50
noxu955: no cóż 40 mln. za Modrica to za dużo ale naprawde nie potrzeba wydawać tyle pieniędzy aby mieć świetnego grajka na środek pola. DE ROSSI-wybitny gracz który uspokaja gre w środku pola jak mało kto. Świetnie gra i lewą i prawą nogą . A na EURo reprezentuje się znakomicie. Obok Pirlo to gracz świtny który w Romie i reprezentacji ma zadania bardziej defensywne ale lubi i umie grać jako środkowe pomocnik. Dziękuje :0
» 29 czerwca 2012, 00:06 #49
radekpulawski: Noooo, De Rossi jest zajebisty, ale trochę mnie to denerwuje, ten za drogi tamten za drogi... United co sezon walczy o tytuł a bez klasycznego rozgrywającego będzie bardzo trudno, wierzę w to że Cleverley będzie prezentował się tak jak rok temu na początku sezonu, ale powinniśmy kupić jeszcze 2 albo 3 zawodników. I trochę więcej stawiać na Machede i tych innych graczy typu Powell, bo mogą wystrzelić z formą, a na puchar ligi powinni zapracować żeby grać, 2 razy cięższe treningi i SAF ich zauważy. A ci do De Rossiego to widziałbym go w MU, waleczny, żelazne płuca, umie dostosować się do sytuacji na boisku, ale wielu zrazi to że ma 29 lat.
» 29 czerwca 2012, 08:56 #48
noxu955: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.06.2012 13:53

masz całkowitą rację . więcej młodzików. Powell to podobno ogromny talent więc na Puchar ligi można dać mu pograć. Tak ten wiek to problem dla wielu. Ludzie! ON MA DOPIERO 29 lat. Ronaldo jest tylko 2 lata młodszy :P
» 29 czerwca 2012, 13:52 #47
hitman90: 40 mln za Modricia to bajka i tyle. Jeśli ktoś myśli, że jakikolwiek klub tyle za niego wyłoży, to znaczy, że brakuje mu rozumu. Pójdzie z 25 w maksie i tyle. Sanchez też miał kosztować 40 mln, a Barca zapłaciła za niego 27...
» 29 czerwca 2012, 00:05 #46
RedDragon: Di Maria też miał 40 a poszedł za 24...
» 29 czerwca 2012, 00:20 #45
hitman90: Dzięki za kolejny przykład;) Jest ich pewnie jeszcze bardzo dużo. Nikt nie da za Chorwata 40 mln i tyle.
» 29 czerwca 2012, 08:49 #44
KibolManUtd: No tak, po co płacić 40 mln funtów za genialnego piłkarza, jednego z najlepszych rozgrywających, skoro można kupić "perspektywicznego" japończyka za 20 mln i liczyć że za rok, może dwa, coś tam zagra... Jakby tak nie kupował Bebe, Jonesa i Younga, którzy są kompletnie niepotrzebni na OT byłaby sumka na Lukę, Ferguson zdaje się nie znać na pieniądzach...

PS. Balo rośnie na gwiazdę równie wielką jak Aguero... Czy wiecznie kontuzjowani staruszkowie Rio i Vidić dadzą radę ich powstrzymać ? :/
» 28 czerwca 2012, 23:58 #43
cartus: No to sie rozpedziles:)Co do Bebe pelna zgoda:) Ale Young, Jones kompletnie niepotrzebni? Sorry ale chyba nie Manchesteru mecze ogladales:). Vida wiecznie kontuzjowany? ten sezon mu jedynie kontuzja (nie z jego winy) zalatwila. A Kagawie daj sie obronic wystepami:), jestem ciekawy co myslales jak nikomu nieznany Groszek przed mistrzostwami swiata przychodzil:)
» 29 czerwca 2012, 00:25 #42
raszer: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.06.2012 08:19

Weź zamknij morde pikniku, Posprzedawajmy wszystkich , poco nam Young po co Jones Kupmy CR7 i Messiego i bedzie dobrze, (idiota)
ManUTD nie sra kasą jak $ity Cos sie niepodoba to won na strone MC
bo tam pełno takim. Ciau:***
PS:
Za dużo Fify albo PES'a
» 29 czerwca 2012, 08:17 #41
raszer: "Czy wiecznie kontuzjowani staruszkowie Rio i Vidić dadzą radę ich powstrzymać ?"
Takich ogórków to oni nosem wciągają ;)
» 29 czerwca 2012, 08:20 #40
ZuczekUnited: Oj z Jonesem to zes przesadzil, swietny zakup
» 29 czerwca 2012, 12:36 #39
nice1bruva: sami zróbcie składke na chorwata, nie staź was na oryginalną koszulke swojego klubu a dywagujecie na temat 40 mln transferów, swoją drogą modrić pójdze tam gdzie będzie chciał a nie gdzie wy będziecie chcieli i c...
» 28 czerwca 2012, 23:38 #38
helrond010101: stać nas stać:) i myśle że do nas przyjdzie:
» 28 czerwca 2012, 23:33 #37
tidde: Coś albo czyjaś teoria się tu sypie...albo nas zaskoczy SAF albo bedziemy nerwowo siedzieć przed tv do końca sezonu przy każdym meczu ;)
Zauważyliście że wraz z wiekiem Fergusona, nasze transfery stają się coraz to ("mniej widoczne, mniej korzystne")?
» 28 czerwca 2012, 23:23 #36
iceblast007: No i Sahin do nas nie trafi... jest po prostu ZAJEEEE.
SAF to siedzi cicho bo albo nic nie kupi ale poczeka do sierpnia az się wszyscy obkupią a potem wyciągnie tych piłkarzy który ma na ok już od roku czasu. Bo tak to teraz kim by się nie zainteresował to zaraz Real, Barca, City czy Chelsea nam go zabiorą. Jak już wydadzą po 100mln na transfer MU zacznie szaleć na rynku (taka mam nadzieje)
» 28 czerwca 2012, 23:18 #35
joker20: no przeciez nas podobno stac na wszystkich;|
» 28 czerwca 2012, 23:15 #34
zico32: ciekawe czy zwolennicy transferu Hummelsa oglądali mecz z Włochami... ten mecz pokazał jego poziom sportowy, tak samo jak Euro pokazało prawdziwą klasę innych przereklamowanych gwiazd Dortmundu, ale ktoś na pewno napiszę, że to był debiut na takiej imprezie, tak samo pisali po meczach w Lidze mistrzów...
» 28 czerwca 2012, 23:10 #33
TowarzyszT: ja piernicze, aż nie mogę uwierzyć! Do tego stopnia chcesz pisać poprawnie że nadużywasz "ogonków"? "napiszę"? to napisz kurna!
» 29 czerwca 2012, 02:58 #32
TraN: No chyba jesteście niepoważni, jeśli uważacie, że on jest wart 40 mln... Tak przepłacać i się zawieść to może sobie Chelsea, a nie my.
» 28 czerwca 2012, 23:09 #31
aris019: W obecnych czasach jest wart o wiele wiecej,a Ty jestes niepowazny piszac takie bzdury!
» 28 czerwca 2012, 23:17 #30
Giggs88: aris019
To ile jest według Ciebie wart, 50, 60 mln? Ja wiem że łatwo wydaje się nie swoje pieniądze, ale bez przesady, wyzywasz innych od pajaców, podczas gdy Twoja wypowiedź brzmi jakby to pisał dzieciak myślący że jego rzeczywiste transfery powinny wyglądać tak jak jego transfery w Fifie albo PESie.
» 28 czerwca 2012, 23:34 #29
wlodekzlc: No tak na Modricia 40 mln to za dużo , ale na Rodrigeza 30 mln to nie dużo... Ja się poddaję, nie wiem co to będzie w tym sezonie - Chelsea się obkupi, Arsenal się odkupi, City pewnie też się obkupi, a do nas Fletcher wróci... GLORY GLORY MAN UNITED
» 28 czerwca 2012, 23:04 #28
Iverson7: Jak to było "Gill-stać nas na najlepszych" hahaha.Jak zawsze kupimy jakichś przeciętniaków lub kompletnych patałachów i się skończą transfery.
» 28 czerwca 2012, 22:55 #27
wlodekzlc: Racja
» 28 czerwca 2012, 23:02 #26
nosiema: to ze stac to jedno, a zaplacic 40 mln lekka reka to drugie
» 29 czerwca 2012, 08:24 #25
zico32: Montolivo przeszedł w tym oknie transferowym do Milanu za darmo...ciekawe czy United się nim interesowali??po Euro napewno hehe
» 28 czerwca 2012, 22:54 #24
oscarinho: Ciekawe jest to że podobno składamy oferte za Rodrigueza z Porto na 30 mln, która zostaje odrzucona, a na Modrica nas nie stać. On byłby wart właśnie ok tych 30 mln.
ciekawe, ciekawe...
» 28 czerwca 2012, 22:51 #23
bober89: ale Spurs chcą 40 baniek a nie 30. a za Rodriqueza nie miało być 30 mln EURO?
» 28 czerwca 2012, 23:18 #22
oscarinho: Racja, 30 mln Euro, nie Funtów za Rodrigueza.
A co do Modrica to myślę, że za 30 mln funtów da się go wyciągnąć z Tottenhamu, tymbardziej że już sam wspomina że chce odejść.
» 29 czerwca 2012, 14:17 #21
Altair: Najwyraźniej wg Fergusona Modrić nie jest wart 40 mln. Ja się z nim zgadzam. Daleko podobnego przykładu nie trzeba szukać, np. Baines jest dobrym lewym obrońcą, ale czy wart 20 baniek? Chorwat w mojej opinii nie jest zawodnikiem, który wprowadziłby nową jakość do gry. Nie jest typem piłkarza, który pociągnąłby zespół i łatwiej jest mi go sobie wyobrazić w Realu obok zawodników, na których by pracował, niż w United gdzie miałby być liderem. Nie jest wart tych 40 mln.
» 28 czerwca 2012, 22:51 #20
Daniello97: Zgadzam się. Tym bardziej że na Euro nic nie pokazał.
» 28 czerwca 2012, 23:37 #19
Bro: Jak mówisz o Euro 2008 to się zgodzę.
» 28 czerwca 2012, 23:59 #18
BoShE: Zgadzam się z maciek300626 Kurcze czy my jesteśmy takie biedni żeby kogoś nie kupić
» 28 czerwca 2012, 22:50 #17
pietras: Ja myślę że nie przejdzie do Realu, bo tam nie wygryzie nikogo z dwójki Ozil, Khedira.

Ale faktycznie SAF nie zapłaci za niego 40 mln tego jestem pewien.
W 30 byłbym w stanie uwierzyć ale nie 40.
» 28 czerwca 2012, 22:49 #16
padre: Pirlo kupmy, bedzie pasowal do naszych dziadków w środku :D
» 28 czerwca 2012, 22:42 #15
gosc1234: Montoliwo jak już coś :P bo jest młodszy a też gra ładnie
» 28 czerwca 2012, 22:45 #14
zico32: był do wyciągnięcia za darmo bo skończył mu się kontrakt z Fiorentiną...
» 28 czerwca 2012, 23:05 #13
oscarinho: Montolivo już chyba od roku jest dogadany z Milanem, że do nich przejdzie po wygaśnięciu kontraktu. Swoją droga bdb grajek, widziałem go kilka razy w akcji w serie A i wydaje mi się że nadawałby się do Premier League, jest silny i potrafi powalczyć o piłkę.
» 29 czerwca 2012, 14:14 #12
BeterTenJU: dlaczego mnie to nie dziwi.?
» 28 czerwca 2012, 22:16 #11
Crisyne1: I BARDZO DOBRZE !
» 28 czerwca 2012, 22:15 #10
maciek300626: Wszyscy kupują , a my ... oszczędzamy , tylko nie wiem po co i na co .
» 28 czerwca 2012, 22:13 #9
Kamixxx: ciekawi mnie tylko fakt,kogo sciągniemy na jego pozycje :)
znajac zycie to pewnie jakiegos drugiego Bebe :/
» 28 czerwca 2012, 22:07 #8
sisinho: Mamy już Powella , podobno talent jak Ronaldo , podobno... Sorki , ale nie mogłem się powstrzymać.

Tak na serio to trzeba mieć nadzieje że Rudy wytrzyma cały sezon bo nie ma co liczyć na Andersona i Toma.
» 28 czerwca 2012, 22:13 #7
Kamixxx: Rudy wiecznie grac nie bedzie.
ten sezon i dziekuje....
» 28 czerwca 2012, 22:33 #6
sisinho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.06.2012 22:37

Być może SAF widzi w nim piłkarza na kolejne 10 lat , albo ma dużo wiary wobec Toma i Andersona , może mają to być ich kolejne sezony ostatniej szansy.
» 28 czerwca 2012, 22:36 #5
sisinho: Dziwne , pierw niby newsy że jest oferta 40 mln za James'a , a Modric za drogi? W dodatku Tottki chętnie wzięłyby 30 baniek.
» 28 czerwca 2012, 22:04 #4
Castway: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.06.2012 22:01

Gill: 'Stać nas na najlepszych' hahahah :D

za hazarda dawali 32 a za modricia nie moga 40? ...
» 28 czerwca 2012, 22:00 #3
Bartolek05: No i może bardzo dobrze. Jakoś przez tyle lat radziliśmy sobie bez mega transferów, teraz też sobie poradzimy. Chociaż fakt, faktem Modrić potrzebny jak cholera.
» 28 czerwca 2012, 22:00 #2
xxxcichy465xxx: Standard, za drogi .
» 28 czerwca 2012, 21:58 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.