Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Rooney: Jestem rozczarowany

» 25 czerwca 2012, 10:13 - Autor: Czarny171 - źródło: tribalfootball.com
Napastnik Manchesteru United Wayne Rooney jest załamany odpadnięciem Anglii z EURO 2012.
Rooney: Jestem rozczarowany
» Anglicy odpadli z EURO 2012 i wracają do domu
Reprezentacja Trzech Lwów odpadła z polsko-ukraińskiego turnieju po przegranej serii rzutów karnych z Włochami w ćwierćfinale. W regulaminowym czasie gry padł bezbramkowy remis.

- Odpadliśmy z EURO 2012 w fatalny sposób. Wszyscy jesteśmy bardzo zawiedzeni - powiedział Rooney.

- To był bardzo trudny mecz i wszyscy ciężko pracowaliśmy, więc odpadnięcie po serii rzutów karnych nie jest naprawdę miłym uczuciem.

- Musimy trzymać jednak wysoko głowy. W naszym składzie posiadamy wielu młodych, utalentowanych zawodników i wierzymy, iż w następnym turnieju zajdziemy jeszcze wyżej i osiągniemy sukces - zakończył Wazza.


TAGI


« Poprzedni news
Anglicy za burtą EURO 2012
Następny news »
Heldt: Huntelaar zostanie w Schalke

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (50)


antydrewniak: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2012 23:25

Roo grasz ostatnio raczej fatalnie , za co podziękuj SAF-owi i jego taktyce w której tyrasz z tyłu cały czas jak idiota zamiast straszyć obrońców cały mecz
» 26 czerwca 2012, 23:21 #50
vip14: Też jestem załamany. Niestety Reprezentacja Anglii (mój faworyt) musi pożegnać się z EURO 2012. Wielka szkoda :/
» 26 czerwca 2012, 14:18 #49
antydrewniak: jak pisałem wczesniej , kibicuje Anglii , ale po takim pokazie antyfutbolu niech zabierają się z Euro.

Hodgson jest nienormalny jak w 1 składzie pojawia się 4 gosci z Liverpoolu , który jak grał każdy widział
» 25 czerwca 2012, 17:06 #48
wacuchplacuch: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.06.2012 23:58

ale o dziwo ci kolesie byli całkiem jasnymi punktami tego zespołu! Johnson i Gerrard - nie chcę myśleć jak by wyglądał atak pozycyjny Anglii bez nich o ile w ogóle można o nim mówić; Henderson wchodził z ławy jak już Scottie ledwo zipał więc nie przesadzajmy z tymi 4ma
» 25 czerwca 2012, 23:57 #47
antydrewniak: O czym ty mówisz ?
Jedynie Gerard jeszcze rozumiem , ale Johnson ?
Toż to grajek na poziom Wigan jak mówią sami kibice The Reds , że o Hendersonie nie wspomnę.
Carroll oprócz gry głową nie ma nic co pozwoliło by mu myśleć o graniu w kadrze.
Zajebista taktyka zresztą walić wysokie piłki może drewno Carroll poradzi.
Poradzi raz na 20 meczy i tyle bo rywale ślepi nie są.
Z tym Hodgsonem i jego pomysłami rodem z połowy 20 wieku nigdy nic nie ugrają.
» 26 czerwca 2012, 10:27 #46
wacuchplacuch: Carroll - wygrał WSZYSTKIE górne piłki, w tym w polu karnym która dała Rooneyowi piłkę meczową
Johnson - bez niego prawe skrzydło by odpadło
Henderson zastępował tylko Parkera bo ten już nie mógł za stojącego Rooneya obskakiwać wszystkich i blokować dłużej tyłkiem strzałów
Gerrard - wszędzie wymieniany jako najlepszy piłkarz kadry

dla porównania z naszymi -

Young - wszędzie oceniany najniżej, WSZĘDZIE
Rooney - wszędzie oceniany drugi od dołu po Youngu, WSZĘDZIE
Wellbeck - oceniany różnie i w sumie najlepszy i najbardziej perspektywiczny z napastników tej kadry, obawiam się że za bardzo bał się brać na siebie grę, bo "co też powie potem mi Wayne w szatni"

co Ty na to?
» 26 czerwca 2012, 14:22 #45
wacuchplacuch: poza tym jestem święcie przekonany, że Endi Karol byłby większym zagrożeniem w polu karnym niż Wayne - można by grać dośrodkowaniami na gościa który wygrywa 90% wysokich piłek i przepycha jak bloczki z kartonu obrońców; tego tu brakowało - bo grał gwiazdor Wayne, który był chyba zbyt swoją rolą przejęty i w rezultacie nie zrobił NIC oprócz spieprzenia najlepszej sytuacji jaką podarował mu...Andy Karol
» 26 czerwca 2012, 14:38 #44
antydrewniak: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2012 23:15

Ja nie twierdzę nigdzie , że zawodnicy United zagrali dobrze.
Jak jest inaczej to zacytuj.
Wręcz przeciwnie , cała 3 zagrała fatalnie , może najlepiej Welbeck , ale bez rewelacji.
A pewnie zagrali by lepiej gdyby fanatyk defensywy Hodgson ustawił inną taktykę + 2,3 innych zawodników w podstawowej 11.
Jak ty twierdzisz , że Johnson zagrał dobrze to gratulacje , podobnie Henderson.

Taka żenująca gra jest składnikiem taktyki niepojętej.
Jak by grali z Hiszpanią skoro z Włochami było tak ultra defensywnie.
Koszmar po prostu
» 26 czerwca 2012, 23:12 #43
antydrewniak: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2012 23:27

Nie rozumiem też twojego toku myślenia.
Liverpool zagrał fatalny sezon , więc na jakiej podstawie w 2 połowie jest sytuacja , że gra 4 z tej drużyny ?
Co w kadrze będą lepsi niż w klubie ?
Zagrają lepiej niż w lidze gdzie w.w gracze prezentowali się delikatnie mówiąc przeciętnie ?
Nie sądzę , a granie na główki do Carrolla cały czas to wybacz , ale rywale mieli to rozgryzione , to granie jak z IX wieku wręcz.
Takim czymś się nie podbije świata teraz.

Doprawdy wytłumacz mi jak w drugiej połowie drużyna angielska miała wygrać z raczej bardzo dobrze grającymi Włochami mając w składzie 4 gości z bardzo słabego Liverpoolu ?
» 26 czerwca 2012, 23:25 #42
wacuchplacuch: Jak gdzieś napisałem że Henderson zagrał dobrze to zacytuj

to dlaczego taki Andy Carroll ma wszędzie lepsze noty niż Twój kochany Wayne?? może dlatego że wygrywał te górne piłki i jak odgrywał to nikt nie umiał z tym nic zrobić... ale jest to atut który trzeba umieć wykorzystać - Rooney miał piłkę meczową i ją spieprzył i nie wykręcisz się; Carroll zagrał lepiej i był większym zagrożeniem a to, że taktyka byłą czytelna to nie jego wina - Rooney niczym też nie zaskoczył, chyba że syficzną grą

Livverpool miał słaby sezon i też byłem w szoku jak usłyszałem, że Gerrard po dwóch latach w szpitalu będzie kapitanem albo w ogóle że będzie powołany - a zobacz...; Johnson był w ataku groźniejszy od Younga - jak masz dowód na twierdzenie przeciwne to słucham z ochotą

no to popatrz na NIemców z czasu RPA 2010 - Ozil gra w Werderze, Podolski w Koln, Klose ława w Bayernie, Khedira w VFB czy innym potentacie; reszta też niekoniecznie w topowych klubach Europy - i jak grali w reprezentacji? to się nie przekłada tak łatwo, w klubie grają też inni piłkarze którzy nawalają - wg mnie Charlie Adam, kontuzja Lucasa i niewyraźny Downing są przyczyną nędzy Liverpoolu ale nawet to jest tu nieważne, ci piłkarze nie byli najgorszą częścią tej kadry - przeciwnie; Henderson zrobił to co miał - nie błysnął ale i nie spieprzył bo taką miał rolę, zastąpić Scottiego i zrobił to
» 28 czerwca 2012, 15:07 #41
wacuchplacuch: tak w ogóle to nie zgadzam się z ogólnym gadaniem, że zespół bez błysku

po prostu po wylocie Barryego i Lamparda atak pozycyjny byłby stratączasu w wykonaniu tych którzy zostali więc kontra jak najbardziej, zwłaszcza, że przypadek Chelsea w LM dał wszystkim dużo do myślenia

to była niezła Anglia, mocna jak diabli w obronie i całkiem groźna przy kontrach; lepszy środkowy napastnik i lewe skrzydło byłoby wybawieniem + Wilshere
» 25 czerwca 2012, 16:55 #40
dagoberto: Ewidentnie widac ze nie lubisz Roo, w kolko go krytykujesz i piszesz ze gral padake, a tak nie bylo,,,chwalisz Milnera i tu sie zastanawiam za co, dlatego ze biegal jak szalony w jednym tempie ? zero kreatywnosci bez szybkosci tak wlasnie gral Milner w tym turnieju, ale Ty wolisz krytykowac Roo ktory jako prawie jedyny chcial cos zagrac kreatywnego, (co pare razy mu sie udalo). Ale kazdy ma swoje zdanie.
» 25 czerwca 2012, 18:49 #39
wacuchplacuch: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.06.2012 23:55

grałpadakę bo się opindalał w obronie i tego mu nie wybaczę bo sens grania w 442 jest taki w dzisiejszej piłce że jeden cofa zadek do środka i nie dopuszcza by przeciwnik miał przewagę a Roo zamiast męczyć i dręczyć Pirlo który miał luzik to sobie truchtał

masz rację - nie lubię go, sorry ale tak jest i zawsze było i prawdopodobnie będzie; ale to tylko o to mi chodzi jaki jest, powiedzmy, osobiście - grę za to potrafię docenić, tutaj nie było czego doceniać; było sikanie w majty bo strzelił Ukrainie ale co to był za gol... jego wielką wartością jest budowanie akcji czasem i pod własnym polem karnym a tu dupska nie ruszał w ogóle

Milner dawał radę, przede wszystkim w obronie, Roo nigdzie; Milner musiał schodzić po 70 minutach co mecz bo zasuwał jak pitbull i często robił Johnsonowi miejsce a ta flanka to było jedyne co można powiedzieć pozytywnego o grze ofensywnej Anglii, przynajmniej z Włochami
» 25 czerwca 2012, 23:50 #38
dagoberto: Inaczej chyba rozumiemy sens grania 442. Tez zauwazylem ze Pirlo mial zdecydowanie za duzo miejsca na rozgrywanie a rozgrywac on potrafi znakomicie, dobry przyklad to pilka jaka zagral do Baloteliego kiedy Terry go zablokowal, i tu pytanie do ciebie, kto powinien mu przeszkadzac Roo ? moim zdaniem powinien to byc Gerrard lub Parker przeciez to oni sa pomocnikami a nie Roo. Z Milnerem to tez sie raczej nie dogadamy, dawal rade ? to dla mnie kpina to ze bardzo duzo biegal jest slabym argumentem, to raczej za malo na gre w reprezentacji Anglii, samym bieganiem meczu sie nie wygra trzeba tez celnie podawac i celnie strzelac na bramke przeciwnika tego w jego wykonaniu bylo jak na lekarstwo. Fakt gol Roo w meczu z Ukraina nie byl piekny ale bardzo wazny, ten jeden gol Roo byl wiecej wart niz wszystko to co zrobil Milner na tym Euro takie moje zdanie, i na koniec powiem ci ze bieganie Roo za Pirlo mialo by sens gdyby anglicy uzywali pressingu wtedy mialo by to rece i nogi, ale jak wiemy angicy pressingu nie uzywali wcale wiec bieganie samego Roo za Pirlo byloby smieszne i bezsensowne.
» 26 czerwca 2012, 01:52 #37
wacuchplacuch: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2012 14:41

otóż właśnie Rooney (wg mnie, oczywiście)
Parker i Gerrard latali JAK DZIKI DWA za Montolivo i jeszcze innymi którzy operowali przed boxem (Diamanti i Cassano przede wszysztkim), Parker wg mnie jeden z najlepszych strzałów Hodgsona o ile nie najlepszy obok Gerrarda - nie możesz mu odmówić że bez niego ta taktyka by była samobójstwem
Rooney powinien to robić a Carroll/Wellbeck na desancie z przodu i Roo daje kombinacje po odzyskaniu piłki
Gerrard i Parker byli cofnięci przy obronie w zasadzie tuż przed box a Pirlo jest raczej głęboko cofniętym rozgrywającym niż ofensywnym playmakerem a la Sneijder więc gdyby Parker do niego wylatywał to 1) popełnił by błąd w pozycjonowaniu (sorry za makaronizm) i 2) zmęczył by się 3 razy szybciej bo Pirlo mógłby wtedy odgrywać na boki i do tyłu (przy stojącym Roo) i byłoby tylko więcej miejsca tam, skąd Włosi GROŹNIE uderzali z dystansu a Parker jak wiemy nawet oba jaja poświęci żeby strzał zablokować, więc to na pewno nie on był tym, który miał neutralizować przewagę liczebną w środku; prędzej Gerrard ale naturalnym wydaje się, że to powinien być Rooney no bo po co truchtających dwóch napastników gdzieś tam z przodu (jeszcze na dodatek odizolowanych od podań przez drugą linię przeciwnika - Rooney cofając się tworzyłby jakiekolwiek połączenie między broniącą 8ką i Wellbeckiem) gdy cała reszta broni

zresztą co tam będę za autorytet robił - przed chwilą znalazłem podobną opinię na Zonalmarking, bo już sam wątpiłem czy nie za dużo chciałem od Waynea ale utwierdzam się tylko w przekonaniu, że Wayne potrafi i lubi się cofać po piłkę

wg mnie 4-4-2 ma sens przeciwko drużynie która obładowuje środek (tak jak Makarony czynią) tylko wtedy gdy któryś z napastników cofa zadek i przeszkadza cofniętemu podawaczowi takiemu jak Pirlo - to było zadanie Waynea bo często to przecież robił wcześniej i to bardzo dobrze
wydaje mi się, że już Wellbeck robił więcej w obronie

OK - z MIlnerem niech będzie, miał zaledwie momenty w ataku ale tych momentów i tak miał średnio więcej na mecz niż Wayne; ale OK - przyznaję że go przeceniłem - w grupie grał na pewno lepiej niż z Makaronami; natomiast zostaję przy opini, że był i tak lepszy niż Rooney a bieganie w obronie to dla mnie cholernie dużo - ktoś to robić musiał i to był m.in. on
» 26 czerwca 2012, 14:34 #36
lukas0970: Anglia to nie to co kiedyś. Obecnie kadra Synów Albionu ma zbyt dużo średnich graczy, już nie będę wymieniał, jednak pamiętajmy, że na turniej nie pojechało kilku ważnych graczy, którzy nabawili się kontuzji. Myślałem, że na Euro Anglicy pokażą się z nieco lepszej strony, zwłaszcza iż miała bardzo młody i utalentowany skład, jednak Hodgson postawił na ludzi o renomie w angielskiej piłce, dlatego wyszło jak wyszło. Wielkie talenty jak Wilshere, Wellbeck, Walker, Chamberline, Jones, miały zawojować europę.. z różnych przyczyn tak się nie stało, a szkoda.
» 25 czerwca 2012, 16:04 #35
wacuchplacuch: każdy z wymienionych jeszcze będzie miał swój czas, szczególnie Walker i Wilshere mi miło się kojarzą, dajmy jeszcze Wellbecka; Jones to porządny wyrobnik ale i tacy są potrzebni
» 26 czerwca 2012, 00:00 #34
satan23: niestety kolejny turniej na którym została obnażona nieudolność angielskiej piłki.. znowu nie było zaskoczenia tego się spodziewałem, trzeba dodać że Włosi razili nieskutecznością.. ale się udało.. Finał Niemcy Hiszpania jeśli nie to będzie można mówić o niespodziance..
» 25 czerwca 2012, 13:28 #33
EnergyN17: Śmiechu warte. Twoja wypowiedź jest na prawdę bardzo śmieszna. Jak możesz stawiać Hiszpanie i Niemców w finale? To tak samo było z Polską. Czesi to łatwy przeciwnik, a jak wyszło sami widzieliśmy. Portugalia ma bardzo mocny skład i jedynym słabym punktem jest brak typowego napastnika. Świetne przejścia z obrony do ataku. Są zabójczy, a przy taktyce Hiszpanów może to odnieść niezłe skutki. Włochy - Niemcy tutaj bardzo ciekawa para. Nie mam jakiegoś konkretnego faworyta ale jeżeli obrona będzie działać tak jak z Anglią to kto wie czy nie ujrzymy kolejnej serii rzutów karnych :) Niespodzianką to jedynie jest twoja głupia wypowiedź ot co. Pomyśl trochę i przeanalizuj sytuację, dopiero pisz. Gwarantuje, że gdyby to Anglia była teraz w półfinale wyrażał byś się w superlatywach. Cóż widać, że teraz można być cwaniaczkiem na każdym kroku ;/
» 25 czerwca 2012, 18:46 #32
wacuchplacuch: Portugalia dostanie 1-0 i dobrze o tym wiemy

środka nie będą mieli, Cristiano osamotniony na skrzydle zrobi tyle co zazwyczaj w reprezentacji robił
» 26 czerwca 2012, 00:01 #31
satan23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2012 13:57

-> Mr EnergyN17.. Malinowy chłopcze jak domniemam po twoim wywodzie dotyczącym piłki to musisz być kolejnym znawcą urodzonym w latach 90 ?? mam rację ?? To ty lepiej się zastanów zanim coś napiszesz i pomyśl (wiem że to dla tych roczników to bardzo duży wysiłek, ale może jednak ??) bo po tym co widzę powyżej to nie ja się ośmieszam. Co ty chcesz porównywać ?? Polska Czechy ?? a Hiszpania Portugalia ?? Lol dawno się tak nie uśmiałem, większego kretynizmu od lat nie słyszałem. CO miało być tak samo wyjaśnij mi !! Czasem polecam Ci popatrzeć na ranking FIFA na którym miejscu jest Polska ?? To może pomoże Ci w zrozumieniu pewnych kwestii i sytuacji polskiej piłki. Proponuję nie ręczyć za czyjeś wypowiedzi jak to zrobiłeś w stosunku do mojej osoby bo kiedyś "stracisz rękę.." Jedynym cwaniaczkiem z posmarkanymi korkami jakiego tu widzę jesteś Ty.
» 26 czerwca 2012, 13:41 #30
kujawa: przed Euro zyczylem im jak najlepiej, ale z kazdym meczem coraz gorzej sie ich ogladalo, a wczoraj to w ogole. Jak oni chcieli wygrac, zero ryzyka, nawet kontry byly nieudolne. Juz bez Rooneya grali lepiej.
» 25 czerwca 2012, 13:25 #29
wacuchplacuch: Rooney mnie rozczarował najbardziej ze wszystkich Angoli... nawet Andy Carroll coś dał - nie przegrał żadnej górnej piłki i ile mógł tyle dał z siebie a Wayne? zerowe zagrożenie z jego strony

za to świetne turnieje Milnera, Johnsona, Terry'ego, Lescotta, Steviego i Parkera

Young i Welbeck średniutko, Wayne CINIZNA
» 25 czerwca 2012, 12:44 #28
PDF: No Rooney nie zagrał dobrych zawodów ... ale nie bardzo miał z kim grać. Napastnik ptrzebuje piłek od POMOCNIKÓW ... od Steviego i Scottiego :-) Carroll ... wygrał 10-15 główek fakt. Ile z nich zgrał do kogoś ze swojej drużyny? 1-2 możę? Toporny gracz ale może wróci w końcu do formy z NUFC. Na pewno już jest lepiej niż na początku w LFC.

Milner ... bardzo mnie zaskoczył - pozytywnie. Young niestety negatywnie. Welbeck nie był zły, myślę, że sporo się nauczył i w przyszłosci będzie sobrze.
» 25 czerwca 2012, 12:50 #27
AJEP: Tak to dlaczego napastnicy musza sie wracac do srodka pola zeby przejmowac pilke ?? o ile dobrze wiem to powinni robic srodkowi pomocnicy... Rooney nie zagral tego co zawsze ale ja mu sie nie dziwie .. byl miesiac bez gry i na koncu sezonu mial lekka kontuzje.. Welbeck zagral swietny turniej , nie mial pomocy w ataku a jednak umial cos zrobic z pilka. przyjal,przytrzymal i oddal.. Pare razy swietnie rozegrali czy to z Youngiem czy z Roo. Szkoda mi Younga lecz on szukal dryblingu i nie widzial kolegow..
» 25 czerwca 2012, 13:51 #26
michal21031980: Jedno pytanie czy masz na myśli Milnera z Man City bo jeśli tak to chyba oglądaliśmy dwie inne reprezentacje bo to co on grał to jakaś masakra
» 25 czerwca 2012, 14:16 #25
soldier: Chyba inne mecze oglądałeś. Roo stanowił wczoraj największe zagrożenie pod bramką Włochów, za to jak Carroll wszedł to gra Anglików siadła. Young był, nie licząc obrońców, najlepszym graczem Anglików na turnieju.
Milner zagrał świetny turniej? Za te genialne podania do przeciwników?
Johnson, Terry, Lescott- tu się zgodzę.
Steve, Parker- też dobrze, ale jak właściwie cała Anglia bez błysku.
» 25 czerwca 2012, 15:13 #24
wacuchplacuch: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.06.2012 16:53

panowie pitolicie jak pokręceni

na tym turnieju Milner biegał i pokazał dużo więcej na skrzydle niż Roo gdziekolwiek, włączając w to swoją nową trendy plerezę

Carroll wygrywał główki i przedłużał, czasem przyjmował - tak już jest że nie zawsze uda się dobrze zgrać głową ale nikt inny by tych piłek nawet nie wygrywał

jak się gra z kontry to nie wiem czy rola pomocnika środkowego jest aż tak duża - Gerrard dawał dobre dośrodkowania a Scotty wiadomo, że jest od naginania i grania a la John Terry tylko przed boxem

najlepsi byli wg mnie Parker (niewidoczny ale to na jego pozycji chyba największy komplement), Terry i Milner, no i dajmy Harta bez dwóch zdań

ale Roo? jak zwykle oczekiwania go przygniotły

po Carrollu spodziewałem się mniej - stąd pozytywna ocena; gra siadła? była taka sama przez cały mecz a jego zgranie do Rooneya pod koniec było najgroźniejszą akcją jaką Rooney miał, tylko oczywiście nic innego nie mógł zrobić niż przewrotka... poza tym dodaj zmęczenie, bronienie dwoma czwórkami to jest wysiłek jak diabli, zwłaszcza, że co chwilę było gorąco

Stevie jak najbardziej stanął na wysokości
» 25 czerwca 2012, 16:51 #23
United45: Szkoda szkoda ale tak jak Roo powiedzial trzeba trzymać głowy wysoko w góre i mieć nadzieje że na następnym turnieju dadzą sobie rade. Wczoraj niesamowicie mnie zadziwił Pirlo wiedzialem że jest bardzo dobrym pomocnikiem ale to co wczoraj zagrał to byla czysta perfekcja jeszcze ten karny świetny mecz . Hart też wczoraj sobie dobrze radzil świetny bramkarz i te miny przy karnych :D, szkoda ze nie pomogły .

Co do Roo mógł pokazać troche wiecej ale trudno sie dziwić jak gra na napadzie a nikt nie jest mu w stanie podać pilki.
» 25 czerwca 2012, 12:36 #22
wacuchplacuch: ale co ją miał to nic z tego nie wynikało... żadnych strzałów z dystansu, zero próby ryzyka w jakiejś indywidualnej akcji - tylko bezpiecznie do tyłu albo do kiepskiego Younga
» 25 czerwca 2012, 12:46 #21
dziki460: Oglądając wczorajszy mecz zastanawiałem się co ten Carroll robi na boisku, poza tym że oddycha...
Jeśli chodzi o resztę załogi to wypadli przyzwoicie jak na drużynę która nie liczyła się w walce o tytuł. Anglicy nie mają napastników:( poza Roo,
Anglia zagrała na miarę swoich możliwości.
» 25 czerwca 2012, 12:00 #20
PDF: To fakt, zagrali co byli w stanie ... i to też jest smune, że stać ich tylko na tyle. Zastanawiam się ... i nie przez pryznat fana MU, czy nie przydałby się Carrick jako kreatywny środkowy? Skoro wchodzi Henderson, bo Partker i Gerrard już ledwo żyli, to świadczy to o biedzie.
» 25 czerwca 2012, 12:17 #19
NanoUnited: A ja tam się ciesze że odpali ;) jeszcze by jakąś kontuzje złapali i byłyby problemy w przyszłym sezonie, a tak chłopaki mogą odpoczywać 0 stresu ;]
» 25 czerwca 2012, 11:43 #18
PDF: No niby stresu już nie ma .. ale jest świdaomość własnej nieudolności :-) a to też średnio wpływa na taką "piłkarską nację" :-) Najgorszy jednak był styl w jakim odpadli z turnieju i to z Włochami, którzy niby nie grają ładnie ale skutecznie.
» 25 czerwca 2012, 11:57 #17
NanoUnited: Przegrali w uczciwym meczu, nie tak jak 2 lata temu :D to dopiero była trauma
» 25 czerwca 2012, 15:09 #16
PDF: Roy to KOŃ i lubi graczy o charakterystyce końskiej :-)

Carroll, Downing, Milner, Gerrard, Terry ... chłopaki jak wiemy przeciętnie radzą sobie z piłką. Jak to możliwe, że oni dostają takie pieniądze w klubach?

Harry nie ma pracy ... niech zajmie się Anglią.
» 25 czerwca 2012, 11:31 #15
Czarny171: Akurat Gerrard pokazał się z bardzo dobrej strony, był liderem, walczył, ja nie mam do niego zastrzeżeń. ;)
» 25 czerwca 2012, 11:41 #14
kolopikolo: Terry może i nie jest technikiem, za to grą w obronie nadrabia to 2 krotnie
» 25 czerwca 2012, 11:46 #13
Malcolm: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.06.2012 12:22

Gerrard przeciętnie radzi sobie piłką?! WTF?! można być ignorantem i nie lubić pewnych graczy ale bez przesady... natomiast Terry nie jest technikiem ale na jego pozycji liczą się inne atrybuty, dzięki którym jest jednym z najlepszych defensorów na świecie. Co do reszty wymienionych, ich obecność w kadrze jest mocno dyskusyjna - Carroll, przereklamowany chłopak, Downing - ligowy średniak bez formy a z Milnera jest o tyle pożytek że haruje na całym boisku choć efektów w postaci asyst czy bramek nie ma. pozdrawiam.
» 25 czerwca 2012, 12:21 #12
PDF: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.06.2012 12:46

Gerrard - co do mojej ignorancji ... bardzo szanuję tego gracza i doceniam to, że walczył, ale to nie jest okręgówka tylko ME. Środkowy pomocnik jest odpowiedzialny za kreację ataku, a nie tylko przecinanie akcji. Gerrard nie wiedział co się dzieje. Piłki, które dostawał od obrońców od razu odgrywał z powrotem. Nie szukał gry, nie obracał się do bramki ... ile zagrał dobrych przerzutów? Ile celnych prostopadłych? Druga linia Angli nie istniała i nie tylko w meczu z Włochami.

Teryy - nie szanuję tego gracza ale doceniam jego umiejętności. Niestety Terry jest CEPEM. Fajnie, że wybije piłkę z linii i blokuje strzały, respekt. Szkoda natomiast, że nie umie nic zrobić mając ja przy nodze, kiedy trzeba rozpocząć akcję. Na poziom reprezentacyjny to za mało.Mógłby niby podać do ... Gerrarda? Ale to nie wiele zmienia, bo i tak piłka będzie wykopana na drugą stronę do ... nikogo.
» 25 czerwca 2012, 12:44 #11
joker20: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.06.2012 11:22

Anglia zmien trenera bo ten hodgson jest zalosny mial byc harry!! on przynajmniej nie gralby na remis i karne gdzie anglia przegrywa notorycznie w 96,98,2004,2006 i teraz zal...
» 25 czerwca 2012, 11:22 #10
szraaamek: Włosi mieli duza przewage w meczu, nawet statystyki za nimi przemawaja, obijali słupki utrzymywali sie przy piłce, anglicy oddali 4 strzaly w światło bramki przy 20 Włochów. Należał sie awans Itali i tyle.
» 25 czerwca 2012, 10:59 #9
brylaant: Anglia jak zawsze zawiodła.. ;)
» 25 czerwca 2012, 10:37 #8
PDF: Niestety anglia to wstyd. Ciężko się to oglądało. Chciałbym w końcu zobaczyć w Anglii kreatywnego środkowego pomocnika ... i nie chce mi się słuchać o Gerrardzie i Lampardzie. Niestety. Fajne z nich chłopaki ale są już starzy i nie łapią o co chodzi w nowoczesnej piłce. Terry - kto to jest? Obrońca na tym poziomie nie może ograniczać się do destrukcji. Każda piłka to long ball na ślepo i potem trzeba się namęczyć, żeby ją odzyskać. Terry nie umie wyprowadzić piłki z obrony inaczej niż wykopując ją na pałę. Bieda jest straszna. Dopóki nie nastąpi przemiana pololeń nic nie osiągną.
» 25 czerwca 2012, 10:35 #7
kolopikolo: Terry kto to jest ?? dobry żart Gdyby nie jego ,, destrukcja " to mecz z Ukrainą nie zakończył by się zwycięstwem, wczoraj z Włochami 0:0 by nie było jest to środkowy obrońca, więc raczej w ataku nie bierze udziału, a jego wykopy na pałę które moim zdaniem nie miały miejsca bo blokowanie strzałów i wybijanie piłki po rożnym chyba nie daje wiele możliwości,parę przechwytów np ważny patrz Balloteli gdy mógł wyjść sam na sam ,może i zdarzyło mu się wybić z tym się zgodzę ale krytyka nie powinna mieć miejsca. Uważam że Terry był wyróżniająca się postacią i obrona grała na dobrym poziomie. Problem leżał w ataku i pomocy. Pomocy nie komentuje bo jej nie było. Rooney nic nie pokazał wiele strat zero w tym spotkaniu i ogólnie na turnieju. Pewnie zaraz ktoś napisze że nie miał z czego strzelać bo nie miał podań, i grał tylko 2 mecze parę miał i kończyły się stratą. Tak strzelił bramkę ale chyba dobrze wiemy jaka była to bramka.
» 25 czerwca 2012, 11:42 #6
matismal: Nie da się strzelić każdego karnego . Nawet messi w lidze mistrzów nie strzelił .
» 25 czerwca 2012, 10:26 #5
joker20: bo messi tak jak cole czy paru innych nie potrafi karnych strzelac zawsze tak samo strzelaja i wczoraj zrobil to pirlo tak samo jak zwykle strzelil cole tez tak jak zwykle w stylu messiego... ten sam rog ta sama sila ta sama wysokosc co on myslal ze buffon nie wie w jaki on rog strzela?? dlaczego nikt nie powiedzial jak pirlo strzela ze ostatnimi czasy strzela jak panenka w sam srodek.. jak w 2006
» 25 czerwca 2012, 11:25 #4
lukasz00090: joker co do merytorycznej części to ok, ale używaj znaków interpunkcyjnych bo nie da się tego czytać :/
» 25 czerwca 2012, 12:12 #3
zizu90: Można nie strzelić jak bramkarz obroni. Nie rozumiem jak można w bramke nie trafić, to są zawodowcy- robią to godzinami ;]
» 25 czerwca 2012, 22:55 #2
zizu90: Niech jeszcze dopiszą że młodzi utalentowani zawodnicy karnych nie strzelają ;]
» 25 czerwca 2012, 10:20 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.