Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Grube miliony za trójkę z Premier League

» 3 czerwca 2012, 21:35 - Autor: matheo - źródło: Mail on Sunday
Manchester United będzie musiał wydać 72 miliony funtów, jeśli chce sprowadzić czołową trójkę z transferowej listy sir Alexa Fergusona – czytamy w Mail on Sunday.
Grube miliony za trójkę z Premier League
» Jednym z piłkarzy, których obserwuje Manchester United jest Luka Modrić
Według informacji dziennikarzy na celowniku Czerwonych Diabłów znaleźli się Luka Modrić (Tottenham), Leighton Baines (Everton) i Cheick Tiote (Newcastle United). Wicemistrzowie Anglii mieli już pytać o możliwość pozyskania tych zawodników.

– Wysłaliśmy zapytania odnośnie tych trzech graczy. Sir Alex Ferguson nie zamierza jednak płacić tych absurdalnych kwot – cytuje anonimowego informatora z Old Trafford gazeta Mail on Sunday.

Z powodu wysokich kosztów Manchester United zrezygnował z Edena Hazarda. Chelsea, której barwy Belg prawdopodobnie będzie reprezentował, musiała wysupłać z klubowej kasy aż 50 milionów funtów. W kwocie tej zawiera się suma odstępnego dla Lille, prowizja dla agenta i roczna pensja Hazarda.

Co ciekawe zdanie Manchesteru United w kwestii Hazarda podzielił Manchester City, którego działacze także uznali, że koszt transferu młodego Belga jest po prostu zbyt duży.


TAGI


« Poprzedni news
Dembele nie pali się do transferu
Następny news »
Byłe gwiazdy United i Realu zagrały dla dzieci z Afryki

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (132)


JohnnyP: Mimo wszystko o Modrić-a i Baines-a można by się potargować. Zwiększyli by konkurencję w swoich formacjach, a są nieźli - szczególnie Modrić. Wiadomo, że pierwsza cena może być zaporowa ale chodzi raczej o to, by było z czego opuścić. Mimo wszystko szkoda, że sir Alex nie spróbował pozyskać Javiego Martineza z Athletic Bilbao, bo taki defensywny pomocnik przydałby się, a po EURO 2012 może być już znacznie droższy.
» 6 czerwca 2012, 01:19 #125
piotro91: Moim zdaniem Javier Martinez na razie by nam nie był potrzebny jest Carick.
» 6 czerwca 2012, 17:35 #124
Drenus: lekki offtop - Modric przypomina mi mlodszego Marka Knoplfera :D
» 5 czerwca 2012, 19:46 #123
Maro081: Z tej calej trojki ja do United poprosze tylko Modricia
» 5 czerwca 2012, 13:40 #122
majster97: i po co nam ci trzej zawodnicy żeby siedzieli na ławie przez większość sezonu? mamy dobrego bramkarza świetnych obrońców: Phila Jones'a,Nemanje Vidicia, Rio Ferdinanda , Patrice'a Evre , braci Da Silva ( choć Fabio najprawdopodobniej zostanie wypożyczony), Johnego Evans'a, Chrisa Smalinga genialna linie pomocy: Luis Nani, Ryan GIGGS, Paul SCHOLES, Luis Antonio Valencia , Ashley Young , Michael Carick, Tom Cleverley, Park Ji Sung , Anderson ( też zostanie wypożyczony a najpewniej sprzedany) , I 2 super napastników : WAYNE'a Rooney'a i Jahvier'a Hernandez'a CHICHARITO , Berba zostanie sprzedany Owen odszedł a ta pierdoła welbeck nie umie grać więc ewentualnie można się pokusić o jakiegoś napastnika na ławke
» 4 czerwca 2012, 22:51 #121
monnie: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.06.2012 13:33

halo, tu planeta Ziemia!! wiesz kogo potrzebujemy środkowego obrońcy. i uważaj, to, co teraz przeczytasz, może wiązać się dla Ciebie z głębokim szokiem, ale GIGGS i SCHOLES nie są nieśmiertelni. nie wiem, czy zauważyłeś, ale Rudemu ciężko jest zagrać przez pełne 90 minut.

"pierdoły Welbecka" nie skomentuję.
» 5 czerwca 2012, 13:32 #120
vip14: Manchester United ma wystarczająco pieniędzy na transfery co wiąże się z tym, że do wszystkich oferowanych transferów powinno dojść, ale jeszcze nie mówimy "chop" póki "nie przeskoczymy" xD
» 4 czerwca 2012, 20:44 #119
groszek: wystarczy luka modric i iker muniain albo de marcos któy został wybrany do jedenastki la liga przez uefa
» 4 czerwca 2012, 19:56 #118
RadixD: To Hiszpan, więc wątpię, że przejdzie do takiego angielskiego Manchesteru, gdy dostanie ofertę z Barcelony, z którą już podobno negocjował, i jest w stanie tam przejść...
» 4 czerwca 2012, 19:07 #117
Swinkapeppa: Może ten Modrić nie jest taki zły? Ty jesteś popierdzielony!?!?!? Wszystkie kluby na świecie go chcą. Kagawa przyjdzie, przyjdzie również albo Alba albo Baines - jeden i drugi są dobrzy. Modrić - wątpie ale chyba opuści Tottenham więc może przyjdzie do nas. Tiote na 100% nie przyjdzie.
» 4 czerwca 2012, 17:29 #116
n17ban: Niech żaden patałach tego komenta nie usuwa.
» 4 czerwca 2012, 19:40 #115
monnie: nie wiem, czy chcę, żeby "ten Modrić" do nas przyszedł, skoro rok temu miał naszą propozycję w głębokim poważaniu, bo zakochał się w Londynie. I wiem, że nie jestem jedyna z takimi odczuciami, bo czytałam w sieci parę podobnych komentarzy. Jak zmieni nastawienie do United, to zapraszam.
» 5 czerwca 2012, 13:35 #114
djgodzilla: przeczytałem na stronie eurosportu w transferach, że nasz zespół ma opuścić Park, Anderson i Berbatov, za Berbe niby żądają tylko 5 mln funtów, jeżeli jest coś w tym prawdy to SAF będzie musiał wzmocnić skład jakimiś zawodnikami bo szykuje się niezła czystka
» 4 czerwca 2012, 17:20 #113
Pucant: Niemożliwe by zabrakło u nas Andersona :O i Bebrba za 5mln to troszke za mało... Jakiś kryzys lub głupoty piszą. Park nigdy nie był na poziomie ManU. Gracz ciężko pracujący i pewnie tylko dlatego został w united tyle lat. Oby Anderson został bo to młodzieniec z talentem.
» 4 czerwca 2012, 18:15 #112
monnie: Berba nie pójdzie za 5 mln funtów, to juz by była zniewaga.
» 5 czerwca 2012, 13:36 #111
Lavryn: Kocham tego newsa, pomimo, że to bujda :D Modrić-Tiote/Fletcher/Inler to mój wymarzony środek pomocy :)
» 4 czerwca 2012, 14:38 #110
brylaant: sam Hazard zrobił więcej niż w/w trójka razem wzięci
» 4 czerwca 2012, 14:15 #109
Lavryn: Większej bzdury dawno nie słyszałem, dzięki
» 4 czerwca 2012, 14:39 #108
Martin: No teraz to trochę przesadziłeś :)
» 4 czerwca 2012, 19:53 #107
satan23: To pobawmy się może w obstawianie ;] Kagawa tak plus 2 którzy nie byli brani pod uwagę przez opinię publiczną, max na transfery to 40 mln...
» 4 czerwca 2012, 13:33 #106
Damianos500: Za Bainesa wolę Clyne,za Modrica wolałbym Eriksena lub Rodrigueza,ale wiem,że to nie możliwe,wiec może ten Modric nie jest taki zły.
» 4 czerwca 2012, 12:43 #105
xiondz: Zejdzcie lepiej wszyscy na ziemie.
sir Alex PREDZEJ zwola konferencje prasowa na ktorej wyzna iz kocha liverpool i od zawsze marzyl by pracowac na Anfield Road NIZ wyda w jednym oknie 72mln funtow.
Niemalze wszyscy prezentujecie na poły infantylne na poły prostacke podejscie godne kibica Machaczkały/Malagi/Man City tudziez Chelsea i oczekujecie by wasz (najbardziej zadluzony klub na swiecie) szastal pieniedzmi na prawo i lewo i by zrezygnowal ze swej polityki transferowej ktora jakby na nia nie spojrzec przyczynila sie do wielu sukcesow. Peawda jest iz klub potrzebuje wzmocnien ale moin skromnym zdaniem United wystarczy zakup jakiegos pilkarza za ok 15mln i powiedzmy dwoch graczy po ok 5mln kazdy. Gwiazdy po kilkadziesiat milionow nie sa nam na juz potrzebne. Nie zachowujcie sie tak, jakbysmy dopiero co awansowali z Championship do Premiership! Wezcie swoje madre glowki, zapakujcie je pod kran i odkreccie zimna wode na kilka minut. Ludzie. Spojrzcie na poprzedni sezon. Man United mialo najwiexej kontuzjowanych graczy a dotego okresy kontuzji byly najdluzsze w lidze i co sir Alex zrobil? Ano majac takie klody pod nogami PRAWIE wygral lige a drugie miejsce zajelismy dzieki gorszemu bilansowi bramek a i tak punktow zdobylismy wiecej niz rok temu. Mamy bardzo silny zespol. Wzmocnienia sa nam potrzebne ale kosmetyczne (narazie) poniewaz w tym oknie kilku graczy opusci Old Trafford. Wieksza rewolucje trzeba bedzie zapewne przeprowadzic za rok (Giggsy i Scholsey zapewne definitywnie zawiesza buty na kolku, a Ferdinand i Evra za rok mlodsi raczej nie beda).
Wierzcie mi. Fergie zna sie na rzeczy. Jezeli uzna ze nalezy siegnac glebiej do portfela - zrobi to. Na Ferdinanda i Berbatova jakos nie zalowal grosza. Moim zdaniem do zdobycia mistrzostwa w przyszlym roku wystarcza nam kosmetyczne zmiany. 2-3 nowych graczy + 2 najbardziej utalentowanych juniorow z rezerw + najwazniejsze wyleczenie kontuzji podstawowych graczy i o ile to mozliwe dopilnowanie by byli zdrowi i w formie.
Amen.
» 4 czerwca 2012, 12:28 #104
Damianos500: Nadal chcesz grać z takim marnym środkiem pola jak do tej pory? Nadal chcesz grać ze słabymi rezerwowymi typu park,anderson?(tak pamietam co Park dla nas zrobił) może nie potrzeba nam zawodników za taką kasę tu masz rację dochodzi Kagawa zawodnik średni może się sprawdzi(oby) zamiast Bainesa wolę Clyne'a slabszy,ale młodszy i tańszy. Tiote przyda się przy zmianie formacji na dwóch dp.
» 4 czerwca 2012, 12:39 #103
wiruch: rozumiem że w dwóch meczach ligowych z City i w dwumeczu z Bilbao Twoim zdaniem brakowało nam jedynie "kosmetycznych" zmian...
» 4 czerwca 2012, 12:40 #102
satan23: Zamiast takich artykułów powyżej, wolał bym zobaczyć kogoś w z podpisaną umową.. bo faktem jest to iż potrzebujemy zapełnić środek..
» 4 czerwca 2012, 13:30 #101
xiondz: wiruch -> Odpowiadajac na twoja ze wszech miar inteligentna wypowiedz zaskocze cie i stwierdze ze tak. Zespol nalezy oceniac w przebiegu calego sezonu i tego co po nim osiagnal a nie upierdliwie powolywac sie wciaz na kilka meczy sposrod kilkudziesieciu. Miast czepiac sie slowek spojrz lepiej na sklad United w tych 4 meczach a jeszcze bardziej spojrz na liste zawodnikow ktorzy byli wtedy kontuzjowani i z ktorych sir Alex NIE MOGL skorzystac a jak dodac do tego kilku graczy zdrowych ale bez formy - wtedy porazka moze sie przydazyc. Ja nie twierdze iz United przez nadtepne 5 lat nie musza nikogo kupowac. Wzmocnienia sa konieczne bo:
- kilku graczy odejdzie na wolne kontrakty,
-kilku graczy nie przedluzy zapewne za rok wygadajacych kontraktow,
-kilku graczy zostanie zapewne sprzedanych.
Wzmocnienia sa konieczne ale nie ulegajmy 'pudelkowym' plotkom i wymaganiom i nie chrzancie glupot ze nalezy co roku 100mln wydac by mistrzostwo zdobyc. 19mistrzostw zdobylismy nie wydajac za kazdym razem niebagatelnych kwot na smarkaczy z megalomania i pazernych agentow. Ja wiem ze swiat sie zmienia i 15 lat temu nie bylo petrodolarow za miedza ale nie chrmolcie glupot ze szastanie pieniedzmi i zadluzanie klubu to jedyny sposob by osiagnac sukces. Sasiad zza miedzy jak chce to moze probowac powiekszac klubowa gablote z trofeami tylko i wylacznie za pomoca gotowki. My mozemy ale nie musimy podazac ich sladem. Jak to w sporcie. Np podnosisz ciezary a twoj rywal chwilowo odnosi lepsze wyniki bo 3x dziennie wstrzykuje sobie koksy. Tez uznasz ze muszisz podazac jego droga i by go dogonic bedziesz ryzykowal zdrowiem/kondycja/reputacja choc dobrze wiesz ze latami osiagales fantastyczne wyniki bez sterydow? Przyklad z innej dzidziny alecobrazowo mozna by go porownac do obecnej sytuacji.
» 4 czerwca 2012, 14:02 #100
wiruch: Ok, to może przypomnij parę meczów ( poza tym z Arsenalem ) w których nasza gra wyglądała dobrze. Oceniając drużyne na przekroju całego sezonu pytam się co wygraliśmy? Ze wszystkich pucharów odpadaliśmy w przedbiegach...Nikt nie mówi o tym że mamy wydawać w każdym okienku transferowym po 100mln ale prawda jest taka że od dobrych kilku lat jesteśmy bierni na rynku transferowym i to coraz bardziej widać..nie widać pomysłu kto miałby zastąpić naszych weteranów ( o naszych wychowankach lepiej nie wspominać ). Niestety ale nadszedł czas kiedy należałoby zainwestować w jakieś 2,3 transfery graczy gotowych do rozruszania naszej gry.Sam piszesz że za rok transfery będą konieczne. Lepiej chyba zacząć rozglądać się już dzisiaj za dobrymi graczami niż czekać aż ktoś na kogo się czaimy dostanie oferty z innych klubów i znowu ręka w nocniku...Fergie musi wkońcu zrozumieć że przy dzisiejszym układzie finansowym drużym takich jak Chelsea,City,PSG, Anży, Real,Barca żadna drużyna nie wyprzeda swoich dobrych graczy za małe pieniądze. Skończyły się czasy kiedy za gwiazdę dawało się 20-30mln trzeba to zaakceptować i ruszyć do przodu a nie wysyłać tylko zapytania i po usłyszeniu ceny dostawać czkawki i stękać że wszyscy są za drodzyi przepłaceni..TAKIE CZASY, a stan z przed szejków i romanów już nie powróci..
» 4 czerwca 2012, 14:17 #99
orchi650: Smutna prawda, bądźmy realistami, dzisiejsze kluby to już nie tylko historia, klub musi inwestować w zawodników (nowych) aby liczyć się w walce chociaż o ligę...
» 4 czerwca 2012, 15:42 #98
AderNVK: Nie musi byc trojka.. wystarczy Modric
Jeszcze jest Kagawa.
» 4 czerwca 2012, 11:54 #97
trikos: Victor Moses ? za 10 mln do wzięcia a gościu ma przebicie:) może wypalić jak nowy JJ OKOCHA?:))
» 4 czerwca 2012, 10:59 #96
mikrofalowka: Victor Moses jest przereklamowany. Nie jest wart więcej niż 5 mln.
» 4 czerwca 2012, 14:03 #95
Marti24: Sprzedać Rooney'a - zgłupiałeś?! Za Ronaldo MU wzięło 80 mln i gdzie są to pieniądze, gdzie coroczne zyski. Pieniądze są - tylko Ferguson musi zmienić myślenie albo go wypieprzyć.
» 4 czerwca 2012, 10:50 #94
Iverson7: Gdybyśmy sprzedali tego Rooneya to przez najbliższe kilka lat nie byłoby komu u nas grać,bo za kase z jego transferu byśmy jeszcze przez 5 letnich okienek kupowali tanich, "perspektywicznych" zawodników.
» 4 czerwca 2012, 12:35 #93
Pucant: Manchester bez Rooneya jest jak Manu bez Gigsa. Nie ma najmniejszej możliwości by go sprzedali... starciłbym zaufanie do Fergusona i całego zarządu. Jeżeli w aktualnej piłce liczy się tylko forsa to prosze mi zwwrócić czas który oddąłem manchesterowi... United MUSI kupić bdb rozgrywającego, bocznego obrońce typu Piszczek by zastąpić Evre. Myśle że Ferdi będzie z nami grął jeszcze lata zaś Evra jest na pozycji która wymaga najwięcej biegania z wszystkich pozycji a latka już ma.
» 4 czerwca 2012, 18:25 #92
monnie: sprzedać Rooneya ahahhaha umarłam ahahhahaha
» 5 czerwca 2012, 13:40 #91
Marti24: Spójrzmy prawdzie w oczy MU robi się coraz słabszy - obecnie kadra liczy tylko 26 zawodników, w tym kilku dobrze po 30. Z młodych możemy liczyć tylko na jednego Keane, bo drugi nie zagra przez min. pół roku, a Fryers myśli o odejściu. I MU z taką kadrą myśli o zdobyciu LM czy odzyskaniu Mistrzostwa? Zapomnijmy o tym. Pomijam kontuzje. Morał jest prosty - potrzebujemy min. 4 zawodników!! Kwota, która trzeba wydać, to 100-150 mln Ł!!
» 4 czerwca 2012, 10:18 #90
Elventar: lucas mour, kagawa i tyle
» 4 czerwca 2012, 09:28 #89
kujawa: tez bym byl zachwycony L. M. ale niestety od jakiegos czasu Real sie nim interesuje, nawet chyba rozmowy prowadza odnosnie transferu.
» 4 czerwca 2012, 10:02 #88
keiinam18: Trzy idealne transfery!

Modrić może trudny do wyciągnięcia, ale 40 mln Ł może wystarczyć. Jeszcze kibice Chelsea będą płakać w poduszkę jak Eden się nie sprawdzi w Premier League. A Modrić? Idealnie będzie pasował do Naszej taktyki. Jest młody, ograny w Premier League... z miejsca wejdzie w zespół i wniesie nową świeżość.

Tiote, jestem jego wielki fanem. Poprzedni sezon w Newcastle miał bardzo udany, zwłaszcza drugą część sezonu. Środek Modrić, Carrick i Tiote byłby najmocniejszy w całej Premier League, a skrzydła Nani & Young/Valencia będziemy mieć nie gorsze niż Hulk & Mata.

Baines również jest Nam potrzebny. Dziwię się niektórym, którzy uważają ten transfer za zbędny. Ja też bardzo lubię Evrę, ale On ma już 31 lat i przeplata mecze dobre z przeciętnymi. A Leighton posiada świetne dośrodkowania, jest graczem uzdolnionym ofensywnie i wybitnie strzela wolne.

3 transfery za którymi jestem na wielkie tak.
I w 72 mln Ł się zmieścimy:

- 40 mln Ł - Luka Modrić
- 20 mln Ł - Leighton Baines
- 12 mln Ł - Tiote.
» 4 czerwca 2012, 09:26 #87
iceblast007: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.06.2012 09:34

masz problem kolego że modrić za tyle kasy cię tak kręci... lepiej pomyśl nad tym że jak dojdzie luka i tiote, jeszcze może kagawa to będziemy mieli aż (fletcher, carrick, scholes, giggs, anderson, cleverley + młodzi) około 10 środkowych pomocników a tylko trzech skrzydłowych i trzech napastników + w ogółe nie przysposobiona ofensywnie prawa obrona w porównaniu do lewej... nigdy nie bedzie tak jak piszesz bo to bez sensu. Obok lewego obrońcy bardzo potrzebny jest nam prawy obrońca plus dobry skrzydłowy (tak hazard ;/), kolejny napastnik i dopiero wtedy środkowy (ofensywny) pomocnik jakim jest kagawa.
» 4 czerwca 2012, 09:34 #86
keiinam18: 10 środkowych pomocników? A to ciekawe...

Fletcher - wciąż niewyleczony.

Giggs - On ma już prawie 40tkę i nie wiem wiesz ale On jest tak na prawdę skrzydłowym, który owszem moze grac w środku ale nigdy nie będzie grał tak wybitnie jak na lewym skrzydle. Ponadto skoro uważasz, że Giggs pogra jeszcze 4-5 lat na wysokim poziomie to Twój problem.

Scholes - to samo co Giggs, to jego prawdopodbnie ostatni sezon, w którym będzie grał co drugi mecz.

Anderson - lubię gościa, wierzyłem w niego do samego końca, ale jest strasznie kontuzjogenny stąd też jego wahania formy.

"Młodzi" - tzn kto? Pogba ? :)

Z pomocników, których wymieniłeś tylko Carrick i Cleverley są piłkarzami którzy teraz jak i w przyszłości jeszcze wiele wniosą do zespołu.

"Obok lewego obrońcy bardzo potrzebny jest nam prawy obrońca"

Mamy Rafaela, który z roku na rok gra coraz lepiej. Nie potrzebujemy prawego obrońcy. Dajmy się w pełni rozwinąc Brazylijczykowi. Ponadto w razie absencji Rafaela na prwaej streonie moze zagrac Smalling.

"Plus dobry skrzydłowy"

Tu już dałeś do pieca... że aż zgasło!
Mamy Younga, Naniego i Valencie. Trzech fantastycznych skrzydłowych, którym nie potrzeba nowego kolegi na ich pozycji. Ponadto Kagawa z powodzeniem gra na lewej stronie.
» 4 czerwca 2012, 10:15 #85
iceblast007: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.06.2012 10:38

No tak scholes i giggs pograją jeszcze rok to da czas młodym na rozwinięcie a jest petrucci, lindegard, może dojdzie Powell. Fletcher wróci na pewno i są własnie Cleverley i Carrick.
Nie mamy zmiennika dla Rafaela, dobrze żeby doszedł Clyne... bo teraz ty daleś do pieca bo największą głupotą jest wrzucanie na skrzydła młodych zawodników którzy powinni być na swojej nominalnej pozycji czyli środku obrony w przypadku smallinga i jones'a którzy są typowymi stoperami i przez takie rozrzucanie tylko się cofają w rozwoju.
Super że mamy trzech skrzydłowych ale co było jak był brak formy czy kontuzje u tej trojki? Znowu rozrzucanie ludzi po dziwnych pozycjach. Rooney, welbeck i hernandez grali na skrzydłach a tak nie może być. To nie fifa że można sobie postawić kogoś na skrzydle bo tak pisze. To są nominalni środki napastnicy grający w środku pola, na szpicy.
Kagawa to typowy środkowy ofensywny i jak SAF zacznie z niego na siłe robić środkowego pomocnika albo skrzydłowego to może się zmarnować jak Anderson.
» 4 czerwca 2012, 10:37 #84
keiinam18: Pożyjemy, zobaczymy. Clyne też ciekawa opcja.

Od 2007 roku, kiedy to Ferguson pozytywnie Mnie zaskoczył transferami nie mogę doczekać się kolejnego takiego okienka. Wygląda niestety na to, że i ten rok będzie "suchy". Kagawa, Powell + piłkarz pokroju Asamoah i na tym koniec Naszych transferów.

Nie słynę z takiego gęgolenia, ale jest Mi już przykro patrzeć jak City wygrywa ligę, Chelsea puchar i LM i w dodatku wzmacniają się bardzo dobrymi grajkami.

Nie jestem zwolennikiem kupowania jak City - na siłę i za grube miliony, ale warte przemyślenia jest to, że raz na jakiś czas warto sięgnąć głębiej do sakiewki bo przynosi to efekty - czyt. sezon 2007/2008...
» 4 czerwca 2012, 10:54 #83
iceblast007: Już w sumie to mam w nosie co będzie z tymi transferami... chociaż okienko się jeszcze nie otworzyło i po euro pewnie będzie 10 razy tyle spekulacji co teraz, bo na pewno wypłynie wiele ciekawych piłkarzy.
Najbardziej w sumie boli mnie ten Hazard ;/... ale dalej w sumie nie ma oficjalnego info gdzie poszedł tylko jakieś bąki puszczone kantem a więc czekam do końca.
Zadowolny bardzo jestem za to że przejdzie Kagawa :)
Dobrze żeby SAF dalej kontynuował swoją polityke i stawiał na młodych Powell"a i Clyne'a bardzo chętnie widziałbym u nas :)
Baines'a już trochę mniej bo chcą za niego o wiele za dużo max powinniśmy dać 8 funtów albo wymienić go za Park'a czy Owen'a z małą dopłatą.
Dobrze żeby też posprzedawał część zawodników a nie po puszczał ich za darmo bo jak ktoś odchodzi z MU to ze świetnego klubu dobry piłkarz a nie jak odchodzi ktoś od nas to jest słaby i oddają g o za grosze.
I sumie to bardzo ubolewam na kontuzją Keane'a aż mi się wierzyć nie chce, teraz to SAF musi kupić jakiegoś napastnika bo 3 to za malo. Chyba że bedzię grał 4-2-3-1 z tylko jednym napastnikiem ale to i tak słabo wygląda bo środkowego ofensywnego zawodnika to może będziemy miec jednego jak Kagawa dojdzie... eh no nie ma co spekulować bo i tak nie mamy na to wpływu. Czas wszystko pokaże.
» 4 czerwca 2012, 08:30 #82
Draciel: Okienko otworzyło się trzy dni temu.
» 4 czerwca 2012, 09:47 #81
kujawa: a myslalem ze 1 lipca sie otwiera ??
» 4 czerwca 2012, 09:53 #80
Kubaa: juz juz. A po co kupować 2 ŚP skoro mamy Carricka, Andersona, Scholesa, Cleverleya i wracającego Fletchera oraz Giggsa. Po co wogóle transfery? W ataku nie potrzeba nikogo wiecej a skrzydła obsadzone. Obrona też. Sprzedac J.S Parka i Berbatowa i jazda po tytuł w sezonie 2012/2013 i wygrana w LM ! :D
» 4 czerwca 2012, 08:00 #79
pawelkck2: Cleverlay , Anderson , Fletcher kontuzje , i wtedy Jones na środku pomocy
» 4 czerwca 2012, 09:06 #78
RooneyMU: Nie wiem czy ty ironizujesz czy tak na serio bo bez transferów w następnym sezonie nie mamy czego szukać.
» 4 czerwca 2012, 09:28 #77
CcxcC: Troszkę zaczynam się martwić o przyszłość Manchesteru Utd , sąsiedzi urośli w siłe a my stoimy w miejscu.... czuje że za rok będzie 3 miejsce ... bo City pokazało że nie ma srania po krzakach a Chelsea dopiernicza transfery że szok.Oczywiście może być jak z FErnando że się nie przyjmą ale aż takiego pecha mieć nie będą na pewno.Luka może by się przydał ale jakoś przycichł w zeszłym sezonie.Lewy obrońca jak najbardziej bo Evra zaczyna się gubić już, czasem jeżdżą go jak chcą albo popełnia szkolne błędy.Defensywnych nap nie potrzeba wg mnie brak nam ofensywnego i to odbrego bo gramy mało do przodu.w sumie to gra nasza wyglądała słabo obiektywnie patrząc . dużo racy uciułaliśmy 3 pkt grając w sposób nie przypadający United.
» 4 czerwca 2012, 07:51 #76
iceblast007: pieniądze zaczęły grać... i teraz to będziemy się cieszyć z jakiegoś tytułu raz na 5 lat. Skończyły się czasy gdzie można było kupić Cantonę czy Schmeichel"a za pół miliona funtów i to nie były dzieciaki po 17 lat tylko dojrzali piłkarze
» 4 czerwca 2012, 09:01 #75
FiFlaK: Ja będę zadowolony jeśli do United przyjdzie typowy środkowy pomocnik.
Nie żaden ofensywny, ale zwykły środkowy pomocnik, dowodzący grą. Niczego więcej Manchesterowi nie trzeba.
» 4 czerwca 2012, 02:12 #74
kap: kogo proponujesz ??
» 4 czerwca 2012, 03:43 #73
Bartolek05: No dopiero co do Realu dołączył, poza tym Kaka odchodzi to zmniejszy się konkurencja po środku. Raczej zostanie w Realu.
» 4 czerwca 2012, 07:25 #72
Zywo08: Przychodzą mi do głowy z 2-3 nazwiska :D K.P. Boateng, Schweinsteiger no i w sumie ten Sahin z takich zawodników co FiFlaK pisze ;P
» 4 czerwca 2012, 07:43 #71
nosiema: toni kross, ale niestety nie do wyciagniecia z bayernu :/
» 4 czerwca 2012, 08:31 #70
bzowy21: Joao Moutinho i tyle w temacie ;D
» 4 czerwca 2012, 12:36 #69
FiFlaK: Tak naprawdę jest kilku zawodników na tę pozycję.
Bądźmy szczerzy, napastnicy są świetni, skrzydłowi również, obrona bez zarzutu, bramkarze niczego sobie. Na każdej pozycji piłkarze będą się rozwijać i będą jednymi z najlepszych. A środek pomocy ? Oprócz Toma Cleverley'a, nie widzę przyszłości w tej formacji.
Jest Bastian z Bayernu, ale o nim można zapomnieć, Niemcy niechętnie odchodzą ze swoich klubów, przykład Ballack. Musiał dostać extra kasiorkę, żeby odejść.
Yaya Toure, ale to również niemożliwa niemożliwość.
Swego czasu z Aston Villi mogliśmy pozyskać Garetha Barry'ego, plan spalił na panewce bowiem pierwsze skrzypce grała trójka Carrick-Flecher-Scholes.
Xabi Alonso - osobiście mój lider, aczkolwiek jego transfer jest w sferze marzeń.
Sneijder ? To człowiek rządny pieniędzy, a nie gry dla klubu.

Skłaniam się ku Modrićowi, aczkolwiek wątpie by ten chciał przejść do United.

Jeśli chodzi o Sahina, to jest taki problem że Nurin zarabia świetne pieniądze w Realu, a sami widzicie, że aby odkupić gracza z wielkiego klubu potrzebne są wielkie pieniądze, taka analogia.

Trudno mi naprawdę powiedzieć, kto by się nadał. Na pewno kupiłbym Mario Gotze za 12-16 milionów (oni chcą 50 lol).
Na pewno postarałbym się Modrića (25-30 mln to osobiście bardzo wysoka cena + tygodniówka, która nie miała by mniej jak 150 tysięcy.)
» 4 czerwca 2012, 12:43 #68
TykiMikk: Baines? bez sensu, co to w ogóle za alternatywa dla Evry? Za starego ma przyjsć facet w podeszłym wieku?
Tu raczej Clyne'a bym obstawiał, Evra to wciąż nr1. stopniowo trzeba go zmieniać, a nie z sezonu na sezon.

Modrić? Też najmłodszy nie jest, poza tym już tak nie błyszczy jak jakiś czas temu. Kasa jaką by trzeba za niego dać jest niewspółmierna z potencjalnymi korzyściami.

Tiote? A po co? to Carrick nie ma obecnie szczytowej formy równej przez cały sezon?
» 4 czerwca 2012, 01:46 #67
zygman: No z tej trojki to mam nadzieje chociaz na Modricia
» 4 czerwca 2012, 01:39 #66
Prut3r: Po co Baines i Tiote, jak jest Evra i Carrick?
» 4 czerwca 2012, 00:31 #65
Hubzi: po co Baines ?? po to ze Evra moze nie dac rady caly sezon na 100% cisnac a nie ma zadnego dobrego zmiennika
» 4 czerwca 2012, 01:45 #64
BroneK1878: mi sie wydaje że Fabio jest dobrym zmiennikiem
» 4 czerwca 2012, 06:23 #63
Bartolek05: Mi też, ale chodzi im chyba o jakiegoś ogranego w PL, bo nie oszukujmy się, Fabio w porównaniu do swojego brata grał mniej meczy.
» 4 czerwca 2012, 07:26 #62
baqu: i znowu bedzie lipa w transferach..
» 4 czerwca 2012, 00:22 #61
sssexton90: Jak Tiote przyjdzie to co się stanie z Carrickiem, Cleverleyem i Fletcherem? dla mnie ten transfer to tylko plotka kompletnie wyssana z palca. Modric z pewnością jest obiektem zainteresować Fergusona ale da za niego max 30 MLN i to moze wystarczyć.

Czuję więc, że w tym okienku będą mniej więcej takie transfery:
Kagawa, 16 MLN funtów
Modrić, 30 MLN
Baines, 10 MLN
Nick Powell 4 MLN
Nathaniel Clyne grosze

Odejdą zaś Anderson (5 MLN) i Park (5 MLN) oraz Berba (8- 10 MLN)(choć Bułgar by się przydał, wtedy mielibyśmy 4 solidnych napastników) Wtedy okienko możnaby uznać za faktycznie udane :)
» 4 czerwca 2012, 00:12 #60
harpunx: A ja czuję, że coś śmierdzi, bo puściłem bąka. Stary oderwij się trochę od football managera, bo chyba wsiąkłeś na dobre.
» 4 czerwca 2012, 00:52 #59
Bartolek05: Samo przyjście Kagawy i kogoś za ~20 mln funtów będzie już udanym okienkiem.
» 4 czerwca 2012, 07:27 #58
Maciek000000: A Berbatovowi (nie wiem jak się odmienia) i Parkowi nie kończy się kontrakt?
» 4 czerwca 2012, 07:50 #57
Klimaa: Wszystkich nie kupimy, ale na jednego z nich można zarzucić sieci.
» 3 czerwca 2012, 23:38 #56
piokrop: I bardzo dobrze. Nie ma co przepłacać. 70 baniek za tych 3 piłkarzy? Śmiech na sali. 50-55 to max, 30 za Modricia i reszta no pozostałą dwójkę. A ci co piszą, że Fergi to skąpiec to niech zaczną kibicować tym bogatszym. W poprzednim okienku wydaliśmy sporo kasy i w tym zapewne też sporo wydamy. Kagawa prawie pewniak (około 16 mln). I jeżeli byśmy mieli wydać kolejne 70 baniek na tych trzech piłkarzy to było by to razem okolo 90 baniek. Nie ma szans żeby Fergi do tego dopuścil.
» 3 czerwca 2012, 23:14 #55
woonski: Szkoda, że jak dawali ponad 90 mln z Ronaldo, to nie gadał że to absurdalne pieniądze, tylko się cieszył ;) Jednak kawały o Szkotach mają coś na rzeczy.
» 3 czerwca 2012, 22:58 #54
8ball: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.06.2012 22:55

Pierdzielicie o tych defenywnych, a tak naprawdę nie wiecie ile jest w tym prawdy co SAF powiedział. Mówi wam coś "Nigdy nie ściągnę Rooney'a do pomocy". Mam przypomnieć gdzie w ostatnim sezonie grał Rooney, gdy nie mieliśmy nominalnych środkowych? O tej aferze Rooney'a to też dziwna sprawa gdyż teraz po części go rozumiem. Potrzeba zawodników, nie koniecznie światowej klasy, lecz nominalnych gdzie będą mogli grać na swoich pozycjach. :) Irytuje mnie takie pisanie. CHCE MODRICIA, HAZARDA. Poczekajmy co Gill powie, ilu zawodników zamierzają ściągnać i jakie mają cele transferowe w tym okienku. Wszystkiego się dowiemy, ale skoro lubicie gdy jakiś brukowiec robi wam kisiel z mózgu to nie bede wam przeszkadzał i kontynuujcie to co lubicie. ;)
» 3 czerwca 2012, 22:54 #53
erkol79: Ja uważam, że jeden dobry transfer co sezon jest obowiązkiem. W tym oknie trzeba zrobić z 3 takie transfery, żeby coś ugrać. Teraz zróbmy te 3 transfery i co sezon jakiś dobry transfer i będzie git :)
» 3 czerwca 2012, 22:54 #52
Fenek: Zabawne jak wielu/wiele z was żyje przeszłością. Więc moi drodzy powiem wam że w sporcie przeszłość się nie liczy, jeżeli chcesz być najlepszy musisz robić ciągle postępy bo nikt inny nie stoi w miejscu. Mówię to nie dlatego bo miałem olśnienie ale po to aby większośc z was sprowadzić na ziemię. Ferguson to genialny trener, ba moim zdaniem najlepszy na świecie, wątpie aby ktoś inny na jego miejscu mając tych piłkarzy osiągnął tyle co on. Jednak mam wrażenie że od trzech czy dwóch lat stoimy w miejscu. Każdy się rozwija ale my stoimy w konsekwencji część klubów już jest na równi z nami a niektórzy wręcz nas wyprzedzili. O tych do ktorych nam brakowalo nawet nie wspomnę. Czasy w których roszady składem były odpowiedzią na liczne transfery innych już minęły. Teraz kluby nie bawią się w szarady tylko wydają grube miliony w silny skład. A my jesteśmy troche jak taki gorszy brat bliźniak z dobrej rodziny. Niby na salonach ale zawsze wchodzimy oknem i siedzimy w rogu. Ja rozumiem że SAF nie lubi robić głośnych transferów, ale bez nich daleko nie zajdziemy. Broń boże niechce tu drugiego $hity czy innego obwoźnego cyrku. Ale kilka kluczowych i strategicznych transferów pomogłoby nam na kilka lat wrócić na szczyty nie tylko PL ale i LM. Jednak patrząc na opieszałość zarządu mam wrażenie że w tym oknie transferowym nasze zakupy sa juz na półmetku.Kagawa mistrz 2 ligi i pewnie jeszcze po EURO jakiś mlodzik to będzie cale nasze marne wzmocnienie. Cieszy mnie to że MU inwestuje w młodzież ale martwi że ta sama młodzież przysłania nasze prawdziwe potrzeby. Dlatego też czasami zastanawiam się co by się stało gdyby pałeczkę przejął ktoś inny, ktoś kto wniósłby świeżość do MU.
» 3 czerwca 2012, 22:47 #51
riv8: Zdecyduj się! Piszesz, że nie chcesz drugiego $ity a krzyczysz o głośne transfery. Głośne transfery mają to do siebie, że są niesamowicie przepłacone i to nie w kontekście kwoty odstępnego (mały pikuś bo i tak koszty zwrócą się z koszulek za jakiś czas) ale w kwestii OGROMNEJ tygodniówki dla takiego gracza - Snejder krzyczał 250k tygodniowo, Hazard - 170k a my Naniemu oferujemy nowy kontrakt za 130 - 140 k tygodniowo.
Manchester United nie posiada dobrego wujka z pustyni bądź syberyjskiej tajgi, który przywiezie wywrotkę złota i pozwoli trenerowi robić co chce. Właściciele MU - hmm może bardziej złodzieje? - swoim przejęciem nie tylko nie dofinansowali klubu ale jeszcze zadłużyli go na grube miniony! W takiej sytuacji - możemy wydać tylko tyle ile zarobimy (a nawet mniej bo co roku gruba kasa idzie do gLazerów) nie stać nas na takie rozciąganie budżetu jak to to robi City czy CFC. Nie możemy nic poradzić na to, że właśnie te kluby + Real (zadłużający się na potęgę - ciekawe kiedy ich to dopadnie) zepsuły rynek transferowy i przez długi czas będziemy skazani na rolę ubogiego krewnego. Jedyna nadzieja - choć marna jest w FFP Platiniego.
» 3 czerwca 2012, 23:07 #50
8ball: Real co sezon jest na + z kasą. Robią niesamowite interesy i wątpie w to co piszesz bo Perez nie jest az tak głupim człowiekiem, aby ryzykować dla klubu swojego budżetu. Swoją drogą, popatrz na Transfery Kaki i Ronaldoo. Ceny kosmiczne, ale z koszulek CR7 spłacił sie transfer Kaki, to tak jakby kupili go za free.
» 3 czerwca 2012, 23:13 #49
riv8: Masz rację, że Realowi i Barcelonie bankructwo nie grozi. Ale zauważ, że oba hiszpańskie kluby mają długi większe od MU i to nie dlatego, że 'właściciele' im go zrobili tylko przez rozdmuchane budżety PŁACOWE nie transferowe, bo jak słusznie zauważyłeś koszta transferów zwracają im się i to na dodatek pewnie z nawiązką. Weź pod uwagę ogromny kryzys w Hiszpanii , możliwość wyjścia Grecji ze strefy Euro (Francuzi są wtedy w ciemnej d*pie na Canal+ też się to odbije = mniejsza kasa z tv) + bunt pozostałych zespołów La Liga na niesprawiedliwy podział kasy z praw telewizyjnych. To sytuacja hiszpańskich gigantów już niedługo może nie wyglądać tak różowo i będą musiały ostro ściąć wydatki aby nadal utrzymać płynność finansową. Oczywiście są to tylko moje spekulacje ale nic nie trwa wiecznie - każdy dług kiedyś trzeba spłacić a nie zawsze klub może więcej zarabiać niż wydawać - jak teraz Real czy Barcelona.
» 3 czerwca 2012, 23:31 #48
sssexton90: Za bardzo się podniecasz tym Hazardem. Prawda jest taka, ze on wcale tak nie błyszczy i oprocz kilku dobrych wystepow w Ligue 1 nic nie osiagnął. Za to Kagawa już więcej pokazał i do tego bardzo mu zależy by do nas przyjść no i jest stosunkowo niedrogi.
» 4 czerwca 2012, 00:15 #47
Fenek: riv8 przeczytaj to co napisałem jeszcze raz tylko powoli, może zrozumiesz. Jest tam takie jedno zdanie " Ale kilka kluczowych i strategicznych transferów pomogłoby nam na kilka lat wrócić na szczyty nie tylko PL ale i LM" co może oznaczać to zdanie? Nie rozumiesz więc ci powiem, kluczowych i strategicznych tzn nie kilku piłkarzy ale z 1-2 światowej klasy. Na pozycje które najbardziej nam szwankują. Na dodatek wspomnialem tam że te wzmocnienia będą na kilka lat a co to oznacza?? Że przez kolejne kilka lat SAF może sobie inwestować dalej w młodzież bo będziemy mieli mocny filar.
Następnym razem czytaj uważniej. A i tak swoją drogą to co piszesz o la liga to racja z tą tylko różnicą że te nierówności nie dotyczą realu i farsy bo te dwa kluby w hiszpani z transmisji zarabiają najwięcej. A inne kluby niech się buntują w końcu ktoś się wyłamie i powie że będzie grał, a reszta pójdzie lawinowo.
» 4 czerwca 2012, 10:20 #46
riv8: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.06.2012 12:13

Fenek to TY czytaj uważnie. "Kilka kluczowych i strategicznych transferów pomogłoby nam na kilka lat wrócić na szczyty nie tylko PL ale i LM" ale i rozwaliło by doszczętnie naszą strukturę płacową na co w odróżnieniu od City i Chelsea nie możemy sobie pozwolić. Dlatego nazwiska z najwyższej półki się u nas nie pojawią z tej prostej przyczyny, że trzeba się o nie bić z wymienionymi wcześniej klubami, które mogą po prostu zaoferować im więcej $. Jesteśmy skazani na graczy, którymi te kluby się nie interesują a i tak MU jest na samym szczycie! To tylko świadczy o tym jak dobry mamy skauting i że pieniądze nie grają. Jesteśmy w stanie utrzymać się na szczycie bez głośnych transferów.
» 4 czerwca 2012, 12:13 #45
chicodegea: Marcelo rulez :)
» 3 czerwca 2012, 22:28 #44
Ksero: Mamy Kagawe, mamy praktycznie Nicka Powella, ale nie wiadomo ile on będzie grać. Na Modricia te 30 mln można wyłożyć, bo warto, do 12 mln na Bainesa lub Albę i dać sobie spokój. Myślę że na mistrza wystarczy.
» 3 czerwca 2012, 22:21 #43
sssexton90: jeszcze Higuain za 25 MLN funtów i byłoby pięknie :)
» 4 czerwca 2012, 00:20 #42
nosiema: za niewyrozniajacego sie modrica 32, a za stzrelca 22? bramek w la liga 25? nie no spoko
» 4 czerwca 2012, 08:30 #41
Lezba: Musze chociaz 2 piłkarzy z tych 3 sciagnąc żeby o cos w nastepnym sezonie walczyc
» 3 czerwca 2012, 22:15 #40
Steckov: Taka kwota za trzech piłkarzy wnoszących wiele dobrego do zespołu to wcale nie jakaś przerażająca cena. Ferguson niech dalej nie płaci i nie wzmacnia składu. Później pozostaje świecenie oczyma po odpadnięciu z Ligi Mistrzów w fazie grupowej i powtarzanie w kółko: "mamy wystarczająco silny skład". Mam tego dość. Albo chce się liczyć w Europie i kupuje dobrych piłkarzy albo niech już podziękuje i odejdzie. Bo na stare lata sfiksował...
» 3 czerwca 2012, 22:11 #39
koniu21: Ferguson jest menadzerem Manchesteru United od 25 lat, zdobył 12 albo 13 tytułów mistrza angli i 2 razy zdobył lige mistrzów. Znajdz mi jakies okienko transferowe (w ciągu tych 25lat kiedy to Ferguson był menadzerem) w którym Ferguson wydał 72 mln funtów.
» 3 czerwca 2012, 22:16 #38
jankes9031: za ta trojke na dzien dzisiejszy kwota 72 MLN nie wydaje sie byc wygorowana. Kiedys i owszem ale teraz nikt nie pusci ich za mniejsze pieniadze powod jest prosty bo za mneijsze pieniadze moge sciagnac kogos gorszego w zastepstwie wiec ten biznes im sie nie oplaca zastepstwo plus hajsik w budzecie to i owszem dlatego nei spodziewajmy sie nizszych cen. Btw Modric 32 MLN powiedzmy duzo? a kogo sciagniesz o podobnej sile razenia jak Modric za chociazby 20 MLN? mysle ze dlugo bys szukal. Jedyni klasyczni rozgrywajacy wchodzacy obecnie w gre to Modric i Snejider za ktoregos trzeba bedzie "wyzygac" ten hajs albo czekac na kolejny cud(tak jak to bylo w tym sezonie)
» 3 czerwca 2012, 22:23 #37
djgodzilla: Modric to jednak lepsza opcja niż Sneijder, gdyż jest obyty w trudnej lidze angielskiej, ale zobaczymy
» 3 czerwca 2012, 22:27 #36
Steckov: Skoro na Berbatov'a nie żałował 30 mln, na nikomu nieznanego Bebe 7,4 mln to niech nie pożałuje pieniędzy w końcu na jakichś porządnych zawodników typu Modrić. Bardzo szanuje Fergusona, jest chodzącą legendą, ale nie zauważa albo nie chce zauważyć luk w składzie United. Środek pola Man United to nieporozumienie. Pamiętam wiele meczów, gdzie z przymusu na środku grał Giggs, dochodziło do takich sytuacji, że grał też Jones, a największe jaja były w którymś meczu LM, gdzie za rozgrywanie wzięli się Park i Fabio. Jeśli Ferguson chce się liczyć w Europie to nie ma innego wyjścia jak porządne wzmocnienia tego lata.
» 3 czerwca 2012, 22:33 #35
Loganik: Koniu, kiedys na Zidana wystarczylo 60kk, a teraz? Conajmniej 90 by kosztowal.
» 4 czerwca 2012, 01:44 #34
Pauleta77: 72mln? Śmieszne, czyli co np. po 30 za Modrica i Tiote a za Bainesa 12? Przepłacone strasznie przepłacone
» 3 czerwca 2012, 22:11 #33
koniu21: za modrica 70mln za tiote i za bainesa po 1mln, teraz tylko przepłacone za modrica a tiote i bainesa to po taniosci
» 3 czerwca 2012, 22:13 #32
joker20: 32 modric a dwoja po 20 mln

za modrica te 32 warto dac a tiote i baines to przesada
» 3 czerwca 2012, 22:16 #31
Pauleta77: Baines max. 10-12mln, jest już stary, bodajże 31lat, poza tym z Evertonu, a oni kasy zbytnio nie mają, także by go sprzedali za tyle, Tiote nie jest wcale tak dobry jak tu wszyscy piszą, pomijając fakt, że nie jest nam potrzebny, za 20mln można by kupić kogoś znacznie lepszego; transfer Modrica moim zdaniem jest niemożliwy, także jego nie chcę komentować
» 3 czerwca 2012, 22:23 #30
Dzunglasty: tu sie podpisze pod Pauleta77, modrić tak, tiote jest zbedny w tym momencie no i zostaje baines który tez nie jest zbyt potrzebny, no chyba ze fabio faktycznie bedzie wypozyczony
» 3 czerwca 2012, 22:30 #29
Dj1988: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.06.2012 22:33

taka mała dygresja, jak piszesz o zawodniku i nie wiesz ile ma lat, to może wejdź np na wikipedie i sprawdź a nie pisz, "że bodajże"


Leighton Baines (ur. 11 grudnia 1984 w Kirkby)
» 3 czerwca 2012, 22:32 #28
nyczu7: Baines ma 28 lat ;) i cena jego wynosi 12 mln tiote wyceniany jest gdzies na 16 mln wiec niech nie pisza głupot ;) a po drugie po co nam bedzie Tiote jesli bedzie Kagawa jest Carrick ktory gral swietnie w sezonie i no moze Modric przejdzie... a po trzecie Tiote to defensywny pomocnik a SAF mowil ze nie kupi defensywnego pomocnika... wiec Tiote raczej odpada...
» 3 czerwca 2012, 22:34 #27
azir7: Baines 31 lat? hahah
» 3 czerwca 2012, 22:36 #26
Pauleta77: dobra 28, dlatego napisałem bodajże, ale mimo wszystko i tak jest "stary" jak na jego pozycję, bo lepszy raczej nie będzie
» 3 czerwca 2012, 22:47 #25
djgodzilla: co do tych transferów, Kagawa raczej do nas dołączy prędzej czy później, nie wiem na ile ten news jest prawdziwy ale jeżeli, chcemy się liczyć w przyszłym sezonie to takie wzmocnienia są nam potrzebne
» 3 czerwca 2012, 22:01 #24
koniu21: Kagawa do nas przejdzie na 100%, juz można spokojnie pisać "Oficjalnie: Kagawa w Manchesterze United"
» 3 czerwca 2012, 22:11 #23
Dj1988: Trwa mecz Brazylia vs Meksyk, bardzo ładny gol G. Dos Santos'a. W reprezentacji Meksyku ten zawodnik wymiata, w Tottenhamie nie ma jak, bo ciągle na ławie albo wypożyczany. Pod okiem SAF byłby bardzo dobrym zawodnikiem podwieszonym pod Rooney'em i wtedy Roo mógłby grać na szpicy, a jak on lubi sie wracać to każdy wie, to wtedy G. Dos Santos by grał na szpicy i też by mu dobrze szło. Oglądałem kiedyś jego występy jeszcze w Barcelonie i dobry był z niego zawodnik. Zamiast płacić grube miliony za Modricia kupiłbym G. Dos Santosa i Kagawe i wtedy środek byłby pozałatany. Takie jest moje zdanie, które na pewno nie będzie, bo SAF jakoś nie pamiętam żeby się interesował G. Dos Santosem.
» 3 czerwca 2012, 21:59 #22
UrbannLegend: Ho ho, City odpuściło z powodu kasy... Niespodzianka.
» 3 czerwca 2012, 21:57 #21
PanTedeusz: Rachunki za pensje przyszły i szejki odpuściły.
» 3 czerwca 2012, 22:05 #20
koniu21: Widać ze chociaz czasami potrafia pomyśleć, taka kasa za piłkarza grającego w slabszej lidze, w dodatku niesprawdzony w premier league. Zastanawiam sie jak to możliwe ze chelsea wydała tyle kasy.
» 3 czerwca 2012, 22:06 #19
jankes9031: Abramovic poczul sukces na ktory tak dlugo czekal teraz pije codziennie szampana i podpisuje umowy na grube miliony pod pretekstem "a co nie moge?" takze spodziewalbym sie 1-2 jeszcze duzy transfer do londynu pewnie ten Hulk a po euro ktos moze zablysnac i tez pewnie bedzie duzo gadania.
» 3 czerwca 2012, 22:18 #18
tara1982: A co do Kagawy ma na razie problem z pozwoleniem na pracę;((
» 3 czerwca 2012, 21:53 #17
koniu21: Nie ma problemu, może mieć problem, narazie nic nie wiadomo
» 3 czerwca 2012, 22:07 #16
reddevil97: Nie ma po co przeznaczać zbyt dużej kwoty na nieprzydatne transfery. W drużynie United chciałbym zobaczyć tylko Modricia oraz Bainesa.
» 3 czerwca 2012, 21:53 #15
Rasiak: "Sir Alex Ferguson nie zamierza jednak płacić tych absurdalne kwot" - chyba absurdalnych. :)
» 3 czerwca 2012, 21:50 #14
predki09: Niech chociaz ten kagawa do nas przyjdzie
» 3 czerwca 2012, 21:49 #13
Jason: Tiote TO nr 1 ! jego najbardziej potrzebuje MU. oczywiscie baines czy modric to tez marzenia...
» 3 czerwca 2012, 21:49 #12
koniu21: Ferguson jest nieprzewidywalny, spodziewaj sie wszystkiego.
» 3 czerwca 2012, 22:07 #11
nosiema: po co nam pilkarz ktory jedzie na pna i przez 2? miesiace w kazdym sezonie jest niedostepny
» 4 czerwca 2012, 08:24 #10
tara1982: Obawiam się, że transfer Modricia, to można między bajki włożyć, ze względu na cenę za jaką trzeba będzie go nabyć- wszyscy wiemy, że jak Tottenham z nami handluje, to tanio swoich graczy nie oddaje (Carrick, Berbatov-kwoty grubo zawyżone), pewnie 35 milionów, to będzie kwota minimum, chyba że Ferguson zechce go bardzo mieć i zaszaleje wydając grubo ponad 30 mln.
» 3 czerwca 2012, 21:48 #9
Fenek: hahaha czyli Kagawa pozostanie naszym jedynym zakupem, aaaa no i przeciez przyjdzie jeszcze ta gwiazda 2 ligi. Proo transfery jak na europejskiego potentata przystało.
» 3 czerwca 2012, 21:41 #8
koniu21: 3 czerwiec jest dopiero, okienko transferowe jest otwarte do 31 śierpnia do godz 12 w nocy. Jak narazie jest jeden transfer i bedzie ich pewnie jeszcze pare, ja osobiście spodziewam sie dość ciekawych transferów ze strony Manchesteru United po euro.
» 3 czerwca 2012, 22:10 #7
Fenek: A ja żadnych ciekawych jak co roku. Robimy takie wzmocnienia że co sezon gramy słabiej. I nie mówie tu o trofeach ale o stylu gry od dwóch czy trzech lat systematycznie lecimy w dół z grą i zwycięstwami.
» 3 czerwca 2012, 22:31 #6
mateomufc: zgadza się fenek też tak to widze
» 4 czerwca 2012, 06:56 #5
chicodegea: Marouane Felaini co Wy na to?
» 3 czerwca 2012, 21:40 #4
ziga860: Ja już czekam na niego DWA LATA!! no i licze na "cichy" transfer z nim w roli głównej ...
» 3 czerwca 2012, 21:47 #3
mateomufc: news poziomem w stylu : lewandowski obserwowany przez fergusona ,a ostatni akapit wprawił mnie w śmiech
» 3 czerwca 2012, 21:40 #2
radzioch: Luka Modrić (Tottenham), Leighton Baines (Everton) i Kagawa to juz bedzie przeokienko;p oby!!
» 3 czerwca 2012, 21:38 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.