Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Nie chcę hazardu w United

» 3 czerwca 2012, 14:37 - Autor: lecho - źródło:
To może zabrzmieć dziwnie, ale... Cieszę się, że Eden Hazard podpisał kontrakt z Chelsea. Już nie mogę się doczekać oficjalnego potwierdzenia i jego zdjęć z niebieską koszulką. A przede wszystkim - cieszę się, że najbardziej irytująca transferowa saga tego lata prawdopodobnie dobiegła końca.
Nie chcę hazardu w United
»
Cały ten transfer był jedną wielką telenowelą, w której piłkarz grał na nosie mediom, zainteresowanym klubom i przede wszystkim - ich kibicom. Miałem już po dziurki w nosie Edena rozpowiadającego z uśmiechem na ustach o ulubionych kolorach: - "Lubię niebieski, lubię czerwony, lubię różowy w ciapki". Obietnice gry to w jednym, to w drugim Manchesterze, komplementy, umizgi. W końcu Belg zmienił front i stwierdził, że chce grać w Chelsea. Trudno się nie domyśleć że dlatego, iż właśnie wygrała Ligę Mistrzów i nagle znów stała się atrakcyjnym pracodawcą.

Nie lubię piłkarzy którzy lecą do chwilowego sukcesu jak muchy do miodu, choć ze sportowego punktu widzenia trudno odmówić temu wyborowi logiki. Z trójki klubów do których Belg rzekomo miał przejść, sensu nie miałoby tylko podpisanie umowy z City. I Chelsea, i United, są w przebudowie. Ale spokojnie, nie jestem typem kibica, który ma do piłkarza pretensje, że nie zdecydował się na transfer do jego drużyny.

Nie będę opluwać "niebieskich", bo mam do tej drużyny szacunek, który w ogóle powinno się mieć dla rywali. Ale jako fan piłki nożnej w ogóle mam do Hazarda pretensje, że ze swojego transferu zrobił medialną szopkę. Wodził ludzi za nos "ćwierkaniem" i wypowiedziami w prasie które sugerowały, że ma niejaki problem ze skromnością. Czytając niektóre "kwiatki" Edena zastanawiałem się, za kogo ten chłopak w ogóle się uważa?

Przed nim bardzo dużo do zrobienia. Rację mają ci, którzy wyżej cenią Bundesligę Shinjiego Kagawy, niż Ligue 1. Hazard może zostać gwiazdą Premier League, ale wcale nie musi. Z pewnością łatwiej byłoby mu tego dokonać pod opieką sir Alexa, niż w Londynie, gdzie niebawem po raz kolejny zmieni się trener, a do drużyny przybędzie nowa fala piłkarzy, którzy jakoś będą musieli się dogadać ze „starymi”.

Trzydzieści dwa miliony funtów, z czego sześć dla agenta (!), ponad 100,000 funtów tygodniówki dla dwudziestojednoletniego piłkarza, który poza przeciętną ligą francuską nie pokazał się w zasadzie nigdzie – to bardzo w stylu Abramowicza. A w ogóle nie w stylu United. Ja nie chcę w tym klubie graczy, którzy „na wejściu” uważają się za gwiazdy, stawiają wygórowane żądania i wydaje im się, że ponieważ strzelili kilkanaście goli francuskim „ogórkom” (z imponującego dorobku 20 goli i 22 asyst tylko trzy bramki padły w meczach z drużynami z czołowej piątki ligi), miejsce w panteonie sław mają zagwarantowane. I jeszcze robią wokół tego twitterowe szopki, świadczące o dziwnie rozumianym pojęciu profesjonalizmu.

Czerwone Diabły potrzebują realnych wzmocnień, nie Hazarda, który za 2-3 lata i tak zatęskni za hiszpańskim słońcem czując, iż jego wielkość może się realizować w pełni tylko w Realu lub Barcy. Hazard w United? Nie, to nie miałoby sensu. Szkoda pieniędzy, czasu i nerwów. A przede wszystkim butów kopanych przez wściekłego sir Aleksa.


TAGI


« Poprzedni news
Neville ekspertem i trenerem jednocześnie
Następny news »
Pogba na testach w Juventusie

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (128)


Kris91: Można na to patrzeć dwojako. Niby mamy Kagawe z rzeczywiście lepszej Bundesligi (od razu powiem że oglądam tamtejsze mecze) no ale z drugiej strony widać że Hazard to poprostu mocny charakter. Lubie takich i myśle że da rade w Chelsea (niestety).
» 8 czerwca 2012, 09:01 #124
10wazzar10: hehehe, super felieton :)
» 7 czerwca 2012, 22:03 #123
CFCfan: Hah jakie to śmieszne :) Jak były newsy, że Eden najbliżej do Utd to każdy się nim podniecał i pisaliście że jest świetny. Teraz jak przeszedł do CFc jest już słaby, kagawa od niego lepszy i nikt go nie chciał. Hahahaha
» 7 czerwca 2012, 21:00 #122
Iverson7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.06.2012 22:42

Racja, pocieszanie się na siłę transferem przeciętnego japończyka i wmawianie samym sobie,że jest lepszy od Hazarda jest strasznie śmieszne/żałosne.Hazard to całkiem inna półka niż Kagawa i przyszły sezon to,niestety, najprawdopodobniej potwierdzi.
» 7 czerwca 2012, 22:31 #121
RadixD: Zauważ, że to zdanie jednego użytkownika, a nie np. większości. Osobiście, szanuję zdanie lecha, choć cieszyłbym się gdyby Eden dołączył do United.
» 10 czerwca 2012, 20:38 #120
gosc1234: Henry grał we włoszech :) Evra grał w LM, Vieira przeszedł z Milanu za jedyne 3,5 mln a nie jak Hazard za 30, a Drogba z Marsylią zagrali w finale pucharu UEFA
i co?
» 11 czerwca 2012, 15:12 #119
DEPE: "który poza przeciętną ligą francuską nie pokazał się w zasadzie nigdzie" nuie zapominaj ze taki np. Evra tez "poza przeciętną ligą francuską nie pokazał się w zasadzie nigdzie" a jak grał przez te lata w United?
» 5 czerwca 2012, 21:54 #118
micsie03339: Jeśli dojście z AS Monaco finały LM to dla ciebie za mało to nie wiem czego oczekujesz :)
» 7 czerwca 2012, 16:50 #117
adamek: Hazard pocłuj sie w ..
» 5 czerwca 2012, 18:44 #116
Iverson7: Napisze jeszcze jeden komentarz bo poprzednich lecho udaje,że nie widzi.
Lecho wskaż mi proszę te wpisy Hazarda na twitterze które cię tak zniecheciły do jego osoby.Bo ja nie widzę żeby zalewał nas informacjami o swoim transferze ani po francusku,ani po angielsku.
» 5 czerwca 2012, 11:32 #115
n17ban: Hehe, wpis prawdziwy, ale treść bardziej jak komentarza niż wpisu na blog/newsa.
» 4 czerwca 2012, 21:41 #114
deadmau5: rogal445 + za świetna wypowiedz. Dużo racji :)
» 4 czerwca 2012, 21:10 #113
Jarosz: heheheh aż się śmiać nie idzie przestać po wypowiedzi jednego z Kibiców Chelsea... "Gdy Hazard powiedział, że będzie grał u was to aż się spuszczaliście" żałuję, że taki klub jak zarówno nasz rywal ma takich "mądrych" kibiców, oczywiście nie wszyscy ale zawsze znajdzie się jakiś idiota "kibic" :) Co do Hazarda, to jest mi On obojętny, wiadome jest iż teraz kto zapłaci więcej, ten pozyska piłkarza zazwyczaj przykładem jest np Man City które wydaje ogromne sumy za piłkarzy. Więc Hazard niech gra sobie w Chelsea, a Shinji niech pogra u nas :)

A i jeszcze jedno, jak już kibicie CFC chcą pisać jakieś głupoty, to niech nie piszą wgl. (To do tych "idiotów" jak text kolegi który zacytowałem, do reszty normalnych nic nie mam :) )
» 4 czerwca 2012, 20:25 #112
Mac1us91: Już oficjalnie w Chelsea.
» 4 czerwca 2012, 19:20 #111
Lezba: Zmarnuje Kariere . W United marnuje śie młodziesz przez takie legendy np schollesa i gigsa . Zabieraja tylko miejsce w squadzie młodszym . a co na 99% bedziecie przed nami to nie przeliczcie śie zabardzo bo może wam to nie wyjsc na dobre . Tak samo ja moge powiedziec że my na 99% wyjdziemy z grupy. i zdobędziemy trofea .
» 4 czerwca 2012, 19:06 #110
messengerUTD: Niektórzy maja takie zdanie nawet przed tym jak dolaczyl do smrufow
» 4 czerwca 2012, 18:57 #109
avo23: Szkoa że do was doszedł bo zmarnuje kariere jak wielu no ale trudno United nie stac na takie wydatki a i tak w 99% jesteśmy przed wami na koniec sezonu :)
» 4 czerwca 2012, 18:57 #108
Lezba: OFICIALNIE - Hazard w Chelsea !!
» 4 czerwca 2012, 18:23 #107
rogal445: Od razu powiem jestem kibicem Chelsea:).
Po pierwsze

"Trudno się nie domyśleć że dlatego, iż właśnie wygrała Ligę Mistrzów i nagle znów stała się atrakcyjnym pracodawcą."

Ja oczywiście zdaję sobie sprawę że gdyby Chelsea nie wygrała Ligi Mistrzów to Edena najprawdopodobniej oglądali byśmy w barwach City albo United..... ale o co ty masz człowieku do niego żal? dla mnie to normalne nie chciał grać w Chelsea bo nie miała zapewnionej gry w LM... a co myślisz że przechodząc do United albo City myślał o tym że zagra w końcu w klubie o którym marzył? co myślisz że jak np Rooney przechodził z Evertonu do Manchesteru to był wiernym kibicem United?...

Po drugie

"Hazarda pretensje, że ze swojego transferu zrobił medialną szopkę. "

Nie wierz ty ani nie wiem tego ja ani żaden inny użytkownik tej strony co tak naprawdę było prawdą a co wymysłem przez media ja tam zapamiętałem
-"Będę grać w Manchesterze"
Lecz po zwycięstwie LM Chelsea sytuacja się zmieniła nawiązuje to do pierwszego punktu więc to chyba normalne...

-"Wybieram między Chelsea ,Manchesterem United i City"

Chyba się sprawdziło..... bo wybierał spośród trzech klubów

-"Podejmę decyzję 2 Czerwca.."

Podjął ją wcześniej więc chyba takich zastrzeżeń do tego nie można mieć...

Po trzecie

"Trzydzieści dwa miliony funtów, z czego sześć dla agenta (!), ponad 100,000 funtów tygodniówki dla dwudziestojednoletniego piłkarza, który poza przeciętną ligą francuską nie pokazał się w zasadzie nigdzie – to bardzo w stylu Abramowicza. A w ogóle nie w stylu United"

Nie zamierzam wchodzić tutaj w to czy dużo wydajemy bo wiadomo że w tym okienku szykują się spore wydatki lecz my robimy takie zakupy raz na jakiś czas zazwyczaj chyba nie kupujemy gwiazd na każdą pozycje jak City.... oczywiście twój (wasz) Manchester wydaje malutkie pieniądze.... stary to jest kasa Abramowicza może sobie robić co tylko zechce... my jesteśmy Chelsea Londyn mamy jednego z najbogatszych właścicieli na świecie który sobie jachty po 370 ml euro kupuje a jego majątek jest wyceniany na 8 mld funtów.... my nie potrzebujemy wychowywać piłkarzy żeby ich potem sprzedać nas stać po prostu żeby takiego gracza sobie kupić już gotowego..... dalej liga francuska przeciętna hmmm nie wiem wydawało mi się zawszę może że to nie jest jakaś najwyższa półka ale jak dla mnie w Europie liczy się pięć lig
-Angielska
-Włoska
-Hiszpańska
-Niemiecka
-Francuska
Wiadomo te dwie (Hiszpańska i Angielska) odbiegają innym ale tamte drużyny też coś grają i wielu jest tam dobrych zawodników...

Po czwarte

" Rację mają ci, którzy wyżej cenią Bundesligę Shinjiego Kagawy, niż Ligue 1. Hazard może zostać gwiazdą Premier League, ale wcale nie musi. Z pewnością łatwiej byłoby mu tego dokonać pod opieką sir Alexa, niż w Londynie, gdzie niebawem po raz kolejny zmieni się trener, a do drużyny przybędzie nowa fala piłkarzy, którzy jakoś będą musieli się dogadać ze „starymi”. "

Co do tego że Hazard mógłby lepiej się rozwinąć pod okiem Sir Alexa Fergusona ogólnie w Manchesterze nie będę się sprzeczać bo wiadomo to jedno z lepszych miejsc dla takich piłkarzy ,lecz zle też nie wybrał u nas też może pokazać co potrafi:), Hazard może zostać tą gwiazdą ale nie musi dobrze mówisz ,tylko widzisz ta sama sytuacja jest z Kagawa tylko wiesz jak kupujesz piłkarzy to myślisz "u tego piłkarza większe prawdopodobnieńśtwo że sobie poradzi" moim zdaniem Hazard to największy no może jeden z największych talentów jakich mamy w tym momencie (mówie o piłkarzach tak do 22 roku życia)a porównywanie go z Kagawą na chwilę obecną jest bez sensu bo Belg jest o klasę lepszy to że Bundesliga jest mocniejsza od Francuskiej nie powiedział bym w Bundeslidze mamy Bayern(wiadomo chyba najlepszy zespół z tych dwóch lig),Borrusie,Shealke i tam zawsze Werder czy ktoś dojdzie do tej trójki we Francji mamy natomiast :OM,Lyon,Lilie,PSG,Monpellie,Bordo ....
» 4 czerwca 2012, 14:53 #106
RedUnitedfan: Buahahaha "Nie wierz ty ani nie wiem tego ja ani żaden inny użytkownik tej strony co tak naprawdę było prawdą a co wymysłem przez media ja tam zapamiętałem"
Co to znaczy Nie wierz ?
» 4 czerwca 2012, 15:20 #105
rogal445: po prostu błąd ortograficzny nigdy nie byłem asem z polaka:) czasem się nadarzy błąd..... w sumie powinieneś się domyśleć ale widzę że ty też jesteś odporny na wiedzę tylko ja mam problem z głupim pisaniem a ty po prostu nie myślisz chodziło o to że nie wie nikt co tak naprawdę powiedział Hazard a czego nie mówił...
» 4 czerwca 2012, 15:45 #104
SqUaRe: @redunitedfan czepiasz się
» 4 czerwca 2012, 17:52 #103
trochos: "my jesteśmy Chelsea Londyn" zmartwię Ciebie pewnie jeśli powiem,że nie ma takiego klubu jak Chelsea Londyn nie? :) Jest Manchester City,Manchester United,Real Madryt,Bayern Monachium ale Chelsea to Chelsea !! W nazwie klubu nigdzie nie ma nazwy miasta,zapamiętaj kibicu Chelsea :)
» 4 czerwca 2012, 19:17 #102
CRX2: Koleś napisał konkretne argumenty, a wy nie potrafiąc tego w żaden sensowny sposób zripostować postanowiliście wytykać błędy ortograficzne i to, że "nie ma klubu Chelsea LONDYN"? To chyba jakiś wysyp kompleksiarzy, których prawda w oczy kole...
» 4 czerwca 2012, 20:33 #101
trochos: Riposta? a co tu ripostować skoro mądrze napisał,no ale raczej dla kibica jest różnica w nazwie klubu ,mały błąd bo mały ale takie rzeczy trzeba poprawiać bo według tego co piszesz to każdy może robić błędy językowe,logiczne i Bóg wie jeszcze jakie
» 4 czerwca 2012, 20:40 #100
CRX2: Ok, zabawię się w ciebie: "klubu ,mały", "językowe,logiczne" oraz "(...) bo mały ale takie rzeczy (...)" - piszę się przecinek, spację i dopiero wyraz po przecinku. Ponadto przed "ale" stawia się przecinek. O to ci chodziło? O wytykanie bzdur? Skoro mądrze napisał, to trzeba było resztę przemilczeć, a nie przyczepiać się do, o zgrozo, "Chelsea LONDYN".
» 4 czerwca 2012, 20:46 #99
trochos: Nie rozumiem czemu się tak rzucasz i chyba jesteś inny skoro nie widzisz różnicy w Chelsea Londyn,a przecinkami-no ale to nie mój problem,nie mam zamiaru już Tobie odpisywać i pisz nadal Chelsea Londyn,powodzenia.

"kłamstwo powtarzane tysiąc razy staje się prawdą"
» 4 czerwca 2012, 21:20 #98
allesebek1: Mam takie pytanie : nie wiecie czy di Mateo zostanie dalej trenerem w chelsea czy moze zatrudnia innego bo jeśli zmienia to dla mnie smieszne bedzie kupowanie zawodników pod nowego trenera, ktorego nie ma . Więc nie narzekajcie bo sir alex wieco robi :D i przynajmniej ma wolna reke w wyborze zawodników a nie : kupmy torresa musi grac bo kosztował 50 mln kupmy hazarda bedzie musial grac bo kosztuje prawie 50 mln. Zobaczcie berbatowa jak przyszedl to kazdy co on tu robi słabo gra ale pograł troche i sezon temu krol strzelców. Teraz wchodzi z ławki i strzela ale nie gra bo nie pasuje do stylu gry united , bo do rooneya bardziej pasuje hernadez i welbeck . To samo by mogło byc z hazardem rozkapryszony lebek buntujacy sie potem bo sir alex robi duzo rotacji ma cleverleya cały czas wierzy w andersona i doświadczeni giggs scholes carrick moze fletcher wróci , teraz dojdzie kagawa , kupi ze dwóch młodych na przyszłośc i na tym sie skońćzy bo taki jest Ferguson robi tak od lat a wy jeszcze się nie przyzwycziliście .Więc nie ma co narzekać :D The end .
» 4 czerwca 2012, 14:25 #97
trochos: tego czy di Matteo zostanie to chyba na razie nawet sam Pan Roman nie wie :)
» 4 czerwca 2012, 19:18 #96
Insane89: Prawda jest taka Hipokryci, że spuszczaliście się jak były ploty, że Hazard wybrał United. Gdy okazało się, że jednak to ściema to piszecie teksty, że jednak go nie chcieliście. Mam beke z was. pozdro
» 4 czerwca 2012, 14:20 #95
Iverson7: 100% racji.Teraz na siłę się próbują się pocieszać,że jakiś przeciętny japoniec jest od niego lepszy,przy okazji samemu pewnie w to nie wierząc.
» 4 czerwca 2012, 14:38 #94
Malcolm: bez kitu, mimo ze sympatyzuje z United to jestem w stanie obiektywnie powiedziec ze Chelsea zrobila swietny transfer a Hazard to złoty chłopak futbolu, szkoda ze nie wybral Manchesteru i nie uwierze ze nagle 80% kibicow stwierdza ze on jest słaby i nigdy tak na prawde go nie chcieli a na dodatek nie poradzi sobie w PL ... troche trzeźwego spojrzenia na sprawe, przegralismy bitwe o jeden z wiekszych talentow w Europie. na tym świat sie nie kończy, wszystko zweryfikuje kolejny sezon.
» 4 czerwca 2012, 23:03 #93
Maciek89: Tekst typu "zawodnik x jest zły, bo go nie lubię", "łatwiej byłoby mu grać w United, bo tak", "rację mają ci, którzy wyżej cenią sobie Kagawę." - kropka i zero jakichkolwiek argumentów.

Sam od początku byłem przeciwny temu transferowi i wątpiłem w prawdziwość plotek o nim, ale na Boga trzymajmy jakiś poziom ! W niektórych komentarzach pod newsami było o wiele więcej argumentów i przemyślanych zdań.
» 4 czerwca 2012, 13:26 #92
jack1066: Do autora tekstu: Kolego "lecho"- zgadzam się z każdym zdaniem w tym artykule. Brawo za rozwagę i trzeźwy osąd sytuacji. Mnie też irytowała tam medialna szopka i uważam, że dobrze się stało ze nie ma u nas tego zawodnika.

Pozdrawiam i liczę na więcej podobnych, rzetelnych tekstów.
» 4 czerwca 2012, 13:04 #91
riv8: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.06.2012 12:47

Tyle, że Hazard jeszcze oficjalnie nic nie podpisał. A może chłopak tylko trolluje dla jaj i podpisze z Utd? Będzie Ci chyba potem trochę głupio, że jedziesz zawodnika swojego klubu...

Oczywiście jest to nadzwyczaj nieprawdopodobne i zgadzam się z Twoim punktem widzenia, bo też nie lubię piłkarzyków typu Hazard czy Pogba, którzy bardziej brylują w mediach niż na boisku ale chodzi o to, że takie teksty można pisać jak już pojawi się oficjalna informacja z CFC.
» 4 czerwca 2012, 12:44 #90
Olo: Rozkmińcie, że transfery Hazarda, Marina i Hulka wyniosą "tylko" 2 miliony więcej niż trio Carroll+Henderson+Downing :D

Fuck logic.
» 4 czerwca 2012, 12:07 #89
SapphirUnited: Nie wiem po co pisze sie taki txt kiedy juz wszystko jest przesadzone.
» 4 czerwca 2012, 10:51 #88
trochos: 170 tys funtów tygodniowo :D
» 4 czerwca 2012, 19:20 #87
spOntan: Ten wpis powinien mieć tytuł " radość przez łzy", albo " ponarzekajmy sobie na Hazarda bo wybrał inny klub"
» 4 czerwca 2012, 09:38 #86
TykiMikk: Super tekst :) Podpisuję się pod nim rękami, nogami i całym sobą!
Nie chcę rozkapryszonej gwiazdeczki w United, która nie szanuje kibiców i robi sobie z nich pośmiewisko!
Mam odruch wymiotny gdy czytam ciagle komentarze o nim. Napaleni, dziwni ludzie nie mogą żyć bez newsów o nim. Za pracę się wziąć! a nie calymi dna i o jakimś rozwydrzonym bachorze czytać.
» 4 czerwca 2012, 00:13 #85
TykiMikk: A Hazard ma was wszystkich głęboko... zgadnijcie gdzie.
» 4 czerwca 2012, 00:25 #84
Bartolek05: Ja też się bardzo cieszę, że Hazard nie przyszedł do nas. Moim zdaniem o wiele lepszym transferem będzie Shinji, który wręcz CHCE u nas grać, do tego jest tańszy i radził sobie podobnie co Hazard tyle, że w lepszej lidze.
» 4 czerwca 2012, 07:23 #83
designer: prace?? buahahahaha! Jesli masz na mysli ta w Polsce za marna walute PLN, to nie dziekuje. Na szczescie niektorzy maja wybor, bo nikt madry nie bedzie pracowal za walute ktora chyli sie ku upadkowi...
» 4 czerwca 2012, 13:03 #82
Klimaa: Kagawa może być naprawdę dobrym ogniwem zespołu więc nie narzekajmy że Hazard do nas nie dołączy. Pozostaje niedosyt że mimo wszystko nie przeszedł do nas ale Japończyk poprowadzi nas do kolejnych tytułów.
» 3 czerwca 2012, 23:57 #81
bartoszjan: Ogólnie widać że autor tekstu ani razu nie obejrzał Ligue 1 i meczów z udziałem Hazarda. Jest to osoba o talencie C.Ronaldo tylko nie jest taką płaczką. Ma nieziemską technikę, lekkość gry i ten talent do kreowania gry w ataku. Porównujecie Lige niemiecką z Francuską a może porównajcie Borussie do Lile gdzie ta pierwsza naprawdę ma sporo gwiazd.
Szkoda że piłkarz nie przeszedł do nas ponieważ nadal nie mamy kreatywnego rozgrywającego. Może wróci temat Ganso z Santosu...??
» 3 czerwca 2012, 22:50 #80
lecho: Ależ oczywiście, że widziałem :) I dlatego, a także dlatego że znam historię Cristiano Ronaldo (do Manchesteru trafił jako 17-latek i tu szlifował talent) uważam, że porównywanie tych dwóch piłkarzy jest nietrafione.
» 3 czerwca 2012, 23:14 #79
allesebek1: ganso to marzenie swietny piłkarz i zdolny ale borrusia indywidualnie nie ma gwaizd tylko kolektyw :D ci piłkarze sami by nie przewazali wynikow meczu w slabszych zespołach w niemczech poza pojedynczymi :D
» 4 czerwca 2012, 00:49 #78
lwipazur: haha, tekst z butem wygrał. Bardzo miło się czytało, dziękuję.
A odnośnie Hazarda to powiem, że też byłem napalony na ten transfer ale ta szopka mnie zniechęciła do niego. Nie potrzeba nam takich młodych, niepokornych "wielkich gwiazd" co to na międzynarodowej arenie osiągnieć nie mają żadnych, a ego spuchło.
» 3 czerwca 2012, 22:48 #77
bezrewelacji: Ja może nie do końca o samym tekście.Nie żeby coś,ale chyba sprawa jeszcze nie jest zamknięta. Nawet na stronie Chelsea powoli zaczynają się chłopaki niepokoić ,bo miała być niby dzisiaj oficjalna informacja o transferze,jednak nic takiego się nie ukazało..
» 3 czerwca 2012, 22:43 #76
roney10: moje typy transferowe to Eriksen Fellaini 30-40mln dużo lepsze dwa transfery a nie hazard który ma 21 lat i nic nie takiego nie pokazał i 50 mln
» 3 czerwca 2012, 22:30 #75
allesebek1: eriksen nie przyjdzie teraz napeno wie sam ze za mlody jest na tak duzy klub przechodzac z holenderskiej ligi a felliainiego nie sprzedadza :D
» 4 czerwca 2012, 00:47 #74
nosiema: haha za to eriksen pokazal, hazard to najwiekszy talent w calej europie, a ludzie z devilpage sugeruja sie tylko wypowiedziami innych, wiekszosc nawet pewnie nie widziala go w akcji. kagawa to dobry pilkarz ale nie mozna go nawet porownywac z kagawa, a eriksen i felaini to zupelnie inni pilkarze grajacy na innych pozycjach niz hazard
» 4 czerwca 2012, 12:54 #73
allesebek1: ZGADZAM SIE eriksen i fellaini inne pozycje ale nie ma co gdybac teraz zobaczymy jak bedzie gral i wtedy bedzie wiadomo czy MAN unieted stracil wiele a kagawy nie ma co skreslac bo równie dobrze moze sie sprawdzic w angielskiej lidzie niz hazard :D
» 4 czerwca 2012, 13:27 #72
KlaasJan: Podoba mi się jak gra ten chłopak. I cieszyłem się z perspektywy ujrzenia go w koszulce z Diabłem na piersi ale, jak słusznie napisał Autor, Hazard zakpił z wszystkich. Jeżeli mimo to trafi do United będę miał bardzo mieszane uczucia. Z jednej strony młody talent z drugiej niebezpiecznie zakochane w sobie indywiduum. A Kagawa? Mój dobry kumpel jest wielkim fanem Borussii i wielokrotnie oglądałem z nim mecze tej drużyny. Japończyk nie był tak skuteczny jak zawodnik belgijski ale co słusznie zauważył Autor jego umiejętności zostały sprawdzone przez zdecydowanie mocniejszą ligę (której nie lubię). Liczę na to, że Shinji pokaże się z jeszcze lepszej strony na Old Trafford. Tego sobie i Wam życzę:)
» 3 czerwca 2012, 22:24 #71
allesebek1: to wszystko media pissza i troche zmieniaja ale zauważcie to ze gdyby belgia na euro byla to czekal by na po euro zeby jeszccze wiecej zgolic tacy pilkarze za taka kase graja dla kasy wole kagawe ktory juz rok temu mowil w wywiadach ze chce united niz hazarda ktory w wieku 21 lat mysli tylko o tym ile zarobi i chce druzyne zlozona znow z gwaizd bo tak bedzie z chelsea czy jest z city :D
» 4 czerwca 2012, 00:45 #70
Lezba: Tak Niechce Hazardu . Kwota za transfer Kagawy o 10mln mniejsza od Hazarda Niby Kwota niezmnaczna ale Umiejetnosci Tak..... Wiec teraz nie możemy powiedziec ze go nie chcemy tylko ze przegralismy walke o 1 z najlepiej zapowiadajacego sie piłkarza.
» 3 czerwca 2012, 22:09 #69
allesebek1: Nooo nie 10 mln róznicy bo jak sie okaze to chelsea kolo 40 wyłozy plus pensja roczna ,managerowi za transfer to z 50 baniek wyjdzie jak sie podliczy wiec nie taki tani jest eden
» 4 czerwca 2012, 00:42 #68
lukas0970: Nie ukrywam, że to właśnie tego gracza najbardziej pragnołem zobaczyć w koszulce United. Niestety Eden wybrał The Blues. Z jego punktu widzenie jast to dobry ruch. Chelsea wygrała w tym sezonie 2 puchary w tym jakże ważne trofeum Champions League i mają wszelkie predyspozycje do obronienia tego pucharu, jeżeli wzmocnią się takimi nazwiskami jak Hulk czy Hazard a jest to tylko część planów transferowych Abramowicza. Nie mam do niego wielkich pretensji o to, że wybrał taki a nie inny klub. Ma on zaledwie 21 lat i chce grać w klubie, w którym będzie mógł grać na najawyższym piłkarskim poziomie z wieloma znanymi i dobrymi piłkarzami. Jednak myśle, iż Chelsea jest tylko przystankiem do jeszcze większej kariery. Osiągnie w tym klubie to co chciał osiągnąc i przeniesię się do słonecznego Madrytu, gdyż kiedyś w wywiadzie powiedział, że to Real Madryt jest klubem jego marzeń. Oczywiście tak się wcale stać nie musi, jedanak jest to prawdopodobne i nie wykluczyłbym takiej opcji. Teraz z niecierpliwaścią czekam na ruchy transferowe w wykonaniu sir Alexa i jestem ciekaw co nasz Szkot wymyśli ;)
» 3 czerwca 2012, 21:29 #67
Mikez: Niedobry Hazard, niedobry. Na kasę poleciał! A że się tak spytam grzecznie: na co miał polecieć? Podejrzewam, że on zarówno oba Manchestery jak i Chelsea miał do tej pory w głębokim poważaniu. Chelsea zaproponowała mu pewnie o wiele wyższa tygodniówkę niż United, do tego zamieszka sobie w Londynie, a nie na "zadupiu" w Manchesterze no i ma niemal zagwarantowane, że w przebudowywanej drużynie z miejsca wskoczy do pierwszego składu (przy rotacyjnym systemie Fergusona nie mógłby być tego taki pewien). Ale głupi ten Hazard!
» 3 czerwca 2012, 21:28 #66
Lezba: Na Kase ? Może chciał grac w najlepszym klubie Europy którym jest CHELSEA ? Hazard idzie do klubu walczącego o najwyższe cele . United staje sie ligowym przecietniakiem własnie przez takie transfery jakim jest Kagawa
» 3 czerwca 2012, 22:12 #65
allesebek1: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.06.2012 00:40

Do lezba : chyba ty !!
» 4 czerwca 2012, 00:39 #64
reddevil97: Bardzo fajny artykuł. Liczę na więcej ;]
» 3 czerwca 2012, 20:22 #63
koniu21: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.06.2012 19:38

moim zdaniem hazard przejdzie do chelsea i bedzie gral tak samo jak torres jak do nich doszedl, bardzo mało goli ale troszke lepiej z asystami, dodam tylko ze drogby juz nie bedzie więc trudniej asyste zdobyc teraz bedzie. Podsumowanie: Hazrad zmarnuje sie w chelsea, a kibice MU będą dziękować Bogu ze nie kupiliśmy go za taka kase.

P.S To tylko moje zdanie do którego mam prawo, dziękuje dowidzenia

EDIT: Świętny tekst, zgadzam sie z tobą w 100%. Myśle ze kagawa jest lepszy od Hazarda
» 3 czerwca 2012, 19:36 #62
bzowy21: Walisz prosto z mostu i za to Cię lubię. Fajny tekst ;)
» 3 czerwca 2012, 18:59 #61
adi957: Fakt jest taki,że Hazard już prawie jest piłkarzem Chelsea i poleciałna to,że wygrali Ligę Mistrzów inaczej by wyglądała sprawa jak by przegrali i grali tylko w Lidze Europy.Lepiej zainwestować w Modrića,bo to bardzo dobry piłkarz i dużo daje drużynie,a przede wszystkim ma 26 lat i na pewno by grał do końca kariery w United,albo przynajmniej do swoich najlepszych lat,a Hazard po paru latach przejdzie pewnie do Barcy bądź Realu do tego Kagawa i każdy zapomni o Belgu.
» 3 czerwca 2012, 18:48 #60
woj92: Znowu Modrić... jak ktoś ma dość sagi transferowej z Hazardem, to co ma powiedzieć na temat Modrić'ia, on podobnie jak Snejider już trzy lata do nas przechodzi i z każdym rokiem, przynajmniej mnie coraz mniej przekonuje. Nie wiem co wymyśli staruszek myślę że nikt nie wie, ale transfer Chorwata jest jeszcze mniej realny niż parę dni temu transfer bohatera artykułu.
Prawda jest taka nasz klub jest w punkcie krytycznym jak Arsenal 7 lat temu, była Chelsea która mocno rwała do przodu, był Ferguson który za punkt honoru obrał sobie nie dopuszczenie do dominacji Romana i był Wenger który szukał innej recepty na sukces, wszyscy wiemy jak potoczyły się dalsze wypadki...
» 3 czerwca 2012, 19:46 #59
allesebek1: wiem ze modrić bo narazie to jest smieszne bo rok w rok o nim i snejderze ksiazki by mozna pisac . Ale realnie patrzac w tym roku jest najwieksza szansa go dostac bo tottenham wypadl z ligi mistrzów przy kolejnych transferach chelsea i powrocie do gry liverpoolu (bo w koncu musi u nich tez cos ruszyc z gra) o lidzie mistrzów moga zapomniec . Nie maja az tak silnego skladu i budżetu zeby poszaleć na transferach. Wg mnie to byłby swietny tranfer ten sezon miał gorszy niz zeszła przynajmniej 2 czesc tak sadze ale warto by bylo go wziac zawodnik na kilka lat swietny riozgrywajacy pasujacy do coraz szybszej gra ManU i mlodzi przy nim by sie wilece nauczyli :D
» 4 czerwca 2012, 00:37 #58
PLDan11: Świetny tekst. Dosłownie tak samo myślę, ale czuję też, że Hazard zostanie gwiazdą Premier League...
» 3 czerwca 2012, 18:36 #57
bartekMCU: Kagawa też zostanie zobaczysz.
» 3 czerwca 2012, 21:22 #56
allesebek1: możliwe ale mi sie wydaje ze kagawa bardziej pasuje do MU .ćały czas uwazam ze hazard to wiekszy talent ale kagawa style przypomina parka w formie :D choc nawet będzie lepsszy .On sie dużo bardziej dopasuje do stylu gry United . Szukając zawodnika do druzyny patrzy sie na to jak on sie wkomponuje w druzyne i wiem ze ferguson i swietni skauci ManU wiedzieli ze za jednego hazarda moga miec kagawe i kogos innego zdolnego a nie wiadomo czy hazard by sie wpasował w ich gre wydajac taka kase za niego . Dla mnie hazard lepiej asystuje i strzela ale kagawa lepiej sie zastawia i rozgrywa jak na ofensywnego pomocnika( choć jest troche samolubny czasem ale taka miał role w borussi grajac na jednego napastnika musial sporo grac sam jak kryli lewego ) a to dobre dla united majac swietnych skrzydlowych i napad . Co wiecej do skladu coraz bardziej sie przebijaja zawodnicy z rezerw naprawde zdolni jak ogladalem ich mecze . fajnie by bylo z modriciem bo jest ograny i dobrze by wpynał na gre a przy nim mlodzi by sie rozwineli :D
» 4 czerwca 2012, 00:30 #55
allesebek1: Do iverson7 : co ty wogóle gadasz o cleverleyu . Ale wracając do tematu to po pierwsze to caly ten artykuł do bani , po drugie cleverley ma talent jak sie patrzy tylko kontuzje go spowolnily ale jak grał to miał przed kontuzja bardzo dobre wystepy. Po 3 bylo mowione ze zlozono oferty ale znajac MU to chciało dać mu grosze wiec wybrał chelsea. Nie wiem ile lat kibicujecie MU ale sami wiecie ze Ferguson rzadko kupuje bardzo drogiego pilkarza chyba ze juz musi . Słuchacie tych plotek a on i tak kupi mlodych i z jednego doswiadczonego . a Kagawa jest bardziej stabilny z formą od hazarda wg mnie :D .Rok w rok widze pełno komentarzy : musi kupic kogos na swiatowym poziomie a on woli młodych np jones rozwija sie bardzo dobrze bracia da silva smalling to obrona na lata :D i pewnie taki bedzie transfer cos w stylu mlodego zdolnego gracza
» 3 czerwca 2012, 18:26 #54
sssexton90: zgadzam się z Tobą... nie ma co skreślać Cleverleya bo on ma naprawdę wielki potencjał i z początku sezonu to udowodnił. Plany bardzo popsuły mu te kontuzje niefortunne ale myślę że on w przyszłym sezonie może naprawdę wystrzelić i być naszą ostoją środku pola. Jeśli chodzi o transfery to będzie na pewno Kagawa bo to typowy transfer dla Fergusona. Młody, sprawdzony, bardzo chce u nas grać i do tego Japończyk co powiększy nasze zyski w Azji. Poza tym te 16 MLN funtów to korzystna cena. Myślę, że jeszcze dojdzie ten Nick Powell bo to może być duży talent i za 3-4 lata zawodnik klasy światowej.

Do tego marzyłby mi się Higuain na atak ale obawiam się, że skonczy sie jedynie na Bainesie by dać alternatywe na lewej obronie.
» 3 czerwca 2012, 18:38 #53
Iverson7: Cleverley to dno i przed i po kontuzji.Skoro miał bardzo dobre występy przed kontuzją to wskaż proszę konkretne.Takich nie było,bo a początku sezonu ładnie z wszystkimi jechaliśmy,ale akurat nie dzięki środkowym pomocnikom.

"Rok w rok widze pełno komentarzy : musi kupic kogos na swiatowym poziomie a on woli młodych" rok w rok również tracimy na jakości gry i stylu,którego w tym sezonie już kompletnie zresztą nie było,
» 3 czerwca 2012, 18:42 #52
lecho: "po pierwsze to caly ten artykuł do bani" --> ależ ja lubię konstruktywną krytykę! :)
» 3 czerwca 2012, 19:04 #51
sssexton90: Na poczatku sezonu Cleverley grał z Andersonem świetnie. Chociażby w meczu z Arsenalem, Tottenhamem czy Chelsea
» 3 czerwca 2012, 20:20 #50
PanDuzeA: Iverson7, rozjechaliśmy wszystkich na początku właśnie dzięki środkowi pola. Wtedy właśnie razem grali Anderson z Cleverleyem. Kiedy oni odpadli, również gra United w ofensywnie siadła. Twoja opinia jest kompletnie bez pokrycia.
» 3 czerwca 2012, 20:45 #49
TraN: Taa.. to dziwne, że jak Tom i Ando złapali kontuzje to zaczęliśmy grać piach...
» 3 czerwca 2012, 21:18 #48
allesebek1: ja mysle ze zamiast bainesa weźmie tego młodego obrońce z QPR bo na lewą bedzie miał fabio i smalling z jenesem też sobie daja rade na bokach obrony :D cleverley sie rozwinie to bedzie drugi scholes tylko ze juz z nowszym stylem gry bo piłka znacznie przyspieszyła a kagawa to bedzie napewno bo już borussia wie ze musi go sprzedać i szukaja alternatywy choćby z wolskim co potwierdzil lewy w wywiadzie :D
» 4 czerwca 2012, 00:20 #47
Pauleta77: Jak ktoś za przykład naszej dobrej gry podaje mecze z Arsenalem i Tottenhamem mam ochotę roześmiać mu się w twarz, popatrz wtedy co to były za drużyny, w jakiej były formie, pewnie gdyby wtedy Rafael z Parkiem grali w środku i tak byśmy te mecze wygrali
» 5 czerwca 2012, 14:14 #46
Kamixxx: jakon jeden z niewielu tutaj userow,powiem ze....podobał mi sie ten artykuł :))

fajnie podsumowales calą sprawe z tym całym hazardem.Chłopak poleciał na fakt wygrania przez Smerfow LM,w ktorej my sie skompromitowalismy.

Mnie tez denerwowaly takie gadki-szmatki o swojej przyszlosci...Moze tu,moze tam..?! a i tak za kilka lat przejdzie do realu :)


dziekuje,pozdrawiam :)
» 3 czerwca 2012, 18:22 #45
PshemkoCFC18: Witam jako kibic Chelsea. Nie chce sie klocic ani nikogo wyzywac od razu mowie ; )
A wiec tak zastanawiacie sie dlaczego wybral Chelsea,wybral dlatego ze jest to najlepszy zespol w Europie tego sezonu(na farcie bo na farcie ale jakby United tak zdobylo LM cieszylibyscie sie tak samo) W krotkim czasie Hazard moze zdobyc 3 trofea (KMŚ,Tarcze,SuperPuchar Europy). Wie ze Roman w tym sezonie przebuduje zespol na gruba kase(Hulk,Hazard,Van Der Viel,moze Modric) Wie ze nowy zespol bedzie walczyl o wszystkie mozliwe trofea,wie ze to Chelsea Romana daje mu wieksza pewnosc finansowa i mozliwosc wiekszego rozwoju niz United.
To tyle ;)
» 3 czerwca 2012, 18:21 #44
daniel97: Z tą moliwością rowoju to dowaliłeś. To właśnie United wypuściło Ronaldo czy Becksa.
» 3 czerwca 2012, 22:39 #43
allesebek1: spoko rozumiem ale jak nie było ruska to chelsea słabo cosik teraz jak doszła kasa to piszesz napisz mi na szybko skład chelsea przed abramowiciem to moge cie nazawać ich kibicem a nie jak sporo moich znajomych lubie chelsea czy city bo maja dobrych pilkarzy ale jak zapytasz kto u nich grał przed kasa to : NIE WIEM
» 4 czerwca 2012, 14:29 #42
Rooni126: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.06.2012 18:17

Ale nic mnie tak nie smieszy jak teraz gdy nagle hazard wybral chelsea masa fanow doszla do wniosku ze to kagawa jest lepszy o kilka klas od hazarda ....Z gory uprzedzam ze widzialem i tego i tego w akcji razy,prawda jest taka ze kagawa jest conajmniej o klase gorszy wiec darujcie sobie ten wasz zachwyt nim teraz gdy hazard podjal taka a nie inna decyzje.
» 3 czerwca 2012, 18:10 #41
grandes: Przestałem czytać w połowie, nie wiem czemu masz pretensje do Hazarda, tak naprawdę 3 wypowiedzi dał na temat transferu:

1. Lubię czerwony i niebieski kolor,
2. Wkrótce oznajmię gdzie odchodzę,
3. Odchodzę do zwycięzców LM,

Reszta to spekulacje medialne w które dałeś się złapać, to media pisały "Hazard zdecydował; odchodzi do United" Sam zainteresowany nic o tym nie mówił.
» 3 czerwca 2012, 17:35 #40
lecho: Czemu mam pretensje? Ano temu, bo udzielił co najmniej kilku zbędnych wypowiedzi, które nie świadczyły o niczym innym tylko o tym, że chodzi z głową w chmurach. To jest nieprofesjonalne, jeśli piłkarz w ten sposób bawi się z mediami i przede wszystkim kibicami. Nie wspominając o tym, że to brak szacunku dla klubów które chciały go zatrudnić. Czemu to służyło poza tym, że teraz spora część kibiców United i City z miejsca przestała go lubić?
» 3 czerwca 2012, 17:38 #39
Wik: lecho, zbędny to był twój artykuł. 90% tekstów jakie czytałeś o tym co niby powiedział Hazard były wyssane z palca przez bzdurne brukowce i portale.
Nie przyszedł do nas bo widocznie oferta Chelsea była bardziej konkretna i pozostaje nam tylko żałować, że wzmocni jednego z naszych głównych rywali a nie krytykować jego decyzje, bo piłkarzem jest świetnym i pewnie byłbyś jednym z pierwszych którzy jarali by się jego transferem do United, gdyby doszedł do skutku.
» 3 czerwca 2012, 17:56 #38
lecho: Rozumiem, że wszystkie, ale to WSZYSTKIE portale piłkarskie i prasa sportowa miały informacje wyssane z palca, a Ty jeden dobrze wiesz, co gdzie i kiedy powiedział Hazard? Chyba trochę zbyt idealistycznie patrzysz na dzisiejszych piłkarzy i zwłaszcza ich menadżerów :)

Natomiast po raz ostatni powtarzam - od pierwszej zagrywki Hazarda z jego ulubionymi kolorami byłem [b]PRZECIW[/b] jego transferowi do United. I nigdy nie byłem jedną z osób, które się nim "jarały", bo wolę innych zawodników - choćby Modrica.
» 3 czerwca 2012, 18:03 #37
arctic: @lecho; Chciałbym zauważyć parę rzeczy:
1) Prawda, teraz wszyscy uważają Kagawe za lepszego, bo najprawdopodobniej zagra u nas, a Hazard to gwiazdeczka słabej L1, a gdyby to Hazard wybrał nas to... już każdy wie co by było
2) Idealnie, przykładowo i podręcznikowo media robią z Twojej głowy papkę, niby wyciągasz prawidłowe wnioski, a tak naprawdę łapiesz głęboko haczyk.
3) Tak Hazard jest gwiazdą i trudno się z tym sprzeczać. 90% zawodników, a może i więcej może pomarzyć o umiejętnościach, które posiada, robił szał przez kilka lat w L1 i teraz przechodzi doskonalić umiejętności i zdobywać kolejne ważniejsze trofea. Po pierwsze Rooney też był gwiazdą jak do nas przechodził pomimo, że miał 17 lat (? lub 18). Ronaldo tak samo. Jones też jest jako tako gwiazdą piłki nożnej, chociaż obrońcom trudniej przypisać taki tytuł w młodym wieku.
» 3 czerwca 2012, 18:51 #36
Broowar: Lecho zupelnie nie rozumiem o co Ci chodzi, najpierw mowisz, ze to ledwie 21 letni pilkarz i nie zasluguje na 100 tys tygodniowki, a pozniej zarzucasz mu, ze jest niedojrzaly, nie wiem ile masz lat, ale powiem Ci, ze jesli oczekujesz od 21 latka dojrzalosci to raczej sie rozczarujesz. Co do Ligue 1 to faktycznie w ostatnich latach ta liga stala sie slabsza, jednak poziomem jest bardzo zblizona do Bundesligi. A powiedz mi jak jestes wstanie czytac newsy o MU jesli 3/4 z nich dotycza wyssanych z palca plotek o tym kogo to kupimy, albo kogo nie. To jest to samo co w przypadku Hazarda tylko, ze on byl najgoretszym nazwiskiem na rynky dlatego media chcialy sie wypromowac piszac o tym, a ze nie mialy informacji to same je tworzyly, kazdy tak moze. A czemu do nas nie przyszedl, to bardzo proste, w dzisiejszych czasach rynek jest jaki jest i trzeba zaplacic nawet te 100 tys, aby sprowadzic pilkarza takiego jak Hazard, ktory jest pilkarzem klasy swiatowej. Idac Twoim tropem to i Cristiano Ronaldo byl srednim pilkarzem grajac u nas, bo rzadko strzelal bramki zespolom z czuba tabeli. A widziales w ogole jak on gra? Jaka dysponuje technika przegladem pola? Ktory z naszych pomocnikow jest tak kreatywny jak on? Ale to powoli staje sie norma, ze my stalismy sie tylko ogniwem posrednim w drodze pilkarzy na szczyt, kiedys kazdy chcial przyjsc do MU, a teraz oni wola Real, Barce, czy Chelsea. Zobacz Chelsea zagrala dramatycznie slaby sezon, cudem wygrala CL i Abramowicz zrozumial, ze musi wydac duze pieniadze na wzmocnienia, my nie ugralismy nic, koncowka w naszym wykonaniu to porazka, mecz z City to dramat, pokazali, ze nie mozemy nic, oni grali my sie przygladalismy, zadnych groznych sytuacji pod ich bramka, dwa ostatnie mecze zamiast walki o poprawe bilansu bramkowego to zupelna apatia, te dwa ostatnie mecze pokazaly, ze zatracamy charakter i temu trzeba przeciwdzialac, ale zdaje sie, ze to bedzie bardzo dlugi proces, a nasze legendy nie mlodnieja, trzeba otworzyc oczy, bo Giggs i Scholes mlodsi nie beda i nie mozemy opierac gry wylacznie na nich i Rooney'u, potrzebujemy klasowego rozgrywajacego.
» 3 czerwca 2012, 19:39 #35
lecho: arctic --> 1. to nie jest tak, że uważam Kagawę za lepszego. To są trochę różni piłkarze, a mało kto to zauważa. Posługując się terminologią Football Managera powiedziałbym, że Hazard to skrzydłowy / schodzący napastnik, a Kagawa ofensywny pomocnik grający wsparcie :) Z powodzeniem mogliby grać razem.

2. Uwierz mi, że o mediach swoje wiem i potrafię je filtrować. I coraz bardziej zaczyna mnie zastanawiać, skąd w kibicach Manchesteru United takie uwielbienie dla Hazarda.

3. A gdzie to potwierdził poza Ligue 1? W europejskich pucharach nie zaistniał, w reprezentacji gra tak sobie. Na razie jest gwiazdą konkretnej ligi, nie europejskiej piłki. Być może ją zostanie, za sezon-dwa, ale na razie to jest wróżenie z fusów. Zobacz sobie, gdzie teraz jest na przykład taki van der Vaart, na którego kilka lat temu był większy, jeśli nie taki sam szał jak na Hazarda - a on w wielkich klubach zawiódł.

Broowar --> oczekuję od piłkarza profesjonalizmu. Przeprowadzanie transferów za pośrednictwem Twittera profesjonalizmem nie jest. I to nie jest tak, że media chciały się "promować kosztem Hazarda". To nie tak działa, raczej na odwrót: Hazard coś chlapnie na społecznościówce, media to powtarzają. Dziewięćdziesiąt procent ludzi tej zależności nie rozumie i przypisuje tego typu rewelacje dziennikarzom. A przecież dziennikarze z Kosmosu tych informacji nie biorą, jeśli mają na talerzu wypowiedź piłkarza o tym, gdzie chciałby grać.

Cristiano Ronaldo to była inna para kaloszy. On przyszedł do klubu jako młodzik, miał czas na rozwój, "wgranie się" i aklimatyzację. Hazard tego czasu nie będzie miał - czy to w Chelsea, czy w Manchesterze, czy gdziekolwiek indziej. Po pierwsze dlatego, że 32 miliony funtów to będzie jeden z najdroższych (jeśli nie najdroższy - nie pamiętam) transfer na linii Francja - Anglia wszechczasów. Po drugie, bo on sam siebie hajpuje do tego stopnia, że będzie się od niego wymagać już, teraz, zaraz. Ronaldo przez pierwsze dwa lata fajnie dryblował, wiele pożytku z tego nie było, ale kibice się cieszyli, że mają talent. Hazardowi ładne dryblingi nie wystarczą.
» 3 czerwca 2012, 22:44 #34
Iverson7: Takiego pitolenia dawno nie czytałem(a nie sorry,wczoraj czytałem jakieś wypociny o tym,że Nani jest za słaby na United.Czyli takiego pitolenia od wczoraj nie czytałem).

Napisz do Edena list w którym domagasz się przeprosin za to,że na podjęcie jednej z najważniejszych decyzji swojego życia dał sobie trochę czasu,a kilku buraków z Polski się to nie podobało.
Media zrobiły z tego wielką szopkę jak zawsze i to nie jest jego wina.


A z 3 klubów jakie miał do wyboru tylko podpisanie kontraktu z nami nie miałoby sensu.Bo tak:
-city=kasa+wygrali ligę są na fali+ma z kim grać+kibice kibicują;
-chelsea=kasa+przebudowa składu za duże pieniądze,czyli będzie miał z kim grać+kibice kibicują+wygranie 2 pucharów w zeszłym sezonie;
-United=mniejsza kasa+kibice otwierają mordy gdy prowadzimy 3+ bramkami+przebudowa składu w dużej mierze bazująca na beztalenciach typu Cleverley+polityka transferowa nie zwiastująca poprawy+zero sukcesów w ostatnim sezonie+historia która jest dobra dla kibiców klubu,a każdy inny może ją sobie w buty wsadzić;

No wybacz,ale gdybym był na jego miejscu (czyli nie był kibicem United) i miał do wyboru podawać piłkę,za mniejszą kasę do Chicharito który za chwile sobie o nią skręci kostkę,a do np. Hulka(czy kogo tam chelsea kupi) który podanie zamieni na bramkę,za większą kasę to nie miałby problemów z wyborem.
» 3 czerwca 2012, 17:17 #33
lecho: Nie obraź się, ale Ty albo urwałeś się z innej bajki, albo w ogóle nie śledziłeś historii transferu Hazarda, jego wpisów na Twitterze i tak dalej. Najprościej jest wszystko zrzucić na dziennikarzy, ale prawda jest taka że on sam dostarczał im materiałów do tego aby o nim pisali - przecież żaden z dziennikarzy nie "ćwierkał" za niego :) Ostatni raz taką transferową szopkę pamiętam bodajże przy okazji Ronaldinho. Ale to była trochę inna klasa piłkarza, chyba się co do tego zgodzisz?

Co do tych Hulków nie Hulków to jak na razie Chelsea w zeszłym sezonie kupiła sobie Torresa który miał strzelać gola za golem, a co bramkostrzelniejsi ligowi obrońcy wbili ich więcej. I zastanawiam się czy kiedykolwiek oglądałeś jakikolwiek mecz Manchesteru United w inny sposób, niż na Sopcaście bez dźwięku, skoro twierdzisz że Old Trafford nie kibicuje :)
» 3 czerwca 2012, 17:29 #32
Iverson7: Na jego oficialnym profilu na facebooku,żadnych takich wpisów nie zamieszczał,na Twitterze też nie widzę,żeby coś takiego wypisywał.No,ale jak się wierzy w wywiady dla gazet specjalizujących się w zmyślaniu wywiadów i wpisy z fanowskich kont to później tak jest.

Manchesteru oglądam na Canal+ w HD i "kibice",albo raczej zwiedzający nie raczą dać wsparcia drużynie kiedy nie idzie.Dziwne w ogóle,że niektórzy zakładają na mecz klubową koszulkę.

I mimo wszystko na 100% ciekawszą perspektywą dla zawodnika jest granie z gościem za 40 mln euro(bo na cenę jednak jakimiś umiejętnościami zapracował) niż pałowanie się z jakimiś Hernandezami czy Cleverleyami którzy pewnie sami nie wiedzą jakim cudem mają kontrakt z United.
Nasz ostatni atut w walce o najlepszych zawodników czyli trofea i sukcesy, straciliśmy z końcem poprzedniego sezonu,bo to nasi rywale zdobywali puchary.
» 3 czerwca 2012, 17:50 #31
lecho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.06.2012 18:06

Jeśli wg. Ciebie wyznacznikiem klasy piłkarza jest to ile za niego zapłacił rosyjski oligarcha albo znudzony arabski szejk, to wydaje mi się że nie ma sensu dalej kontynuować tej dyskusji :))

hazardeden10 --> masz oficjalne konto Twitterowe Hazarda, możesz poczytać czy faktycznie słowem nie wspomniał o transferach :)
» 3 czerwca 2012, 18:05 #30
Iverson7: nie znam francuskiego posługiwałem się translatorem,ale nie widzę żeby zalewał nas informacjami o swoim transferze.Wskaż mi konkretne wpisy jeśli jest inaczej.
» 3 czerwca 2012, 18:49 #29
lecho: Są też wpisy po angielsku, więc nie wiem czego nie mogłeś przeczytać? :)
» 3 czerwca 2012, 22:36 #28
Iverson7: Ale właśnie po angielsku też nie widzę żeby zalewał nas wpisami o transferze.Wskaż mi w takim razie te wpisy.
» 4 czerwca 2012, 09:59 #27
Hancock87MU: bez jaj z tym szacunkiem do rywali
szacunek do city a kto nazywa zespoły z ligi francuskiej ogórami
pokazałeś ze sie pocieszasz bo nie wybrał United
a jak by przeszedł do nas to jaki super piłkarz z niego
racje masz tylko w sprawie szopki a reszta to bzdury
» 3 czerwca 2012, 17:17 #26
Iverson7: Dokładnie.A tym ogórkom z franci rzadko który król strzelców tamtej ligi potrafi strzelić 20 bramek.Eden strzelił tyle jako pomocnik.
» 3 czerwca 2012, 17:19 #25
lecho: Hancock87MU --> Powtarzam jeszcze raz - gdybyś czytał moje komentarze na temat Hazarda wiedziałbyś, że byłem przeciwny temu transferowi. Zastąp słowo "ogórek" stwierdzeniem "ekipy z dołu tabeli", jeśli Cię to w jakiś sposób uraziło, sens jest ten sam.

Iverson7 --> całkowicie zignorowałem ten fakt w tekście, ale zauważ że sporą część z tych goli on wbił nie z akcji tylko z karnych, więc nie przesadzałbym z tymi peanami na cześć jego bramkostrzelności. Choć oczywiście karne trzeba też umieć strzelać, ale akurat z tym United problemu nie ma.
» 3 czerwca 2012, 17:25 #24
woj92: Zgadzam się z jednym jakby mu naprawde zależało na grze w United to by już dawno było wszystko jasne... chociaż można także powiedzieć że jakby United zależało naprawde na tym zawodniku to... Kiedyś jak Manchester kogoś chciał to zostawał, po Rooneya, Ferdinanda, Hargo też ustawiały się kolejki, ale to my zakontraktowaliśmy tych graczy w czasie, gdy nie byli anonimowymi piłkarzami. Co do transferu za 30 mln to my i tak prędzej czy później musimy go zrobić, bo nikt mi nie wmówi że zastąpimy Giggs'a, Scholesa 23 letnim piłkarzem za 12 mln, za takie pieniądze to mogą nam co najwyżej oddać 17-18 letniego młodzika którego trzeba przez 2-3 sezonów ogrywać aby mógł zbliżyć się do poziomu godnego United.
» 3 czerwca 2012, 17:08 #23
Pomarancz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.06.2012 16:52

Nie podobają mi się takie artykuły, dołączył nie dołączył i pisanie o tym szacunku no bez jaj. Jeżeli Hazard byłby dziś w United to była by nawijka jaki to mądry chłopak bla bla bla. Ponieważ gra u Ruskiego Psa to wylewacie swoje żale, chociaż większość się nim jarała jeszcze nie dawno i jara
nadal.
» 3 czerwca 2012, 16:50 #22
lecho: Jakbyś poczytał moje komentarze na jego temat to wiedziałbyś, że ja od jego pierwszego ćwierknięcia na temat transferów i tego co lubi byłem przeciwny jego dołączeniu do Manchesteru.
» 3 czerwca 2012, 16:55 #21
Pomarancz: Nie wiem czy chciałeś czy nie jest mi to obojętne, jednak ten artykuł jest jakiś nie taki. Skoro go nie chciałeś to po co ten wpis? :D eh zaprzeczasz sam sobie podczas czytania miałem wrażenie jakbyś sam stracił koncepcje. Nie chce mi się tam już jakoś Ci "cisnać" bo jesteś kolejnym który uległ szałowi sezonu ogórkowemu. :D
» 3 czerwca 2012, 18:11 #20
azi1: przeciez nie podpisał jeszcze kontraktu
» 3 czerwca 2012, 16:31 #19
chicodegea: Najsmieszniejsze jest to, ze Hazard dogadal sie juz z trzema klubami w sprawie zarobkow, a teraz liczy sie tylko to na jakiej pozycji i jak czesto bedzie gral. Wybral Chelsea, ktora przeciez nie ma trenera. Co z tego, ze tymczasowy menedzer Dimateo obiecal mu regularna gre jak za chwile zostanie zwolniony i przyjdzie nowy boss z nowa wizja przyszlosci klubu z Londynu. Pewnie bezmozgi Romek naobiecywal Belgowi zlote gory co pokazuje kto jest numerem jeden w Chelsea. U nas rzadzi Alex i niech tak zostanie.
» 3 czerwca 2012, 16:29 #18
MenToS0295: Bardzo mądre słowa !
» 3 czerwca 2012, 16:21 #17
PolakCR7: Bardzo dobry artykuł :)
» 3 czerwca 2012, 15:40 #16
ziomboy777: ja sie zastanawiam nad jednym....

Ma się do wyboru dwa kluby: Chelsea i United.
-Chelsea---> klub który wygrał w tym sezonie LM ale nie oszukujmy się na mega farcie , zajął 6 miejsce w lidze... w poprzednich latach na wszystkich frontach wypadał słabiutko. Klub w którym co sezon lub co dwa... następuje zmiana trenera... zero stabilizacji.. klub który ma kurnikowy stadion... klub który ma obstawiony środek pola i skrzydła...jednak klub który ma bogatego właściciela.

-United---> klub który w zeszłym już sezonie nie zdobył nic. W poprzednich latach dominował jednak w PL , docierał do finałów LM. Klub z kapitalnym trenerem , który potrafi jak nikt inny przyczynic się do rozwoju młodych grajków. Klub w którym co prawda skrzydła są obstawione ale środek kuleje i nie oszukujmy się... Hazard bez trudu wywalczył by sobie miejsce w podstawowym składzie na tej pozycji. Klub z pięknym , wielkim stadionem. Jednak klub ze sknerowatymi właścicielami. Z tego co jednak wiadomo klub oferował mu bardzo podobne warunki finansowe do Chelsea.

Wnioski: musiały zadecydować aspekty sportowe. Dlaczego zatem Hazard wybrał The Blues skoro owe aspekty w 80% przemawiają za naszym klubem?:|... nie ogarniam. Może jestem za głupi:)...
» 3 czerwca 2012, 15:27 #15
lecho: Mi się wydaje, że jednym z powodów mógł być... SAF. A konkretniej, sposób zarządzania klubem. Sir Alex jest zwolennikiem twardej ręki i grania dla drużyny jak tylko się da, nawet jeśli oznacza to np. wystawienie Valencii na prawej obronie. Hazard zapewne wyszedł z założenia, że taka sytuacja mu nie odpowiada, woli aby wszystko kręciło się wokół niego - a tego United mu nie zapewni, bo nie zapewniło tego nikomu, nawet Cristiano Ronaldo. Poza tym, gwiazdą Manchesteru jest, był i miejmy nadzieję, że jeszcze długo będzie - Wayne Rooney. W Chelsea niby jest Mata i Lampard, ale żaden z nich nie jest typem piłkarza który lubi być "na świeczniku" aby skąpać się w blasku reflektorów, a Torres, Ramires, Kalou, Malouda - to nie ten typ. Według mnie Hazard wybrał Chelsea, bo chce żeby wszystko kręciło się wokół niego i zależało od niego. Proste.

Albo naprawdę woli niebieski :)
» 3 czerwca 2012, 16:19 #14
Draciel: Śmiem wątpić. W Chelsea na świeczniku masz nie tylko Matę czy Lamparda. Jest Terry, Torres (bądź co bądź) czy Meireles, który też jest niezłym "rozrabiaką". Wszyscy oni na boisku jak i poza nim są absolutną czołówką. Terry non stop skandale, bo czyjąś tam żonkę pompował, Lampart konflikty z menedżerami, jakieś przebąkiwanie, że chce odejść... Nie rozumiem dlaczego podałeś tam Matę, ale niech będzie. W United masz niby Rooneya, ale co z tego skoro on z wiekiem traci pazur? Nie wiem jak Ty, ale ja chciałbym starego Wazze, albo aroganckiego Ronaldo, bo mimo wszystko tacy zawodnicy też są potrzebni, mają jaja. W United zaczyna kogoś takiego brakować. A co do Hazarda- nie wiem czemu Chelsea, trudno powiedzieć, może dlatego, że ma tam większe szanse na grę? Trudno powiedzieć. Ja go chciałem i nadal chce. Bardzo lubię tego grajka.
» 3 czerwca 2012, 17:17 #13
lecho: Draciel, ale mi chodziło o liderów boiskowych, nie "złych chłopców", którzy coś tam czasem zrobią. Z tych co wymieniłeś jedynie Terry pełni tę rolę, chociaż ostatnio był w takiej formie że defensywa Chelsea autentycznie lepiej wyglądała bez niego, niż z nim. A Mata był dla mnie - obok Lamparda - prawdziwym liderem tej drużyny na boisku, bez którego oni by się nie doczłapali ani do finału LM, ani FA Cup.

Za starym, dobrym Rooneyem, kto nie tęskni... :)
» 3 czerwca 2012, 17:48 #12
nosiema: chyba nie wiesz co mowisz jezeli cieszysz sie, ze hazard wzmocni chelsea. to jest gracz najwyzszej klasy i moze byc tylko lepszy. i widac, ze widziales moze kilka meczy ligue 1, a opinie wyrazasz powtarzajac innych. mozna bylo odpuscic hazarda gdyby uciekl za granice, ale nie gdy wzmacnia on rywala do tytulu w premier league. jeszcze bedziecie po nim plakac
» 3 czerwca 2012, 15:27 #11
lecho: A czy ja w którymś momencie zanegowałem jego umiejętności lub potencjał jako piłkarza? Nie, po prostu uważam że na podstawie tego co widzieliśmy w ostatnich tygodniach można stwierdzić, że on swoim charakterem, podejściem do sportu i siebie najzwyczajniej w świecie nie pasuje do Manchesteru United :)
» 3 czerwca 2012, 16:15 #10
sisinho: "Czerwone Diabły potrzebują realnych wzmocnień,"

Tylko takich obecnie nie ma na rynku - Kagawa też chętnie zagrałby w Barcelonie , co sugeruje że za 2-3 lata przy dobrej grze będzie chciał tam odejść. No a innych dobrych( i tanich bo SAF nie wyda 30 mln) nie widać na horyzoncie.
» 3 czerwca 2012, 15:00 #9
lecho: Różnica między Kagawą a Hazardem polega na tym, że on o tym mówi wprost i nie mydli nikomu oczu. I to jest uczciwy układ na linii zawodnik - klub.
» 3 czerwca 2012, 15:02 #8
chips: Podobnie jak CR, który od zawsze mówił, że jego największym marzeniem jest gra dla Realu.
» 3 czerwca 2012, 17:06 #7
sisinho: Dla mnie to nie jest różnica , Kagawa też nie wiedział gdzie pójdzie , raz mówił że United , w innym wywiadzie że ma także inne oferty.

Nie ma co porównywać go do Ronaldo na tą chwilę , u nas zrobił tak wiele że mógł odejść , jak Kagawa zrobi choć 1/3 tego co Cris to wtedy może coś bredzić o Barcelonie.
» 5 czerwca 2012, 15:41 #6
klaudiusz11: Krótko, zwięźle i na temat Piękne podsumowanie !
» 3 czerwca 2012, 14:55 #5
lewd13: Krótko, zwięźle i na temat ;) Brawo ;]
» 3 czerwca 2012, 14:51 #4
Swinkapeppa: DOBRE!!
» 3 czerwca 2012, 14:45 #3
guodzilla: Świetny nick :)
» 3 czerwca 2012, 16:59 #2
boger: Piękne podsumowanie ! ;]
» 3 czerwca 2012, 14:43 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.