Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Nieoficjalnie: Hazard wzmocni Chelsea!

» 28 maja 2012, 21:57 - Autor: lewd13 - źródło: twitter.com
Transferowa saga dobiegła końca. Eden Hazard wreszcie wskazał klub, który będzie reprezentował w następnym sezonie.
Nieoficjalnie: Hazard wzmocni Chelsea!
» Eden Hazard w kolejnym sezonie będzie bronił barw Chelsea
Wielki talent belgijskiej piłki podał w poniedziałek wieczorem, że dołączy do zwycięzcy Ligi Mistrzów. Według angielskich mediów chodzi o Chelsea.

- Dołączę do zwycięzcy Ligi Mistrzów - zanotował wpis Eden, na swoim oficjalnym koncie portalu Twitter.


TAGI


« Poprzedni news
Powell jednym z najlepszych
Następny news »
Joyce: Scholes pomógł rezerwom

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (583)


ManU119: Burak. Mogl grac dla ManU a poszedl do CFC dramat...
» 31 maja 2012, 22:51 #199
wazza89: sam już nie wiem co o tym myśleć. Dziwi brak wypowiedzi ze strony United. Gdyby Man Utd nie walczył o Hazarda, Fergie jak to ma w zwyczaju odciął by United od tej medialnej burzy.

Belg nie jest normalny. Ba. Jest bardzo dziwny i widać sodówka działa. Dlatego uważam, że nic nie jest jeszcze przesądzone i nie należy traktować jego twittów poważnie.

czekamy za czymś oficjalnym i tyle.

Ja bynajmniej uciesze się, jeżeli ten genialny piłkarz dołączy do United. Jednak jeżeli nie dołączy to nie będę się smucił przez jakiegoś zarozumialca.

tyle

pozdro
» 30 maja 2012, 13:01 #198
Krzychu342: Jak masz 50 mln euro na zbyciu to możesz kupić United Hulka -_-
» 30 maja 2012, 14:28 #197
Synus: Hulk też idzie do Chelsea, więc o odgryzaniu nie ma mowy
» 30 maja 2012, 15:09 #196
Keravnos: hmm, takimi wypowiedziami tylko pokazujesz, że większość "niebieskich" kibiców ma iloraz inteligencji równy doniczce (bez kwiatka, bo z nim to już wasz przerasta).
A Hazard przyjdzie gdzie ma przyjść i nie ma się co tym podniecać do czasu oficjalnego newsa
» 30 maja 2012, 16:47 #195
Keravnos: Tak, żal mi jak nie wiem. Odkąd ogłosił swoją decyzję nie śpię, ciągle płaczę i modlę się, żeby przyszedł jednak do nas... ;)
» 1 czerwca 2012, 21:34 #194
switek1987: Wy naprawdę uważacie ,że Hazard blefuje i ostatecznie dołączy do któregoś klubu z Manchesteru? haha. Gdyby tak było nie miał by życia w Anglii za te gierki a w Londynie by go "zabili". Myślę ,że tak głupi nie jest żeby na starcie w nowej lidze od razu się narażać.
» 30 maja 2012, 10:10 #193
zbyszek7: Masz info ze Chelsea nic przez nastepne 3 lata nie wygra? Podziel sie z nami skad. Ja mysle ze jak zrobia kilka dobrych zakupow a Romek sprowadzi Guardiole to Chelsea wroci do gry. No ale skoro ty masz potwierdzone informacje to ok :P
» 30 maja 2012, 00:18 #192
Rooni126: CFC.... kto to mowi ?? na farcie to ta nedzna chelsea bez przerwy praktycznie cala tegoroczna LM nie mowiac juz o golach ze spalonych ..
» 1 czerwca 2012, 17:03 #191
Reno: Poki co to nie powiedzial, ze idzie do Chelsea tylko do zwyciezcy LM. Czyli nic nie powiedzial. Tzn moze inaczej - to na pewnie nie City. Nie ma sie co podniecac, przyjdzie to przyjdzie, nie to nie. Mi sie wydaje, ze jednak zobaczymy go na OT.
» 29 maja 2012, 21:05 #190
wrobel1992: Niekoniecznie zgadzam się, że przejdzie do United. Jednak jego transfer do CFC nie wydaje się na tą chwilę 100% pewnym. Zero oświadczeń ani z jednej ani z drugiej strony...
» 29 maja 2012, 20:17 #189
Devan93: Może ktoś kto sie orientuje, napisać co słychać w sprawie Eriksena? Co do Hazarda, niepotrzebnie napędza tą telenowelę...
» 29 maja 2012, 19:50 #188
levybike: Sprawa z Hazardem wydaje się być przesądzona. Filmik na którym odpowiada, dlaczego odrzucił oferty MC i MU

www . talksport.co. uk /magazine/virals/120529/funny-video-eden-hazard-explains-why-he-rejected-man-city-and-man-united-173198
» 29 maja 2012, 19:23 #187
levybike: Choć z drugiej strony, wcześniejsze deklaracje tego zawodnika świadczą o:

1. Jego totalnym niezdecydowaniu - przyznam, że takich zawodników United nie potrzebuje.

2. Totalną zabawą z mediami.

Obiektywnie patrząc, każdy kibic ma taki mętlik głowie, że nikt nic nie wie. Trzeba poczekać do 2 czerwca :)

P.S. Wszystkim kibicom życzę wiele CIERPLIWOŚCI. Proszę pamiętać, że jeśli nawet Hazard nie przejdzie do United, to nic się nie stanie. Świat na nim się nie kończy.
» 29 maja 2012, 19:37 #186
levybike: Nikt nie daje się zwariować, ale te jego wszelkie gierki z mediami, pewne deklaracje i ciągłe zmiany decyzję powodują, to, że 2 dni temu na 99% był w MU, od wczoraj jest w Chelsea, a jutro będzie w City, a w następnym tygodniu we Wrzosie Szyszków, a w lipcu w Alwie Brody Małe.

Obiektywnie patrząc, transfer do CFC nie jest przesądzony - nie dlatego, że nadzieja umiera, a po prostu trzeba czytać tu między wierszami. Czy normalne jest, aby w ciągu kilku dni zmienić tak ważną decyzję i wybrać zupełnie inną drogę w rozwoju (MU vs CFC).
» 29 maja 2012, 20:30 #185
miko29: w 08/09 to Barcelona wygrała LM z nami w finale w Rzymie :P
» 29 maja 2012, 20:18 #184
xrooneyfan: Przez takich "znawców" wstydzę się mojego rocznika...
» 29 maja 2012, 20:53 #183
belinea89: jak zwykle zbieramy same ochłapy, czemu żaden szanujący się piłkarz nie chce do nas już przyjść? ten transfer głównie w sferze ekonomicznej nam się opłaci, Azjaci nie będą skąpić grosza na koszulki kagawy
» 29 maja 2012, 18:14 #182
kalafior: Jest jeszcze Chorwat :)
» 29 maja 2012, 17:30 #181
przemekk28: Ehh co on taki tajemniczy? Już nie mógł od razu powiedzieć, że Chelsea? Teraz tylko takie mniemania, że skoro United też wygrało LM to możliwe, że przeszedł właśnie do nas, bo nie powiedział wprost, że do zdobywcy tegorocznego tytułu..
» 29 maja 2012, 17:29 #180
Mucha1470: Byłoby OK, gdyby powiedział wprost - United albo chelsea. Bawi się w kotka i myszkę, co mnie strasznie irytuje. Krótka piłka.
» 29 maja 2012, 17:28 #179
groszek: przejdzie do united najpierw powiedział że będzie grał w manchesterze a teraz że w zespole który wygrał ligę mistrzów
A united wygrało ligę mistrzów a także jest z manchesteru to będzie super transfer
» 29 maja 2012, 17:14 #178
Krzychu342: Tak United wygrało LM, podobnie jak Barcelona, Liverpool, Milan, Inter, FC Porto, Ajax Amsterdam...Może Eden potnie się i wyśle każdemu zwycięscy tych elitarnych rozgrywek po kawałeczku ? Ludzie napisał najpierw że będzie grał w jednym z Manchesterów, potem zmienił zdanie bo widocznie Chelsea zaproponowała więcej i stwierdził że zamierza tam grać. Wy wszędzie szukacie ukrytych pod tekstów, niecnych planów itd. Naprawdę myślicie że United od tak wyrzuci 40 mln euro na zawodnika który równie dobrze może sobie nie poradzić na boiskach Premiership ? Pamiętacie kiedy ostatnio United przeznaczyło na jeden transfer więcej niż 20 mln euro ? Zrozumcie my nie mamy prawa konkurować z City i Chelsea.. To tak jakby Najman chciał wygrać UFC... Przynajmniej pod względem pieniędzy.

Sneijder też miał niby do nas dojść i skończy się tak jak teraz że United za mało zaproponuje bo na więcej nas po prostu nie będzie stać !

Dla mnie sprawa jest jasna od kiedy przeczytałem ten wpis na Twitterze.
Może przez pierwszą godzinę łudziłem się że ktoś mu się włamał na konto (tak jak to było niedawno z kontem Leo Messiego).

Czas przestać się łudzić i zająć się realnymi wzmocnieniami np. Kagawa, Robinho ?
» 29 maja 2012, 17:35 #177
groszek: realnym transferem jest robinho ?
powodzenia że ferguson go kupi.
A nawet jeśli hazardowi chodziło o chelsea to też może jeszcze zmienić zdanie bo u niego jest to bardzo prawdopodobne, a co do kagawy to nie jest transfer w przeciwieństwie do hazarda który może radykalnie zmienić obraz naszej gry
» 29 maja 2012, 17:47 #176
Krzychu342: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.05.2012 20:35

Berbatov - 4 lata temu
Rooney - 8 lat temu
Ronaldo - 9 lat temu i nie dość że go już u nas nie ma to kosztował 12 mln funtów gdy przechodził.
Ferdinand - 10 lat temu
Veron - 11 lat temu (dodatkowo była to taka pomyłka transferowa że wspominanie go to hańba).

Od 2005 roku kiedy stery w United przejęli Glazerowie Manchester nie robi już tak ogromnych transferów.
» 29 maja 2012, 20:33 #175
Krzychu342: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.05.2012 22:43

Tevez został sprowadzony za 10 mln euro i to nie kupiony, a wypożyczony. W pełni kupił go dopiero Manchester City.

Nani kosztował 25 mln euro
Anderson 17 mln Funtów i tak samo OH4 ;) Powiem tyle że to okienko było 5 sezonów temu i w tej chwili tylko Nani (chociaż ostatnio ma słabą formę) przynosi nam zyski i nie wiadomo czy czasem nie odejdzie. Więc nie wiem czy jest się czym chwalić że wyrzuciliśmy 80 mln euro w błoto. Dodatkowo to chyba zrozumiałe że nowy właściciel zawsze chce odrazu sobie zbudować świetną drużynę i tym samym zdobyć sympatię widzów. Abramowicz i Berlusconi to tylko nie które znane nazwiska które właśnie tak postępowały. Tak też było z Glazerami tylko że w przeciwieństwie do Rosjanina właściciel United poszedł w stronę Włocha i oszczędza na drużynie od dobrych kilku sezonów.
» 29 maja 2012, 22:42 #174
Krzychu342: Co nie oznacza że można się po prostu przestać ją interesować i załatwiać darmowe transfery lub beznadziejnych zawodników po 3-4 mln euro -_-
» 30 maja 2012, 14:30 #173
sisinho: Ta bo wychowanek Arsenalu będzie chciał przejść do United , zwłaszcza po kontuzji. W dodatku jak kolega wyżej napisał , każdy z trójki Powell (nie powells!),Kagawa i Hazard chcą grać za napastnikiem , typowego ofensywnego pomocnika. Na tą chwilę nie posiadamy takiej pozycji , więc albo SAF zamierza zmienić ustawienie , albo Kagawa&Reszta to tylko plotki.
» 29 maja 2012, 18:00 #172
sisinho: Równie dobrze gra podwieszonego za napastnikiem ofensywnego pomocnika.
» 30 maja 2012, 18:43 #171
0skila: Mam nadzieję, że to jest prawdą i nie Hazard nie dołączy do MU. Jak już ktoś tak miesza od początku i nie może się zdecydować to znaczy, że dla żadnego klubu nie odda serca w walce.
» 29 maja 2012, 16:40 #170
Keravnos: Czytając wasze komentarze można odnieść wrażenie, że większość z was w obywatelu Hazardzie widzi zbawcę United. Przyjdzie do nas i jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki wygramy każdy mecz i to do zera. Evra wróci do formy i będzie błyszczeć jak milion dolarów w złocie, De Gea nie wpuści żadnej bramki, Chicharito zagra lepiej niż w swoim debiutanckim sezonie a nasz Boss będzie prowadzić klub do swoich setnych urodzin.
Ironia na bok. Na pewno byłby dla nas dużym wzmocnieniem, ale nie oszukujmy się, nie stałby się remedium na wszystkie nasze bolączki. A prawda jest taka, że ze wzmocnieniem środka jakimś solidnym grajkiem i całym naszym składem w optymalnej formie jesteśmy w stanie zwojować świat. W końcu United to nie banda podwórkowych kopaczy, u nas też grają gwiazdy, o czym spora część z was zapomina.
» 29 maja 2012, 16:09 #169
Wuj3k: A ja jednak, mimo wszystko, mam (byc moze zludne) wrazenie (przeczucie?), ze on sie bawi ta cala sytuacja... I ze gdyby chcial zakomunikowac, ze idzie do Niebieskich, to zrobilby to wprost... Biorac pod uwage to, ze nie napisal 'Ide do mistrzow Europy' tylko 'Dołączę do zwycięzcy Ligi Mistrzów', tak czy siak zostawil 2 opcje- nas i Smerfow. Moze propozycje City olał i rozwaza Londyn albo Manchester, moze juz wybral ale chce jeszcze podkrecic caly hype wokol siebie, nie mam pojecia. Pozyjemy, zobaczymy, zaczekajmy na oficjalnego newsa.
» 29 maja 2012, 15:47 #168
Bartoosh21: DO wszystkich gimbusów którzy podłapali tekst "może nie do Chelsea tylko do zwycięzcy LM w 2008" błagam, dzieci czy wy nie macie swojego zdania? non stop powtarzacie to co mówią inni.. to jest żenujące.. co zobaczę podobny wpis, wchodzę na profil i widzę 97, 98 rocznik.. to tylko potwierdza moją teorię że dziś młodzież nie ma swojego zdania i kieruje się zdaniem innych, a czasem tylko tym co jest fajne dla rówieśników..

mam brata starszego od was, a i tak uważam że straszny z niego dzieciuch ulegający tylko otoczeniu swoich kolegów... wyróbcie sobie swoje zdanie nie powtarzajcie i nie lubcie czegoś tylko dlatego że wszyscy w koło są tacy sami..
» 29 maja 2012, 15:13 #167
wazza89: dobrze tato ;)
» 29 maja 2012, 15:18 #166
Wuj3k: Ojcze- to, ze ktos ma wiek mlodzienczy i mowi to co inni, nie oznacza zaraz, ze ktos mu swoje zdanie narzucil. Nie popadajmy w paranoje...
» 29 maja 2012, 15:40 #165
wazza89: hehe... dyskryminacja "dzieci" przez osoby powyżej 20 roku życia jest na tej stronie zadziwiająca.
» 29 maja 2012, 16:14 #164
Bartoosh21: Reverb - wiesz.. ja akurat nigdy nie podążałem za bydłem.. zawsze miałem swoje zdanie..

z resztą.. pies to.. hmm...
» 29 maja 2012, 19:57 #163
Bartoosh21: 32mln funtów to kwota transferu.. reszta to SZACOWANY wydatek Chelsea na Hazarda z racji jego kontraktu.. gimbusy czytajcie qwa.. TYLE BEDZIE KOSZTOWAŁ CHELSEA czyli jak gdzieś podali rocznie ok 9 mln funtów pensja plus 6mln dla agenta.. 32+6 = 38 pozostałe 40 to jego kontrakt pewnie na 4 lata
» 29 maja 2012, 15:05 #162
Bartoosh21: błagam bez takich tekstów bo wcale to nie śmieszne.. dodatkowo potwierdza teorie że kibice United to głównie gimbusy grające w FIFE ;/
» 29 maja 2012, 15:06 #161
wazza89: granie na konsoli jest złe? nie wolno? ja mam 22 lata na karku i chetnie pykam na mojej czarnuli. Coś w tym złego pytam ja sie Ciebie :)
» 29 maja 2012, 15:20 #160
wazza89: boże TY widzisz i nie grzmisz.
» 29 maja 2012, 14:36 #159
lukaszek9000: Dziwny ten Hazard... raz mówi tak, raz nie...

Może powiedzieć że do zwycięscy LM z 2008
» 29 maja 2012, 14:05 #158
miko29: Powiem tak: Za du... i na Hak.
Mówił że na 100% któryś z Manchesterów, a teraz już woli chelsea. Nie zdziwię się jak powie że gdy mówił o zwycięscy LM to chciał poinformować że to nie będzie City, bo oni nie wygrali LM a United lub Chelsea.
» 29 maja 2012, 13:14 #157
MatiMU10: I nawet sam Hazard nie wspominał bezpośrednio nic o Chelsea. Zero jakichkolwiek wypowiedzi o nich :)
» 29 maja 2012, 13:13 #156
Bartoosh21: POWTÓRZĘ to jeszcze raz.. Wydaje mi się że chciał iść do United jednak Ferguson nie zapłacił tych 6mln funtów prowizji dla Agenta, to chore, za taką kwotę kupił Hernandeza i dlatego olał sprawę..
» 29 maja 2012, 12:54 #155
skoda037: "Dołączę do zwycięzcy Ligi Mistrzów"
może chodzi o zwycięzce finału z 2008 roku?
» 29 maja 2012, 12:43 #154
Krzychu342: Zapewne chodzi o zwycięzce LM z przed 4 sezonów ! Czasem intelekt niektórych ludzi mnie powala...
» 29 maja 2012, 14:27 #153
kujawa: nie wiem skad wy te sumy bierzecie, wczesniej na stronie Chelseai czytalem ze suma jaka zgodzili sie zaplacic to F32 mln, natomiast sam pilkarz bedzie zarabiac w granicach 105tys tygodniowo, podobna oferta byla z United, jedynie City oferowalo mu wieksze pieniadze bo 135tys tyg.
» 29 maja 2012, 11:49 #152
Bartoosh21: "Europejski rynek transferowy powoli się rozkręca. A po Euro 2012 pewnie sięgnie zenitu. Pierwszą bardzo poważną transakcję przeprowadził najlepszy zespół Starego Kontynentu - Chelsea. Londyńczycy wydali aż 32 mln funtów na Edena Hazarda. 21-letni belgijski pomocnik, który występował od kilku lat we francuskim Lille był również na celowniku Manchesteru City oraz Manchesteru United. Wybrał jednak lukratywną (będzie zarabiał 200 tys. funtów tygodniowo) ofertę z Londynu."

kolejne PLOTY! jakie wielkie rozbieżności w tych kwotach..
» 29 maja 2012, 12:03 #151
TevezC: Ten Rodriguez podpisał już kontrakt z Atletico Madrtyt... Baines w przyszłości zabierze miejsce Fabio... Evra odchodzi, a jego naturalnym zastępcą jest Fabio...

Zresztą Pat robi atmosferę w szatni, więc ciężko jego od tak wyrzucić z pierwszego składu...
» 29 maja 2012, 13:22 #150
TevezC: Już po lekcjach? Matko kochana... chłopcy... spokojnie i ochłońcie...

Wiecie, że okienko transferowe jeszcze nie jest zamknięte?
Zapewne to wiecie....

Wiecie, że lada moment rozpocznie się EURO
To też na pewno wiecie...

Sztab Manchesteru United liczy tyle osób ile tutaj jest komentarzy...
I Ci ludzie odpowiedzialni są za poszukiwanie nowych zawodników...

Skład wzmocniony będzie... gwarantuje to wam! Może będą to nazwiska mniej znane, może bardziej... ale będą na pewno dopasowani do długofalowego planu budowy zespołu.

Więc gimbusy proszę... włączcie sobie FMa i tam biadolcie...

Bo sztab na robocie się zna... Mamy jeszcze jakieś 3 miesiące na zakontraktowanie nowych ludzi...

Choć wydaje mi się, że zaraz po EURO zaczną się jakieś rozmowy ;)
» 29 maja 2012, 11:40 #149
wazza89: bo belg nakręca całą sprawę niefortunnymi wypowiedziami
» 29 maja 2012, 10:48 #148
Wielbicielka: widać aktor jest lepszy:)
» 29 maja 2012, 11:06 #147
historia: Podobno hazard ma wybierać pomiedzy chelsea w united. A wczoraj przed południem był na spotkaniu z działaczami chelsea a pożniej widziano go na stadionie united
» 29 maja 2012, 10:36 #146
tara1982: Obawiam się kolego, że masz 100% rację i musimy się po woli przyzwyczaić, do tego, że takie kluby jak Real, Barca, City, czy Chelsea są ponad naszym zasięgiem- zarówno na boisku, jak i na polu transferowym; taka jest ponura i bolesna prawda!!
Będziemy się musieli zadowolić transferem Kagawy, albo innego tego typu zawodnikiem, a największe talenty na Świecie będą wybierać wcześniej wspomniane kluby:(( , a wszystko przez dług Glazerów, wszyscy wspominają, że to nie dług klubu, ale kto łoży na transfery? Glazerowie!!
Rynkiem rządzi hajs i tyle, przypominam, że nawet Rooney odszedł by z United, żeby nie kwota tygodniówki rzędu ponad 250tyś. , więc nie obruszajmy się na innych piłkarzy, że chcą dużo zarabiać, taka jest ich praca i nie oszukujmy się każdy z nas chce zarabiać jak najwięcej.
» 29 maja 2012, 10:43 #145
Szaman0: Dokładnie . nie powiedział nic nowego ;P . wiemy ze do City nie przejdzie :D .




Chelsea albo United .
» 29 maja 2012, 10:27 #144
Wielbicielka: Wystarczyło by żeby dodał słowo "tegorocznego" i przynajmniej sytuacja byłaby jasna. Chyba bawi Go to całe zamieszanie.
» 29 maja 2012, 10:27 #143
buhert: Wszystko jest nieoficjalnie - i ciągle "zdobywca Ligi mistrzów".

Nie zdziwię się jak przyjdzie do United bo to jest gra słowna i nieoficjalne info.

A jak się połączy jego słowa że ide do Manchesteru i zdobywca ligi mistrzów to odpowiedź jest jedna - UNITED!! :)
» 29 maja 2012, 10:24 #142
Fenek: Najgorszy scenariusz właśnie wchodzi w życie. Bałem się tego co stanie się w tym oknie transferowym czy w końcu ktos sie przebudzi czy znów będziemy walczyć tym samym składem. Odpowiedź chyba już znamy. Spodziewam się, że w tym oknie przyjdzie tylko ze 2 grajków w tym będą oni klasy średniej i niskiej. A w przyszłym sezonie będziemy mieli powtórkę z rozrywki kilkanaście spotkań w beznadziejnym stylu,kilka dobrych meczy i zero pucharów. Już w tym roku mieliśmy spore problemy z wieloma drużynami na dodatek prawie każdy się wzmacnia oprócz nas więc łatwo sobie wyobrazić co się będzie działo w przyszłym sezonie.
» 29 maja 2012, 10:01 #141
wazza89: i Hiszpania przez miesiąc ;)
» 29 maja 2012, 09:58 #140
Marti24: Taka uwaga - żadna drużyna, która wygrała Ligę Mistrzów nie zwyciężyła w niej ponownie w następnym sezonie. Co więcej, tylko Barcelona zdobyła LM w ostatnich latach 3 razy i Milan 2. Wybór Chelsea nie wróży mu dobrze, bo szanse na zwycięstwo w LM ma raczej małe.
Może to nieprawda... Przydałby się jak cholera
» 29 maja 2012, 09:52 #139
wazza89: ostatnio jest tak, że kto wygra z Barcą wygrywa LM ;)
» 29 maja 2012, 09:57 #138
wazza89: w tym problem, że Hazard możę nie mieć tych kilku słabszych występów. Koleś jest dobry trzeba mu to przyznać;)
» 29 maja 2012, 09:44 #137
wazza89: Mata, Hazard, Hulk ,Torres. Jeżeli uda się ten plan Romanowi to mamy przesrane. Za nimi Lamparad/Essien/Ramires/Mikel/Romeu. Brzmi groźnie i Chelsea stać na to.

Ale my kupimy Kagawe, Powella i i tak damy rade. I to nie jest ironia ;)
» 29 maja 2012, 09:50 #136
Bartoosh21: na dzień dobry w nowym zespole będzie miał szanse na Super Puchar Europy..
» 29 maja 2012, 09:54 #135
Bartoosh21: Kto by nie chciał grać w jednym zespole z Torresem, Hulkiem, Matą, Ramiresem itd itp...

Torres w końcu się odblokuje a Hulk może być realnym transferem więc kiedy przyjdzie się mierzyć z Chelsea może zabraknąć nam argumentów.. chyba że Ferguson jest święcie przekonany że Anderson i Cleverley od początku sezonu wystrzelą z formą i nikt więcej nie będzie potrzebny.. nie miałbym nic przeciwko takiemu obrotowi sprawy..
» 29 maja 2012, 10:26 #134
loczek1986: z jednej strony troche irytujące zachowanie Hazarda z tym przeciąganiem sprawy, a jeśli chodzi o sam transfer to juz chyba mozna uznac go za oficjalny bo od rana trąbią o tym w radiu i tv, romek po prostu był konkretny, wyłozył kawe na ławe i tyle, on akurat o wydawanie kasy na transfery nie musi sie nikogo pytac heh. no nic zobaczymy jaka bedzie odpowiedziec naszych.
» 29 maja 2012, 09:16 #133
Vervvis: I dobrze że robi szum w okół siebie bo jak wszyscy mieliby być tak sztywni jak wy sobie tego życzycie to umarłbym z nudów...
» 29 maja 2012, 08:51 #132
Bartoosh21: widać żeś dzieciuch jeszcze
» 29 maja 2012, 08:56 #131
Bartoosh21: ariso19 - on nie wie co to wypłata jeszcze :)
» 29 maja 2012, 09:06 #130
Bartoosh21: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.05.2012 08:50

"Jak wyliczył "The Telegraph", Chelsea zapłaci Lille około 40 milionów euro (35,3 milionów funtów). Hazard zarobi rocznie 4,6 milionów funtów netto, co dla The Blues będzie oznaczało wydatek w wysokości 9 milionów funtów. Belg w drużynie Romana Abramowicza będzie zarabiał 170 tysięcy funtów tygodniowo. W dodatku agent John Bico bardzo systematycznie dążył do tego, by jego prowizja zamknęła się w bajońskiej sumie 6 milionów funtów."

"Łącznie Belg będzie kosztował Chelsea 78 milionów funtów. Taki wydatek , nawet w odniesieniu do standardów Chelsea jest znaczącą inwestycją."

źródło: transfery.info
» 29 maja 2012, 08:47 #129
Bartoosh21: ja tylko podaje źródła skąd coś mam a każdy to zinterpretuje jak chce, ja przyjmuje te wiadomości z przymrużeniem oka.. to jest wyścig o to kto pierwszy poda wiadomośc najbliższą prawdy :)
» 29 maja 2012, 09:41 #128
Milten240: Ale myślicie że dlatego większość się tak zachowuje, każdy ma niedosyt z powodu braku wielkiego transferu:/ Wiekszość czołowych klubów robi spektakularne transfery a my tylko młodziaków kupujemy ( owszem były wyjątki) lecz to nie zmienia faktu że każdy z nas chciałby aby wielkie nazwisko zawitało na Old Trafford:)
» 29 maja 2012, 10:17 #127
Bartoosh21: louis saha @louissaha08
APPARENTLY i was right with Eden Hazard to ChelseaFc. Did i help some people to win bets? Honestly i was not sure. Welcome Hazard in the PL
» 29 maja 2012, 08:41 #126
Wuj3k: Moze to dziwne... Ale tez mam takie przeczucie.
» 29 maja 2012, 07:59 #125
satan23: Cholera też bym tak chciał.. :/
» 29 maja 2012, 08:14 #124
Olo: Jak patrzę na Wasze komentarze to aż mi się przykro robi...
Ludzie, to jest nieoficjalny news! Poczekajcie wreszcie na jakieś potwierdzone info, a nie wszystko piszecie na gorącą głowę...
» 29 maja 2012, 07:44 #123
United45: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.05.2012 07:39

Przepraszam bardzo, ale czy United nie jest zwycięzcą Ligi Mistrzów ? co prawda 2008 rok, ale jest! Wydaje mi się, że Hazard tymi słowami chciał po prostu wykluczyć City z gry o niego.
GLORY GLORY MAN UTD
» 29 maja 2012, 07:37 #122
Wuj3k: "I'm signing for the champion's league winner."- ta wypowiedź może oznaczać zarówno MU jak i Chelsea... Wydaje mi sie, ze ma ona na celu bardziej wykluczenie City z walki o niego.
» 29 maja 2012, 07:42 #121
Wuj3k: Widzac to, jaki szum robi sam wokol siebie, i biorac pod uwage, ze nie napisal wprost ze zagra w Chelsea, dopatrywalbym sie w tej wypowiedzi jakiegos glebszego sensu i nie zdziwilbym sie, gdyby jednak nie wybral Londynu.
» 29 maja 2012, 07:25 #120
RedArmy: W sumie jak by nie patrzeć to skrzydłowych mamy dobrych , więc tragedia się nie stanie jak Hazard do nas nie dojdzie , dobrze by było gdyby do United doszedł jakiś światowej klasy rozgrywający a Modrić takim właśnie zawodnikiem jest , tylko oby znowu ktoś nam go sprzed nosa nie sprzątną .
» 29 maja 2012, 02:44 #119
Diabelred: dzieci skreslaja Kagawe bo jest azjata jak Park i to jest najwazniejsze,a umiejetnosci i technika schodza na drugi plan... tez o wiele bardziej wolalbym Kagawe niz Hazarda
» 29 maja 2012, 08:09 #118
devious: podejrzewam, że Hazard siedzial dziś wieczorem w domu z browarkiem w dłoni i miał totalny ubaw z kibiców i dziennikarzy, ze wprost jedzą mu z ręki :)

nic nie napisał o CFC a wszyscy juz to wiedzą - a oficjalnie nadal nic nie potwierdzone... Hazard robi chyba wszystkich w konia i ma z tego niesamowity ubaw - tak czuję :)

póki co wiadomo jedno - City odpadło z gry, teraz raczej chodzi o CFC lub MU - pewnie Eden wybierze CFC ale kto go tam wie - jeżeli jest inteligentny to może jednak zdecyduje się na MU, klub gdzie będzie miał gwarancje stabilizacji a nie 3 trenerów w przeciągu roku jak zdarza się w CFC... Chelsea grała w tym sezonie fatalnie i tylko dzięki niesamowitemu szczęściu wygrała aż 2 duże puchary - raczej tego juz nie powtórzy choć z Hazardem i Hulkiem mieliby znowu bardzo mocny skład więc może jednak...

Tak czy siak nadal nic nie wiadomo a skoro nic nie wiadomo - to chyba ktoś robi nas ciągle w konia :D
» 29 maja 2012, 00:57 #117
designer: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.05.2012 01:41

i co? sadzisz ze jeden transfer wystarczy by odmienic mizerna gre RD? Chyba zartujesz. Trzeba porzadnie odswiezyc sklad. Polowe graczy wywalic i polowe zakupic. Nie ma wyjscia. Nikt nie chce ogladac tego szajsu z obecnym skladem jaki konczyl tegoroczny sezon. Nadszedl w koncu czas by zaczac budowac sklad od podstaw, bo to co zaserwowal RD chociazby w derbach to lepiej olac taki mecz i robic cos ciekawszego od marnowania czasu i niszczeniu sobie nerwow...
» 29 maja 2012, 01:39 #116
koniu21: moim zdaniem ferugson powinien kupic jakiegoś dziada typu snejder czy mordić wpierdzielić go do pierwszego składu i przez te lata przez które bedzie on grał dawać szanse młodszym, ze jak odejdzie ten dziad to zeby miał go kto zastopić.
» 29 maja 2012, 00:37 #115
welllone: Nie oszukujmy się. Rok temu jako finalista LM i mistrz BPL nie poczyniliśmy transferów na wielką skalę, chociaż mieliśmy mocne argumenty.
Teraz gdy nie mamy żadnego tytułu, a nasze oferty nie oszukujmy się przy kasie Szejków jak i Romka są niezwykle blade. Oba te kluby mają w sumie 3 najważniejsze trofea.
Kasa dla byłego klubu jak i samego piłkarza zawsze będzie większa niż ta proponowana przez nas. Tak więc dalej będziemy kupować zawodników za góra 20 mln aby zbudować na nich skład. W tym roku mieliśmy pecha i SAF przesadził z kombinacjami. Może za rok albo dwa ponownie odzyskamy należne nam miejsce. Tytuły przychodzą falami i taka jest prawda. Nie da wygrywać się wszystkiego przez kilka lat. Przykładem jest walka Barca Real gdzie tron zmienia się co 3 lata średnio.
U nas jest podobnie. Był Live, walczył Arsenal, gdzieś w między czasie wybudowano Chelsea, a i ostatnio zainwestowali w City.
Tytuły przyjdą mam nadzieje tak jak zawsze z perełkami znalezionymi za kilka mln.
Tak na prawdę nie da się przewidzieć jak spisze się młody piłkarz. Dlatego my kupujemy średnio 3-4 młodych zawodników rocznie i liczymy, że za sezon dwa chociaż 1 będzie stanowił o sile United.
Nasza polityka wygląda tak, iż lepiej dać te 40 mln za 4 perspektywicznych zawodników, niż za jednego typu Torres czy Caroll.
Nigdzie nie ma gwarancji.
Każdy chciałby widzieć wielkie nazwiska u nas, ale prawda jest taka, że tacy przychodzą raz na 5 lat w liczbie jeden :D
Nie ma się co przejmować Hazardem. Będzie grał tu czy w Chelsea to jego wybór, a i trzeba pamiętać, że pieniądz jest w cenie...
» 29 maja 2012, 00:17 #114
sisinho: tamten twitter to fake .Oficjalny to edenhazard10 , w którym są informacje po każdym meczu + te najnowsze że przechodzi do klubu który wygrał LM.
» 29 maja 2012, 00:07 #113
koniu21: abramowicz wygrał lige mistrzów podniecił sie to teraz może nie bedzie załował na transfery, więć Bóg jeden wie kogo chelsea pozyska
» 29 maja 2012, 00:14 #112
koniu21: Moim zdaniem każdy zdrowo myślący człowiek zoriętuje się ze chodzi o Chelsea... po ch*j miałby mówić na przykłąd o Manchesterze United? Równie dobrze mógłby dołączyć do druzyny ktora wygrała lige mistrzów 50 lat temu. Niedawno był finał ligi mistrzów więc raczej chodzi mu o ten ostatni
» 29 maja 2012, 00:11 #111
JRI: To jest coś z czym mogę się pogodzić
» 29 maja 2012, 00:02 #110
koniu21: mogę sie z tobą założyć ze na bank nie przejdzie do nas.
» 29 maja 2012, 00:04 #109
koniu21: napisze ci prywatna wiadomość o tym ze miałeś racje, jak przejdzie do nas, a jak nie przejdzie to odwrotnie
» 29 maja 2012, 00:12 #108
koniu21: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.05.2012 00:34

Pewnie nie pomyśłał ze ktoś moze pomyśleć ze chodzi o kogos innego. Poza tym zwyciesca ligi mistrzłow to innymi słowy najlepsza drużyna sezonu 2011/2012 prawda ? Może chciał przez to powiedzieć ze przechodzi do najlepszej drużyny tego roku, to w jakiś sposób pokazuje jaki on jest dobry, nobo najlepsza drużyna roku nie wybiera do składu byle kogo.

To tylko moja teoria, pewnie dla niektorych niezrozumiała ale nie waże ;-)
» 29 maja 2012, 00:34 #107
lukep: Niepotrzebny nam ktoś kto jednego dnia chce grać w United, drugiego najlepiej strzeliłby u nas samobója, żeby tylko odejść do City, a trzeciego w City pobiłby trenera żeby tylko iść do Rusków :P
» 28 maja 2012, 23:59 #106
wojteks176: Jeszcze nic pewnego nie ma, gdyby to miała być Chelsea to by napisał, że idzie do niej, a nie używał słów zwycięzca LM. Zatem ofertę City odrzucił, ale pisząc o zwycięzcy LM, myślałby o wcześniejszych latach?? Raczej myślał o tegorocznym zwycięzcy. Chyba, że naprawdę chce się bawić z mediami i kibicami i pisząc Zwycięzca LM miał namyśli przyszłego, czyli być może Man. City :D

Poczekajmy na oficjalne inf. bo swoimi postami zaczynamy kombinować jak on, przez co wszyscy zastanawiamy się co miał na myśli.
» 28 maja 2012, 23:53 #105
orion: Trudno. Nie on to będzie ktos inny...... Nie ma co sie tak napinac z powodu tego grajka.
» 28 maja 2012, 23:49 #104
MatiMU10: Próbujemy wyciągać konteksty... Gdyby mowił o Chelsea to też chyba by powiedział od razu czyż nie tak? A to, że odejdzie do zwycięzcy LM to może iść nawet do Barcelony, która tak samo wygrała LM jak United, Chelsea, Real, Milan....
» 28 maja 2012, 23:54 #103
JRI: Dzięki, że nas oświeciłeś. Faktycznie Eden to konkretny facet i od samego początku był zdecydowany na jeden klub, prawda? Ano nie prawda... Odpuść sobie już tłumaczenie słów Hazarda. Poczekajmy na oficjalne informacje.
» 28 maja 2012, 23:54 #102
sisinho: Szczerze to sam zaczął ten kabaret - 2 tyg temu stwierdził że dojdzie do klubu z Manchesteru , tydzień temu doszedł kolejny klub i sytuacja nagle się zmieniła. Niech robi co chce , jego kariera , ale dosyć szybko zmienia zdanie.
» 28 maja 2012, 23:57 #101
JRI: Jak kobieta w ciąży.
» 29 maja 2012, 00:02 #100
MatiMU10: Właśnie o to chodzi, żeby nie pieprzyć cały czas gdzie on to nie idzie bo wszyscy możemy sie jeszcze zdziwic. Ja wcale nie sadze, że bedzie u nas ale tez ze jest juz w Chelsea
» 29 maja 2012, 00:07 #99
Milten240: Wiara czyni cuda to prawda, niby jest cień szansy że przejdzie jednak do nas, lecz praktycznie jest to niemożliwe:/ Myślicie że on naprawdę bawił by sie takimi gierkami słownymi z kibicami? Nawet jeśli jakimś cudem podpisze kontrakt z nami to dla mnie musiałby nieźle odpracować przez najbliższe kilka lat:)
» 28 maja 2012, 23:41 #98
sisinho: Modrić? Woli Chelsea. Muniain? 35 mln + niechętny do odejścia.
» 28 maja 2012, 23:42 #97
sisinho: Tylko że Muniain to typowy napastnik , w dodatku zagrał 1 pełny sezon + zawodników z Athletic ciężko jest namówić do odejścia.


Eden to skrzydłowy więc w systemie CFC zagrają Hazard-Torres-Mata + 3 środkowych pomocników Lampard-Ramires-i pan x , którym może być Modrić.
» 29 maja 2012, 00:04 #96
Milten240: Kagawa nie jest w sumie taki słaby. Może ten transfer to będzie strzał w 10:D
» 28 maja 2012, 23:52 #95
sisinho: Desstin czyli kogo proponujesz? Lamparda czy Gerrarda? Bo innych z Twoimi cechami nie znam.
» 29 maja 2012, 00:08 #94
Krzychu342: Panowie nie wiem co dla was jest nie jasne.
Hazard napisał że dołączy do zwycięzców LM - LM wygrała Chelsea, napisał to na swoim oficjalnym koncie, nikt mu się nie włamał, więc o co chodzi ?
» 28 maja 2012, 23:32 #93
mikifiki: O to, że wcześniej z tego samego konta na którego nikt mu się nie włamał pisał, że przechodzi do Manchesteru. Tego gościa nie da się rozgryźć póki co.
» 28 maja 2012, 23:34 #92
MatiMU10: O to, że powinieneś wiedzieć, że United też wygrało LM
» 28 maja 2012, 23:51 #91
karik: Mysle ze podpisal kontrakt z MU
» 28 maja 2012, 23:27 #90
mikifiki: Drogby i Di Mateo nie będzie w CFC od przyszłego sezonu więc mogą sobie gadać. Jeśli Chelsea chce utrzymać się w wyścigu o mistrza to musi takie transfery robić. My, żeby zdetronizować City - też.
» 28 maja 2012, 23:30 #89
tomaszr86: Ja wiem że to prawda dzis słyszałem że Eden przechodzi jednak do Chelsea.
Było to podane wraz z tym że Cech podpisał kontrakt do 2016 roku.
» 28 maja 2012, 23:22 #88
Elventar: ten hazard ładnie potrafi wnerwic XD co prawda powiedział ze do zwycięzcy lm ale nie powiedział którego ale są plusy przynajmniej nie zasili mc
» 28 maja 2012, 23:19 #87
grzyb2426: Ludzie nie srajcie się już z tym że na Wikipedii raz jest info a raz znika, Wikipedia zatwierdzi to jak bedzie oficjalny komunikat, i skończcie już z tym że: idzie do zwycięzcy CL czyli do nas bo nie określił z którego roku... chciałbym żeby tak było ale jestem cholernym realistą i niestety ale chłopak idzie do Chelsea... (Po pierwsze temat że wybierze miedzy United a City był zanim Chelsea wygrała CL. ba! nawet przed ich meczem z Barcą. Po finale w Monachium Chelsea wykonała ruch a la last minute i włączyła się do gry o niego dotarło?) Może to i lepiej? Tyle z nim zamieszania było dla mnie charakter C.Ronaldo, powoli pokazuje "rogi" a za parę lat by była kolejna saga transferowa z udziałem Hazarda. Teraz trzeba czekać na ruch SAFa i zarządu bo samym Kagawą(też jeszcze nie zaklepany) świata nie zwojujemy...
» 28 maja 2012, 23:13 #86
grzyb2426: Jak z nim było?: nigdzie nie odchodzę, zostaję, MU najlepszy klub SAF jak ojciec, media naglasniają oni zaprzeczają, i co? komunikat o sprzedarzy CR do Realu za ileś tam mln. nie chce źle wróżyć ale jakby przyszedł to żeby nie miał takich odwałów że nagle zakochał się w klubie np. Barca i chce przejsc wymuszając transfer. Nam potrzeba piłkarzy któży otwarcie mówią że tu chcą grać albo chociaż że to ich ulubiony klub a to już coś
» 28 maja 2012, 23:21 #85
Elventar: trudno to teraz trzeba się starać o pozyskanie lucasa mour
» 28 maja 2012, 23:12 #84
TevezC: imgur. com /blOx8

Tak szczerze to już mam tego dość. Mam gdzieś, czy napisał w którym roku wygrał ligę mistrzów jego nowy klub, czy w ogóle wygrał... Ten zawodnik mnie irytuje...

Przez ostatnie miesiące chciał grać dla: Man Utd, Man City, Chelsea, Arsenal, Real, Barcelona, AC Milan, Inter, Tottenham... pominąłem któryś?

Co z niego będzie za grajek? Jaką drużyną jest United?

Potrzebujemy gwiazdorstwa?

Media donoszą, że chce grać w każdym meczu, mieć 10 na plecach, grać tam gdzie chce...

Co to za panienka?

Won mi z Old Trafford! Jak przyjedzie do Nas na mecz ligowy, to powinien dostać ostrą porcję gwizdów...

Możecie się spuszczać nad jego techniką, asystami, bramkami.... Ale w głowie ma pusto! Nie godzien nosić trykotu z diabełkiem!

Dla mnie żeby grać w tym klubie trzeba mieć odpowiedni charakter...

Pozdrawiam :)
» 28 maja 2012, 23:10 #83
TevezC: "Z g*wna bata nie ukręcisz"

Chłopak by się obraził jeszcze, że by dostał operkę od SAFa....

Przykre, że ludzie z takim talentem mają pstro w głowie...

Jeżeli nawet będzie grał dla Nas, to nie niestety przez tą całą aferę mam dla tego zawodnika zero szacunku!
» 28 maja 2012, 23:16 #82
belinea89: tak tak tłumacz sobie tak dalej, na pewno tak zrobił, w ramach rewanżu powinniśmy odbić Hulk na którego parol zagięła chelsea, a to wszystko i tak przez robbena! gdyby strzelił karnego, to chelsea nie miała by prawa nawet marzyć o hazardzie :)
» 28 maja 2012, 23:09 #81
trikos: A więc jednak mówił prawdę o tych niebieskich barwach jednak to jego barwa...
» 28 maja 2012, 23:03 #80
grzyb2426: napewno a Cantona, Henry, Pires, Silvestre, Saha mówi ci cos?!
» 28 maja 2012, 23:01 #79
oscarinho: o.O Pokaż którzy są niewypałami
» 28 maja 2012, 23:01 #78
oscarinho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.05.2012 23:03

Ben Arfa, Cabaye, Evra, i możnaby wymieniać dalej. gracze z Ligue 1 bardzo dobrze adaptują sie w Premier League.
» 28 maja 2012, 23:02 #77
grzyb2426: Racja, racja.
» 28 maja 2012, 23:05 #76
MatiMU10: Spokojnie chłopaki, jak zobaczył PL pierwszy raz na oczy to Henry był już dziadkiem ;D stąd twierdzi, że młodzi się nie wybijali
» 28 maja 2012, 23:06 #75
mikifiki: Jak tak szukać na siłę to Obertan w sumie okazał się być niewypałem :]
» 28 maja 2012, 23:21 #74
pablomu: Fajnie gdybyś miał rację i jednak zawitałby do nas ;-)
» 28 maja 2012, 23:01 #73
MatiMU10: Polać Mu!! Pierdzielicie teraz, że jest cienki i bedzie niewypałem, a przed wiadomoscią był taki wychwalany, a prawda jest taka, że nic nie wspominał oficjalnie ze swojej strony, że w grę wchodzi jakiś inny klub. Nawet po finale LM nic nie powiedział, że jest coś na rzeczy
» 28 maja 2012, 23:02 #72
oscarinho: Mówił, że przejdzie to jednego z klubów z Manchesteru... Teraz mówi, że przejdzie do zdobywcy Champions League, możnaby sądzić, że chodzi o nas, ale Chelsea jako opcja pojawiła się już po tej pierwszej wypowiedzi więc różnie to można interpretować. Czekamy na oficjalne potwierdzenie transferu.

Z tego wszystkiego jest jeden, mały plus - kolejny znakomity grajek idzie do Premier League.
» 28 maja 2012, 22:58 #71
Klimaa: Dziwne czasy..United nie jest w stanie kupić zawodnika o dużej renomie..przegrywamy znowu bitwę transferową o dobrego zawodnika..
» 28 maja 2012, 22:57 #70
RobvanKlu5i: A Manchester United kupi średniaka do ŚP i wszyscy się będą cieszyć jak dzieci :) Kiepska polityka niestety jak na obecne czasy.
» 28 maja 2012, 22:55 #69
grzyb2426: Prawda, za dużo gadki z tym że "Ooooo teraz zaszalejemy na rynku transferowym! mamy 80 mln do wydania ściągamy gwiazdy światowego formatu"... będzie tak jak rok(czy 2 lata)temu, ściągniemy trzech i jeden tylko się sprawdzi... znowu rok bez pucharów.
» 28 maja 2012, 23:00 #68
wazza89: 14 maj 2012 - Hazard: " Przechodzę do Manchesteru"
» 28 maja 2012, 22:55 #67
mufc17: Ja to rozumie tak.
Na początku mówił że wybierze między United a City, więc to od razu skreśla szanse na transfer do Chelsea.Teraz mówi że dołączy do zwycięzcy ligi mistrzów, więc skreśla tym samym City ponieważ oni nigdy jej nie wygrali.Teraz ruszcie głową, kto z tych wyżej wymienionych klubów pozostał ? United ! On już wyjawił w jakim klubie będzie grał, ale nie zrobił tego dosłownie.
» 28 maja 2012, 22:54 #66
grzyb2426: Po pierwsze temat że wybierze miedzy United a City był zanim Chelsea wygrała CL. ba! nawet przed ich meczem z Barcą. Po finale w Monachium Chelsea wykonała ruch a la last minute i włączyła się do gry o niego dotarło? Śledzi się na bierząco sie wie.
» 28 maja 2012, 22:57 #65
mufc17: Ja jednak myślę że Hazard nie jest na tyle głupi by przechodzić do Chelsea tylko dla tego że wygrali CL i to tak w kiepskim stylu.
» 28 maja 2012, 23:01 #64
grzyb2426: Obyś miał rację... Z resztą gdzieś czytałem że był dogadany z MUtd ale poszło o agenta bo chciał za dużo kasy dla siebie (i dla klienta?) i zakończono rozmowy, ile w tym prawdy nie wiem...
» 28 maja 2012, 23:03 #63
MatiMU10: Nie powiedział, że do Chelsea przechodzi
» 28 maja 2012, 22:53 #62
grzyb2426: Zaiste polać Mu! pierwszy do którego dotarło że Hazarda już nie ma...
» 28 maja 2012, 22:54 #61
bartoszjan: Czyli Schols będzie grał do 50, bo to był jeden z nielicznych graczy który według mnie mógł spokojnie go zastąpić teraz to nawet nie wiem kogo by ściągnąć chyba tylko Ganso z Santosu....ehhh
» 28 maja 2012, 22:52 #60
MatiMU10: Ale o czym Wy mówicie? On powiedział, że idzie do Chelsea?? Powiedział, że do zwycięzcy LM, a o ile mi wiadomo to Manchester United wygrał również LM kilka lat temu :) Wcale nie powiedział, że zwycięzcy tegorocznej edycji, ochłońcie
» 28 maja 2012, 22:50 #59
mikifiki: cycków nie widziałeś?
» 28 maja 2012, 23:32 #58
grzyb2426: Ludzie nie srajcie się już z tym że na Wikipedii raz jest info a raz znika, Wikipedia zatwierdzi to jak bedzie oficjalny komunikat, i skończcie już z tym że: idzie do zwycięzcy CL czyli do nas bo nie określił z którego roku... chciałbym żeby tak było ale jestem cholernym realistą i niestety ale chłopak idzie do Chelsea... Może to i lepiej? Tyle z nim zamieszania było dla mnie charakter C.Ronaldo, powoli pokazuje "rogi" a za parę lat by była kolejna saga transferowa z udziałem Hazarda. Teraz trzeba czekać na ruch SAFa i zarządu bo samym Kagawą(też jeszcze nie zaklepany) świata nie zwojujemy...
» 28 maja 2012, 22:48 #57
Rooni126: A teraz pewnie siedzisz i szlochasz do monitora,ale co tam jakos trzeba odregowac ;p
» 28 maja 2012, 22:54 #56
Pomarancz: Wreszcie :D
» 28 maja 2012, 22:44 #55
Biniu: Ja natomiast uważam że sprawa wciąż jest otwarta a patrząc na to co ten chłopak wyprawia przez ostatnie kilka tygodni nie zdziwiłbym się że tym wpisem chciał dać do zrozumienia że nie chce grać dla city a wiadomo jaki jest świat mediów momentalna zagłada i huczenie bo ziomek po raz kolejny drwi sobie z szarej masy myślę że gdyby już rzeczywiście zdecydował się poinformować o swoim wyborze zrobiłby to w inny sposób bez gierek i wygłupów a w tym momencie ma pożywkę z tego że jest po raz kolejny na pierwszych stronach brukowców internetowych być może się mylę i to rzeczywiście chodzi o chelsea ale jeżeli tak to uważam że kibice chelsea powinni być delikatnie zniesmaczeni tym że chłopak mimo tego że wybrał wstydzi się powiedzieć nazwę nowego klubu no chyba że to tajemnica służbowa i babcia zabroniła mu mówić ;];] Pozdrawiam
» 28 maja 2012, 22:42 #54
RedArmy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.05.2012 22:37

A pewnie teraz Hazard teraz niezła bekę ma, bo głośno o tej sprawie jest a on nie podał żadnego konkretnego szczegółu wiemy tylko ze nie dołączy do city nic więcej . Nie podał że dołączy do tego rocznego zwycięzcy LM .
» 28 maja 2012, 22:36 #53
erkol79: Powiem, że wybrał najgorzej jak mógł chelsea nie obroni tytułu LM, a my pewnie znów będziemy się ściga z city o mistrzostwo a chelsea pewni 4-6 miejsce, więc raczej na tytuły nie ma co liczyć.
» 28 maja 2012, 22:35 #52
Synus: i jak smakuje to 2 miejsce w lidze ?
» 28 maja 2012, 22:39 #51
joker20: no i wybral chelsea manchester....
» 28 maja 2012, 22:31 #50
Adamczik: Bo za historie klubu, w którym grasz jachtu sobie nie kupisz.
» 28 maja 2012, 22:31 #49
joker20: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.05.2012 22:37

tomczak888CFC

tworzyc historie?? hahahah trzeba cos wiecej osiagac niz fartowne wygrranie LM w du.. juz wam sie poprzewracalo fanom chelsea a tak w ogole to nie macie swojej strony?? niebieski tartak??
a Hazard polecial na kase jak nie wiem od kiedy chelsea jest w manchesterze?? bo pamietam jak pare tyg temu hazard twierdzil ze zagra w klubie z manchesteru
» 28 maja 2012, 22:36 #48
joker20: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.05.2012 22:45

no to co ze 2 miejsce w lidze a wy gdzie jestescie 6?? haha i co z tego ze odpadlismy z LM jak wszyscy wiedza ze chelsea to najslabszy zwyciezca w historii LM antyfutbol chelsea i mega szczescie ratowaly was slupki poprzeczki i przestrzelone karne dwwoch lewusow... nawet 2 podan nie potrafiliscie rozegrac dziurawa obrona bo mase setek miala barca czy to bayern ale nie wykorzystali a w lidze bilismy was jak dzieci i nawet bily was takie kluby jak city arsenal tott newcastle
» 28 maja 2012, 22:44 #47
joker20: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.05.2012 22:52

tomczak888CFC

def taktyka?? jhahahaha chelsea byla bezradna a nie def taktyka buhahah to ty sie nie znasz z 4 literami chodzicie wyzej niz glowe macie kibole niebieskiego tartaku
a robben to najbardziej przeraklamowany pilkarz swiata i to nie cech go obronil tylko ta p z.......
» 28 maja 2012, 22:51 #46
Biniu: powiem tak mniej więcej rok temu o tej samej porze chciałem sprawdzić statystyki sneidera hmm... tez na wikipedi patrze a tutaj zonk że jest już w MU lol każdy może to edytować a to nie umniejsza faktu że to był jakiś struś pędziwiatr z fanów chelsea
» 28 maja 2012, 22:50 #45
fragmen: co wy tak przeżywacie? to nasza jedyna opcja na wzmocnienie linii pomocy?
wybrał chłopak co uważał za słuszne i tyle w temacie.
» 28 maja 2012, 22:28 #44
Rooni126: w naszej sytuacji jedyna szansa wzmocnienia kims z najwyższej polki... z gwiazd saf tylko jego chcial ...
» 28 maja 2012, 22:34 #43
parada: Teraz transfer do Chelsea stał się możliwy. Wygrali Ligę Mistrzów, więc będą brali w niej udział w następnym sezonie. To dla mnie ważne rozgrywki. Chelsea to wielki zespół z wielkimi piłkarzami - mówił gracz Lille na łamach "France Football"
» 28 maja 2012, 22:28 #42
JasnaLiryka: Aż muszę to napisać...

Brawo dla niego xD na pewno wyjdzie mu to na plus ;o co koleś
» 28 maja 2012, 22:27 #41
ZuczekUnited: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.05.2012 22:27

Nooo bez jaj........Chelsea to sie nie spodziewalem, predzej City jesli nie my. Mam nadzieje ze jednak to nieprawda, bo nie ma nic na oficjalnych stronach klubow nic nie ma narazie

BTW przeciez mowil caly czas ze oglosi decyzje po meczu z Anglia?
» 28 maja 2012, 22:26 #40
Rooni126: do meczu z anglia ...
» 28 maja 2012, 22:32 #39
miko29: to po jakiego grzyba mówił że odchodzi do jednego z klubów z Manchesteru? co za koleś...
» 28 maja 2012, 22:25 #38
kujawa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.05.2012 22:25

moze kpi z mediow ? moze to wogole nie on pisal, zreszta po co sie denerwujecie skoro nie ma oficjalnego newsa na ten temat
» 28 maja 2012, 22:25 #37
Adamczik: "Dołączę do zwycięzcy Ligi Mistrzów" - wybrał chelsea, trudno. Za rok znów scholes na rozegraniu i bez trofeów.
» 28 maja 2012, 22:23 #36
loczek1986: ten koleś nie ma w ogole szacunku do klubów, robiąc taką szopkę że ciężko mu napisać nazwę klubu w którym bedzie grał.
» 28 maja 2012, 22:22 #35
loczek1986: ogólnie do wszystkich ludzi związanych z poszczególnym klubem.
» 28 maja 2012, 22:25 #34
Akwinata: To nie jest brak szacunku. Tak się robi teraz karierę - na matołach, którzy podniecają się przez kilka tygodni sagą transferową. On od dawna wie gdzie chce grać, a wy jak tumany siedzicie przed kompem i szukacie plotek. Równie dobrze możecie wejść na pudelka i szukać rzetelnych informacji o tym, że widziano wczoraj w Warszawie dinozaura.
» 28 maja 2012, 22:48 #33
loczek1986: typowy polski znawca futbolowy. uważaj bo ci żyłka pęknie.
zycze kariery napinacza.
» 28 maja 2012, 23:12 #32
RedArmy: Wyjdź dzieciaku .
» 28 maja 2012, 22:24 #31
Olo: Będzie musiał się postarać żeby wygryźć Matę :)
» 28 maja 2012, 22:21 #30
Olo: Bzdury. To my nie chcemy wielkich nazwisk ;)
Myślisz że czemu nie ma u nas Sneijdera? Bo nie dostał oferty - Fergie nie wydaje pieniędzy na gwiazdy i chwała mu za to.
» 28 maja 2012, 22:20 #29
atis700: Nie zebym cos sugerował ale ten artykuł nie jest oficjalnym komunikatem, dlatego ze ma swoje źródło tylko i wyłącznie z twitter.com.
» 28 maja 2012, 22:18 #28
Bartoosh21: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.05.2012 22:19

mało prawdopodobne jest że Hulk tez przejdzie, bo kto by grał? Torres Hulk i Hazard? a gdzie Mata? hmmm.. zobaczy się.. ale fakt do Chelsea chcą przechodzić świetni gracze, do United juz nie bardzo...


miało byc pod innym newsem..
» 28 maja 2012, 22:18 #27
pilchu: Wiecej szacunku kolego. Jesli sie okaze, ze przyjdzie do United i poprowadzi nas do zwyciestwa, to jeszcze nieraz napiszesz jakim to byles wielkim fanem tego transferu. To jest jego decyzja gdzie bedzie gral w nastepnym sezonie. Historia klubu moze go nie interesowac, on chce tworzyc swoja wlasna.

Sezonowcom mowimy nie!
» 28 maja 2012, 22:19 #26
rooney901: A nie wydaje się wam że on chce zrobić jeszcze więcej szumu w okół swojego transferu . Trochę dziwne że nie napisał wprost że dołącza do Chelsea . United też przecież jest zwycięzcą Ligi Mistrzów tylko że z przed kilku lat .
» 28 maja 2012, 22:15 #25
xrooneyfan: Na szczęście są tu kibice Chelsea, którzy nie próbują na siłę sprowokować fanów United, oby było tak, jak mówisz :D
» 28 maja 2012, 22:22 #24
Rooni126: taki spokojny bo wie ze hazard jest ich na 99 % ;p to teraz z przyjemnosca czyta te wylewane zale przez innych
» 28 maja 2012, 22:30 #23
Bartoosh21: chociaż dziwne.. miał powiedzieć po meczu z Anglią, więc może rzeczywiście jakiś haker? chociaż wiara zdechła ;/ kolejny świetny kreatywny zawodnik idzie do rywala.. niedługo może być tak że do nas już nikt przyjść nie będzie chciał ;/// Nasri nas olał, Silva podobnie, teraz Hazard, o Mate nawet nie walczyliśmy..
» 28 maja 2012, 22:13 #22
buhert: Dołączę do zwycięzcy Ligi Mistrzów - tylko nie podał że z 2008r :D proste.
» 28 maja 2012, 22:10 #21
erkol79: hahaha to mamy pewność, że do $ity nie trafi xd
» 28 maja 2012, 22:17 #20
diabelek1: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.05.2012 22:15

realnych ? no tak bo United stać tylko na jakiegoś Powella za 4 mln albo Kagawa ... z takimi transferami to my znów z grupy w LM nie wyjdziemy.
» 28 maja 2012, 22:14 #19
diabelek1: no tak pewnie jeszcze tego ich nie ściągniemy i wyjdziemy na 0. dalej bd jechać na Giggsie, Rudym, Carricku itp . dobra możecie już hejtować gimbusy
» 28 maja 2012, 22:18 #18
bartoszjan: Chciałbym Cie zhejtować ale niestety masz racje robimy się jak PSV albo Porto szkolimy młodzież i sprzedajemy gwiazdy tylko w Lidze Angielskiej tak mistrzostwo ciężko będzie zdobyć.
» 28 maja 2012, 22:54 #17
kujawa: czekam na oficjalne info na głownej Chelsea nic nie pisza
» 28 maja 2012, 22:08 #16
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.05.2012 22:05

Dawaliśmy 30 mln funtow Romek dal 40 mln i Hazard jest jego :D Abramowicz to szczwany lis i wywiosl Glazerow ,Gilla I Fergusona w pole. Brawo jak sie nie umie robic biznesów to skoncz swoja kariere Fergi i daj wolne pole Pepe Guardioli ;)
» 28 maja 2012, 22:05 #15
Bartoosh21: qooo orwa mac
» 28 maja 2012, 22:04 #14
mrk: akurat chelsea tez grala dosyc slaba pilke w tym sezonie w lidze. Moze po prostu jest wiekszym fanem chelsea niz united
» 28 maja 2012, 22:10 #13
krysbe: 100% poparcia.
» 28 maja 2012, 22:10 #12
Krzychu342: Trudno się nie zgodzić.

Manchester United +-
+ Historia

-Brak pieniędzy
-Średni skład
-Brak perspektyw
-Słabe zaangażowanie
-Wszystkie finał w telewizji
-Mimo 8 pkt przewagi na 5 kolejek do końca skończyliśmy za City
-Słaba gra i postawa zawodników

Manchester City

+Mistrz Anglii
+Niemalże nie ograniczony budżet
+Perspektywy że skład będzie wzmacniany świetnymi zawodnikami.
+Ciekawa szybka gra
+Wola walki (8 pkt straty nie podali się)
+Silny skład wzmacniany nowymi świetnymi zawodnikami.

-Klub pieniądza
-Bez historii (ale to chyba nikomu nie przeszkadza).

Chelsea

+Pieniądze
+Gwarancja że skład będzie wzmacniany
+Bardzo dobry taktycznie trener
+Dobry skład
+Zwycięstwo w LM i Pucharze Anglii
+Perspektywy

- Średnia gra

Tak więc chyba wiadomo kto ma największe szanse na ściągnięcie Edena
» 28 maja 2012, 23:44 #11
body1988: spoko my kupimy kagawe i znowu z grupy nie wyjdziemy w LM
» 28 maja 2012, 22:04 #10
PLDan11: No to do nas w takim razie przyjdzie Kagawa ;)
» 28 maja 2012, 22:03 #9
H2O1994: Jasne, na pewno 15 mln wydadzą na Kagawe. Za drogi cos ten Kagawa.
» 28 maja 2012, 22:04 #8
Rooni126: No coz bywa i tak przynajmniej juz spokój z tym jest ... ale dlaczego do chelsea ?? juz mogl do city a tak zostaje niesmak ze dzieki fartownemu finalowi nam go sprzatneli
» 28 maja 2012, 22:01 #7
H2O1994: Chelsea wygrało LM, my nawet nie wyszliśmy z grupy także przemilczę.
» 28 maja 2012, 22:02 #6
Rooni126: to wlasnie przemilcz... czy ja ich rownam do nas w tym sezonie ?
» 28 maja 2012, 22:04 #5
H2O1994: Świetny piłkarz, nie dziwie się że wygrał świetny klub.
» 28 maja 2012, 22:00 #4
H2O1994: Nie wiem o co Ci chodzi z tym hahaha... ale niech Ci będzie do śmiechu.
» 28 maja 2012, 22:02 #3
wazza89: yyy kogo?
» 28 maja 2012, 22:01 #2
joker20: no sprzedawczyk gadal ze bedzie gral w manchesterze widac jaki manchester wybral haha
» 28 maja 2012, 22:19 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.