Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

"Nie wiem, kiedy podejmę decyzję"

» 24 maja 2012, 17:03 - Autor: Szejp - źródło: Sky Sports
Pomocnik Lille Eden Hazard postanowił po raz kolejny wypowiedzieć się na temat swojej przyszłości. Piłkarz wyznał, że ma oferty z trzech czołowych klubów Anglii i wybierze ten, który zagwarantuje mu regularne występy.
» Młody Belg wyznał, że interesuje go klub, który zagwarantuje mu regularną grę
Błyskotliwy 21-latek od kilku miesięcy łączony był z wieloma uznanymi markami, takimi jak Real Madryt, Barcelona czy Manchester United. Sam piłkarz jednak przyznał niedawno, że interesuje go przeprowadzka na Wyspy Brytyjskie, tym samym zawężając grono przyszłych potencjalnych pracodawców.

Dziś wiadomo już, że od nowego sezonu młody Belg będzie nosił trykot kogoś z trójki: Manchester United, Manchester City, Chelsea. Będący na zgrupowaniu reprezentacji Czerwonych Diabłów Hazard, przyznał dzisiaj, że aktualnie tylko te trzy kluby wchodzą w grę.

- Nie wiem kiedy decyzja dotycząca przyszłej ścieżki mojej kariery zostanie podjęta - powiedział Belg po jednym z treningów.

- Mogę zapewnić jedynie, że będę wybierać pomiędzy Manchesterem United, Manchester City i Chelsea.

- Ostateczna decyzja zależy od tego, jak często będę grał w przyszłym klubie, oraz na jakiej pozycji na boisku widzi mnie menedżer. To wielki zaszczyt dla mnie, bowiem nie każdy może wybierać pomiędzy takimi markami jak City, United czy Chelsea - zakończył Hazard.


TAGI


« Poprzedni news
Galatasaray zainteresowany Parkiem
Następny news »
Keane: Gary nie będzie aż tak ważny

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (131)


vip14: Jeżeli Eden Hazard weźmie pod uwagę ile doskonałych piłkarzy jest w Manchesterze United i jakie ma szanse na grę w podstawowej jedenastce to nie będzie chciał zawitać w naszej ekipie, bowiem United nie zagwarantuje mu regularnych występów, ale bądźmy dobrej myśli i wierzmy, że Hazard przejrzy na oczy i będziemy widzieć go jak strzela gole dla United. Glory, Glory Manchester United :)
» 26 maja 2012, 13:01 #126
333mariusz33: wszyscy zrobili z niego gwiazde ligi angielskiej a jeszcze meczu nie zagral
» 25 maja 2012, 15:47 #125
gierka05: Chłopak nie wie czego chce, a jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze;) Widząc takie niezdecydowanie i zastanawianie się dochodzę do wniosku, że raczej nie ujrzymy go w czerwonej koszulce w przyszłym sezonie... a szkoda.
» 25 maja 2012, 14:50 #124
Bovver: i zaczeła sie taka Saga jak ze Sneijderem... Chce nie chce, chce, powie końcem miesiaca, nie wie kiedy po wie, nie chce, chce.... Zygac mi sie chce tym juz...
» 25 maja 2012, 14:25 #123
Pauleta77: Podobnie było z Nasrim, "powiem za tydzień", potem wyjechał na wakacje "powiem jak wrócę z Vegas", w końcu powiedział i chyba tą historię czeka ten sam koniec
» 25 maja 2012, 14:52 #122
Matys13R: ja co po niektórych kibiców Czerwonych diabłów nie rozumiem, Hazard na chwile obecna jest lepszy niż cały nasz skład razem wzięty i to powinien być priorytet SAFa żeby go sprowadzić a ci którzy go nie chcą to chyba chća żeby w przyszłym sezonie man utd też skończyło bez żadnego pucharu
» 25 maja 2012, 13:34 #121
Krzyzu: Tak, tak, lepszy niż cała Anglia, ba, lepszy niż cała Europa!
» 25 maja 2012, 14:11 #120
Castway: to jest gracz typu c.ronaldo - wrzuca drużynę na wyższy bieg i jest wart każdych pieniędzy. tacy zawodnicy robią różnice w każdym zespole.
» 25 maja 2012, 15:02 #119
dr96chicharito: Jeeezuu! Ale żeś się nakręcił tym Hazardem... I to przysłoniło Ci zdrowy rozsądek...ehh... Zastanów się następnym razem zanim napiszesz taką głupotę.
» 25 maja 2012, 15:34 #118
Castway: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.05.2012 12:57

Niesamowicie jestem nakręcony na transfer hazarda ale 'podobno' żąda od nowego klubu 10 na plecach. Wybaczcie ale w tym klubie numer ten jest zarezerwowany dla rooney'a i nie wyobrażam sobie aby mogło być inaczej! ehh ... nawet kosztem tego transferu :x

Mam nadzieje, że to tylko wymysły prasy :/
» 25 maja 2012, 12:57 #117
Bartoosh21: Pierdzielenie o tym numerze :)
W Chelsea jest Mata - nowy i dostał 10 dlaczego mialby oddawać nr rywalowi z tej samej pozycji?
W City z 10 jest Dzeko a podobno chce zostać,
W nas jest Rooney, i wolny legendarny nr 7
» 25 maja 2012, 15:00 #116
kPr32: A po co On nam ? strata pieniędzy !!
» 25 maja 2012, 12:41 #115
misiek2222: proste poleci na kase! w manu ma gwarantowane stale wystepy ze scholsem w srodku. a pieprzy juz takie glupoty tyle czasu. bedzie czekal do ostatniej chwili i nagle zjawi sie w niebieskiej koszulce city na naszym stadionie na derbach
» 25 maja 2012, 10:09 #114
am8: "Nie wiem, kiedy podejmę decyzję" - to chłop czy baba? ciekawe czy wie kiedy jest głodny, a kiedy nie...
» 25 maja 2012, 09:45 #113
IceBox: jeśli Hazard jakimś cudem nie wybierze naszego klubu powinniśmy ściągnąć do nas Sneijdera ;)
» 25 maja 2012, 01:24 #112
Krzyzu: Ale sciemnia. On juz tam dawno wybral. Ale pewnie lubi szumic w mediach, wiec tym razem wymyslil bajeczke, ze jeszcze sie nie zdecydowal :)
» 25 maja 2012, 00:58 #111
TykiMikk: Nic nie jest wiadome, równie dobrze jutro może wybrać farselonę.
I oby wybrał Chelsea, niech tam gnije, a od nas wara.
» 25 maja 2012, 00:02 #110
grobla95: Moim marzeniem jest żeby na tej stronie pojawiały sie tylko oficjalne komunikaty w sprawie transferów. Bo juz rzygam tymi plotkami, w których ciągle jest to samo i nie ma żadnych szczegółów, a jak juz sie pokażą, to za chwile strona źródłowa wydaje sprostowanie, że jednak sie mylila.
» 24 maja 2012, 23:54 #109
10wazzar10: A tak w ogóle najbardziej chce mi się śmiać z wszystkich, którzy parę tygodni temu psioczyli, że nie mam w ogóle kasy na transfery - a Hazard pewnie z 30 baniek będzie kosztował, więc pieniądze mamy na pewno ;)
» 24 maja 2012, 22:35 #108
Pauleta77: O ironio!
Tak wszyscy tu kibicowali Chelsea w LM, a teraz pewnie oni sprzątną nam go sprzed nosa, spodziewałem się tego; Chelsea jest tu zdecydowanym faworytem, jak już to kiedyś pisałem:
My - miejsce jest, kasy brak
City - miejsca brak, kasa jest
Chelsea - miejsce jest (aż za dużo), kasa jest
Wybór chyba oczywisty
» 24 maja 2012, 22:29 #107
10wazzar10: W Chelsea na tej pozycji gra Mata, a więc nie masz racji tak do końca ;)
» 24 maja 2012, 22:34 #106
Olo: A Mata w tej chwili robi Hazarda jak chce...
» 25 maja 2012, 01:05 #105
satan23: No Mata daje radę na tej pozycji..
» 25 maja 2012, 11:00 #104
Pauleta77: to jak nie do Chelsea, to na pewno nie do nas, bo opcja Kagawa+Hazard jest niemożliwa, a podpisanie Japończyka wydaje się kwestią czasu, także zostaje opcja najgorsza :(
» 25 maja 2012, 14:51 #103
spOntan: według mnie to Mata nawet zasługuje na złotą piłke...
» 25 maja 2012, 14:53 #102
RobvanKlu5i: Hazard jest Belgiem, a że na reprezentację Belgii mówi się "Czerwone Diabły" to samo się nasuwa gdzie powinien zagrać :)
» 24 maja 2012, 22:01 #101
10wazzar10: Hazard gra jako typowa "10", o czym sam powiedział w wywiadzie, a więc na tej pozycji u nas ma największe szanse na grę, a wówczas Rooney nie będzie musiał cofać się i zajmie się rolą napastnika

DDG, Rafael, Ferdinand, Vidić, Evra - Antek (Nani), Carrick, Scholes (Clev), Young - Hazard - Rooney

zmiana taktyki pod 4-4-1-1 jest jak najbardziej możliwa w naszym ustawieniu, Hazard byłby wolnym elektronem tuż za plecami Rooneya, ciekawie by to prezentowało się podczas spotkań ;)

Ucichła sprawa z transferem Kagawy i śmiem przypuszczać, że wszystko uzależnione jest od decyzji Hazarda - jeśli oleje naszą ofertę, wówczas pewnie przyjdzie Kagawa.

Do tego jednego transferu dorzuciłbym jeszcze jednego obrońcę (najlepiej lewy) i może środkowego pomocnika lub napastnika, w zależności od decyzji Pogby i tego, czy Will Keane zostanie wypożyczony. I możemy zaczynać nowy sezon ;)
» 24 maja 2012, 21:38 #100
Vidic13: kiedy Diably wyjezdzaja na tournee ?
bo jesli w czerwcu to sadze ze jakos nie dlugo przed tym moze podjac ewentualna decyzje
» 24 maja 2012, 21:17 #99
volgin: Jak moga w czerwcu jechac na tournee jak wtedy jest Euro... pomysl!
» 24 maja 2012, 21:25 #98
10wazzar10: pewnie gdzieś mniej więcej 15 lipca
» 24 maja 2012, 21:39 #97
xyz: OPANUJCIE SIĘ!
Niech co poniektórzy trochę ochłoną i pomyślą zanim zdążą napisać cokolwiek po:
1. To nie wina Hazarda że co chwila pojawiają się informacje dotyczące jego przyszłości, to wina dziennikarzy którzy w kółko zadają mu te same pytania( napędzając przy tym telenowele), co ten chłopak ma zrobić w takiej sytuacji? odmówić udzielania wywiadu? przed nim jeden z najważniejszych, być może najważniejszy, wybór w karierze, dajcie mu trochę czasu.
2. Zastanówcie się, może on nigdy nie był kibicem żadnego z wyżej wymienionych klubów? Możliwe że podchodzi do sprawy wyłącznie pod kątem własnego rozwoju. Historia pokazała że czasem piłkarze uczą się miłości do klubu dopiero gdy do niego trafią.
3. Czemu dziwicie się że Hazard ma wątpliwości? Jasne my mamy wieloletnią historie, oni natomiast mają kase. Myślę jednak że żaden z tych czynników nie jest decydujący ponieważ historia choć piękna to nie gra liczy się tylko to co będzie, jak klub będzie się rozwijał w przyszłości. Kasa myślę że też nie zdecyduje ponieważ United co prawda na dolarach nie śpi ale nie płaci z kolei tak mało.
4. Nie lekceważył bym Chelsea. Hazard wcześniej nie uwzględniał Londyńczyków w swoich planach ponieważ nie mieli zagwarantowanych występów w LM (choć jednak muszę przyznać że mają chyba najmniejsze szanse na pozyskanie Belga to pokory nigdy za wiele).
5. Co z tego że jeśli trafi do United to może za kilka lat przejść do Barcy Realu czy nie wiadomo gdzie jeszcze? jak się rozwinie podobnie jak Ronaldo to będą z tego tylko plusy bo nie dość że pomoże wygrywać Trofea to i wpadnie kupa $.
Peace
» 24 maja 2012, 20:28 #96
RooneyMU: Teraz wystarczy list albo telefon Fergusona o tym, że mamy "drewniany' środek, który na niego czeka. I oczywiście number "7" dla Hazarda.
Skoro wymienił pierwsze United to myślę, że jesteśmy najbliżej Edena.
» 24 maja 2012, 20:23 #95
Boss: No tak a potem wymienił City pierwsze ;D I sytuacja zmienia się o 180 stopni.
» 24 maja 2012, 21:01 #94
lolroflneo: @RooneyMU najgłupszy argument jaki w życiu słyszałem.
» 24 maja 2012, 21:23 #93
michal1302k: Jeżeli Harard mowi ze chce isc do klubu w, którym będzie regularnie grał to spewnością nie wybirze Man City ,bo odnich może dostać kase.Moim zdaniem wybierze albo Chelsea lub Man Utd.Mam nadzieje że bedą to diabły.
» 24 maja 2012, 20:04 #92
SEBEKMU11: On co chwila zmienia zdanie , najpierw mówił że zdecyduje do 2 czerwca gdzie przejdzie a teraz nie wie kiedy podejmie decyzje .
» 24 maja 2012, 19:52 #91
remass666: Jestem przekonany ze do 3czerwca
bedziemy wiedziec co wybral
» 24 maja 2012, 19:56 #90
remass666: Nie wierze ze banda dzieciakow ocenia Hazrda-czlowieka ktory moze byc jednym z najlepszych pilkarzy na swiecie..Eden to profesjonalista i musi sie dobrze zastanowic zanim podejmie decycje odnosnie swojej przyszlosci-ciekawe jak dlugo wy sie mysleliscie nad wyborem sredniej lub studiow..i ilu z was sie pomylilo:)Osobiscie mysle ze wybierze jednak teatr marzen.
» 24 maja 2012, 19:51 #89
TylkoManUtd: dla mnie jeśli gość od samego początku ma jakiekolwiek wątpliwości i nie wie czy wybrać MU czy inne klubiki to nie powinien grać w MU. albo jest zdecydowany grać dla Wielkiego Klubu MU albo nie spada. pozostałem dwa kluby nie wiele znaczą, a MU to klub z tradycjami i historią. każdy szanujący się zawodnik, który nie patrzy na kasę (a Hazard wg mnie patrzy), wybierze MU a nie tamte kluby bez historii i tradycji, na dorobku.
» 24 maja 2012, 19:39 #88
skibbka: Mnie osobiscie ten cały Hazard zaczyna denerwowac, robi ze swoich prznosin kurw* komerche pod poblike, najlepiej niech sie nigdzie nie przenosi
» 24 maja 2012, 19:39 #87
orchi650: Mam już tego dosyć, jak Tevez
» 24 maja 2012, 19:39 #86
spOntan: Czuję w kościach że wybrał już United. Bawi się teraz z mediami :) Pewnie latają za nim jakieś hieny, i w kółko zadają te same pytania, to dla świętego spokoju daje im zagadki.

Skoro chce grac w klubie w którym będzie mógł liczyć na regularne występy to myślę, że City na tą chwilę pozostaje z tyłu w wyścigu. Co do Chelsea, to pewnie złożyli ofertę, ale nawet nie została przez Hazarda wzięta pod uwagę. Na samym początku stwierdził, że wyląduje w którymś z Manchesterów, wątpię żeby tak nagle zmienił decyzję. Pewnie informacja podana po to by wzbudzić tylko jeszcze większe emocje. Sam Gill napisał do niego list w którym napisał mu o wszystkich korzyściach wynikających z gry w MU, pewnie jeszcze sam Ferguson odbył z nim rozmowę. Piłkarz o którego United naprawdę zabiega, a jeśli Ferguson kogoś bardzo chce to zazwyczaj jest po jego myśli. Przykład Pogba czy De Gea.

Plotek o tym, że wybrał United jest dużo, i wiadomo są to ploty, ale podawane przez takie źródła jak BBC, także myślę, że informacji z rękawa by nie podawali. Takich informacji o City czy Chelsea nie ma.
» 24 maja 2012, 19:17 #85
szajba7: Dokładnie mam te same odczucia. Po prostu czuję to, że do nas dołączy. Jest wart siódemki.
» 24 maja 2012, 19:38 #84
Pauleta77: Dla świętego spokoju daje im zagadki? Nie wiem jak Ty, ale jak ja chcę święty spokój to mówię wprost co jest, a nie zagadkami, tak to jeszcze bardziej mu dupę zawracają
» 24 maja 2012, 22:38 #83
barszczuxdd: Nie uważacie, że to kolejna gierka SAF'a? Wyraźnie jest napisane, że "[...] Będący na zgrupowaniu reprezentacji Czerwonych Diabłów Hazard, przyznał[...]" - skoro byl na zgrupowaniu ManUtd to chyba o czymś swiadczy. Nie chce stawiać wyroków, ale myślę, że Hazard już wybrał klub w którym będzie grał, tylko chce narobić kibicom smaku :D
» 24 maja 2012, 19:15 #82
szalik666: Belgia to tez czerwony diabły juz to nizej jest napisane
» 24 maja 2012, 19:18 #81
barszczuxdd: kurde, mialem nadzieje.. ;p
» 24 maja 2012, 19:59 #80
Maro107: Bardziej bałbym się o Chelsea, bo jeśli nie jest ślepy to nie wybierze The Citizens, gdzie nie występowałby tak regularnie, jak chce.
» 24 maja 2012, 18:59 #79
borubar10: SAF mu powiedzial, ze bedzie Kluczowym Zawodnikiem w City tego nie moga mu zapewnic..
» 24 maja 2012, 18:53 #78
redmati: Z tymi przydomkami to dajcie sobie spokój, bo co jeden to lepszy, a drugiemu palcem pokazuje i wyśmiewa...
» 24 maja 2012, 18:50 #77
19barnaba87: Ale wy jestescie durni. Jeszcze sie czerwiec nie zaczol a wy juz byscie chcieli z trzy definitywne oficjalnie potwierdzone transfery.
Nie mam pytan...
» 24 maja 2012, 18:50 #76
cisnecesna: Locker Bayern monachium to bawarczycy (chyba) natomiast aptekarze to bayer leverkusen
» 24 maja 2012, 18:34 #75
barcatocieniasy: Pogódzmy sie z tym... Najiwększe szanse mają ci którzy mają najwięcej kasy lecz jak jest tam napisane ze interesuje go jak najczęstsa gra a to menu moze mu zaoferowac... Lecz badzmy optymistami :)


Sory za błędy..
» 24 maja 2012, 18:27 #74
Shoen: Hazard ma przed sobą do podjęcia najtrudniejszą decyzję po podjęcia. Widziałem, że to trochę potrwa. Szkoda, że jesteśmy trzymani w niepewności, ale z każdą kolejną wiadomością coraz bardziej zaczynam wierzyć w jego transfer do nas.
» 24 maja 2012, 18:26 #73
Elventar: śmierdzi kasą
» 24 maja 2012, 18:24 #72
DonLitek: Zaraz zaczną się spekulację, że jako że wymienił United w pierwszej kolejności, to przejdzie do nas...
» 24 maja 2012, 17:58 #71
Roo14: znając życie pewnie wybierze city
» 24 maja 2012, 18:16 #70
spOntan: 'znając życie' jak to fajnie brzmi z ust 14 letniego chłopaka :)
» 24 maja 2012, 19:00 #69
Arturek15: być może ten 14 latek zna bardziej życie od Ciebie?
bezsensu jest to co napisałeś taka prawda :)

co do transferu, ja jestem spokojny, czekam tylko na OFFICIAL
» 24 maja 2012, 19:08 #68
spOntan: chyba nie myślisz że pisząc 'znając życie' miał na myśli swoje życie prywatne?!
» 24 maja 2012, 19:22 #67
ghiio: Czy w ogóle ktoś z komentujących czytał tego newsa? Czy wypowiadacie się na temat tytułu ;]

Nikt nie zwrócił uwagi na to bzdurne zdanie?

"Będący na zgrupowaniu reprezentacji Czerwonych Diabłów Hazard, przyznał dzisiaj, że aktualnie tylko te trzy kluby wchodzą w grę. "

Powinno być "Belgii" chyba ;]
» 24 maja 2012, 17:56 #66
Szejp: Belgia to też Czerwone Diabły.

Pozdrawiam.
» 24 maja 2012, 17:57 #65
DvD: Zanim się zacznie kogoś obrażać, należy najpierw sprawdzić czy samemu się na kretyna nie wyjdzie
» 24 maja 2012, 18:14 #64
Fabio: @ghiio
Czy Ty się chodź trochę znasz na reprezentacjach ,czy tylko na klubach ?!
Bo mam wrażenie ,że zdecydowanie to drugie !!
Reprezentacja Belgii ma przydomek " Czerwone Diabły " ,podobnie jak Manchester United FC !!
Chyba nie oglądałeś eliminacji do ME za czasów Leo Beenhakkera ,bo jakbyś wtedy oglądał to byś to wiedział i nie wytykał rzekomego błędu @Szejp'owi ,którego notabene nie popełnił !!
Pozdrawiam " znafcę " footballu:P
» 24 maja 2012, 18:16 #63
grandes: Jeszcze dodam ,że FC Kaiserslautern to też Czerwone Diabły.
» 24 maja 2012, 18:18 #62
Locker: Oraz zespol Crawley :) troche tych diabelkow jest!
» 24 maja 2012, 18:20 #61
majster997: i bayern monachium
» 24 maja 2012, 18:20 #60
Fabio: @majster997
O Bayern'ie to pierwsze słyszę:P
» 24 maja 2012, 18:28 #59
Locker: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.05.2012 18:29

Joo i moze Manchester United tez co?
Fabio - majster chyba zartuje :) Bayern to Aptekarze :)
» 24 maja 2012, 18:29 #58
Fabio: @Locker
Bayer Leverkusen to " Aptekarze " ,a nie Bayern Monachium !!
Kolejny niedoinformowany ,albo zrobiłeś literówkę ( ale stawiam na to 1 )
» 24 maja 2012, 18:48 #57
ghiio: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.05.2012 18:57

Potęgą nie są więc nie obchodzą mnie ich przydomki. Może i nie wiedziałem że Belgia też ma taki przydomek ale jakby to była strona np Chelsea albo Realu to by nie było dwuznaczności tego zdania. Nie sądzisz Szejp? ;]

@Locker
A co do "Aptekarskiego" Bayernu to żeś dowalił :D to o wiele łatwiejsze przetłumaczenie sobie co znaczy słowo Bayern ;] niż wiedza na temat przydomków reprezentacyjnych.

@DvD

Ty masz jakieś urojenia? Nikogo nie obraziłem tym postem, może jesteś zbyt wrażliwy ;]
» 24 maja 2012, 18:51 #56
Frantic: Moze autor z premedytacja napisał 'Czerwone Diabły', zeby wyznaczyc kierunek obrany przez Hazarda. To dobre polaczenie "Red Devil Duble Eden Hazard"
» 24 maja 2012, 19:00 #55
Szejp: to była pełna premedytacja. Jednakże autorowi bardziej chodziło o wywołanie 'yntelygentnej' polemiki, tak by mógł z iście szelmowskim uśmieszkiem śledzić kolejne, pełne absurdów komentarze. A przecież czasami warto przeprosić się z wujkiem Google i zasięgnąć zawczasu jego opinii...
» 24 maja 2012, 19:10 #54
ghiio: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.05.2012 19:14

A i jeszcze jedno. Gdyby nie napastliwe komentarze DvD i Fabio to była by naprawdę dobra(kulturalna) wymiana informacji

Wystarczyło Szejpa:
"Belgia to też Czerwone Diabły.

Pozdrawiam."

Nie wiem po co była dalsza dyskusja. Widzę że strasznie jesteście co poniektórzy sfrustrowani że musicie się wyżywać w komentarzach ;]
» 24 maja 2012, 19:11 #53
Fabio: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.05.2012 19:22

@ghiio
Po co próbujesz się na siłę " wybielić " i zarazem zrobić " kozły ofiarne " z innych użytkowników m.in. Mnie ?!
Nie lepiej przyznać się i napisać ,że byłeś w danej kwestii lekko niedoinformowany ?!
» 24 maja 2012, 19:21 #52
ghiio: O, kolejny napastliwy komentarz z twojej strony. Kto cię nauczył tak agresywnie pisać? ;] Nic ci raczej nie zrobiłem a ty mnie wyzywasz od "znafców" weź się opanuj człowieku.
Jakbyś mógł przeczytać jeszcze raz 2 zdanie z mojej odpowiedzi to byś wiedział że się przyznałem do błędu. Polemika z Tobą raczej już nie ma sensu z mojej strony ;]
» 24 maja 2012, 19:32 #51
Fabio: Człowieku Ja jeszcze nawet nie zacząłem agresywnie pisać ,bo inaczej to już dawno by Mnie zablokowali ,więc czytaj ze zrozumieniem.
» 25 maja 2012, 13:43 #50
ghiio: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.05.2012 17:37

To znaczy że masz coś z głowa jeżeli hejtujesz wszystko i wszystkich na tej stronie i jeszcze musisz się "opanowywać" żeby nie zostać zbanowanym ;]
» 25 maja 2012, 17:31 #49
lewd13: On nie przyjdzie. Będzie szum jak z Ronaldo zaraz. Przyszły Diabeł powinien się nie zastanawiać, a od razu wybrać United. A jak już przyjdzie, to zachwieje to równowagę płac klubowych, bo pewnie jego wymagania będą na najwyższym pułapie. Pożyjemy, zobaczymy. Ale mnie jakoś te kulisy jego przyjścia zdecydowanie nie przekonują..
» 24 maja 2012, 17:53 #48
devious: Rooney "bierze" 250 tysięcy funciaków tygodniowo i jakoś nie zachwiało to równowagi płac...

Hazard ponoć oczekuje 180 tysięcy czyli pewnie do 150 zejdzie w negocjacjach - a tyle United spokojnie może wyłożyć...
» 24 maja 2012, 18:08 #47
lolroflneo: 'Przyszły Diabeł powinien się nie zastanawiać, a od razu wybrać United.'

czy wy myślicie, że każdy kto przychodzi do United kocha ten klub? przetańcie gadać o tej niby miłości do klubu bo to nie ma nic do rzeczy w tym momencie.
» 24 maja 2012, 21:26 #46
szalik666: A mi się wydaję że decyzję już podjął. Pewnie umówił się ze swoim menadzerem i przyszlym klubie ze narazie jej nie wyjawi i tyle.
» 24 maja 2012, 17:47 #45
mireczek: Nigdzie nie pójdzie! Dziękuję, dobranoc!
» 24 maja 2012, 17:38 #44
Marti24: Pożegnaliśmy się z Owen (i słusznie; przypomniało mi się odejście Hargreavesa w 2011 r. i okazało się, iż słusznie MU zrobiło, bo w MC nic nie grał).
Hazard - przychodzi, do tego Baines i Kagawa, napastnik za Berbatova - Lewandowski jest najbardziej prawdopodobny oraz jeszcze jeden pomocnik Eriksen, Gaitan albo Rodwell i przyszły sezon powinien być o niebo lepszy.
Skoro Ferguson nie chce odejść, to wywalić sztab medyczny.
» 24 maja 2012, 17:34 #43
10wazzar10: przemyśl, zanim coś napiszesz.. Hazard, Eriksen i Kagawa?? I dwóch z nich od razu na ławkę, super myślenie :]

Rodwell? strasznie słaby i przereklamowany piłkarz...
» 24 maja 2012, 17:38 #42
SqUaRe: Hazard, Baines i Kagawa to realne ale ten eriksen, rodwell czy gaitan to coś wątpię ;)
» 24 maja 2012, 17:40 #41
Marti24: Myślę realnie. Kogo mamy w środku pomocy: Giggs - 39 lat, Scholes - 38, Park - 32 - tych pomocników nie należy już uważać za zawodników stanowiących o sile zespołu. A Pogba jest już jedną nogą we Włoszech.
Dalej: Anderson - kontuzje i dorasta już 5 lat, Fletcher - wróci do piłki po co najmniej rocznej przerwie, Cleverley - kontuzje.
I kto zostaje MU w środku - Carrick, który do młodzieniaszków już nie należy, ale jeszcze ze 2-3 lata pociągnie.
Jeśli MU chce być silne, to potrzebuje 2 zawodników na każdą pozycję. Konkurencja dobrze zrobi. Spójrzmy na Evrę - pewniak w składzie, ale już tak pewny nie jest.
» 24 maja 2012, 17:55 #40
ForeverUnited3: A moze frytki do tego?
» 24 maja 2012, 19:45 #39
Rasiak: Ten wybór zadecyduje o jego przyszłości. Być może w klubie, który wybierze, pozostanie do końca kariery.
» 24 maja 2012, 17:36 #38
10wazzar10: dokładnie...można pochwalić go jedynie, że nie spieszy się z decyzją
» 24 maja 2012, 17:39 #37
Frantic: Taki jestes cwany ? Postaw sie w jego sytuacji, kazdy klub na swiecie chcialby go miec w skladzie, to po co ma pochopnie podejmowac decyzje. Dobrych pare lat zyl w lille, a teraz decyduje o swojej przyszlosci, wiec daj chlopakowi spokoj.
Te wszystkie informacje wychodza przez to ze co chwile prosza go o wywiad na zgrupowaniu repry, pomyslcie co byloby jakby Belgia grała na Euro, decyzje pewnie chcialby podjac po zakaczeniu turnieju, a tak to do 2 czerwca mamy znac odpowiedz. Moze duża cześć tutaj ludzi bedzie miała prezent na 1 czerwca.
» 24 maja 2012, 18:55 #36
Frantic: Dla mnie tez sprawa jest jasna. Marka Manchesteru United jednak przebija i Chelsea i Man City i jeden gorszy sezon tego nie zmieni. Tym bardziej Mistrzostwo Anglii zdobyte w ostatniej minucie z zespolem który dowiedzial sie w koncowce meczu o tym, ze zostaja w lidze.
» 24 maja 2012, 19:13 #35
jack1066: pfffff,co za koleś nie. Jak dla mnie może iść do City albo Chelsea. Ta cała saga transferowa z nim w roli głównej jest już nudna. Hazard powiedział to, Hazard powiedział tamto, jego menadżer był tu albo tam. Co za ludzie. Rozumiem, ze to chyba ma na celu podbicie ewentualnej tygodniówki, bo innego rozwiązania nie widzę. Jak chłop tak faktycznie nie chce iść do nas to go lepiej nie zmuszać. Zwłaszcza, że skrzydła u nas nie takie złe,a z niewolnika nie ma pracownika.

Krzyż na drogę Eden. Jak nie, to nie. I tak poradzimy sobie bez Ciebie.
» 24 maja 2012, 17:32 #34
nosiema: wysokosc kontraktu ustalil juz z wszystkimi wiec to nie chodzi o podbicie tygodniowki. po prostu chce sobie dac czas na decyzje, nie kazdemu opada szczena do podlogi i na kolanach blaga o przyjecie do danego klubu. to nie te czasy, teraz pilkarz wybiera gdzie chce grac i trzeba mu dac czas na zastanowienie. ja moglbym na niego czekac do ostatniego dnia sierpnia byle by do nas przeszedl. bez watpienia stalby sie najwieksza obok runeja gwiazda
» 24 maja 2012, 18:05 #33
NaDeRoo: Eden Hazard (ur. 7 stycznia 1991 roku w La Louvière) – belgijski piłkarz występujący na pozycji OFENSYWNEGO POMOCNIKA lub skrzydłowego. Obecnie gra w Lille OSC.
» 24 maja 2012, 18:13 #32
jack1066: NaDeRoo-ja wiem na jakiej pozycji on gra, dzięki za przypomnienie.
» 24 maja 2012, 20:02 #31
Rasiak: Najbardziej realistyczne zatem wydaje się Chelsea. My za nimi, na końcu stawki City.
» 24 maja 2012, 17:31 #30
10wazzar10: Jeśli w grę wchodzi regularna gra, z pewnością City wypada najmniej korzystnie, bowiem na jego pozycji grają Silva i Nasri. U nas, jeśli Ferguson pozostanie przy 4-4-2, jest dla niego miejsce na lewym skrzydle, gdzie z powodzeniem może wygryźć Younga, a właśnie jako lewoskrzydłowy najczęściej grał w Lille. W Chelsea z kolei na pozycji tej często grał Mata bądź Malouda, więc zarówno z Matą, a przede wszystkim śmiało może wygrać miejsce o podstawowy skład.

Moim zdaniem faworyta póki co wskazać nie można - w City gra jego dobry kolega, w Chelsea na pewno dobrze zarobi i ma szanse na regularną grę, z kolei u nas o skład raczej nie musi się bać, a i Old Trafford i historia również kusi każdego piłkarza...no i przede wszystkim numer "7" ma pewny jak w banku :)
» 24 maja 2012, 17:30 #29
crack: Chelsea ma jeszcze 1 atut ->de bruyne i Lukaku i Courtis.Co prawda nie wiadomo czy nie pójdą na wypożyczenie ale są bliskimi kolegami podobno
» 24 maja 2012, 17:33 #28
10wazzar10: no w sumie tak... my mamy jedynie...Veseliego :D
» 24 maja 2012, 17:38 #27
Oskar190: A Veseli nie jest przypadkiem Szwajcarem?? ;d
» 24 maja 2012, 17:47 #26
majster997: ale tez po francusku moga obaj poszprechiwac
» 24 maja 2012, 18:26 #25
PLDan11: City odpada zatem. Chelsea jako zwycięzca LM może być kusząca, ale 6. miejsce w lidze jest marnym wynikiem...
» 24 maja 2012, 17:16 #24
Radecky: Lepiej zdobyć ligę mistrzów, a ligę zakończyć na 6 miejscu niż nie zdobyć nic.
» 24 maja 2012, 17:30 #23
Rasiak: Ligę Mistrzów wygrał Di Matteo, a do 6. miejsca w lidze w znacznej części przyczynił się AVB.
» 24 maja 2012, 17:34 #22
crash: czyli my odpadamy: Young, Valencia, Nani (wątpię żeby nas opuścił), chyba, że miałby grać na środku, ale nie jest typowym OP więc wątpliwe...
» 24 maja 2012, 17:14 #21
SqUaRe: nie jestem pewny ale on chyba jest ŚP i skrzydłowym :P
» 24 maja 2012, 17:43 #20
bartekMCU: Crash co bedzie jak np Young i Nani złapią kontuzje to wtedy kto ma grać Giggs który ma 39 lat i ma przez całe 90 min noon stop(nie wiem jak to sie pisze) biegać?
» 24 maja 2012, 20:38 #19
Pauleta77: przez jedno o
» 24 maja 2012, 22:24 #18
slawek1214: jeżeli faktycznie może grać zarówno na skrzydle jak i na ofensywnym pomocniku, to zdecydowanie wygrywa tu United, które może mu zagwarantować grę w 1 składzie praktycznie w każdym meczu :D
» 24 maja 2012, 17:09 #17
crack: Oj człowieku mylisz się.Zdarzało się że valencia zaczynał mecze z ławki jak był w świetnej formie ,alex stosuje ciągłą rotację.Rzadkow wychodzimy 2 mecze z rzędu w tym samym skladzie.Ktoś tu chyba nie ogląda meczów...
» 24 maja 2012, 17:27 #16
majster997: eden mowil ze tez zalezy na jakiej pozycji widzi go menager. chlopak moze woli skrzydelka
» 24 maja 2012, 18:28 #15
Frantic: Heh Rooney tez co 2-gi mecz siada na ławie ? Ronaldo z tego co pamietam tez prawie w kazdym meczu grał. Hazard za rok dwa bedzie na podobnym poziomie, a juz teraz jest wysmienitym grajkiem. Jak bedą braki na srodku, a są to zagra playmakera. Jesli Young bedzie musial posiedziec na lawie, lub kontuzja to i na skrzydle bedzie wymiatac. W czym problem ? Tylko ciekawe o jakiej on pozycji mówi.
» 24 maja 2012, 18:48 #14
orion: To juz sie nudne robi..... Niech poda date kiedy podejmie decyzje i bedzie ok...
» 24 maja 2012, 17:07 #13
Edge17: Echhh, mam nadzieje że pójdzie do nas. Za Chelsea może przemawiać fakt ze wygrali LM, a za City fakt że wygrali ligę. Ale jeśli Hazard chce regularnie grać to wydaje mi się że oczywistą alternatywą jest gra dla najlepszego klubu na świecie czyli United:D
» 24 maja 2012, 17:07 #12
crack: Niestety MU już nie jest najlepszym klubem na świecie.Poza tym alex nie da mu gwarancji regularnej (co tydzień) gry bo wiemy jak lubi rotować.
Regularnie grałby w Chelsea ,tam występowałby na lewym skrzydle.Ciekawe jak to będzie...
» 24 maja 2012, 17:24 #11
slawekmatera: czyli my i Chelsea? choć znając życie w City mu powiedzą że bedzie grał za Mario i tam pójdzie, sam nie wiem co już myślec o tym zawodniku, niby mamy braki ale czy to taki typowy of.pomocnik? no chyba że on na skrzydło i potwierdzi sie że Nani odejdzie? okaże sie na dniach
» 24 maja 2012, 17:06 #10
grandes: Jeśli mówi prawdę to do Man City raczej nie przejdzie.
» 24 maja 2012, 17:05 #9
FiFlaK: Zaszczytem jest wybrać między Chelsea a Man United.
City nie mają się czym szczycić.
» 24 maja 2012, 17:05 #8
aris019: a chelsea? zeby nie romek to nadal by ten klub nie istnial jak man city bez szejkow
» 24 maja 2012, 17:24 #7
majster997: ale jest i romek i szejkersi
» 24 maja 2012, 18:30 #6
dev13: To juz raczej do nas nie trafi bo Ferguson mu takich gwarancji nie da :)
» 24 maja 2012, 17:05 #5
adisman17: Dokładnie tak samo uważam. Ale zobaczyć Hazarda w nowym sezonie to by był wspaniały moment :) Największa konkurencja Young, Nani i Valencia w City nie miałby tak bardzo z kim rywalizować bo by był pewniakiem dlatego trzeba patrzeć realnie ale nadzieja jest ...
» 24 maja 2012, 17:18 #4
Damianos500: W City by nie miał konkurencji? Yyyyy...
» 24 maja 2012, 17:23 #3
aris019: nasri do city poszedl i nawet do skladu sie nie lapal a co dopiero hazard..
» 24 maja 2012, 17:26 #2
nosiema: tylko ze hazard wciaga nasriego nosem
» 24 maja 2012, 17:28 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.