Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Drużyna PL wybrana! United dominuje!

» 15 maja 2012, 15:37 - Autor: Szejp - źródło: premierleague.com
W przeprowadzonym niedawno głosowaniu na najlepszą jedenastkę w historii Premier League piłkarze Manchesteru United zdominowali konkurencję. Warto dodać, że zarówno kibice, jak i eksperci docenili graczy występujących na Old Trafford.
Drużyna PL wybrana! United dominuje!
» W głosowaniu na najlepszą jedenastkę w historii Premier League piłkarze United zdominowali konkurencję
W przypadku drużyny wybieranej przez kibiców wzięło udział 300 000 fanów z całego świata, natomiast do głosowania na najlepszą ekipę Premier League według ekspertów poproszono o opinię 11 znawców futbolu.

Co ciekawe, różnice pomiędzy oboma jedenastkami były minimalne i tylko w dwóch przypadkach obie strony dokonały innych wyborów. Podczas gdy decyzją kibiców obok Tony'ego Adamsa w środku obrony znalazł się Rio Ferdinand, tak w głosowaniu ekspertów miejsce Anglika zajął jego kolega z drużyny, Nemanja Vidic. Druga niezgodność polegała na wybraniu środkowego pomocnika - na tym polu fani zawierzyli umiejętnościom legendy Liverpoolu Stevena Gerrarda, tymczasem znawcy futbolu zaufali byłemu kapitanowi United, Royowi Keanowi.

Oto lista jedenastu piłkarzy, którzy w opinii kibiców i ekspertów od momentu utworzenia Premier League odcisnęli największe piętno na tych rozgrywkach:

Najlepszy zespół w historii Premier League zdaniem ekspertów:
Bramkarz - Peter Schmeichel
Lewy obrońca - Ashley Cole
Środkowy obrońca - Tony Adams
Środkowy obrońca - Rio Ferdinand
Prawy obrońca - Gary Neville
Lewy pomocnik - Ryan Giggs
Środkowy pomocnik - Paul Scholes
Środkowy pomocnik - Roy Keane
Prawy pomocnik - Cristiano Ronaldo
Napastnik - Thierry Henry
Napastnik - Alan Shearer

Najlepszy zespół w historii Premier League zdaniem kibiców:
Bramkarz - Peter Schmeichel
Lewy obrońca - Ashley Cole
Środkowy obrońca - Tony Adams
Środkowy obrońca - Nemanja Vidic
Prawy obrońca - Gary Neville
Lewy pomocnik - Ryan Giggs
Środkowy pomocnik - Paul Scholes
Środkowy pomocnik - Steven Gerrard
Prawy pomocnik - Cristiano Ronaldo
Napastnik - Thierry Henry
Napastnik - Alan Shearer

Najmniej wątpliwości ankietowani mieli w przypadku pozycji lewego pomocnika i oddając 62 procent głosów na Ryana Giggsa nie pozostawili żadnych wątpliwości komu należy się to wyróżnienie. Na drugim skrzydle znalazł się kolejny podopieczny sir Alexa Fergusona, czyli Cristiano Ronaldo. Błyskotliwy Portugalczyk zyskał przychylność 55 procent wyborców. Drugą linię uzupełnili Paul Scholes z wynikiem 26 procent głosów i Steven Gerrard, który zyskując 19-procentowe poparcie pokonał nieznacznie Roya Keane'a.

W przypadku linii obrony największy aplauz u głosujących zyskał Gary Neville, który zgarnął 58 procent wszystkich głosów. Również w kwestii wyboru drugiego bocznego obrońcy ankietowani nie mieli większych wątpliwości i z wynikiem 40 procent głosów zaufali Ashleyowi Cole'owi z Chelsea. Co się zaś tyczy środka formacji defensywnej, to na tym polu do końca trwała zażarta walka pomiędzy Tonym Adamsem, Nemanją Vidiciem i Johnem Terrym. Ostatecznie to były Kanonier z wynikiem 19 procent głosów oraz do niedawna kapitan Manchesteru United uzyskujący 18-procentową aprobatę uzupełnili linię obrony. Warto zaznaczyć, że plasujący się na trzecim miejscu John Terry przegrał różnicą jednego procenta głosów z Vidiciem.

W kwestii wyboru dwójki napastników kibice postawili na Thierry'ego Henry i Alan Shearera. W tym miejscu warto dodać, że tylko w przypadku najlepszego strzelca w historii Arsenalu wybór był w miarę jasny. Henry bowiem zdobył 30 procent wszystkich głosów. Dużo cięższą przeprawę miał Shearer, który z 18-procentowym poparciem zaledwie o jedno oczko wyprzedził Erica Cantonę.

Najlepszą jedenastkę uzupełnił Peter Schmeichel, który z wynikiem 57 procent głosów stanął za słupkami wirtualnego zespołu.


TAGI


« Poprzedni news
Nani w kadrze Portugalii na EURO 2012
Następny news »
Giggs: Nie przejmujemy się City

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (53)


Maciek89: OK Schmeichel to uznana firma i legenda PL, głupie było nazywanie go słabym. Po prostu nie widziałem go w akcji nigdy, poza euro 2000 i stąd mam o nim nie najlepsze zdanie. A tak swoją drogą to nie wiem czy wiecie ale zakończył karierę w Manchesterze City i z tą ekipą nigdy nie przegrał z United :)

Chyba teraz wiele osób przestanie go tak cenić ;)
» 16 maja 2012, 14:08 #52
vanderToki: Niby dlaczego? Denis Law też grał w City, strzelił bramkę w meczu, po którym United spadli do drugiej ligi i nadal uważam go za jednego z największych Diabłów. Schmeichela podobnie.
» 18 maja 2012, 15:36 #51
wrobel1992: Ja bym ustawił 4-3-3 i w ataku dał:
Cole-Henry-Yorke:D
» 16 maja 2012, 11:20 #50
Martin: Trochę obiektywizmu, zresztą.. prędzej Shearer niż Henry :)
» 16 maja 2012, 14:55 #49
Maciek89: Tak, tak, ten atak to powinien być Groszek i Rooney, tak obiektywnie patrząc :)

Cole i Yorke nawet w pierwszej 5 by się nie znaleźli...

TOP 5 :
1. Henry
2. Shearer
3. Cantona
4. RVN
5. Owen
» 16 maja 2012, 15:41 #48
Maciek89: W TOP 5 zapomniałem o Bescie :) miało być TOP 6... never mind.
» 16 maja 2012, 16:01 #47
vanderToki: @ Maciek89 Best nie grał w Premier League. Chyba że o Leona Besta chodzi, ale nie sądzę. ;p
» 18 maja 2012, 15:35 #46
Klimaa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.05.2012 08:53

Dominacja United jasno wskazuje jak wielkim klubem jesteśmy ;-) chociaż się nam poszczęściło, bo przypadło to na nasze najlepsze lata.
» 16 maja 2012, 08:53 #45
Gii: a gdzie jest DAVID BECKHAM?! ja sie pytam
» 15 maja 2012, 23:07 #44
Maciek89: Becks to bardziej efekt marketingowy niż piłkarz.
» 16 maja 2012, 14:09 #43
Gii: chyba masz stary nierowno pod kaskiem...jedno nie wyklucza drugiego. Beckham to genialny pilkarz i zywa legenda United
» 16 maja 2012, 20:39 #42
vanderToki: Wolałem Beckhama niż Ronaldo. Który, swoją drogą, też jest efektem marketingowym.
» 18 maja 2012, 15:38 #41
Olo: Gdzie Cantona?!
» 15 maja 2012, 21:39 #40
bober89: Dużo cięższą przeprawę miał Shearer, który z 18-procentowym poparciem zaledwie o jedno oczko wyprzedził Erica Cantonę.
» 15 maja 2012, 21:57 #39
Kikam: Zgadzam się w 100 % z tą 11 wybraną przez ekspertów . Najciężej chyba było wybrać środkowych obrońców ale uważam że z Trójki Rio/Vida/Terry To właśnie Rio najbardziej na to miejsce zasłużył ;)
» 15 maja 2012, 19:23 #38
wiktorg104: Wszystko ok, ale gdzie LE TISSIER?
Serio grał w świetnie w słabym klubie i zasłużył na to jak nikt inny
» 15 maja 2012, 18:54 #37
riv8: Brakuje mi Matta Le Tissiera, ewentualnie Lamparda na środku zamiast Gerrarda czy Keana...genialni piłkarze.
» 15 maja 2012, 18:39 #36
pamp: Nie mogę uwierzyć jak ktoś pisze, że wolałby tego a drugi tamtego i zaczyna się walka o to, że on nie ma racji, wyzywania po dzieciakach, itp.
Ludzie (albo Trolle [czasem ciężko odróżnić :)])nie umieją zrozumieć, że każdy ma swoje zdanie na dany temat a jak ktoś się pomylił (czyt. Maciek89) to zaczyna się jaki de*bil co ty wygadujesz człowieku ! [gracz] nic nie pokazał?! to jakim ty kibicem jesteś sezonowcu itp. Jaka ma być atmosfera skoro takie coś piszecie i mi nie chodzi tylko o ten przykład tylko o wszystko inne, bo takie właśnie są komentarze, które niszczą atmosferę bo coraz więcej (jak wy to piszecie) "znafcuw" (czy jakoś tak) wiedzą lepiej, co inni chcą powiedzieć.
» 15 maja 2012, 18:09 #35
rosegrove: szkoda że nie ma Cantony z drugiej strony jednak Shearer też jest był genialnym piłkarzem.
» 15 maja 2012, 17:26 #34
Maciek89: Ja tu zbytniej dominacji nie widzę. Na pewno wybór Schmeichela i Vidica to nieporozumienie. Pierwszy był słabym bramkarzem, drugi jeszcze nic nie pokazał.

Moja jedenastka sezonu :

BR- Hart
OBR- Zabaleta - Ferdinand - Kompany - Ashley Cole
POM- David Silva - Yaya Toure - Gareth Bale
NAP- Aguero - Van Persie - Rooney
» 15 maja 2012, 17:11 #33
Qrka: nieporozumienie to Twoja wypowiedź, czytaj ze zrozumieniem, to najlepsza jedenastka w historii PL a nie tego sezonu.
» 15 maja 2012, 17:17 #32
Bacek: Schmeichel słabym bramkarzem? chyba mówisz o innym Schmeichelu. I to jest jedynastka całej historii PL a nie sezonu.
» 15 maja 2012, 17:21 #31
sindziq: schmeichel slaby bramkarz? bitch, please...
» 15 maja 2012, 17:25 #30
funManUtd17: Hahah Vidic nic nie pokazał :D za to Kompany dużo pokazał xD.
Jezu ludzie ogarnijcie się.

Ja mogę wybrać swoją "11', ale tylko z ostatnich ~12 sezonów, bo tyle widziałem.
Jak dla mnie:
Van der Sar
Neville - Ferdinand/Terry - Vidic - A.Cole
C.Ronaldo - Gerrard - Scholes - Giggs
van Nistelrooy - Henry
» 15 maja 2012, 17:38 #29
pamp: Jezuu... Hejtujecie go a on po prostu nie zrozumiał, że chodzi o całą historię Premier League, a nie o sezon.. Człowiek popełnia błędy a "najmądrzejsi" już go atakują. Pamiętajcie, że człowiek też się myli (popełnia błędy).
» 15 maja 2012, 17:59 #28
SqUaRe: @PAMP to nie zmienia faktu że on uważa że wybór Schmeichela i Vidica to nieporozumienie :)
» 15 maja 2012, 18:14 #27
Maciek89: Wiem że chodzi o całą historię. Vidić i Schmeichel tam nie pasują po prostu. W ogóle te wszystkie plebiscyty świadczą raczej o sympatii jednych do drugich i o popularności. O tym kto był jakim sportowcem świadczą jego dokonania i te zarówno Vidić jak i Schmeichel mają mizerne. Niezłe klubowe ale kompletne zero na arenie reprezentacyjnej.
» 15 maja 2012, 18:43 #26
czerwonydevil: Maciek89
Może najpierw się człowieku naucz czytać ZE ZROZUMIENIEM?!
To nie jest 11 tego sezonu tylko HISTORII PREMIER LEAGUE!
Jezus jak mnie denerwują takie komentarze. I jeszcze Schmeichel i Vidić to nieporozumienie... Aż się komentować nie chce...
» 15 maja 2012, 18:45 #25
50cent: Ale bullshit. Schmeichel słabym bramkarzem? To jest światowa legenda, tak samo Vidić to jest przecież geniusz obrońcy. Myślę, że w przynajmniej 30% sezon przegrany przez jego brak. A co do 11 sezonu to

na pozycjach nie po kolei
Hart
Ferdinand, Kompany, Cole, Terry
Modrić, Silva, Bale
Aguero RvP Wazza
» 15 maja 2012, 19:09 #24
ZuczekUnited: Ludzie co wy robicie ? Po co mu odpisujecie? Tylko troll albo idiota moga pisac takie rzeczy wiec nie ma sensu kometowac tego...
» 15 maja 2012, 19:55 #23
Fabio: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.05.2012 17:08

Dziwi Mnie brak Becks'a ( sam głosowałem na anglika ),wg Mnie dawał więcej drużynie niż CR.
Łoo Peter 57% głosów myślałem ,że jednak nie przekroczy 50%
» 15 maja 2012, 17:06 #22
pamp: też wolałbym Beckham niż Ronaldo. To dzięki Beckhamowi ( po części ) zacząłem kibicować United :) A tak ogólnie to nie lubię Ronaldo.
» 15 maja 2012, 18:01 #21
AgEnT: Obaj byli znakomici jednak Ronaldo był mimo to chyba lepszy, ale to tylko moje zdanie i może wiązać się z tym, że młody jeszcze jestem.
» 15 maja 2012, 23:15 #20
TillIDie: Kpina, że na środku nie ma najbardziej bramkostrzelnego i asystującego pomocnika w historii Premier League, czyli Franka Lamparda...
» 15 maja 2012, 16:58 #19
erni93: Poprostu keane i Scholes byli od niego lepsi!!
» 15 maja 2012, 17:02 #18
funManUtd17: Gerrard i Scholes > Lampard.
Gerrard swojego czasu był jak dla mnie najlepszym piłkarzem na świecie.
» 15 maja 2012, 17:02 #17
TillIDie: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.05.2012 17:05

" [link usunięty]

Dziękuję dobranoc.
» 15 maja 2012, 17:05 #16
FanUtd2: Link usunięty no dobranoc nic nie mogę zobaczyć
» 15 maja 2012, 17:31 #15
pamp: Bardzo dużo było świetnych graczy przez te lata w Anglii np. Cesc Fabregas ... też go nie ma tak samo jak Lamparda, ale to nie znaczy, że są słabi czy coś ;d
» 15 maja 2012, 18:02 #14
przemekk28: Każdy miał lepszy/gorszy rok po prostu wybranie jednego gracza w całej historii PL jest trudne, więc oczywiste, że dużo osób się nie zgodzi z wyborem.
» 15 maja 2012, 18:31 #13
CRX2: Najbardziej asystującym pomocnikiem w historii EPL był Francesc Fabregas.
» 15 maja 2012, 18:31 #12
Simi: "W przypadku drużyny wybieranej przez kibiców wzięło udział 300 fanów z całego świata"
A nie było tych fanów trochę więcej? :)
» 15 maja 2012, 15:58 #11
Szejp: nie, do głosowania zaproszono wąską elitę :)

Żartuję, dzięki za wyłapanie :)
» 15 maja 2012, 16:06 #10
TykiMikk: No masz, też zwróciłem na to uwagę, ale myślałem, że faktycznie 300, jak tych spartan w filmie ;)
» 15 maja 2012, 16:37 #9
wazza89: zgadzam się z ekspertami tylko zamiast adamsa terry i gra . Ewentualnie van der saar na bramce zamiast petera
» 15 maja 2012, 15:52 #8
Fabio: VDS zamiast duńczyka ,chyba nie widziałeś Peter'a w akcji ,skoro tak piszesz - na pozycji bramkarza nie mogło być innego wyboru jak Schmeichel !!
» 15 maja 2012, 17:10 #7
Maciek89: Hahaha Duńczyka w akcji widziałem na euro 2000 gdzie puszczał szmatę za szmatą. Za same zasługi powinni wybrać Bartheza, bo on należał do faktycznej elity golkiperów, ale w PL tak bardzo nie błyszczał, niestety. Bramkarze jego epoki to właśnie Barthez, Khan, Buffon, Toldo, VDS i Canizares - Peter był od nich o wiele słabszy, ale wszyscy się spuszczają bo grał w słabiutkiej Danii...
» 15 maja 2012, 17:15 #6
funManUtd17: Przecież Barthez się tyle razy skompromitował, że nie wiem jak można o nim mówić że należał do elity.
Z kolei Buffon jak dla mnie jest przereklamowany, ale przyznaję że nie oglądam ligi włoskiej. Jednak przez te wszystkie lata wiele razy go widziałem, i nigdy mnie nie zachwycał. Zarówno VdS jak i Kahn byli od nich o niebo lepszymi bramkarzami w mojej opinii. Petera nie pamiętam aż tak dobrze. Tylko raz chyba go widziałem na żywo w bramce MU w LM w 99 rok z Juventusem co wygraliśmy 3:2.
» 15 maja 2012, 17:32 #5
Exigo: Maciek 89 co Ty chłopie gadasz...Peter słabszy od tych co wymieniłeś- chyba sobie żartujesz.
Barthez się kompromitował - to był człowiek jednego turnieju, no może jeszcze Euro 2000 mu wyszło, ale wtedy Francja miała porządną pakę.
Gdzieś był ranking najlepszych bramkarzy w historii piłki nożnej z całego świata i wygrali Buffon i Schmeichel zdobywając równo punktów.
Przykro mi Maciuś - cały świat nie może się mylić.
A zestawianie z nim Bartheza czy Toldo to jawna kpina - tego pierwszego już skomentowałem, ten drugi był niezły, ale tylko niezły i solidny, talentem nawet w połowie nie dorównywał Buffonowi nigdy.
» 15 maja 2012, 18:03 #4
TykiMikk: Na pewno ciężko było wybrać taką jedenastkę. Jest przecież Lampard, jest przecież Beckham, jest Rooney, Van Nistelrooy, Bergkamp... Wielu piłkarzy mogło spokojnie znaleźć się w tej 11stce i chyba nikt specjalnie by nie protestował. Cieszy natomiast fakt, że nasze kochane United zdominowało wszystkie nominacje. I to nie tylko w tym glosowaniu, ale w pozostałych również ;-)
I będę teraz złośliwy, gdzie jest City? ;-)
» 15 maja 2012, 15:49 #3
AgEnT: To nie jest ranking najlepiej zarabiających gwiazd świata więc piłkarza z City tu nie znajdziesz, zresztą co ja ci tu będę pisał.
» 15 maja 2012, 23:23 #2
xidel11: jak dla mnie to sprawiedliwe 11-nastki
» 15 maja 2012, 15:40 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.