Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United przed Realem i Barceloną

» 18 kwietnia 2012, 20:55 - Autor: matheo - źródło: forbes.com
Manchester United po raz ósmy z rzędu został uznany najbardziej wartościowym klubem piłkarskim na świecie. Dziennikarze magazynu Forbes wycenili wartość Czerwonych Diabłów na 2,24 miliarda dolarów, co oznacza 20% wzrost w stosunku do poprzedniego roku.
Manchester United przed Realem i Barceloną
» Manchester United najbardziej wartościowym klubem na świecie
Przy tworzeni rankingu wzięto pod uwagę przychód, rentowność i poziom zadłużenia klubów. Manchester United uplasował się przed Realem Madryt i FC Barceloną, choć w tym roku przedwcześnie pożegnał się z Ligą Mistrzów.

Wartość Realu Madryt w stosunku do poprzedniego roku wzrosła o 29%, co przełożyło się na 1,88 miliarda dolarów. Na najniższym stopniu podium znalazła się FC Barcelona (1,3 miliarda dolarów).

Top 5 najbardziej wartościowych klubów na świecie:
1. Manchester United – 2,24 mld $
2. Real Madryt – 1,88 mld $
3. FC Barcelona – 1,3 mld $
4. Arsenal – 1,29 mld $
5. Bayern Monachium – 1,23 mld $


TAGI


« Poprzedni news
Czerwone Diabły powalczą o Oviedo?
Następny news »
Rehabilitacja Vidicia przebiega prawidłowo

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (34)


vip14: Manchester United był jest i będzie najlepszym i najdroższym Klubem Świata. Glory, Glory Manchester United :)
» 19 kwietnia 2012, 18:08 #33
kamills1988: tylko piłkarsko to już nie tak różowo niestety
» 19 kwietnia 2012, 21:28 #32
Piorun: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.04.2012 18:02

proszę o głosy :)
apps. facebook. com /najlepszafotka/contests/3/images/42
z góry wielkie dzięki :)
» 19 kwietnia 2012, 18:01 #31
SkowronUNITED: I dobrze w sumie ;)
» 19 kwietnia 2012, 17:13 #30
Olo: Niech ktoś mi wytłumaczy, bo finanse to nie moja działka :P
Jak to, że jesteśmy "najbardziej wartościowym klubem świata" ma się do tego że jesteśmy zadłużeni itp. ?
Bo za nic nie rozumiem :(
» 19 kwietnia 2012, 16:11 #29
Hellsing: To jest mniej więcej tak jak z najbogatszym państwem świata (USA) które jest jednocześnie najbardziej zadłużonym krajem. Wszyscy są szczęśliwi dopóki Stany są w stanie spłacać swoje długi. O wartości klubu świadczą przychody i szacowana wartość wszelkiej klubowej własności.
» 19 kwietnia 2012, 16:21 #28
SuVeReN: Spokojnie. Jeszcze trochę i $zity będą miały miejsce w top 3 jak tak będą w nich kase pakowac
» 19 kwietnia 2012, 15:49 #27
Hellsing: Tyle że City nie ma i długo nie będzie miało rentowności. Kwoty wydawane przez kluby, czy też ich właścicieli nijak się mają do wartości przedsiębiorstwa
» 19 kwietnia 2012, 16:04 #26
Mac88: Wow MU nadal pierwszy... Ale to zasługa niskich wydatków Fergusona i sprzedaży Ronaldo.... Sam MU nadal ma poważne długi, ale Barcelona i Real również, więc luzik :D . Zaskakuje mnie 4 pozycja Arsenalu - ale pewnie wartość stadionu jest dorzucana do wyniku :) . Ciekaw jestem na której pozycji plasuje się Chelsea ....
» 19 kwietnia 2012, 11:34 #25
Mac88: Jedno jest pewne - Glazerowie umieją robić biznes - kupili MU za bodajże 1,25 mld - teraz klub wart jest prawie dwa razy więcej....
» 19 kwietnia 2012, 11:35 #24
Mac88: Heh, widocznie wiesz lepie.... Dług wynika z tego, że aby nabyć pakiet większościowy Glazerowi musieli się zadłużyć, klub nie ma bezpośredni długów, ale jeśli właściciel jest dłużny to automatycznie United też .... Weź się nie wypowiadaj skoro się nie znasz ! Z resztą sama suma zakupu za 1,25 mld ,a obecna wartość dają jasno do zrozumienia że Glazerowie wyszli jak najlepiej United na zdrowie! Poza tym jako właściciele prawię wogóle nie ingerują w zarządzanie klubem - to rzadkość - patrz Chelsea, Man. City itd... Więc Twoje wulgarne zdanie jest bezpodstawne....
» 19 kwietnia 2012, 14:09 #23
hitman90: Jasne... efektem wyceny marki MU na 2,24 mld $ jest sprzedaż Ronaldo za 90 mln funtów... xD Dobre, ogarnij się człowieku. MU to marka globalna. Chodzi o sprzedaż biletów, wartość nieruchomości, koszulki, kontrakty sponsorskie itd...
Obrót na rynku transferowym w przypadku MU jest niewielki, i na pewno to nie on przyczynia się do tego pierwszego miejsca :]
» 19 kwietnia 2012, 14:10 #22
Mac88: Nie napisałem że tylko sprzedaż Ronaldo to po pierwsze, po drugie ile klubów zbankrutowało, lub straciło płynność finansową ze względu na transfery ?! W każdej lidze jest kilka takich klubów ! Od Liverpoolu, Lazio, po Valencie itd ! Oczywiście zgadzam się z tym co wymieniłeś, ale heh spójrz na Liverpool . Najważniejsza w klubie jest płynność finansowa! To że klub ma stadion czy obiekty sportowe za np 1 mld nic nie znaczy, nie tak dawno były plotki o sprzedaży Old Trafford - dziwnym trafem poźniej odszedł Ronaldo (najdroższy i jeden z najlepiej zarabiających piłkarzy) ...
» 19 kwietnia 2012, 14:45 #21
19barnaba87: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.04.2012 15:39

Taaaaak Nano Glazer nie potrafi robic interesow ;) Tylko ze on w minute zarabia wiecej niz ty przez cale rzecie zarobiles. Ale co tam, jedz po nim bo sie nie zna.
» 19 kwietnia 2012, 15:36 #20
hitman90: Mac88, a słyszałeś może o wypuszczeniu obligacji przez MU?:) Może stąd wzięła się płynność?:)
» 19 kwietnia 2012, 19:10 #19
wrobel1992: Szkoda, że to zestawienie drużyn jako marek handlowych. Wolałbym taką kolejność odnoszącą się do wartości pierwszych "11" tych ekip.
» 19 kwietnia 2012, 11:17 #18
Mac88: Nie zgodzę się. Dzięki temu MU ma nadal mnóstwo fanów, a stabilna pozycja finansowa pozwoli na dokonywanie transferów i wysokie pensje piłkarzy...
» 19 kwietnia 2012, 11:37 #17
Roo10ney: Jeśli MU ma mieć fanów którzy patrzą na to czy klub ten jest pierwszy w wartościowości, to ja już wolę żeby pozostali tylko prawdziwi kibice.
» 19 kwietnia 2012, 14:46 #16
Fumanchu: w tym 500 mln wartości stanowi Fergie, drugie 500 Giggsy ;D
» 19 kwietnia 2012, 09:29 #15
m4t3k: I Scholes ;)
» 19 kwietnia 2012, 20:08 #14
wielki87: Oby tak dalej :-)
» 19 kwietnia 2012, 00:20 #13
AgEnT: Powiem rodzicom żeby mi na urodziny kupili :D
» 19 kwietnia 2012, 00:08 #12
Klimaa: Skazani na bycie na szczycie.
» 18 kwietnia 2012, 23:38 #11
western: Normalka. Nawet nie mają do nas podjazdu.
» 18 kwietnia 2012, 23:25 #10
N17: Nie wiem jak wy to czujecie, ale LM powinna właśnie wyglądać, jak na powyższym wykresie.
» 18 kwietnia 2012, 21:50 #9
cattt: chciałabym żeby tak wyglądała ;) ale obiektywnie rzecz ujmując graliśmy w LM tak, że nam się należało
» 18 kwietnia 2012, 22:15 #8
Roo10ney: Zamiast któregoś z obecnych klubów to MU powinien być w finale. Chociaż Fergie za dużo eksperymentował, to ja jestem dobrej myśli. W następnej edycji pokażemy na co nas stać!
» 19 kwietnia 2012, 14:48 #7
beckham85: piknie :D i tak ma byc :D !!
» 18 kwietnia 2012, 21:47 #6
m4t3k: To zawsze przyjemne uczucie, nie da się zaprzeczyć, ale nie ma takiej rzeczy, która byłaby ważniejsza od mistrzostwa Anglii (i innych trofeów). Oczywiście, co za tym idzie, klub zdecydowanie bogaci się po znaczących sukcesach we wszelkich rozgrywkach, to jasne, lecz nie w tym rzecz. Warto zauważyć, że United, mimo iż pożegnało się z Ligą Mistrzów, Ligą Europejską etc, w dalszym ciągu jest najbardziej wartościowym klubem na świecie, z ogromną przewagą nad Realem, nie wspominając o Barcelonie. Podobnie jest z długami, o których wszyscy wiemy. Tak czy inaczej, Diabełki gromią innych, więc o czymś to musi świadczyć.

Pozdrawiam ;)
» 18 kwietnia 2012, 21:21 #5
lukasz00090: Kiedy zobaczyłem, Twój komentarz byłem przekonany, że wypomnisz mu literówkę w jednym ze słów :)
Masz rację, odpadnięcie z tak prestiżowych rozgrywek jak LM jest ogromną stratą w budżecie klubu i sądzę, że znajdzie to swoje odbicie w tym zestawieniu w przyszłym roku. Wiadome jest, że SAF, przez długi, zanim kogoś kupi, musi dokładnie obejrzeć każdego funta dlatego nie wydajemy na transfery tyle co Real czy Barca a osiągamy co najmniej tyle co oni. Długi jak długi, staramy się regularnie spłacać i na szczęście się to udaje, mam nadzieję, że niedługo się ich pozbędziemy ale przy takiej grze [odpadanie z pucharów] będzie o to ciężko.
No nic, mam nadzieję, że w przyszłym roku wynik będzie podobny :)
» 18 kwietnia 2012, 23:09 #4
m4t3k: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2012 23:21

Proszę mi tutaj nie siać propagandy i nie prowokować :) Ktoś musi poprawiać, a że ja jestem na tym punkcie nieco przewrażliwiony (po prostu zależy mi na solidnych tekstach i redaktorach), to po prostu się udzielam - nie widzę w tym nic złego. Należy umieć przyjąć to na klatę, zwłaszcza, że ja nikogo nie krytykuję, tylko w pewnym sensie pomagam, a uwierz mi, że w przyszłości im się to przyda ;) Koniec tematu.

Tak czy inaczej, w pełni zgadzam się z tym, co napisałeś o finansach w United :)

EDIT: No ale skoro nalegasz. Wstawiłeś przecinek nie w tym miejscu, w którym powinien on się znaleźć. Zdanie powinno wyglądać tak: "Kiedy zobaczyłem Twój komentarz, byłem przekonany, że wypomnisz mu literówkę w jednym ze słów (a właściwie wyrazów, zdań)". Sam się o to prosiłeś, hihi :D
» 18 kwietnia 2012, 23:18 #3
lukasz00090: Nie no ok, nigdy nie byłem dobry w ortografii i często źle wstawiałem przecinki, poza tym nie spinam się tak na to :)
Ja jestem raczej przewrażliwiony na punkcie czegoś innego, denerwuje mnie gdy ktoś mówi "dożywocie" :) Na pewno im się przyda jeżeli w przyszłości chcą zawodowo zajmować się dziennikarstwem, tym bardziej, że obecny poziom dziennikarzy [nie chodzi mi tutaj o devilpage, ale ogólnie] jest raczej mizerny, niestety. Nasi dziennikarze często są niedoinformowani i błędnie używają niektórych wyrazów czy sformułowań [szczególnie zwracam uwagę na wyrażenia prawne, nie wiem jak to wygląda np. z medycyną czy finansami] co jest strasznie irytujące i często wprowadza w błąd.
» 18 kwietnia 2012, 23:57 #2
m4t3k: Dokładnie tak. Poziom obecnych "dziennikarzy" w naszym kraju jest w wielu przypadkach porażająco niski...
» 19 kwietnia 2012, 13:22 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.