Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Kolejna kontuzja Andersona

» 13 marca 2012, 11:39 - Autor: Szejp - źródło: The Sun
Anderson prawdopodobnie nie wystąpi w meczu rewanżowym LE z Athleticiem Bilbao. Uraz jakiego nabawił się Brazylijczyk w pierwszym starciu może wyeliminować go nawet do końca sezonu.
Kolejna kontuzja Andersona
» Brazylijczyk jest bardzo podatnym na kontuzje zawodnikiem
Były piłkarz FC Porto nie będzie zbyt miło wspomniał przygody z baskijskim zespołem. W pierwszym spotkaniu 24-latek nie uchronił swojego zespołu od porażki, a przy tym doznał uszkodzenia mięśni nóg, przez co może nie zagrać nawet do końca obecnej kampanii.

Brazylijczyk, który nie wystąpił już w rozegranym przedwczoraj spotkaniu ligowym z West Bromem, otrzymał kilka dni wolnego od sir Alexa Fergusona. Menadżer Manchesteru United jest zdeterminowany, aby uniknąć dalszych komplikacji i będzie bacznie obserwował sytuację swojego podopiecznego.

Zrozumiałe jest więc, że Szkot nie ma zamiaru ryzykować ze zbyt rychłym powrotem zawodnika, mając na uwadze, że ten przez ostatnie dwa miesiące również był wyłączony z gry.


TAGI


« Poprzedni news
Van Wolfskwinkel szczęsliwy w Lizbonie
Następny news »
Felieton: Prosta sprawa, czyż nie?

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (72)


Dubi: Nabawił się kontuzji przez murawę ,była tak nagrzana ,że przeszyła go na wskroś i nie zagra już do końca sezonu ,próbował to rozchodzić spacerami po boisku ,ale nie dało rady nic zrobić. Dobrze tylko ,że to nie jest ważne ogniwo drużyny.
» 14 marca 2012, 14:18 #68
manutdfan92: Na szczęście Ferguson myśli częściej od niektórych użytkowników Devilpage i zostawi Andersona na następny sezon. Na początku kampanii mówiłem, że Ferguson nie kupił nikogo na środek, bo nie chce skreślać Ando i Cleva. Chciał dać chłopakom szansę, a to, że obaj nie mogą uporać się z kontuzjami, tylko przedłuży ich okres próby w naszym klubie. Oczywiście nie można czekać na nich wiecznie, ale kolejny sezon szansy będzie najlepszym wyjściem. Niech wszystko zweryfikuje boisko, a wtedy wyrzucajmy kogoś z klubu.
» 13 marca 2012, 23:25 #67
riv8: Już zweryfikowało. Jak Anderson w kolejnym sezonie zawodzi to zawsze jest ta sama śpiewka - jeszcze sezon, w następnym sezonie on wam wszystkim wredni krytykanci pokaże! I zawsze potem jest tak samo - kontuzja, kontuzja, spacerek po boisku i kontuzja. Może już wystarczy?
» 14 marca 2012, 18:19 #66
manutdfan92: Niespełna 24 lata to nie taki zły wiek żeby jeszcze jeden sezon na niego poczekać. Myślę, że potencjał ma chociaż na solidnego rezerwowego tylko niech upora się z tymi kontuzjami.
» 14 marca 2012, 23:36 #65
SkowronUNITED: Dobrze że United Postanowił walczyć o Pogbe bo naprawde warto.Co do Andersona to już takie warzycho powoli się z niego robi,Ale go nie skreślam bo w niego wierzę, ale myślę że przydał by się ktoś z trójki Goetze,Eriksen,Hazard.
» 13 marca 2012, 21:04 #64
adryjan00: Jak dla mnie to cała trójka by się przydała :)
Ciekawe czy Arsenal sprzedałby RvP za jakąś dużą sumkę do MU :) Mogliby o niego powalczyć, bo to co on wyprawia w tym sezonie nie zdarza się przeciętnemu piłkarzowi.
» 13 marca 2012, 21:07 #63
mcis: a na co ci nastepny napastnik??
» 14 marca 2012, 01:32 #62
CichyManUtd: Nie ma co ukrywać ,że jeśli nasi napastnicy nie wrócą do formy z sierpnia czy września będzie ciężko utrzymać się na szczycie. Lubię groszka ma wielki potencjał ale w tym sezonie nie błyszczy jak rok temu , Welbeck młody jeszcze marnuje sporo setek , Berba za mało gra a Roo sam meczu nie wygra. Jeszcze gdyby nie ta kontuzja Valenci to jakoś by to było a tak to słabo to widzę.
» 14 marca 2012, 06:49 #61
adryjan00: Wg mnie oprócz Rooneya to nie mamy, żadnego rasowego napastnika.
» 14 marca 2012, 09:16 #60
Mati17: Człowieku szklanka idż z Bogiem:D
» 13 marca 2012, 20:50 #59
simix: co jest nie tak z naszym sztabem medycznym ?!?!? 5 zawodników kontuzjowanych to chyba już minimum
» 13 marca 2012, 20:16 #58
Martin: "Były piłkarz FC Porto nie będzie zbyt miło wspomniał przygody z baskijskim zespołem."

Dobre sobie, a którą przygodę w takim razie ma wspominać dobrze? Na palcach jednej ręki można policzyć jego dobre występy w ostatnich 2-3 sezonach, zresztą.. dlaczego nas ten uraz nie dziwi? Facet jest kruchy jak szkło.
» 13 marca 2012, 19:44 #57
kamil6667: hyba już 15 kontuzja tego zaodnika jak pamietam albo więcej
» 13 marca 2012, 18:31 #56
erni93: Nie dość ,że gra zenującą słabo to ciągle ma kontuzje. Jeden z najgorszych transferów SAFa
» 13 marca 2012, 18:22 #55
grobla95: Żeby sie nie okazało ,że robią z niego królika doświadczalnego jak z Hargo.
» 13 marca 2012, 18:13 #54
Adi123: szkoda ale po tym co pokazal w meczu z bilbao to moze i dobrze nie bedzie mial kto ekipy oslabiac;]
» 13 marca 2012, 17:46 #53
Ronal: Mi się wydaję, że to wcale nie są wnioski wyciągane na podstawie jednego meczu, ale i całej kariery Andersona na Old Trafford, która trwa już przecież kilka sezonów. Być może kibice, którzy są rozczarowani z gry Andersona oceniają go przez pryzmat indywidualnych cech, które i moim zdaniem są kompletnie przeciętne. Być może nie znam się na futbolu tyle, by stwierdzić faktycznie na, ile swoją osobą wnosi pozytywów do gry i jakie ma zadania na boisku, bo przecież na zaufanie menadżera to narzekać nie może. Jeżeli miałbym go ocenić przez pryzmat umiejętności to ani niema dryblingu ani szybkości, do tego specjalnie waleczny to on nie jest, w powietrzu nie błyszczy no i tych bramek jak na lekarstwo, ale wiadomo od bramek to on nie jest. Jeżeli chodzi o rozgrywanie to bynajmniej nie kojarzy mi się ani trochę z jakimiś nietuzinkowymi zagraniami, długimi przerzutami i możliwości sprinterskimi. Szczerze mówiąc to on mi się wydaje otyły, ale to być może tylko moje złudzenie, niemniej nie pokazał kibicom niczego wielkiego stąd pewnie i takie noty.
» 13 marca 2012, 17:25 #52
syngenta: Ja na miejscu Fergusona wypożyczyłbym tego drugiego Hargreaves'a.
Oczywiście po wyleczeniu się, w obecnej chwili jest w naszej drużynie zbędny.
» 13 marca 2012, 17:19 #51
ROO10MU: "to dobry dzień by umrzeć mój synu" :D jeżeli to prawda to w tym sezonie kompletnie nam się nie przydał :/
» 13 marca 2012, 17:10 #50
DevilFan: Anderson out
» 13 marca 2012, 17:09 #49
Kajdano: Jak dla mnie to jest odpowiedni czas aby pozbyc sie sredniakow w United, odswiezyc druzyne i zbudowac potege, ktora zamiast odpadac w fazie grupowej LM bedzie podnosic ten puchar w gore tak jak w sezonie 07/08.
Anderson gra tak samo jak zaraz po transferze na Old Trafford, w ogole nie podniosl poziomu gry i uwazam, ze w takim klubie jak United nie ma miejsca dla wiecznie nieoszlifowanych talentow. Jakby tego bylo malo co chwile lapie kontuzje. Bracia Da Silva co prawda sa jeszcze mlodzi i talent maja ale jak nie podniosa poziomu gry to tez trzeba bedzie im podziekowac bo przyszedl taki Jones i od razu zaczal fenomenalnie grac. Jak sie porowna Phila do Rafaela i Fabio to nie wiem jak dla was ale dla mnie jest to jest duza przepasc. Owen - lubie go, przyszedl do nas za darmo i bramki na 4-3 z City nie zapomne do konca zycia ale jego czas juz raczej minal. To samo tyczy sie Berbatova, zawsze warto miec takiego pilkarza na lawce ale z 2 strony wolalbym jakis mlody talent. Park, ktorego cenie za poswiecenie na boisku ale samym bieganiem nam nie pomoze, musi sie bardziej postarac.
» 13 marca 2012, 16:32 #48
riv8: Masz dużo racji, ale nie zgodzę się jeżeli chodzi o braci da Silva. Rafael jest fenomenalny i o wiele lepszy od Jonesa - który nie oszukujmy się jest trochę drewniany - idealny do środka obrony lub defensywnego pomocnika ale na boku obrony Rafael bije go o dwie klasy, Fabio już trochę mniej bo popełnia błędy w obronie ale wynika to z nieogrania.
» 13 marca 2012, 17:12 #47
JasnaLiryka: Jak dla mnie jest średnim zawodnikiem , nawet średnio przeciętnym. Ostatnio nic nie wniósł do gry... Manchesterowi jest potrzebny mocny środek. Scholes wiadomo nie te lata, Cleverley się ogrywa... Środek panowie środek ... :x
» 13 marca 2012, 16:28 #46
wrobel1992: To już jest mistrzostwo, przebiec 100m, nie dograć żadnej dobre piłki i nabawić się kontuzji:o
» 13 marca 2012, 16:23 #45
SZEWCZYK34: oj nie gadaj bo podal z rzutu wolnego hehe ;D
» 14 marca 2012, 02:28 #44
Dubi: Może on chce otrzymywać pensję za nic .Albo jakiś niewidzialny zawodnik go brutalnie sfaulował.
» 14 marca 2012, 14:16 #43
NostraAdamus: kiedyś mój ulubieniec w United. niestety nie rozwiną się wcale, jego postawa na boisku dla mnie jest strasznie denerwująca, gra tak jakby mu nie zależało. Jeżeli myślimy o wzmocnieniu środka pola to niestety z Andersonem trzeba będzie się pożegnać bo nie widzę dla niego miejsca w składzie.
» 13 marca 2012, 16:12 #42
Bartolek05: KURDE!!
To już jest tak bardzo wkurzające, że nie ma na to słów. Ja Andersona bardzo szanuje, chciał bym, aby był podstawowym rozgrywającym w United, no ale ile można z tymi kontuzjami. Niech już nie gra w tym sezonie, niech się kuruje, z całego serca mu życzę by nie połamał się na rehabilitacji.
» 13 marca 2012, 16:07 #41
rooney99: Ja myślę, że to mu przejdzie. Pamiętacie początek sezonu, jak bracia da Silva byli jak ze szkła?
Większość z was go krytykuje, krytykowaliście wielu zawodników np. Davida. I co? Widzicie jaki świetny z niego gk. Anderson grał dobry football w Porto. W MU też miał dobre momenty. Rzadko się zdarza, żeby piłkarz nie musiał się zaaklimatyzować. On nie może też mieć formy, gdy ma ciągle jakieś urazy. Potrzeba czasu. SAF go nie sprzedał, więc będzie z niego dobry grajek.
» 13 marca 2012, 16:01 #40
sisinho: Tylko że David po pół roku gry zaczyna się aklimatyzować a Anderson jest już kilka lat a to chyba różnica.
» 13 marca 2012, 16:50 #39
rooney99: Jak nie miał kontuzji(patrz- końcówka tamtego sezonu i tego) to był naprawdę dobry. Winę ponoszą jego kontuzje. Bez kontuzji jest bardzo dobrym piłkarzem
» 13 marca 2012, 17:45 #38
Klimaa: Rzeczywistość jest taka że Ando zawiódł oczekiwania i taka jest prawda. Kupiliśmy młodego, utalentowanego zawodnika, daliśmy mu czas.. I niestety nie wykorzystał tego.. ciężko powiedzieć dlaczego, czy nie pasuje mu klimat angielskiej piłki czy jeszcze inne aspekty. Ile on już ma lat, 24? Coś koło tego, więc ciężko mu będzie poczynić większy postęp.
Początek sezonu był ciekawy w jego wykonaniu, ale co tego jak zakończyło się to na 6 spotkaniach.. Miał być następcą Scholesa, ale nim nigdy nie pozostanie. Alex ciągle czeka na wybuch jego talentu ale chyba powinien pomyśleć o innym graczu na środek a Ando sprzedać by sam zawodnik odnalazł "siebie"
» 13 marca 2012, 23:54 #37
dominik1878: Dla krytyków andersona: przypomnijcie sobie końcówke tamtego sezony, gdy strzelał bramki i początki tego:)
Wierze w niego:)
» 13 marca 2012, 15:50 #36
karpiu2201: hmm 4 bramy od 2007? Mylę się? Nie jestem z tych co śledzą statystyki by urozmaicić wpis, ale liczba jednocyforowa nie jest trudna do zapamiętania...
» 13 marca 2012, 16:59 #35
karpiu2201: *adios - no dzięki za poprawe, z tą liczbą to tak z głowy strzeliłem co nie zmienia faktu, że to kiepski grajek i cieszy mnie to, że nie tylko ja tak myślę. Dużo się głowiłem czy zakładać tu konto i nie ukrywam, że motywem załozenia była postawa Andersona ( nie tylko w meczu z Bilbao)...
» 13 marca 2012, 20:18 #34
SzYnA: dobrze, że Pogba został bo będziemy go potrzebować, niestety Andersona należałoby sprzedać do delikatniejszej ligi a na nowy nabytek pewnie nie ma co liczyć...
» 13 marca 2012, 15:36 #33
lukas0970: Dziwna jest ta sprawa z Andersonem... Brazylijczyk nie może osiągnąc swojej optmalnej formy przez kontuzje ,które mu uniemozliwiają jakikolwiek rozwój ,przez co nikt nie wie na co go tak naprawde stać. Szkoda go ;(
» 13 marca 2012, 15:27 #32
satan23: 4 SALE !!
» 13 marca 2012, 15:19 #31
Vervvis: niech mi ktos powie czy Anderson kiedys dobrze gral ? bo ja sobie nie przypominam.

ofensywny środkowy pomocniku musi mieć

porządny strzał
trochę dryblingu
technikę

Ten Pan nic nie ma..
» 13 marca 2012, 14:56 #30
grobla95: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.03.2012 18:13

Z tymi fryzurami to dowaliłeś... Przez 5 lat miał taką samą fryzure a po 5 latach ją zmienił na zwykłego krótkiego irokeza. Faktycznie jest znany z niekonwencjonalnych fryzur...
» 13 marca 2012, 18:12 #29
mateomufc: anderson nadwaga ,odejdz
» 13 marca 2012, 14:42 #28
NanoUnited: Z niego to już chyba nic nie będzie :/
» 13 marca 2012, 14:20 #27
ziomboy777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.03.2012 14:13

jeny co za kaleczniak! co sie dzieje z tymi pilkarzami! to samo bylo z Hergreaves'em... u nas co wejscie na boisko to kontuzja... przeszedl do City i jest zdrowy ale juz bez formy! a u nas non stop kontuzja u pilkarzy którzy sa rehabilitantami.... masakra
» 13 marca 2012, 14:10 #26
PDF: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.03.2012 14:10

Do designer.
"Jesli naprawde Ferguson jest przeciwienstwem tych ludzi, to mamy o czym gadac. Niech gosc trenuje lepiej, albo zwolni miejsce trenera komus, kto w/w cechy bedzie posiadal bo nie znosze ludzi ktorzy brna w zaparte wiedzac ze to bledne decyzje. Tacy ludzie sa dla mnie przegrani!" - pomijając po części sprawę Andersona, do którego cierpliwosć może się wyczerpać ... okreslanie Fergiego PRZEGRANYM ... nie pasuje chocby do aktualnej pozycji MU w swiatowej piłce :-)
» 13 marca 2012, 14:08 #25
karpiu2201: Ja w niego nie wierzę, dla mnie gość chyba minął się z powołaniem. Kiepski strzał, kiepski drybling, masa kontuzji, nadwaga. Odnoszę ważenie, że wielu jara się nim ze wzg na to że ma jakieś cuda na głowie -czyt. fryz) i że jest Brazylijczykiem. Kończ Waść wstydu oszczędź. Czas zrobić miejsce następnym!!
» 13 marca 2012, 14:02 #24
cipsik: andreson grał słabo z blibao bo juz moc poszlo z miesniem, widzialem jak biegal praktycznie stal w miejscu i ograniczal sie do przeszkadzania dlatego nie biegal normalnie to jest walczak a w formie wlasnie byl na poczatku sezonu puki go kontuzja nie zlapala gdy gral z cleverleyem
» 13 marca 2012, 13:24 #23
NemanjaVidic: Ja tam wierze w Andersona, niech zwalczy tą kontuzję ogra się troszkę w rezerwach, musi być dobrze, uwielbiam go !!
» 13 marca 2012, 13:06 #22
spOntan: Tak się zaczynam zastanawiać, czy te jego absencje są na pewno spowodowane kontuzjami? Może są inne powody, tylko w mediach podaje się, że to kontuzje, żeby nie było niepotrzebnego rozdmuchiwania sprawy?

Przy całej sympatii dla Brazylijczyka, uważam podobnie jak pozostali. Trzeba prawdzie spojrzeć prosto w oczy i powiedzieć szczerze, 'z tej mąki, chleba nie będzie', niestety.
» 13 marca 2012, 12:36 #21
kozlovsky9: też tak uważam, z każdym sezonem nowe nadzieje na lepszą formę i zawsze kończy się to tak samo...
» 13 marca 2012, 13:19 #20
urban7: Zgadzam się ze słowami kolegi. Jak na Brazylijczyka, Anderson kompletnie mnie rozczarowuje, a który to już sezon w MU? Jest waleczny i... na tym się kończy. Fatalny strzał, drybling też szału nie robi. W zestawieniu chociażby z często krytykowanym Carrickiem wypada nieciekawie. Uważam, że już sezon temu powinniśmy go sprzedać póki coś na nim można zarobić.
» 13 marca 2012, 13:20 #19
redmati: Carrick to piłkarz o odwrotnych zadaniach do Andersona, a co do tego, że jest waleczny - polemizowałbym, w meczu z Baskami stał... po prostu stał, później trochę podreptał i koniec meczu.
» 13 marca 2012, 13:43 #18
Szejp: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.03.2012 14:05

@urban7 Anderson waleczny? O tym samym zawodniku myślimy? :)

A Carrick jest krytykowany, bo jego pozycja predysponuje go do wykonywania głównie 'czarnej roboty' - takiej, która nie jest na pierwszy rzut oka dostrzegana przez kibiców - przez to właśnie powstają nieprawdziwe opinie nt. Anglika. A faktem jest, że na swojej pozycji Michael jest jednym z najlepszych piłkarzy w Anglii i na świecie.
» 13 marca 2012, 14:03 #17
urban7: Ludzie, przecież nie chodziło mi o waleczność Andersona w meczu z Bilbao! Tam raczej nikt z naszych nie walczył, tylko obserwował. Patrzcie na ogół spotkań i na poprzednie sezony. Waleczność to jedyna cecha, którą można przypisać Andersonowi z tamtego okresu.

Co do Carricka, oczywiście, że jego rola jest inna, ale w kwestii podania, czy nawet strzału, i tak wypada o niebo lepiej niż Anderson.
» 13 marca 2012, 14:19 #16
Nodi: Moim zdaniem przyjdzie jeszcze chociaż jeden sezon, gdzie zabłyszczy, a myślę, że jeden wygrany sezon jest wart 17mln :).
» 13 marca 2012, 12:35 #15
redmati: Owen Hargreaves... :(
» 13 marca 2012, 12:16 #14
wrobel1992: A propo OH. Niech się idezwąkrzykacze, którzy wyrzucali Fergusona, gdy ten odchodził to City,a już nieeeeeedługo miał wróćić -i co gra?!
» 13 marca 2012, 16:25 #13
DEPE: nie wiem czy ktos pisał, ale prawdopodobnie Ath.Bilbao w rewanzu zagra bez dwoch swoich kluczowych pilkarzy: Llorente i Marcosa(pierwszy doznal kontuzji w meczu z Osasuną, drugi zachorowal na grypę). bardzo powazne oslabienia.
» 13 marca 2012, 12:12 #12
kean16: niech go wyleczą i sprzedadzą może ktoś go kupi!! bo MU nie jest potrzebny taki środkowy rozgrywający!! jest paru lepszych od niego i nikt nie będzie za nim płakał!!
» 13 marca 2012, 12:05 #11
tomManUnited: Pechowy sezon i także zastanawiam się czy jest on jeszcze potrzebny na Old Trafford.
» 13 marca 2012, 11:52 #10
sisinho: Już tamten sezon miał pokazać czy Anderson to przyszłość United. Nie udało się (głównie przez kontuzję) i przed tym sezonem kibice znowu twierdzili że to będzie jego sezon. Jak widać sezon zmarnowany (z wyjątkiem paru meczy z początku sezonu) i pytanie jest takie czy jest sens wierzyć w tego zawodnika i nie lepiej kupić kogoś mniej podatnego na kontuzje a w dodatku lepszego?
» 13 marca 2012, 12:01 #9
piokrop: I pomyśleć, że zapłacono za niego 17 mln funtów. Nie dość, że nie rozwinął się tak jak powinien, to jeszcze ciągle kontuzjowany. Nie wiem czy jest sens go trzymać, no ale zobaczymy, może jeszcze coś z niego będzie.
» 13 marca 2012, 11:46 #8
riv8: Szkot go nie odpali (chyba, że przyjdzie dobra oferta) bo nie przyzna, że wywalił 30 mln euro w błoto, choć trzeba mu przyznać, że na początku sezonu grał fenomenalnie.
» 13 marca 2012, 11:53 #7
AgEnT: Póki grał z Cleverleyem to grał dobrze, ale później ...
» 13 marca 2012, 12:35 #6
designer: mecz z Bilbao pokazal "na co stac" Andersona. Skoro Ferguson nie potrafi sie przyznac do bledu, to niezlego naprawde trenera ma RD. Na swiecie licza sie tylko dwa rodzaje osob- cwaniacy i ci ktorzy posiadaja honor, potrafiacy jednoczesnie wyciagnac wnioski ze swych bledow a tym samym umiec sie do nich przyznac. Jesli naprawde Ferguson jest przeciwienstwem tych ludzi, to mamy o czym gadac. Niech gosc trenuje lepiej, albo zwolni miejsce trenera komus, kto w/w cechy bedzie posiadal bo nie znosze ludzi ktorzy brna w zaparte wiedzac ze to bledne decyzje. Tacy ludzie sa dla mnie przegrani!
» 13 marca 2012, 12:45 #5
Lukixp: bez przesady, nie wyciagajcie wnioskow jedynie z meczu, w ktorym wrocil swiezo po kontuzji. oczywiscie nie mowie, ze to dobra inwestycja, ale mam wrazenie ze pamietacie jedynie ostatni mecz, a o tym ze na poczatku sezonu z clev'em rozwalali kazdego po kolei to juz poszlo w niepamiec.
» 13 marca 2012, 13:33 #4
pamp: Lukix mówi prawdę. Oceniacie go tylko po 1(!) meczu i świeżo po kontuzji. Bardzo ciężkiej kontuzji, która wykluczyłą go na 2-3 miesiące. Teraz kolejna kontuzja. Z Tom'em na początku grał świetnie, bo ufał mu, wiedział jakie ma umiejętności. Może są dobrymi kolegami? Wiadomo, że przez kontuzję piłkarz się nie rozwija, ale może to być spowodowane też tym, jak jest brutalna gra na Wyspach. Będę bronił Andersona cały czas i ciągle w niego wierzę. Gdyby SAF go odpuścił wtedy to byśmy widzieli 2 messiego, który w lidze hiszpańskiej by zrobił furrorę, bo tam się przykłada bardziej na technikę niż na Fizyczne wyszkolenie
» 13 marca 2012, 13:55 #3
sisinho: @pamp

Oceniajmy go na podstawie całego sezonu , zagrał 2-3 dobre mecze na początku i tyle.
» 13 marca 2012, 15:20 #2
riv8: @pamp @lukixp
Oceniamy go na podstawie całokształtu gry w barwach United. Fakty są takie, że jedyny dobry okres jego gry to początek obecnego sezonu - a jest u nas od 2007r. I moja opinia co do Andersona po 5 latach(!) 'gry' w United jest taka, że to niewypal transferowy i pomyka.
» 13 marca 2012, 17:02 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.