Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Rodriguez: United? Jak najbardziej!

» 9 marca 2012, 19:03 - Autor: Szejp - źródło: goal.com
Pomocnik Porto James Rodriguez jest otwarty na oferty z lepszych klubów. Utalentowany 20-latek zasugerował, że byłby rad, gdyby jedna z nich pochodziła od samego sir Alexa Fergusona.
Rodriguez: United? Jak najbardziej!
» Skrzydłowy Porto wydaje się być zainteresowany dołączeniem do mistrza Anglii
Kolumbijski internacjonał dzięki fantastycznym występom w barwach FC Porto w tym sezonie skupił na sobie uwagę czołowych klubów Europy, z Interem i Manchesterem United na czele.

Choć sam piłkarz w dalszym ciągu podkreśla, że czuje się szczęśliwy na Estadio do Dragao, tak gdyby pojawiła się jakaś intratna oferta z lepszego zespołu, nastolatek uważa, że z pewnością by z niej skorzystał. Po tych słowach Rodriguez wydaje się spoglądać szczególnie w kierunku Old Trafford.

- Na razie wciąż myślę o Porto i skupiam się na wygraniu tutejszej ligi - tłumaczy nuevoestadio.com zawodnik.

- Czuję się szczęśliwy w Portugalii, ale gdyby nadarzyła się okazja przejścia do United, nie zawahałbym się ani na moment w podjęciu decyzji. Nie zaprzeczam, że chciałbym grać w takim klubie jak ten.

Rodriguez, który odegrał ważną rolę w ubiegłotygodniowym zwycięstwie nad Benficą Lizbona jest w obecnym sezonie najlepszym strzelcem klubu. Kolumbijczyk zgromadził już 11 bramek i ma nadzieję na utrzymanie obecnej dyspozycji.


TAGI


« Poprzedni news
Ferguson: To czas do namysłu
Następny news »
Źle się dzieje w Królestwie Brytyjskim

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (63)


Dubi: Ciekawe ile z tych plotek zostanie spełnione i jakich wzmocnień dokona sir Alex ,odnośnie Rodrigueza jestem jak najbardziej za ,ale zależy też za jaką sumę.
» 10 marca 2012, 23:16 #62
xCleverley: jestem za
» 10 marca 2012, 12:18 #61
naze: hahah połowa komentarzy " kupmy kogoś" jak tak kochacie transfery to może zostaniecie kibicami realu madryt ? Mamy utalentowaną młodzierz i sądze że trzeba dać im szansę ... Połowa ludzi skreśla ich po tym sezonie ehh
» 10 marca 2012, 10:19 #60
mateuszr20471: Nawet nie wiesz jakbym chcial aby polowa a nawet wiekszosc naszego skladu to byli wychowankowie. Jednak wymien mi te rzekome talenty grajace na lewym skrzydle, wymien mi jakiego mlodego DMa (tak jest Pogba,ale on pewnie odejdzie), mlodego rozgrywajacego, ktorzy juz teraz moga prezentowac wysoki poziom. Obrone mamy obsadzona na najblizsze 10 lat, z atakiem jest podobnie, na bramce jest mlodziutki De Gea, jednak na pomocy oprocz podantego na kontuzje Cleverleya nie widze zadnego wychowanka, ktory bylby w stanie cos wniesc do zespolu. No chyba, ze przedluzymy umowe z Pogba.
» 10 marca 2012, 10:30 #59
AgEnT: No w środku pola to na razie za ciekawie z tą utalentowaną młodzieżą nie jest, no ale zobaczymy.
» 10 marca 2012, 10:38 #58
riv8: Tunicliffe, Petrucci - ale wsadzenie ich teraz do podstawowego składu United to chyba byłoby samobójstwo...
» 10 marca 2012, 11:12 #57
tomManUnited: szkoda tylko że United na razie nic nie chce kupić
» 10 marca 2012, 10:16 #56
naze: po co nam jakiś motywator jak w tej drużynie taka osoba jeest... tylko że kontuzjowana. Ciężko się gra bez kapitana. Vidić w momentach kiedy gra się nie układa, przeciwna drużyna dominuje potrafi wstrząsnąc drużyną i ją podnieść na duchu. Z całym szacunkiem dla Evry ale on tego nie potrafi. Ostatnimi czasu zauważyłem że naszej drużynie jakby brakowało motywacji. Nie widać tej chęci wygrywania, tego głodu zwycięstwa. Może to powód że mamy wiele młodziaków w swoim składzie? nie wiem.. Nasza drużyna jest jakby na nowo budowana więc dajmy im trochę czasu na zgranie się itd. W następnym sezonie myślę że będzie o wiele lepiej ... bo Wróci Vida !!
» 10 marca 2012, 09:02 #55
MateuszMU: Rodriguez, Eriksen , Martinez
» 9 marca 2012, 23:56 #54
piotrek8553: dokladnie
» 10 marca 2012, 09:14 #53
devious: i znowu cały sezon z jedynym defensywnie usposobionym pomocnikiem czyli Carrickiem? on w każdym meczu grac nie moze, zresztą ma już po 30stce...

nie, nie - potrzebny jest ktoś w stylu Songa (który jest obecnie chyba najlepszym takim graczem na tej pozycji w lidze choć Carrick i Parker też jest b. dobrzy)- M'Vila, Tiote, Diarra... ktoś kto odwali cieżką robotę w środku i będzie sercem drużyny, a przy okazji będzie umiał coś także wykreować :)

PS
Rodriguez zapowiada się nieźle, przydałby się kolejny bramkostrzelny skrzydłowy z Portugalii (tyle, ze nie Portugalczyk) - nowego Ronaldo nie sposób znaleźć ale lepszą wersję Naniego? warto poszukać :)

PS2
jeżeli chodzi o środek pola to ciekawym a bardzo niedocenianym graczem z Wysp jest Joe Allen ze Swansea - rocznik 90 więc młody, już doświadczony a radzi sobie fenomenalnie na każdej pozycji w pomocy - gdzie go puści trener tam wymiata, czy jako rozgrywający czy jako DM :] to może być kapitalny gracz :)
» 10 marca 2012, 11:24 #52
N17: Się zgadzam, Diarra byłby super wzmocnieniem, wtedy można by grać tym 4-5-1, Roo na szpicy bez zadań innych, jak strzelanie bramek. Wtedy byśmy tak wyglądali:

Brama :DdG
Obrona: Rafa-Vida-Rio-Pat
Pomoc: Nani/Antek- Carrick-Diarra-Eriksen- Ash/Rodriguez
Napad: Roo.
» 10 marca 2012, 13:41 #51
manutdfan92: Na pewno przydałby się nam skrzydłowy z lewą nogą, pokroju Giggsa, bo ciężko się ogląda ciągle schodzących na prawą nogę Younga i Naniego, a Giggs już nie śmiga po flance jak za dawnych czasów. Samego Rodrigueza trzeba ocenić wysoko i myślę, że chłopak by się sprawdził u nas - oprócz świetnej techniki, dysponuje odpowiednią siłą, fizycznością. Widać też, że się rozwinął od momentu przybycia do Porto i zaczyna tam grać pierwsze skrzypce.
Jednak jest pewien problem - interesy z Porto zawsze kończą spustoszeniem skarbca klubu kupującego. Nie muszę chyba przypominać ile kosztował nas Anderson, który pomimo, że prezentował się bardzo dobrze w Porto, nie był wart tych pieniędzy. Podobnie jest z Jamesem - na razie to tylko świetnie zapowiadający się chłopak, a włodarze Porto już żądają za niego minimum 30 mln.
Chyba warto poszukać tańszego (co nie znaczy gorszego) zamiennika. Pierwsze nazwisko które przychodzi mi do głowy do Andre Ayew z Marsylii.
» 9 marca 2012, 23:38 #50
przemekol12: W pełni zgadzam się z twoją wypowiedzią. Potrzebujemy skrzydłowego z lewą nogą. Ayew to dobry piłkarz, pamiętam jego rajdy w dogrywce 1/8 finalu w RPA z USA. 120 min w nogach, a on biegał jakby dopiero co pojawił się na boisku. Wątpie jednak, żeby Marsylia wołała za niego mniej niż 18 mln. Mój typ - Antoine Griezmann. 20 lat, świetna szybkość i technika, gra mądrze i ma dobre odbiory. Do wyciągnięcia za 10-12mln. Jest zawodnikiem, który zdectdowanie ciągnie Sociedad, co pokazał w meczach z Barca i Valencia. Warto się mu przyjżeć.
» 10 marca 2012, 00:08 #49
tidde: Jeśli moge coś dodać... nie znam się pewnie tak jak inni... moim skromnym zdaniem brakuje mi Morrisona .... chłopak miał charakter... gdyby jeszcze kochał ten klub jak ja...;/ a swój charakterek przeniósł na murawę... na pewno parę czerwonych kartek byśmy wtedy zobaczyli.. ale byłaby osoba która potrafiłaby wstrząsnąć tym zespołem... Roo jest świetnym piłkarzem... ale jak diabełki zaczynają przegrywać to widać w jego oczach nie raz takie zwątpienie...rozłożone ręce - możliwe że się mylę , jestem tylko człowiekiem... ale takie nie raz odnoszę wrażenie... potrzebujemy osoby która przy wyniku 2:1 w takich pucharach jak ten po stracie bramki podejdzie co 2 -3 zadowników i powie " co jest kur***...co się dzieje.. jesteśmy United!! belive ! a potem sam pociągnie cały zespół za sobą świecą przykładem choćby przez 5 min..." ale to i tak wiele by znaczyło... :)
» 9 marca 2012, 21:48 #48
noxu955: wiesz co masz dużo racji , ale myślę ,że Roo kocha ten klub. A ręce mu opadaję czasami jak każdemu z nas. Rooney to prawidziwy diabeł. widać to w jego oczach,zachowaniu. tylko czasami brakuje mu partnera do grania. brak drugiego takiego motywatora itp. ale może ja mam takie odczucie tylko. Ale i tak kocham ten klub i myśle że skład mamy naprawde dobry tylko musimykupic rozgrywającego .
» 9 marca 2012, 21:58 #47
tobiasz10: polowicznie sie z toba zgodze bo powinien byc ktos taki w zespole kto poderwie druzyne ale jak dla mnie to powinien byc nani young lub valencia ale dwaj sa po kontuzji i potrzebuja jeszcze czasu a jeden kontuzja a przed kontuzja to wlasnie on ciagnal ta druzyne i czekam na jego powrot bo jak dla mnie to on no chyba ze wczesniej nani i young zlapia wiatr w zagle :)
GGMU
» 9 marca 2012, 22:00 #46
tidde: wiem że kocha ten klub... tylko właśnie jak napisałeś..brakuje mu kolegi do grania :) samemu ciężko zwojować coś gdy Anderson chodzi sobie po boisku ;P a Giggs biega hehe
» 9 marca 2012, 22:00 #45
tobiasz10: ewidentnie brakuje antonio valencii odkad doznal kontuzji gra sie nam jakos nie klei noi klasowy rozgrywajacy to podstawa jest scholes ale on nie bedzie mogl grac we wszystkich meczach wiec trzeba kogos sciagnac albo wykreowac cleverleya lub pogbe
» 9 marca 2012, 22:26 #44
N17: @tobiasz

Ewidentnie, to brakuje zaangażowania, chęci do gry i środkowego pomocnika.
» 9 marca 2012, 22:32 #43
tobiasz10: to juz napisalem kupic modrica eriksena lub ganso albo wykreowac cleverleya lub pogbe
» 9 marca 2012, 22:35 #42
nomati666: Trzeba namówić Keano na powrót z emerytury ;) Niech się od niego młodziaki uczą serca do walki :)
» 9 marca 2012, 22:45 #41
Fabio: Ewidentnie to w United brakuje kogoś takiego jak ROY KEANE !!
» 10 marca 2012, 09:07 #40
tobiasz10: jak dla mnie to najlepsze wzmocnienia jakie moze zrobic sAF to Modric lub Ganso przy czym Modric ne odejdzie z totenchamu bo walcza o mistrza i w nastepnym sezonie tez beda walczyc wiec dla mnie Ganso by byl idealny do pary z Cleverleyem
» 9 marca 2012, 21:42 #39
ZuczekUnited: Jesli mamy sie wzmacniac, to po 1: Modric, Po 2: Modric, i po 3: MODRIC !

Ewentualnie Eriksen, ktory napewno rozwinalby sie u nas.
» 9 marca 2012, 20:48 #38
erni93: Dokładnie,Modrić to jedyny zawodnik który pomógł by nam w naszej beznadziejnej sytuacji.
» 9 marca 2012, 21:27 #37
ferdek: marzenia
» 9 marca 2012, 21:46 #36
xmariusz: haha schowaj sie z tym modricem... Eriksen!!
» 9 marca 2012, 22:23 #35
tobiasz10: ja bym proponowal ozila ale on nie przejdzie do nas wiec modric eriksen lub ganso
» 9 marca 2012, 22:28 #34
erni93: Co eriksen pokazał meczu z nami znawco??
» 9 marca 2012, 22:28 #33
N17: Popieram! Modrić jest zafascynowany Wioska Smerfów, niech tam idzie. My chcemy Eriksena.
» 9 marca 2012, 22:28 #32
tobiasz10: erni93
eriksen zagral z nami bardzo dobrze swietnie rozgrywal kilka razy uderzyl ladnie z daleka ma swietny przeglad pola i dobra prostopadla czego wiecej potrzeba
» 9 marca 2012, 22:32 #31
xmariusz: i w dodatku jest dobry technicznie
» 9 marca 2012, 22:57 #30
erni93: Jak chcecie następnego Bebe- No problem.
» 9 marca 2012, 23:19 #29
xmariusz: hahaha eriksen nastepny bebe hahaha dobry jesteś ..w sumie to bez komentarza..
» 9 marca 2012, 23:31 #28
tobiasz10: erni93
zbacz sobie skad przeszedl bebe i pomysl czy jest jakies porownanie do ajaksu ...
wiec jak eriksen prezentuje wysoki poziom w ajaksie zo nie powinien miec problemu z przyswojeniem sobie gry w United
» 9 marca 2012, 23:38 #27
xmariusz: dobra co tam, niech porównuje napastnika z pomocnikiem xD
» 9 marca 2012, 23:42 #26
ZuczekUnited: Nic mnie nie obchodzi ze Modric lubi czy nie lubi wioski smerfow, poprostu zawodnik o takich walorach bylby lekarstwem na nasz srodek pola.
» 10 marca 2012, 11:15 #25
N17: Tyle, że on nie chce do United, tylko do Chelsea, ale to nie istotne, prawda?
» 10 marca 2012, 13:39 #24
ZuczekUnited: Ja tylko mowie ze on jest nam potrzebny, moim osobistym zyczeniem byloby, zeby u nas zawital. Wiem ze chcial do Chelsea w lecie, ale co mnie to obchodzi?
» 10 marca 2012, 14:11 #23
SkowronUNITED: Jezu ale ty jesteś głupi sezonowiec...Eriksen to młody utalentowany piłkarz którego można szlifować jak DG na przyszłość United i to wyjdzie lepiej niż Goetze moim zdaniem
-Tańszy
-Bardziej Ofensywny
-Jego gra jest Bardziej efektywniejsza
A do ZuczekUnited Modrić to nie jakiś bóg może i ma hard ducha ale zostanę przy swoim zdaniu za Eriksenem .
» 10 marca 2012, 14:34 #22
ZuczekUnited: Gdyby Eriksen zawital do nas to rowniez bym sie nie pogniewal :P
» 10 marca 2012, 14:44 #21
Lipiec19: Ktoś do środka by się przydał i odpowiedni partner dla Roo :).
» 9 marca 2012, 20:32 #20
EsEsMaN: ten kto pisze że nie potrzebujemy wzmocnień to jest błędzie kiedyś mieliśmy najlepszą pomoc na świecie a teraz ?? skrzydła mamy fantastyczna a przy dzisiejszym futbollu liczy się środek pola ale nie łudźmy się Ferguson napewno nie wyda 100 mil funtów na transfery xD
» 9 marca 2012, 20:20 #19
sisinho: Skrzydła mamy średnie - Naniemu ostatnio nic nie wychodzi ale raz na 2-3 mecze pokazuje swoją klasę. Natomiast Young w całym sezonie zagrał moze 2-3 świetne występy , reszta to przeciętność. Oczywiście nie mówię o Parku bo jak widać jest to środkowy pomocnik (co kolejny raz uświadamia nam SAF wsadzając go tam) ani o Antonio bo ma jak na razie kontuzję.
» 9 marca 2012, 20:27 #18
Rooni: Ale jak zwrócisz uwagę na to , że gdy są w rytmie meczowym cała trójka to skrzydła mamy wyśmienite :)
» 9 marca 2012, 20:29 #17
przemekol12: Zawsze uważalem Munianina za genialny talent, ale wczoraj przekonal mnie do siebie jeszcze bardziej. Pytanie tylko, czy poradzilby sobie w PL, jest bardzo zwinny, zwrotny, szybki, ma nienaganną technikę i świetny drybling, ale jest niskiego wzrostu do tego siła nie jest jego atutem. Mimo to będę zadowolony, gdy ktoś z 4 Hazard, Eriksen, Muniain, James przyjdzie na OT. Przyjżeć warto się też młodzikom - Alvaro Vadillo z Betisu i Nathan Redmond z Birm'gham.
» 9 marca 2012, 20:07 #16
Rooni: Fakt Munianin wczoraj zaliczył świetny występ . Ale jeśli się boisz o wzrost to wystarczy spojrzeć na Silve . Jeśli dałby rade ze zwinnością , techniką i dobrym ustawieniem to wzrost nie grałby aż tak wielkiej roli.
» 9 marca 2012, 20:31 #15
przemekol12: No właśnie wczoraj było widać, że zwinność, szybkość i technika wystarczyły na takich obrońców jak Rafael, Smalling, Evans do tego świetne zgranie całego Athlticu. Naprawdę jestem ZA Muniainem.
» 9 marca 2012, 21:31 #14
froncuAF: Jego wzrost to pewien problem, ale jak pokazują nam chociażby wspomniany wcześniej Silva czy Messi (chociażby główka przeciwko nam w finale CL) bez tego da się z Angielskimi drużynami grać, zresztą sam pokazał, że sobie bez problemu radzi z wyższymi zawodnikami, a przepychał się całkiem nieźle, widać na treningach często mierzy się z Llorente ;)
» 9 marca 2012, 21:40 #13
Szejp: Ok, oprócz RvP jest jeszcze genialny Song, ale to i tak wciąż mało
» 9 marca 2012, 19:56 #12
poziom9999: nie tak nisko to az nie upadniemy
» 9 marca 2012, 19:42 #11
tidde: oj co Ci się w nim nie podoba? ma dopiero 20 lat...jest dobry..ma charakter... mógłby się nauczyć wiele od Paula ..raze z Clev mielibyśmy dobrą parkę
» 9 marca 2012, 20:40 #10
LisuDevilFan: Eriksen, Hazard, Gaitan, Rodriguez - byłoby miło gdyby ktoś z nich dołączył do naszej ekipy. Najlepiej chyba pierwsza dwójka z wymienionych. Niezły mógłby być też Gotze.

Trzeba poczekać co zrobi Fergie.
» 9 marca 2012, 19:40 #9
N17: Jak znam SAF'a, to albo kupi kogoś dobrego i nieogranego znikąd typu Chicharito, lub kogoś nieogranego znikąd, typu Bebe, lub kogoś ogranego, ale jakiś wiecznie niedoszlifowany talent, typu Anderson. Na gwiazdy nie ma co liczyć. Nie wiem czy to dobrze. Dla zwykłego zjadacza chleba jak ja, to raczej nie. Ale co my się znamy ;]
» 9 marca 2012, 19:44 #8
NostraAdamus: widziałem go w akcji z Benfiką i zaprezentował się znakomicie. Wszedł z ławki i zdobył pięknego gola.
» 9 marca 2012, 19:12 #7
Draciel: Bitch please!! Mamy "dobry" skład, nie potrzeba wzmocnień ;]
» 9 marca 2012, 19:12 #6
N17: On, Anita i Eriksen i mamy ekipę, która nie będzie miala wpadek jak tak z B'burn, Newcastle, czy Bilbao.
» 9 marca 2012, 19:05 #5
mJagiela: Ale będzie kończyła sezony jak Arsenal.
» 9 marca 2012, 19:13 #4
N17: Raczej wątpie. Dojdzie to tego Rio (może nie 27/7 ale jednak), Vidić, Evra, Roo, Nani, Ash, Carrick, może Rudy z Giggsem. Oni takich filarów poza RvP nie mają. No może wcześniej Fabs, ale to przeszłość.
» 9 marca 2012, 19:42 #3
Szejp: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.03.2012 19:55

Jak na drużynę, jaką dysponuje od lat Wenger to i tak jest nieźle - tylko jedna wielka gwiazda (wcześniej dwie), kilku świetnych graczy, a reszta to marnej klasy kopacze typu SS, DJ, Bendtner czy Arshavin. Jak doliczyć do tego prawdziwą epidemię kontuzji co roku...

Gdyby jednak zarząd Kanonierów nie skąpił tak kasy, to ten zespół mógłby śmiało walczyć o najlepsze trofea w każdym sezonie.
» 9 marca 2012, 19:54 #2
N17: Im wystrczy po 1 transferze światowej klasy na każdą pozycję. Bo talenty oni mają. Kasy klub ma jak lodu. Jakby mieli takiego Fabsa znowu, w obronie np.:Vidicia, w ataku Pato, to myślę, że mieliby w tej chwili z 10 pkt wiecej. Oczywiście przy sprzyjających wiatrach ;]
» 9 marca 2012, 20:03 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.