Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Pojedynek skrzydłowych: Andriej vs Antonio

» 8 lutego 2012, 15:31 - Autor: Biafra - źródło: manutd.com
Po wyleczeniu kontuzji kostki, Antonio Valencia w ostatnich tygodniach miesiącach prezentuje wyśmienitą formę, która pozwala mu na bezproblemowe ogrywanie każdego obrońcy w Premier League.
Pojedynek skrzydłowych: Andriej vs Antonio
» Antonio jest ostatnio w wybornej formie
Menadżer FC Barcelona Pep Guardiola określił w tym tygodniu Ekwadorczyka mianem 'najlepszego obecnie skrzydłowego na świecie', podczas gdy sir Alex Ferguson jest przekonany, iż Antonio jest lepszy niż Andriej Kanczelskis, były skrzydłowy Manchesteru United do którego Valencia jest bardzo często porównywany.

- Antonio w ostatnim czasie jest fantastyczny - wyznał Szkot w wywiadzie dla Inside United. - To bardzo silny i wytrzymały chłopak, a jego umiejętność czytania gry jest wprost wyborna.

- Jest lepszym graczem niż Kanczelskis. Posiada lepszą technikę, bowiem Andriej był bardziej typem sprintera, który uwielbiał zostawiać obrońców w tyle lub też wyskakiwać zza ich pleców, podczas gdy Antonio woli samemu rozegrać piłkę, posyłając zabójcze dośrodkowania w pole karne.

Poniższy materiał filmowy porównuje obu skrzydłowych Manchesteru United, a waszym zdaniem kto jest lepszy? Antonio czy Andriej?

Kanczelskis vs Valencia:

Andriej Kanczelskis (1991-1995
Liczba występów: 132 (29)
Liczba bramek: 36
Trofea: Superpuchar Europy (1991), mistrzostwo Anglii (1993, 1994), Puchar Anglii (1994), Puchar Ligi (1992), Tarcza Dobroczynności (1993, 1994)

Antonio Valencia (2009 - obecnie)
Liczba występów: 74 (21)
Liczba bramek: 14
Trofea: mistrzostwo Anglii (2011), Puchar Ligi (2010), Tarcza Wspólnoty (2010)


TAGI


« Poprzedni news
Suarez gotowy na powitanie fanów United
Następny news »
Valencia wybrany piłkarzem miesiąca

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (38)


vip14: Bardzo dobrze. Niech gra i niech stanie się podstawowym graczem United. Glory, Glory Manchester United :-)
» 9 lutego 2012, 15:11 #38
wiktorg104: Nani ma całokształt lepszy, ale jest nie w formie a Valencia jeszcze z mięsiąc 2 był wyzywany przez was,że jest beztalenciem z jedną nogą.
Teraz Valencia jest w formie klasy Krystyny czy Robena i Riberiego
» 9 lutego 2012, 09:36 #37
MU89BECKS: Jeśli mowa o Nanim to średni skrzydłowy, który po jednym dobrym meczu występuje w kilku bezefektywnie. Valencia jest bardziej wartościowy.
» 8 lutego 2012, 20:12 #36
PanDuzeA: Całkowicie się zgadzam. Jeżeli kogoś bawią pojedyncze wyskoki, efektowny ale bezcelowy drybling, to może uważać Naniego czy Ben Arfę za bożyszcza. Faktycznie to piłkarze dobrzy i nic poza tym. Valencia natomiast od jakiś 5 meczów zdecydowanie się wybija. Ciekawe ile uda mu się utrzymać formę.
» 9 lutego 2012, 09:52 #35
Alpinek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.02.2012 19:23

Ha ha, ale mi zawsze humor poprawią ci fanboye Naniego dla niektórych jak się domyślam Nani znaczy więcej niż SAF czy nawet cały klub.
Nani to często jeździec bez głowy, nie wie co to stabilna forma i niedodawana płaczek i symulant - na szczęście w tej kwestii znacząco się poprawił,to dobry piłkarz ale przez wielu przeceniany, jest bardziej efektowny niż efektywny.

Valencia jest dużo bardziej wartościowym piłkarzem od Portugalczyka od dawna to wiem i tak jest, to prawdziwy diabeł (twardziel), jest szybki, silny, dobrze się ustawia zarówno w obronie jak i ataku, widzi dużo na boisku, ma świetne przyjecie i odbiór, znakomicie radzi sobie w destrukcji, bardzo dobrze gra w obronie, ma dobrze wrzutki i podania, świetnie się zastawia, szkoda że nie ma lewej nogi, to ideał piłkarza Fergusona, gdyby Sir Alex musiał sprzedać kogoś z w/w dwójki to by się nawet chwili nie zastanawiał, takich Nanich jest wielu, zwłaszcza w Hiszpanii, natomiast znaleźć skrzydłowego o takich preferencjach jak Valencia jest bardzo trudno, to jeden z najlepszych transferów Fergusona, szkoda że przytrafiła mu się tak straszna kontuzja,.
» 8 lutego 2012, 19:16 #34
NaniKING: wiesz co nie dyskutuje z kims kto jak widac nie zna sie nawet na pilce valencia jest dobry ale wrzuta wychodzi mu 1/10 jest wiele mniej efektowny od naniego wolniejszy i zdecydowanie gorszy i ferguson masz racje nie zastanawialby sie valencia juz by byl gdzie indziej -,-
Nani Królem na zawsze!
» 8 lutego 2012, 19:43 #33
jakubinio: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.02.2012 20:04

@Alpinek - święte słowa, masz pojęcie.
» 8 lutego 2012, 19:46 #32
NaniKING: kto?
Nani Królem na zawsze!
» 8 lutego 2012, 19:49 #31
Altair: @Alpinek
Zgadzam się z Tobą w 100%. Valencia bije Naniego o głowę. Więcej wnosi do drużyny niż Portugalczyk, który powinien zostać sprzedany przy najbliższej okazji. Jeździec bez głowy, dla którego bardziej liczą się indywidualne osiągnięcia i dryblingi od dobra zespołu. Na siłę próbuje być gwiazdą i załatać lukę po Ronaldo, ale to zdecydowanie za duże buty jak dla niego.

Za pieniądze uzyskane z jego sprzedaży można by zakupić defensywnego pomocnika z prawdziwego zdarzenia. Anderson to też niewypał i Ferguson mógłby go sprzedać dając tym samym więcej szans wychowankom takim jak Lingard czy Tunnicliffe.
» 8 lutego 2012, 20:44 #30
NaniKING: chyba ty bo jak dla cb valencia jest lepszy to spoko xD taki z cb fan naniego ;/
» 8 lutego 2012, 21:15 #29
ZuczekUnited: Gdyby Nani nie mial wahan formy, Valencia moglby mu buty czyscic.

A tak w ogole wydaje mi sie troche glupie pisac, ze Nani nie jest wartosciowy i efektywny, poniewaz jest to poniekad pisanie ze Manchester United jest slaby, bo co jak co ale Nani jest jednym z naszych najlepszych zawodnikow i bez niego nie byloby 19 mistrzostwa do ktorego sie walnie swoja gra przyczynil. W tym sezonie troche gorzej mu idzie ale to nadal swietny gracz i napewno jeden z najlepszych skrzydlowych w Europie.
» 8 lutego 2012, 21:30 #28
spOntan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.02.2012 14:36

Nani w zeszłym sezonie miał 18 asyst i 10 goli, najlepszy skrzydłowy w najlepszej lidze świata. W tym ma już 6 goli i 7 asyst. Dzięki indywidualnym umiejętnością jest w stanie odwrócić losy meczu, co chwile po głowie chodzi mi bramka chyba z zeszłego sezonu przeciwko Chelsea. Sam Cech nie spodziewał się tak precyzyjnego strzału z takiej odległości i za takiego miejsca. Valencia tak potrafi? Z całym szacunkiem dla Ekwadorczyka, ale jest on typem zawodnika-rzemieślnika. Bieganiem i wrzutkami próbuje zatuszować brak innych umiejętności.
» 9 lutego 2012, 14:35 #27
ZuczekUnited: spOntan dokladnie tak jak piszesz, Valencia to bardzo dobry rzemieslnik, ale Nani to artysta ktory jesli ma swoj dzien moze na boisku zrobic doslownie wszystko. Tylko szkoda wlasnie ze nie ma regularnie "swoich dni".

BTW chodzi Ci chyba o bramke z tego sezonu z Chelsea ;)
» 9 lutego 2012, 15:16 #26
Ave: Który tak dobrze grający skrzydłowy potrafi momentalnie odgrywać rolę bocznego obrońcy jak to miało np. miejsce w ostatnim spotkaniu przeciwko chelsea? To go właśnie czyni najlepszym na świecie, a nie jakieś statystyki ...
» 8 lutego 2012, 17:54 #25
woj92: Prawda Valencia ostatnio jest w formie, ale nawet do bardzo dobrego skrzydłowego dużo mu brakuje. Jego atuty to szybkość i wrzutki, ale o dryblingu czy zejściu do środka i strzale to jeszcze długo możemy zapomnieć. Wyprzedzając ataki na mój komentarz proponuje włączyć jakiś artykuł zaraz po finale LM, przypomnijcie sobie co pisaliście.
Co do szkrzydłowych dla mnie wymiata Bale.
» 8 lutego 2012, 17:31 #24
ZuczekUnited: Noo racja Bale wymiata ostatnimi czasy, tylko szkoda ze nieslusznie wybrano go pilkarzem zeszlego sezonu, bo byc moze naprawde sobie zasluzy ale za ten sezon
» 8 lutego 2012, 18:02 #23
NaniKING: andrej lepszy ale i tak najlepszy jak dla mnie nani -,-
Nani Krolem na zawsze!
» 8 lutego 2012, 17:18 #22
kocio10: Ty nie kibicujesz Manchesterowi tylko Naniemu. Z tego wychodzi, że powinienes się przenieść na strone fanów Naniego.
» 9 lutego 2012, 11:22 #21
18Lukasz78: Ci co wbijaja Di Marii,to chyba nie widzieli jego statystyk z tego seznou.
A co do Antosia,nie chociaż trochę zacznie używać lewej nogi,i będzie dobrze .
» 8 lutego 2012, 17:15 #20
Biafra: Di Maria - 13 asyst, 14 spotkań; Valencia - 8 asyst, 12 spotkań. Owszem jest lepszy, ale jak napisałem niżej dawno nie grał, a tutaj chodziło o 'obecnie'.
» 8 lutego 2012, 17:24 #19
Taurus: Andriej.
» 8 lutego 2012, 17:14 #18
Hachcik: Myślę, że Giggs w wieku Valencii był lepszy.
» 8 lutego 2012, 16:38 #17
spOntan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.02.2012 16:22

Valencii do najlepszych brakuje gry lewą nogą. W meczu z Chelsea było to ewidentnie widać. Bosingwa wiedząc czego się po Antku spodziewać ustawiał się bokiem i nie dał mu pograć prawą nogą, Valencia się totalnie się gubił i nie wiedział co robić :) No ale nadrabia brak lewej nogi przyspieszeniem, magiczną prawą kończyną, i walką.
» 8 lutego 2012, 16:22 #16
chudy1948: Antoś lepszy ;]
» 8 lutego 2012, 16:02 #15
deepdj: Cooooo ??!! najlepszy na świecie? haha dobre, Guardiola ma poczucie humoru, Valencia nie mieści się nawet w 10-tce, zresztą miał dobrą formę w ostatnich tygodniach ale mecz chociażby z chelsea nie był już najwyższych lotów, tacy piłkarze jak CR7, Robben, Ribery, Nani, Ashley Young, Silva, Adam Johnson, Di Maria, Walcott nie są gorsi...
» 8 lutego 2012, 15:58 #14
chudy1948: Walcott ?? Di Maria ?? szczerze wątpie.
» 8 lutego 2012, 16:02 #13
ZuczekUnited: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.02.2012 16:06

Moze i w 10-tce nie jest, co nie zmienia faktu ze jest bardzo dobry. Adam Johnson i Walcott lepsi od niego?! Jak mozna ich porownywac w ogole...
» 8 lutego 2012, 16:05 #12
pawlak0908: Walcott obecnie nie gra nic, tylko jeden mecz mu wyszedł co wygrali 7:1 a reszta od kilku miesięcy to jego porażka. Robben co chwile ma kontuzje, Ribery już nie gra tak jak kilka sezonów temu a Silva jest rozgrywającym i gra częściej na środku już na skrzydle. Też jestem zdania, że nie jest najlepszy, szkoda że nie jest obu nożny bo byłby wtedy większym zagrożeniem dla rywala ale na pewno obecnie jest jednym z najlepszym typowym skrzydłowym, bo np CR7 nie jest typowym skrzydłowym.
» 8 lutego 2012, 16:20 #11
Biafra: @deepdj - to raczej Ty mnie rozbawiłeś. Po pierwsze CR7 i Silva to nie skrzydłowi, więc automatycznie odpadają. Robben - nawet kibice Bayernu nie chcą go w wyjściowej jedenastce, Ribery to samo. Nani - dawno nie zagrał na takim poziomie jak kiedyś, a przecież mówimy o 'obecnie', co też wyklucza nam Younga. A Di Maria, Johnson, Walcott - daaaaaawno ich nie widziałem dobrze grających przez kilka spotkań z rzędu.
» 8 lutego 2012, 16:51 #10
ZuczekUnited: Biafra masz racje po za Di Maria, teraz jest kontuzjowany ale przed kontuzja gral wybornie, wiem bo czesto ogladam mecze realu ze wzgledu na CR.
» 8 lutego 2012, 17:59 #9
Biafra: @Zuczek - nie gra od grudnia bodajże, jak dobrze kojarzę. Więc słowa Pepa, mają potwierdzenie.
» 8 lutego 2012, 19:04 #8
devious: Walcott hahahahahha zaraz umrę ze śmiechu :)

obecnie (czyli okres styczeń luty) najlepszy jest Bale, a Valencia jest zaraz za nim - CR7 to ciężko oceniać bo obecnie nie gra jako klasyczny skrzydłowy, do tego znacznie odstaje od Bale'a i Valencii jeżeli chodzi o grę obronną (Bale i Antonio grywali na boku obrony, wyobraźcie tam sobie Ronaldo)
» 8 lutego 2012, 20:48 #7
ZuczekUnited: Devious niby tak, ale przypomnij sobie el clasico jak swietnie pokryl Alvesa, zdaje mi sie ze Ronaldo jest na tyle dobrym pilkarzem ze moglby przyzwoicie zagrac na boku obrony, ale po co marnowac tak swietnego w ofensywie pilkarza na gre obronna ;)
» 8 lutego 2012, 21:24 #6
NNAANNII17: Dobra od Kanczelskisa jest lepszy ale nie przesadzajmy z wypowiedzią Guardioli. To że Nani miał mały spadek formy to nie czyni go najlepszym skrzydłowym świata.
» 8 lutego 2012, 15:38 #5
inekk10: Pep powiedział że Valencia jest OBECNIE najlepszym skrzydłowym świata .
» 8 lutego 2012, 15:43 #4
Jakniejaktak: zależy jak zinterpretujesz obecnie...
» 8 lutego 2012, 15:45 #3
RobvanKlu5i: a jakiś link do tej wypowiedzi??
» 8 lutego 2012, 15:53 #2
NNAANNII17: Widac że przeczytałeś tytuł news'a i od razu przystąpiłeś do komentarzy
» 8 lutego 2012, 18:09 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.