Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Nie Amos, a Kuszczak zagra z Chelsea?

» 2 lutego 2012, 18:17 - Autor: Biafra - źródło: click-manchester.com
Według doniesień dzisiejszej angielskiej prasy Manchester United zamierza w niedzielnym meczu z Chelsea postawić na Tomasza Kuszczaka.
Nie Amos, a Kuszczak zagra z Chelsea?
» Polak może niespodziewanie wrócić do pierwszego składu
Jak informowaliśmy rano, na treningu przed spotkaniem ze Stoke City poważnej kontuzji stawu skokowego doznał Anders Lindegaard przez którą nie zagra przez najbliższych kilka tygodni.

Drugi z podstawowych bramkarzy Czerwonych Diabłów - David de Gea wciąż narzeka na drobny uraz, przez co jego występ w niedzielę stoi pod dużym znakiem zapytania.

Wprawdzie we wtorkowym pojedynku na Old Trafford z Garncarzami w bramce mistrzów Anglii pojawił się młodziutki Ben Amos, jednak to właśnie Kuszczak ma zagrać z The Blues. Polak w środę wystąpił w meczu rezerw z Oldham Athletic, podczas którego zachował czyste konto.

Dodatkowo, jak podaje Daily Mail, Tomek odbył w środę i czwartek dodatkowe treningi, aby jak najlepiej przygotować się do meczu z Chelsea.


TAGI


« Poprzedni news
Rafael: Fortuna mi nie sprzyja
Następny news »
Wayne i Tom z wizytą w posiadłości Owena

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (101)


adamek: oby De Gea
» 5 lutego 2012, 12:30 #92
Liversoon: Kuszczak dawno nie bronił i niewiadomo jaką ma formę.
Będzie co będzie.
» 4 lutego 2012, 21:21 #91
adamek: no Tomek niech zagra tylko żeby jakiejś szmaty nie puściłł
» 4 lutego 2012, 17:05 #90
skejcik8: Ferguson da mu pograć troche, żeby jego morale sie podbudowały a potem przedłuży z nim kontrakt i nie bedzie grał
» 4 lutego 2012, 09:42 #89
tojapl: Mam nadzieje ze Tomek zagra.
» 4 lutego 2012, 11:35 #88
vip14: Jakby Kuszczak grał i jakby dobrze ten mecz zagrał to mógłby zostać numerem 2 wśród bramkarzy w United :D
» 3 lutego 2012, 21:05 #87
danio14kw: Nareszcie Ferguson przejrzał na oczy. Przecież taki Kuszczak jest 100 razy lepszy od Amos'a. Potwierdza to fakt, ze Amos zaczynał grę jako pomocnik. A Kuszczak (wg mnie) należy do 3 trójki najlepszych polskich bramkarzy (razem ze Szczęsnym i Fiabiańskim). GG MU
» 3 lutego 2012, 17:31 #86
woju12: Ja również chciałby zobaczyć Tomka między słupkami w meczu z Chelsea, ale to jest raczej niemożliwe. Na 99% w bramce zobaczymy Davida.
Z resztą najważniejsze jest, aby zdobyć 3 pkt!
» 3 lutego 2012, 14:13 #85
roonneyyyyy: To juz jest pewne Kuszczak nie zagra a zagra zamiast niego De Gea :)
» 3 lutego 2012, 11:54 #84
Mike91: Je jestem za Kuszczakiem.Nie chodzi mi o to ,że jest Polakiem ani o to ,że osobiście go poznałem.Tomek ma największe doświadczenie w PL,jest jednym z najlepszych bramkarzy jeśli chodzi o grę na lini.Co prawda ma problemy z grą na przedpolu,ale jest w tym i tak lepszy od Davida.Tak więc #29 od pierwszych minut!!
» 3 lutego 2012, 11:36 #83
Kacper29MU: Kuszczak powinien być teraz numerem 1 w składzie Manchesteru United.
» 3 lutego 2012, 11:30 #82
mJagiela: Jestem Ziemianinem.

Chcę w bramce ziemniaka.
» 3 lutego 2012, 10:42 #81
NanoUnited: Mam nadzieje że to żarcik taki i wystawimy De Gee
» 3 lutego 2012, 07:51 #80
Kam8043: Dokładnie. Jestem Polakiem, ale Kuszczak na bramce z Chelsea to nie jest najlepszy pomysł. Co innego, gdyby SAF wstawiłby go ze Stoke.
» 3 lutego 2012, 09:36 #79
MarcinAnderson1: bez kitu Masz rację Nano.
Kuszczak mało grał w tym sezonie w 1 drużynie. Niechcemy tego by zagrał jak w meczu z BlackB... w poprzednim sezonie.
» 4 lutego 2012, 03:08 #78
IceBox: może i dobry pomysł ma nadzieję ze naprawdę doby ale żeby potem nie była ze to wszystko wina Kuszczaka
» 3 lutego 2012, 03:04 #77
Polson: Z naszego punktu widzenia to nie taki głupi pomysł.

Co jak co, ale w naszych bramkarzach coś jest :)

Na 100% cieszylibyście się gdyby Kuszczak świetnie bronił (czyt. ratował nam dupe)
» 3 lutego 2012, 01:06 #76
MatiMU10: Pamiętacie jego debiut? :D Chłop wchodzi po czerwieni dla Edvina i z miejsca broni karnego w meczu z Arsenalem :) Chcę powtórki z Chelsea, ale z innym wynikiem końcowym :D
» 3 lutego 2012, 01:03 #75
MatiMU10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.02.2012 01:13

No, nie bylo akcji z kartka ale bodajze wtedy zszedł Edvin po kontuzji
» 3 lutego 2012, 01:11 #74
Klimaa: Ciężko się cieszyć, lepiej aby zagrał na wyższym poziomie niż w pamiętnym meczu z Blackburn..
» 2 lutego 2012, 23:20 #73
DiegoMUFC: Nie wiem czemu, ale mam dziwne przeczucie, że Tomek zagra i pokaże jak się broni. Jak wyjdzie na agresorze i zacznie w polskim stylu kurw*ć po wszystkich to jeszcze 3:1 wygramy... Mam nadzieje że to nie jest tylko moja wyobraźnia...
» 2 lutego 2012, 22:31 #72
lewy123: Jak dla mnie bomba ;D
» 2 lutego 2012, 22:27 #71
RadsonRadson: Myślałem , że De Gea wróci na ten mecz ... Martwię się czy z Tomkiem w bramce wygramy na Stamford Bridge .
» 2 lutego 2012, 22:24 #70
kalek: Ja jestem troche sceptyczny, Kuszczak miał bardzo długą przerwe. Jest dobrym bramkarzem, co potwierdził zastępując VDS w bramce w zeszłym sezonie w paru kolejkach, ale to już ponad rok minął kiedy stał na bramce w meczu, w którym są do zdobycia arcy ważne punkty.
» 2 lutego 2012, 22:17 #69
DeeJay: Kuszczak miał długą przerwę, ale meczową, myślisz, że jak nie gra meczy to się leni? W ostatnim wywiadzie J. Dudek mówił, że tacy bramkarzy mają jeszcze więcej treningów.
» 2 lutego 2012, 22:42 #68
xCleverley: no liczę na to,że zagra.! ;) tylko ,żeby nie zabrakło mu ogrania i rytmu meczowego
» 2 lutego 2012, 21:56 #67
boger: A moim marzeniem jest aby zagrał Pogba od 1' :P , do tego strzeli gola i zagra znakomity mecz :]
» 2 lutego 2012, 21:31 #66
plexide69: Szkoda że nie ma lubię to miałbyś mój głos ;d
» 2 lutego 2012, 21:48 #65
Martin: Masz szczęście, że marzenia nie są karane. Dostałbyś dożywocie.
» 3 lutego 2012, 08:55 #64
ManUtdFun: To dopiero byłaby historia. Tomek nie gra 1,5 roku w piłkę, jest zły, udziela wywiadu, w którym nazywa się niewolniekiem. Wydaje się, że nie ma już żadnych szans na powrót do bramki. Otwiera się okno transferowe. Nikt nie chce go ani kupić ani wypożyczyć. Jego sytuacja wydaje się być gorzej niż beznadziejna a tu nagle... występ w jednym z ważniejszych meczów w tym sezonie... :D
To byłoby coś niesamowitego, ale sam nie wiem co o ty myśleć. Długo nie grał w pierwszym składzie, za to Amos jest niedoświadczony. Ja ciągle mam nadzieje, że De Gea wróci, bo mimo iżostatnio mu nie idzie wydaje się być najpewniejszy z całej trójki. Jak to będzie... :D??
» 2 lutego 2012, 21:08 #63
mrbartek: Wreszcie ktoś napisał coś sensownego...
Piwo dla tego pana
» 2 lutego 2012, 21:26 #62
patrycjusz08: Popieram! Mądre słowa!
» 3 lutego 2012, 03:06 #61
Martin: Amos był zestresowany, nic dziwnego. Młody bramkarz debiutujący w Premier League. "Doświadczony" Kuszczak też był mega zestresowany, spanikowany i przestraszony w kwietniowym (bodajże to był kwiecień) spotkaniu z B'burn - również nic dziwnego. Może i nie mnie to mówić, ale żaden brak ciągu meczowego nie tłumaczy takiej postawy u 30letniego golkipera tak wielkiego klubu, jakim bez wątpienia jest United.
» 3 lutego 2012, 08:53 #60
lukasmatrix125: no już haha!!kuszczak na mecz z chelsea kompletna bzdura bzdura!!
» 2 lutego 2012, 21:04 #59
Crisyne1: dlaczego ? Jest lepszy od Amosa
» 2 lutego 2012, 22:41 #58
eris: Sir Alex musi byc chyba na haju, że wystawi kuszczaka na mecz z chelsea. Niebiescy by na pewno przegrali ale teraz to zaczynam się bac.
» 2 lutego 2012, 20:43 #57
chlebos: Tomek jest 100 razy pewniejszy od De Gei ! W ogóle De Gea to nieporozumienie w Manchesterze United . Proponuje żeby Igor Akinfiejew wszedł w szeregi UNITED ! bo z takimi bramkarzami ciężko będzie, chodziarz nie powiem że Anders Lindegaard s0bie nie radzi w bramce bo jest pozytywną postacią kiedy gra i nie popełnia kardynalnych błędów !! Lecz myśle że potrzebujemy wzmocnienia na pozycji bramkarza !!
» 2 lutego 2012, 20:18 #56
Martin: Ten panikarz ma być wzmocnieniem na bramce? Chciałbym, żeby tak było, bo dobro United najważniejsze, ale znając życie i mając w pamięci ubiegłoroczny rewanżowy mecz z Blackburn na Ewood Park - szanse są małe.
» 2 lutego 2012, 21:04 #55
Crisyne1: chlebos - ty jesteś nieporozumienie
» 2 lutego 2012, 22:42 #54
chlebos: po prostu wyrażam swoją opinie ! a ty gówniarzu jeżeli masz odmienne zdanie to napisz to normalnie a nie jak prostak !
» 3 lutego 2012, 13:29 #53
wrobel1992: Jestem ciekaw jak to wszystko się skończy. Jeśli Tomek wyjdzie w podstawie to będę mile zaskoczony i mam nadzieję, że nas nie zawiedzie. Oceniam szansę na jego występ około 25%
» 2 lutego 2012, 20:15 #52
mava3345: Ferguson go nie wpuszcza bo się boi jego dryblingów. :D
» 2 lutego 2012, 20:06 #51
designer: drybluje jakby z nim cos nie tak. W zyciu nie widzialem nawet bramkarza z tak slabymi umiejetnosciami technicznymi.
» 2 lutego 2012, 20:30 #50
7iverson7: Dawno się tak nie przestraszyłem wchodząc na tą stronę.
» 2 lutego 2012, 20:06 #49
Martin: Ty też masz dreszcze? ;)
» 3 lutego 2012, 02:28 #48
Lumpy94: ta najlepiej to ściągnąć VdS z emeryturki :P może by jeszcze sir Bobby Charlton zagrał? :)
myślę że Tomek sobie poradzi.
» 2 lutego 2012, 19:31 #47
N17: To 1 to nie jest zły pomysł :D
» 2 lutego 2012, 19:37 #46
N17: To ja jednak chyba wolę Amosa...
» 2 lutego 2012, 19:24 #45
koniu21: Jak by Kuszczak był słaby to by go nie kupowali do Manchesteru United, więc nasz Tomek raczej coś potrafi skoro zainteresowali się nim specjaliści z United, moje zdanie...? Tak, Kuszczak ma szanse przebić sie do pierwszego składu United oraz rozegrać wspaniały mecz z Chelsea, tyle mojego zdania. Pozdrawiam, Koniu :-)
» 2 lutego 2012, 19:23 #44
mateuszr20471: W kazdym klubie potrzebne sa gwiazdy, mlodzi pilkarze, ktorzy w przyszlosci moga zostac jednymi z najepszych oraz ci, ktorzy siedza na lawie i w razie potrzeby wskakuja do skladu, wlasnie w takim celu przyszedl Tomek. Pozniej bylo narzekanie, Fergie sie wkurzyl i postanowil dac Kuszczakowi lekcje pokory, szkoda, bo mysle, ze gdyby Tomek regularnie gral to spokojnie zalapalby sie na Euro, moze nie jako numer 1, ale jako numer 2 czy 3 owszem.
» 2 lutego 2012, 20:08 #43
Pauleta77: przypominam, że kiedyś Rasialdo grał w Tottenhamie, a sam Manchester kupował "gwiazdy", przykładowo doskonale wszystkim znany Bebe, także to, że tu jest nie oznacza, że jest dobry
» 2 lutego 2012, 21:41 #42
Edwin13: Teraz tylko sie stresować czy tomka nie zje stres,
» 2 lutego 2012, 19:10 #41
happydevil: hahah rozwaliłeś mnie tym ;p
» 2 lutego 2012, 19:18 #40
GloriaMU: Dobrze by było .. :]
Ale nie wiadomo w jakiej jest formie , czy gra na dobrym poziomie ..?
» 2 lutego 2012, 19:03 #39
Fabio: Niech się de Gea leczy szybciej ,bo inaczej leżymy i kwiczymy w meczu z Chelsea !!
Boże dopomóż !!
» 2 lutego 2012, 19:01 #38
65432123456: to jak de Gea bronił przeciw Blackburn i Liverpoolowi powinno go skreslic zupelnie jesli ktokolwiek ma sie szybko kurowac to Lindegaard
» 2 lutego 2012, 21:00 #37
Crisyne1: cyferki - pewnie nawet nie oglądałeś tych dwóch meczów i powtarzasz za innymi jak papuga. Niestety większość tutaj znawców komentujących nie oglądają meczów i powtarzają po wszystkich
» 2 lutego 2012, 22:44 #36
orion: Nie zdziwie sie jak Kuszczak nie bedzie chcial bronic vs chelsea.....
Najlepsza opcja bedzie to powrot VDS :D
» 2 lutego 2012, 18:56 #35
czerwonydevil: Nie żebym chciał być pesymistą, ale obawiam się, że będzie tak, iż jak Tomek wpuści babola, 3/4 z tych którzy są tacy zafascynowani jego występem, wykopią go z United jak najprędzej.

Ja osobiście wolałbym ujrzeć Tomka od Amosa, ale po cichu liczę na powrót Davida.
» 2 lutego 2012, 18:52 #34
koniu21: Może i masz racje, lepiej zeby nie grał.... ale pomyśl bardziej optymistycznie, jeżeli Tomek zagra i popisze się kilkoma świetnymi interwencjami przeciwko Chelsea, moim zdaniem to jest szansa dla Tomasza i niech lepiej ją wykorzysta. :-)
Bo powiem wam szczerze ze chciał bym widzieć polaka w pierwszej 11 United, jeżeli wpuści "babola" jak ty to nazwałeś to w sumie i tak nic nie straci ponieważ, i tak ma nikłe szanse zeby przebić sie do pierwszego składu i prawdopodobnie odejdzie z united. Ale jak juz wspomniałem wczesniej, trzeba patrzyc na swiat bardziej optymistycznie, trzeba uwierzyc a może Tomek pogra pare dobrych lat dla united i odejdzie lubiany tak jak Edvin VDS
» 2 lutego 2012, 19:14 #33
designer: ja go "wykopalem" juz dawno i cieszylem sie ze gra w rezerwach, bo to poziom odpowiedni dla tego przeciwienstwa bramkarza. Przykro mi to mowic, ale United ma bardzo slabiutkich bramkarzy w tym sezonie. Juz kiedys tak bylo i niezbyt dobrze to sie zakonczylo. Czas wiec pomyslec o sprowadzeniu bramkarza nawet po 30-stce z solidnym reprezentacyjnym stazem. Inaczej bedzie krucho w kazdym meczu, bo miec takiego Kuszczaka czy De Gee w skladzie to istny wstyd i zenada by jeden z najlepszych klubow swiata posiadal bramkarzy ktorzy nie graja w doroslych reprezentacjach (nie mowie tu o Lindegaardzie)
» 2 lutego 2012, 20:33 #32
AGa18: koniu21--> Odejdzie lubiany jak Van Der Sar?? Sory, ale Kuszczak nie dorasta Holendrowi nawet do pięt.. Nigdy nie będzie w United równie zasłużony jak Edwin..
Gdyby mu naprawdę zależało na regularnej grze, odszedłby dawno.. Jak widać woli dostawać $ za grzanie ławy i ''bycie bramkarzem United''..
» 2 lutego 2012, 20:35 #31
czerwonydevil: Z tego co wiem, to Tomek chce odejść, ale Fergie go nie chce puścić, więc to nie tylko wina Tomasza.
» 2 lutego 2012, 22:20 #30
spOntan: Ferguson wolał postawić ze Stoke na Amosa, a z Chelsea nagle postawi na Kuszczaka? De Gea będzie stał w bramce na Chelsea.
» 2 lutego 2012, 18:51 #29
koniu21: Należy pamiętać ze Kuszczak jest bardziej doświadczony od młodego Amosa, więc może Ferguson czuje ze Kuszczak pokaże się z dobrej strony, i zachowa zimna krew w ważnych interwencjach :-) De Gea przeziebił sie 29.01 a mecz jest 05.02, więc mało by miał czasu na wyleczenie grypy i przygotowanie się do meczu, przeciez chory nie będzie trenował w taki mróz.
» 2 lutego 2012, 19:19 #28
mateuszr20471: Oczywiscie, ze Tomek jest lepszy od Amosa, jednak uwazam, ze to Anglik powinien wyjsc w skladzie. Kuszczak bardzo malo gral w rezerwach, w pierwszej druzynie nawet nie zagral minuty. Amos jest w rytmie meczowym, a postawienie na nieogranego Kuszczaka mogloby sie zle skonczyc.
» 2 lutego 2012, 18:49 #27
Roo10ney: Nie wiadomo na ile Tomek jest przygotowany, więc nie nam to oceniać. Ferguson wie najlepiej na kogo postawić, trzeba mu zaufać, ale osobiście chciałbym żeby Kuszczak wkońcu pokazał co potrafi.
» 2 lutego 2012, 18:58 #26
Alaan: De Gea ma problemy ze wzrokiem, co mnie bardzo dziwi, gdyż przy badaniach przed przystąpieniem do danego klubu jest to rzecz sprawdzana bardzo dokładnie. Według mnie to 'przeziębienie' to przykrywka, ale mogę tylko gdybać, bliżej nie mamy wszyscy zielonego pojęcia.

Co do Tomka - jeżeli jest to wiarygodna informacja, cóż, cudownie. Obiektywnie patrząc mielibyśmy dwóch polaków w dwóch czołowych klubach na bramce. Jedno mnie tylko zastanawia, jak będzie wyglądał ten mecz? A może wyglądać różnie...

Pierwszy scenariusz, którego Kuszczakowi nie życzę - zje go stres i popełni niewymuszone błędy. Czasami gdy chce się czegoś bardzo to wychodzi klapa, sami o tym wiemy. Miał odchodzić z United, ciekaw jestem jak psychicznie do tego podejdzie.

Drugi, mianowicie nie będzie miał za wiele do roboty i zostanie zapamiętany tak samo jak występ Amosa. Byłoby to bezpieczne, ale znów po wykurowaniu się Davida i Andersa Tomek spadłby na drugi/trzeci plan.

Trzeci scenariusz, koszmarny. Chelsea będzie oddawać masę strzałów jak to czyniły wszystkie drużyny (na nasza bramkę oddano ich najwięcej) i nasz rodak niestety nie poradzi sobie z ową nawałnicą. Kuszczak również nie najlepiej grał nogami, wszystko będzie loterią.

No i ostatnie zestawienie z mojej listy 'gdybania', mianowicie czwarty barmkarz United zostanie bohaterem meczu. Będzie bronił trudne strzały, zagra dobrze na przedpolu, włączy się czynnie w zwycięstwo, na które wszyscy liczymy. Czy tak będzie? Zobaczymy.

Trzymam kciuki za Kuszczaka, polscy goalkeeperzy zawsze sławili się wysokim poziomem, ja bardzo chętnie obserwowałbym poczynania rodaka w United. Los Tomka ułoży samo życie, może dobry występ pozwoli mu na walkę o bramkę Diabłów (sytuacja jest korzystna, gdy bronił VDS nie było o tym mowy) lub pozwoli mu na dobry transfer.
» 2 lutego 2012, 18:47 #25
mJagiela: De Gea ma najzwyklejszą wadę wzroku, przez co poza boiskiem nosi okulary (do czytania czy na stałe, nie wiem, ale nosi). Nie zawsze wada jest lekka. Czasem dasz radę wyleczyć, czasami coś się komplikuje.

Przestańcie wielcy kibice patrioci pisać o tym Kuszczku, jest cienki. A z Chelsea zagra już zdrowy zapewne de Gea.
» 2 lutego 2012, 18:50 #24
Szakal: Śmieszą mnie te wpisy o wadzie wzroku De Gei. Co z tego, że ją ma. Na świecie istnieje coś takiego jak soczewki kontaktowe. Można z tym żyć... ba można z tym nawet grać... baaa można nawet uprawiać zawodowo sport bez jednego oka (patrz K.Bielecki).
» 2 lutego 2012, 19:00 #23
DavidKu: Jezu ileż można czytać o tej wadzie wzroku czy poziom inteligencji tutaj jest taki niski? De Gea jest dalekowidzem, zwyczajna wada wzroku. Nosi sie okulary lub soczewki można ją skorygować operacyjnie. Na meczach de Gea nosi soczewki co w żaden sposób mu nie przeszkadza, po sezonie zrobi sobie operacje i nie będzie musiał ich nosić. To nie jest żadna ukryta wada czy coś co w jakiś sposób osłabia jego zdolności.
@Beckie
,,Nie zawsze wada jest lekka. Czasem dasz radę wyleczyć, czasami coś się komplikuje.''
Podejrzewam że Ty rozumiesz o co chodzi ale z tego co napisałeś kolega powyżej (który juz widzi spisek) wywnioskuje że nasz bramkarz jest niemal inwalidą i kompletnie nie nadaje się już do składu bo jest ociemniały...
» 2 lutego 2012, 19:03 #22
blejd7: Tylko, że soczewki powodują dyskomfort przez co często oczy łzawią albo może wystąpić uczucie, że coś w oku jest. Wiem bo sam gram w soczewkach. Tak czy inaczej jego błędów nie można tym tłumaczyć, bo po prostu podejmował złe decyzje.
Mam nadzieję, że jeżeli zagra Tomek to pokaże się z dobrej strony i pokaże Hiszpanowi, że jego cena nie oznacza biletu na grę w bramce United. Jestem fanem talentu Davida ale najważniejsze jest zwycięstwo i SAF musi zdecydować, który bramkarz lepiej poradzi sobie w arcyważnym meczu z Chelsea
» 2 lutego 2012, 20:20 #21
Alaan: Jak ja kocham to, ubóstwiam, uwielbiam, gdy ktoś przy moim wpisie skupia się na jednym zdaniu i rozkłada je na czynniki pierwsze wyrażając swoje niezadowolenie. De Gea ma problemy ze wzrokiem, kropka, koniec, co jest niezrozumiałego w tym swierdzeniu, żeby podważać mój, cytując, poziom inteligencji? Czemu mam wnioskować, że nasz bramkarz jest niemal inwalidą? Irytują mnie odpowiedzi w których za grosz jest argumentacji. Sam mam wadę wzroku i wiem, że to potrafi komplikować grę, ponieważ sam gram. Próbowałem swoich sił również na bramce i piłka, która jest uniesiona na tło nieba, w dodatku biała jest czasami dość trudna do wyłapania. Mniejsza, znowu pewnie ktoś się rozpisze, że niebo jest niebieskie, a trawa zielona. Skąd wiesz, że wada nie ulega rozwojowi? Może potrzebna jest już teraz operacja, aby nie pogorszyć stanu? Nie wiesz, nie pisz, kropka.

Skupmy się na Tomku Kuszczaku, o nim miała być rozmowa, o nim było 95% mojego wpisu (oczywiście 95% na oko, zaraz ktoś wyliczy liczbę liter i stwierdzi, że podałem złe dane). Nasz rodak nie grał prawie 1,5 roku, ale gdy zastępywał VDS spisywał się bardzo dobrze, nie wiem dlaczego usiadł na ławce, ba - stracił nawet kontakt z bramką. Liczę, że nasza obrona zagra przeciętnie i Tomek będzie miał okazję się wykazać - innego wyboru nie ma. Ogólnie jest to mecz, na który czekam z największą ochotą w tym sezonie. Mam nadzieję, że nie przeżyję rozczarowania gdy w bramce zamiast Kuszczaka zobaczymy Amosa.
» 2 lutego 2012, 22:55 #20
Martin: @Beckie, brawo i dzięki, utwierdziłeś mnie w przekonaniu, że futbolowy patriotyzm to idiotyzm. Rzecz jasna zgadzam się z Tobą i cieszę się niezmiernie, że nie tylko ja mam takie zdanie na temat Puszczaka. Nic dodać, nic ująć - jest cienki.
» 3 lutego 2012, 02:18 #19
mJagiela: @Yaankes. No właśnie problem w tym, że on nie ma szans na grę, a takie coś nakręcają tylko media w Polsce. Na bank zagra z Chelsea, po przerwie z poważnym futbolem od maja i po tym, jak Ferguson na Stoke wolał wystawić Amosa.

Powodzenia, patrioto.

PS. Znajdź sobie jakiś polski klub, nie będziesz miał problemu z płakaniem, że Polacy nie grają.
» 3 lutego 2012, 06:11 #18
tomManUnited: No z Chelsea to ja nie wiem czy uda mu się zachować czyste konto no ale bd trzymał za niego kciuki w końcu to mój imiennik no i rodak.
» 2 lutego 2012, 18:41 #17
Martin: Imiennik, rodak.. a jak się to ma do Manchesteru United?..
» 3 lutego 2012, 02:27 #16
tomManUnited: No o najważniejszym zapomniałem ;/
Jest bramkarzem mojego ukochanego jedynego klubu ;)
» 3 lutego 2012, 10:32 #15
dakaczmarczyk: Stawiam na Kuszczaka ;P
» 2 lutego 2012, 18:41 #14
Rooni: Ja to się zastanawiam , po cholere ten De Gea siedział wczoraj w taką pogodę na stadionie i oglądał mecz skoro niby jest chory ? Nie powinien sie kurować w domu skoro taki obolały jest?
Jedynie to mnie tylko zastanawia , bo uważam to za dziwne jeśli piłkarz jest chory , a siedzi i ogląda 90minut meczu na stadionie w Anglii w zimę.
Wierzę , że De Gea pokaże się dobrze i wykorzysta tą kontuzję Linde.
» 2 lutego 2012, 18:32 #13
repcak: Też się nad tym zastanawiałem. Co do Tomka w następnym meczu to już sam nie wiem, niech to będzie dla niego spotkanie ostatniej szansy.
» 2 lutego 2012, 18:36 #12
Pauleta77: Oczywiście świetna wiadomość, byle tylko nie odwalał takich rzeczy jak w zeszłosezonowym meczu z Blackburn
» 2 lutego 2012, 18:31 #11
erni93: To jest dla Niego wielka szansa,mam nadzieje ,że jej nie zmarnuje.
» 2 lutego 2012, 18:29 #10
michalek1993: Według doniesień dzisiejszej angielskiej prasy...
A według mnie zagra de Gea
» 2 lutego 2012, 18:28 #9
koza128: Że akurat w takim momencie sezonu kontuzje bramkarzy...to może wpłynąć na walke o tytuł :(
» 2 lutego 2012, 18:27 #8
Sanitarium: Amosa od Tomka wolisz? o matko... mało o Tomku wiesz... A ja modle się by bronił Tomek i pokazał swoje możliwości.
» 2 lutego 2012, 18:24 #7
krzysiek8: Super świetnie,nie mogą się doczekać aby się Udało Tomkowi zagrać będzie super :).
» 2 lutego 2012, 18:22 #6
07041999: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.02.2012 18:22

zasługuje na to Tomek
» 2 lutego 2012, 18:22 #5
00NANI00: Ja jednak wolę chyba Amosa :)
» 2 lutego 2012, 18:21 #4
AgEnT: Ale bym miał radochę jakby Tomek bronił :D
» 2 lutego 2012, 18:21 #3
Bovver: byłoby bardzo fajnie ujrzeć Tomka ;) Tyle ze ja go niestety nie ujrzę nie bede miał możliwości pogladania meczu :/
» 2 lutego 2012, 18:19 #2
Martin: Szczerze współczuję, nie wyobrażam sobie podobnej sytuacji u siebie. Co klasyk to klasyk :) z drugiej strony zazdroszczę, bo jeśli to Kuszczak wyjdzie w pierwszym składzie zaoszczędzisz sobie stresu :] Ci, którzy będą oglądać pewnie troszeczkę pocierpią...
» 3 lutego 2012, 08:45 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.