Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Glazerowie dali fundusze na transfery

» 6 stycznia 2012, 09:22 - Autor: Biafra - źródło: independent.ie
Wprawdzie plany rodziny Glazerów o zawojowaniu Giełdy Papierów Wartościowych w Singapurze nieco się opóźniają, to sir Alex Ferguson dostał zielone światło na sprowadzenie do Manchesteru United nowych piłkarzy podczas zimowego okienka transferowego.
Glazerowie dali fundusze na transfery
» Właściciele klubu nie zamierzają ograniczać szkockiego menadżera
Szkocki menadżer w ostatnich tygodniach spotyka się z ogromną falą krytyki, spowodowaną odpadnięciem klubu z Old Trafford z Ligi Mistrzów oraz słabszymi występami w Premier League. Fani oraz eksperci zarzucają sir Alexowi posiadanie zbyt słabego składu, który wobec licznych kontuzji graczy United w niektórych meczach jest mocno eksperymentalny.

Ferguson jednak z uporem maniaka powtarza, iż dysponuje odpowiednio silną drużyną i o wzmocnieniach Czerwonych Diabłów w najbliższym czasie nie ma najmniejszej mowy.

Być może teraz gdy amerykańscy właściciele klubu dali Szkotowi zielone światło na transfery, aby sprowadzić na Old Trafford niezbędnych menadżerowi United piłkarzy sytuacja ulegnie zmianie. Wprawdzie mistrzowie Anglii w dalszym ciągu mają dług o wartości 433 milionów funtów, a podbój Giełdy Papierów Wartościowych nie idzie po myśli rodziny Glazerów to klub w dalszym ciągu posiada fundusze na transfery, które w każdej chwili, mogą zostać oddane do dyspozycji sir Alexa.

Nieoficjalnie mówi się o kwocie 45 milionów funtów, dzięki którym Manchester United miałby dokonać zakupu dwóch klasowych piłkarzy, mających pomóc Czerwonym Diabłom w obronie mistrzowskiego tytułu. Jak wobec takiej zmiany zachowa się Ferguson, przekonamy się z pewnością wkrótce, gdyż albo na Old Trafford zawitają niespodziewanie nowe twarze albo też Szkot po raz kolejny wyzna, iż wzmocnień nie potrzebuje.


TAGI


« Poprzedni news
Problemy kadrowe City przed derbami
Następny news »
Lampard może trafić na Old Trafford?!

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (52)


vip14: Bardzo dobrze .
» 7 stycznia 2012, 13:09 #51
tom90: Oni sypnęli kasą, ale co z tego skoro Ferguson jak zwykle będzie oszczędzał i po okienku transferowym znowu będzie wychwalał pod niebiosa młodzież United która faktycznie jest świetna, ale bez transferów nie dogonimy ścisłej czołówki światowego futbolu.
» 7 stycznia 2012, 11:53 #50
Haniel: SAF chce wszystkim udowodnić, że jest genialnym szkoleniowcem, że uda mu się ugrać coś tym składem. Czy ma rację? Przekonamy się na koniec sezonu.


A autor newsa trochę na interpunkcją by posiedział ;)
» 7 stycznia 2012, 10:01 #49
bulka1234: Coś mi się wydaje że przy wodzy SAF, wygramy w tym roku Ligę Mistrzów. Zakupiliśmy w tym sezonie prze świetnych zawodników , światowej klasy i również czuję że 20 puchar Anglii jest nasz.Oby tak dalej! Go Go United!
» 6 stycznia 2012, 18:51 #48
Zeppelin: Skąd Ty się urwałeś ziomek, odpadliśmy z Ligi Mistrzów.
» 6 stycznia 2012, 21:52 #47
Ulquiorra: chyba go zawiodłeś, w jego świecie United pewnie było w finale :D
» 6 stycznia 2012, 22:20 #46
welllone: 45 mln i dwóch klasowych piłkarzy brzmi nielogicznie. Obecne ceny sprawiają, że za 45 mln to można kupić jednego klasowego piłkarza.
Którego zapewne i tak nie kupimy skoro Fergi któryś raz powtarza, że nie zimą.
» 6 stycznia 2012, 18:42 #45
jasiu500: Nareszcie jakis pozytyw hehe
» 6 stycznia 2012, 18:05 #44
Cordell: Nareszcie coś pozytywnego ;] Oby to była prawda i żeby SAF chciał kupić kogoś do wzmocnienia, ale to musi być Ktoś, a nie jakiś nie pewniak ;]
» 6 stycznia 2012, 17:48 #43
durrrr: Jeszcze w tym roku zostala nam Liga Mistrzów !! nie ma co plakac w finale pokonamy Barcelone zobaczycie!!
» 6 stycznia 2012, 16:29 #42
Lil: 45 milionów funtów to jeden klasowy piłkarz, ale jak już to rozumiem taktykę Alex'a.

Jeżeli oficjalnie mówił by: "Tak sprowadzimy Sneijdera za 30 milionów", to City da 35 i kropka...

A tak to może coś się powalczy, ale 45 to nadal jest jedna gwiazda albo dwóch średnich graczy na PL i LM.
» 6 stycznia 2012, 16:11 #41
Zeppelin: Naprawdę jesteś taki głupi, że myślisz że City będzie nam podkupowało zawodników których im nie potrzeba, tylko żeby do nas nie doszli? Mancini nie jest taki głupi. Sam Sneijder powiedział zresztą że do City nie przejdzie. Pozdro brachu i pomyśl następnym razem jak coś napiszesz :).
» 6 stycznia 2012, 17:58 #40
RedDragon: Niekoniecznie. Torres kosztował 50mln i co? Weź np transfer VDV, Silvy (24 mln Ł) czy Yaya Toure za 27 :) Sam Sneider podobno obecnie około 25 mln. Mówi się też o Eriksenie czy Elmie. Zawsze jakieś wzmocnienie. Podobno Ferguson zainteresował sie dwoma piłkarzami Bazylei : Granita Xhake i Shaqiriego albo Ganso z Santosu :P
» 7 stycznia 2012, 09:56 #39
western: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.01.2012 14:54

Żeby robić jaki kolwiek podbój, drużyna musi być cały czas na topie i wygrywać puchary. Jeśli z tej rywalizacji odpadniemy to o wielkich podbojach giełdowych nie może być mowy. A co do Ligi Mistrzów to nie ma się co oszukiwać. Odpadnięcie w grupie to dla takiego klubu klapa i kryzys finansowy.
» 6 stycznia 2012, 14:53 #38
4uKrychu: Po pierwsze, nie wiemy na ile jest to prawdziwa wiadomość. Moze dziennikarze chcą wywrzeć presję na Fergusonie, po raz kolejny puszczając do prasy fałszywego newsa. Ale załóżmy, że jest to prawda i Ferguson faktycznie otrzymał pieniądze.

Druga sprawa, wszyscy twierdzą, że potrzeba transferów. Jeśli Ferguson ich dokona - ulegnie presji, a zatem jestem pewien, że tego nie zrobi. Co go to obchodzi, że ktoś tam mówi, że skład ma za słaby? On sam najlepiej wie, jaki ma skład. A zdanie innych nic tutaj nie znaczy, bo nikt nie może wiedzieć więcej niż on sam - który przebywa z nimi na codzień. A ja powtórzę raz jeszcze - nie mamy za słabego składu, mamy zdziesiątkowany skład przez kontuzje! To nie słaby piłkarze sprawiają, że przegrywamy mecze - tylko ciągłe wymuszone rotacje w składzie. Powtarzam - wymuszone, przez kontuzje. Skoro potrafiliśmy ośmieszyć Arsenal na początku sezonu i prezentować wtedy mistrzowski poziom - to jak można powiedzieć, że mamy za słaby skład? Przecież to byli ci sami piłkarze.

Co do sumy jaką Ferguson dostał na transfery - wiadomo, nie kupiłby za to Iniesty, czy Fabregasa, ale faktycznie na 2 klasowych piłkarzy suma taka wystarczyłaby. Z tym, że trzeba byłoby znaleźć dwóch piłkarzy, którzy jeszcze nie grają w światowej sławy klubach, a prezentują solidny poziom - plus są do sprzedania. I tu przypomina mi się zdanie wypowiedziane przez Alexa - w zimowym okienku ciężko o dostępnych piłkarzy na rynku. Nie mam wątpliwości, że Alex nie zmieni zdania i nie dokona transferów.
» 6 stycznia 2012, 14:40 #37
lukamen999: w lecie będzie dostępny podobno Dżagojew , podobno dobry ( jeśli zrobiłem błąd przy jego nazwisku , przepraszam )
» 6 stycznia 2012, 16:34 #36
Kamixxx: 4uKrychu,zgadzam sie z Tobą,ale w jednej kwesti nie moge...

"(...) Skoro potrafiliśmy ośmieszyć Arsenal na początku sezonu i prezentować wtedy mistrzowski poziom - to jak można powiedzieć, że mamy za słaby skład? Przecież to byli ci sami piłkarze."

mowisz o tym calym skladzie ktory pokazal Arsenalowi,jego miejsce w szeregu....W porządku.
ale jeszcze wtedy mielismy bodajrze jednego czy tam dwoch kontuzjowanych a nie polowe podstawowej "11" !

PS.ten sam sklad rozwalil Kanonierow ale i ten sam sklad dostał w dupe od $ity 1:6 ;/

taka prawda...
» 6 stycznia 2012, 19:36 #35
karos123: Pato killer HAAHAHAHHA szczególnie w tym sezonie na około 26 meczy 3bramki nie no ludzie :D
» 6 stycznia 2012, 14:07 #34
mrNorbi: jestescie smieszni...to ze real kupil cr7 za 100 baniek czy to ze city wydaje 400 mln w ciagu kilku lat nie oznacza ze nie mozna kupic dwoch solidnych wzmocnien za 45 baniek.
mozna za ta kase kupic wesleya sneidera(25mln) a reszte zostawic na lato bo ja uwzam ze srodkowa pomoc to jedyne miescje gdzie nam czegos brakuje.
choc przyznam ze mimo 5 napastnikow w skladzie brakuje mi prawdziwego kilera typu pato...
» 6 stycznia 2012, 13:24 #33
lukamen999: Pozdro dla ludzi co się smieją z Pato , silny ,szybki młody zawodnik , widzieliście co zrobił z Barceloną ? Uderzenie ma , idealnie do nas pasuje , gdyby np. roo dostał kontuzji , lub duet roo - pato . zabójczy duet .
» 6 stycznia 2012, 16:30 #32
Belzebub: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.01.2012 13:21

Za Hummelsa trzeba by zabulić gdzieś te 15-18 mln + reszte wydać na Snejdera i można być spokojnym o drugą część sezonu ;p
Ale nie, po co wydawać, można grać dalej Andersonem i Carrickiem dysponujacymi niezwykle szerokim przeglądem pola i szerokim wachlarzem podań w tył do obrońców/bramkarza (niepotrzebne skreslic) a'la Xavi xDDDDD
» 6 stycznia 2012, 13:20 #31
Robal: Gościu weź sie lepiej nie udzielaj, piłkarze których wymieniłes kosztowali 5-7 mln funtów.
» 6 stycznia 2012, 15:03 #30
micsie03339: @Robal
Nie zauważyłeś ironii w jego wypowiedzi?;p
» 6 stycznia 2012, 15:29 #29
Robal: Ironia, ironia, sarkazm, sarkazm. Przstancie ogladac Dr. House:)
» 6 stycznia 2012, 18:04 #28
Cichy777: Pewnie i tak nikogo nie kupimy...
» 6 stycznia 2012, 12:56 #27
oldtrafford: Pieniądze na transfery są tylko potrzeba odpowiednich zawodników.Może tym faktem Sir Alex Ferguson skusi się na kilku świetnie zapowiadających się graczy.
» 6 stycznia 2012, 12:34 #26
sssexton90: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.01.2012 12:16

Ta kasa wystarczy w sam raz na Cahilla/Hummelsa i Sneijdera :)
» 6 stycznia 2012, 12:16 #25
sisinho: Cahill jest już uzgodniony z CFC tylko problemem są jego zarobki - od 100 do 120 tys funtów. Skoro CFC ma problem z daniem takiej kasy to tym bardziej SAF.
» 6 stycznia 2012, 13:19 #24
arti197: masz rację przydali by się w MU :-)
» 6 stycznia 2012, 20:51 #23
Kamixxx: a)albo kupimy kogos slawnego za min. 30 mln i + jakis mlodziak do 10 mln
b)kupimy dwoch mlodych zawodnikow po srednio 20 mln
c)nikogo nie kupimy

to wg. najwazniejsze propozycje :)
strzelam w C :P
» 6 stycznia 2012, 11:10 #22
swistek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.01.2012 13:25

d) kupimy kogoś nieznanego za mniej niz 10 mln
» 6 stycznia 2012, 13:24 #21
GREG90: Jestem pewny że nikogo nie kupi
» 6 stycznia 2012, 11:00 #20
wrobel1992: Niech nikogo nie kupuje! Jak United, a tym samym Ferguson dostaną jeden sezon po dupie i nic nie zdobędą to wszystko się podniesie! SAF czuje się zbyt pewnie i to jego kłopot moim zdaniem. Jest nadal trenerem pierwszej klasy, ale zgubił szacunek dla rywali i zawyża umiejętności części swoich podopiecznych.
» 6 stycznia 2012, 10:45 #19
Draciel: Dobrze piszesz!!
» 6 stycznia 2012, 11:52 #18
lukep: sprzedaż Ronaldo to było grubo ponad 80 milionów + kasa za gre w finałach Ligii Mistrzów + wpływy z tytułu mistrzostwa Anglii + wpływy z tytułu reklamy, itp. = 200 milionów - 300 milionów
Latem przyszedł Young, De Gea, Jones którzy łącznie kosztowali około 50-60 (dobrze liczę ? )
więc skoro Glazerowie dają nam 45 milionów to gdzie do cholery reszta ?! ... a no tak poszła na spłatę długu....
» 6 stycznia 2012, 10:36 #17
stolczi: panie kochany, dolicz sobie chociazby pensje dla zawodnikow - np. w 2010 wynosily 121 mln funtow na sezon.
» 6 stycznia 2012, 11:12 #16
skols18: bez urazy ale tygodniówki zawodnikom (i nie tylko to) z czegoś muszą być płacone chyba nie?!
» 6 stycznia 2012, 11:29 #15
piotrekrojda: kup młotek, uderz się w głowę, pozdrawiam student kierunków ekonomicznych
» 6 stycznia 2012, 13:22 #14
mateuszr20471: Za 45 mln mozna juz naprawde niezle wzmocnic druzyne, trzeba tylko chciec. Cahill z Boltonu do wziecia za nie wiecej niz 10 mln (z Chelsea sie jeszcze nie dogadal, i mozliwe, ze sie nie dogada), De Rossi'emu konczy sie w czerwcu kontrakt i podobno obecnie trenuje z juniorami, taki Tiote takze podejrzewam, ze jest do wziecia za mniej niz 20 mln, mlody talent z Crystal Palace- Nathaniel Clyne takze fortuny kosztowac nie bedzie, takze jak sie chce to sie moze, tylko, ze jak Fergie powie, ze nie bedzie transferow to ich po prostu nie bedzie nawet jakby Messi byl do wziecia za 10 mln.
» 6 stycznia 2012, 10:29 #13
slawek1214: piszesz o kolejnych niepewnych graczach... teraz potrzebny jest klasowy zawodnik który ustabilizuje grę w środku
» 6 stycznia 2012, 11:03 #12
karol90098: Kolejne nieoficjalne informacje. Nikogo nie kupimy
» 6 stycznia 2012, 10:28 #11
majew: KUPCIE dobrego rozgrywajacego !
» 6 stycznia 2012, 10:08 #10
Fabio: " nauczyciela " dla Toma i Andersona !!
» 6 stycznia 2012, 10:21 #9
ashley18: Moim zdaniem kasa jest i jak bedzie potrzebna to i więcej, bo oni widzą jaką można kasę zbić na takim klubie wkładając jakaś kasę (nowe koszulki, pamiątki nowi kibice), tylko co zrobi Fergie to jest jedną wielką zagadką, może być jakiś bardzo dobry transfer ale boje sie ze odrazu po zamknięciu okienka i przejdzie do Nas dopiero latem...
» 6 stycznia 2012, 09:55 #8
bartex858: Okienku zimowym zawsze jest troche mniej kasy na trasfery zimą niż latem. Ale moim zdaniem 2 piłkarzy dobrych da radę ściągnąć!!
» 6 stycznia 2012, 09:42 #7
anderson5: Więc pieniądze na transfery jednak się znajdą. Ciekawe czy Ferguson z nich skorzysta, czy nadal będzie uważać, że skład jest wystarczająco dobry.
» 6 stycznia 2012, 09:31 #6
tara1982: Oby to była prawda, bo już gorzej w pomocy grać się chyba nie da!!
» 6 stycznia 2012, 09:30 #5
FiFlaK: 45 milionów to spora kwota. Może nie klasowych piłkarzy da się sprowadzić, ale na pewno bardzo dobrych. Eriksen, Ganso. Albo jeden Sneijder. W każdym razie mit o braku pieniędzy pryska, co zrobi Ferguson, dowiemy się w ciągu 2-3 tygodni.
» 6 stycznia 2012, 09:29 #4
bober89: chyba, że kasa to wymysł mediów.
może to jest jakaś gierka, "Glazerowie" mówią, że jest kasa, SAF że nie potrzeba transferów a tak na prawdę kasy nie ma, tylko się "sprytnie" z tym kryją.
» 6 stycznia 2012, 09:44 #3
Fabio: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.01.2012 10:20

45mln. to na dzisiejsze ceny na rynku transferowym średniawo ,nie jest to suma ogromna ,ale też i nie mała.
Ale z 2 strony patrząc ile przykładowo chce BVB za takiego Goetze ,to można mieć wątpliwości czy to jest wystarczająca suma pieniędzy na jakiegoś porządnego piłkarza ,chyba że SAF zrobiłby transfer na zasadzie " królika z kapelusza " ,coś a'la Hernandez ,lub Jones
» 6 stycznia 2012, 10:19 #2
bober89: albo Bebe/Diouf/Dong....
» 6 stycznia 2012, 12:57 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.