Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

De Gea usiądzie na ławce?

» 2 stycznia 2012, 22:04 - Autor: matheo - źródło: Daily Star
Sir Alex Ferguson rozważa posadzenie na ławce rezerwowych Davida de Gei w meczu z Newcastle United – czytamy w dzienniku Daily Star.
De Gea usiądzie na ławce?
» David de Gea meczu z Blackburn Rovers (2:3) z pewnością nie może zaliczyć do udanych
Kto powinien zagrać w bramce Manchesteru United w meczu z Newcastle?
Miejsce między słupkami Czerwonych Diabłów na St James' Park prawdopodobnie zajmie Anders Lindegaard, który w niedawnych spotkaniach z Fulham i Wigan Athletic zachowywał czyste konto.

De Gea w ostatnią sobotę po raz kolejny znalazł się na cenzurowanym, bo w spotkaniu z Blackburn Rovers (2:3) popełnił błąd przy golu dającym zwycięstwo drużynie z Ewood Park.

Początek meczu Newcastle United - Manchester United w środę o 21.00.


TAGI


« Poprzedni news
Rio namawiał Machedę na wypożyczenie
Następny news »
Everton zainteresowany Gibsonem

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (121)


99iw: Bramkarza to my dobrego nie mamy .

W całym Królestwie jest tylu dobrych bramkarzy a my musieliśmy z Hiszpanii ściągać nie ogranego z ligą 20 letniego De Gee, nie wartego połowy tych pieniędzy które za niego daliśmy .
» 5 stycznia 2012, 19:23 #120
Xeravin: niech siada, bo przegramy
» 4 stycznia 2012, 00:19 #119
cinekssj15vidic: Ja po prostu nie rozumiem, że popiera się tego de gee(?) na siłę tylko dlatego że tyle kosztował. Choćby lindegaard przeszedł za darmo to i tak przy obecnej formie to on powinien stać w bramce. A De gea wcale nie wygląda na następce VDS choćby ze wg. na warunki.
» 3 stycznia 2012, 23:45 #118
patrykmufc: Nie wszedł jeszcze dobrze w Ligę Angielską, w Lidze Hiszpańskiej walczył tylko z dwoma drużynami (Barcelona i Real) a teraz doszło kilka potężnych klubów. Wierzę, że wyjdzie jutro w podstawowej jedenastce i pokaże klasę:) U Lindegaarda nie widzę talentu, ale w ostatnich spotkaniach w bramce spisywał się lepiej niż Hiszpan- David de Gea
» 3 stycznia 2012, 22:14 #117
koza128: De Gea ma talent, mimo kilku potknięć uważam, że nie powinno się go od razu skreślać. Ma to coś co powinien mieć następca Van Der Sara, a u Lindegaarda tego nie widzę...
» 3 stycznia 2012, 20:57 #116
sqizzje: De Gea był w świetnej formie lecz jego forma ucierpiała przez jego rotację. Hiszpan przed meczem z Blackburn nie grał 2 meczach z rzędu, a tak się nie robi kiedy zawodnik dąży do szczytowej formy. Mówicie, że Lindegaard zagrał mniej meczów i częściej miewał czyste konto. Nic dziwnego skoro bronił przeciwko słabszym rywalom. Obliczając ilośc parad na ilośc rozegranych meczy śmię twierdzic, ze Lindegaard w przeciwieństwie do De Gei praktycznie nich nie miał.
» 3 stycznia 2012, 16:58 #115
Rooni: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2012 18:37

Zgadzam się z całą wypowiedzią . Bardzo dobrze to ująłęś. Bramkarz to nie piłkarz z pola i żeby złapać naprawdę dobrą formę i zacząć dobrze bronić szczególnie w tak młodym wieku nie można grać w kratkę.
» 3 stycznia 2012, 18:36 #114
przemekol12: De Gea na Euro nie pojedzie (jak się mylę, to sorki), więc będzie mógł przepracować latem w United cały okres przygotowawczy, potrenuje na siłowni i zobaczycie, że w kolejnym sezonie nie będzie już dla was "de sreą" , czy innym popychadłem, a klasowym bramkarzem, który mimo 21 lat na karku będzie skromną osobą, która na boisku będzie zamieniała się w postrach napastników, i będzie zaciekle broniła dostępu do własnej bramki.

Wielu z was chyba za dużo od niego oczekuje. Już pojawiają się komentarze, że to niewypał transferowy. To tak jakby kupić małego kota i oczekiwać od niego, że wyłapie wam ogrom myszy, a on tylko je, śpi i biega za swoim ogonem. Zrozumcie, z doświadczeniem się nie rodzi, doświadczenie się nabywa, a on zagrał w Angli dopiero 15 spotkań.
» 3 stycznia 2012, 16:30 #113
PaKeR14: dokladnie.
» 3 stycznia 2012, 19:02 #112
rychu7777: moim zdaniem david powinion bronic od poczatku sezonu caly czas. grac ile sie da aby sie ogrywac. W sytuacji kiedy raz gra raz nie i wychodzi na boisko podswiadomie mysli o rywalizacji i ze nie moze popelnic bledu a to potrafi sparalizowac. Przez to ze nie jest pewny swojej sytuacji jego gra wyglada tak a nie inaczej
» 3 stycznia 2012, 15:44 #111
ManRooney: Sorry ale nie którzy to są takimi łomami !! Owszem Lindegaard ma czystsze konto od De Gei ale proszę powiedzmy sobie szczerze!! W jakich meczach grał De Gea a w jakich Lindegaard!!?? De Gea bronił z Arsenalem z Chelsea i świetne miałe interwencje!! tak Lindegaard ma teraz dobrą formę ale jak przyjdzię grać znów z Arsenalem na Emirates to zobaczymy jak będzie grał Lindegaard !! On na razie bronił w takich meczach jak z Wigan, Fulham !! jezuu ja was czasami nie rozumiem ( niektórych) moim zdaniem De Gea nie powinien zasiadać na ławce, ponieważ jest on młodym bramkarzem powinien nabierać doświadczenia a i tak miał już interwencje w stylu Casillasa!
» 3 stycznia 2012, 15:38 #110
wacuchplacuch: zgadzam się, głupotą byłoby go sadzać zwłaszcza, że ten gość to inwestycja na przyszłość - no chyba, żę się opindala na treningach czy coś innego z gatunku "dyscyplinarne"
trzeba go motywować ale nie sadzaniem na ławie bo facet pęknie
i tak od dawna nic nie spieprzył poważnego
» 3 stycznia 2012, 15:43 #109
Mike91: Na początku byłem i jestem fanem talentu Davida.Wiedziałem ,że młodzian w Anglii będzie popełniał błędy ,ale nie tak często.Kapitalne parady przeplata z babolami.Obym się mylił ,ale coś mi się zdają ,że może być to "nowy Barthez"
» 3 stycznia 2012, 15:14 #108
koko672: I bardzo dobże jest za słaby by grać w takim zespole jak man utd
teras ma forme Lindegaard
» 3 stycznia 2012, 14:50 #107
wrobel1992: teras....
» 3 stycznia 2012, 15:23 #106
xCleverley: no i dobrze,początek sezonu miał świetny, ale teraz .. ; /
» 3 stycznia 2012, 13:18 #105
ironia: poczatek sezonu to on kolego miał słaby - WBA, tarcza :-)
» 3 stycznia 2012, 17:26 #104
xCleverley: ale mówię np. o meczu z Arsnealem
» 3 stycznia 2012, 20:00 #103
Baster: Moim zdaniem nie ma co skreślać Davida. Też byłem ostro wkurzony po ostatnim meczu, ale równie dobrze za porażkę możemy obwiniać Berbatova przez, którego był karny (fajnie, że strzelił później dwie bramki, ale przy nich akurat on się nie napracował i poza tym to jego robota żeby kończyć takie piłki), jak i obrońców, którzy przy golu na 0:2 zachowali się jak amatorzy z okręgówki i zostawili De Gee bez wsparcia.

Fakt, że na najbliższe dwa, ciężkie mecze między słupkami powinien stanąć Lindegaard - w tym momencie wydaję się pewniejszy. Mecz z city może być decydujący o mistrzostwie (poza tym w tym momencie ten mecz to sprawa honoru)!

Ale! De Gea ma potencjał. Parę razy pokazał, że potrafi wybronić w sposób fenomenalny. Największym mankamentem na ten moment jest gra na przedpolu, ale to pewnie przyzwyczajenia z ligi hiszpańskiej gdzie większość panienek nie wdaje się w starcie z bramkarzami przy górnych piłkach - przynajmniej nie w takim stopniu.

De Gea musi stać się większym maderfakerem i nauczyć się, że w Anglii bramkarz nie raz musi robić sobie miejsce łokciem aby dojść do górnej piłki. A on na razie taka chudzina trochę...

Więc David, po pierwsze zwiększ masę! ;D
» 3 stycznia 2012, 12:17 #102
wrobel1992: Wielu pisze jaki to dobry jest Lindegaard, a w jakich to on meczach tak swietnie gral!?! Jak De Gea ratował nas z Looserpoolem to było ok, ale teraz jest już leszczem?? Ogarnijcie się ludzie!
» 3 stycznia 2012, 11:53 #101
SEBEKMU11: Zimny prysznic w postaci posadzenia go na ławke bardzo mu sie przyda .A w ogóle Anders jest teraz w lepszej formie od Davida więc powinien grać .
» 3 stycznia 2012, 11:51 #100
wacuchplacuch: nie przyda mu się - na psychę mu siądzie a bramkarz musi czuć, że jest na swoim miejscu a nie gra na kredyt a wszyscy drżą gdy piłka się zbliża
» 3 stycznia 2012, 15:45 #99
bouli777: Bzdura. Niech gra DeGea. Po to przychodził jako bramkarz nr 1 żeby być bramkarzem nr 1. Wiadomo, że zdarzają się błędy, ale chyba nikt się nie spodziewał, że ich nie będzie popełniał. I tak na marginesie do jasnej cholery kiedy ma się on zgrać i nabyć zaufania do obrońców jak nie w meczach o stawkę. Właśnie brak takiego ogrania powoduje takie klopsy. DeGea nr 1.
» 3 stycznia 2012, 11:10 #98
aris019: Ludzie co wy gadacie..śmiech i tyle!
Anders lepszy od de gea'i? w czym? chyba w masie bo umiejetnsciamy jest daleko za hiszpanem.Anders dostal mecz w ktorym nie dotykal nawet pilki wiec jak mial wpuscic bramke?a kto gra w najwazniejszych meczach?
DE GEA! i byc moze zagra z newcastle Anders ale to na mecz z City i inne wazne spotkania miedzy slupkami stanie De Gea.Anders jest dobry ale lepszy juz nie bedzie a David?tak jak napisale jeden z was troche chudy,niski ale ma taki refleks jakiego nie ma nikt w lidze i wyciagnal juz w tym sezonie takie pilki ze komentatorzy lapali sie za glowe.Tez bylem przeciwnikiem tego transferu lecz sadze teraz ,ze jest to nieoszlifofany diament.I mysle ze w przyszlym sezonie bedzie bronil wybornie bo licze na niego i jestem z nim!
Glory Glory Man United!!
» 3 stycznia 2012, 10:41 #97
ziomboy777: z rana same dobre wiadomości:D
» 3 stycznia 2012, 10:20 #96
trikos: Obrońca skacze wyżej niż bramkarz z rękoma...dziekuje dobranoc Lindegaard jest ograny w siłowej lidze i dlatego on powinien wziąć na barki odpowiedzialność bronienia United :)
» 3 stycznia 2012, 09:22 #95
rooney18810: tak De Geę obrażacie a patrzcie przykładowo na Bartheza niby dobry bramkarz a ile szmat wpuścił
» 3 stycznia 2012, 09:12 #94
FredTheRed: Barthez dobry??
chyba dla ciebie..
» 3 stycznia 2012, 09:28 #93
SimonHarrison: Barthez to przede wszystkim bramkarz niekonwencjonalny, ilość wybitnych interwencji przeplatała się zawsze z idiotycznymi wpadkami, na które nota bene sam sobie pracował.
Sam SAF widział przecie w nim następcę Petera, no ale wiadomo jak się kończyło.
Nie ma co porównywać tych 2 piłkarzy, David jest młody i jeszcze dużo pracy przed nim, a Barthez to był stary wyjadacz i tylko przez nonszalancję nie zrobił kariery a MU (przykładowo)
» 3 stycznia 2012, 10:39 #92
FredTheRed: a ja raz jeszcze powtórzę, że DeGea to patałach.

P A T A Ł A C H !!

w dodatku przereklamowany i przepłacony.
Anders między słupki a hiszpan na truskawki!
» 3 stycznia 2012, 09:01 #91
ZuczekUnited: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2012 12:44

Bez przesady...widac ze ma talent ale brak mu masy, sily i i stanowczosci co jest niezbedne w lidze z tak roslymi obroncami. Chociaz musze przyznac ze Lindegaard rowniez jest utalentowany, i nie ma co ukrywac ze to on sie lepiej prezentuje, a De Gea gra tylko dlatego bo kosztowal w h.uj kasy. Trzeba pamietac tez ze Lindegaard jest starszy..
» 3 stycznia 2012, 12:43 #90
Wybraniec: Ja bym postawił na KUSZCZAKA :)
» 3 stycznia 2012, 08:22 #89
deny: ->designer
Przez Berbatova straciliśmy pkt? Przyjrzyj się sytuacji. A 3 bramę dla Blackburn zawalił tylko De Gea? Znowu odsyłam do meczu, bo widzę, że niektórzy lubią wieszać psy na jednym, dwóch zawodnikach. De Gea już nie raz mecz uratował, tym razem po prostu źle przewidywał.
» 3 stycznia 2012, 08:04 #88
FredTheRed: "tym razem po prostu źle przewidywał"...
ja przewiduję że od nadmiernego myślenia pęknie ci żyłka w głowie...
» 3 stycznia 2012, 08:54 #87
spOntan: Posadzenie De Gei na ławce na pewno mu nie pomoże.
» 3 stycznia 2012, 08:00 #86
MANUTDAIG: skączcie z tym musi grać i sie ograć .. Takich bramkarzy mieliśmy już pełno Barthez tak sie ogrywał , że w meczach z Realem puscił dwie lapy i odpadnięcie z LM , Howard w meczu LM z Porto kiedy przeważaliśmy byliśmy zdecydowanie lepszą drużyną puscił takiego klopsa aż sie płakać chciało , Carooll , Foster itd... Każdy musiał sie ograć , tak sie ogrywali , że najważniejsze cele na sezon legały w gruzach . W tym sezonie jest walka z City o Mistrzostwo i tu każdy punkt jest na miare złota a jak wy wolicie od Mistrzostwa ogrywanie De Geii to życze powodzenia .
» 3 stycznia 2012, 06:13 #85
kanadinol: skączcie ?!! takiego babola jeszcze nie widziałem... Ku*wa przecież w przeglądarkach jest automatyczne sprawdzanie pisowni, weźcie się ludzie ogarnijcie.
» 3 stycznia 2012, 11:37 #84
antipark: czy ja dobrze rozumiem ? de gea musi grac i grac, a po co ? by zawalic kolejny mecz? mecz to nie miejsce by sie nauczyc grac. jeżeli nie jesteś gotowy to grzejesz ławę. a de gea nie powinien grać bo zawalił za dużo.
» 3 stycznia 2012, 03:23 #83
designer: Ci co pisza zeby gral bo sie ogra na angielskich boiskach nie maja bladego pojecia w czym rzecz. Zgadzam sie z toba. Liga to nie szkola dla takiego przecietniaka jak De Gea, co ma tylko przeblyski formy. To za malo by stac miedzy bramkami w lidze. Przez niego i Berbatova stracilismy cholernie wazne ptk. Tego sie nie wybacza! Jesli chce sie uczyc gry na wyspach to niech zjezdza do rezerw. Od tego one sa by tam szlifowac forme! Jesli jest tak dobry jak mowia, to niech to udowodni ale nie w pierwszym skladzie RD niszczac nam nie tylko bilans ale i jakakolwiek zdobycz ptk. czy to w lidze czy to w LM, z ktorej United odpadlo m.in. wlasnie przez hiszpanskiego bramkarzyne! Osobiscie nigdy nie bede tolerowal zadnych Hiszpanow, ktorzy sa zadufani w sobie itd. Bylem za Stekelenburgiem badz Neuerem i zdania nie zmienilem!
» 3 stycznia 2012, 05:01 #82
lecho: designer --> ja bym nie przesadzał że to zadufany w sobie hiszpański bramkarzyna, po prostu chłopak ma ewidentne problemy z grą na przedpolu i tyle. Solidnie przepracowany okres przygotowawczy przed kolejnym sezonem, trochę siłowni i będzie dobrze - ale w tym momencie według dyspozycji szansę powinien dostać Lindegaard.
» 3 stycznia 2012, 10:06 #81
wrobel1992: Designer to Berba miał znowu trafić 5 goli!? 2 bramki to za mało?? Uczep się np Welbecka, który od kilku spotkań gra piach i jakoś nikt mu nic nie wypomina, bo tamte spotkania wygraliśmy!
» 3 stycznia 2012, 11:36 #80
BaRtAs21: Co poniektórzy już takie głupoty tu wypisują, że aż odechciewa się czytać. Od początku byłem, nadal jestem i wciąż będę zwolennikiem transferu i gry De Gei w United. Ludzie, ten chłopak ma 20 lat! Sadzając go na ławce nie poprawicie jego umiejętności i doświadczenia. Poza tym, statystycznie, ten chłopak ma największy % obronionych strzałów w całej PL. A czego to dowodzi? Raz, że defensywa się nam sypie i nie jest już tak pewna jak w poprzednich sezonach (kontuzje czy nie takie są fakty), a dwa że już teraz David jest jednym z najlepszych bramkarzy w PL. Wielu z Was czepia się jego gry w powietrzu... To nie jest tak, że on tego nie potrafi (o dziwo!) tylko jego warunki fizyczne mu na to nie pozwalają. Od razu rzucą się hieny z komentarzami że powinien przypakować... Błąd. To nie jest takie proste. Wiem, bo sam jestem bramkarzem i sam mam dokładnie taki sam problem. Mierzę 188cm a warzę 66kg. I co? Myślicie, że nie próbowałem przytyć? Anatomia moi drodzy, anatomia. Niektórzy mają to 'w genach' i choćby bardzo chcieli to nie są w stanie przybrać na wadze tyle ile by oczekiwali. A pakowanie na siłce nic nie da. Chcecie z niego zrobić kulturystę? Proszę bardzo ale wtedy to na bramkarza na pewno nie będzie się nadawał. Na taki proces potrzeba trochę czasu i nie jest to miesiąc czy dwa... Więc niech ci wszyscy 'najmądrzejsi' i 'najgłośniejsi' spuszczą trochę z tonu i zaczną trzeźwym wzrokiem patrzeć na to co się dzieje. Chłopak powinien grać, nawet kosztem błędów bo inaczej nigdy z niego nie będzie pożytku. Jak dla mnie to i tak prezentuje się lepiej niż np. Petr Cech. A to że Krul jest w takiej formie, to już inna bajka...
» 3 stycznia 2012, 01:35 #79
roonneyyyyy: Ale kto powiedzial ze to on musi bronic bo co to ze zostal kupiony za te 20 mln to ma grac nawet jak popelnia katastrofalne bledy przez co caly zespol ma na tym cierpiec ,na chwile obecna jest on gorszy od dunkczyka,wiec to Anders powinien zaczac regularnie bronic,a De gea powinien ogrywac sie w rezerwach aby poprawic to i owo,przyzwyczaic sie do eng. stylu gry oraz nabrac wiekszej pewnosci siebie bo za kadnym razem jak jest rozny to boje sie co to bedzie ;/
no to ze powinien zdeka przytyc to juz nie mowie xD
» 3 stycznia 2012, 02:47 #78
sebussik: ja bym wolał żeby tomek bronił niż de gea tomek jest przynajmniej ograny w PL i zawsze dawal rade jak vds mial kontuzje czy cos ;]
» 3 stycznia 2012, 01:02 #77
Ave: To samo było z fosterem - wszyscy go krytykowali a po przejściu do innego klubu radzi sobie i to w całkiem dobrym stylu :) niektórych krytyka motywuje, niektórych blokuje.
» 3 stycznia 2012, 00:23 #76
IceBox: De Gea musi się oswoić z grą w lidze angielskiej po prostu , a poza tym to wielki młody talent .
» 2 stycznia 2012, 23:51 #75
konto512: Moge sie zalozyc z kazdym z was ze de gea w nastepnym lub za 2 sezony nabierze takiej pewnosci siebie i wejdzie w lige angielska ze bedzie jednym z lepszych jak nie najlepszym gk premier league
» 2 stycznia 2012, 23:29 #74
chmurka1801: 100000% racji.. musi sie tylko ograć
» 2 stycznia 2012, 23:37 #73
Klimaa: Dokładnie, gdy nabierze doświadczenia i trochę poćwiczy na siłowni będzie wielkim bramkarzem ;-)
» 2 stycznia 2012, 23:50 #72
Daro13: ostatniego kapcia, którego puścił na 2:3 to z winy swojej postury... musi się przyzwyczaić ze to nie słoneczną Hiszpanią w której to na granicy 5m od bramki bramkarz jest trzcina, której nie można dotknąć bo grozi to faulem.
» 2 stycznia 2012, 23:59 #71
designer: Cwiczyc sobie moze ale wlasne umiejetnosci i to w rezerwach a nie pierwszym skladzie, ktory jest dla Lindegaarda bez dwoch zdan. Powtarzam to od obozu w USA na ktorym Dunczyk prezentowal sie juz znakomicie.
» 3 stycznia 2012, 05:02 #70
Wuj3k: No kurna, przeciez golym okiem widac ze to material na bramkarza klasy Van Der Sara, o ile nie lepszego...

@designer- W rezerwach nie osiagnie takiego poziomu jak grajac w pierwszym skladzie, poza tym widze ze wystarczy jedna strata pktow i widze ze wszyscy zapominaja, kto nam je wczesniej ratowal i to nieraz. Czytajac te wszystkie komenty dochodze do wniosku, ze to wiekszosc tu wypowiadajacych sie nadaje do wyslania na truskawki do holandii, a nie De Gea.
» 3 stycznia 2012, 10:52 #69
Szilk: Żeby było lżej na sercu z powodu wydanych dużych pieniędzy powiem - ma Liverpool -Carrolla, Chelsea -Torresa, a naszą wpadką jest De Gea- takie wpadki są normalnością na rynku transferowym co nie oznacza ,że nie należy się do nich przyznać i stawiać na tańszych a lepszych zawodników - dla dobra Klubu .
» 2 stycznia 2012, 23:21 #68
grandes: Chłopie nie licząc ostatniego spotkania od dłuższego czasu De Gea broni bardzo dobrze. Dajcie mu ludzie jeszcze trochę czasu niech się otrzaska z tymi napastnikami. Ciężko mu na razie idzie przy piąstkowaniu i ogólnie wychodzeniu do dośrodkowań ale pogra więcej poobija się to nabierze pewności siebie w wyjściach.
» 2 stycznia 2012, 23:34 #67
bober89: @grandes
jestem absolutnie daleki od skreślenie Davida, ale pamiętaj że przez jego 2 błędy straciliśmy 2 bramki w 2 ostatnich meczach LM: jedną z Bazyleą i jedną z Benfiką na 2:2. Gdyby nie te 2 błędy wyszlibyśmy z grupy w LM. oczywiście naganna była postawa całego zespołu, ale jego indywidualne błędy były kluczowe.
oczywiście ma duży potencjał i po kilku pierwszych wpadkach zaliczył 2-3 wyśmienite miesiące, ale jeszcze nie można go porównywać do bramkarzy pokroju Edwina, Casillasa czy Czecha.
» 2 stycznia 2012, 23:58 #66
Tarzan88: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2012 00:04

w zadnym wypadku nie jest wpadką. jest wielkim talentem ale musi sie ograć w PL. Czasem slysze ze wlasnie De Gea to wpadka i ze Szczesny jest lepszy, jak by sie do tego nie odnieść ile lat w Arsenalu juz jest Polski bramkarz? jak wyzej juz bylo sezon dwa i bedzie zajebisty ^^
ps. i wydaje mi sie ze on zagra z Newcastle
» 3 stycznia 2012, 00:02 #65
roonneyyyyy: bober heheh De Gea to sredniak on nawet nigdy nie zblizy sie do ich poziomu :D
» 3 stycznia 2012, 02:50 #64
bober89: @roonneyyyyy
być może masz rację, ale zobaczymy dopiero za rok-dwa. teraz trochę za wcześnie, żeby go skreślać.
» 3 stycznia 2012, 11:08 #63
Amarylis: A czego wy się spodziewaliście po bramkarzu, któremu Ronaldo i Ozil strzelali bramki z zamkniętymi oczami...

Dobra, teraz poważnie.
David to bardzo, bardzo, bardzo dobry bramkarz, ale niedoświadczony i bardzo młody, a wiadomo, że bramkarz jest jak wino, więc David potrzebuje bardzo, bardzo, bardzo dużo gry.
Ktoś niżej miał rację, rotacja bramkarzami to nie jest najlepszy pomysł. A gdyby sadzać każdego bramkarza, który popełnia błędy na ławie to Valdes po swoich kiksach już dawno by sadził warzywa zamiast stać między słupkami.

Trzeba to przeżyć, jedyna rada to strzelać więcej bramek niż tracić. Nic nie da posadzenie go na ławie.
» 2 stycznia 2012, 23:19 #62
NanoUnited: "srzelać więcej bramek niż traci" ot najprostsza metoda a skuteczna na 100%
» 2 stycznia 2012, 23:32 #61
roonneyyyyy: Farsa nigdy nie da Valdesa na lawe bo to ich wychowanekl ;d,czasami zastanawiam co by musialo sie stac aby go dali,nie wiem moze musialby zaczac celowo strzalac samoboje,zeby to sie stalo :P
» 3 stycznia 2012, 02:53 #60
Wuj3k: Strzelac wiecej bramek niz tracic to chyba najprostszy, i paradoksalnie jednoczesnie najtrudniejszy sposob na wygrywanie meczy. ;]
Dokladnie, wiem jedno- wywalenie De Gei na lawke/do rezerw po paru nieudanych interwencjach na pewno mu nie pomoze, a wrecz przeciwnie- moze stracic wiare w siebie, a to juz bedzie kaplica. A patrzac juz teraz na jego wystepy, chyba tylko slepy nie dostrzeze ogromnego potencjalu drzemiacego w tym patyczaku... Troche wiary w sir Alexa by sie niektorym przydalo. ;]
» 3 stycznia 2012, 13:33 #59
Szilk: Koleżanki i koledzy - M.U. nie jest klubem środka lub dołu tabeli gdzie mogą grać zawodnicy dobrzy i perspektywiczni aby zdobyć szlify przed przejściem do drużyn ,które nie schodzą poniżej czwartego miejsca w znaczących ligach europejskich.Dlatego uważam ,że De Gea nie powinien być na dzień dzisiejszy pierwszym bramkarzem M.U. -gdyż oprócz talentu i chwilowych przebłysków geniuszu brakuje mu pewności,ogrania w tak ciężkiej lidze i ciała -jest zbyt chuderlawy żeby walczyć o górne piłki .W sytuacji gdy padła trzecia bramka w oststnim meczu zachował się jak junior średniej klasy-Van Der Sar -takie piłki łapał i nikt nawet nie myślał że może być inaczej.A jego każda interwencja przy dośrodkowaniach to wielka niewiadoma i szok nerwowy dla kibiców i obrońców.
» 2 stycznia 2012, 23:06 #58
N17: Zawsze nie lubilem Davida, wolalem Stekelemburga lub Muslere, sa o niebo lepsiejszymi bramkarzami no i tanszymi. Racja, wiek nie ten, ale bramkarze po 28 wymiataja, tego sie nie da ukryc. De Gea to niewypal, sredni bramkarz, nie warty 20 mln. Zawsze mialem o nim takie zdanie i to sie raczej nie zmieni. Zobaczycie, spartoli on nam jeszcze nie jeden mecz, pozniej go sprzedamy i znowu bedzie sraczka z szukaniem bramkarza, taka sama jak przed pozyskaniem naszego kochanego EvdS.
» 2 stycznia 2012, 23:03 #57
federicoo: Koledzy i koleżanki, De Gea ma dopiero 21 lat. W paru meczach pokazał już klasę światową, w paru popełnił parę błędów. Ale on jest jeszcze młody, a potencjał ma na miarę Schmeichela moim zdaniem a może nawet i większy. Wszystko rozegra się w czasie i już niedługo będziemy mieli niesamowity pożytek z tego chłopaka. Ja osobiście cieszę się, że Fergie robi rotację na bramce, bo sami zauważcie, który klub na świecie ma tak świetnych dwóch bramkarzy jak my? To chyba jest skarb, a nie przekleństwo. Koledzy nam zadki ratowali, i De Gea i Lindegaard, dlatego ja jestem za tym by grali obaj na zmianę. Może tak: 3 mecze De Gea, 3 Lindegaard ? Pozdrawiam

Glory Man United ! ]:->
» 2 stycznia 2012, 22:52 #56
lukasz00090: Podejrzewam, że nigdy nie grałeś jako bramkarz. Powiem Ci, że na tej pozycji akurat rotacja nie jest pożądana. Bramkarz musi być w rytmie meczowym, wiem że pozostali zawodnicy również ale on szczególnie. Jeżeli będą grali 3 mecze ten i 3 mecze ten to żaden z nich nie będzie w najwyższej formie. Wg mnie powinien bronić De Gea ponieważ jest on młodszy i bardziej obiecujący a im wcześniej zdobędzie doświadczenie tym mniej będzie popełniał takich błędów jak w ostatnim meczu. Andres to idealny zmiennik dla niego ponieważ zawsze gdy gra to nie zawodzi. Mieć takich dwóch bramkarzy to rzeczywiście skarb ale trzeba jeszcze umieć odpowiednio nimi rotować, tzn zmiennika wystawiać w CC itp oraz wystawiać gdy pierwszy ma kontuzję ale to już jest oczywiste :)
Mam nadzieję, że De Gea się nie załamie i pokaże klasę tym, którzy znowu go skreślają. Na początku chcieliście go wyrzucić, później mówiliście, że jest genialny teraz znowu go skreślacie. Ogarnijcie się ludzi ! To, że komuś nie wyszedł mecz nie znaczy, że jest słaby. Sam byłem wściekły na Davida za błąd w ostatnim meczu ale pomyślcie ile już wybronił i jak dobry może być w przyszłości gdy nabierze doświadczenia.
» 2 stycznia 2012, 23:04 #55
welllone: Ma 21 lat ok ale zawalił już sporo i teraz jest pytanie czy nagle przestanie i będzie klasowym bramkarzem czy potrzebuje czasu do powiedzmy 27 roku życia?
Póki co panicznie boi się wyskoczyć razem z napastnikiem ;)
Dałbym szansę Duńczykowi, w sumie to nic nie tracimy na tym. DDG poćwiczy, a z Lindy albo coś będzie albo również zawali nam kilka spotkań, póki co mu się nie zdarzyło choć nie rozegrał wielu spotkań.
» 2 stycznia 2012, 23:09 #54
buhert: Dajcie mu szanse! Cech też tak zaczynał i ile lat już w Chelsea mają spokój! Nie skreślajcie go!
» 2 stycznia 2012, 23:16 #53
roonneyyyyy: buhert juz mial on swoje szanse ,teraz dalbym szanse gry dunczykowi :)
» 3 stycznia 2012, 02:59 #52
designer: Ja rowniez jestem i od poczatku sezonu za Lindegaardem, ktory nie dosc ze jest reprezentantem kraju to ma naprawde znakomity refleks i nie popelnia tak razacych bledow jak ten Hiszpan. A co do Cecha to lepiej bez takich porownan ok? Chyba cos ci sie pokrecilo. Gdy Cech jako objawienie przechodzil do Chelsea, byl naprawde swietnym bramkarzem. Teraz najwieksze miernoty Premiership strzelaja mu tyle goli ze trudno zliczyc. A wiec bramkarze nie sa jak dobre wino, czyli im starsze i bardziej dojrzale tym lepsze a wrecz przeciwnie. You remember that amigo.
» 3 stycznia 2012, 05:05 #51
bartekMCU: To może te pączki na niego tak zadziałały!!
» 2 stycznia 2012, 22:44 #50
bartekMCU: Wiedziałem,żę to zły pomysł bd z tym davidem za taką kase i takie błędy na tak dobrego bramkarza(podobno).Trzeba było kupić Stekelenburga!!
» 2 stycznia 2012, 22:43 #49
wlodekzlc: Stekelenburg ma jak mi się wydaje 26 lat,a De Gea jest o 5 lat młodszy.To dużo,ja uważam, że w przyszłości będzie jednym z najlepszych bramkarzy w historii Manchesteru United. Trzymam kciuki za Davida ! :)
» 2 stycznia 2012, 22:53 #48
buhert: De Gea - trzymam za ciebie kciuki!!

Koncentracja, przypomnieć sobie Stoke i Liverpool i bronić bronić! Ja w Ciebie wierze - masz potencjał i niebawem pokażesz że możesz być nowym Casillasem :D
» 2 stycznia 2012, 22:37 #47
Kris91: Osobiście bardziej lubię Davida no ale trzeba spojrzeć rzeczywiście na formę a tutaj lepszy wydaje się być Lindergaard. Owszem De Gea miał bardzo dużo świetnych interwencji no ale jakoś tak pewniej w bramce wygląda Lindegaard.

"po raz kolejny znalazł się na cenzurowanym" ten cytat właśnie wskazuje na to że David musiał sprostać OGROMNEMU wyzwaniu czyli zastąpieniu samego Van Der Sara. Co jak widać łatwym zadaniem nie jest. Może lepiej byłoby teraz posadzić go na ławce, może nawet do końca sezonu aż sprawa ucichnie. Wystarczy spojrzeć na Szczęsnego który myślę aż takiej presji nie miał i jak widac wyszło mu to na dobre. Teraz już tylko sam stawia sobie poprzeczkę. Liczę że z De Geą może być to samo. W Atletico sam wyrobił sobie markę a nie dostał ją w spadku po innym... pożyjemy, zobaczymy
» 2 stycznia 2012, 22:34 #46
96kutno: dajmy szansę Andersowi :]
a De Gea do TESCO won na pączki i przytyć
» 2 stycznia 2012, 22:33 #45
leslaw25c: zgadzam sie... niech idzie do Burneiki żeby mu doradzil w sprawie koksow :P a tak na powaznie to moglby nabrac troche masy... w walce przy rzutach roznych jak bedzie go ktos blokowal to nie ma z nim szans... zgniotąntam biedaczka i 17 mln pojdzie w bloto... ale i tak go lubie bo sie ogolil !! ;P
» 2 stycznia 2012, 23:03 #44
Bany: Oj wezcie dajcie sobie spokój z tymi swoimi załosnymi komentarzami ze sie nie nadaje itp... minie cały sezon a pozniej go rozliczajmy, pierszy sezon, młody jest, kilka razy dostanie łokciami po żebrach to sie weznie do roboty i do grania bardziej odwaznie.
» 2 stycznia 2012, 22:33 #43
FiFlaK: Dla mnie przy tej sytuacji był faul. Angielska liga - twarda gra. Okej, okej. Ale w przepisach wyraźnie zaznaczone jest, że gdy piłkarz swoją pozycją czy czynnością utrudnia interwencję bramkarzowi, gwizdany jest faul.
Tam właśnie tak było. Mike Dean się nie popisał.
Rzut karny również dość kontrowersyjny. Nim Berbatov chwycił za koszulkę rywala, omal nie wybił mu piłki, nikt nie spojrzy, że ten gościu wykorzystał to że Dimitar był odchylony w tył, dołożył nogi by ten mógł się wywrócić.
I od kiedy ciągnięcie za koszulkę powala przeciwnika ?
» 2 stycznia 2012, 22:30 #42
krzych419: Teraz przepisy się zmieniły, musiałby go wyraźnie popchnąć lub złapać za koszulkę, by był odgwizdany faul. Ten gol to tylko i wyłącznie wina Davida, to samo gol na 0:2, jednakże trzeba na niego stawiać, niech nabierze w końcu doświadczenia ! Z tego miksowania bramkarzami nic dobrego wyjść nie może !
» 2 stycznia 2012, 22:33 #41
lecho: Dlatego numerem jeden powinien być lepiej w tym momencie grający Lindegaard. Idąc tym tropem, że powinno się dawać ogrywać utalentowanym bo inaczej się nie rozwiną, to w obronie powinien hasać Fryers, a w pomocy Morrison i Pogba.
» 2 stycznia 2012, 22:36 #40
krzych419: @lecho ale DG ma ogromny potencjał, natomiast wymienieni przez ciebie piłkarze NIE ! Tu leży różnica !
» 2 stycznia 2012, 22:38 #39
lecho: Rozumiem że lepiej od Fergusona wiesz, kto ma potencjał :) To raz. Dwa - potencjał meczów nie wygrywa. Nie za takie babole jakie w tym sezonie już popełnił DDG z United bramkarze lecieli z hukiem - jemu trzeba dać czas na robienie błędów i zbieranie doświadczenia, ale walka o mistrzostwo Anglii to nie najlepszy moment na naukę.
» 2 stycznia 2012, 22:42 #38
Exigen: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.01.2012 23:10

przez kilka dobrych sezonów byłem bramkarzem: tramkarze, juniorzy, seniorzy(1 sezon potem kontuzja) Panowie powiedzmy sobie szczeze chłopak ma za małą mase by przebić sie miedzy napastnikami, ale od czego ma kolana ? ja w "piątce" byłem królem... (po jednym z meczów napiastnik przeciwnej drużyny zostawił 2 wbite zęby w moim kolanie od tego momentu cała liga wiedziała że z tym bramakarzem sie nie zadziera... chłopak musi pokazać ze "piątka" to jest jego teren i sie nikogo nie boji... 3 bramka to był faul na David'zie (sędziowie powinni uwzgledniać jego wiek, budowę ciała, doswiadczenie w PL te zdarzenie miało miejsce na "5" dlatego tym bardziej sędzia liniowy powinnien interweniować. Co do wypowiedzi was wszytskich ze gol nr 2 był winą Davida to się zupełnie nie zgadzam... Panowie zawinili obroncy chłopak nie miał nawet czau by ruszyć z bramki było 3 obronców na 1 napastnika, ewidentny błąd obrony chłopak mógł tylko liczić jakiś cud nie wiem ilu z was stało w prawdziwym meczu miedzy słupakmi ja mogę to powiedzieć i zdarzyło mi sie że dostałem "siatke miedzy nogami" a to tylko dlatego że nogi miałe rostawione do wyskoku by móc wybronić piłę ze spojenia albo z pod słupka, przy drugiej bramie David zachował sie poprawnie jako bramkarz.
» 2 stycznia 2012, 23:09 #37
FiFlaK: Co do 'potencjału', to wśród tej trójki (Pogba, De Gea, Morrison), to właśnie ten trzeci ma go najwięcej.
Morrison jest fenomenalny. Gra do przodu, nie boi się piłki. Polecam obejrzeć kilka meczy rezerw by się przekonać. Dla mnie ten gość jest o wiele lepszy od Andersona. Jednakże brakuje szans, które Ferguson obiecał młodym zawodnikom.
» 3 stycznia 2012, 02:37 #36
krzych419: Pewnie w ramach pokuty De Gea będzie na ławce, natomiast w ramach mega pokuty na bramce ustanie Rooney... Nic mnie już nie zdziwi !

A tak na serio, to jeśli SAF nie da DDG odpowiedniego wsparcia, może to się skończyć bardzo źle... To jest jakieś chore ! DDG to numer jeden i to powinno być poza jakąkolwiek dyskusją ! Ale nie, DDG zaczął dobrze bronić, więc SAF postanowił dać mu 'pstryczka w nos' i przez 3 mecze z rzędu siedzieć na ławie... DDG to świetny zawodnik i jeśli nie wypali w MU to będzie to tylko wina Fergusona !
» 2 stycznia 2012, 22:28 #35
marcelbwin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.01.2012 22:30

Lindegaard powinien narazie więcej grać w pierwszym składzie,ponieważ De Gea jest jeszcze młodym i mniej doświadczonym bramkarzem,który jeszcze trochę musi popracować nad swoimi błędami,a na takie coś nie możemy tracić czasu podczas walki o kolejny tytuł mistrza anglii i tym bardziej,że Lindegaard jest teraz w doskonałej formie.
» 2 stycznia 2012, 22:28 #34
krzych419: Lindegaard jeszcze nigdy nie został w najmniejszym nawet stopniu sprawdzony !
» 2 stycznia 2012, 22:31 #33
FiFlaK: Z Valencią rok temu został poważnie sprawdzony. Spisał się. United wywiozło 3 pkt. po zwycięstwie 0:1.
» 2 stycznia 2012, 22:33 #32
kroOolik: @FiFlaK z Valencią rok temu na Mestalla bronił VdS, a na OT w bramce stał Amos.
» 2 stycznia 2012, 22:56 #31
Devra: de gea nie ma formy i tyle ...
zdarza sie ...
» 2 stycznia 2012, 23:04 #30
FiFlaK: Jestem przekonany, że bronił Lindegaard... Przynajmniej byłem.
Wybacz, jeśli wprowadziłem kogokolwiek w błąd.
» 3 stycznia 2012, 07:51 #29
mrNorbi: tak w ogole to skoro De Gea az tak lubi te paczki to Sir Alex powinien Go tam nimi faszerowac:)
» 2 stycznia 2012, 22:26 #28
mikifiki: Od tego by urósł brzuch, a nie mięśnie. Lepiej niech kurczaki wpiernicza :)
» 2 stycznia 2012, 23:01 #27
lecho: Futbol na profesjonalnym poziomie to nie jest gra na zasadzie "nie posadzę go na ławce, bo mu siądzie psychika". Powinni grać najlepsi, a z perspektywy ostatnich kilku meczów w lepszej formie jest Lindegaard.
» 2 stycznia 2012, 22:25 #26
MANUTDAIG: Mówcie co chcecie ale De Gea przypomina mi Fostera budowa podobna , też wszyscy chwalili utalentowany będzie pierwszym bramkarzem Anglii itd itd.. Na siłę Ferguson go wstawiał w niektórych meczach a on popełniał błędy przez te błędy straciliśmy dużo punktów , które potem odbiły sie w walce o Mistrzostwo . De Gea miał pare dobrych meczów ale błędy które popełniał niestety zaważały o wynikach w niektórych meczach m.i.n w Lidze Mistrzów , Liga .. Lindegaard bronił mniej ale w meczach , które bronił nie popełniał rażących błędów i grał pewniej , wyjścia , przy stałych fragmentach a z De Geą z tego co zauważyłem to większość rzutów rożnych i wolnych gra niepewnie
» 2 stycznia 2012, 22:24 #25
krzych419: Ben Foster to świetny bramkarz o klasę lepszy od Lindegaarda ! Wystarczy zobaczyć wartość ich obu. BF - ponad 6 mln, AL - 3.5 mln, to już Bebe więcej nas kosztował :) Foster odszedł bo miał ambicje i umiejętności niezbędne do bycia numerem 1. Geniuszem bramkarskim nie jest, ale to już inna kwestia...
» 2 stycznia 2012, 22:37 #24
mikifiki: Foster zaczął dobrze grać po odejściu do Birmingham.U nas poszczał takie babole, bo rzadko grał. Postawa Fostera obecnie pokazuje, co oznaczają dla gracza częste występy.
» 2 stycznia 2012, 23:00 #23
ziomboy777: Foster dobry bramkarz.... ja nie moge.... a gdzie gra teraz Birmingham??... jak by Foster był tak swietnym bramkarzem grał by w jakimś porządnym klubie PL.
» 3 stycznia 2012, 10:19 #22
danielo17: Anders jest na ten moment w lepszej formie i to jemu należy sie miejsce w pierwszej 11. De Gea powinien ostro wziąć sie do roboty bo z taka grą to maskara na lini pewny ale przy wyjściach katastrofa!
» 2 stycznia 2012, 22:24 #21
NanoUnited: Pierdo...cie aż głowa boli i żal czytać, chłopak jest jeszcze bardzo młody i oczywiste jest że będzie popełniał błędy! w meczu z BR obrona grała jak pierdoły to też wynik jest jaki jest!
» 2 stycznia 2012, 22:24 #20
ManUtd1993: Z całym szacunkiem do De Gei , ale według mnie zarąbał 2 bramki . Rozumiem , że obrona zawiniła również , ale jeśli obrona ma tylko bronić bramki to po jakie licho bramkarz?.

W United zawsze bramkarz odkrywał kluczową rolę, ale w tym roku Ferguson odpalił kompleks Cecha .. nie chciał żeby De Gea mu sprzątneli jak Cecha Chelsea , dlatego postawił wszystko na 1 kartę.

Jest młody,ma potencjał , ale bez siłowni to on w polu karnym zawsze będzie stał i obalany jak masło pod temperaturą.
Andres jest wielki jak dąb w parku i pokazał , że jest pewny , więc dlaczego miałby nie bronić? Czy aby Dea Gea nie jest przykładem , że pieniądz rządzi piłka nożną?
» 2 stycznia 2012, 22:28 #19
NanoUnited: masz słuszność ale patrząc w przestrzeni kilkunastu lat jeśli chcemy żeby te kilkanaście baniek byłą naszym filarem to on musi grać ;)
» 2 stycznia 2012, 22:55 #18
welllone: Może grać ale nie w pierwszym sezonie. Niech się ogrywa. Owszem ma kilka bardzo dobrych interwencji ale to co zrobił w ostatnim meczu to porażka. Powtórzę to kolejny raz gdyby VDS tam stał każdy mówiłby o wpadce, a nie błędzie i taka prawda.
To były dwa strzały do wybronienia i tyle.
» 2 stycznia 2012, 23:04 #17
NanoUnited: Jeden mecz a już go skreślasz! a były takie ohy i ahy jak to się zaaklimatyzował i ogarnął PL, taka prawda że i po 5 sezonach może takie buble wpuszczać! Ja uważam że najlepsi bramkarze maja 30+ lat no ale jeśli inwestycja była to teraz trzeba to jakoś wykorzystać i dać mu pograć, chodź z drugiej strony Ferguson mógłby go usadzić na ławie i dać do zrozumienia że do numeru jeden to mu brakuje. Z jednej strony kasa z drugiej "z pupy" bramki ;]
» 2 stycznia 2012, 23:29 #16
mrNorbi: trzeba umiec podzielic obszar pracy bramkarza i znalezc tego ktory w kazdym z nich jest wysokiej klasy.
uwazam ze refleks czy obrona takich strzalow sytuacyjnych to domena De Gei ale jednak walka o gore pilki gra na przedpolu to chyba jednak Lindegaard choc on tak naprawde chyba nie mial sie gdzie wykazac.
nie da sie ukryc ze w niewielu klubach PL biegaja az takie kolosy jak Yakubu czy Samba...
» 2 stycznia 2012, 22:23 #15
lecho: Ataki naszych najgroźniejszych rywali: Drogba (Chelsea), Balotelli (Man City), Adebayor (Tottenham), Carroll (Liverpool) - to nie są ułomki, a ograniczyłem się do piłkarzy ze szpicy. Ponadto już w najbliższym meczu zagra przeciwko nam najlepszy strzelec ligi Demba Ba, który też ułomkiem nie jest (189cm/84kg, dla porównania Yakubu 183/83 a Hanley który z taką łatwością przepchnął DDG - 187/80).
» 2 stycznia 2012, 22:34 #14
Zywo08: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.01.2012 22:23

Ale dla przeciwników De Gei. Weźcie pod uwagę to że Ferguson nie lubi przyznawać się do błędów więc David czy nam się to podoba czy nie będzie grał i tak częściej nic Lindegard. Jeśli zacznie stawiać na Duńczyka to tak jak by się przyznał że transfer młodego Hiszpana to totalna klapa.
» 2 stycznia 2012, 22:23 #13
kostuch: jak na moje, lindegaard ma większe doświadczenie w PL i to czyni go lepszym bramkarzem, lepszy na przedpolu, a w ostatnim czasie mocno pracowal i ma db passe, wg mnie Anders powinien być numerem 1 przynajmniej dopóki de Gea nie bd pewniejszy i lepszy na przedpolu.
» 2 stycznia 2012, 22:22 #12
ManUtd1993: Wiem , że to zabrzmi dziwnie bo wydali na niego 20 mln , ale On powinien zostać wypożyczony do jakiegoś innego zespołu z ligi angielskiej....
» 2 stycznia 2012, 22:21 #11
Sagan: W ostatnich meczach zdziwiłem się w jak dobrej formie jest Lindegaard. De Gei nie lubiłem od początku, nigdy nie miałem takiego spokoju podczas oglądania meczów, jak w czasach gdy między słupkami stał Van der Sar, przy obecnej grze Lindegaarda mój spokój powraca.
» 2 stycznia 2012, 22:19 #10
Frozon: Lindegaard obecnie jest lepszym bramkarzem. De Gea bardziej perspektywicznym, ale moim zdaniem nr 2. Fergie musi to zaakceptować. Któryś z zawodników powiedział kiedyś, że Fergie nie patrzy na wiek. Więc czas pokaże.
» 2 stycznia 2012, 22:17 #9
Blacha: Raczej Ty musisz zaakceptować to co zrobi Fergie.
» 2 stycznia 2012, 22:36 #8
Cielii: Ale wy glupoty wypisujecie ;D hehehe jest mlody a w mlodym wieku ma sie wachania formy po jednym meczu wiekrzosc dzieci zapomina co sie robilo w poprzednich meczach przypomne wal ze De Gea uratowal nam wiele pkt w tym sezonie :] wele razy wyciagal takie strzaly ze rece samie zbieraly sie do oklaskow ale nie zawalil jeden mecz i juz sie zaczyna paplanina... statystki mowia same przez sie kto ma najwiecej obronionych strzalow...
» 2 stycznia 2012, 22:17 #7
18Lukasz78: Nie,jak chcemy mieć z niego pozytek,on musi zagrać pare meczy pod rząd,bo już do końca się pospina i nic z niego nie będzie.
» 2 stycznia 2012, 22:16 #6
Crisyne1: Nie parę meczy pod rząd tylko cały czas powinien grać a już na pewno w PL , rezerwy same sobie zawaliły sprawę odpadli z CC, więc Anders powinien się ogrywać w LE ewentualnie
» 2 stycznia 2012, 22:21 #5
Harry123: Może mój faworyt zagra ;)

Moim zdaniem, gdy De Gea przychodził do klubu powinien otrzymać wyższy numer, a numer 1 powinien zostać niczyj, bo walka o niego była by sprawiedliwa, a nie przyszedłeś i masz, a odebranie teraz De Gei (tak się jego nazwisko odmienia?) tego numeru tylko by go dobiło.

Oczywiście nie umniejszam umiejętnościom De Gei, być może kiedyś będzie wielkim numerem 1, ale obecnie mój faworyt - Anders - jest w o wiele lepszej formie.
» 2 stycznia 2012, 22:10 #4
mikifiki: Powinien iść na wypożyczenie do innego brytyjskiego klubu by przyzwyczaił się do ostrej gry, bo przez jego głupie błędy za dużo traci drużyna. Za kilka lat może być zawodnikiem klasowym.
» 2 stycznia 2012, 22:09 #3
RobvanKlu5i: Lindegaard jest po prostu lepszy i należy mu się regularna gra a nawet bycie nr. 1
Jak narazie De Gea w grze to wygląda jak "niewypał transferowy Fergusona" ale może z czasem się wszystko ułoży i zacznie grać na przedpolu tak jak na bramkarza MU przystało :)
» 2 stycznia 2012, 22:09 #2
avarhir: Powinien usiąść na ławce, ale nie za karę, tylko po prostu Lindegaard jest teraz w lepszej formie i to jest nie fair wobec niego, że nie gra
» 2 stycznia 2012, 22:06 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.