Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

FC Basel - Man Utd: Oceny pomeczowe

» 7 grudnia 2011, 23:54 - Autor: matheo - źródło: Manchester Evening News
Dziennikarze Manchester Evening News uznali Naniego najlepszym piłkarzem United w przegranym 1:2 meczu z FC Basel. Noty Czerwonych Diabłów, co zupełnie zrozumiałe, nie są wysokie.
FC Basel - Man Utd: Oceny pomeczowe
» Nani był zdaniem dziennikarzy Manchester Evening News najjaśniejszym punktem Manchesteru United w meczu z FC Basel (1:2)
David de Gea. W niewytłumaczalny sposób wyszedł do dośrodkowania, po którym padł gol Marco Strellera. Ocena: 5

Patrice Evra. Nie zaoferował zbyt wiele, jeśli chodzi o akcje ofensywne. W defensywie przez większość czasu Manchester United miał mało zmartwień. Ocena: 5

Nemanja Vidić. Kiedy Manchester United potrzebował lidera, z gry wykluczyła go koszmarna kontuzja. Ocena: 5

Chris Smalling. Zderzył się z Vidiciem przy pierwszej bramce. Przy drugim golu nie poradził sobie z dośrodkowaniem adresowanym do Aleksa Freia. Ocena: 4

Rio Ferdinand. Kontrolował wydarzenia w defensywie, ale FC Basel po objęciu prowadzenia właściwie nie atakowało. Ocena: 5

Phil Jones. W tym sezonie jest „Panem Uniwersalnym” w Manchesterze United. Pomoc Czerwonych Diabłów była zbyt często zabiegana przez rywali. Strzelił gola, który dał światełko nadziei. Ocena: 6

Nani. Najjaśniejszy punkt w ekipie Manchesteru United. W pierwszej połowie jego znakomite dośrodkowanie zmarnował Rooney. Nękał rywali, ale sam niewiele mógł zdziałać. Ocena: 7

Ryan Giggs. Niechlujne podania na początku, ale później było lepiej. Dwie wspaniałe piłki do Rooneya. Ocena: 6

Park Ji-sung. Zmarnował swoją szansę w sytuacji, w której skiksował Rooney. Za mało kreatywności. Ocena: 5

Ashley Young. Miał problemy w ostatnim sektorze boiska. Swoimi zagraniami nie niepokoił obrońców FC Basel. Ocena: 5

Wayne Rooney. Zmarnował setkę w pierwszej połowie i kolejną znakomitą okazję po przerwie. Ocena: 5

Zmiennicy

Jonny Evans (za Vidicia 44'). Powinien przeciąć podanie przy bramce Freia. Ocena: 5

Federico Macheda (za Parka 81'). Nie miał czasu, aby zostać bohaterem. Ocena: 4

Danny Welbeck (za Younga 64'). Nie był w stanie zrobić różnicy. Ocena: 5


TAGI


« Poprzedni news
"Manchester United ma to, na co zasłużył"
Następny news »
Ferguson: To nasza kara za brak awansu

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (59)


dread11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.12.2011 23:00

No SAF musi byc bardzo madry aby pod koniec meczu wpuszczac takiego cieniaka jak Macheda gdzie z gory wiadomo, ze nie strzeli... Obrona przy Waszych straconych bramkach to był kabaret. Oceny w jak najlepszym porzadku, dobrze przydzielone co do gry az takiej u Was tragedi nie było tylko byly niewykorzystane sytuacje ktore jakby zostaly "sfinalizowane" zupelnie z innej perspektywy byscie na to patrzyli. No cóż peszek, los w spotkaniach z Wami dla Cheslea takze płatał figle.
» 8 grudnia 2011, 22:58 #57
rei: Widać było że młodzi piłkarze w naszym składzie (Co mnie cieszy bo właśnie lubię trenerów, którzy stawiają na młodzież) nie mają doświadczenia i przez to wpadły te dwie bramki, które nie oszukujmy się bardziej my sobie strzeliliśmy niż oni :/ Natomiast w ofensywie brakowało tego błysku z pierwszych meczów sezonu, tych klepek i wymian podań z pierwszej piłki na 20-30 m przed ich bramką na małej przestrzeni.
» 8 grudnia 2011, 22:16 #56
gusia: A ja nie rozumiem po co spinać się o jakieś oceny, że ktoś dostał 5, a powinien 1, a inny 3. Czy to ma jakiekolwiek znaczenie? Przegraliśmy, bo żaden z naszych zawodników nie zagrał tak, jak powinien. Zagrali poniżej swoich możliwości, każdy to widział, co nam teraz pomogą cyferki? Cała drużyna przeżywa kryzys i to już poważny problem. Więc po co w trym wypadku wykłócać się o bzdurne oceny? No i typowanie kto był najlepszy, czy Nani, czy Giggs jest dla mnie też kompletnie bez sensu. Jeden zawodnik i tak nic nie zdziała. Także obwinianie któregokolwiek to błąd. To samo tyczy się Sir Alexa. Obarczanie winą tylko jego za tą porażkę jest jakimś żartem. A za hasła, żeby odszedł na emeryturę powinniście się wstydzić, drodzy "kibice" ;) pozdrowienia dla tych prawdziwych.
» 8 grudnia 2011, 20:19 #55
szymo197: Wszyscy powinni dostać po 0/10
» 8 grudnia 2011, 18:22 #54
pablomu: Rozumiem,że nota jest do 20.
» 8 grudnia 2011, 18:07 #53
plexide69: hehe o to samo pragnolem spytac
» 8 grudnia 2011, 21:58 #52
PanDuzeA: A nie pragnąłeś zajrzeć do słownika?
» 9 grudnia 2011, 12:06 #51
konto512: boze blagam jak czytalem live na devilpageu i widziala ste wszystkie komenty "dajcie fergusonowi paczke gumy i saf aut" albo "koniec z fergusonem" czy takich typow az przeklenstwa sie same na usta cisna i to mnei bardziej zdenerwowalo niz ta przegrana apel do tych wszystkich "kibicow" idzcie do city :)
» 8 grudnia 2011, 17:56 #50
Rooney10xd: Brakowalo osoby ktora by wykanczala te akcje ktore lecialy skrzydlami np Chico czy Berby oni potrafia sie dobrze ustawic do kazdej pily
» 8 grudnia 2011, 15:28 #49
matryba: Masz rację ale jakby Groszek był zdrowy to pewnie by wykorzystał tą sytuację co miał Roo w pierwszej połowie. A potem by spadła fala krytyki na niego że umie tylko strzelać z kilku metrów do pustej bramki. Teraz chłopak ma kontuzje i nie ma problemu i jego krytycy są zadowoleni. A MU w LE.
» 8 grudnia 2011, 16:03 #48
PanDuzeA: To nie jest wytłumaczenie. Graliśmy z Basel, a nie Barceloną, żeby zwalać winę na pojedyncze braki kadrowe.
» 8 grudnia 2011, 19:30 #47
ZuczekUnited: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.12.2011 15:10

Sam Nani meczu nie wygra...to nie Ronaldo
» 8 grudnia 2011, 15:10 #46
DevilFan: Nani Ronaldo
nie myl piłkarzy.
» 8 grudnia 2011, 17:34 #45
ZuczekUnited: Nie wiem jaki jest sens twojej odpowiedzi...?
» 8 grudnia 2011, 18:08 #44
DevilFan: sens jest taki że zniknął znak pomiędzy tymi nazwiskami wina story internetowej
» 9 grudnia 2011, 15:12 #43
vip14: Ja bym wszystkim piłkarzom dał ocenę 1/10.
» 8 grudnia 2011, 15:05 #42
ess: Roonet co najwyżej 3, Da Gea kolejny błąd w LM ocena 3, Smalling też załamka 2, Evans też ze 3
» 8 grudnia 2011, 14:46 #41
Rooney10xd: moze odrazu daj wszystkim oceny na minusie ? >.<
» 8 grudnia 2011, 15:24 #40
ess: nie wyszliśmy z fazy pucharowej! nie potrafiliśmy najłatwiejszych sytuacji wykorzystać, a sami traciliśmy głupie
» 8 grudnia 2011, 17:16 #39
matryba: Moim zdaniem to nie miałbym pretensji do SAFa i zawodników. Raczej zastanowiłbym się nad sztabem medycznym i przygotowawczym do sezonu. Zawodnik na takim poziomie jak PL i LM musi być ciągle w rytmie meczowym i 100% przygotowany fizycznie. W naszym zespole prawie każdy miał kontuzje co powoduje wszystko się sypie. SAF nawet jak ktoś wraca po kontuzji to musi go wstawiać od razu bo nie ma kim grać. Na ławce siedzą albo jakieś "dzieciaki" albo zawodnicy jeszcze nie do końca zdrowi. Jak w składzie jest może z 4 piłkarzy którzy nie mają/mieli problemów zdrowotnych. A wiadomo że to nie jest tak prosto żeby po jakiejkolwiek kontuzji wrócić do formy od razu. to wszystko musi trochę potrwać. A u nas po tych kontuzjach to cały zespół powinien zacząć przygotowania do sezonu od nowa.
» 8 grudnia 2011, 12:08 #38
PanDuzeA: A nie uważasz, że wpływ mogą mieć ciągłe i zbyt częste roszady w wyjściowej jedenastce? Nie mówię o przekwalifikowywaniu zawodników.
» 8 grudnia 2011, 13:38 #37
matryba: Zgadzam się że roszady są zbyt duże, ale też nie wiemy jak jest do końca (jak się piłkarze czują itp.) Na początku jak była większość zdrowa to tych roszad było mało. Na formę zespołu wpływa wiele czynników. Skład w tamtym sezonie można powiedzieć że był słabszy a gra wyglądała poprawnie. Moim zdaniem osłabiona jest tylko pozycja bramkarza, Scholes i Gary grali sporadycznie choć na pewno mieli duży wkład. Przyszedł Jones który jest jednym z czołowych zawodników naszej ekipy i Young przed kontuzją grał także bardzo dobrze.
» 8 grudnia 2011, 15:57 #36
Patryk1515: No to co panowie Rewanż w finale na Barcelonie! Oj nie przeczytałem że nie wyszliśmy z najłatwiejszej grupy :). Ale co tam ;) od Barcelony dostaliśmy 2 razy łomot to i od City możemy dostać 2 raz tylko że w innych rozgrywkach. Dobrze że w ostatnich tygodniach nie mogłem pojechać na żaden mecz United.
» 8 grudnia 2011, 10:01 #35
PanDuzeA: Polscy specjaliści. Nani z najwyższą oceną? Wraz z Rooneyem powinni zostać odesłani do rezerw. Nie wystarczy biegać jak dziki osioł żeby zostać uznanym dobrym piłkarzem. Nani zawalił tyle piłek, że głowa boli. Niemal zawsze podejmował błędne decyzje - będąc blisko bramki podawał, a będąc w sytuacji beznadziejnej próbował strzelać z żałosnym skutkiem. Nikt nie powinien dostać noty powyżej 5.
» 8 grudnia 2011, 08:53 #34
bujal87: i tak jesteś delikatny moim zdaniem tam nikt nie zasłużył na więcej niż 3 a danie Naniemu 7 traktuje jako żart bo to co on wczoraj wyprawiał z Parkiem i po części Giggsem woła o pomstę do nieba. Ten sezon będzie ciężki ale damy sobie rade!
» 8 grudnia 2011, 09:04 #33
zajonc: A Smalling z 4? Przy obu stratach gola się... nie wykazał? Rozumiem, że przy pierwszej akcji oberwał trochę, ale nie wierzę, że to był taki cios, który może powalić na tak długo takiego rosłego chłopa jak on. Powinien obolały się podnieś i walczyć!

O drugiej nie chcę nawet wspominać.
» 8 grudnia 2011, 10:52 #32
wilku7: Chyba inny mecz ogladales, jedynie Nani tam cokolwiek szarpal do przodu i jak najbardziej byl najlepszym pilkarzem wczorajszego meczu.
» 8 grudnia 2011, 14:40 #31
triadevil: "Polscy specjaliści." ? To nie Polacy wystawiali oceny, tylko MEN (Manchester Evening News).
» 8 grudnia 2011, 15:51 #30
triadevil: "Polscy specjaliści." ? To nie Polacy wystawiali oceny, tylko MEN (Manchester Evening News).
» 8 grudnia 2011, 15:58 #29
grobla95: PanieduzeA, wyłożyłeś sie troche z tymi polskimi specjalistami. A co do Naniego ,to przynajmniej próbował i to po jego wrzutkach były najgroźniejsze sytuacje. Gdyby Roo strzelił tą stuprocentowa sytuacje to byś wielbił Naniego i zachwalał jego gre i tą wrzutke.
» 8 grudnia 2011, 17:38 #28
redmati: Ładnie sypnąłeś z tymi specjalistami z Polski... Nani próbował, faktycznie nie jest to Ronaldo, który potrafi sam wygrać mecz, nie miał z kim grać, więc za wiele nie ugrał, ale próby były.

zajonc, ja nie wiem czy Ty sobie żartujesz czy co - chciałbym zobaczyć jak dostajesz od 'rosłego chłopa' Vidica w twarz i wstajesz od razu, albo chociaż po kilku sekundach... wiadomo, że raz dostanie się tak, a raz inaczej, ale skoro Smalling leżał to na pewno nie z lenistwa, zresztą jakiś opatrunek mu chyba potem zakładali z tego co pamiętam.
» 8 grudnia 2011, 21:20 #27
PanDuzeA: A wiecie gdzie ja mam, kto wystawiał te konkretne oceny? Posłuchajcie polskich komentatorów. Gdy Park zrobi głupi zwód, to się ośmiesza, a po bezproduktywnym triku Naniego zawsze jest zachwyt.
grobla95 - Również się wyłożyłeś z moim rzekomym wychwalaniem. Zawsze byłem i jestem sceptyczny wobec grajków pokroju Naniego. Przerost formy nad treścią.
» 9 grudnia 2011, 12:09 #26
felix43: Są plusy i minusy tej przegranej:
-Odpadliśmy z najłatwiejszej grupy w lidze mistrzów.
-Pokonal nas Basel
+Może Fergi przejrzy na oczy i kupi nowego rozgrywającego.
+Mamy okazje wygrać w Pucharze Uefa w którym jeszcze nie triunfowaliśmy.
+Może zagramy z Legią.

Ale to nie zmienia faktu że i tak jestem rozczarowany jednak wierze w nasze diably
GLORY GLORY MAN UNITED
MANCHESTER UNITED FOREVER1!!
» 8 grudnia 2011, 08:06 #25
bujal87: popieram, trzeba wierzyć. Boss da rade
» 8 grudnia 2011, 09:06 #24
Bebejt: Kiedy jest losowanie Par 1/16 Europy ?
» 8 grudnia 2011, 12:35 #23
Rooney10xd: Bebejt jakos za 2 tygodnie
» 8 grudnia 2011, 15:26 #22
FankaManUtd: Brakowało kogoś kto mógłby strzelić nam drugą bramkę.
» 8 grudnia 2011, 07:45 #21
felix43: Javiera Hernandeza w tym meczu po prostu brakowało nam skuteczności a Hernandez potrafi się znalezć tam gdzie jest pilka i wydaje mi się że gdyby on grał wygralibyśmy albo chociaż zremisowali
» 8 grudnia 2011, 08:02 #20
gafciu7: nie czesto krtykuje United, ale te oceny to jakaś kpina.

zgodzę się z tym, że Nani był najlepszy, ale ocena 7?? najwyżej 3. reszta to 2 i 1. dodatkowo Rooney i Young na mniej niż zero zasłużyli.

do młodych zawodników nie mam pretensji, ale ci bardziej doświadczeni mnie zirytowali strasznie. ani przez moment nie zasłużyliśmy na zwycięstwo.
Momentami wydawało mi się, że nasi piłkarze nie wiedzieli, że grają dla United.....

w ciągu niecałych 2 miechów 2 wielkie upokorzenia.
» 8 grudnia 2011, 07:10 #19
Luck3r: Przypominam, że jeszcze była porażka z "The Citizens" 6:1 ;) czyli 3 upokarzające porażki ;]

Każdy klub musi przejść pewien kryzys i na to nie ma rady. Trzeba przetrwać ten trudny okres czasu, a przyjdą jeszcze zwycięstwa i glorie.
» 8 grudnia 2011, 07:12 #18
gafciu7: myśląc 2 miałem na myśli mecz z Basel i właśnie z City..porażke z CA nie traktuje jako upokorzenie, tylko jako oblany test zmienników
» 8 grudnia 2011, 08:01 #17
pwc1337: no i gdzie sa Ci obroncy wielkiej gwiazdy Parka (czytaj: dryblera)?
» 8 grudnia 2011, 06:46 #16
ironia: Nani egoista, że masakra jakaś..
» 8 grudnia 2011, 00:43 #15
acedeka: a co ma robic, skoro nikt inny nie gra?
» 8 grudnia 2011, 01:37 #14
sssexton90: De Gea 4
Evra:5
Rio: 5
Vidić--> Evans: 5
Smalling: 5

Young: 5
Jones: 5
Giggs:5
Park:4
Nani:6

Rooney: 4

Welbeck: 5
» 8 grudnia 2011, 00:33 #13
LTMek: Obojętnie z kim przegramy i w jakim stylu, dla MEN zawsze wtedy oceny będą pokroju 4-5-6 a nawet i 7 :)
» 8 grudnia 2011, 00:26 #12
bujal87: Nani jako gracz meczu to kpina ( nikt nie zasłużył na takie miano) od takiego gracza oczekuje się znacznie ale to znacznie więcej, Park zawsze go broniłem ale prezentuje się ostatnio tragicznie. Moim skromnym zdaniem zadecydował brak Carricka, kontuzja Vidica oraz brak rozgrywającego. Ale i tak najgorsze było to że moim zdaniem Man Utd nie chciało wygrać tego meczu. Kubeł zimnej wody na pewno się przydai i mam nadzieje że Boss to wszystko pozbiera jak zawsze zresztą ( a propos tych którzy chcą zmiany trenera to cisną mi się na usta tylko niecenzuralne słowa, po prostu brak mi slow czy wy jesteście kibicami od wczoraj Boss już tyle razy zbierał ten klub z kolan że i tym razem sobie poradzi ) pozdrawiam prawdziwych kibiców
» 8 grudnia 2011, 00:25 #11
axel52: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.12.2011 00:26

oceny z kosmosu jak zwykle.
Gratulacje dla MEN.
Jak widzę te 7-ki po takich żałosnych meczach to zastanawiam się czy ja oglądam te same mecze co dziennikarze MEN.
Bardzo obiektywni dziennikarze hehe.

a redakcja ma gdzieś te żenująco wysokie noty za każdym razem i na prośbę o publikowanie ocen z bardziej obiektywnych mediów niż MEN odpisuje mi koleś , że jak nie podoba mi się to żebym nie czytał hehe
» 8 grudnia 2011, 00:23 #10
ziomboy777: gówno nie united
» 8 grudnia 2011, 00:06 #9
N17: gówno nie kibic...
» 8 grudnia 2011, 21:05 #8
N17: Nani is Man of the Blamaż. Lapie forme, i to jest 12pkt. mojej listy.
» 8 grudnia 2011, 00:02 #7
Evander1991: Rzeczywiście Nani z meczu na mecz prezentuje się coraz lepiej. Szkoda tylko jeszcze tej plagi kontuzji :-/ Zwłaszcza w środku boiska przez kontuzje mamy luki.
» 8 grudnia 2011, 00:04 #6
bujal87: żartujesz z tym Nanim prawda
» 8 grudnia 2011, 00:34 #5
tidde: coś wysokie te oceny.... chyba inny mecz oglądaliśmy albo w innym wymiarze
» 7 grudnia 2011, 23:59 #4
Mariiusz: Rooney 5 buahahah. nie zasługuje na tak wysoką notę... w 1 połowie nie trafił w piłkę po której powinien wpaść gol... Pan Rooneyek coś nie ma formy... Powinien Welbeck grać od 1 minuty
» 7 grudnia 2011, 23:58 #3
Klimaa: Oceny odzwierciedlają naszą kiepską postawę.. To już kolejny mecz kiedy Young nie wnosi wiele do gry..
» 7 grudnia 2011, 23:57 #2
ziomboy777: nie skumałes retoryki mojego komentarza widze:)
» 8 grudnia 2011, 00:04 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.