Zapowiedź spotkania: FC Basel vs Manchester United

» 6 grudnia 2011, 12:26 - Autor: Biafra - źródło: DevilPage.pl
Dość niespodziewanie Czerwone Diabły jeszcze w ostatniej kolejce fazy grupowej Ligi Mistrzów walczą o awans do dalszego etapu rozgrywek, a na ich drodze stoi ekipa mistrza Szwajcarii, która z pewnością nie podda się bez walki.
Zapowiedź spotkania: FC Basel vs Manchester United
» Dość niespodziewanie Czerwone Diabły jeszcze w ostatniej kolejce fazy grupowej Ligi Mistrzów walczą o awans do dalszego etapu rozgrywek, a na ich drodze stoi ekipa mistrza Szwajcarii, która z pewnością nie podda się bez walki.
Od momentu pamiętnego spotkania z Manchesterem City mistrzowie Anglii rozegrali pięć pojedynków w Premier League i wciąż nie stracili gola z gry, bowiem jedyny raz kiedy rywal trafił do siatki drużyny z Old Trafford dotyczy bramki Demba Ba zdobytej z rzutu karnego. W każdym z tych meczów strzelali jednego gola, odnosząc cztery zwycięstwa i raz tylko dzieląc się punktami.

Jeśli chodzi o Ligę Mistrzów, to remisując na własnym stadionie z FC Basel oraz Benficą Lizbona oddali pierwsze miejsce w grupie C portugalskiej drużynie. Aby wywalczyć awans do dalszego etapu rozgrywek Czerwone Diabły muszą na St. Jakob Park wywalczyć przynajmniej jeden punkt, jednak patrząc na formę mistrza Szwajcarii nie musi to być wcale łatwe zadanie. Podopieczni Heiko Vogela mają na koncie siedem zwycięstw z rzędu w Swiss Super League, dzięki czemu znajdują się na szczycie tabeli z sześcioma punktami przewagi nad drugim Lucerne.

FCB - Man Utd: Relacja na Żywo »



Na niekorzyść mistrzów Anglii działa również sytuacja kadrowa, bowiem obecnie w Carrington mamy do czynienia z istnym szpitalem, gdyż kontuzjowanych jest aż siedmiu graczy podstawowego składu, a w meczu ze szwajcarską ekipą nie zgra również Michael Carrick, który przekroczył limit żółtych kartek. Oczywiście znając geniusz taktyczny sir Alexa Fergusona możemy spodziewać się, iż da on radę wybrać odpowiednio silną jedenastkę, który wywiezie z St. Jakob Park korzystny rezultat.

Początek tego niezwykle ważnego spotkania już w środę o godzinie 20:45!



Kłopoty w kadrze

W drużynie FCB od dłuższego czasu nie ma nowych kontuzji, przez co jedynym graczem znajdującym się poza kadrą jest Benjamin Huggel. Do formy i pełni sił wraca już także Marco Streller, dzięki czemu Vogel może w meczu z United wystawić dwóch napastników, sytuując Strellera tuż obok Alexandera Freia.

Zupełnie odmienna sytuacja panuje w ekipie z Old Trafford, gdzie do długiej listy kontuzjowanych dołączył w weekend Javier Hernandez. Dobrą wiadomością jest fakt, iż zdrowy jest już Danny Welbeck, bowiem z urazami zmaga się dwójka innych napastników - Michael Owen oraz Dymitar Berbatow. Listę uzupełniają bliźniacy Da Silva, Anderson oraz Tom Cleverley. Dodatkowo, z powodu zawieszenia w środowym meczu nie zagra Michael Carrick.

FC Basel:

Kontuzjowani: Benjamin Huggel

Manchester United:

Występ niemożliwy: Michael Carrick (zawieszenie)
Kontuzjowani: Javier Hernandez (uraz stawu skokowego, powrót w styczniu), Fabio i Rafael da Silva (urazy niezdefiniowane, powrót w najbliższym czasie), Dymiatr Berbatow (kontuzja kostki, powrót nieokreślony), Anderson (kontuzja kolana, powrót w lutym), Tom Cleverley (uraz kostki, powrót przed świętami Bożego Narodzenia), Michael Owen (naderwany mięsień, powrót przed świętami Bożego Narodzenia).

Kluczowy przeciwnik

Xherdan Shaqiri znajduje się obecnie na ustach wszystkich kibiców w Szwajcarii. Ten utalentowany rozgrywający nie mógł zagrać w poprzednim starciu z United, ale w środę z pewnością napsuje sporo krwi podopiecznym Fergusona. Szkocki menadżer obawia się również Freia, który zdobył wówczas dwie bramki, ale bez Xherdana drużyna FCB traci niezwykle wiele ze swojej siły ognia.

Ostatnie spotkanie obu drużyn

Czerwone Diabły potrzebowały trafienia Ashleya Younga z końcówki meczu, aby uniknąć porażki na Old Trafford. Wprawdzie United objęło szybko prowadzenie za sprawą dwóch trafień Danny'ego Welbecka, ale Fabian Frei i Alexander Frei sprawili, iż podopieczni sir Alexa znaleźli się w sporych opałach. Ostatecznie mecz zakończył się remisem 3:3.

Przedmeczowe wypowiedzi

Ashley Young
- Cała sprawa jest w naszych rękach, wciąż mamy szansę się zakwalifikować do dalszego etapu i to jest nasz cel. Jedziemy tam po zwycięstwo!


Anders Lindegaard
- Musimy wygrać, nie będzie żadnych wymówek. Pojedziemy tam pewni swoich umiejętności, bo rozegraliśmy dwa bardzo dobre ligowe spotkania i zaprezentowaliśmy się z dobrej strony zarówno w ofensywie jak i defensywie.


Sędzia spotkania

Arbitrem pojedynku będzie pan Bjorn Kuipers - Holender bardzo wysoko ceniony przez UEFA. 38-letni Kuipers jest międzynarodowym sędzią od 2006 roku, a niedawno sędziował również mecz o Superpuchar Europy pomiędzy FC Barceloną a FC Porto.

Początek meczu w środę o godzinie 20:45!


TAGI


« Poprzedni news
Fabio nominowany do Samba Gold Trophy
Następny news »
Diabelski kalendarz adwentowy: 6 grudnia

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (687)


Pomarancz: daj spokój chłopie.
» 7 grudnia 2011, 23:10 #203
Sebastian2: GGMU KOCHAM ten Klub pomimo przegranej z basel, tragedii z $hity i ogólnej gry :) KOCHAM GGMU
» 7 grudnia 2011, 22:56 #202
DonLitek: Idźcie poprowadzić United. United was potrzebuje od zaraz! Ale już!
Ja nie wiem, skąd takie pospulstwo (hmmm, błąd w pisowni, aż dziwne), kmioty niedojrzałe, które wiedzą wszystko lepiej, które się wymądrzają. No ale... W końcu jesteśmy Polakami...
» 7 grudnia 2011, 22:52 #201
WigdorDevil: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.12.2011 22:54

K**waaaaaaaaaa! Spierdo**li to jak zwykłe cio t . y! SAF zanim obiecujesz to najpierw sie zastanow co mowisz! Nie wiem co oni najlepszego robią. Co ?? Az taki brak VDS ?? No chyba nie , lecz De Gea sie nie popisał. Zeby w tym samym roku siegac po mistrzostwo Anglii i byc w finale LM a pozniej nei wychodzic z latwej grupy, ja rozumiem , grupa smierci i zacieta walka do konca kazdego z zespolow ale to nie byla grupa smierci , wrecz przeciwnie...
Ja nei wiem , spieprzyli mi humor na co najmniej czas do losowanie fazy pucharowej , a tym samym popsuli Świeta. Powinni choć troche pomyslec o kibicach , ze to chodzi o dawanie szczescia kibicom , ale z tego co widac to chyba przez 3/4 meczu liczy sie kasa a pozniej postanawiaja sobie spróbowac wygrac mecz. Wiem , ze atakowali przez caly mecz ,ale to jest MAn Utd i od takiego zespolu wymaga sie wygrywania z takimi BAselami co najmniej 2:0. Mysle , ze powinien powstac chat , do ktorego dostepu mieliby zawodnicy i SAF , a na nim kibice by wyrazali to co mysla o dzisiejszej grze United , ktora nei wiem kidy sie poprawi.Nie wiem czy nei posypią sie w tej chwili głowy w Man Utd. Poczynajac na sztabie medycznym a konczac na zawodnikach. My , kibice mamy prawo wymagac przejscia United do fazy pucharowej, bo jest to wielki klub , z tradycjami , a tymczasem ktos tam zapomnial gdzie sie znajduje i widac , ze wszyscy obudzili sei z reka w nocniku.Musi byc jakas rewolucja wewnatrz klubu zeby cos sie zmienilo.
» 7 grudnia 2011, 22:51 #200
tidde: zauwazyłeś że "bedziemy sie smiac w przyszlym sezonie" już to powiedzenie podtrzymuje się od 3 sezonów..tej jest 4 xD dobre co?...
» 7 grudnia 2011, 23:24 #199
masterbm2: Dokładnie polecą sesonowcy i zostaną kibice GLORY
» 7 grudnia 2011, 22:54 #198
tidde: to za rok się odegramy to już trwa 3-4 lata hehe ;)
» 7 grudnia 2011, 23:25 #197
Pomarancz: To jest dramat! co się dzieje z tą drużyną?! Czy Staruszek nie widzi naszej słabej gry? Bardzo trudno jest przełknąć gorycz porażki, ale to jest kompromitacja po prostu kompromitacja. Drużyna której domeną była ofensywa dziś przegrywa z jakaś bazylea kim oni są? Już nie wracam do początku sezonu, ale Manchester był kiedyś drużyną która demolowała rywali graliśmy ładnie, szybko, z pomysłem i skutecznie+ posiadaliśmy wspaniały comeback i mentalność...co się z tym wszystkim stało? Czyżby to był koniec Sir Alexa nie wiem ? nigdy w niego nie wątpiłem ale jakby zupełnie stracił koncepcje a drużyna jest co raz słabsza. To nie tym Manchesterze się zakochałem to nie jest Manchester którego grę tak uwielbiałem oglądać, co się stało z moim kochanym klubem?
» 7 grudnia 2011, 22:48 #196
wrobel1992: Co Wy się dziś na ten środek uparliście!?!?Mimo słabego środka było wiele akcji bramkowych, a nie było wykończenia. Oczywiście owczy pęd ciągle tylko środek, środek, środek, ...to nie tylko wina środka.
» 7 grudnia 2011, 22:47 #195
rvn10: Nawet nie wiesz ile może dać grze świetny środkowy rozgrywający...
» 7 grudnia 2011, 22:50 #194
Ronal: Ludzie to tylko sezon ! zobaczcie co United osiągnęło pod wodzą Fergusona przez tyle bajkowych sezonów tyle tytułów i tyle radości wspaniałych chwil i wspaniałych ludzi. Ta drużyna jest jedyna w swoim rodzaju i pewnie, że chłopaki mają kryzys, ale wiecie co ? nie jestem jakimś wielce zagorzałym kibicem, ale od kilku sezonów cieszę się grą United i trzeba sobie zdać sprawę, że kryzys zawsze musi nadejść zobaczcie na Liverpool... Nie rozumiem jak możecie się nazywać kibicami ? Wiemy, na co stać United i wiemy, że to drużyna o wielkiej mentalności na pewno wyjdą z dołku, lecz potrzeba na to trochę czasu dla Fergusona i chłopaków.. Nie wiem czego wy oczekujecie to zwykli ludzi z wielką presją co sezon.. ogarnijcie się, bo to tylko piłka, tylko sezon i tylko margines błędu ludzka rzecz ! Kocham ten klub !
» 7 grudnia 2011, 22:46 #193
roki2008: Krew mnie po prostu jasna zalała! Krótko mówiąc, jakby na to nie spojrzeć to jest żenada i kompromitacja. Mówili, że nie będzie wymówek i nie będzie. Trzeba po prostu wyciągnąć konsekwencje i niech poniosą je Ci, którzy są za to odpowiedzialni. Mówi się, że MU to wielka drużyna zdolna do wielkich rzeczy. Na chwilę obecną to jest niestety gówno prawda. Trzeba spojrzeć prawdzie w oczy. Najbardziej mnie boli KOMPLETNY brak motywacji. I to nie w tym meczu, tylko w ostatnich kilku tygodniach. Nie wiem czemu tak się dzieje, ale sprawiają wrażenie totalnie wypalonych. Grają jakby nie wiedzieli po co i o co grają. Kopią, bo kopią. Liczyłem, że dziś się obudzą, że dziś nadejdzie przełomowy moment dla Nas. Niestety zawiodłem się.

Wielkie brawa dla chłopaków z Basel, bo oni na pewno bardziej zasłużyli i bardziej będą uszczęśliwieni z tego awansu. Oni tego chcieli! Po prostu chcieli! Czy to tak trudno?! Najwyraźniej dla United jest to problem. A skoro tak się dzieje to to jest katastrofa. A już najbardziej przykro mi na widok na inne wyniki... Rezerwowy Real spokojnie, na luzie wygrywa z Ajaxem 3-0 na wyjeździe, Lyon gnoi Dinamo 7-1! też na wyjeździe. No coś jest nie tak, my też powinniśmy rozprawiać się spokojnie z takimi zespołami jak Basel, a przede wszystkim na tym etapie musimy mieć zapewniony awans.

Mam nadzieję, że od nowego roku coś się zmieni, coś ruszy i zobaczymy stary, dobry Manchester United!
» 7 grudnia 2011, 22:45 #192
maxunited: GLORY GLORY MAN UNITED!!
Przynajmniej połowa gnojków która gówno kibicuje odejdzie!
» 7 grudnia 2011, 22:45 #191
PEVNY: Kolejne spotkanie, w którym pokazujemy niemoc w ataku!! brak bramek w czasie gdy stoimy na połowie przeciwnika. Po prostu koszmar, suszara to mało - kij i pensja do średniej w Polsce na pół roku i się nauczą - przypomną sobie jak strzelać gole. Nie tworzymy już zespołu na boisku. Brak zgrania i podań bez kiwania i myślenia. PORAŻKA - czekam na stary MANUTD
» 7 grudnia 2011, 22:44 #190
berbatovMU: zamknijcie się już z tym "pa pa SAF" bo to żenujące możemy liczyć tylko na to że ferguson zobaczy w końcu że środek pola jest słaby i nie nadaje się na dłużą metę a mówienie że czeka się na drugiego roy keanea to trochę śmieszne bo jak pojawi się ktoś taki ale dopiero za 5 lat to co mamy być przez 5 lat być pomiatani w europie .
EWIDENTNIE CZAS SIĘ POZBYĆ PALASTU TYPU : ANDERSON , PARK,GIBSON ITP
» 7 grudnia 2011, 22:44 #189
tomek999: porażka jest straszna i to jeszcze po takiej grze ale prawdziwy kibic jest na dobre i na złe
» 7 grudnia 2011, 22:42 #188
DonLitek: Dajcie mi moderatora na ten dzień... To z wejścia poleci ze 100 banów.
» 7 grudnia 2011, 22:42 #187
Kowal27: Spoko, wracaj do Barcy.
» 7 grudnia 2011, 22:42 #186
DonLitek: To ja wolę tracić takich piłkarzy jak Ty, niż ściągać piłkarzy.
» 7 grudnia 2011, 22:43 #185
ess: Tacy kibice są najśmieszniejsi
» 7 grudnia 2011, 22:59 #184
fan11: Tak, tylko to nawet porazka nie byla ... Cos znacznie gorszego
» 7 grudnia 2011, 22:44 #183
Kowal27: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.12.2011 22:42

Tak i teraz najazd 11 letnich sezonowców ... na to czekałem.
» 7 grudnia 2011, 22:41 #182
tidde: wkurw*** mnie.... co ty myślisz ze bycie kibicem to tylko wyrażanie pozytywnych opinii .??jestem kibicem od 11 lat ... i mam prawo się wkur*** bo mój ukochany klub popełnia błędy które popełniają beniaminki ;/
» 7 grudnia 2011, 22:43 #181
BaltazarGabka: nie wynik tylko gra i styl więc nie pajacuj, że jesteś wielkim kibicem zawsze i wszędzie... grają ostatnio jakby im się nei chciało - werwy i zapału tyle w nich ile w spoconych skarpetach
» 7 grudnia 2011, 22:45 #180
subido: ehhh.... gra tak żałosna jak całe transfery United !!Porażka to mało powiedziane:/ Gratulacje Basel my na ten awans nie zasłużyliśmy!!Brawo SAF! Tak dalej a wogóle nic nie uda się nam osiągnąć w tym sezonie!
» 7 grudnia 2011, 22:40 #179
szonpol: To najsmutniejszy okres jako kibica Manchesteru szostka z z city i nie wyjsce z takiej grypy LM [*] tragedia ale Evans czy Park to sa zawodnicy ktorzy prezentuja tak slaby poziom ze juz dawno powinni nie grac w Man U FOREVER UNITED!!
» 7 grudnia 2011, 22:40 #178
laskavvv: czy to jakiś ku*** żart ;| brak słów
» 7 grudnia 2011, 22:40 #177
BaltazarGabka: Ehh wstyd mi dziś za tą drużyne, bezpłciowa gra od kilku miesięcy, odpadlismy zasłuzenie i tyle, część z nich w ogóle nie zasługuje na gre w tym klubie bo wygląda jakby im nie zależało... następny mecz tej drużyny włącze jak się dowiem że da się ich w ogóle oglądać...

P.S

Do tych co mówili że nie ma sensu kupować Sneijdera - macie racje, nawet on by tu nic nie pomógł...
» 7 grudnia 2011, 22:40 #176
BaltazarGabka: nie żartuj, z taką formą to Legia się może spiąć i nas pocisnąć nawet...
» 7 grudnia 2011, 22:41 #175
Radosny: To nie jest kryzys To trwa już 2 miesiąc. Jest istna tragedia, chaos, kopanina jak na podwórku
» 7 grudnia 2011, 22:42 #174
DonLitek: Panie "moderatorzy" od siedmiu boleści, nie umiecie banować tych dzieci?
» 7 grudnia 2011, 22:39 #173
DonLitek: Już jest ich napływ. Zresztą... nie tylko od nich, także od nas...
» 7 grudnia 2011, 22:40 #172
kukus1704: ciekawe co SAF powie po meczu ...
» 7 grudnia 2011, 22:38 #171
wrobel1992: Weź nie bądź śmieszny. Kiedy CFC będzie miała tyle trofeów co United to pogadamy
» 7 grudnia 2011, 22:40 #170
kujawa: Super Ferguson zacznij sie uczyc na bledach. Liga Europy swietnie.
» 7 grudnia 2011, 22:38 #169
fragmen: BRAWO!
Osobiście jestem zadowolony z tego wyniku.
Może w końcu się ku*** ogarną i zaczną grać swoją piłkę.
tyle ode mnie

Pozdrawiam
» 7 grudnia 2011, 22:38 #168
bartek1569: chu j i tyle mam do powiedzenia juz dawn sie tak nie wkurwi lem
» 7 grudnia 2011, 22:38 #167
Ilka: I po nadziei :/ ja pitole :( United w LE :((((
» 7 grudnia 2011, 22:37 #166
Radosny: K***A MAĆ. Patałachy !
» 7 grudnia 2011, 22:37 #165
masterbm2: To co gnoju byś zrobił zero szacunku wyzywaj swoja matkę i ojca a nie człowieka którego nie znasz choć podajesz sie za kibica MU sezonowcu zajebany
» 7 grudnia 2011, 22:51 #164
Elventar: pa pa pa saf
» 7 grudnia 2011, 22:37 #163
wrobel1992: Jesteśmy pośmiewiskiem Europy....to jest jakiś koszmar. Od 8-2 z AFC, przez 1-6 z City do dziś! Brak słów...nie ogarniam. Nie ma co szukać pojedynczych kozłów ofiarnych winny jest cały team z SAFem na czele. Cóż zostaje walka o 20 mistrzostwo i Puchar Anglii i czekamy na światło w tunelu do lepszej gry!
» 7 grudnia 2011, 22:37 #162
Addamus: Narzuca się zdanie " kończ waść wstydu oszczędź ".
» 7 grudnia 2011, 22:37 #161
BeLikeNani: mi się narzuca zdanie " przecież mamy wystarczająco dobry środek pola "
» 7 grudnia 2011, 22:39 #160
tomek999: jeden gol to za mało niestety, chyba nie dadzą rady SZKODA
» 7 grudnia 2011, 22:35 #159
Ilka: United jeszcze jeden, walczymy do końca ...
» 7 grudnia 2011, 22:34 #158
tomek999: do tej pory wierzyłem SAF ale teraz już nie jak jeszcze raz powie że transfery nie są potrzebne to śmiech i tyle rozgrywający na teraz potrzebny
» 7 grudnia 2011, 22:34 #157
rvn10: Panowie głowa do góry i tak byśmy nie wygrali w tym sezonie LM ;) Fergie powinien dalej trenować United, pod warunkiem że zrobi stosowne wzmocnienia w postaci środkowych pomocników ze światowej półki i wyj*** ze składu niektóre kaleki i jedziemy z koksem.
» 7 grudnia 2011, 22:33 #156
allbin56: gdyby nie ferguson gówno mu by wygrało 11 tytułów i 2 ligi mistrzów
» 7 grudnia 2011, 22:33 #155
piotrw75: ale żenuła. są w niezłym dołku. może przez te koszulki bazylei bo są podobne fcb. niech wreszcie kupią kogoś do środka bo nie ma kto piłek rożdzielać. qrwa!
» 7 grudnia 2011, 22:33 #154
poxqufox: To co oni tworzą to jest chore....zamiast biegać za piłka to sobie chodzą powoli...To jest tak koncentracja o której mówił Ferguson?? ŻENADA!! Niech im dalej płacą w cholerę kasy i niech dalej Fergi nie robi żadnych wzmocnień w środku pola...
» 7 grudnia 2011, 22:33 #153
Radosny: Kompromitacja! Musi być wstrząs w klubie bo tragedia jest !
» 7 grudnia 2011, 22:33 #152
se7en: jest nadzieja!
» 7 grudnia 2011, 22:33 #151
elsho: HAHAHAHA!! Co za beznadziejny mecz w wykonaniu United:) z taka gra to odpadna z Legia w Lidze Europejskiej, haha co za wiesniaki
» 7 grudnia 2011, 22:32 #150
dandi900107: GOOOOLLL COME ON UNITED !!
» 7 grudnia 2011, 22:32 #149
bartek1569: kurw a ebana mac co tu kur wa jest wstyd jak cholera brawo kur wa le nas czeka pieknie
» 7 grudnia 2011, 22:32 #148
RyanGigs11: Tak dalej Man Utd w lidze europejskiej też przegramy z taką grą jeszcze do ligi mistrzów za rok się nie za kwalifikujemy.
» 7 grudnia 2011, 22:32 #147
Adi300: I dobrze że przegramy należy nam się taki kopniak w dupe , niech SAF uświadomi sobie że nie mamy dobrych piłkarzy potrzebujemy kogoś na środek. Zmiany są konieczne !! Wiem że będziemy przez cały ten sezon wyśmiewani ale ludzie nie płakać DAMY RADĘ !
Glory Glory Man United
» 7 grudnia 2011, 22:32 #146
Dantes86: Nie należy się nam nawet 3 miejsce.Wstyd i hańba za te gre która pokazujemy powinniśmy zakończyć LM na 4 miejscu. Brak zaangażowania i woli walki to jest styl który prezentujemy.Żal oglądać jak ogrywają nas takie zespoły.Oby ta kompromitacja wyszła nam na dobre i oby SAF wyj...ał połowę składu. A na LE też nie ma się co nastawiać bo nawet Legia może nas rozbic w pył
» 7 grudnia 2011, 22:32 #145
tylunh: nie rozumiem jednego , czy oni nie widzą że nie mamy obrony ? pomocy? .... no tak transfery nam niepotrzebne ...
» 7 grudnia 2011, 22:31 #144
adisman17: Nie ma to jak Liga Europy i modlitwa o trafienie na Legię ;)
Nie zapominajcie ze Shity tez jest w LE mozemy po raz n-ty się spotkać z nimi :)
Puki co jest tragedia z grą. Grają jak średniaki bez ambicji. Przykro patrzeć na te mecze ale mimo to BELIEVE
» 7 grudnia 2011, 22:31 #143
Ilka: Porażka :/ co oni robią ....
» 7 grudnia 2011, 22:31 #142
Keravnos: nie wyszliśmy ze statystycznie najłatwiejszej grupy LM. Brawa
» 7 grudnia 2011, 22:31 #141
fan11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.12.2011 22:31

Po losowaniu pomyslalem" Mozemy z grupy nie wyjsc". Mialem zle przeczucia. No ale co ja bede gadal o swojej idiotycznej mysli, przeciez mamy slaba grupe, tylko Benfica moze byc problemem. A tu prosze ... Od meczu z Benfica United nic nie gra. Amen.
» 7 grudnia 2011, 22:30 #140
Matiusekkk: tu jestem
» 7 grudnia 2011, 22:34 #139
body1988: Dowidzenia ligo mistrzów
» 7 grudnia 2011, 22:29 #138
Hormon666: No i kurfa zajebiście!!;/
Najsłabsza drużyna w LM, PL, CURLING CUP itd... zamiast zapierdalać robią jedno i to samo grają jedną stroną, cały czas marne dośrodkowania, żałosne!!
» 7 grudnia 2011, 22:29 #137
leszek1544: panie Ferguson pora ze sceny zejść . Mam w du...pie wasze komentarze że jest 25 lat już trenerem . na to się nie da patrzyć
» 7 grudnia 2011, 22:29 #136
WigdorDevil: Ferguson zapowiadał , ze to United dzisiaj wygra a jest inaczej...
» 7 grudnia 2011, 22:29 #135
RobvanKlu5i: Dlaczego Wy tak płaczecie jak małe dzieci?? Bardzo dobrze niech odpadną to będzie zimny prysznic!!

Rooneyowi na dzień dobry zabrałbym kilka tygodniówek, żeby przypomniał sobie jak za gówniarza musiał walczyć w MU żeby się przebić do podstawowego i kasa schodziła na dalszy plan...

Nani - (...)hmm...mam już dość jego wahań formy....tak się nie da!

Young - kapitalny start sezonu a teraz coś się zablokowało....

Park - Co Ty gościu robisz w MU??

Evra - facet ewidentnie w kryzysie

Środek Pola - KATASTROFA!!

Sztab Medyczny - KATASTROFA!!


Ogólna gra - KATASTROFA!!
» 7 grudnia 2011, 22:29 #134
Kempes: Mnie to żal Ciebie. Ciekawy jestem czy Ty bys to wybronił cwaniaku
» 7 grudnia 2011, 22:36 #133
sensi: 2:0 United przegrywa z frajerskim zespołem z frajerskiej Ligi. Dziekuje
» 7 grudnia 2011, 22:28 #132
pilchu: Jedziemy do domu. Nie ma co hejtowac na goraco, ale bez powaznych wzmocnien mozemy stac sie bardzo srednim klubem, bo to co sie dzieje w tej chwili to jest dramat
» 7 grudnia 2011, 22:28 #131
djgodzilla: i jest goool.....ale dla bazylei ciśnie mi się komentarz youtube.com/watch?v=qy03EDdDsBw
» 7 grudnia 2011, 22:28 #130
RobvanKlu5i: Dlaczego Wy tak płaczecie jak małe dzieci?? Bardzo dobrze niech odpadną to będzie zimny prysznic!!

Rooneyowi na dzień dobry zabrałbym kilka tygodniówek, żeby przypomniał sobie jak za gówniarza musiał walczyć w MU żeby się przebić do podstawowego i kasa schodziła na dalszy plan...

Nani - (...)hmm...mam już dość jego wahań formy....tak się nie da!

Young - kapitalny start sezonu a teraz coś się zablokowało....

Park - Co Ty gościu robisz w MU??

Evra - facet ewidentnie w kryzysie

Środek Pola - K A T A S T R O F A!!

Sztab Medyczny - K A T A S T R O F A!!

Ogólna gra - K A T A S T R O F A!!
» 7 grudnia 2011, 22:28 #129
sensi: to nie katastrofa tylko thriller!
» 7 grudnia 2011, 22:31 #128
parada: no to k*rwa pozamiatane.. 2-0
» 7 grudnia 2011, 22:28 #127
Addamus: Gratulacje dla FC Basel. Wygrał lepszy.
» 7 grudnia 2011, 22:27 #126
ozzielocke: zal sie robi jak patrze na wasze komenty, jak jest dobrze to super fergie jest bogiem nagle cos nie wychodzi i juz wyzywacie po takich meczach wlasnie widac kto jest prawdziwym fanem united
Dumni po zwyciestwie, wierni po porazce !!
» 7 grudnia 2011, 22:27 #125
Addamus: Jest różnica pomiędzy kibicowaniem, a fanatyzmem wedle którego postacie którym się kibicuje są bogami... które trzeba bezwzględnie szanować, które zawsze mają rację i są odpowiednikami świętych krów.
» 7 grudnia 2011, 22:29 #124
kujawa: jaka siara
» 7 grudnia 2011, 22:27 #123
se7en: witaj Ligo Europy!
» 7 grudnia 2011, 22:27 #122
Dantes86: No i elegancko:) brawa dla Bazylei :)
» 7 grudnia 2011, 22:27 #121
dandi900107: Może w 1/8 LE trafimy na Legie !! ;]
» 7 grudnia 2011, 22:26 #120
Addamus: Gdzie ta wola walki, zamiast grać na 110% , wylewać ostatnie poty to sobie człapią! Cholera jasna...
» 7 grudnia 2011, 22:26 #119
djgodzilla: Ferguson ciągle wierzy w Maczede:P
» 7 grudnia 2011, 22:25 #118
dandi900107: Drewno za drewno.Ciekawa zmiana.
» 7 grudnia 2011, 22:25 #117
krysbe: ale mi serce wali...
» 7 grudnia 2011, 22:24 #116
Dantes86: Łubudubu łubudubu ...niech nam żyje trener naszego klubu-Niech żyje nam:)
» 7 grudnia 2011, 22:23 #115
dandi900107: Nie przesadzaj ,pożegnać to możemy ciebie.
» 7 grudnia 2011, 22:23 #114
ghiio: Ja bym chciał dla dobra tego klubu żeby oni jednak przegrali. To wyleje zimny kubeł wody na SAFa i może coś się ruszy ze składem. oby
» 7 grudnia 2011, 22:22 #113
tomek999: to jest katastrofa a może być kompromitacja
» 7 grudnia 2011, 22:21 #112
atos1987: SAF i tak powie że mamy bardzo mocny zespół i jestesmy w stanie wygrać z kazdym a dzis po rpstu kontuzje zrójnowały skład i tak się stało. Nie wiem jak MU gra bo nie mam możliwosci ogladana ich meczów ale może to i dobrze. Kibicuje od 1997 roku im i to co widzę (wyniki) obecnie to porażka jakas. PANIE Alex wzmocnienia ! A teraz mnie wyzywajcie że naruszyłem osobe Fergusona.
» 7 grudnia 2011, 22:20 #111
se7en: dajcie dobrego linka, proszę... nic nie mogę znaleźć ...
» 7 grudnia 2011, 22:20 #110
se7en: dzieki
» 7 grudnia 2011, 22:23 #109
djgodzilla: jak przegramy to będzie kubeł zimnej wody dla nas!
» 7 grudnia 2011, 22:19 #108
Addamus: Śmiać. Coś się zmieni po porażce (na nią wiele wskazuje). Za taką gre nie są warci wylanej łzy, rozumiem stracić bramkę w ostatniej minucie i przegrać, ale taka gra...
» 7 grudnia 2011, 22:21 #107
dandi900107: Napoli 2:0 tak jest !!
» 7 grudnia 2011, 22:18 #106
dandi900107: Słyszałem ,że na stojąco jeszcze nikt meczu w LM nie wygrał...
» 7 grudnia 2011, 22:16 #105
plexide69: bOJE SIE
» 7 grudnia 2011, 22:15 #104
DonLitek: Polecam Ci iść na studia trenerskie i jak najszybciej objąć United. Ale szybko, bo Cię potrzebują!
» 7 grudnia 2011, 22:27 #103
Dantes86: Manchester już odpuścił-nic nie grają;/ nie pamiętam tak fatalnego i nieskutecznego United;/ wszyscy biegają za piłką bez sensu brakuje celności szybkości -wszystkiego. Zaraz mnie rozj....ie z nerwów
» 7 grudnia 2011, 22:14 #102
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.12.2011 22:14

Nie wiem co jeszcze ten żoltek robi w 1 składzie United, GRA NA POZIOMIE Championchip!
» 7 grudnia 2011, 22:14 #101
Addamus: ale Napoli aktualnie wygrywa z Villarealem ;]
» 7 grudnia 2011, 22:13 #100
djgodzilla: Bożę czy ty to widzisz! :D
» 7 grudnia 2011, 22:12 #99
dandi900107: Tak Napoli wygrywa !
» 7 grudnia 2011, 22:09 #98
djgodzilla: [link usunięty] .youtube.com/watch?v=qy03EDdDsBw
» 7 grudnia 2011, 22:09 #97
kujawa: czemu ten park jeszcze gra a ten Younga sciaga. Park co proba podania to strata.
» 7 grudnia 2011, 22:08 #96
marconato: Drużyny z manchesteru na ta chwile odpadaja :D
» 7 grudnia 2011, 22:07 #95
Dantes86: Kur.a zero stylu i zaangażowania masakra;/
» 7 grudnia 2011, 22:03 #94
Addamus: Nie zdziwię się jak przegramy ten mecz. Serce żal ściska jak się patrzy na ten mecz. Drużyna o dwie klasy niższa (na papierze) gra jak równy z równym , a czasami nawet przeważa z drużyną która w zeszłym sezonie doszła do finału w którym przegrała... Naprawdę FC Basel gra lepiej.
» 7 grudnia 2011, 22:00 #93
maxi7777: Jakby byli skuteczni to było by już 3:1.ale wierzę W Nich!dostanie baty bazel i papa.
» 7 grudnia 2011, 21:58 #92
dandi900107: Tak,niestety.
» 7 grudnia 2011, 21:55 #91
Keravnos: Wierzę w chłopaków do samego końca, i życzę z całego serca wygranej ale krew mnie zalewa, jak patrzę na ich grę. Tak grając to żeby się zgięli w pół i złamali to nawet LE nie wygrają. To jest jakaś kpina - co mecz wychodzi inny skład a SAF przerzuca chłopaków po wszystkich możliwych pozycjach. Jak tak dalej pójdzie to w ataku wystąpi De Gea a w bramce stanie Rooney. Nie ma kto rozgrywać piłki, wszystko jest rwane, chaotyczne i bez składu. Ale i tak wierzę, że za 45 minut będziemy świętować zwycięstwo
» 7 grudnia 2011, 21:46 #90
western: Naprawdę potrzebny jest wstrząs temu zespołowi. Pamiętam jak zajeliśmy kilka lat temu ostatnie miejsce w grupie. Bardzo mi było smutno ale zespół został przebudowany tak, że byliśmy potęgą przez następne sezony. Byliśmy. Co to znowu za ustawienie? Nominalny obrońca w środku pola? Nie mam już siły się denerwować. Real już 2:0 wygrywa, a też gra na wyjeździe i to z Ajaxem. A to co wyczynia Silva w meczu City z Bayernem to poezja. Aż chce się patrzeć na takiego chłopaka. Wierze do końca. Kocham Manchester United ale nic nie zawojujemy z takim środkiem. SAF dobrze o tym wie. Ale teraz to już widać gołym okiem. Walczymy o wyjście ze słabej grupy i... oby się "udało".
» 7 grudnia 2011, 21:44 #89
axel52: niech jeszcze do tych 5 obronców wprowadzi drewniaka Valencie to bedzie dopiero parodia
» 7 grudnia 2011, 21:44 #88
western: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.12.2011 21:42

Naprawdę potrzebny jest wstrząs temu zespołowi. Pamiętam jak zajeliśmy kilka lat temu ostatnie miejsce w grupie. Bardzo mi było smutno ale zespół został przebudowany tak, że byliśmy potęgą przez następne sezony. Byliśmy. Co to znowu za ustawienie? Nominalny obrońca w środku pola? Nie mam już siły się denerwować. Real już 2:0 wygrywa, a też gra na wyjeździe i to z Ajaxem. A to co wyczynia Silva w meczu City z Bayernem to poezja. Aż chce się patrzeć na takiego chłopaka. Wierze do końca. Kocham Manchester United ale nic nie zawojujemy z takim środkiem. SAF dobrze o tym wie. Ale teraz to już widać gołym okiem. Walczymy o wyjście ze słabej grupy i... oby się "udało".
» 7 grudnia 2011, 21:41 #87
RobvanKlu5i: Życzę Bazylei żeby wygrali ten mecz!! Należy im się za odwagę na Old Trafford z przed kilku tygodni i za dzisiejszy mecz czyli brak kompleksów i walkę!! A Manchesterowi udział w LE dobrze zrobi, bo może się wtedy obudzą i zaczną grać na normalnym poziomie bo to nie jest MANCHESTER UNITED!! To jakaś totalna padaka i brak pomysłu na grę.....
» 7 grudnia 2011, 21:41 #86
axel52: 5 obrońców .
SAF kończ
» 7 grudnia 2011, 21:39 #85
leszek1544: z taką grą to może lepiej nie awansować bo jak trafimy Real albo Barce to skończy się jak z City albo gorzej . Chociaż trzeba przyznać że na to samo jeszcze w takim błocie muszą grać , wiatr w oczy , błoto pod nogi i kontuzje . Chyba Bogowie nam źle życzą !!
» 7 grudnia 2011, 21:39 #84
sensi: Bazyliszkom Itak cos musi wpaść przeciez goście nic nie grają poza tym że postawili autokar na 20 metrze.! KPINA
» 7 grudnia 2011, 21:39 #83
aruna12: Nie traćmy wiary w Giggsa, Rooneya i w...Suszarkę ;)
» 7 grudnia 2011, 21:38 #82
designer: "wielkiego" chciales chyba powiedziec w cudzyslowiu. Zal mi ludzi, ktorzy slepo ufaja temu calemu Fergusonowi. Czego on nie zrobi wy bedziecie za nim. To jest smieszne i zalosne zarazem. Juz ja lepiej bym poukladal taki klub jak United. Ferguson ma najlepsze lata za soba i czas by zajal sie wlasna zona a nie myslal ciagle o futbolu, bo jak widac zaczyna mu to powaznie szkodzic. Jego decyzje sa absurdalne. Co robi znow Nani w pierwszym skladzie? Albo np. ten dziadek Giggs, co powinien juz dawno odejsc a nie sie blaznic i zostac na koniec kariery takim posmiewiskiem jak Zidane, bo taki los go niestety czeka. To nieodwracalne. Po pierwsze jesli United nie bedzie robic dalej transferow tylko ufac tej nieudolnej mlodziezy, to nie tylko za 45 minut pozegna sie z CL ale liga tez bedzie stracona.
» 7 grudnia 2011, 21:41 #81
Vervvis: Panowie co jak co ale suszarka Fergiego moze sie tu okazac kluczowa Fergi liczymy na ciebie !
» 7 grudnia 2011, 21:37 #80
maxi7777: trzymajcie mnie bo nie WYTRZYMIE!
» 7 grudnia 2011, 21:37 #79
Radosny: Ładne składne akcje, ład i porządek. Nie potrzeba wzmocnień przez najbliższe 5-10 lat bo przecież mamy takich mocnych zawodników i wszystko działa jak należy. Evans do boju !
» 7 grudnia 2011, 21:37 #78
axel52: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.12.2011 21:38

Mecz gdzie musimy atakować a SAF wystawia 5 obrońców.
Z każdym tyg. upewniam się , że ten gość nie nadąża za swiatem.

fani DeGea co jest z tym waszym idolem ?
zawalił gola z Benficą na 2-2 [ 2 pkt w łeb ]
teraz zawalił next gola.

Wystawić 5 obrońców , ja pie...rdolę
» 7 grudnia 2011, 21:37 #77
mik99: Aro1989 kolejny heros polskiej sceny, człowieku to jak gra w tym momencie United i jakie problemy mają niestety słabo oddziaływuje na moją psychikę i nie chcę patrzeć jak ta drużyna się kaleczy. W tym sezonie oglądałem prawie wszystkie mecze a tego po prostu z góry założyłem, że nie obejrzę nawet jakby United wygrywało 11-0. Jeśli tobie to nie pasuje to nara!
» 7 grudnia 2011, 21:36 #76
evilrase: panowie do cholery jasnej !! trochę wiary. to jest MANCHESTER UNITED a nie jakieś pachołki, nasi chłopcy to wygrają, ufam im bezgranicznie i Fergusonowi również.
» 7 grudnia 2011, 21:35 #75
sensi: Zamurowane Basel, graja na poziomie wisly krakow i nic im nie wpadnie?? TO Kpina czy jakiś FUCking Joke??
» 7 grudnia 2011, 21:35 #74
Klimaa: Nie ważne jakim rezultatem zakończy się ten mecz, Ferguson musi w końcu przejrzeć na oczy że aktualna pomoc jest za słaba..potrzebne są wzmocnienia taka jest rzeczywistość.
» 7 grudnia 2011, 21:34 #73
miko29: zgadzam się
» 7 grudnia 2011, 21:35 #72
rvn10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.12.2011 21:33

Tylko zauważ jedno..oni mają cholerne problemy ze strzelaniem bramek . Ostatnio bardzo biednie to wygląda, grają może nie tak źle, ale wykończenia mają fatalne.
» 7 grudnia 2011, 21:32 #71
miko29: zamiast za vidica wpuścić fletchera do środka a jonesa przesunąc na obronę to Evans wchodzi, nie mam pytań
» 7 grudnia 2011, 21:30 #70
Vervvis: panowie nie ma zartow kuzwa evansa fergi wystawil no kuirw....
» 7 grudnia 2011, 21:30 #69
Addamus: 0-1 w dupsko, kontuzja Vidica, United nieskuteczne... to jakaś klątwa czy co?
» 7 grudnia 2011, 21:29 #68
designer: wez mnie nie rozsmieszaj ok? Takie bajki o jakiejs tam klatwie to wciskaj bachorom ponizej 3 lat. To wina tylko i wylacznie sparodiowanej do granic mozliwosci polityki tego jak widac nedznego juz klubu, ktory jest ogrywany przez najwieksze miernoty Europy takie jak Basel, ktorego nigdy nie uznam za potentata.
» 7 grudnia 2011, 21:38 #67
pbskarpy: człowieku, trenerem jest tylko ferguson. czego ty wymagasz.
» 7 grudnia 2011, 21:31 #66
djgodzilla: kolejna kontuzja Vidic
» 7 grudnia 2011, 21:27 #65
sensi: Z takimi frajerami powinno byc juz co najmniej 3:1!!
» 7 grudnia 2011, 21:26 #64
djgodzilla: powiem tylko tyle JA PIE.DOLE!!
» 7 grudnia 2011, 21:25 #63
wander11: niby dominuja ale nic z tego nie wynika DNo
» 7 grudnia 2011, 21:23 #62
pbskarpy: szukaja karnego. tylko to potrafia. :/
» 7 grudnia 2011, 21:22 #61
pbskarpy: kazdy ma prawo do swojej opinii. ty do pozytywnych a drugi do negatywnych.
» 7 grudnia 2011, 21:20 #60
Dantes86: Gdzie jest 2 napastnik się pytam?! W takich meczach z takim przeciwnikiem trzeba zagrać dwoma napadziorami.Z kim Roo ma zagrać z przodu ? Piłka jest wrzucana w pole karne a tam przeważnie jest tylko Rooney lub Park który nie wie po co jest na boisku;/
» 7 grudnia 2011, 21:16 #59
pbskarpy: człowieku nie zapomnij, ze trenerem jest saf. on przyjechał tu po remic co najwyzej.
» 7 grudnia 2011, 21:19 #58
miko29: wiecie co? bez względu na wynik tego meczu to jak to jest możliwe żeby w takim dużym klubie w meczu o awans w LM na środku pomocy grał nominalny środkowy obrońca i lewy pomocnik...?
» 7 grudnia 2011, 21:15 #57
mik99: PawelMily leszczem to Ty jesteś, nie chcę oglądać po prostu tak słabej drużyny bo serce mi się kraja. rozumiesz sieroto losu!
» 7 grudnia 2011, 21:13 #56
Dantes86: Gramy niezwykle ciekawy,piękny dla oka,szybki i świetnie zróżnicowany mecz:) A tak na serio odechciewa się oglądać tych gównianych zagrań Manchsteru...Trzeba spojrzeć prawdzie w oczy i przyznać że nadajemy się obecnie tylko do LE. Tragedia i żal;/
» 7 grudnia 2011, 21:11 #55
ZuczekUnited: Masz racje co do jego gry, ale ja nie odnosze wrazenia zeby on ciagle gral. W tym sezonie raczej sporadycznie
» 7 grudnia 2011, 21:46 #54
PawelMily: amator to ty jesteś, wystarczy 1:1
» 7 grudnia 2011, 21:08 #53
mik99: Ja nie oglądam meczu bo nie chcę. Powiem jedno kocham ten klub, ale chcę żeby dostał w końcu nie klapsa a potężnego lepa w twarz! może w końcu się obudzą. Rozumiem, że dobry kibic to taki który wierzy w wygraną, ale panowie zdejmijcie klapki z oczu. To tak samo jakby wierzyć w życie wieczne........... Liczę, e diabły doprowadzą do remisu a jak nie to niestety .... prawda jest taka, że z taką grą nie chcę oglądać United wznoszące jakiekolwiek
puchary :(
» 7 grudnia 2011, 21:03 #52
PawelMily: no tak, oglądaj tylko dobre mecze. leszcz
» 7 grudnia 2011, 21:04 #51
adisman17: Nie możliwe :) ale lepiej do Ligi Europejskiej, bo z taką grą to Ligi Mistrzów nie wygrają a na Europejską mają szanse :) totalna porażka mecze United w ostatnich tygodniach dawno nie zagrali dobrego meczu
» 7 grudnia 2011, 21:01 #50
adisman17: Nie możliwe :) ale lepiej do Ligi Europejskiej, bo z taką grą to Ligi Mistrzów nie wygrają a na Europejską mają szanse :) totalna porażka mecze United w ostatnich tygodniach dawno nie zagrali dobrego meczu
» 7 grudnia 2011, 20:59 #49
wander11: hahah wdług kometatorów z N bład De gei a nie zobaczyli ze evra osrał tego typa
» 7 grudnia 2011, 20:56 #48
dawid27154: Na którym kanale jest to gtrs gambia?? na cyfrze+
» 7 grudnia 2011, 20:49 #47
jarekbrylu: Pomózcie,ktoś podawał kanal na CYFRA+ GRTS GAMBIA jaki to jest numer programu?? Bo przeleciałem 950 programów CYFRA+ i nic nie mam. może minąłem pomóżcie.
» 7 grudnia 2011, 19:52 #46
sisinho: Mamy mocny skład, środek jest świetny , nie potrzeba żadnego transferu , w każdej chwili Andersona i Toma może Gibson zastąpić ......
» 7 grudnia 2011, 19:38 #45
Dantes86: HAHAHAHA Gibson to może zastąpić małpę w cyrku.Człowieku on jest za słaby nawet na rezerwy MU. Jak w takim przeciętniaku można widzieć piłkarza nadającego się na pierwszą 11 Manchesteru?!
» 7 grudnia 2011, 20:02 #44
axel52: @klitschko alias @dsdsd
ty już na media2 udowodniłeś jaki jesteś niedorobiony
Ani mi w głowie prowadzić z tobą dyskusje
» 7 grudnia 2011, 19:44 #43
pablomu: Panowie, proponuje wesprzeć nasze kochane DIABŁY. Niech każdy założy na dzisiejszy mecz koszulkę. Wierzę, że wszyscy mamy jakąś z naszym pięknym diabelskim logo !! Pomóżmy naszym a będzie awans do następnej rundy !! ;-)) Pozdrawiam wszystkich fanów
» 7 grudnia 2011, 17:59 #42
jarekbrylu: Leci mecz na jakimś CANALE CYFRA +??
» 7 grudnia 2011, 17:47 #41
djgodzilla: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.12.2011 17:01

po części też się zgadzam ale aż na taką rewolucje w składzie nie ma co liczyć, na moje wystarczy zrobić porządek w pomocy żeby było kim grać i żeby była ta zdrowa rywalizacja

edit: chciałem jeszcze zauważyć, że w naszym zespole nigdy nie było wielu gwiazd tylko zespół, drużyna jak rodzina my zawsze kreowaliśmy gwiazdy nie jesteśmy $real czy $ity i chciałbym żebyśmy zachowali swoją tożsamość co nie zmienia faktu, że w pomocy jest od jakiegoś czasu słabo i trzeba to zmienić
» 7 grudnia 2011, 16:56 #40
djgodzilla: jest dyskusja :D nie wiem ja się nie zdziwię jak ten sezon będzie stracony, może to być taki sezon przejściowy, da do myślenia Fergusonowi i może zacznie się coś dziać latem, i powtórzę w tym miejscu, że nie jestem za jakąś nagłą rewolucją w składzie bo to raczej nie w naszym stylu, potrzebne kilka zasadniczych wzmocnień i tu duża rola naszego scoutingu bo raczej żadnego Snejidera za 40 baniek nie kupimy, mam nadzieję, że gorzej już nie będzie ;D
» 7 grudnia 2011, 20:01 #39
djgodzilla: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.12.2011 20:19

właśnie jestem też tego ciekaw
» 7 grudnia 2011, 20:19 #38
Zyvold: Wątpie, ale kto zna zamiary SAF'a :D
» 7 grudnia 2011, 15:33 #37
jacmik10: Poczytaj niżej.
» 7 grudnia 2011, 14:51 #36
jacmik10: Wiadomo kto na bramce?
» 7 grudnia 2011, 14:31 #35
elsho: Z taką formą będzie trudno o remis a o zwycięstwie nawet nie myslę.. no ale może sie uda, trzeba wierzyć..
» 7 grudnia 2011, 14:17 #34
zbyszek7: zamiast Gibsona w srodku Jones.
i to chyba nic nowego bo to jasne ze SAF zagra 3 w srodku i tylko Rooney w ataku
» 7 grudnia 2011, 14:41 #33
jacmik10: Tak, więc trzymaj kciuki chociaż za taki wynik.
» 7 grudnia 2011, 13:57 #32
axel52: bo to jest pajac , który o tych telewizjach z Afryki , Iranu wypisuje wszędzie np. na media2 pod nickiem @dsdsds obrażając przy tym tych którzy oglądają w płatnych stacjach.
Teraz wiesz czemu napisałem pajac ?
» 7 grudnia 2011, 18:37 #31
patrykmufc: Gdy przegramy nie awansujemy... Tylko zwycięstwo United!
» 7 grudnia 2011, 11:14 #30
pablomu: No niby tak. Jednak my jesteśmy Manchester United i powinniśmy ich ograć drugim składem. Stawiam na remis i to w bólach.
» 7 grudnia 2011, 09:33 #29
Sapphir: Stawiam gladki wynik do nastepnej rundy. Smieje sie gdy czytam jak piszecie, ze oni u siebie to grozny rywal hahaha! Decydujacy moment, Fergie byle kogo wystai i zniszcza ich, jestem pewien. To co sie dzialo w meczu z Newcastle przez ostatnie 20 min bedzie puki nie strzela 3 goli, glory United !!
» 7 grudnia 2011, 01:12 #28
Kempes: Tylko żebyś potem nie płakał z tego śmiechu jeżeli powtórzy się sytuacja z sezonu 2005/2006. Może nie dosłowna bo wtedy zajeliśmy ostatnie miejsce w grupie, nie kwalifikując się nawet do Pucharu UEFA, a w tym przypadku nam to już nie grozi. Niestety istnieje możliwość że nie zakwalifikujemy się do fazy pucharowej, i jeżeli tego nie widzisz to chyba jesteś ślepy. Jest taka bardzo mądra zasada - szanuj każdego przeciwnika. Ale Ty chyba jesteś jeszcze na to za młody by ją wyznawać. Ja zawsze wierzę w zwycięstwo United, ale nigdy przed meczem z żadnym rywalem nie jestem go pewien. Ty jesteś za to pewny. To może przypomnij sobie pierwsze spotkanie z FC Basel które też mieliśmy łatwo wygrać, a wielkim fartem uratowalismy remis. Jeżeli to za mało to przypomnij sobie niedawny mecz z Crystal Palace. Toż to miało pójść jak po maśle. I co zniszczyli ich? Nie, bęcki, i to jeszcze na OT. A tak a propos meczu z Newcastle to przez ostatnie prawie 20 minut graliśmy z przewagą jednego zawodnika. Do tego momentu mecz był wyrównany, także nie pisz co to się tam nie działo, bo gdyby siły były wyrównane to raczej nie osiągnelibyśmy takiej przewagi. Zresztą z tej przewagi i tak nic niestety nie wynikło. Reasumując trochę więcej pokory i szacunku dla przeciwnika.
» 7 grudnia 2011, 09:43 #27
pablomu: popieram
» 7 grudnia 2011, 11:32 #26
mrowaacmg: Mam pytanko na jakiej stronce znajde wideo z calego meczu Aston MU ? niedawno pamietam ze na DP byly newsy o meczach do pobrania ale teraz ich nie ma wiec szukam pomocy;d prosze o link naq ktorym bedzie pobranie calego spotkania Aston MU ? dz z gory ;d
» 6 grudnia 2011, 23:55 #25
mrowaacmg: Spokojnie wszyscy sie boimy co do meczu z Basel. Byłem na meczu Aston - MU na żywo i wyglądało to na spokoj i pewnosc MU. Pelna kontrola nad przebiegiem calego meczu. Gra mi sie podobala Aston kompletnie zagubiona. Jutro stawiam na 3-0 dla MU .pozd;d
» 6 grudnia 2011, 23:21 #24
RobvanKlu5i: Obawiam się że jutro będzie klapa w Bazylei, kontuzje nam nie pomagają, forma bardzo kiepska, nie nastawiam się na zwycięstwo..... wracając do kontuzji - sztab medyczny MU to katastrofa, żaden klub nie ma takich problemów z kontuzjami jak Manchester United, Rafael ledwo wrócił i już w gabinecie, Hargreaves 3 lata się nie mógł wyleczyć, Cleverley od września problemy z kostką, Owen to już materiałem na dobry film o urazach...

Tak się nie da grać sezonu....
» 6 grudnia 2011, 23:17 #23
sisinho: Niezawodnego Gibsona ....
» 6 grudnia 2011, 21:09 #22
Alaan: O jak miło, to będę miał LM i PL w jednym, super :)
» 6 grudnia 2011, 21:05 #21
jacmik10: A N-ka będzie miała ligę angielską?
» 7 grudnia 2011, 11:38 #20
pbskarpy: Wstyd, żeby taki wielki klub musiał walczyć o awans w ostatniej kolejce. Byłbym w stanie zrozumieć taką sytuację gdyby terminarz był słaby (czyt. ewentualne trudne mecze ostatnie) ale taki nie był.

No cóż, wychodzi ignorancja i nieumiejętność wyboru składu meczowego...


I po raz kolejny. Remis to max co może ta drużyna uzyskać w tym meczu. Przejdą z remisem, ale w marnym stylu.
» 6 grudnia 2011, 20:19 #19
sisinho: Już teraz jest marny styl , nawet jak wygrają.
» 6 grudnia 2011, 21:09 #18
pbskarpy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.12.2011 18:28

A co to ma wspólnego z wiarą. Myślisz, że patrząc na wodę zamienisz ją wiarą w wino?

Jestem realistą i widzę co się dzieje. To, że nim jestem nie oznacza, że nie wierzę w swój klub. Pomyśl zanim coś napiszesz.

Nie jestem zaślepiony 25 letnim doświadczeniem trenera, 19 mistrzostwami w lidze, 2 w LM i na pewno nie jestem zaślepiony komentarzami na tym portalu. Takimi jak Twoje o wierze.
» 7 grudnia 2011, 18:25 #17
Steckov: Ja również mam C+ i nie znalazłem kanału GRTS Gambia, przeszukałem calutką listę kanałów. Kurde od 2 lat oglądałem LM w N-ce, ale już nie chciało mi się z nimi umowy przedłużać, bo i tak LM jest rzadko i znowu zacznie się kombinowanie, gdzie tu obejrzeć mecz, nie lubię tego...

A co do meczu to nie ma innej opcji jak awans...
» 6 grudnia 2011, 18:32 #16
Cielii: A ktory to kanal moze mi zalapie
» 6 grudnia 2011, 19:38 #15
maxi7777: krzych
chelsea valencia
» 6 grudnia 2011, 18:09 #14
maxi7777: no trzeba wygrać.oby pan Alex wystawił najmocniejszy skład.według mnie najlepszą formacją była by 1-4-5-1
» 6 grudnia 2011, 18:05 #13
Klimaa: Do dzisiaj nie wiem jak mogliśmy nie wygrać meczu z Bazyleą u siebie.. Od początku trzeba zagrać agresywnie, mecz trzeba wygrać, nie możemy grać na remis bo różnie może się to skończyć..
» 6 grudnia 2011, 18:04 #12
Klimaa: Oglądaj Chelsea, ma nóż na gardle, muszą wygrać ;-)
» 6 grudnia 2011, 18:03 #11
przemekol12: Popieram. Chłopak jest genialny, szybki, zwrotny, z dobrym, slinym uderzeniem. Ma chyba 169, ale jest nieźle napakowany, więc spokojnie poradziłby sobie w PL.
» 6 grudnia 2011, 20:31 #10
harris: Po losowaniu grup ciężko było mi wyobrazić sobie taką sytuację, że do ostatniej kolejki będziemy walczyć o awans i to jeszcze z drugiego miejsca;o (Benfica zapewne wygra swój mecz) .
No, ale nie wierze w to, że przegramy na wyjeździe z Basel, to byłaby totalna katastrofa odpaść już na tym etapie !!
» 6 grudnia 2011, 16:37 #9
Alaan: Czy każdy już zapomniał o komentarzach, jakie leciały pod artykułem dotyczącym losowania grup Ligi Mistrzów? Wszyscy pisali, że z taką grupą możemy ogrywać młodych, że nie będzie problemu z wyjściem, brakowało Wam "klasowej" drużyny. Kiedy napisałem, że wyjście z grupy będzie coraz trudniejsze, ponieważ poziom gry teoretycznie słabszych klubów narasta - wyśmialiście mnie. Trzeba spoglądać na ten sport obiektywnie, wielu z Was tego nie potrafi.

Co do samego meczu, wiem, że to będzie ciężka przeprawa. Wystarczy przypomnieć sobie jaki horror sprezentowali nam szwajcarzy na Old Trafford. Powiem tyle - nie wyobrażam sobie Diabłów w Lidze Europejskiej. Będzie to porównywalna sensacja do ubiegłych Mistrzostw Świata, gdzie Włosi i Francuzi nie awansowali z grupy. Mecz będzie arcyciężki, niestety sama marka nie pomoże, trzeba będzie poprostu dobrze zagrać.

Kluczowe słowa Lindegaarda: "Musimy wygrać, nie będzie żadnych wymówek." Porażki nie będziemy mogli zwalić na sędziów, pogodę, pecha, piłke. To będzie wstyd, nic więcej.

Jeszcze taka prośba...

* klitschko: "Mecz bedzie mozna zobaczyc na kanale 109 platformy N. Abonenci Cyfry+ i Cyfrowego Polsatu mecz Basel - MU beda mogli zobaczyc na niekodowanym kanale GRTS Gambia."

Mam C+, przeszukałem listę kanałów i nie znalazłem GRTS G. Mógłby mi ktoś podać nr kanału? Może przeoczyłem? I czy napewno na czas meczu nie będzie owy kanał kodowany?

Z góry dziękuję, pozdrawiam!
» 6 grudnia 2011, 16:31 #8
fragmen: ta obrona troszke smieszna jak na tak wazny mecz nie uwazasz? :)

smalling - jones - vidic - evra
z reszta sie zgodze ;p
» 6 grudnia 2011, 16:10 #7
djgodzilla: straszny szpital u nas nie ma co ale kadra jest dość szeroka i wydaje się być dość mocna na Basel, wszystko w głowach i nogach naszych piłkarzy, mam nadzieję, że unikniemy blamażu, bo jakikolwiek inny wynik niż zwycięstwo United niewątpliwie będzie deprymujący
» 6 grudnia 2011, 14:28 #6
N17: FCB :) W pierwszej chwili myslalem, ze cos przegapilem i 1/8 mamy :)
» 6 grudnia 2011, 13:51 #5
zylnor: Taka sama reakcja ;)
» 6 grudnia 2011, 16:46 #4
sssexton90: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.12.2011 13:30

ciężko będzie, trochę jesteśmy osłabieni. Liczę na solidną gre w obronie i na skrzydłach. Mój skład przedstawiałby się następująco:

De Gea

Evra
Vidić
Rio
Smalling

Young
Giggs
Jones
Fletcher
Nani

Rooney

ławka: lindegaard, rio, park, welbeck, Evans, Valencia
» 6 grudnia 2011, 13:29 #3
Jakniejaktak: odnosząc cztery zwycięstwa i tylko RAZ dzieląc się punktami.
» 6 grudnia 2011, 13:13 #2
jacmik10: Popatrzmy ile ma kontuzji Basel i ile United.
» 6 grudnia 2011, 12:28 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.