Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oceny pomeczowe: Fatalny Nani

» 20 listopada 2011, 12:49 - Autor: Bart - źródło: MEN
Przedstawiamy Wam oceny graczy Manchesteru United za wczorajsze spotkanie ze Swansea City. Sprawdź jak okiem ekspertów MEN wypadli podopieczni sir Alexa Fergusona. Jakie są Wasze oceny?
Oceny pomeczowe: Fatalny Nani
» Nani nie przekonał do siebie swoim wczorajszym występem...
David De Gea - Asertywny w powietrzu. Gdy Swansea testowało hiszpańskiego bramkarza, ten zachowywał spokój. Ocena: 7.

Phil Jones - Jak na razie jeden z najmniej interesujących występów Jonesa. W drugiej połowie zagrał trochę lepiej. Ocena: 5.

Rio Ferdinand - Momentami dał się przyłapać na braku koncentracji, ale ogólnie był spokojny i opanowany pod naciskiem rywali. Ocena: 6.

Nemanja Vidić - Niezwykle nerwowy w pierwszych 45 minutach. Po przerwie całkowicie się odmienił, odważnie wybijając głowa górne piłki. Ocena: 7.

Patrice Evra - Nie czuł się komfortowo przeciwko dryblującemu Dyerowi. Dał się sprowokować po przerwie, otrzymał żółtą kartkę i szybko opuścił boisko. Ocena: 5.

Nani - Swoje magiczne buty zostawił na zgrupowaniu Portugalii. Rozczarowujący, wcale nie zagroził Łabędziom. Ocena: 4.

Ryan Giggs
- Nie miał szansy, żeby rozszarpać rywali. Ciężko pracował, żeby tylko dostać piłkę. Ocena: 5.

Park Ji-Sung - Bez wątpienia zawsze energiczny i entuzjastyczny na murawie, ale musiał zadowalać się widokiem Swansea w posiadaniu piłki. Ocena: 6.

Michael Carrick - Gdy był w posiadaniu, zagrywał dobre piłki. Problemem było jednak przejęcie futbolówki. Ocena: 6.

Javier Hernandez - Zrobił to co robi najlepiej, gdy dostanie piłkę w polu karnym. Na szczęście wykorzystał jedyną szansa jaką dostał. Ocena: 7.

Wayne Rooney - Ciężko pracował, żeby dojść do piłki, ale nie potrafił wypracować podania otiwerającego drogę do bramki partnerom. Ocena: 6.

Zmiennicy:

Fabio (za Evrę w 51') - Uciszył Dyera na skrzydle. Ocena: 6.

Antonio Valencia (za Hernandeza w 84') - Ozywił grę swoim wejściem. Ocena: 6.

Darren Fletcher (za Giggsa w 76') - Ciężka praca w końcówce meczu. Ocena: 6.


TAGI


« Poprzedni news
Akademia United pokonuje WBA
Następny news »
Carrick: Wygrana cieszy najbardziej

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (80)


starki9: Słabiutki mecz , kiepska gra Carrick mie sie wydaje że nie pasuje do Man Utd a i to co mieli chyba 21 min to moim zdaniem mamy sporo szczescia
» 23 listopada 2011, 12:23 #77
NaPeWnO: Niech nani odnajdzie swoja bardzo dobra forme a na razie moze niech odpocznie. Lubie naniego ale bez urazy niech ten gosc cos ze soba zrobi.
» 21 listopada 2011, 18:42 #76
NaPeWnO: Niech nani odnajdzie swoja bardzo dobra forme a na razie moze niech odpocznie. Lubie naniego ale bez urazy niech ten gosc cos ze soba zrobi.
» 21 listopada 2011, 18:41 #75
NaPeWnO: Niech nani odnajdzie swoja bardzo dobra forme a na razie moze niech odpocznie. Lubie naniego ale bez urazy niech ten gosc cos ze soba zrobi.
» 21 listopada 2011, 18:41 #74
NaPeWnO: Niech nani odnajdzie swoja bardzo dobra forme a na razie moze niech odpocznie. Lubie naniego ale bez urazy niech ten gosc cos ze soba zrobi.
» 21 listopada 2011, 18:41 #73
axel52: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.11.2011 13:19

A co tam raz ja dam oceny.

DeGea--6
Ferdinand-5 [ chyba kurdę za dużo , ale co tam ]
Vidic-5
Evra-4
Jones-4
Carrick-4
Park-4
Giggs-3 [ tylko za asystę bez niej 1 ]
Nani-1 [ MÓJ FAWORYT , ALE TERAZ TRYBUNY NA 2 TYG ]
Roo-5
Groszek-3 [ a i to tylko za gola ]


i TAKIE SIĘ DAJE OCENY ZA TAK BEZNADZIEJNY MECZ
A nie powystawiali 7,8 , pytam za co ??

8-semki można dawać za takie mecze jak choćby wczorajszy Chelsea-Liverpool , tam grajki zasłużyli na 8.
9, 10 można dać za wspaniały mecz z kimś doprawdy mocnym , grającym równie wspaniale w tym meczu
» 21 listopada 2011, 13:16 #72
MaziUnited: Gówno prawda,zagraliśmy słabo,ale niech mi nikt nie mówi że Jones był jednym z najsłabszych na boisku,bo to śmiech na sali ..
» 21 listopada 2011, 03:57 #71
krzych419: Co do ocen :

De Gea - 9 (świetny chłopak)
Ferdinand - 5
Vidić - 5
Evra - 3
Jones - 2
Carrick - 1
Park - 0
Giggs - 2*
Nani - 1
Rooney - 4
Chicharito - 0* (gwiazdka za akcję bramkową)
» 21 listopada 2011, 00:45 #70
Megadeth: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.11.2011 01:57

jak zwykle trzymasz poziom :D nie wiem za co Da Gea 9, jak miał kilka tylko niezbyt trudnych do obrony piłek, z oceną innych zawodników bym sie wstrzymał, bo co tu oceniać jak oni nawet drugiego biegu nie wrzucili ? Ten sam scenariusz co z Sunderlandem, czyli strzelamy bramkę, a potem sobie klepiemy w spokoju. Zobaczymy co przyniesie mecz z Newcastle, z City pokazali zęby, szczęścia niestety zabrakło. Niemniej nie dadzą sobie w kaszę dmuchać jak dwie poprzednie drużyny z którymi Diabły grały.
» 21 listopada 2011, 01:56 #69
krzych419: De Gea zagrał świetny mecz, nie popełnił błędu, zachował czyste konto, czego więcej oczekujesz od bramkarza ? Przy obecnej grze United, przydałoby się żeby David miał jeszcze drybling Leo Messiego, co pozwalałoby mu wychodzić z piłką z własnej bramki i strzelać gole, oraz strzał CR7 co pozwoliłoby mu strzelać z dystansu i z wolnych... A jeśli tego nie było to ocena najwyżej 3 :) Widać jak się znasz, David dał z siebie więcej niż groch, czy Giggs, którzy grali ponoć w polu... Pojęcia nie masz o piłce ! Aha jeśli to było dla ciebie klepanie to meczu na bank nie oglądałeś - klepanie i ciągły atak pokazała walijska Swansea mając 69 % posiadania piłki oraz gigantyczną przewagę w strzałach oraz w rzutach rożnych - bodajże 10 - 1, fakt, wielkie klepanie tam zrobiliśmy :P
» 21 listopada 2011, 14:39 #68
Megadeth: to chyba Ty oglądałeś inny mecz bo posiadanie piłki było 50 -50. Swansea miała 4 strzały i jeden celny, Man Utd 9, w tym 6 celnych, w rożnych 6 -2. Jak już się powołujesz na statystyki to rób to dobrze, a argument z ilością rożnych przypomina mi biadolenie Piechniczka :D Gigantyczna przewaga, taaa....
» 21 listopada 2011, 16:37 #67
Megadeth: co do oceny Da Gei... 9 za złapanie jedynego strzału lecącego w światło bramki, wyłapanie kilku dośrodkowań... nawet Boruc który miał przedwczoraj fenomenalną drugą połowę przeciwko Milanowi dostał od dziennikarzy góra 7,5.
» 22 listopada 2011, 01:15 #66
mcfc: bawia mnie komentarze odnosnie City, leczycie kompleksy? puki co City strzela 3,5 bramki na mecz, kleplo united 6-1 na wyjezdzie, teraz 3-1 n'castle. united w ostatnich 5 meczach strzela regularnie 1 bramke :O a teksty ze to poczatek sezonu sa zenujace, mamy za soba juz 12 kolejek a to sporo i o calym sezonie mozna juz cos powiedziec, coz napewno to ze City to dziś zdecydowanie najlepsza druzyna ligi.
» 21 listopada 2011, 00:13 #65
michalmisiu: W zeszłym sezonie też Chelsea aplikowała wszystkim po sześć bramek, szli jak burza a jak się skończyło to wszyscy widzieli. Widzę, że indyki już myślą o niedzieli...
» 21 listopada 2011, 01:48 #64
ferdek: Giggs za mało a Hernandez za dużo.
» 20 listopada 2011, 22:15 #63
grandes: Giggs też za dużo, no chyba ,że uwzględniamy jego wiek to wtedy dreptanie przez większość meczu możemy mu podarować. Ale tu nie ma handicapu..
» 20 listopada 2011, 22:50 #62
Klimaa: Giggs bez błysku, ale zaliczył asystę, więc 6 powinno być.
A Nani tragicznie, nie wiem czy 4 to odpowiednia nota, Valencia wszedł za późno, od razu ożywił drużynę na prawym skrzydle.
» 20 listopada 2011, 23:30 #61
SkowronManUtd: Nikt juz nie pamieta jak 3 lata temu zdobywalismy 18 tytuł wygrywając w środku sezonu po słabych meczach skromnie 1;0 , 2;1 itp ze średniakami i słabiakami ? liczą się 3 pkt . Jasne, że styl nie jest imponujący ale kto będzie pamiętał o tym po 38 kolejkach , że w meczu ze Swansea graliśmy słabo ? Spokojne gromadzenie punktów, idzie nam narazie dobrze. Nie liczmy na to, że piłkarze co mecz będą wygrywać po 5:0 . Zadyszka musi przyjść i wydaje mi się, że przyszła właśnie teraz. Odpalenie z pompą przyjdzie myślę w najbliższym czasie :) Cieszmy się z 3 punktów a narzekajmy jak będzie naprawdę źle.
» 20 listopada 2011, 22:08 #60
AgEnT: Mówcie co chcecie, ale dla mnie najlepszy na boisku był Carrick.
» 20 listopada 2011, 22:04 #59
vip14: No, bardzo dobre oceny.
» 20 listopada 2011, 21:42 #58
Alpinek: Mówiłem już dawno żeby sprzedać Naniego, nie długo nikt go już nie będzie chciał kupić. Niech wcisną go Kogutom, w drugą stronę przejdzie Modric który ma łeb na karku i nawet gdy ma słabszy dzień, a rzadko się to zdarza to gra mądrze i pomaga zespołowi.
» 20 listopada 2011, 20:17 #57
Vervvis: hah dzieki Naniemu tamten sezon zakonczylismy na 1 miejscu wiec wyhamuj
» 20 listopada 2011, 21:39 #56
chomikbox32: DdG-6
Jones-6
Ferdek-5
Vidic-7
Pat-6
Nani-3,5
Giggs-5
Ji- 6
Carrick-7
Grochu-6
Roo-7
» 20 listopada 2011, 19:19 #55
UNCHARTED: Gdzie jest ten dobry NANI z portugali ?
» 20 listopada 2011, 19:09 #54
ReMo8: z tym Jonesem to taki żarcik prawda?? gdzie wy oczy macie.
» 20 listopada 2011, 18:43 #53
axel52: zresztą kończy się mecz Chelsea-Liverpool i za taki meczyk można dawać 8-semki [ jak ktoś ogląda to wie o czym mowa ] a nie za taki badziew jak wczoraj
» 20 listopada 2011, 18:32 #52
axel52: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.11.2011 18:28

Wszyscy którzy dajecie oceny 7,8 macie po kolei w głowie ?
mecz na żenującym poziomie z naszej strony [ któryś z kolei ] a podniecacie się jednym golem a jego wykonawcy czyli i Groszek i Giggs oprócz tego zagrali dno dna.
Giggs napsuł tyle jak za cały rok , no ale to Giggs więc chyba za nazwisko trzeba mu dać najlepiej 9.
Groszek strzelił świetnie , ale oprócz tego zero zagrożenia.
No ale jego gol dał 3 pkt. więc trzeba dać też najlepiej 9.

Ludzie rozumiem że niektórzy z was trzęsą się za swoimi idolami , ale obiektywizmu trochę.
Mecz gorzej niż słaby a dajecie oceny jak za świetny wystep.
Mój idol Nani według mnie powinien odpocząć od pierwszej 11 trochę , a drugi idol Roo sam powinien powiedzieć SAF-owi ,że nie jego miejsce jest z tyłu bo to osłabia zespół
» 20 listopada 2011, 18:26 #51
Michal20011999: Nani miał problemy z przyjęciem piłki , to nie był jego mecz .
» 20 listopada 2011, 17:55 #50
grobla95: Co sie dzieje z Nanim !? :( Po derbach nie jest sobą... myślałem ,że po dobrym meczu w reprezantacji teraz w klubie coś pokaże a tu znowu to samo.
» 20 listopada 2011, 15:34 #49
sisinho: Być może odpowiedzialność go zżera . W reprezentacji jest jednym z wielu - jak nie idzie Naniemu to jest zawsze Ronaldo,Meireles,Moutinho czy Contreao lub Almeida , natomiast u nas bazowaliśmy od 2 sezonów na szybkiej kontrze z Nanim,Valencią i Rooneyem. Ten 2 nie gra (Young też jak na razie) , a Roo musi się cofać do pomocy więc zostaje sam Nani.
» 20 listopada 2011, 15:57 #48
urbanex: po derbach? mu nie idzie od 2 miesiecy...
» 20 listopada 2011, 17:56 #47
rei: @sisinho masz racje na początku sezonu Young dobrze grał więc cała odpowiedzialność nie spoczywała na nim, teraz Younga nie ma i mamy tylko jedno skrzydło więc trzeba przeczekać aż Anglik wróci to myślę że znowu zaczną grać jak z początku sezonu
O i jeszcze jak Tom wróci to będzie to samo jestem przekonany :d
GGMU Pozdrawiam :)
» 20 listopada 2011, 18:00 #46
xCleverley: Chicharito 7 ? hahahhaha, za to,że strzelił do pustej bramki z 3 metrów ; oo trzeba miec do tego talent + świetnie zepsuł podanie Rooneya
» 20 listopada 2011, 15:19 #45
sisinho: Gdyby nie on to nie byłoby 3 pkt. Może to nie jest dla Ciebie sztuką , ale są tacy co z 3 metrów pudłowali (Berba parokrotnie , Rooney czy nawet niedawny przykład Torresa) . Poza tym cały skład zagrał słabo i ciężko strzelić 2 bramki z 1 dobrego podania.
» 20 listopada 2011, 15:54 #44
kocio10: Widze kolejny nie wie na czym polega gra Chicharito. To jest lis pola karnego, on nie ma cofać sie po piłke tylko na nią czekać i robić to co do niego należy, czyli wpakować ją do bramki.
» 20 listopada 2011, 16:14 #43
kanadinol: ale mógłby przy okazji nie marnować tylu sytuacji.
» 20 listopada 2011, 17:17 #42
Szewc: Radze obejrzeć jeszcze raz tą akcję. Gdzie tam miałeś pustą bramkę? Bramkarz wyszedł do Chicharito i ten musiał odpowiednio strzelić, żeby w niego nie trafić, a to takie łatwe nie jest. Powiedzmy sobie szczerze gdyby nie Hernandez to nie byłoby co najmniej kilkunastu punktów w tym, jak i w zeszłym sezonie. Taki napastnik to skarb.
» 20 listopada 2011, 17:36 #41
szajba7: Ale bądź co bądź na 7 nie zasłużył. Mocna 6 za bramkę i nic poza tym. Psuł wiele piłek i podań.
» 20 listopada 2011, 18:41 #40
xCleverley: wiem na czym polega jego rola, a tylko skoro raz zrobił co do niego należy, to niczym się specjalnie nie wyróżnił, już bardziej Giggs
» 20 listopada 2011, 20:46 #39
Crisyne1: Coraz bardziej mi się wydaje że Giggsy bardziej sie bawi grą niż gra o mistrzostwo xd, chciał grać jakieś piłki mega piękne zamiast spokojnie podać
» 20 listopada 2011, 15:06 #38
Nodi: moze sobie na to pozwolic, bo to potrafi :P
» 20 listopada 2011, 15:36 #37
N17: I nikt nie jest na tyle odważny, żeby mu to powiedzieć w 4 oczy. Ale nie ma się co dziwić-GIGGS-i tyle w temacie.
» 20 listopada 2011, 16:44 #36
xxseba11xx: no manchester troszke słabo dużo strat w tym dużo niedokładnych piłek mam nadzieje że odbiją to w następnym meczu ;)
» 20 listopada 2011, 14:24 #35
Exigo: Carrick 6?? Oni chyba na siłę promują faceta, który kreatywnością dorównuje roślinie w doniczce, nie zapomnę jego twarzy ze wczoraj jak za każdym razem gdy miał piłkę rozkładał ramiona w geście bezradności, bo nie wiedział do kogo podać po czym kończyło się albo oddaniem piłki do tyłu, albo Rooneyowi, który podbiegał na srodek pola i sam pórbował coś rozgrywać.

Oczywiście, jeśli liczyć w ten sposób jego skuteczność to zapewne celnośc podań ma wyższą, niż Xavi czy Pirlo...skoda tylko, że wszstkie podania szły na odległość maks 3 metrów od niego...
» 20 listopada 2011, 14:05 #34
luki123: Dokładnie fajnie by było gdyby M.Carrick mógł to sobie na spokojnie przeczytać i wyciągnąć wnioski :)
Ja się jeszcze dziwie, że Groszek w wielu przypadkach jest wyżej oceniany od Rooneya. To, że strzelił gola z wyłożonej piłki, która była wypracowana przez Pana Ryana nie oznacza od razu, że już mamy MVP meczu. Musimy mieć najpierw takiego Xaviego czy Pirlo żeby napastnik pokroju Groszka zasłużył na tego typu oceny.
Bądźmy szczerzy gdyby De Gea był na miejscu groszka też by tą bramkę strzelił :D

Naprawdę jestem zdania, że nasz United ciągnie ostatnio tylko dzięki Rooneyowi i Jonesowi.
» 20 listopada 2011, 14:43 #33
Exigo: Śmieszny jesteś synu - a porównanie do Makelele to jak porównywać gówno do twarogu i przestań klepać, że makelele był niedoceniany, bo w szczycie kariery kazdy klub chciał mieć swojego Makelele.
Carrick to drewno, a jak nie wierzysz i jesteś tak zapatrzony w niego to pooglądaj inne ligi i inne mecze - zobaczysz ile tam obowiązków spoczywa na barkach środkowych pomocników i jak ważna jest ich kreatywność, to co piszesz pokazuje tylko twoją ignorację (specjalnie piszę twoją z małej litery, bo w kwestiach piłki jesteś papierowym espkertem) do tematu i zakresu obowiązków pomocników. Rozkaładał ręce nie dlatego, że reszta nie potrafi biegać i wystawiać się tylko dlatego, że sam nie potrafi przebiec, minąć piłkarzy przeciwników, zagrać daleką piłkę prosto do nogi, puścić prostopadłą w pole karne czy utrzymać się chwilę bez wybijania, a w szczególnych przypadkach nawet uderzyć z przed pola bombę na bramkę rywala.
Bądź zapatrzony w wielkiego Carrica, który nawet nie łapał by się w rezerwach Realu Madryt obecnie.
Gra u nas bo kosztował swoje i United od długiego czasu nie ma pomysłu na przebudowanie środka pola co zresztą widać gołym okiem.

Wczoraj miałeś najlepszy przykład gdy piłkarze Swansea przebiegali jak chcieli środkiem pola pod nasze pole karne wymijając tą Tyczkę do tego stopnia, że obrońcy nieraz siedzieli na linii 5ciu metrów murem zasłaniając bramę naszą.

A jeszcze wracając do Rooneya. który się cofał - cyfał się, dostawał piłkę i jakoś potrafił ją poholować w stronę przeciwnika, odegrać ładnie, dośrodkować itp, więc skoro On jako napastnik robi takie rzeczy to co w takim razie leży w zakresie kompetencji Carricka? Rozkładanie rąk ? 100% celności podań do tyłu? A najlepsze jest to, że po tych podaniach do tyłu to Rio albo Vidić posyłali dalekie piłki w porzód na skrzydła itp, które często docierały prosto do nogi, a nasz Michael niestety nawet tego nie był w stanie ogarnąć...

Także nie bulwersuj się ekspercie od siedmiu boleści i nie każd nikomu wsadzać "mordy w kubeł" bo sam nie masz pojęcia i jesteś zaślepionym człowiekiem, który chyba ogląda tylko mecze United i dlatego nie potrafi porównać jak daleko odskoczyła nam europejska czołówka jeżeli chodzi o formację środka pola...
» 20 listopada 2011, 16:06 #32
ronald: Yaankes - popieram w 100%
» 20 listopada 2011, 16:08 #31
jacmen: Exigo to co napisałeś jest idiotyczne , Yaankes ma racje a to , że Carrick jest pomocnikiem defensywnym oznacza ,że jest ostatni przed linia obrony czyli jeśli zagrał piłke rooneyowi który twojim zdaniem moze przedryblować dwóch zawodników i podać piłke to wtedy Carrick jest za jego plecami a michael sam sie nie zasekuruje
» 20 listopada 2011, 17:25 #30
N17: DdG-8
Jones-6
Ferdek-5
Vidic-6
Pat-6
Nani-4
Giggs-6
Ji-6
Carrick-8
Grochu-8
Roo-7.5

Zmiennicy po 6.
» 20 listopada 2011, 14:02 #29
axel52: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.11.2011 14:10

8-semki to się daje za b.dobry mecz panie.
a co grał Groszek i co zrobił takiego oprócz branmki ?
Kompletnie nic.
Sam gol to za mało żeby dac 8.
Carrickowi dajesz 8 ?
gratuluję dobrego samopoczucia
» 20 listopada 2011, 14:09 #28
DrMajk: axel może gdybyś obejrzał mecz to byś wiedział za co ;)
» 20 listopada 2011, 15:56 #27
kocio10: Kolejny który nie wie na czym polega gra Carricka. Chyba bez powodu Alex Ferguson by go nie sprowadził na OT.
» 20 listopada 2011, 16:17 #26
N17: @axel52
Carrick, niedość że był nie do przejścia, to jeszcze zaliczył kilka ładnych podań do przodu. Chicha dostał 8, bo to jest typowy dobijacz, młodszy Inzaghi. Strzelił w tym meczu gola, więcej okazji nie miał, więc zadanie wykonane, skuteczność 100%.
» 20 listopada 2011, 16:42 #25
Szewc: kocio10 - to proszę powiedz mi na czym polega gra Carricka? Bo nawet jeśli jest to defensywny pomocnik to nie spełnia wszystkich zadań zawodnika grającego na tej pozycji. Rozbija akcje, stara się podawać jakieś prostopadłe piłki, ale co więcej? Nie strzela zza pola karnego, nie włącza się od czasu do czasu w akcje ofensywne, jego kreatywność jest bardzo ograniczona (a szkoda bo kiedy był młodszy, a nawet za czasów gry w Tottenhamie potrafił grać bardzo kreatywnie). Teraz ogranicza się głównie do obrony, a na tym poziomie rozgrywek to trochę mało.
» 20 listopada 2011, 17:40 #24
axel52: JAK NAPISAŁEM 8 DAJE SIĘ ZA B.DOBRY MECZ.
Nie zaryzykuję stwierdzenia że w.w zagrali takowy , bo nie zagrali
» 20 listopada 2011, 18:14 #23
grandes: Chicharito 8 ? zepsuł dobre podanie od Rooneya ( nie opanował piłki) i wogle niewidoczny poza golem
» 20 listopada 2011, 22:48 #22
kocio10: szewc - czy każdy DM musi właczać się do akcji ofensywnych? To tylko i wyłacznie decyzja Fergusona więc nie możesz mu zarzucać, że nic nie robi na boisku.
» 20 listopada 2011, 23:12 #21
rooneyfan: Carrick i Ferdinand zdecydowanie zaniżeni. Michael zarał bardzo dobry mecz, dużo podań, bardzo mało strat. Rio to sam spokuj w defensywie. Nawet w złej sytacji zachowuje spokuj i spokojnie oddala zagrożenie.
» 20 listopada 2011, 14:01 #20
Rarian: Hernandez to jest Inzaghi, on może przez mecz nie dotknąć piłki, ale jak strzeli gola to znaczy, że 'swoje' zrobił więc ocena 7 jest imo w sam raz.

Carrik - 8, Nani - 3, Jones - 6, Roo - 5

Reszta się zgadza.
» 20 listopada 2011, 13:48 #19
axel52: za tak beznadziejny mecz panie to ponad 6 nie powinno być
» 20 listopada 2011, 13:55 #18
DrMajk: axel,zniknij gościu :)
» 20 listopada 2011, 16:32 #17
axel52: jak ty fachowiec znikniesz to ja tez.
Obiecuję.
Mecz drętwy a oni 8 dają hehe.
Komu i za co ?
Za 1 gola , a potem żenada i 8 ma być ?
idź się lecz
» 20 listopada 2011, 18:19 #16
RedUnitedfan: Carrick buahahahahahahhahaha powiedz mi co on wniósł do tego meczu pokaż mi jedno ofensywne podanie !
» 20 listopada 2011, 20:55 #15
axel52: nie ma 8 ?
Jestem rozczarowany postawą MEN.
Po prostu dramat , znowu nie ogladali meczu.

Ale co widzę , Groszek -7 a za co ?
Poza golem nie istniał podobnie jak asystent Giggs , który napsuł tyle co w całym zeszłym roku
» 20 listopada 2011, 13:44 #14
jegloKJ9: Naniemu zbytnio ten mecz nie wyszedł... Pozostaje mieć nadzieję, że w następnej kolejce będzie lepiej.
» 20 listopada 2011, 13:44 #13
djgodzilla: przynajmniej w słabej dyspozycji wygrywamy:D miejmy nadzieję że forma będzie rosnąć
» 20 listopada 2011, 13:31 #12
sebox111: Zgodze sie z komentarzem do Valenci on powinien byc w pierwszym skladzie.
» 20 listopada 2011, 13:16 #11
RedUnitedfan: A i mam pytanie Rooney'a ocenia się jako napastnika czy pomocnika bo moim zdaniem to do pomocników należy stwarzanie sytuacji kolegom .
» 20 listopada 2011, 13:10 #10
Matikus12: Wszystko ok ale Rooney nie potrafił wypracować podania otwierającego drogę do bramki partnerom.
No sorry ale kilka razy świetnie podał np. Groszkowi tylko oni tego nie umieli wykorzystać:)
» 20 listopada 2011, 13:07 #9
RedUnitedfan: Super kolejny beznadziejny mecz w którym cudem strzelamy 1 bramkę :/
Nasi środkowi pomocnicy są tak kreatywni ,że potrafią podawać do siebie na wzajem i do obrońców . Chicharito po mimo gola bez formy ,Nani to samo .
Potrzebujemy pomocnika który będzie potrafił zagrać nie konwencjonalnie dla mnie Silva tu byłby idealnym zawodnikiem ,ale Fergie jak zwykle musiał wierzyć w swojego Carricka i Fletchera .Pierwszy jest beznadziejny nawet w formie nic nie w nosi a drugi to zapchaj dziura .
Jak nikogo nie kupimy może być ciężko w tym roku o 3 miejsce i ćwierćfinał ligi mistrzów .
Na Cleverley'a nie liczę jak na początku roku bo wyszło że jest szklanym piłkarzem .
A Anderson ma mecze w ,których poda nie wiadomo jaką super piłkę a są mecze gdy nie gra nic tylko podaje do tyłu .
» 20 listopada 2011, 13:03 #8
awake123: "Męczyster Story" ciąg dalszy. Oceny mówią same za siebie (Świetne oceny, w pełni sprawiedliwe).
» 20 listopada 2011, 12:59 #7
boulevard: Generalnie oceny zgodne z tym co było w meczu. Nani zasługuje na jeszcze mniej za wczoraj...
» 20 listopada 2011, 12:54 #6
Vervvis: Ja momentami mialem wrazenie ze Carrick przeszkadzal w rozgrywaniu pilek ;D a czasami cos tam sie wystawial a to sie rzadko zdarza ;D
» 20 listopada 2011, 12:54 #5
witek: Jak widać niektórzy nadal nie potrafią docenić Carricka. Smutne to, ale co zrobisz...

Jones 6, Ferdinand 7, Carrick 7.5, Hernandez 6
» 20 listopada 2011, 13:15 #4
kocio10: Vervvis powiedz co Carrick zle robił ? Taka jest jego praca na boisku, takie ma zadanie i wywiązuje sie lepiej niż dobrze.
» 20 listopada 2011, 16:19 #3
Vervvis: ehh ale ja sie nabijam, dobrze wiem jakie ma zadania na boisku i wg mnie zagral swietny mecz gdzie pokazal sie znacznie lepiej of Fletchera naprawde :)
» 20 listopada 2011, 21:38 #2
grandes: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.11.2011 12:53

Hernandez za wysoka ocena np. zepsuł podanie Rooneya po którym śmiało mógł strzelić bramkę.

Giggs w drugiej połowie tylko dreptał , niestety wiek robi swoje :(
» 20 listopada 2011, 12:53 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.