Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

De Gea w bramce przeciwko WBA

» 13 sierpnia 2011, 17:42 - Autor: rogi - źródło: Manchester Evening News
Sir Alex Ferguson potwierdził, że w otwierającym sezon starciu z West Brom zobaczymy w bramce Manchesteru United Davida de Geę.
De Gea w bramce przeciwko WBA
» De Gea lepiej komunikuje się już z obrońcami
To jednak Hiszpan będzie bronił, mimo że zebrał dość ostrą krytykę za słaby występ w meczu o Tarczę Wspólnoty z Manchesterem City. Zupełnie inaczej na tę sytuację spogląda jednak Fergie. Szkot wprawdzie stwierdził, że bramkarz mógł lepiej zachować się przy strzale Dzeko z dystansu, ale nie miał do niego pretensji za słabą grę na przedpolu po dośrodkowaniu Silvy.

- Gdy idzie dośrodkowanie w pole karne z rzutu wolnego, a obrońcy próbują interweniować, bramkarz nie ma już szans - stwierdził sir Alex. - Tamto dośrodkowanie było akurat bardzo dobre.

- Interesujące, że w takim wypadku nikt nie krytykował Joe Harta za pierwszą bramkę. W końcu popełnił tam taki sam błąd. W takich momentach trzeba wyczuć co należy zrobić. Gdy bramkarz podejmie złą decyzję, jest bardzo groźnie.

- De Gea da sobie radę. Zagra w niedzielę, to dlatego zapłaciliśmy za niego 18 milionów.

Ferguson dodał na koniec, że Hiszpan poczynił znaczne postępy w nauce angielskiego. Szkot po doniesieniach od Erica Steele'a jest przekonany, że jutro u Davida nie będzie żadnych problemów w komunikacji z obrońcami.


TAGI


« Poprzedni news
Ferguson: Teraz mamy wielką szóstkę
Następny news »
Zapowiedź spotkania: West Bromwich vs United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (42)


18Lukasz78: Spokojnie,chłopak się ogra i będą z niego ludzie ;)
» 14 sierpnia 2011, 15:20 #42
Janczar: Bardzo dobrze, że SaF na niego stawia od pierwszego meczu. Najwyżej wymieni go na Lindegarda.
» 14 sierpnia 2011, 14:55 #41
ryan22: Niepotrzebnie wydane 20mln. Kuszczak i Lindegard bronią na podobnym poziomie albo lepiej. United potrzeby jest bramkarz na już a nie taki który się będzie się aklimatyzował bóg wie ile czasu.
» 14 sierpnia 2011, 13:21 #40
ryan22: Niepotrzebnie wydane 20mln. Kuszczak i Lindegard bronią na podobnym poziomie albo lepiej. United potrzeby jest bramkarz na już a nie taki który się będzie się aklimatyzował bóg wie ile czasu.
» 14 sierpnia 2011, 13:20 #39
Vader: jaki buk?
boga nie ma to fikcja
» 14 sierpnia 2011, 16:49 #38
masrzisz: trzeba dac mu troche czasu jest mlody i na dodatek nie zna jezyka .. spokojnie nie mozna od razu wymagac od niego cudow ! dajmy mu troche czasu :)
» 14 sierpnia 2011, 13:06 #37
SYSTEM: SZOK!! :)
» 14 sierpnia 2011, 10:28 #36
cris342: według mnie do momentu kiedy David nie nauczy się dobrze języka , zadomowi dojdzie do formy to powinien bronić na zmianę z Andersem na zmianę bo gość ma chęci talent też więc powinni być równo traktowani przynajmniej teraz gdy grają na równym poziomie ,a nie że daliśmy za Davida 18 mln i musi stać na bramce
» 14 sierpnia 2011, 01:42 #35
Taurus: Najbardziej to mi szkoda Lindegaarda... ale cóż, powodzenia David :)
» 14 sierpnia 2011, 00:08 #34
Rarian: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.08.2011 22:15

Jeden słaby mecz i już tyle osób traci wiarę :D? Panowie (i Panie) mamy najlepszego młodego bramkarza świata, największy bramkarski talent, o którym wszyscy, dosłownie wszyscy najwięksi znawcy piłki z Mourinho, Fergusonem i Casillasem na czele wypowiadają się w samych superlatywach, a część zachowuje się jakby między słupkami miał jutro stanąć Eurelio Gomes albo Ben Foster... Trochę wiary w jego umiejętności, bo jeśli chodzi o bramkarstwo to na świecie nie ma drugiego takiego talentu jak David, a Wy wyjedżdżacie z porównaniami do średniaków w stylu Stekelenburga... Parę miesięcy i David będzie najlepszym bramkarzem ligi, zobaczycie ;).
» 13 sierpnia 2011, 22:14 #33
monnie: też tak sądzę, ba, przewiduję nawet, że mimo paru puszczonych przez niego strzałów powtórzymy sukces z zeszłego sezonu :)
» 13 sierpnia 2011, 23:19 #32
Adam11: Rarian ----> Powiem Ci, całkiem szczerze, że Twoje komentarze bardzo poprawiają mi nastrój i nie mówię tego z ironią. Podziwiam Twój optymizm, który przebija kilka razy mój - a o to nie jest łatwo.

Mimo, to muszę powiedzieć, że całkowicie nie zgadzam się z Tobą co do opinii na temat nowego bramkarza. No może zgodzę się z tym, że gość ma duży talent. Ale póki co to na tej pozycji mamy niewyobrażalną lukę i wspomnisz szybko moje słowa. Jeśli zdobędziemy w tym roku mistrzostwo - w co osobiście wierzę - to będzie to zasługa zawodników z pola. Nie mam co do tego wątpliwości. Ale będzie to jeden z naszych najsłabszych sezonów jeśli chodzi o stracone bramki i mogę się o to teraz założyć. Jeśli moje przeczucia się nie sprawdzą to będę nieprawdopodobnie szczęśliwy.

Na koniec w nawiązaniu do Twojego komentarza chciałbym zadedykować Ci piosenkę. Nie mogłem się oprzeć.:-) Zwłaszcza po przeczytaniu: "Parę miesięcy i David będzie najlepszym bramkarzem ligi, zobaczycie"

youtube.com/watch?v=fJKRESz8ZhE&feature=related


Pozdrawiam!
» 14 sierpnia 2011, 00:17 #31
Rarian: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2011 00:28

To ja może w odpowiedzi na piosenkę (dzięki za nią :D!) zapodam parę faktów:

- De Gea, po Valdesie (i bezkonkurencyjnym, od momentu emerytury Edwina) Casillasie został uznany najlepszym bramkarzem w La Liga, bądź co bądź, drugiej najsilniejszej lidze świata.
- De Gea jest podstawowym bramkarzem najlepszej młodzieżowej reprezentacji świata, jak zauważył Mourinho "jedyny problem tego chłopaka nazywa się Iker Casillas".
- Gwarantuję Ci, że skauci i szperacze Manchesteru zanim zaoferowali taką kasę za Davida obejrzeli dokładnie na video każdy mecz jaki zagrał w Atletico i mimo to postawili na niego, a Fergie wyłożył za niego naprawdę ogromną kasę. Jak się do tego mają nasze oceny, opinie laików którzy widzieli De Geę w maks 10-15 spotkaniach :)? Nijak :).

Również pozdrawiam, ale to co prezentuję to realizm, z lekką dozą optymizmu, a to co Ty prezentujesz to czysty pesymizm :). Za rok zobaczymy kto miał racje (i obym ja ją miał :P).
» 14 sierpnia 2011, 00:27 #30
HarryHA: O niego sie nie bojcie. Jest dobrym bramkarzem co udowadnial nie raz w poprzednim zespole. Dajcie mu czas na aklimatyzacje w zespole. Nie wszystko hop siup. To jest Anglia, a nie Hiszpania. Jak nabierze pewnosci siebie, takiej jaka mial w grze w AM, to bedzie kosil. No i jak nam wszystkim wiadomo - SAF jest kurde mistrzem, jesli chodzi o szlifowanie diamentow, wiec spokojne wasze rozczochrane. ;)
» 13 sierpnia 2011, 21:56 #29
skoda037: Niech wygrają minimum dwoma bramkami, to wygram skromne pieniądze na rozpoczęcie sezonu :P
4-0 na początek ? powodzenia Diabełki
» 13 sierpnia 2011, 21:43 #28
wrobel1992: Ogarnie temat! Nie raz ratował Atletico to i teraz da rade!
» 13 sierpnia 2011, 21:20 #27
karas2011: Eh... boje się tego bramkarza. Tzn. nie wiem czy się sprawdzi. VDS był pewnym bramkarzem, szkoda, że nie można cofnąć jego wieku. :D
» 13 sierpnia 2011, 20:52 #26
HarryHA: Sprawdzi sie, nie boj nic.
» 13 sierpnia 2011, 21:53 #25
Taurus: Taa, mamy jeszcze Lindegaarda, wcale nie słabszego - na Tournee moim zdaniem był lepszy ;]
» 14 sierpnia 2011, 00:09 #24
HarryHA: Ale babole tez wpuszczal (nie mam na mysli tournee). :)
» 14 sierpnia 2011, 10:19 #23
Borubar: jest drugi Schmeichel
» 13 sierpnia 2011, 20:19 #22
profesor999: Pierwsze mecze pokażą czy słusznie United kupiło go za te pięniądze.
» 13 sierpnia 2011, 20:01 #21
RuDyPL: Przykro mi ,ale napisałeś bardzo głupi post...
Ponieważ , trening czyni mistrza a on jest jeszcze młody i nie doświadczony.
On się jeszcze nie zaaklimatyzował i nie przyzwyczaił do współpracy z nowymi kolegami ,trzeba mu dać trochę czasu ,tu w manchesterze zdobędzie wiedzę dzięki której godnie zastąpi swoich poprzedników.

Pozdrawiam RuDy
» 13 sierpnia 2011, 20:55 #20
RuDyPL: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.08.2011 20:58

Sory za powtórzenie ale mam problemy z internetem ;/
» 13 sierpnia 2011, 20:55 #19
piaskun223: Nie, Ty bo to u każdego się dzieje chyba, że jak naciśniesz 'odpowiedź' to strona nic nie reaguje, a tak na prawdę dodało komentarz ..
» 13 sierpnia 2011, 22:08 #18
piaskun223: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.08.2011 22:09

i znów powtórzenie.. nacisnąłem dwa razy..
» 13 sierpnia 2011, 22:08 #17
hobot: Zobaczymy jak się spisze?
» 13 sierpnia 2011, 19:41 #16
peter033: Mi osobiście podoba się postawa Szczęsnego w ostatnim czasie. Ciekawe jaka byłaby reakcja Wengera na chęć pozyskania go przez Fergiego. Raczej byłby do wzięcia taniej niż David. Oglądać Polaka w barwach Diabłów to zawsze większa frajda, niż obcokrajowca :)
» 13 sierpnia 2011, 19:40 #15
lukas255: De Gea da rade jest lepszy niż Lindegaard. A po za tym po co go od razu krytykują w końcu przyszedł z innej ligi .
» 13 sierpnia 2011, 18:57 #14
Klimaa: Ale niespodzianka ;-) David przyzwyczai się do gry w Anglii i będzie coraz lepiej.
» 13 sierpnia 2011, 18:30 #13
Jaccc: Wierze ,że da sobie rade
» 13 sierpnia 2011, 18:20 #12
jacenty: Da sobie radę :)
» 13 sierpnia 2011, 18:06 #11
kroOolik: Osobiście nie widziałbym przeciw wskazań aby w bramce stanął Lindegaard, ale Fergie wie co robi.
» 13 sierpnia 2011, 18:01 #10
N17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.08.2011 17:47

Nie zmienia to faktu, że Stekelenburg jest lepszy i (był) 3 razy tańszy. Choć David ma sporo czasu, żeby stać się najlepszym bramkarzem w dziejach światowej piłki nożnej.
» 13 sierpnia 2011, 17:46 #9
sssexton90: De Gea byćmoże dorówna Stekelenburgowi za 3-4 lata. Póki co musimy się przyzwyczaić, że mamy nie pewnego bramkarza. Żałuję, że nie wybraliśmy Holendra. Spokojnie byłby to solidny bramkarz na kolejne 8-10 lat i do tego mielibyśmy kasę na lewego obrońce np takiego jak Enrique.
» 13 sierpnia 2011, 18:00 #8
designer: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.08.2011 19:27

zapomnij o tym. Ten De Gea nie ma szans dorownac Stekelenburgowi, bo musialby zaczac byc powolywany do reprezentacji Hiszpanii i byc zmiennikiem Casillasa. Tak jednak raczej sie nie stanie za 3-4 lata, wiec lepiej nie porownywac obu bramkarzy, bo wiadomo ze to Holender jest duzo lepszy niz Hiszpan, na ktorych jestem ostatnio cholernie uczulony i lepiej by mnie jutro ten caly de Gea nie wkurzyl tak jak bylo to z City- normalnie tam wygladal jak drugi Kuszczak. Kiepska postawa w bramce, w ktorej wygladal jak jakies zalosne chuchro. To ma byc facet czy jakas memeja, jak okreslili go moi znajomi. Poza tym mial tez brak pewnosci siebie i spozniona reakcja- trzy najwieksze wady jakie moze miec bramkarz, jesli wiec ich nie wyeliminuje, mozna go smialo pozegnac tak jak Kuszczaka.
» 13 sierpnia 2011, 19:25 #7
ziom227: a poco nam lewy obronca skoro mamy evre i fabio?
» 13 sierpnia 2011, 21:49 #6
ziom227: a poco nam lewy obronca skoro mamy evre i fabio?
» 13 sierpnia 2011, 21:50 #5
N17: ziom, poptarz, evra ma kontuzje, gra tylko fabio. Pierwszy lepszy uraz tego 2 i na obronie musi grac Park. Właśnie po to nam lewy obrońca.
» 14 sierpnia 2011, 14:29 #4
N17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.08.2011 17:46

Nie zmienia to faktu, że Stekelenburg jest lepszy i (był) 3 razy tańszy. Choć David ma sporo czasu, żeby stać się najlepszym bramkarzem w dziejach światowej piłki nożnej.
» 13 sierpnia 2011, 17:45 #3
Freddie: ?? drugiego Schmeichela na swiecie juz nie bedzie...
» 13 sierpnia 2011, 17:55 #2
canarinhos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2011 02:04

Będzie David DeGea.

Dajmy chłopakowi czas na aklimatyzację. A nie tylko mu wypominamy.
Berbatov - każdy na niego flugał, że nie strzela nic nie robi itp.
Zaczął strzelać każdy, że był jego fanem i wierzy w niego.

Ja osobiście nie trawię go. Wydaję mi się, że ten piłkarz potrafi strzelać z rywalami bez "klasy".
Javier Hernandez moim zdaniem jest zdecydowanie lepszy. Chociaż by, że w tamtym sezonie miał tylko o jedną bramkę mniej. Jest bardziej ruchliwszy, zwinniejszy, rasowy snajper.

Ale wracając do tematu David'a to trzeba dać mu kartę zaufania, a on ją wykorzysta.
» 14 sierpnia 2011, 02:03 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.