Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Gerrard liczy na letnie wzmocnienia LFC

» 21 czerwca 2011, 12:40 - Autor: Bart - źródło: DailyMail
Steven Gerrard ostrzega Liverpool, że jeżeli zespół nie wyda dużych pieniędzy tego lata na wzmocnienie składu, Manchester United znowu zatriumfuje w ligowych rozgrywkach.
Gerrard liczy na letnie wzmocnienia LFC
» Legenda Liverpoolu uważa, że do rywalizacji z Manchesterem United kadrze LFC potrzeba silnych wzmocnień
Liverpool nie wygrał Premier League od 1990 roku, kiedy to po raz pierwszy za sterami The Reds zasiadał Kenny Dalglish. Ostatnie trofeum Liverpoolu to rok 2006 - wtedy piłkarze sięgnęli po FA Cup. W ostatnim czasie za 20 milionów funtów na Anfield przeniósł się reprezentant Anglii U21 - Jordan Henderson. Według Gerrarda - to za mało aby powalczyć o najwyższe trofea.

- Jako kibic i zawodnik Liverpoolu patrzenie na rywali, którzy raz za razem zdobywają jakieś trofea jest bardzo frustrujące. Należą im się jednak słowa uznania. Pokonali nas - komentował 31-letni zawodnik Liverpoolu.

- Teraz wyzwaniem dla nas będzie wyrównanie liczby zdobytych tytułów mistrzowskich. Musimy upewnić się, że będziemy mieli do tego odpowiedni skład, aby konkurować z Manchesterem United. Pierwszy duży transfer tak wcześnie to znak od klubu. Czekamy na kilka kolejnych wzmocnień. Nastały fascynujące czasy - zakończył Gerrard.


TAGI


« Poprzedni news
Raphael Varane zostanie w Ligue 1?
Następny news »
Chicharito szczęśliwy w Ameryce

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (71)


karos123: Wszyscy mówią że Liverpool, City to będą główni rywale ale chyba zapominacie o Chelsea do której doszedł genialny trener z 80mln funtów na transfery.
» 23 czerwca 2011, 12:54 #67
marekis033: Jesli ktos chcialby nabyc obecne badz nowe stroje United niech napisze na gg 24359724
» 22 czerwca 2011, 16:49 #66
kubik14: Hmmm, powiem tak:

hahaha

Stefan, od ilu lat ju tak mówisz ? 10 ??
» 22 czerwca 2011, 13:16 #65
Bovver: Stary bardzo dobry klub i odwieczny rywal United, przyznaje sie bez bicia ze jak w roku 2005 graliw LM w finale to byłem za nimi, od bojęcie sterów w tym sezonie przez Daglisha szło im dobrze, ale za jedno nie nawidze tego klubu. Przyszedł Benitez z na bramke posadził Reine gdy Dudek był u szczytu kariery, przez niego tak wybitny polski bramkarz się zmarnował... Nie nawidze Beniteza i wszystkich klubów jakie trenuje za to co zrobił Jurkowi
» 22 czerwca 2011, 12:08 #64
JuliaMUFC: Tak to prawda, dla mnie tez bylo dziwne, ze Dudek siedzial na lawie.
Jurek dal im puchar, Benitez dal mu lawke ... :/
» 22 czerwca 2011, 14:26 #63
AJEP: Tu masz racje .... Beznitez wsadzil Reine tylko dlatego ze byl jego pupilem a moze nadal jest przez niego wlasnie Dudek nie mogl osiagac dalszych sukcesow !!
» 22 czerwca 2011, 19:37 #62
AJEP: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.06.2011 11:11

Ja napisze tak - w CFC tez nikt nie wierzyl , a sam L'pool na koncu sezonu zaczal grac dobrze Suarez jeszcze sie rozwija zobaczymy jak Henderson , nas opykali 3:1 i mysle ze to oni beda naszym glownym przeciwnikiem w walce o mistrzostwo do nich dojdzie City i CFC ...
» 22 czerwca 2011, 11:11 #61
Taurus: ALe ostatni mecz z Tottenhamem przegrali - w dodatku u siebie, moim zdaniem i tak są potrzebne im wzmocnienia :)
» 22 czerwca 2011, 11:20 #60
Janczar: Tak zdobędą majstra jak i wyszli na transferze Carrolla ;]
» 22 czerwca 2011, 08:49 #59
Taurus: I tak nigdy nas nie przegonią :) - w niczym !
» 22 czerwca 2011, 00:51 #58
marco767: Syn kibica Liverpoolu do ojca:
- Tato, jak wyglada mistrzostwo Anglii?
* Nie wiem, spytaj dziadka...


i tyle w temacie;]
» 21 czerwca 2011, 23:37 #57
JuliaMUFC: Wlacz SKy Sport, Manchester United wlasnie odbiera swoje 19 Mistrzostwo xD
» 22 czerwca 2011, 14:26 #56
Damian1180: ja myśle że będzie ich stać co najwyżej na miejsca 3-4, mistrzostwa nie wywalczą chyba ze przestana się upokarzać ze średniakami
» 21 czerwca 2011, 22:47 #55
preluki: Popieram liverpool nigdy do nas niedorówna bo poprostu jesteśmy lepsi.
» 21 czerwca 2011, 22:02 #54
patrykbor: Liverpool nigdy nie dorosnie nam do piet, nawet jak sciagna samych klasowych graczy :>
» 21 czerwca 2011, 20:56 #53
Rarian: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.06.2011 18:01

Yaankes - Śledziłem ostatni sezon bardzo uważnie, ale co z tego, że LFC potrafi nas upokorzyć 3-1 skoro kolejkę wcześniej potrafili przegrać u siebie z WHU 3-1, a dwie kolejki później z WBA... A te dwa bardzo mocne transfery, o których mówisz to Suarez i? Mereiles? Bo chyba nie Carroll, nazywanie go mocnym transferem, to niemal tak jak nazywanie Bebe solidnym wzmocnieniem ławki rezerwowych. LFC nie jest dla nas godnym rywalem, potrafią z nami wygrać, ale grają tak nierówno, że mówienie o nich jako kandydatach do mistrza jest śmieszne :).
» 21 czerwca 2011, 18:00 #52
RamirezMUFC: Jeszcze dwa lata temu bili się z nami poważnie o mistrzostwo. To zawsze będzie świetna drużyna. The Reds trzeba szanować, choćby ze względu, na ich tytuły i zwycięstwa w rozgrywkach europejskich.
» 21 czerwca 2011, 18:25 #51
prot: @RamirezMUFC - zgadzam się, szacunek się należy. A te wszystkie waśnie i konflikty trzeba pozostawić młotom, które to pamiętają. Nie podoba mi się koncepcja nienawidzenia drużyny lub zawodnika z definicji - Liverpool wróg? - a kto tak powiedział? Ci którzy zapoczątkowali ten ruch i wypowiedzi (nawiązanie do historii) dawno już wymarli więc nie warto pędzić dalej tych owiec.

- FanMUTD0: fajną dziewczynę poznałem
- FanMUTD1: skąd?
- FanMUTD0: z Liverpoolu
- FanMUTD1: odpuść sobie ją, pewnie kibicuje czerwonym - wróg
- FanMUTD0: a no to faktycznie szkoda czasu..

LFC to dobry team moim zdaniem i również ma swój procentowy udział w sile jaką stanowi cała Liga Angielska!
» 21 czerwca 2011, 19:05 #50
Rarian: Ech, a czy ja ich nie szanuję? Wiem co było dwa lata temu, ale piszę o tym co jest teraz. Ja nie lubię fałszywej piłkarskiej kurtuazji i piszę to co myślę, a myślę, baaa, jestem przekonany, że LFC nie będzie mistrzem, ani nawet o mistrza walczyć nie będzie. Wygrali 18 trofeów ligowych, mają więcej tryumfów niż my w LM - szacunek, ale nie zmienia to faktu, że teraz są słabi, grają piekielnie nierówno i długo jeszcze poczekamy zanim Dawglish naprawi to co popsuł Rafa do spółki z Hodgesonem. A pisania, że "mogą powalczyć, bo przecież to wielki klub!" już kompletnie nie rozumiem, idąc tym tropem myślenia, to można pisać "Blackburn może powalczyć, to trzykrotny mistrz Anglii", tylko pytanie - po co? Ja wolę zachować trzeźwy osąd i powiedzieć - "LFC nie ma szans na mistrza. Amen.". A wszystkie bajki o nieprzewidywalności piłki itd można olać, bo piłka może być nieprzewidywalna w przekroju jednego meczu (czytaj - LFC może z nami wygrać), ale nie sezonu (czytaj - LFC nie może wygrać ligi). Sorry za taki trochę ofensywny styl wypowiedzi, ale naprawdę irytują mnie wypowiedzi w stylu "faktycznie mogą powalczyć". Jasne, Spurs, Everton i Fulham też mogą, ale pewnie nie postawilibyście na nie złamanego centa, a mimo to piszecie o biciu się LFC o mistrzostwo.

@Prot - a mi się ta koncepcja podoba. Rooney i Sir Alex nienawidzą LFC, też są młotami w Twoim rozumieniu? Posiadanie wroga utwierdza mnie w identyfikowaniu się z klubem, bo nienawiść to równie silna emocja jak miłość. Oczywiście sam mam znajomych kibicujących LFC i nie przeszkadza mi to ich lubić, ale równocześnie nie przeszkadza mi to w szczerej nienawiści do klubu, któremu kibicują. Do kibiców nic nie mam, jeśli nie obrażają United, ale klubu nienawidzę i życzę mu z całego serca jak najgorzej.
» 21 czerwca 2011, 20:19 #49
prot: @Rarian - nienawiść i szacunek razem? to jak błąd dzielenia przez zero :/ - coś takiego w przyrodzie nie występuje. Nie mniej masz swoje zdanie i mocno się go trzymasz więc wierze, że masz być może nawet osobiste powody, żeby nienawidzić LFC. Jeśli tak jest - to mój poprzedni post kieruje do wszystkich pozostałych anty fanów LFC ( ale nie do Ciebie ).

Ale zastanawiam się też, co to znaczy nienawidzić Liverpoolu? To znaczy czego lub kogo konkretnie no i konkretnie za co Ty sam nienawidzisz Liverpoolu? Jak możesz to przekonaj mnie, że nie nienawidzisz Liverpoolu z definicji to może wtedy to ogarnę jakoś.
» 21 czerwca 2011, 20:54 #48
Rarian: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.06.2011 21:59

Ok, to zdefiniujmy nienawiść, z braku lepszego źródła, posłużę się wikipedią - "Nienawiść to bardzo silne uczucie niechęci wobec kogoś lub czegoś, często połączone z pragnieniem, by obiekt nienawiści spotkało coś złego.". Moje uczucia do Liverpoolu są dokładnie takie - chcę żeby przegrywali mecz za meczem i czuję do nich silną niechęć, nie lubię większości ich piłkarzy z Gerrardem na czele (choć są wyjątki, np. bardzo lubię Suareza), nie lubię ich ze względów historycznych (nie wiem czemu je deprecjonujesz, są według mnie kluczowe, mógłbym przywołać tu dziesiątki akcji kibicowskich fanów LFC wycelowanych w nasz klub, jak choćby przyśpiewki o Monachium, w których nie byli w stanie uszanować tak strasznej tragedii), ze względów piłkarskich (słynne, pogardliwe "wróćcie gdy zdobędziecie 18 tytułów", to, że przez lata traktowali nas z góry), wreszcie ze względów czysto personalnych (było mnóstwo momentów, w których klub ten mnie po prostu wkurzał, eliminując drużyny, z którymi sympatyzowałem - np. Milan w 2005, po nurku Gerrarda w polu karnym, po którym Alonso strzelił karnego na raty). No, ale czy to znaczy, że mam ich nie szanować? Nie. Szanuję ich jako klub, bo osiągnęli dużo, ale równocześnie nie znoszę ich, życząc im jak najgorzej (oczywiście nie życzę im kontuzji, ale im niższe będą mieli miejsce w lidze tym bardziej będę zadowolony). Może to taki swoisty paradoks kibicowania, ale to uczucie, którym darzę LFC to mieszanka szczerej nienawiści i szacunku dla ich osiągnięć.
» 21 czerwca 2011, 21:55 #47
prot: No i bardzo sensowna argumentacja jak dla mnie ;-)

Przyznam szczerze, że sam tak nie potrafię - może gdybym był z pokolenia tych co pamiętają katastrofę, dziś biegałbym z pałką za kibicami The Reds. Jednak brak poszanowania ze strony kibiców The Reds to dla mnie przejaw fanatyzmu, trudno mi takich ludzi nazywać w ogóle kibicami - z pewnością cały Liverpool nie popierał tych pogańskich praktyk. To była grupa fanatyków - degeneratów, którza rzutowała na cały konfilkt - szkoda.
» 21 czerwca 2011, 22:40 #46
RamirezMUFC: Nie wierzcie w plotki o Sneijderach, Modricach, bo oni po prostu do nas nie przyjdą. Nikt nie wie co siedzi w Fergusona głowie, wszystkich zaskoczy, PONOWNIE. Zobaczycie.

Tak dla przykładu: cały czas ploty: Snejider, Nasri, Modric, Sanchez, a tu bach - Jones z Blackburn - nikt się tego nie spodziewał.
» 21 czerwca 2011, 17:40 #45
Titto: Zapomniałem dodać Falcao i Hulka z FC Porto
» 21 czerwca 2011, 16:57 #44
Titto: Berbatov odchodzi?
Ja widziałbym na jego miejscu któregoś z dwójki z Realu Madryt - Benzema, Higuain ew. utalentowanego Neymara.
» 21 czerwca 2011, 16:56 #43
eKB: Po 1 Berba nigdzie się nie rusza po 2 Real na pewno nie odda żadnego z tych graczy po 3 nie wiem czy są oni aż tacy dobrzy po 4 Neymar-śmiech na sali.
» 22 czerwca 2011, 12:40 #42
Ludzik16: [link usunięty]
» 21 czerwca 2011, 15:03 #41
misiu94rio: berba do psg ma isc za 12 milionow euro .
» 21 czerwca 2011, 15:02 #40
Devra: a kupilismy go za 31 ... jednak to krol strzelcow ... jak sprzedaja to za wiecej przynajmiej 25 ;)
» 21 czerwca 2011, 15:50 #39
Devra: dobra zejde ale 18 to min ... ale to krol strzelcow ;)
» 21 czerwca 2011, 16:17 #38
bober89: @Devra
był byś dobrym negocjatorem
» 21 czerwca 2011, 16:25 #37
wrobel1992: ttpo pierwsze Berba musi odejść...a Wy już cenę za niego znacie- skąd macie takie info!?!?
» 21 czerwca 2011, 17:32 #36
misiu94rio: Kibice PSG mogą już witać się z Berbatowem. Francuski Canal + poinformował, że do Manchesteru została właśnie wysłana oficjalna oferta na 12 mln euro .
informacja ze strony eurosportu
» 21 czerwca 2011, 18:03 #35
Rarian: Kogo by nie kupili i tak walka o tytuł rozegra się między Nami, Chelsea, City i ew. Arsenalem (jeśli zostanie Fabs, a Arsene wzmocni skład i przede wszystkim linię obrony). Nie to, żebym nie doceniał rywala, ale trzeźwy osąd nie pozwala jakkolwiek wierzyć w to, że LFC może ugrać coś więcej niż pierwsza czwórka. Nie może, tak jak Valencia ani Villareal nie mogą wygrać Ligi Hiszpańskiej, przepaść jest jeszcze za duża i wierzę, że jeszcze długo będzie.
» 21 czerwca 2011, 14:11 #34
MDuch7: Ściągnięcie Carolla do nich to kompletna klapa powinni za tą kasę sprowadzić np. Bent'a zanim zrobiła to AV lub np. Bojana Krkic'a do tego obrońca typu Milito i naprawdę L'pool mogłby powalczyć o mistrzostwo powinni również pomyśleć nad lewym obrońcą np. Clichy. Ale co tutaj gadać MU zdobędzie 20 tytuł i tyle w tym temacie :)

Glory Glory
» 21 czerwca 2011, 14:00 #33
designer: dla ciebie czasy nie beda tak fascynujace Gerrard. Sezon zakonczycie znowu na miejscu nie gwarantujace gre w pucharach. Wasza era minela. Teraz to wyscig takich druzyn jak United, Chelsea, Arsenal i City. Moze tez Tottenham, ale jego najmniej trzeba sie obawiac z tych w/w ekip. Tak naprawde na koncu sezonu pewnie znow bedzie walka pomiedzy Blues a Red Devils i licze ze i tym razem bedziemy gora a zeby tak bylo musimy kupic jeszcze jednego znaczacego zawodnika, ktory godnie zastapi Scholesa.
» 21 czerwca 2011, 13:55 #32
Rick: Tak czy siak zatriumfujemy :)
» 21 czerwca 2011, 13:41 #31
krupcia: jaki henderson przeciez to jakis wybitny piłkarzyna nie jest
» 21 czerwca 2011, 14:38 #30
jimmyyy8: prawda jest póki co brutalna:

Rywale się wzmacniają a my stoimy w miejscu. A kto się nie rozwija ten się cofa.

Smutne jest to, że United jest łączone z każdym większym transferem na świecie a za każdym razem przegrywa rywalizację. Nie zdziwiłbym się gdyby zabrakło nam rozgrywającego, mimo, że kandydatów było mnóstwo.

Na szczęście jest zdolny Anderson, w nim nadzieja.
» 21 czerwca 2011, 12:53 #29
eKB: Ja także obawiam się że w tym roku nie dołączy do nas żaden klasowy rozgrywający i będziemy mieć kłopot. Anderson pokazuje że jest na dobrej drodze ale my potrzebujemy kogoś kto będzie rozdawał piłki i dobrze strzelał z dystansu byśmy pozyskali Modricia lub Sneijdera.
» 21 czerwca 2011, 12:56 #28
PK17MUFC1878: rok temu tez to słyszałem wszyscy sie wzmacniają a United nie i co jakoś 19 tytuł był ;p przy dwóch trafionych transferach :D ludzie uspokójcie sie okienko otwiera sie 1lipca i jest jeszcze czas na transfery :) jak na moje Anderson i Cleverley mogą wypełnić środek :) poczekajcie a zobaczycie efekty jak na moje Alex wie co robi ;)
» 21 czerwca 2011, 13:10 #27
jimmyyy8: termin otwarcia okienka to rzecz umowna, wszystko i tak odbywa się wcześniej za zamkniętymi drzwiami. W okienku gracze tylko oficjalnie "przechodzą". Co do 19 tytułu, powtórzę się "kto się nie rozwija to się cofa".
» 21 czerwca 2011, 13:13 #26
ericcantona93: jimmyyy8
piszesz straszliwe brednie. w 90 % transferów United są wmieszani tylko przez media. Tak wielkie kluby obserwują masę zawodników i jeśli media dowiedzą się o czymś takim, to zaraz jest wielkie halo, a to wcale nie znaczy, że MU bardzo chce pozyskać danego zawodnika.
Tylko SAF wie kogo chciałby mieć i tylko jego sumienie oceni czy to się udało czy nie. Kibice mają ogromną trudność z ocenieniem czy dany transfer to tylko ich wymysł czy rzeczywiste zainteresowanie.
Jeśli chodzi o rozgrywającego to SAF jest ogromnym zwolennikiem Modrica ( problem w tym, że jest on też pupilem Rednappa). Sneider moim zdaniem nie jest wart tak ogromnych pieniędzy jakie chce dostać Inter....

a i jeszcze jedno:
"Rywale się wzmacniają a my stoimy w miejscu. A kto się nie rozwija ten się cofa."
Tą samą gadkę słyszałem przed sezonem, mam nadzieję,że i tym razem "prorocy" się pomylą.
» 21 czerwca 2011, 13:17 #25
pumbiks17: dobra wypowiedz. Popieram:)
» 21 czerwca 2011, 13:24 #24
jimmyyy8: ericcantona93 - skoro tak strasznie stronisz od mediów nie rozumiem Twojego wpisu o Modriciu. Nie masz pewności, że SAF się nim interesuje, nie masz pewności, czy rzekome "pupilkowanie" Redknappa to nie wymysł mediów. Trochę rozwagi w tym co mówisz.

A jeśli i tym razem "prorocy" się pomylą to wszyscy będziemy szczęśliwy. Jeśli jednak się nie uda to będzie narzekanie i żale o brak hitowego transferu. Niestety.
» 21 czerwca 2011, 13:31 #23
ericcantona93: jimmyyy8
jakbyś dobrze prześledził niektóre wypowiedzi SAFa to zawsze w kontekście Tottenhamu podkreślał rolę Modrica i jego umiejętności, naprawdę o niewielu piłkarzach spoza MU powiedział tyle ciepłych słów. Nie wiem czy jest zdeterminowany aby go kupić ( bo może na przeszkodzie stanąć cena zaporowa) ale idąc drogą dedukcji - uważam, że jeśli tylko pojawiłaby się sposobność i duże pieniądze na rozgrywającego to SAF sięgnąłby właśnie po niego.
A, że Modric jest pupilkiem Rednappa: On sam go kupił, sam wypatrzył, nigdy za innego piłkarza nie wydał tak ogromnych pieniędzy, ma do niego ogromne zaufanie i nawet jak gra słabo to trzyma go na boisku. Naprawdę oglądając sporo spotkań Totte z poprzedniego sezonu, nie przypominam sobie, aby zdjął go z boiska przeprowadzając zmianę. I to też wszystko dedukcja, pewien domysł, ale myślę, że racjonalny i poparty argumentami.

A żale i narzekanie o brak hitu transferowego zdarzą się tylko i wyłącznie jeśli chodzi o pseudokibiców, pseudosympatyków, sezonowców, których masz rację nawet na tej stronie nie brakuje.
» 21 czerwca 2011, 13:47 #22
18Lukasz78: jimmyyy8
Nie wierzysz w nas to trudno,Twoja spraawa :) Ja wiem że nawet bez transferów damy radę. I jeżeli mówisz o żadnym głośnym nazwisku,powiem Ci tylko jedno-Wesley Snejder :)
» 21 czerwca 2011, 13:50 #21
PK17MUFC1878: kolego jeśli byśmy sie nie rozwijali to byśmy nie sięgnęli po 19 tytuł i nie doszli do Finału Ligi mistrzów;)
» 21 czerwca 2011, 15:09 #20
PK17MUFC1878: 1000procent racji:)
» 21 czerwca 2011, 15:11 #19
jimmyyy8: odnoszę wrażenie, że nie bardzo rozumiecie o czym pisałem a jedynym sensownym i rzeczowym rozmówcą okazał się ericcantona93 :) pozdrawiam.
» 21 czerwca 2011, 15:29 #18
eKB: No na pewno powoli się odbudowują to dobrze bo liga będzie prezentowała wyższy poziom ale prawda jest taka że jeszcze długo nie zostaną mistrzami PL nawet jeżeli nakupili by najlepszych piłkarzy.
» 21 czerwca 2011, 12:52 #17
guodzilla: Dlaczego nie, Manchester też nie ma żadnej gwarancji na wygrywanie, czeka Diabły trudna walka o obronę tytułu.
» 21 czerwca 2011, 13:07 #16
PK17MUFC1878: trudna ale z góry nie można zakładać że przegrana;)
» 21 czerwca 2011, 13:11 #15
guodzilla: Zgadzam się, ale nie można też nie doceniać przeciwnika, kimkolwiek by nie był.
» 21 czerwca 2011, 13:14 #14
eKB: Szanuję przeciwnika, każdego ale chcę aby to mój klub był na koniec sezonu na górze tabeli.
» 21 czerwca 2011, 13:56 #13
guodzilla: Każdy tego chce :)
» 21 czerwca 2011, 14:40 #12
AFCAMUFC: co z tym hendersonem nie tak ze wszyscy tak z niego leją?
» 21 czerwca 2011, 12:50 #11
misiek98: Mówi tak jakby między United a LFC sie toczyła walka o Mistrzostwo... a LFC co najwyżej o LE powalczy
» 21 czerwca 2011, 12:47 #10
guodzilla: Między United a LFC zawsze się toczy walka o mistrzostwo, jeden nieudany sezon o niczym nie świadczy, a po okienku transferowym dużo spraw może przybrać innego obrotu, dlatego też uważam, że nadchodzący sezon będzie bardzo ciekawy i kto wie, może role się odwrócą.
» 21 czerwca 2011, 13:11 #9
misiek98: chyba 2 nieudane sezony
» 21 czerwca 2011, 13:45 #8
guodzilla: Ale jeden szczególnie, źle się wyraziłam.
» 21 czerwca 2011, 14:42 #7
Sapphir: Nie wiadomo nic do bedzie z Giggsem po jego wielkiej wpadce ^^ Live jakby gral jak pod koniec sezonu zagrazalby nam przez caly czas. Ten sezon teraz bedzie najlepszy z najlepszych a United bedzie nosilo 20 title.
» 21 czerwca 2011, 12:47 #6
kujawa: trzeba powiedziec, ze beda zagrozeniem. Carrol z Suarezem moga namieszac. A Henderson to taki drugi Gerrard.
» 21 czerwca 2011, 12:44 #5
JackDaniels: Carol hmm słabiak... Suarez gracz, ktory zasługuje na swojego rodzaju podziw bo umie wykorzystywac sytuacje i dobrze gra w polu karnym. Skoro Henderson to drugi Gerrard to nie mamy sie kogo obawiac ;D
» 21 czerwca 2011, 12:48 #4
kujawa: Henderson jest lepszym srodkowym pomocnikiem niz my mamy w tej chwili wszyskich graczy na tej pozycji
» 21 czerwca 2011, 12:52 #3
Koksu: Kujawa Anderson wydaje mi siędużo lepszym śp niż Henderson.
» 21 czerwca 2011, 13:10 #2
Gwyn: Giggs 12:0 Gerrard

Tylko ta pierwsza liczba ma szansę się zwiększyć. :)
» 21 czerwca 2011, 12:42 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.