Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Evra: Barcelona jest najlepsza od czterech lat

» 29 maja 2011, 14:24 - Autor: matheo - źródło: Sky Sports
Patrice Evra po finale Ligi Mistrzów na Wembley przyznał, że FC Barcelona jest najlepszą drużyną na świecie przynajmniej od czterech sezonów.
Evra: Barcelona jest najlepsza od czterech lat
» Patrice Evra docenia klasę FC Barcelony
Oczekiwania przez pierwszym gwizdkiem sędziego były w Manchesterze United spore. Czerwone Diabły wierzyły, że są w stanie sięgnąć po czwarty w historii klubu Puchar Europy.

– Barcelonie należy się szacunek. Choć gram dla Manchesteru United i zawsze staramy się być najlepsi na świecie, to tym razem lepsza była Barcelona – przyznał Evra na łamach UEFA.com.

– Na chwilę obecną musimy zaakceptować, że od czterech lat to Barcelona jest najlepsza na świecie. Manchester United jest zaraz za nią.

Pytany o przyczynę porażki Francuz odpowiada: – Za każdym razem, kiedy Messi dostaje piłkę, wie gdzie będzie Xavi, Pedro czy Iniesta. Był to niezwykle trudny mecz, Barcelona utrzymywała się przy piłce naprawdę dobrze.


TAGI


« Poprzedni news
Nani optymistycznie patrzy w przyszłość
Następny news »
Kuszczak otwarty na propozycje

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (54)


kozok: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.06.2011 10:54

"Za to was szanuję , mam nadzieję , że się jeszcze spotkamy w Lidze Mistrzów i pokażą te dwie drużyny bardzo dobrą piłkę PEACE ;)"

Też mam taką nadzieje...;)
» 1 czerwca 2011, 10:53 #52
szalik666: Alexis Sanchez, Sneijder lub Modrić i niestety nie Neuer tylko De Gea i starczy
» 30 maja 2011, 12:02 #51
robkar9: nie potrzeba nam rewolucji w skladzie. potrzebujemy dobrego rozgrywajacego . czas posadzic patrica oraz ferdinanda na lawke .doswiadczenie to nie wszystko .potrzebujemy przede wszystkim woli walki , serca do gry. to co pokazali na boisku to byla nedza i zenada.wyszli totalnie nie przygotowani mentalnie - zdeterminowani by wygrac a nie przetrwac, mogli spokojnie wygrac .mam tylko nadzieje ze ta porazka nie pojdzie na marne.
» 30 maja 2011, 00:36 #50
kPr32: ja myślałem o Neymar'ze z Brazylii i nie wiem co wy w tym Bale'u widzicie - jeden dobry mecz z interem ? porażka ..
» 29 maja 2011, 22:45 #49
kaczan777: Niestety wypada się z tym chyba zgodzić, od czasu kiedy ograliśmy ich w półfinale LM rosną w siłę. Nie zgodzę się natomiast z tym ,że jest to drużyna nie do ogrania i drużyna której nie da się zdominować. Jednak w moim odczuciu jedynymi drużynami które potrafią z nimi grać są chyba Chelsea i Arsenal. W półfinale sezonu 2008/2009 Chelsea udowodniła ,że przy odpowiedniej taktyce i motywacji można ich wyłączyć z gry. Mecz na stamford wyglądał jak wczorajsze spotkanie, z tą różnicą ,że to Barca grała jak MU, z tego co pamiętał to Barca miała w tamtym meczu jeden celny strzał na bramkę, chyba Iniesty w doliczonym czasie gry który od razu zakończył się golem i dał finał z United. Wystarczy tylko uwierzyć w to ,że i z nimi można toczyć równorzędny pojedynek a tego chyba wczoraj diabłom zabrakło. Co do ubiegłorocznego meczu z Interem sądzę ,że ich porażka była raczej przyczyną ciężkiej podróży jaką musieli odbyć autokarem w celu rozegrania tego meczu. Należy oddać im honory za ten sezon w którym jednak znowu byli niestety najlepsi i wierzyć ,że w następnym sezonie to MANU zdominuję tak piłkarską Europę co nie będzie jednak łatwe gdyż potrzebne nam będą zdecydowane transfery (jeden bądź dwóch klasowych środkowych pomocników i skrzydłowy). Pozdrowienia dla wszystkich prawdziwych kibiców United. Dumni po zwycięstwie, wierni po porażce, United 4ever.
» 29 maja 2011, 22:20 #48
atb: Wiesz jaki robisz podstawowy błąd? Porównujesz nasze finały na neutralnych obiektach do starć Barcy z Arsenalem i Chelsea, które były DWUMECZAMI. To są kompletnie dwie różne bajki, odrębne gatunki, zero porównania, najmniejszego wręcz. Nie tylko samo spotkanie tak diametralnie się różni, ale również wcześniejsze przygotowanie, nastawienie. Nawet presja nie jest choćby w 50% identyczna.
» 30 maja 2011, 15:54 #47
Rose1: wole Modrica od Sneijdera, ten pierwszy juz sie sprawdzil w PL pozatym mlodszy i tanszy, do tego De Gea, Young i jedziemy
» 29 maja 2011, 20:29 #46
MCR93: Trzeba wyciągnąć na dwa lata z Al Ahly Kair Mohameda Aboutreikę (Egipcjanin jest genialny, oglądałem wiele meczów z jego udziałem i jest to piłkarz najwyższej światowej klasy). Nie będzie drogi bo też wiek swój ma.

Więcej pieniędzy zainwestowałbym w Sneijdera i Bale'a, ewentualnie Adama. Ciekawą opcją byłby też Hulk z FC Porto.

Sytuacja w ataku jeśli zostanie Berbatov będzie klarowna, jeśli odejdzie to trzeba będzie kogoś kupić, ciężko mi powiedzieć kogo. Może Romelu Lukaku, no ale on ma dopiero 18 lat. Chyba że Benzema.
» 29 maja 2011, 19:42 #45
Sorata: Hmm? Nie znam Aboutreiki za dobrze, ale ja szczerze zaproponuję na ofensywną pomoc młodego Erika Lamela z River Plate. Oglądałem kilka meczy (ok. 10) w tym sezonie tego argentyńskiego zespołu, i szczerze to Lamela tam błyszczy. Raz w meczu z Boca nie zagrał najlepiej, no ale ma dopiero 19 lat. Na jego korzyść mówi jeszcze to, że w wieku 13 lat miał przejść do Barcy, tylko on i jego rodzice nie chcieli.
» 29 maja 2011, 22:52 #44
wankus: wypad cioto i popatrz powtórki poprzednich meczy czy Barcelona uczciwe się dostała do Finału i potem gadaj!
» 29 maja 2011, 19:33 #43
ETA: Taurus dzieciaku skoncz i wstydu sobie oszczedz.Zapomniales ze tak jak interowi to nikomu sedziowie nie pomogli.
» 29 maja 2011, 19:30 #42
eKB: Zdecydowanie są bardzo mocni my nie zrealizowaliśmy chyba założeń SAF'a ale wątpie że z tymi realizacjami mielibyśmy szansę
» 29 maja 2011, 19:09 #41
najlepszy: barca jest przereklamowana!!mesii sresii!!
» 29 maja 2011, 19:06 #40
ytr654ytr: Co prawda, to prawda... Są the best. Na naszą niekorzyść...
» 29 maja 2011, 18:39 #39
wankus: a moim zdaniem tym szybkim, nie tracącym piłki i walczącym do końca Mógł by być Slawomir PESZKO ;D
» 29 maja 2011, 18:23 #38
erkol79: Ten młody i szybki zawodnik to mógłby byc M. Marin
» 29 maja 2011, 17:40 #37
Taurus: Od 4 lat?? - Nie prawda
Gdzie się podziała wielka Barcelona jak grali z INterem...?
» 29 maja 2011, 17:31 #36
soarq: Nieodgwizdane karne: jeden na San Siro, jeden na Camp Nou; gol Milito ze spalonego.

Pozdrawiam ;)
» 29 maja 2011, 18:33 #35
Taurus: No ale nie na pewno od 4 lat...
» 30 maja 2011, 07:52 #34
PK17MUFC1878: Najlepsza hahah szkoda tylko że po 10 minutach chłopacy zaczęli myśleć tylko i wyłącznie o odbiorze i o przerywaniu akcji jeżeli by trzymali sie tego co w pierwszych min to barca by nie istaniała ale teraz to moge sobie pogdybać;p

a tak na serio kilka transferów i w przyszłym roku jazda;)

Glory United!
» 29 maja 2011, 16:49 #33
JuliaMUFC: Gdyby nasi grali caly mecz tak jak te pierwsze 10 minut, to by nie wytrzymali tempa. Bylo zabojcze. Za szybko oddawalismy pilki, trzeba bylo rozmyslec akcje a nie podawac jak najdalej.
» 29 maja 2011, 18:01 #32
JabolMU: Pastore/sneider, bale, sanchez... Bo jezeli bedzie jak w tamtym roku to znaczy ze zapomnijmy o duzych transferach to mozemy zapomniec o trofeach... Moim typem środkowego jest pastore jest po prostu niesamowity...
» 29 maja 2011, 16:12 #31
woj92: Transfer Younga to pomyłka ściągamy kolejnego zawodnika o podobnych atrybutach co Nani i Valencia, ale po co?? Powinniśmy za wszelką cenę ściągnąć Bale'a, idealny diabeł waleczny, ambitny o dobrych warunkach fizycznych a do tego urodzony lewy skrzydłowy szybki i dobry technicznie. Prawdziwy wyspiarz który jak Rooney w trudnych momentach nie zawodzi i mamy. Kupujemy Bale'a i mamy lewe skrzydło na 10 lat obsadzone.
» 29 maja 2011, 15:46 #30
DevilUnited: Nienawidze Farcy...Po prostu to aktorstwo , w tym meczu jednak byli dużo lepsi a sędziowanie było sprawiedliwe. Powinniśmy wykonać takie transfery

Przychodza

De Gea
Sneijder
Bale
Młody i szybki zawodnik , który umie przytrzymać piłkę przy nodze

Odchodzą

Giggs Koniec Kariery
Scholes Koniec Kariery
Van dr Sa (Koniec Kariery
Obertan
Kuszczak

Skład na przyszły sezon

De Gea Fabio Vidic Ferdinand Evra Nani lub Valencia Sneijder Fletcher Rooney Hernandez


I przy dobrym zgraniu i lepszym trzymaniu piłki jak Barcelona mozemy powalczyć o zwycięstwo.
» 29 maja 2011, 15:34 #29
wankus: zgadzam się z tobą Bale i Sneijder muszą przyjść do United.
Niech ci rypani właściciele wykładają kasę na lawę a nie.

Jeżeli nie to o następny puchar ligi mistrzów możemy sobie zapomnieć
» 29 maja 2011, 15:39 #28
DevilFan: 4 transfery , zadłużony klub i tutaj kwota za wszystko około 100mln ogarnij się to nie City.
» 29 maja 2011, 17:09 #27
wankus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.05.2011 18:21

zobacz lepiej plusy tej strony bo jeżeli nawet wydamy te 100mln to potem będzie się zwracać, przecież z tymi zawodnikami spokojnie bedziemy wygrywać LM i inne puchary

a jeżeli nie to tak jak napisałem

O WYGRANIU LM będziemy mogli pomarzyć chyba ze Barca przegra z innym zespołem wcześniej a to mało prawdopodobne.....
» 29 maja 2011, 18:19 #26
soarq: Sędziowanie nie było sprawiedliwe, gol Rooneya po spalonym.
» 29 maja 2011, 18:32 #25
wankus: wypad cioto i popatrz powtórki poprzednich meczy czy Barcelona uczciwe się dostała do Finału i potem gadaj!
» 29 maja 2011, 19:34 #24
cinek7823: Manchester jest najlepszy i tak
» 29 maja 2011, 15:07 #23
PK17MUFC1878: dokładnie;D
» 29 maja 2011, 16:44 #22
piotrek8553: o modicu czytalem ze Alex gotowy jest wydac na niego duze pieniadze i na Bale a BERBATOW che odejsc i juz totencham sie po nieg ozglosil wiec mozliwa wymiana plus gotowka!! Na razie pisza o Youngu ze jest po badanich ciekawe czy nie zaslaby jest na taki klub i czy by dal rade z barcelona bo teraz pod tym kontem trzeba wzmocni zespol!!
» 29 maja 2011, 14:45 #21
mario8: możliwe że dojdzie do wymiany na linii MU - Tottenham my weźmiemy Bale albo Modrica a oni Berbatova
» 29 maja 2011, 15:23 #20
18Lukasz78: Gratulacje ;)
» 29 maja 2011, 14:41 #19
rege: Real już ich w tym sezonie zamknął. Już ich mają. Składem praktycznie nie ustępują Barcelonie a zgranie zostało już opanowane. Patrząc na końcówkę zmagań ligowych w wykonaniu Realu czy mecz w LM na Camp Nou, finał CdR, mecz na Santiago 1:1 czy 0:2 do momentu czerwonej dla Pepe to można wywnioskować, że Mou ma juz sposób na nich. Wydaje mi się, że dlatego Mou chce Altintopa i Coentrao. W meczu z Barcą teraz defensywnym skrzydłowym (krycie Alvesa i wsparcie dla Marcelo) był Angel di Maria a Coentrao i Altintop to rasowi defensywni skrzydłowi. Idealny materiał na tą pozycję. Obaj mogą grać na boku obrony i na skrzydle. Dlatego pozycja pomiędzy czyli skrzydłowy z defensywnymi zadaniami, skupiony na odbiorze będzie dla nich idealną opcją.

Zagraliśmy wczoraj tak jak Real pierwsze 15 minut- biegania co nie miara, pressing na całym boisku, wspieranie przez skrzydłowych w odbiorze i proszę... Byłem przekonany wtedy, że jakoś się ten mecz ułoży... Niestety potem był już tylko gorzej.

A co do mojego wywodu nt. Realu to jego sens jest taki, że Barca MUSI kiedyś stracić hegemonię a to jest idealny moment. Myślę, że my jako United możemy za rok na tym zamieszaniu skorzystać;)
» 29 maja 2011, 14:38 #18
sssexton90: też uważam, że Real jest obecnie najbliżej barcelony. Przewaga katalończyków jest juz niewielka.
» 29 maja 2011, 14:43 #17
Bovver: mam nadzieje ze długa ta dominacja nie potrwa ;)
» 29 maja 2011, 14:35 #16
mervel: od 4 lat ?
a nie przypadkiem 4 lata temu United oklepało Barcę w finale że chłopaki z kataloni w dwumeczu nie stworzyli praktycznie okazji ??
» 29 maja 2011, 14:34 #15
sssexton90: no przesadził :P 4 lata temu wygraliśmy z nimi zasłużenie w półfinale chyba...
» 29 maja 2011, 14:37 #14
Adam11: Dodam jeszcze, że rok temu Inter był bezapelacyjnie najlepszą drużyna roku.

Nie wiem skąd to się bierze, że nawet taki zawodnik jak Evra od czasu do czasu takie farmazony plecie.

Nikt przecież nie kwestjonuje siły Barcelony, ani tego, że w tym roku są najlepsi. Ale zapominanie i sukcesach takiego klubu jak Inter to zwykły brak szacunku.

PS Nawet jakbyśmy z nimi wygrali to i tak za rok okazałoby się, że Barcelona jest o 5 lat na szczycie.
» 29 maja 2011, 14:52 #13
sssexton90: Nadzieją jest to, że Barcelona już nie ma co poprawić. Żaden transfer ich nie wzmocni a jedynie może coś popsuć. My natomiast mamy wiele jeszcze aspektów do podciągnięcia i wtedy będziemy walczyć z nimi jak równy z równym.
» 29 maja 2011, 14:31 #12
nysa94: Ma co poprawić :D zrobić 11 z samych Messich :P
» 29 maja 2011, 14:37 #11
soarq: Jest jedna rzecz w grze Barcelony do poprawy. Strzały z dystansu. Wszystko inne potrafią perfekcyjnie.
» 29 maja 2011, 18:28 #10
MalyMs22: Niestety ale ma racje....ale przynajmiej Barca wygrala po dobrym meczu. Sędzia w niczym nie zawinił również zawodnicy Barcy przestali aktorzyć...nic trzeba kupic środek i za rok wygrywamy LM:)
» 29 maja 2011, 14:30 #9
sssexton90: środek i lewe skrzydło ;)
» 29 maja 2011, 14:32 #8
nysa94: Lewe skrzydło > Nani (i nie oddałbym go za nic na świecie)
» 29 maja 2011, 14:36 #7
piotrek8553: czyli young i modric a nieoficjalnie ten pierwszy jest juz nasz po badanich w piatek i w tygoniu wsyztko sie potwierdzi!!
» 29 maja 2011, 14:36 #6
sssexton90: Nani owszem może grać na lewej ale lepiej sobie radzi z prawej strony...
» 29 maja 2011, 14:38 #5
sssexton90: piotrek ską wiesz, ze Modric ma do nas przyjść ?
» 29 maja 2011, 14:39 #4
UnMishii: Lewe skrzydło? A co z Nanim? Wątpie czy pogodzi się na prawej stronie z Valencią...
» 29 maja 2011, 14:40 #3
sssexton90: ale jeśli nawet Nani ma grać na lewej to musi być jakiś zmiennik z lewej strony, giggs już powoli gaśnie.

A Young będzie grał na prawej czy lewej flance ??
» 29 maja 2011, 14:42 #2
Tomasson10: Young z tego co wiem, to może grać z prawej i lewej :)
» 29 maja 2011, 18:33 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.