Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

David De Gea coraz bliżej Old Trafford

» 12 maja 2011, 11:45 - Autor: matheo - źródło: Manchester Evening News
Transfer Davida De Gei do Manchesteru United jest coraz bardziej realny. Sir Alex Ferguson jest gotowy zapłacić za Hiszpana 20 milionów funtów, czyli kwotę odstępnego, którą bramkarz Atletico Madryt ma zapisaną w kontrakcie.
David De Gea coraz bliżej Old Trafford
» Transfer Davida De Gei do Manchesteru United jest coraz bardziej realny. Sir Alex Ferguson jest gotowy zapłacić za Hiszpana 20 mln funtów, czyli kwotę odstępnego, którą bramkarz Atletico ma zapisaną w kontrakcie.
Czy David De Gea jest wystarczająco dobry, aby grać w Manchesterze United?
Przedstawiciele Czerwonych Diabłów nie rozmawiali jednak jeszcze z 20-latkiem, który jest faworytem do zastąpienia Edwina van der Sara w bramce Manchesteru United.

– David ma kontrakt z Atletico Madryt i na razie nie rozmawiamy o żadnych ofertach. To normalne – mówi Hector Rincon, agent piłkarza, w rozmowie z Manchester Evening News.

– David jest w pełni skoncentrowany na grze dla Atletico. Jest w tym klubie jedną z najważniejszych postaci, dlatego to naturalne, że klub taki jak Manchester United jest nim zainteresowany.

Obecny kontrakt De Gei wygasa dopiero w 2014 roku, ale działacze Atletico Madryt chcą przedłużyć umowę o kilka kolejnych lat. Na razie dwa podejścia okazały się nieudane, bo De Gea nie chce podpisywać nowego kontraktu. Klub postawił jednak Hiszpanowi ultimatum – albo przedłuży kontrakt, albo będzie musiał odejść.

Przesądzona wydaje się natomiast sprawa transferu Manuela Neuera do Bayernu Monachium. Bawarczycy podbili cenę za reprezentanta Niemiec i prawdopodobnie zapłacą Schalke 18 milionów funtów.


TAGI


« Poprzedni news
Keano: Kibice pomogą pokonać Barcelonę
Następny news »
Fletcher gotowy na Blackburn

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (172)


argreto: moze boruc na kilka lat. A poźniej zobaczymy co wyrośnie z de gei
» 14 maja 2011, 20:28 #159
argreto: Tylko nie on.
Jest przereklamowany weźmy Adlera ,Akinfeea albo Llorisa.
» 14 maja 2011, 20:25 #158
devilkuba: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.05.2011 19:54

Ja bym na Old Trafford widział Stekelenburga lub Neuera. De Gea jest przereklamowany i już.
» 14 maja 2011, 19:52 #157
dave17: Według mnie De Gea nie broni zbyt pewnie i brakuje mu doświadczenia. Moim faworytem na następce Van der Sara jest Stekelenburg ;)
» 14 maja 2011, 18:33 #156
bodzio2350: David De gea jest naprawde dobry ale musle ze jednak Neuer byłby trochę lepszy.
;pMAnchester mistrzem
» 14 maja 2011, 16:02 #155
kaczy: Wydaje mi się, że jest za młody, nie śledze regularnie ligi hiszpańskiej i nie wiem co on tam robił w Atletico, ale mam wątpliwości co do tego, duuże wątpliwości czy 20-latek będzie w stanie jakoś zapełnić luke po Van Der Sarze.
» 14 maja 2011, 13:37 #154
TillIDie: Nawet podobny do Van Der Sara ;)
Ale prawda jest taka że nie będziecie już raczej mieć tak klasowego bramkarza jak Holender, moim zdaniem najlepszego w historii Manchesteru. Ale zaraz, może Manuel Neuer?
» 13 maja 2011, 15:12 #153
Marcindst13: Jak dla mnie to dobra wiadomosc sadze ze to dobry zakup ale jedynie co bym wolal to od niego Lorisa :Da naj bardziej to niech nasz holeder zostanie z nami
» 13 maja 2011, 15:07 #152
rooneyfan: Czy ja wiem... Jest zbyt młody, niedoświadczony i drogi by grać u Nas.
Zdecydowanie lepszym ruchem było by sprowadzenie Maartena lub Llorisa.
» 13 maja 2011, 14:05 #151
gafciu7: podpisuje się pod Borucem:) jak ma adrenalinę podniesioną to gra rewelacyjnie. a o to w PL nie trudno :)

choć dużą wadą jest to, że nie gra zbyt dobrze nogami. a nam jest taki bramkarz potrzebny.

moim marzeniem jest V Valdes z Barcy
» 13 maja 2011, 13:54 #150
cvx: Co Ty wypisujesz... Boruc się nie nadaje do drużyny pokroju Man Utd, to już prędzej Kuszczak by sobie poradził jako "pierwszy". A Valdes to już całkiem śmiech na sali, nie wiem czemu go w Barcelonie trzymają, może prezes zna go od dziecka i szkoda mu go zamienić na kogoś kto by dorównywał talentem Messiemu czy Iniescie.
» 13 maja 2011, 17:44 #149
Adamczik: 20 mln za De Geę? Żarty żartami. Szkoda pieniędzy. O wiele lepiej te 20 przeznaczyć na pomocników a w bramce ustawić Kuszczaka. Van Der Sar kosztował 2 mln funtów a Schmeichel 0,6 mln. A my mamy dać 20 za dzieciaka? Nawet przy uwzględnieniu inflacji sprzed lat, przepłacimy i to zdrowo.
» 13 maja 2011, 13:02 #148
suzer7: No właśnie o to chodzi, że jest "dzieciakiem" ;]. VDS gdy do nas przechodził był już dość stary więc nikogo chyba nie dziwi 2 mln. Peter gdy przechodził do nas w 1991 roku nie było aż takich cen na rynku. Teraz wszystko się zmienia/zmieniło (niepotrzebne skreślić). Pozdro :)
» 13 maja 2011, 13:59 #147
DrunkenBear: Ale jaką mamy gwarancję, że ten dzieciak będzie miał równą formę. Bo o to chodzi przede wszystkim. Nam jest potrzebny doświadczony bramkarz. Mam nadzieję, że do tego transferu nie dojdzie...
» 13 maja 2011, 14:02 #146
suzer7: A jaką mieliśmy gwarancję, że np. po kupnie Chicharito, Rooneya, Ronaldo, Berbatova, Owena i innych będą oni trzymać równą formę? No właśnie, żadną. Oczywiście Berba i Owen nie trzymają tej formy ;p. Możliwe, że De Gea sknoci szansę aczkolwiek większa szansa jest, że wykorzysta ją ;]
» 13 maja 2011, 15:48 #145
DrunkenBear: Tylko między bramkarzem, a zawodnikami z pola jest taka różnica. Że na boisku jest teoretycznie 10 piłkarzy, którzy mogą strzelać bramki. Ale na bramce łapać dośrodkowania czy sytuacje może tylko jeden zawodnik... Wystarczy popatrzeć na ten sezon, gdyby nie bardzo dobra forma VdS, to sądzę, że mistrzostwo czy finał LM byłby poza naszym zasięgiem. Bo w wielu sytuacjach ratował nam tyłek...
» 13 maja 2011, 16:58 #144
crstiano7pl: jeszcze jedno, De Gea gra tylko jedną nogą...
i można źle zrozumieć cenę napisaną przeze mnie za Arcziego, tak zrobiłem teraz rozeznanie po artykułach i możliwym transferze i ponoć cena może sięgnąć nawet 7 mln... a Fiorentina z Celticu kupiła go za niecałe 2 mln...
Najważniejszy argument to, że maaaa doświadczenie w wielkich meczach i niebywałą charyzmę ;)
» 13 maja 2011, 12:48 #143
Taurus: Taa ale wyobrażam sobie go na jakiś derbach... prowokacje = ukaranie
» 13 maja 2011, 16:19 #142
crstiano7pl: zapomniałem dodać, że Artur bardzo podszkolił wznawianie gry ręką we Włoszech, czego wcześniej nie było i świetnie potrafi uruchomić tym kontrę, a przy tak szybkich skrzydłach jak Nani, Antonio, Park, nawet Rooney, który czasami cofa się po piłkę, to idealne rozwiązanie. Kolejnym argumentem za nim jest fakt, ze potrafi wznowić grę jak i prawą tak i lewą nogą, nie sprawia mu to trudności, a taki powinien być GK w dziśiejszych czasach...
» 13 maja 2011, 12:41 #141
crstiano7pl: Dlaczego nie Boruc ? kosztuje gdzieś w granicach 4-5 mln, a przecież ma doświadczenie na wyspach. De Gea jest dobry, ale za młody na bycie nr 1 w Manchesterze United... Taki Szczęsny udźwignął odpowiedzialność, ale on się jakby "wychował" w Anglii, aaa De Gea moim zdaniem będzie miał duże problemy... Wracając do Boruca, pokazał, że jeśli chce może stać się jeszcze lepszym jak na euro 2008, we Włoszech ma świetne referencje, gdy fiorentina go sprzeda zarobi minimum 3 mln, co pokazuje jak wzrosła forma, a ranking castrol pokazuje, jaaaa dużą ilość interwencji, miał, statystyki straconych bramek o wiele zmalały, gdy między słupki wszedł Boruc, no a obrona Fiorentiny nie zachwyca... Fergie kup Boruca ! ;)
» 13 maja 2011, 12:37 #140
DR47: jestem na nie ;D ale jeżeli SAF go chce to znaczy że wie co robi ;D
» 13 maja 2011, 11:51 #139
Kowal27: De Gea jest dobry ale czy warty takiej sumy i czy na pewno jest gotowy by stać się podstawowym bramkarzem United szczerze trochę w to wątpie.
» 13 maja 2011, 10:52 #138
slawekmatera: niestety ale sami sie doprowadziliśmy do sytuacji że na siłe musimy kupić bramkarza, kazdy klub o tym wie i bedzie chciał maksymalnie dużo kasy za swoich bramkarzy którymi sie interesujemy, a poza tym 2 sprawa że ów bramkarz najprawdopodobniej bedzie musiał wskoczyc od razu do 1 drużyny
» 13 maja 2011, 10:45 #137
Wiciu: Witam. Odnośnie De Gea'y nie jestem taki pewien, to młody bramkarz i moim zdaniem będzie na początku swojej przygody robił dużo błędów. Nie mam pojęcia kim zastąpić VDS. Chcę natomiast powiedzieć o innym piłkarzu który wywołał na mnie w tym sezonie mega wrażenie, jest nim ADEL TAARABT, który robi nie prawdopodobne rzeczy z piłką, miją zawodników z tak niesamowitą łatwością. Wiem, że mamy dużo skrzydłowych, ale ja i tak bym się nie wahał ani chwili. Fergie ściągnij go szybciutko z Queens Park Rangers!!
» 13 maja 2011, 09:33 #136
Madness: Wiem że nie tego dotyczy dyskusja ale mam pytanie, a mianowicie czy wiadomo już jaki kolor trykotów założą Diabły na finał LM ?
» 13 maja 2011, 08:46 #135
en5om: Nie słyszałem o nim wcześniej,ale właśnie wyszukałem na YT i muszę przyznać,że troszeczkę przypomina mi Ronaldo... A filmik jest z 2009 roku. Myślę,że by się przydał. I tak pewnie w letnim okienku dowiemy się,że SAF go obserwuje od 3 lat :) Chyba nie przegapiłby takiego gościa i to na własnym podwórku-oceńcie sami: [link usunięty]
» 13 maja 2011, 09:55 #134
mieciu: stroje wyjazdowe
» 13 maja 2011, 09:55 #133
DrunkenBear: niestety nie jesteśmy gospodarzami
» 13 maja 2011, 14:04 #132
matemufc: nie nie i jeszcze raz nie , nie chce go tutaj w dodatku za tyle szmalu
» 13 maja 2011, 08:45 #131
99iw: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.05.2011 08:03

Głupota .Po co w takim razie kupiliśmy Lindegarda .On broni bardzo dobrze.Kuszczakowi wystarczy dać szansę a on jej nie zmarnuje .Jest lepszy od Fabiana i Szczęsnego tylko ,że nie dostaje szansy w pierwszej 11.Amos jest dobry i młody, poduczy się jeszcze trochę i za rok dwa mamy bramkarza światowej klasy .
» 13 maja 2011, 08:01 #130
camil: ŻaL po co nam taki bramkarz chyba do podstawowego siedzenia na ławce już Tomek jest lepszy. Najlepszym kandydatem na bramkarza jest Maarten Stekelenburg.
» 13 maja 2011, 07:16 #129
ReMo8: Teraz Tomek mógł by zostać jeszcze pół roku. na pewno mógł by powalczyć o skład a nie odejść w momencie gdy odchodzi podstawowy bramkarz ;/
» 13 maja 2011, 07:00 #128
vip14: Jak go kupimy to zobaczymy na co go stać
» 13 maja 2011, 06:31 #127
IceBox: Mnie ten De Gea pasuje
» 13 maja 2011, 00:06 #126
braku: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.05.2011 22:58

Tylko nie ten koślawiec. Juz bym wolal naszego Tomka pozdrawiam
» 12 maja 2011, 22:57 #125
Rarian: Wysoce prawdopodobne jest, że Barcelona zagra w finale bez Sergio Busquetsa - realmadrid.pl/index.php?co=aktualnosci&id=34319 chociaż znając stosunek UEFY do FCB to może niekoniecznie wysoce ;).
» 12 maja 2011, 22:50 #124
DjBosiL: to jest gracz z Barcelony więc oleją to i zagra... nie ma co sie cieszyć
» 13 maja 2011, 00:01 #123
Martin: Ja mam nadzieję, że Sergio jednak zagra, to jest przeciętniak, a przeciętniak w takim meczu to osłabienie. Barcelonę z tym pajacem w składzie będzie łatwiej pokonać :)
» 13 maja 2011, 04:23 #122
Bovver: Dopiero co było ze go nie wezma teraz biora, ale zaczyna sie ten czas plotek i ploteczek ;)
» 12 maja 2011, 22:20 #121
Przemo07: W końcu to koniec sezonu, ale te najlepsze bajki i tak jeszcze się nie zaczęły :)
» 12 maja 2011, 22:51 #120
CichyManUtd: Dokładnie czerwiec/lipiec to będą spekulacje ... Iker Kosilas na Old Trafford etc etc etc

Ciekawe co z tym Sneiderem czy zostanie diabełkiem bo już też mówiono ze już prawie na 100% potem że jednak nie i ostatnio znow slyszalem ze jednak cos kręcą.
» 13 maja 2011, 07:01 #119
2Fast4You: nie piszcie o Neuerze bo przecież mówił że nie chce być diabłem... nic na siłę , mi tam De Gea pasuje , Do Stekelenburga nie jestem przekonany
» 12 maja 2011, 21:32 #118
manutd127: Ja chciałbym zobaczyć Lorisa w naszym klubie:D bardzoo go lubie chociaż przepuścił szmaty z AJ Auxerre
» 12 maja 2011, 21:27 #117
kckMU: To fakt, ale okiem fachowca to powiem Ci, że Lloris był bardzo zdesperowany grą swoich kolegów. To można było zauważyć po jego wybiciach, szukaniu gry i minach po bramkach.
Wiecie, prawda taka, że u nas każdy bramkarz nie będzie puszczał masy bramek, bo mamy świetną defensywę. Więc trzeba szukać takiego, który mimo tego potrafi robić fenomeny w bramce. A takim bramkarzem z mojego doświadczenia jest Stekelenburg. No ale ja tu do gadania nic nie mam, a podważanie "transferowego ruchu" Fergusona byłoby życiowym i śmiertelnym głupstwem.
» 12 maja 2011, 21:58 #116
miki696: Dooobra czy was powaliło, wszyscy których wymieniacie mają podobny poziom więc co to za różnica ;p
Zresztą chyba ten klub zatrudnia jakiś kolesi co sie na tym znają i oni chyba lepiej niz wy wybiorą bramkarza ;]
» 12 maja 2011, 21:26 #115
Kubamanutd1997: Marten Stekelemburg 1 bramkarz . De Gea rezerwowy .
» 12 maja 2011, 21:21 #114
ChelseaNooby: Jestem na Tak ponieważ jest młody ale mamy świetną obronę i nie miałby dużo interwencji jest w stanie zastąpić Vds
» 12 maja 2011, 21:16 #113
Mike91: Jeszcze ciekawym bramkarzem jest Kameni ale nie mam do niego takiego przekonania jak do Niemca i Holendra
» 12 maja 2011, 21:00 #112
Mike91: Tylko niemiecka lub holenderska szkoła bramkarzy!!Adler bądź Marten.
» 12 maja 2011, 20:57 #111
pilsudczyk: Ej no to Neuer kosztuje 18 mln a De Gea 20? Wiem, że Hiszpan jest młodszy od Niemca ale jednocześnie mniej doświadczony. Trochę to dziwne, obaj powinni kosztować tyle samo, ewentualnie Niemiec o kilka mln droższy.
Ave Marszałek!
» 12 maja 2011, 20:55 #110
Rarian: Neuer powiedział, że nie chce grać dla United i to go przekreśla w moich oczach, nie potrzebujemy tu zawodników, którzy nie mają ochoty grać dla najlepszego klubu świata.
» 12 maja 2011, 21:28 #109
LiberaPL: cos dla kibiców czerwonego manchesteru

www-kiepy.pl/img/2928
» 12 maja 2011, 20:39 #108
FredTheRed: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.05.2011 20:35

"Przedstawiciele Czerwonych Diabłów nie rozmawiali jednak jeszcze z 20-latkiem, który jest faworytem do zastąpienia Edwina van der Sara w bramce Manchesteru United.'
bez ciśnień, nie rozmawiali i zapewne rozmawiać nie będą. młodzików do miana bramkarzy u nas pod dostatkiem, a Edvina nie może zastąpić chłopaczek z mlekiem pod nosem i na pewno nie zastąpi.
Maarten Stekelenburg - jedyna rozsądna i właściwa na chwilę obecną opcja (w/g mnie)
» 12 maja 2011, 20:34 #107
Javierfan: STEKELENBURG- bramka United powinna pozostać "holenderska"

Ale SAF mam nadzieję wiem co robi...
» 12 maja 2011, 20:33 #106
AFCAMUFC: ktoś przecież musi regularnie dostarczać maryche na stadion :)
» 13 maja 2011, 00:58 #105
SEBEKMU11: Tylko nie on !...
» 12 maja 2011, 20:24 #104
1993greg: Ja zaufam Fergusonowi... myślę że on wybierze najlepiej!!
» 12 maja 2011, 19:56 #103
Pewnior: zdecydowanie za mało doświadczony bramkarz ale z drugiej strony wydaję mi się ze SAF wie co robi: )
» 12 maja 2011, 19:43 #102
monnie: zaraz, zaraz... tydzien temu, moze nawet mniej, czytałam, że United znów jest zainteresowane Stekelenburgiem, z czego byłam bardzo zadowolona, a tu teraz znowu De Gea, którego jakoś nie widzę u nas, podobnie, jak nie widziałam Lindegaarda...
» 12 maja 2011, 18:58 #101
Dodek798: Myślę, że mogli by na niego postawić, ma wielki potencjał i umiejętności. Man Utd jest klubem, który mógłby zrobić z niego świetnego bramkarza. Pamiętacie jak bronił w minionym sezonie w Lidze Europejskiej? Świetne parady.
» 12 maja 2011, 18:54 #100
Mati177: Zgadzam się z tobą
» 12 maja 2011, 18:48 #99
Rarian: A do wszystkich, którzy na bramce w podstawowym składzie widzą Kuszczaka mam pytanie - równie chętnie widzielibyście go w podstawowym składzie gdyby nie był Polakiem? I naprawdę przemyślcie odpowiedź, bo wydaje mi się, że większość odpowiedziałaby negatywnie. A skoro tak to znaczy, że przedkładacie interes naszej krajowej piłki, jakiś bezsensowny piłkarski patriotyzm nad najwyższe dobro - dobro klubu. Nie obchodzi mnie czy w United grają Polacy, mam to zupełnie gdzieś, ważne jest by to United grało dobrze, a czy przyłożą do tego rękę moi rodacy, czy Anglicy, czy Hiszpanie, czy Niemcy, czy kosmici jest mi zupełnie obojętne.
» 12 maja 2011, 18:47 #98
Arturek15: jako jeden z nielicznych mówisz tutaj od rzeczy !
piwo mu !
» 12 maja 2011, 19:49 #97
Rarian: Arturek15 - chyba do rzeczy, skoro się zgadzasz ;).
» 12 maja 2011, 19:55 #96
Taurus: Ja również nie widzę go w bramce nr 1 (Kuszczaka) oczywiście jest tu dużo osób którzy chcą go w bramce tylko dlatego że jest Polakiem.
» 12 maja 2011, 20:34 #95
Martin: Bardzo trafny komentarz. Oczywiście zgadzam się z wszystkim, co napisałeś. Nie przepadam za tym "patriotyzmem". Prawda jest taka, że spory procent nas - polskich fanów United - nie potrafi bądź nie chce dostrzec, że Kuszczak (mimo wszystko) zawsze był, jest i będzie za słaby na Manchester United.
» 13 maja 2011, 04:36 #94
konradkaj: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.05.2011 09:22

Ja odpowiem na to tak. Ja jestem z tym żeby dać mu szanse. Nie oceniam ludzi po kilku występach. Żeby móc go ocenić musiałby zagrać przynajmniej z 10 kolejek pod rząd. Pozatym jak VDS był kontuzjowany jak go zastępował to jakoś nikt nie narzekał. Fakt że jest nie pewny i odbija czasami piłke przed siebie zamiast parować na boki ale moim zdaniem to tylko i wyłącznie przez względy psychiczne. Chciałbym go zobaczyć w 10 kolejkach pod rząd jako pierwszy bramkarz (bez myśli w głowie że jak VDS wyleczy kontuzje to go na 100% zastąpi) wtedy moge wydać osąd.
» 13 maja 2011, 09:21 #93
Rarian: Część z Was wydaje się być przekonana o tym, że są lepszymi ekspertami piłkarskimi niż Jose the Special One Mourinho albo Sir Alex... Nie piszę tego ze złośliwości, ale nie rozumiem wszystkich, którzy tak bardzo krytykują Davida, o którym Jose Mourinho powiedział niedawno "jedynym problemem tego młodego geniusza jest Iker Casillas", a za którego najlepszy trener świata, czyli Sir Alex gotów jest wyłożyć 20 milionów funtów. No, ale część uważa, że jest "za słaby"... Jak tak można :P?
» 12 maja 2011, 18:42 #92
dralex: no ja się podpiszę pod tym. Sir Alex chce go, sir Alexwie co robi. tym bardziej, że jak sam mówi, nie zamierza ryzykować więcej takimi posunięciami jak Barthez czy Howard.

De Gea przy dobrym wietrze może być bramkarzem w United przez następne 2 dekady.
» 12 maja 2011, 21:06 #91
DevilFan: Można tak bo każdy ma swój gust i swojego faworyta. Tak samo Rui Patrico wcale nei jest gorszy od De Gei również dobry bramkarz o nieprzeciętnym refleksie. a Lindegaard strzał w ciemno jak dla Mnie jest za słaby na United.
» 12 maja 2011, 21:07 #90
dralex: Linde to moim zdaniem dedykowany zmiennik. Wiadome jest, że Kuszczak odejdzie o ile nie dostanie koszulki z nr 1, a Amos za słaby jest na rezerwy w takim klubie.
» 12 maja 2011, 21:29 #89
konradkaj: Otóż moim zdaniem można tak mówić. Sir Alex nie raz się mylił. Jak miał okazje wydać małe pieniądze na dobrego grajka to tego nie robił. A jeśli chodzi o konkretny przykład bramkarzy to patrz Carroll i Howard. Chociaż Howard teraz nie raz pokazał że bronić potrafi zwłaszcza w meczach przeciwko diabłą to jednak grając w United się nie sprawdził, a o Carroll'u się nawet nie bedę wypowiadać bo wszyscy pamiętają te jego babole.. Skoro uważasz że Boss wie co robie to przypominam Ci że od odejścia Wielkiego Petera ile musieliśmy czekać na klasowego bramkarza ??
» 13 maja 2011, 09:10 #88
Mati177: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.05.2011 18:39

Ludzie tylko nie stekelemburg. Nie wiem co w nim widzicie. to że jest z tej samej szkółki piłkarskiej co Van der Sar. Że jest wychowankiem Ajaksu Amsterdam jak VDS. Stekelemburg to nie jest bramkarz dla manchesteru. Ja uważam że De Geii trzeba dać szanse. Nie można od razu go skreślać.
» 12 maja 2011, 18:35 #87
kroOolik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.05.2011 18:39

A co takiego widzisz w De Gei?
Nawet nie potrafisz poprawnie nazwiska Maartena napisać...
» 12 maja 2011, 18:36 #86
kroOolik: POTRZEBNA POMOC

Kojarzy ktoś tytuł utworu, który leci na OT w tle (często też jest w trakcie przerw) dokładnie w pierwszej minucie tego filmiku - youtube.com/watch?v=J0Itzo0yW8M

z góry thx
» 12 maja 2011, 18:30 #85
man1ek: kroOolik , nazywa się : Manchester United calypso :)
» 12 maja 2011, 18:57 #84
kroOolik: dzięki wielkie
» 12 maja 2011, 19:18 #83
8ball: Za młody !! nie doświadczony !! takie komentarze to do szału doprowadzają? Real jak byl u szczytu formy w tej dekadzie mowa o latach 2000-2003/4 zaoferował prace młodemu Casillasowi ...ile on mial 20 ? 21 lat? praktycznie od tamtej pory byl bramkarzem numer jeden przy tym fenomenalnie broniac.
Ja rozumiem was ze za VdS trzeba znalesc goscia co bedzie mial wszystko dobre . ale mysle ze systemy szkolenia i ogolnie dobrzy trenerzy beda w MU wiedziec co zrobic z Davidem. Transfer jak najbardziej widzainy. :)
» 12 maja 2011, 18:22 #82
VanNistelrooy: Aż sie łape za głowe jak widze takie sumy za bramkarzy. Lepiej kupic bramkarza za małe pieniadze a zainwestowac w zawodników z pola. Przeciez nikt kiedys niewydawał tyle pieniedzy na bramkarzy. Cesar do Interu przeszedł za smieszne pieniadze. Fabiański do Arsenalu o Szczęsnym nie wspomne. Moim zdaniem Tomek Kuszczak powinien zasłuzyc na podstawowego bramkarza. Wcale niejest zły napewno lepszy od poprzednich bramkarzy Manchesteru. Bartheza, Howarda, ale Ferguson im ufał. Nie wiem dlaczego polaków traktują jak zawodników 3 kategori.
» 12 maja 2011, 18:17 #81
Marcinwp91: Ty w ogóle wiesz kto to jest Fabien Barthez?
» 12 maja 2011, 18:22 #80
gambit: Marcinwp91 jak dla mnie Bartez był straaaasznie przereklamowanym bramkarzem a że miał przed sobą świetnych graczy to sprawiał wrażenie lepszego niż w rzeczywistości
» 12 maja 2011, 18:37 #79
Marcinwp91: Kolego, według mnie troszeczkę sie zagalopowałeś, może faktycznie, nie był najlepszym bramkarzem Manchesteru w historii klubu, ale nie można stawiać Bartheza w jednej linii z Kuszczakiem, no bez przesady...
» 12 maja 2011, 19:45 #78
sisinho: Tomek to Barthezowi może buty lizać. Fabien miał odchyły (dosyć często) ale jako jeden z nielicznych od czasów Petera do Edwina potrafił uratować nam mecz czy wybronić piłkę życia (chociaż potrafił też zawalić , ale takich w MU było wielu). Tomek gra solidnie i tyle , nic więcej . Nie broni jakiś super okazji , a tylko to co leci w niego.

Jeśli mówimy o odejściu VDS to musi przyjść ktoś kto w miarę dorównuje poziomowi Edwina , co jak wiemy jest mało realne , ale trzeba zauważyć że potrzebujemy bramkarza który sam wygra nam mecz ,a z całym szacunkiem Tomek takim bramkarzem nie jest .
» 12 maja 2011, 21:22 #77
VanNistelrooy: A ty co dzieciaku, od kiedy ogladasz mecze Manchesteru ze piszesz ze Barthez to taki gwiazdor, wpuszczał szmaty jak Dida w Milanie. A Kuszczakowi dajcie spokuj bo to Polak i powinniscie mu kibicować. Chyba ze jesteście imigrantami albo żydami.
» 13 maja 2011, 08:01 #76
Marcinwp91: Jak napisał Rarian powyżej, nie kibicujemy Kuszczakowi bo jest Polakiem, kibicujemy Manchesterowi United, a jeśli pan jesteś taki patriota to leć na Wisłę czy Legię i tam wychwalaj swoich Polaków. Kontynuując powtórzę słowa Rariana który wypowiedział się powyżej:
"Nie obchodzi mnie czy w United grają Polacy, mam to zupełnie gdzieś, ważne jest by to United grało dobrze, a czy przyłożą do tego rękę moi rodacy, czy Anglicy, czy Hiszpanie, czy Niemcy, czy kosmici jest mi zupełnie obojętne. "
» 13 maja 2011, 13:42 #75
fRancis: Widze, ze wiekszosc z Was widzi tylko dwie mozliwosci Stekelenburg i De Gea, ja bym dal szanse Tomkowi, naprawde sporo czasu przesiedzial na lawce, moim zdaniem zasluguje na szanse, a jesli nie on to moze Artur Boruc? ;]
» 12 maja 2011, 18:14 #74
Tomasson10: Z innej beczki: Nuri Sahin piłkarzem Realu.. Nie wiem po co go kupili, niedługo będą markować wybicie od bramki..
» 12 maja 2011, 18:05 #73
Arturek15: no nie wiem co wy wszyscy macie do niego..
» 12 maja 2011, 17:58 #72
Olo: A ja jako jeden z nielicznych chciałbym Adlera :) On otwarcie mówi że marzy o grze dla nas :)
» 12 maja 2011, 17:53 #71
Marcinwp91: Dokładnie tak, jestem za nim od początku.
» 12 maja 2011, 18:21 #70
mateusz1616: Dacie jakiś link do jego wypowiedzi, w której mówi że chce grać dla United? pozdro
» 12 maja 2011, 20:56 #69
Luelle: imscouting.com/global-news-article/German-international-Rene-Adler-hopes-for-Manchester-United-deal/12849/
» 12 maja 2011, 22:05 #68
Marcinwp91: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.05.2011 22:36

futbol.pl/artykul/98801.html
» 12 maja 2011, 22:35 #67
SzczepanUtd: De Gea to dobry wybór, Kuszczak zdecydowanie się nie nadaje na pierwszy skład, Neuer'a sprzątnęli nam sprzed nosa, a nie ma lepszego bramkarza, którego dałoby się wyciągnąć szybko do nas
» 12 maja 2011, 17:48 #66
Tomasson10: Powalczmy o Neuera.. Jak już to Steklenburg..
» 12 maja 2011, 17:48 #65
Tennant: Ja na miejscu Fergusona (:p) ściągnął bym Llorisa,ale jeśli transfer De Gei dojdzie do skutku to pozostanie nam tylko tego chłopaka wspierać i mu kibicować :D
Glory Glory MU
» 12 maja 2011, 17:39 #64
szajba7: Lloris? Dobry tylko w Fifie ;P Popełnia masę błędów i jest bardzo niepewny.
» 12 maja 2011, 17:58 #63
Marcinwp91: Llorisowi mówimy stanowcze NIE!
» 12 maja 2011, 18:11 #62
spOntan: trochę broda jak go kupią.
mam nadzieje że to plota
» 12 maja 2011, 17:34 #61
Blejck: parada pisze:

'' Neuer > Lloris > Akinfeev >De Gea
i chyba wszytko jasne...
za 20 baniek to można śmiało walczyć o Neuera tylko pytanie brzmi czy on bedzie chciał wyjechać z Niemiec?! ''

Zgadzam się z kolegą. Chcą przeznaczyć 20 mln to lepiej walczyć o Neuer'a, a nie wypłacać Athletico za 20 latka. Bramkarz powinien być ograny, a De Gea nie jest jeszcze na tyle solidnym bramkarzem, aby stawiać na niego w naszym klubie !
» 12 maja 2011, 17:29 #60
przemekk28: Po komentarzach Neuera do gazet, że nie chce przejść do MU, to nikt go nie będzie zmuszał..
» 12 maja 2011, 17:51 #59
Marcinwp91: Neuer już dawno powiedział, że nie wyjedzie z Niemiec, więc na pewno dołączy do Bayernu. Tylko Stekelenburg lub Adler.
» 12 maja 2011, 18:12 #58
sisinho: Ludzie , większość chce ściągnąć Stekelemburga , który ma kontuzje od 3-4 miesięcy , myślicie że w następnym sezonie wróci do dobrego bronienia? No raczej nie , a nawet na pewno nie.

Też nie jestem fanem De Gei z braku doświadczenia , jednak gdy Neuer nam odmówił , Adler ma spadek formy , Akinfeev nawet nie myśli o przenosinach do United a Stekelemburg ma kontuzję od tamtej rundy i nie gra to jedynym sensownym transferem jest transfer De Gei . Bramkarze z Francji (Lloris/Mandanda) w tym sezonie bronią słabo , i nie bronią tego co sezon czy dwa temu.
» 12 maja 2011, 17:20 #57
czerwonydevil: Najbardziej żal mi osób które określają "gorszych" bramkarzy typem Lindegaarda... Gówno widzieliście z nim w bramce. Nic nnie pokazał jeszcze. W jednym meczu który zagrał pokazał się z dobrej strony. Więc o co wam chodzi?
» 12 maja 2011, 17:12 #56
Hoser1992: youtube.com/watch?v=EpMVVF-1jP0&feature=related

miłego oglądania :)
» 12 maja 2011, 17:11 #55
Furai: według mnie

Stekelenburg > Akinfeev > De Gea
» 12 maja 2011, 17:04 #54
Hoser1992: 100 % racji :)
» 12 maja 2011, 17:11 #53
parada: Neuer > Lloris > Akinfeev >De Gea
i chyba wszytko jasne...
za 20 baniek to można śmiało walczyć o Neuera tylko pytanie brzmi czy on bedzie chciał wyjechać z Niemiec?!
» 12 maja 2011, 16:57 #52
FiFaa: Neuer otwarcie mówił że nic go z Niemiec nie ruszy
» 12 maja 2011, 16:59 #51
grobla95: Ja sądze ,że nie potrzebujemy kolejnego Lindegaarda... Jak już to lepiej ,żeby Tomek został a te 20 mnl przeznaczyć na zawodnika z pola.
» 12 maja 2011, 16:55 #50
eKB: Chcesz przeznaczyć jedną z najważniejszych funkcji na boisku Kuszczakowi? Gratuluję.
» 12 maja 2011, 17:08 #49
Quba18: kolejnego Lidegaarda? PFF!! I tyle co do Twojego komentarza.
» 12 maja 2011, 17:08 #48
devilmaster: od początku było wiadome że to będzie on młody zdolny już ograny idealny do MU na długie lata
» 12 maja 2011, 16:50 #47
powerfull966: Ja sądze że Artur Boruc powinien grać w manu
» 12 maja 2011, 16:43 #46
grobla95: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.05.2011 16:53

manu to taki piłkarz Legii...
» 12 maja 2011, 16:53 #45
Cygu91: tylko nie "manu" ! proszę....
» 12 maja 2011, 16:56 #44
eKB: Jest moim faworytem do objęcia posady bramkarza wolę go od Maartena nie tylko ze względu na wiek jakoś bardziej mnie przekonał.
» 12 maja 2011, 16:12 #43
ytr654ytr: Ja od początku liczyłem na to, że de Gea przejdzie do MU! Jest młody i utakentowany. Jakieś 5-7 lat i będzie jak van der Saar, a może i lepszy...
» 12 maja 2011, 16:06 #42
Roo10ney: Nie znam kolesia, ale Neuer za 18 milionów pójdzie do Bayernu? Śmieszna kwota jak za takiego bramkarza jakim jest Manuel... Wolałbym właśnie Niemca zobaczyć w koszulce z numerem 1 w przyszłym sezonie, ale cóż... Mam nadzieję, że Fergie wie co robi ;)
» 12 maja 2011, 15:44 #41
AgEnT: Ja jakoś nie jestem przekonany co do niego
» 12 maja 2011, 15:43 #40
Cygu91: popieram... nie chce chwalić dnia przed zachodem słońca...
» 12 maja 2011, 16:55 #39
Marcinwp91: Jedynym człowiekiem według mnie, który mógłby zastąpić Edwina jest Maarten Stekelenburg. Jeśli jednak ten transfer nie wypaliłby, to co myślicie o Rene Adlerze?
» 12 maja 2011, 15:36 #38
gorzky: Jak dla mnie Stekelenburg jest zwykłym średniakiem, co prawda może i broni solidnie, ale w United potrzeba czegoś więcej. W dodatku jeśli był by taki świetny to już dawno ktoś by go z Ajaxu wykupił.
» 12 maja 2011, 17:25 #37
Marcinwp91: Więc kto według Ciebie może zastąpić Edwina jak nie Maarten? Neuer nie chce przyjść do United, o bramkarzu z jednej z najlepszych europejskich drużyn nie ma mowy, bo nie wyciągnie ich Ferguson z tamtąd, więc kto? Według mnie De Gea jest za młody na bronienie na najwyższym poziomie, bramkarz jest jak wino, im starszy tym lepszy. A Lindegaard czy Kuszczak nie dadzą rady bronić, nawet na zmiane, na poziomie van Der Sara przez cały sezon. Moim zdaniem Adler byłby dobrym rozwiązaniem jeśli nie da rady wyciągnąć Stekelnburga.
» 12 maja 2011, 18:09 #36
gorzky: Moim faworytem był Neuer, jednak on nie zamierza opuszczać Niemiec. Co do Adlera uważam, ze mógłby być dobrym rozwiązaniem, tym bardziej, że chętnie przeniósł by się do United. Zresztą do momentu kontuzji to on a nie Neuer był pierwszym bramkarzem reprezentacji na mundial.
» 12 maja 2011, 18:34 #35
monnie: Gorzky, dla ciebie Adler > Stekelenburg?! hm. zastanawiające.
» 12 maja 2011, 19:01 #34
Marcinwp91: Pytanie było do gorzkyiego ale pozwól, że wtrącę swoje dwa grosze. Jak dla mnie Adler = Stekelenburg :P
» 12 maja 2011, 19:47 #33
gorzky: monnie
każdy ma prawo do własnej opinii ;p
mnie Skelenburg nie przekonuje, może jestem do niego uprzedzony dlatego że gra w tylko w lidze holenderskiej, którą nijak porównać do ligi angielskiej
» 12 maja 2011, 20:09 #32
Cooyava: Nie można go tak od razu przekreślać. Ja osobiście rówież chyba wolałbym Stekelenburga ze względu na większe doświadczenie(zastępowanie van der Sara nie wychodzi mu najgorzej), lecz spójrzmy z innej strony. Nie oglądam ligi hiszpańskiej i widziałem De Geę jedynie w Lidze Europejskiej, gdzie prezentował się fenomenalnie. To świadczy, że jakiś potencjał tam ma. Ilość straconych bramek w lidze nie świadczy tylko o bramkarzu, ale również o obronie. Porównajcie sobie jaki mur obronny ma Atletico, a jaki przed sobą ma van der Sar, który nierzadko miał przez to niewiele do roboty. Nawet tak wychwalany i solidny w swoim fachu Neuer wpuścił 6 goli w dwumeczu, kiedy miał przed sobą miernych obrońców naprzeciw naszym napastnikom. Ferguson i jego skauci na pewno wzięli tego grajka pod lupę znacznie dokładniej i w szerszym wymiarze. Pamiętajmy, że Fergie jednak czasem ma nosa do ściągania niepozornych, ale zdolnych piłkarzy, z których dopiero później rodzą się gwiazdy. Bądź co bądź do ewentualnego transferu de Gei bardzo daleko, ale jeśli nadejdzie, to uszanuję i poczekamy na rozwój wydarzeń. Kto by nie przyszedł, drugiego takiego mistrza jakim był Edwin nie będzie.
» 12 maja 2011, 15:34 #31
jab0l: Ja go chce !
» 12 maja 2011, 15:27 #30
Kuiczysty17: Kuszczak powinien bronić,zasługuje na to
» 12 maja 2011, 15:27 #29
18Lukasz78: Jak ktoś już to tu napisał :
On jest bardziej przereklamowany niż coca-cola
» 12 maja 2011, 15:04 #28
Taurus: Ja jestem na nie, czemu?
- Za młody
- Nie doświadczony
- Nie poradzi sobie w Anglii?
- Prawdopodobnie nie będzie pewny w meczach o wyższą stawkę z silniejszym przeciwnikiem.
» 12 maja 2011, 15:04 #27
oldtrafford: Zdecydowanie jestem na nie. Liczę na transfer Stekelenburga i mam nadzieję że do niego dojdzie. De Gea nie pasuje do United.
» 12 maja 2011, 14:57 #26
Rarian: Dajcie spokój z Neuerem... naprawdę chcecie piłkarza, który nie chce u nas grać i kilka razy to powtórzył? Łaski bez, to gracze powinni zabiegać żeby dostąpić zaszczytu gry w tak wielkim klubie jak United, a nie klub ma się płaszczyć, bo jaśnie panu się nie chce ruszyć z Niemiec.
» 12 maja 2011, 14:56 #25
kamil08111992: A masz inne wyjście niz zaufać Bosowi.
My możemy być tylko wierni ukochanej drużynie i to wszystko
» 12 maja 2011, 14:49 #24
Olaaa: walczyć o Neuera dopóki można! De Gea w ostateczności, jak już Manu się ściągnąć nie da..
» 12 maja 2011, 14:47 #23
Enorel: A ja nadal najchetniej widzialbym u nas Stekelenburga :) Do VdS mu co prawda sporo brakuje ale wg mnie ma podobne warunki i przy zapewnieniu odpowiedniego szkolenia pomimo ze juz bardzo mlody nie jest, moze jeszcze sie rozwinac i bedziemy miec drugiego VdS w zespole :D A umiejetnosci to on ma i napewno jest lepszy od De Gei :) Chociaz jesli Saf sie zdecyduje na tego drugiego to bedzie znaczylo ze naprawde widzi w nim wielki potencjal a ten starszy Pan wie co robi i ma na czym czapke nosic:) Wiec zaufam staremu poczciwemu Saf-owi :)
» 12 maja 2011, 14:38 #22
lukas0970: albo mi się wydaje ale ten news już był
» 12 maja 2011, 14:33 #21
sssexton90: my potrzebujemy solidnego i doświadczonego bramkarza. DeGea jest utalentowany ale miewa dużo wpadek, już wolałbym darmowego kuszczaka od niego ;)
» 12 maja 2011, 14:25 #20
pablomu: Popieram. Widzę, że większość jest tutaj na 'nie' ale zobaczycie, że się sprawdzi, jeśli w ogóle dojdzie do transferu.
» 12 maja 2011, 14:18 #19
DjBosiL: ta. za młody będzie popełniał błędy. lepiej o innego sie postarac
» 12 maja 2011, 14:23 #18
Wik: Tylko Rene Adler, żadnych hiszpanów nam tu nie trzeba.
» 12 maja 2011, 15:35 #17
nysa94: Dlatego że za młody to nie można dać mu szansy? Wyszkolimy go i inni będa o niego zabiegać a my sie będziemy śmiać. Na rezerwie mamy jeszcze Linda i póki co Kuszczaka. Damy Rade na pewno nie bedzie trzeba isc w slady Arsenalu.
» 12 maja 2011, 15:37 #16
Klimaa: Który to już o nim news.. Ewentualne 20mln to mały wydatek jeśli spojrzymy jak długo mógłby u nas grać. Jednak czy to odpowiedni bramkarz? Nie jestem pewien..nie widzę w nim (ale może to dlatego że to jeszcze dzieciak) takiej aury jak przy VDS. Trochę bym się bał o jego interwencje w kluczowych momentach spotkania..zobaczymy..w końcu sztab szkoleniowy wie najlepiej.
» 12 maja 2011, 13:56 #15
dawidziol95: De Gea nie będzie bramkarzem United! Stekelenburg nim będzie !!
» 12 maja 2011, 13:56 #14
blejd7: widze że jesteś jasnowidzem. może podasz mi numery totka?
» 13 maja 2011, 23:05 #13
slawekmatera: tez nie jestem do niego przekonany ale z drugiej strony może to być bramkarz klasy swiatowej!! jesli taki Szczęsny daje rade to mysle że De Gea też sobie poradzi zobaczymy
» 12 maja 2011, 12:57 #12
Piter123: Hmm co do tego bramkarza mam dużo wątpliwości, ponieważ nie widzieliśmy go jeszcze w pełni formy i wydaję mi się, że na Old Trafford powinien przyjść jakiś doświadczony bramkarz, który po Edvinie utrzyma bramkę diabłów bez stracenia dużej ilości bramek tak jak to robi VdS.
» 12 maja 2011, 12:54 #11
brazylianwisnia: Jesli dadza za niego 20mln to nie uwierze.Neuer pojdzie za 18mln a jest znacznie lepszy.15 mln funtow to i tak za duzo ale jeszcze mozna rozwarzyc.
» 12 maja 2011, 12:52 #10
Ave: Troszkę zniechęca mnie to, że jest to hiszpan. Lubie oglądać piłkarzy manchesteru w reprezentacjach, ale o miejsce w wyjściowej jedenastce hiszpanii jest raczej trudno mając za konkurenta chodź by casillasa/valdesa.
» 12 maja 2011, 12:43 #9
mat3usz: Chcemy Stekelenburga!
» 12 maja 2011, 12:36 #8
Tennant: On jest dobry tylko w Fifę. Nie chcę go na Old Trafford!
Glory Glory MU
» 12 maja 2011, 12:33 #7
Mati177: Lepiej kupić starego dziada jakim jest stekelemburg niż młodego lecz niedoświadczonego bramkarza. Ja uważam że to będzie godny następca Van der Sara. To będzie w przyszłości klasowy bramkarz. jest to najbardziej utalentowany bramkarz w Hiszpanii. już mówi się o nim że to będzie następca Casillasa w reprezentacji Hiszpanii. Uważam że jak przejdzie do Manchesteru to na pewno się rozwinie. Byle nie stekelemburg
» 12 maja 2011, 12:25 #6
Rarian: Kurde, ja wiem, że może nie jest to szczyt bramkarskich marzeń, ale dajcie chłopakowi szansę :) jak przejdzie do United to może okaże się strzałem w dziesiątkę i będzie Wam wszystkim głupio, dla mnie każdy kto przychodzi do United ma odgórnie przyznany kredyt zaufania i tylko od niego samego zależy czy go spłaci.
» 12 maja 2011, 12:13 #5
DjBosiL: zapewne ok 20 mln by za niego trzeba było dać za taką cenę Stekelenburg lepszy.
» 12 maja 2011, 12:19 #4
Veon: De Gea to kiepski wybór. Za mało doświadczenia by grać w jednym z najlepszych zespołów na świecie. Może za kilka lat.
» 12 maja 2011, 12:12 #3
DjBosiL: nie chce go! za mało doświadczony. grał w Lidze Ueropejskiej i na stałe w bramce Madrytu ale... United potrzebuje kogoś bardzo doświadczonego. jak dla mnie nie nadaje się. presja z United może doprowadzić do tego że popełni jakiś głupi błąd w bardzo ważnych meczach. ja dziękuje za niego ale nie;)
» 12 maja 2011, 11:50 #2
bronislaw: jestem podobnego zdania. Jak mantre bede przywolywal jego mecz z herculesem alicante (O:4), kiedy to zniechecil do siebie chyba caly swiat. Bramkarz dobry, zdolny, perspektywiczny ale nie na pierwszy sklad United. W bramce United nie ma miejsca na błędy. A David niestety fenomenalne występy przeplata wpadkami. Powstaje pytanie czy jest brankarz, który spełniał by takie warunki...
» 12 maja 2011, 12:06 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.