Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Jesteśmy wystarczająco dobrzy, by pokonać Barcelonę

» 9 maja 2011, 23:35 - Autor: matheo - źródło: Sky Sports
Sir Alex Ferguson przekonuje, że przedwczesne skreślanie Manchesteru United w starciu z FC Barceloną jest poważnym błędem. Obie drużyny spotkają się ze sobą 28 maja na londyńskim Wembley w finale Ligi Mistrzów.
Jesteśmy wystarczająco dobrzy, by pokonać Barcelonę
» Sir Alex Ferguson przekonuje, że przedwczesne skreślanie Manchesteru United w starciu z FC Barceloną jest poważnym błędem. Obie drużyny spotkają się ze sobą 28 maja na londyńskim Wembley w finale Ligi Mistrzów.
Czerwone Diabły będą chciały zrewanżować się Katalończykom za porażkę z finału Champions League w Rzymie.

– Wszyscy podkreślają jak wspaniałą drużyną jest Barcelona, ale nie zapominajmy, że Manchester United też jest w finale – mówi sir Alex Ferguson na antenie radia Sirius XM.

– Każdy mówi, że Manchester United nie jest wystarczająco dobry. Zdobyliśmy jednak najwięcej bramek w tych rozgrywkach. Nasze występy na Old Trafford były cudowne, w Europie nikt nas nie pokonał. Jesteśmy w finale Ligi Mistrzów, a mistrzostwo Anglii będzie nasze, jeśli wywalczymy jeszcze jeden punkt.

– Krytykę trzeba odłożyć na bok. Czy jestem usatysfakcjonowany? Ci piłkarze dali mi wszystko – nie kryje dumy szkocki menadżer.

Kłopotliwe trio


Sir Alex Ferguson ma trzy tygodnie na dokładne rozpracowanie Barcelony. Zdaniem menadżera Manchesteru United największym zagrożeniem ze strony Katalończyków będą Xavi, Lionel Messi i Andres Iniesta.

– Mecz z Barceloną to duże wyzwanie. W ostatnim finale przeciwko nim rozpoczęliśmy mecz bardzo dobrze, ale później oddaliśmy za łatwo bramkę. Po straconym goli Barcelona dobrze utrzymywała się przy piłce, co czego nas przyzwyczaiła – przypomina Szkot.

– Musimy znaleźć rozwiązanie problemu Xavi-Messi-Iniesta. Każdy szuka odpowiedzi, bo to wybitni piłkarze.

– Mamy jednak swoich zawodników, którzy potrafią przysporzyć sporo problemów każdej drużynie. Mam nadzieję, że któryś z nich napsuje Barcelonie trochę krwi, choć każdy sądzi, że będzie odwrotnie – dodaje Ferguson.


TAGI


« Poprzedni news
Sir Alex Ferguson dziękuje kibicom
Następny news »
Mistrzowska feta dopiero na Old Trafford

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (134)


baton1995: I to jest finał LM ! ManUtd najlepszą drużyną w Świecie a Barca drugą drużyną ! ale stawiam że jednak wygramy w dogrywce !
1:0 Groszek
1:1 Xavi
i w dogrywce Rooney na 2:1
» 12 maja 2011, 20:27 #117
siradam: Wydaje mi się że wygramy ale będzie trudno
» 11 maja 2011, 19:30 #116
19barnaba87: to strasznie nie logiczne co piszesz
» 12 maja 2011, 16:37 #115
AgEnT: Musimy wygrać i udowodnić wszystkim "Ludziom Barcy" i "Ludziom Messiego" kto jest najlepszy na świecie !
» 11 maja 2011, 15:19 #114
ziomboy777: moj sklad:

De Bleckeere
MassimoBussaca-Stark-MarcusMerk-Blater
......i reszta wcale nie musi grac:P tylko w takim ukladzie moglibysmy liczyc na to , ze w tym meczu sedziowie beda po naszej stronie:P
» 11 maja 2011, 00:50 #113
R1995: moj skład to

Bramka Alex Ferguson
Obrona Rooney Berbatov Hernandez Owen
Pomoc Giggs Scholes Nani Valencia
Atak Vidić Ferdinand
» 10 maja 2011, 22:19 #112
ErooMUFC: dobry skład
» 10 maja 2011, 22:53 #111
AgEnT: Ja bym w twoim składzie wprowadził małą zmianę za Vidica - Van Der Sar !
» 11 maja 2011, 15:17 #110
R1995: ale Vidic Ferdinand to jest atak marzeń
» 11 maja 2011, 16:38 #109
ErooMUFC: Moim zdaniem powinniśmy wyjść takim składem:

Amos
Rafael Smalling Evans De Laet
Bebe Pogba Eikrem Obertan
King Owen [wybaczcie, nie wiedziałem kogo wstawić]

Szlag mnie trafia, jak widzę jak ktoś wybiera skład na mecz. Darujcie sobie, bo to nie Wy wybieracie i nie ma to większego sensu.
» 10 maja 2011, 21:18 #108
ericooo85: W meczu najważnieszja jest dobra gra obu druzyn . Ja jednak po tym co widziałem podczas meczów Realu z Barca chciałbym dobrego sędziego . Mnie te upadki i udawane uderzenie rodem z Teatru Balszoj nie ruszaja...
» 10 maja 2011, 20:44 #107
stacho21: 2:1 dla MU ;]
Glory Glory Man United.!!
» 10 maja 2011, 20:36 #106
gadolin: rozwalimy barce !! wygramy !! jestem tego pewien w 100%!!
» 10 maja 2011, 19:24 #105
ytr654ytr: ja typuję 2:1 dla naszych xD
» 10 maja 2011, 18:25 #104
eKB: Nie ma wątpliwości, że jest duża szansa na zwycięstwo dlatego też trzeba się zmobilizować i walczyć boję się tylko kolejnego teatru.
» 10 maja 2011, 16:28 #103
jab0l: My za to mamy duzo swietnych pilkarzy, a nie same trio
» 10 maja 2011, 16:21 #102
SEBEKMU11: Barcelona to symulanci , United wygra LM !!
» 10 maja 2011, 15:35 #101
damiosa: Jedno trzeba przyznać że United ma cienko z dopingiem , patrzcie np. na to

http: //www. youtube.com /watch?v=c60Q32cFDlk&feature=related
» 10 maja 2011, 15:21 #100
DAMINOS: ale tu nie gra United :)
» 10 maja 2011, 18:27 #99
monnie: hahhahaahha
» 11 maja 2011, 10:47 #98
DAMINOS: od samego początku musi zagrac Nani i Valencia.
» 10 maja 2011, 15:20 #97
felix43: oby dali jekiegoś pożądnego sędzie
GLORY GLORY MAN UTD
» 10 maja 2011, 15:20 #96
damiosa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.05.2011 15:22

Tobie by się raczej przydał POŻĄDNY słownik
» 10 maja 2011, 15:22 #95
karas2011: Powiem prosto - jeśli Barcelona nie odwali jakiegoś teatrzyku to szanse są 50 na 50.
» 10 maja 2011, 14:35 #94
KristeX: moze szanse sa 50 na 50...ale z teatrem barcy moze byc nawet 60 na 40 dla mnie albo i wiecej ;] bo sedziowie po tym wszystkim na 99% sa uprzedzeni co do ich teatrzykow i beda na to teraz ianczej patrzec :) mimo to ze jest jakis przedzial szans i tak United ich rozgromi ;] jestesmy o wiele silniejsza druzyna pod wzgledem fizycznym ;)
» 10 maja 2011, 17:17 #93
Ave: Przestańcie już z tą barcelona ... co Was to obchodzi, że większość faworyzuje barcelone? Dla mnie mogą wygrać lub przegrać z nami jak każdy inny zespół na tym globie ... w cale się nie boję tego pojedynku bo niby w czym są lepsi od nas? Zależy od tego jak zagramy i jak zagra rywal - mamy zespół, który jest w stanie pokonać wszystkich.

Mam nadzieje, że sędziować będzie howard webb - bo na chwilę obecną jest chyba najlepszy.
» 10 maja 2011, 14:31 #92
mk95: Raczej Webb nie będzie sędziować, bo w LM sędziują sędziowie z innych krajów niż kluby, które grają.
» 10 maja 2011, 14:41 #91
Ave: No tak, przeciez to angielski sedzia :x to pewnie powolaja wolfgang stark'a xD
» 10 maja 2011, 14:46 #90
PrzemoManUtd15: tylko nie Stark :/ on w każdym meczu faworyzuje Barcelone..
» 10 maja 2011, 15:02 #89
MessiRooney: szczególnie z interem gdy nie uznał gola na 2:0
» 10 maja 2011, 15:13 #88
MessiRooney: De Bleeckere to był sory;)
» 10 maja 2011, 15:17 #87
rege: to ten sam co się dał nabrać na teatrzyk Busquetsa?
» 10 maja 2011, 15:25 #86
1993MU: wg. mnie sędzią finału będzie Marcus Merk albo Massimo Busacca.
» 10 maja 2011, 18:05 #85
ziomboy777: nic dwa razy sie nie zdarza... juz w zeszlym roku pilkarze mowili po dwumeczu z Bayernem jak bardzo zaluja odpadniecia bo chcieli spotkac sie jeszcze raz z Barcelona aby zrewanzowac sie za przegrany final... w tym roku beda mieli na to okazje! SAF na pewno odrobi prace domowa i mysle , że Barca pierwszy raz w tym sezonie bedzie miala bardzo ciezki orzech do zgryzienia! ...
» 10 maja 2011, 14:30 #84
DAMINOS: http:// imageshack.us/photo/my-images/859/beztytuuzu.png/ tzn, ze gramy w czerwonych czy jak ? ;d
» 10 maja 2011, 14:28 #83
whiteNani: Gramy gramy i ten kolor doda nam mocy, brakowalo go 2 lata temu... nie no zartuje nie ma znaczenia w jakich bysmy strojach nie wyszli (tzn czerwony jest klasa ale bialy tez ujdzie) i tak wygramy wiec spokojnie :>

UNITED !
» 10 maja 2011, 14:40 #82
Roo10ney: O Boże... Kolejny taki komentarz. Co za różnica, w jakich strojach Diabły zagrają w finale? Mogą grać w różowych, albo nago, byle rozwalili Barcelonę! Jeśli nie będzie symulowania z ich strony, to myślę że WYGRAMY!
BELIEVE!
» 10 maja 2011, 15:22 #81
ziomboy777: moim zdaniem ma to znaczenie i to duze.... bo odkad pamietam jak gralismy w bialych lub czarnych strojach w waznych meczach to zawsze dostawalismy baty...
» 10 maja 2011, 17:49 #80
HuiSton: skumaj, na stronie Barcelony pisze też że barca jest gospodarzem
» 11 maja 2011, 15:29 #79
Kamixxx: juz od kilku lat jestem za Manchesterem United i zawsze mu kibicuje,tak ja Wy wszyscy ale jakos mam przeczcie ze barca wygra...
ale zawsze moge sie mylic :) :D
» 10 maja 2011, 14:09 #78
whiteNani: w takim razie nie jestes kibicem i nawet sie tak nie nazywaj ;]

UNITED !
» 10 maja 2011, 14:40 #77
Kamixxx: moze i jestem o troche mlodszy od ciebie ale nie ucz mnie kibicowania...
» 10 maja 2011, 18:17 #76
Tennant: SAF zawsze wierzy w swój zespół. Yes, WE CAN!
Glory Glory MU
» 10 maja 2011, 14:08 #75
Taurus: PRoste że są wstanie ale teraz muszą to udowodnić bo Barcelona to również tylko ludzie i popełniają błedy...
» 10 maja 2011, 14:05 #74
PrzemoManUtd15: Wielki szacunek dla Ciebie i twojego klubu :) Dzięki za te słowa. Widać, że są na świecie normalni ludzie tacy jak Ty, a nie osrani fani Barcy( sezonowcy j.e.b.a.n.i )
» 10 maja 2011, 15:04 #73
koles: Mów za siebie młody sezonowcu manu :)
» 10 maja 2011, 15:54 #72
Taurus: O ile jesteś "mocnym" kibicem CHelsea to widać że nie wszyscy kibice Chelsea są tacy... chociaż większość.
» 10 maja 2011, 20:52 #71
PrzemoManUtd15: nie płacz koleś ;]
» 12 maja 2011, 19:50 #70
Robal: Moim zdaniem aby wygrać z Barceloną trzeba dużo mieć posiadania piłki najlepiej jak by było 5 pomocników dużo podań. Gra ciałem w obronie po prostu blokować ataki barcy ciałem messi za dobrze nie może grać ciałem bo po prostu go nie ma. Ale raczej sędziowie będą wyczuleni na ostrzejszą grą:/
» 10 maja 2011, 12:58 #69
mat1878b: 67kg wagi przy 169cm wzrostu może sprawić dużo problemów każdemu obrońcy
» 10 maja 2011, 13:28 #68
Ave: Raczej problem będzie tkwić w tym, że spoglądając na naszych rosłych obrońców nieprzewrócenie messiego graniczy z cudem :x obawiam się starć w naszym polu karnym i tuż przed linią.
» 10 maja 2011, 14:23 #67
RedDevils91: Przepraszam ale co to jest za dziwna wypowiedz chyba nie fergiego bo jak mozna nazywac Manchester United dobrym zespołem i gadac tak jak bysmy od czasu do czasu cos tam grali.I tego typu teksty ze ''mozemy'' wygrac jak zagramy na milion procent jest smieszny.Przeciez to Manchester United najwiekszy klub na swiecie i od zawsze od momentu kiedy istnieje klub jestesmy na szczycie i jestesmy wielka potega wiec takie gadanie jest troche smieszne wkoncu ta barcelona tez powinna sie nas bac i mowic ze rowniez musza dac z siebie milion procent by z nami wygrac i tak własnie jest :)
» 10 maja 2011, 12:53 #66
Kowal27: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.05.2011 13:37

Zgadzam się z Tobą, Barcelona jest tak faworyzowana jakby grała z jakimś słabym przeciwnikiem i miała wygraną z góry, a przecież grają z United największym i najlepszym klubem na świecie.
» 10 maja 2011, 13:33 #65
KristeX: Prawdziwy menadżer jak Ferguson potrafi docenic to, ze Barca ma "3 koxow" i naprawde z nimi bd ciezko, ale tez wierzy w sile swoich pilkarzy, ktorzy moga im narobic problemow;) a nie jak Guardiola czy Xavi, ze United jest faworytem bla bla wiadomo ze United wygra, ale takie gadanie, to jest tylko "podgrzanie" atmosfery przed meczem :)
» 10 maja 2011, 12:49 #64
PawelMily: jak przewidujecie dzisiejszy mecz City - Spurs?
» 10 maja 2011, 12:29 #63
whiteNani: przewiduje wygrana city ale calym sercem jestem za spurs bo nienawidze tych pindolow z eastlands : D

UNITED !
» 10 maja 2011, 14:44 #62
sakjaszfili: barca po tym jak odpadła z Interem pokazała ze nie jest czymś do pokonania, na pewno nie będzie łatwo, ale myślę ze jak zagramy nawet dobrze nie mowie wyśmienicie, to powinniśmy dać rade, patrząc na początek sezonu nie był bym takim optymista ale teraz nie ma się czego bać :D zobaczymy co to będzie mamy wielkich graczy wielkich mamy tradycje nie rozumiem czemu nasz klub nie jest tak doceniany przez tych wszystkich komentatorów przecież na początku nikt nawet nie wymieniał United w gronie finalistów, a byliśmy 2 lata z rzędu w finale w tamtym roku tylko małe błędy sprawiły ze nie przeszliśmy dalej wiec nie wiem jesteśmy klasowa drużyna nie ma co do tego wątpliwości podejdziemy zmotywowani do meczu i zobaczymy co się wydarzy i tak będziemy dumni
» 10 maja 2011, 12:13 #61
MaG1K: Barcelona będzie miała ciężko na Wembley i nie ma co do tego żadnych wątpliwości. Manchester da sobie z Nimi radę mam nadzieję, bo nie ma co ukrywać - Czerwone Diabły ZASŁUGUJĄ w tym sezonie na owe Trofeum !
» 10 maja 2011, 11:59 #60
damikol02: Rozwalimy Barcelonę!!
» 10 maja 2011, 11:48 #59
Ave: Tak mówi profesjonalista a nie jakiś guardiola :x
» 10 maja 2011, 11:46 #58
kroOolik: Jeśli zdobędziemy przynajmniej punkt przeciwko Rovers to koronacja odbędzie się już na Ewood Park?
» 10 maja 2011, 11:44 #57
whiteNani: tak, dlateog mysle ze Fergie jest tak madry ze kaze nam przegrac z Blackburn a B'pool rozgromimy :D

UNITED !
» 10 maja 2011, 14:45 #56
neerg: futbolnews.pl/informacje/flesz-news/art,18545,pele-o-zawodniku-man-utd-on-moze-byc-nowym-messim.html
» 10 maja 2011, 11:40 #55
Bovver: jeśli zagrają tak jak w meczach z Schalke to wygramy :) Barcelona jest do pokonania :)
» 10 maja 2011, 11:37 #54
grandes: No nie wiem..........Alves ma certyfikaty 4 , on naprawdę dobrze gra (bynajmniej nie w piłkę)
» 10 maja 2011, 11:19 #53
slawekmatera: waleczna 2 linia ułożona obrona ,świetny Edwin i szybkie kontry!!to sposób na Barcelone Damy rade!!
» 10 maja 2011, 10:50 #52
emil123: ja stawiam na 2:1. faworytem pewnie będzie barcelona, bo ma messiego, ale to my mamy drużynę, a nie trzech zawodników ustalających wyniki meczu. swoją drogą, jak myślicie, jaki procent barcy to prawdziwi kibice, a nie dzieciaki z podstawówki wielbiące messiego? jakoś zawsze pytając się o ulubionego piłkarza słyszę tylko - leo messi....
» 10 maja 2011, 10:50 #51
henio777: Nieważne kto by grał z Barcą , Barca zawsze bedzie faworytem tego meczu. Jednak to co pokazuje United w tym sezonie wskazuje na to, że Barca nie bedzie w tym meczu faworytem ani United. Wynika z tego, że ten mecz będzie wielką loterią. Żaden wynik tego meczu nie będzie niespodzianką. Oczywiście wierzę w United.
» 10 maja 2011, 10:29 #50
Veon: Niektóre wyniki będą zaskoczeniem. Choćby pogrom ze strony jednej z drużyn.
» 10 maja 2011, 12:45 #49
Falubaz: Wierzę w United, że na angielskiej ziemi nie dadzą się pokonać aktorom, rasistom i oszustom. Dużo zależy od sędziego, żeby był jakiś kumaty jak na pierwszym meczu półfinałowym Schalke - United, gdzie nie dawał sie nabierać na jakieś upadeczki...
Mam nadzieje, że pyszni kibice barcelony będą musieli przełknąć gorycz porażki na Wembley
» 10 maja 2011, 09:57 #48
Korx: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.05.2011 09:54

Faworytem meczu na pewno jest Barcelona, ale czy to oznacza, że nie można ich pokonać? Mają super drużynę, która rozumie się bardzo dobrze i potrafi grać w piłkę i w sumie ciężko dopatrywać się u nich słabości. Jeżeli takie istnieją to moim zdaniem jest to obrona i Valdes w bramce. Uważam, że musimy twardo zagrać w destrukcji i wykorzystać cały nasz potencjał na skrzydłach, dlatego chociaż nigdy nie typuję jedenastek na mecz, bo to SAF widzi ich zawsze na treningach i do niego należy decyzja, to jednak dzisiaj sie o to pokuszę.

VDS
Rafael Rio Vida Evra
Antoś Fletcher Park Nani(tutaj dużo zależy od jego dyspozycji ew. Giggs Park)
Rooney(grający za Javierem, tak jak najbardziej lubi) Hernandez


Pozdrawiam xD
» 10 maja 2011, 09:53 #47
MessiRooney: A ja powiem inaczej może Barcelona jest faworytem ale faworycie nie zawsze wygrywają ;) Pozdrawiam
» 10 maja 2011, 10:37 #46
PanDuzeA: Giggs w pierwszym składzie musi się znaleźć obowiązkowo.
» 10 maja 2011, 12:40 #45
Veon: Trzeba pokonać Barce ! Trzeba pokazać że piłkarze Barcy to też ludzie ! Że angielska liga jest lepsza od hiszpańskiej ! Że Barcelona to nie "bogowie" ! Bo mam już dość uważania hiszpańskiej ligi za najlepszą a Barcelone za bogów ! GLORY, GLORY MAN UNITED !
» 10 maja 2011, 09:44 #44
PanDuzeA: Przede wszystkim, największym wyzwaniem dla Man UTD będzie nie dać się wykartkować. Nie ma wątpliwości, że Sergio, Mascherano czy inny Alves będą próbować wymusić masę kartek na Diabłach. Gdyby sędziowie konsekwentnie karali nurków to być może nie byłoby takich problemów.
» 10 maja 2011, 09:18 #43
ETA: Co to za glupie komentarze "sadze ze z messim wiekszych problemow nie bedzie park sie nim zaopiekuje".Przeciez messiego trzeba potrajac w kryciu a i to moze nie pomoc.Przypominam bramke na 2:0 z realem jak kiwnal 4 zawodnikow realu i chyba casillas byl piatym.
» 10 maja 2011, 08:56 #42
deq: wystarczał na niego jeden pepe i juz go nie było widac, a ta bramka co niby 4 myrnął to tak naprawde przeszedł jednego który nawet nie próbował go zatrzymac reszta stała z boku
» 10 maja 2011, 09:11 #41
Ta3k: Naprawdę myślisz, że przeszedłby 5 zawodników United i nikt by go nie zrównał z ziemia? Naiwne myślenie, przy najlepszej obronie świata.
» 25 maja 2011, 09:07 #40
jaworek151: Jesteśmy praktycznie u siebie (Wembley) więc cała Anglia za nami !
Będzie 0:0 w podstawowym czasie. A później 2:0 dla MU.
GG Mu
» 10 maja 2011, 08:47 #39
KaroManchester: Raczej nie. MU jest bardzo nie lubianym klubem wśród innych angielskich kibiców.
» 10 maja 2011, 09:27 #38
MasterZiom: taa może i nie lubiany, ale anglicy swoją dume też mają i nie martw się będą krzyczeć UNITED! bo wolą klub z angli niż przereklamowaną tfu "drużyne" sam se dokończ;]
» 10 maja 2011, 09:31 #37
DEPE: predzej ci kaktus urosnie na czole niz kibice w aglii (nie united) beda dopingowac united. to nie polska, gdzie "fan" arsenalu kibicuje united i odwrotnie. manchester jest znienawidzony w anglii.
» 10 maja 2011, 10:50 #36
zagor21: Moze znienawidzona a moze nie, nie bede sie klucil ale napewno anglicy nie beda kibicowac barcy. Przewaga MU jest tylko taka ze juz pare razy na Wembley grali a barca nie:)
» 10 maja 2011, 11:44 #35
sakjaszfili: jaworek mówi dobrze to będzie mecz Barcelona kontra reszta świata, bo Barcelona już tyle namieszała ze mało kto oprócz ich kibiców innych drużyn ją lubi myślę ze na pewno możemy liczyć na większe wsparcie niż oni, zobaczcie sami jak niektórzy gratulują nam mistrzostwa i piszą żebyśmy ich rozjebali
» 10 maja 2011, 11:55 #34
Tomasson10: Wystarczy zgasić Xaviego, Iniestę i Messiego.. Villa jest w takiej formie, że szkoda gadać :) Ja na Barcę wyszedłbym takim składem:
VDS
Evra-Rio-Vida-Fabio
Park-Giggs-Carrick-Valencia
Chicha-Roo

Potem za Fabio może ew. wejść O'Shea, za Parka, albo Valencię Nani, a za Carricka Ando. :)


Obstawiamm 1:0 dla MU
» 10 maja 2011, 08:41 #33
GaRoo: Za Parka lepiej żeby wszedł Nani. Koreańczyk za dużo traci piłkę, przez co Barca może nam przyprawić niezły kontratak
» 10 maja 2011, 08:50 #32
mikrofalowka: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.05.2011 09:42

hah! Barca i konratak?? Przecież oni każdą akcję kończą po rozegraniu 100 podań :/ Ja wolę Parka bo on w ważnych meczach gra bosko. Nie dość że dobrze gra w ataku to pomaga drużynie w obronie. A ci co go nie doceniają najwyraźniej nie znają się na piłce
» 10 maja 2011, 09:42 #31
Bebejt: Nie nie nie ... Nani malo co podaje.. wole podajacego Parka niż samodzielne akcje naniego...
» 10 maja 2011, 11:16 #30
Bebejt: a ja scholsa - Giggsa :P
» 10 maja 2011, 11:16 #29
szyjus04: a ja bym beckhama na skrzydle widzial...
» 10 maja 2011, 11:24 #28
clk430v8: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.05.2011 11:41

VDS
Rafael - Vidic - Rio - Evra
Valencia - Carrick - Giggs/Scholes - Park/Nani
Chicharito - Rooney
» 10 maja 2011, 11:41 #27
fat1xd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.05.2011 08:26

Oprócz Iniesty, Xavim i Messim należy zająć się też Alvesem. Niby obrońca, ale ma wielki wpływ na grę ofensywną Barcy. Bez niego radzą sobie o wiele gorzej. Co do Messiego to Mou pokazał nam jak grać przeciwko niemu. Potrzebny jest piłkarz, który będzie w kółko za nim biegał i przeszkadzał mu na każdym kroku, taki typowy plaster. Myślę, że Park powinien sobie poradzić z tym zadaniem. W środku Scholes, który jest świetnym kreatorem, ale także potrafi odebrać piłkę, on z Fletcherem mogliby powalczyć z Xavim i Iniestą o panowanie w środku. Chociaż Scholes łatwo łapie żółte kartki, a przeciwko Barcie może mieć to ogromne znaczenie. Jeśli nie Rudy to Giggs, który jest ostatnio w morderczej formie. Trzeba także jakoś wyłączyć Alvesa. To nie będzie takie łatwe. Jemu też często w łatwy sposób puszczają nerwy, może niech Nani spróbuje zagrać dosyć prowokacyjnie, może uda się na początku zdobyć dla niego jakąś żółtą kartkę, a później będzie musiał uważać. Tak czy inaczej SAF ma niezłe zadanie przed finałem. :)
» 10 maja 2011, 08:23 #26
MasterZiom: nie ku**a nie bedziemy sie zachowywali jak jakis typowy hiszpanski klub! Zagramy ostro po angielsku! Niech sobie podają pilke, dostana ze 2 kosy i zobaczymy kto sie bedzie smial... to nie hiszpannia! Dużo dosrodkowan, dlugich pilek, atak pozycyjny! Barca ma niskich pilkarzy slabo grajacych w powietrzu... a u nas Vidic Ferdinand nawet Rafael czy Evra dosc dobze sobie radza z gornymi pilkami. Wg mnie innego wyjscia nie ma, na sedziow nie ma co liczyc bo bedzie powtorka jak z Realem. Pozdro.
» 10 maja 2011, 09:37 #25
Koksu: MasterZiom a jak sędziowie po naszych ''kosach'' ujmą nam jednego zawodnika to dopiero będzie śmiesznie nie..
» 10 maja 2011, 15:36 #24
monnie: MasterZiom przypomnij sobie finał w 2009, graliśmy "po angielsku" i jakoś to nic nie dało, a tylko się wstydu najadłam, bo wyszliśmy na frustratów, przynajmniej w drugiej połowie meczu. Dlaczego tym razem nie spróbowac zwalczyć Barcę jej własną bronią? (oczywiście nie mam na myśli tutaj symulanctwa, no bez przesady).
» 11 maja 2011, 11:00 #23
Kubamanutd1997: Piękny finał ale będzie 2:1 dla manutd
» 10 maja 2011, 08:23 #22
MruwaManU: Będzie trudno; ale mamy piękny finał, dwie najlepsze drużyny z dwóch najlepszych lig świata.Obstawiam 2:1 dla ManU !
» 10 maja 2011, 08:21 #21
monnie: dla ManU? jesteś kibolem City?
» 11 maja 2011, 11:01 #20
nani17utd: Glory glory Man United !! Wierze tylko w United. Farca tamtego wieczoru będzie płakać
» 10 maja 2011, 08:03 #19
naze: czeka nas ciezki mecz, ale mysle ze diabelki sobie poradza. Jestesmy w b.dobrej formie ;)
» 10 maja 2011, 07:42 #18
lolzi: Mamy wyje....... skład, Barca też go ma, ale liczę na to że to my zagramy na 105% a Barca na to 101%. Van der Sar na bramce. Chicha z Rooneyem na ataku. Vidić i Rio na obronie, Giggs , Park, Valencia, Nani. Mogę tak długo wymieniać kto jest zaje..... w naszej drużynie, więc mam nadzieje na korzystny rezultat i w końcu będzie ŁYSO tej Barcelonie. :)
» 10 maja 2011, 07:08 #17
H2O1994: Gramy praktycznie u siebie, liczę że wygramy ale waham się.
» 10 maja 2011, 07:06 #16
vip14: Manchester United wygra to spotkanie 2:0
» 10 maja 2011, 06:27 #15
Rarian: Chciałbym abyśmy do Barcy odnosili się z szacunkiem takim, z jakim większość ich kibiców odnosi się do Nas. Osobiście nie znoszę Barcelony, ale postarajmy wykazać się choć odrobinę szacunku dla rywala, który nam ją okazuje. Nie piszmy ciągle, że to aktorzy, notorycznie wspierani przez sędziów, bo nawet jeśli to w jakiejś mierze prawda, to to trochę nie wypada, postarajmy się być ponad nimi i nie wyzywać ich na każdym możliwym kroku, bo wiele osób notorycznie to robi w komentarzach ;). Szanse oceniam po równo, ale wierzę, że wygramy. Glory, glory!
» 10 maja 2011, 01:12 #14
Elevan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.05.2011 02:44

Zgodzę się. Trzeba mieć szacunek do rywala, do każdego rywala.
Jednak moim zdaniem o tych wszystkich aktorskich zagraniach Barcelony nie należy milczeć. Graja bardzo dobry football wiec dlaczego posuwają się do takiego zachowania? Teraz kiedy jest o tym tak głośno Alves w ostatnim meczu znów pokazał świetny popis(został uderzony w gardło przez przeciwnika, upadł złapał się za twarz jak by mu nos połamano a kiedy zobaczył ze sędzia nie przerwał gry powoli wstał i zaczął masować tą część ciała w którą został faktycznie uderzony)
Powinno się jak najbardziej nagłaśniać takie sytuacje aby je eliminować.
Rozumiem, sędziowie to też ludzie i popełniają błędy ale dlaczego sami piłkarze pozwalają sobie na takie zachowania?
Mam tylko nadzieję ze Man United wyjdzie 28 maja na boisko i pokarze to na co naprawdę ich stać!
Jak dla mnie ten mecz może skończyć się w 10 minucie(2:0 dla United i Barca w 10) i może to być najnudniejszy finał w historii LM ale kto następnego dnia będzie mówił o widowisku? Liczą się tylko zwycięzcy.
» 10 maja 2011, 02:43 #13
soarq: A kto niby w Barcelonie miałby wylecieć w 10 minut i dlaczego? Nie przypominam sobie takiego przypadku.
» 10 maja 2011, 13:32 #12
Javierfan: Barca na pewno jest do pokonania, w 2009 roku po golu Eto'o byliśmy zbyt statyczni wobec tiki-taki Barcy. Ale Real mógł wygrać Puchar Króla(a także kolejne mecze, choć wiadomo czyją stronę trzymał sędzia) więc my prezentując dobry, angielski futbol możemy tego dokonać nawet łatwiej. Wiadomo-Messi number one, potem Xavi i Iniesta (liczę na dobry występ środka pomocy). Trzeba zagrać "po angielsku", piłkarzy Barcy mogą zdezorientować wysokie piłki , gdyż tylko kilku piłkarzy Blaugrany nadaje się do pojedynków główkowych...

Stawiam na 2:1 dla Man Utd...

Messi nie jest gościem z innej planety, odpowiednio pilnowany nie będzie stanowił zagrożenia, a po za tym mamy w bramce Latającego Holendra! Czuję się o wiele spokojniejszy wiedząc, że siatki strzeże ktoś taki jak Van der Sar.

UNITED! MAN UNITED!
» 10 maja 2011, 00:43 #11
Koksu: Jezu...Barca to Barca tamto Barca sramto..przecież to ''tylko'' 11 zawodników którzy TEŻ SĄ LUDŹMI.Tak tak drodzy kibice katalońskiego klubu,..też są ludźmi.Barcelona to mocny zespoł,nie można twierdzić inaczej skoro doszła do finału LM i ma praktycznie mistrzostwo Hiszpanii.Jednak hiszpański zespół jest jak najbardziej do ogrania, gdyż gra w anglii,gra piłkę ''delikatną'' a angole to brutale wkońcu ; ).Messi to dobry zawodnik,ale w Manchesterze jest też ktoś taki złośliwi nazywają go Shreckiem..ja uważam że zrzera ich zazdrośc..to nie konkurs piękności tylko futbol.Większość twierdzi że Manchester nie ma szans i bardzo dobrze...Jak już będziemy po finale a wynik nie zostanie wypaczony przez sędziów to będziemy mieli całą rzeszę ludzi z których będzie można się pośmiać.A jesli się mylę...jeśli Manchester przegra..to trudno.Fakt że kibice Chelsea Liverpoolu i cholera wie czego jeszcze będą sięgłupio smiać albo twierdzić że oni by to wygrali..Tylko że oni nie poprzechodzili faz grupowych lub polegli z nami w bratobójczej walce.Jeśli chodzi o mnie to Manchetser United nie musi wygrać.Manchester United ma wyjśc 28 maja i pokazać co to jest piękna i szybka piłka..angielska piłka.

PS bez spiny ale jeśli wygramy to wkońcu utrze ktoś nosa wielkiej,fantastycznej,boskiej i wgl ...Barcelonce xD
Pozdrawiam
» 10 maja 2011, 00:30 #10
ErooMUFC: Sam to miałem napisać, ale jak zwykle ktoś mnie wyprzedził :<
Dla mnie mniej liczy się wynik, od prawdziwej męskiej walki na boisku i gry do końca, zaangażowania.
» 10 maja 2011, 21:20 #9
Redo: Bardzo mądre słowa padają. A zwłaszcza to o "teatralnej" grze Barcelony! Co do innych wypowiedzi jeszcze nie typuje wyniku, poczekam popatrzę jeszcze na mecze w lidze. Lecz wierzę że MU wygra w tym finale nie tylko z Barceloną ale i z (jak to bardzo ładnie określił kolega 18Lukasz78) nagonką mediów na "WIELKĄ" Barce.

Co do tego wspaniałego Katalońskiego trio, ogromną trudnością będzie ich wykluczyć z gry. Lecz wydaję mi się że wykluczenie chociażby jednego z nich z gry będzie mocno odczuwalne dla Barcelony, na przykład dam pierwszy Połfinał LM Barca - Real gdzie nie grał Iniesta. Co się wtedy działo? Oczywiście mało możliwe jest wykluczenie gracza na tyle by zespół wgl. nie odczuwał jego obecności na boisku tym bardziej w finale LM. Pozdrawiam, Redo.
» 10 maja 2011, 00:19 #8
75th: Naszymi mocnymi stronami są nie tylko siła fizyczna i wzrost ale przede wszystkim szybkość. Może oni potrafią szybko wymieniać piłkę między sobą, ale my mamy więcej sprinterów, i tu trzeba upatrywać szansy. Ich bramkarz to moim zdaniem średniak, który ma psychikę jak domek z kart. Jeśli piłkarze United wykonają plan taktyczny a kibice nie dadzą za wygraną przez całe 90, albo i więcej minut, będziemy świętować.

Pomimo, iż Barca to zespół o wielkich umiejętnościach, boję się ich gry aktorskiej, wszyscy wiemy, że oni potrafią padać jak nikt inny i obawiam się, że sędzia będzie na to pozwalał i co gorsza machał kartkami. Jak będzie w rzeczywistości, czas pokaże.
» 9 maja 2011, 23:59 #7
Ilka: Skreślanie przez wszystkich MU jest niepoważne. Z tą obroną United Barca może mieć duże problemy i mam nadzieję, że będzie miała. Czas się zrewanżować za porażkę sprzed dwóch lat. Obstawiam 2-1 dla United. Bramki Rooney i Chicharito :) a dla Barcy oczywiście Messi :). U bukmacherów ładne obstawianie pójdzie na Barcelone, niech grają będzie to z korzyścią dla Czrwonych Diabłów,:)) a kurs na MU jest bardzo dobry :) Glory Glory Man United!
» 9 maja 2011, 23:57 #6
18Lukasz78: "Ci piłkarze dali mi wszystko – nie kryje dumy szkocki menadżer" Ja pierdziele piękne słowa SAF'a :).
CO do samego meczu,musimy się zrewanżować za Rzym,musimy skonczyć tą nagonkę mediów na tą wielką barce,czas zakończyć ich erę i zachwytu nad nimi,bo to My,a nie oni jesteśmy w 3 finale w przeciągu 4 latach.
GGMU !
» 9 maja 2011, 23:57 #5
FredTheRed: pewnie, że jesteśmy w stanie!
"it's all about believe"...
» 9 maja 2011, 23:56 #4
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.05.2011 23:54

United ponad wszystko!
Pamiętajmy, że w tym roku mamy najlepszą defensywę na pewno w Europie, kto wie czy nie na świecie. Gramy na czerwonym Wembley i bronimy honoru Anglii. Ba, a co najważniejsze?
Zagramy pierwszy finał jako - NAJLEPSZA ANGIELSKA DRUŻYNA ;)
» 9 maja 2011, 23:52 #3
otmar: Ta trójka, to 80% ofensywy Barcy... jak ich zgasimy... a może będą bez formy, to nie ma opcji będzie na zero z tyłu.
» 9 maja 2011, 23:52 #2
Made: United !! to jest dobry moment zeby Manchester United wykorzystał swoja szanse ! obstawaiam wynik ManUTD 3 ; 1 Fc Barcelona :D
» 9 maja 2011, 23:50 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.