Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Stekelenburg na szczycie listy życzeń

» 7 maja 2011, 12:12 - Autor: matheo - źródło: Mirror Football
Maarten Stekelenburg z Ajaksu Amsterdam jest faworytem do zastąpienia Edwina van der Sara w bramce Manchesteru United.
Stekelenburg na szczycie listy życzeń
» Maarten Stekelenburg ma zastąpić Edwina van der Sara w Manchesterze United
Edwin van der Sar po tym sezonie kończy piłkarską karierę. Jest wielce prawdopodobne, że doświadczonego Holendra zastąpi jego rodak, który zajął jego miejsce także w reprezentacji Oranje.

Stekelenburg przez całą swoją dotychczasową karierę był związany z Ajaksem Amsterdam. 28-letni bramkarz jest jednak gotowy podjąć nowe wyzwanie.

Manchester United za Stekelenburga będzie musiał zapłacić około 15 milionów funtów.

Numerem jeden na liście życzeń Czerwonych Diabłów był Manuel Neuer, ale bramkarz Schalke 04 nie chce opuszczać Niemiec i latem przeniesie się do Bayernu Monachium.


TAGI


« Poprzedni news
Drogba: Moja zła passa się odwraca
Następny news »
Dudgeon przejdzie do Hull City

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (87)


Mati177: Gdzieś czytałem że Stekelemburga chce Arsenal. Moim faworytem jest De Gea lub Lloris. Po za tym Stekelemburg był zawsze cieniu Van der Sara w reprezentacji Holandii a w Ajaksie tez gra przeciętnie a ze raz miał Super formę na Mistrzostwach Świata w 2010 roku to nie oznacza że ma ją nadal. 15 mln za cenę bramkarza który ma 28 lat to zdecydowanie za dużo. De Gea to zdecydowanie mój faworyt i nie chodzi o to że jest młodym bramkarzem ale o to że to jeden z utalentowanych bramkarzy w Hiszpanii. Uważam że w Manchesterze się rozwinie . niech SAF poważnie się zastanowi nad kupnem Stekelemburga. żeby to nie był bramkarz- porażka. Jeżeli jednak Stekelemburg przejdzie do manchesteru i będzie miał taka formę jak na mundialu przez co najmniej cały sezon to zmienię o nim zdanie ale i tak stawiam na De Geę że to najlepszy wybór
» 12 maja 2011, 12:10 #82
Mati177: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.05.2011 18:27

Gdzieś czytałem że Stekelemburga chce Arsenal. Dla mnie faworytem jest de gea lub LLoris oraz Adler . Po za tym Stekelemburg zawsze był w cieniu Van der Sara w Reprezentacji Holandii. W Ajaksie tez gra przeciętnie, a że na mistrzostwach świa2010 miał formę. Raz mu się to zdarzyło i wątpię w to że ta forma z mistrzostw Świata wróci . 15 milionów za 28 letniego bramkarza to zdecydowanie za dużo. Ja jako kibic Manchesteru chce aby w bramce grał taki bramkarz który godnie zastąpi Van der Sara, Stekelemburg to byłby zły wybór. Jeżeli miałbym wybrać miedzy Stekelemburgiem a De Geą wybrałbym de Geę przekonał mnie ten film

[link usunięty]
» 11 maja 2011, 18:20 #81
Kubamanutd1997: Ściągnąć Stekelemburga jako 1 bramkarza a De Gea jako rezerwowy
» 11 maja 2011, 15:36 #80
AgEnT: Darujcie sobie komentarzy typu De Gea lepszy. Pooglądajcie sobie jego kilka meczy. Owszem broni nie raz dobrze, ale co pare meczy puszcza takie szmaty, że nie można na to patrzeć.
» 8 maja 2011, 11:57 #79
RioGrande: Stekelenbuurg wydaje się być najlepszym rozwiązaniem problemu następcy va der Sara. Także kwota odstępnego rzekomo podyktowana przez Ajax jest zdecydowanie do zaakceptowania, szczególnie wobec windowania cen za piłkarzy do absolutnie horrendalnych kwot przez kluby pokroju City i im podobne. Do tego dochodzi fakt, że wyciągnięcie klasowego golkipera z macierzystego klubu za kwotę nie ocierającą się o absurd jest niemal niemożliwe. Również wiek nie powinien stanowić przeszkody, jeśli Stekelenbuurg zaadaptuje się w Premier League, powinien zadomowić się w bramce United na 5-6 sezonów.
» 8 maja 2011, 11:51 #78
reddevil1990: wolałbym De Gea. on mi bardziej pasuje do manchesteru.
» 8 maja 2011, 11:31 #77
FiFlaK: A on przypadkiem nie miał złamanej ręki ? Co z nim teraz ?
Już wrócił do gry ?
» 8 maja 2011, 10:47 #76
FanDawid17: Po co nam taki stary bramkarz?? Ja bym kupił Llorisa albo De Gea :)
» 8 maja 2011, 10:28 #75
FredTheRed: to dobrze że nie ty trzymasz kasę na transfery.
» 8 maja 2011, 10:33 #74
konradzaw: bramkarz to nie piłkarz z pola który powinien mieć 20 lat, na bramce musi stać doświadczony gracz z ustabilizowaną formą, ograniem i doświadczeniem.

@FredTheRed
z ust mi to wyjąłeś (bez skojarzeń!)
» 8 maja 2011, 12:13 #73
soapmc95: Cena jest wygórowana, za ciut wyższą kwotę można byłoby sprowadzić znacznie młodszego Llorisa z Lyonu.
» 8 maja 2011, 09:20 #72
FredTheRed: młodszy nie znaczy lepszy, a już na pewno nie tak doświadczony i świetnie grający nogami. TYLKO Stekelenburg
» 8 maja 2011, 09:42 #71
GloRRy: nie wiem co wy widzicie w tym De Gea ... 20 lat i mialby wskoczyc miedzy slupki United ? i to odrazu po transferze ? powiem krotko : lol hehe

Nojer odpada bo jak chce grac w Bajerze to niech gra .. droga wolna , u mnie on juz jest skreslony ( o ile to nie jest teatrzyk pod publike )

Wracajac do Stekelenburga to gosciu ma doswiadczenie w meczach o stawke (chocby MŚ ) gra w reprezentacji czego nie mozna powiedziec o De Gea . Pozatym nie wiem w czym wam przeszkadza wiek 28 lat , przeciez przez conajmniej 5 lat moze spokojnie grac w United :D a to szmat czasu ..

Ale to moje zdanie i nie musicie sie z nim zgadzac :D

Ps. co do De Gea to wydaje mi sie ze wszyscy ktorzy go chca latem w United jako nastepce VDS moze powinni wylaczyc PESa/FIFE/FMa :D heh

Pozdro
» 8 maja 2011, 07:57 #70
roki2008: W 100% zgadzam się co do Stekelenburga. 28 lat to młody wiek jak na bramkarza, przypomnę tylko, że Edwin miał 35 lat jak przychodził do United!
» 8 maja 2011, 09:37 #69
IceBox: De Gea lub Stekelenburg nikt inny nie wchodzi w grę o obsadę bramki
» 8 maja 2011, 00:39 #68
daw7: Stekelenburg to według mnie najlepszy wybór ! ;)
» 7 maja 2011, 23:20 #67
FredTheRed: i bardzo dobrze. wręcz idealnie
» 7 maja 2011, 21:48 #66
abcd89: Już lepszy De Gea, nie dość że młodszy to nie gra gorzej. Stekelenburg to poziom Kuszczaka. To ze dobrze bronił na mundialu nie robi z niego świetnego bramkarza, ludzie.
» 7 maja 2011, 20:46 #65
Taurus: Poziom Kuszczaka - nieee :)
» 7 maja 2011, 22:27 #64
DAMINOS: poziom Kuszczaka HAH a ten co ;p
» 7 maja 2011, 22:44 #63
eKB: Też jestem za Hiszpanem, ale to że Stekelenburg jest na poziomie Tomka to już szczyt głupoty.
» 8 maja 2011, 11:58 #62
TomacP: A co z Akinfejewem?!?!?!?!?!
» 7 maja 2011, 19:59 #61
ironia: On przedłużył kontrakt z klubem i raczej się nie rusza.
» 7 maja 2011, 22:17 #60
grobla95: a co z Llorisem !?
» 7 maja 2011, 19:49 #59
leito276: WŁAŚNIE?!
» 7 maja 2011, 23:12 #58
Mati177: tylko nie Stekelenburg wole bardziej Llorisa lub De Geę ostatecznie Adlera
» 7 maja 2011, 19:15 #57
jab0l: Wole De gEE jest mlodszy
» 7 maja 2011, 18:54 #56
BerbaFan: ale słabszy od Merteena
» 7 maja 2011, 20:24 #55
abcd89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.05.2011 20:47

Na jakiej podstawie tak sądzisz?
» 7 maja 2011, 20:47 #54
ironia: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.05.2011 22:13

Może dlatego, że nie ma dużego doświadczenia, jest młodszy - a wątpię, że SAF postawi na młokosa. Steke jest ze szkoły Ajaxu - świetnych bramkarzy mają chociażby nasz VDS.Jak VDS go polecił, albo go wybrał na swojego zastępce to wie co mówi. Dla mnie Stekelenburg jest bardzo do Edwina podobny. Warunki fizyczne, ma doświadczenie. Myślę, że SAF nie postawi na nr 1 takiego młokosa jak De Gea, hiszpańska liga to nie to samo co angielska. Ja tam bym się cieszyła jak Steke przyszedłby do nas. Nie mam nic przeciwko temu. Neuer się nie rusza z niemiec, De Gea raczej odpada więc według mnie Steke to najbardziej realny transfer. Jak do nas dojdzie będe mu życzyła powodzenia i niech godnie zastąpi VDS.
» 7 maja 2011, 22:13 #53
Bovver: latka swoje ma ale za tym tez idzie doświadczenie, jak by tak pociągnął w bramce 10 lat było by dobrze
» 7 maja 2011, 18:15 #52
eKB: Na Neuera już raczej nie ma szans więc pozostają Maarten i De Gea. Moim zdaniem trafniejszym wyborem byłby Hiszpan świetnie sobie radzi PD i u nas byłoby podobnie poza tym 15 mln. za 28-latka to trochę dużo wolę młodszego De Geę.
» 7 maja 2011, 17:51 #51
prot: Wydaje mi się odwrotnie. Większe pieniądze za De Gea to raczej nieporozumienie. Taka kwota - 15 mln - za 28-latka to kapitalna perspektywa. Wiek Hiszpana zapewne nie jest atutem dla Sir Alex'a - czy on w wieku 20 lat jest w stanie być bramkarzem nr 1 w jednej z najlepszych drużyn globu? - takie pytanie zadaje sobie z pewnością Sir Alex.

Ajax to świetna szkoła piłkarska - tam nie grają gwiazdy jednego sezonu ani te tylko kreowane przez media.

Holender ma taki ciężki plecak doświadczeń, że De Gea pewnie tyle nie wyciska nawet.
» 7 maja 2011, 18:16 #50
Durandir: Zgadzam się z "protem". Powiedział w sumie wszystko w tej kwestii. United już mają młodego, perspektywicznego bramkarza. Potrzeba doświadczonego keepera na teraz. Stekelenburg fenomenalnie bronił podczas MŚ. To najlepszy kandydat.
» 7 maja 2011, 21:18 #49
eKB: Ale gdyby SAF wziął De Geę pod swoje skrzydła to za kilka lat mielibyśmy fenomenalnego bramkarza bo trzeba przyznać, że ma potencjał.
» 8 maja 2011, 11:56 #48
GARBUS: Holenderska szkoła bramkarska sprawdziła się w Manchesterze.. 15 mln za 28 letniego bramkarza to sporo, ale jeśli De Gea nie zamierza opuścić Madrytu to Stekelenburg jest dobrym rozwiązaniem ;)
» 7 maja 2011, 17:50 #47
Cleverley: wolę właśnie Marteena niż Neuera..
» 7 maja 2011, 17:41 #46
Durandir: No i byłbym bardzo uradowany holenderską sukcesją w bramce United. Zobaczymy, ale zdaje się, że wszystko idzie ku dobremu.
» 7 maja 2011, 17:40 #45
kikson: Od stycznia wiadomo, że sprawa rozgrywa się między Davidem, a Maartnem. Widocznie druga opcja wygrała. Jedno jest pewne. Na pewno Ferguson zakupi nowego bramkarza. To wie każdy kto uważnie śledzi wydarzenia.
» 7 maja 2011, 15:53 #44
blejd7: Wolałbym Adlera bądź De Geę. Mam nadzieję, że SAF zastanowi się zanim go sprowadzi. Liga holenderska to dużo niższy poziom niż hiszpańska czy niemiecka. To, że gra podobnie do VDS nic nie znaczy. Jeśli mi się dobrze wydaje to VDS w jego wieku był już w Juve więc był w jednym z lepszych klubów w Europie na tamte czasy, a Stekelenburg długo siedzi w Ajaxie i dopiero po mundialu jest o nim głośno. Mnie nie zachwycał swoją grą. Zobaczymy jak postąpi SAF. Jeśli mamy ściągnąć gwiazdę jednych mistrzostw i wydawać za nią tak dużo kasy to według mnie jest to błąd.
» 7 maja 2011, 15:36 #43
suzer7: Juventus wtedy był potęgą ;]
» 7 maja 2011, 20:27 #42
Martin: Juventus właściwie zawsze był i nadal jest potęgą, co prawda z wiadomych przyczyn przechodzi teraz dłuższy kryzys, ale to nie zmieni faktu, że Stara Dama jest wielkim klubem, któremu należy się szacunek. Moim skromnym zdaniem jeszcze 2-3 lata i Juve stanie na nogi.
» 7 maja 2011, 21:26 #41
bart7855: napewno nie neuer, napewno nie reina, tych 2 bramkazry nie chce widziec jako diablow, dla mnie najlepiej pasowal by w United Szczęsny... a Stekelnegburg czy jak to tam sie pisze jak dla mnie to juz jest troche nie powiem za stary ale nie za mlody :)
» 7 maja 2011, 15:17 #40
gosc1234: Szczęsny tak, ale to marzenia ściętej głowy... De Gea wg mnie :)
» 7 maja 2011, 17:35 #39
monnie: Jestem jak najbardziej za. Neuer do nas nie chce - łaski bez, my sie prosić nie będziemy.
» 7 maja 2011, 15:06 #38
sssexton90: No w końcu o nim pomyśleli ! To jest moim zdaniem obecnie największy pewniak w bramce. Nie pamiętam jakiś wpadek w jego wykonaniu, śledzę jego grę często i naprawde ten człowiek czuje sie w bramce jak ryba w wodzie. Nie brakuje mu pewności siebie i doświadczenia w meczach o najwyższą stawkę. 28-lat to optymalny wiek na bramkarza. Jeszcze 10 lat będzie mógł grać na najwyższym poziomie. 15 MLN to cena spokojnie do przyjęcia, lepsze to niż 20 za tego De Geę.
» 7 maja 2011, 14:58 #37
jack1066: raczej nie wieczna ława.Koleś gra ładnych kilka lat w Ajaxie, jest wicemistrzem świata więc swoje ambicje ma.Zresztą ja nie wierze że Kuszczak dostanie szansę, choć niewątpliwie zasłużył.
A sam Stekelenburg-interesująca opcja według mnie.
» 7 maja 2011, 15:38 #36
cris342: Ja się zastanawiam po co był nam Lindegaard ? po za tym on mówi że chce być pierwszym bramkarzem więc chyba nie przyszedł tu z myślą by siedzieć na ławce gdy być może w jakimś troche słabszym klubie był by 1. bramkarzem , a SAF chyba go nie okłamał mówiąc będziesz pierwszym bramkarzem by później kupić innego bramkarza ale Stekelenburg to dobry bramkarz
» 7 maja 2011, 14:56 #35
Jaglos: moze to bedzie nastepca Kuszczaka typu 'wieczna ława
» 7 maja 2011, 15:19 #34
Mike91: Może być Marten.Nie robi prostych bledow i jest stosunkowo jak na bramkarza młody.Na ok 10 lat problem z bramkarzem z głowy.Jeśli jednak nie on to tylko Rene Adler
» 7 maja 2011, 14:51 #33
Pomarancz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.05.2011 14:47

To byłby dobry wybór, Maarten powinien sobie poradzić w Premier League.
» 7 maja 2011, 14:46 #32
18Lukasz78: Idealny następca Edwina ;)
» 7 maja 2011, 14:33 #31
Veon: Niektórzy mnie zadziwiają. 28 lat to nie jest tak dużo szczególnie jak na bramkarza. Bo bramkarze zazwyczaj przechodzą na emeryture później niż zawodnicy z pola. Stekelenburg mógłby pograć jeszcze tak od 6 do 9 lat, chyba że zdarzy się jakiś wypadek lub pójdzie w ślady VDS.
» 7 maja 2011, 14:33 #30
oldtrafford: Jestem za liczę na jego transfer do United .
» 7 maja 2011, 14:27 #29
Kochas1994: Brać go jest prawie jak Edvin wysoki i jest holendrem i miał dobry występ na MŚ on mi najbardziej odpowiada.Jak Neuer nie chce to ni będziemy się prosić jego strata jak chce grać dla pipek z Bayernu to prosze bardzo.Ostatnio czytałem że kontrakt z Martinem jest już podpisane tak pisały belgijskie media ale do puku nie będzie tego na officialnej stronie na onecie i tutaj to jak narazie nie ma co gdybać.I nie piszcie że 28 lat to dużo Edvin kupywany był w wieku 34 (nie wiem na 100%) a stał się gwiazdą w naszym zespole.A 15 mln to nie tak dużo
» 7 maja 2011, 14:21 #28
blejd7: Tylko że Edvin był kupowany z Juve czyli klubu na zupełnie innym poziomie niż obecny Ajax. Z tego co kiedyś czytałem to Stekelenburg chciał przejść do Arsenalu więc nie wiem czy do nas trafi. Według mnie będzie solidnym bramkarzem ale nie aż tak dobrym jak VDS, więc nie wiem czy godnie zastąpi Edvina.
Wzrost i narodowość oraz dobry występ na MŚ to nie powinny być wyznaczniki naszego bramkarza. Roo na mistrzostwach zawiódł a teraz jest czołową postacią.Wielu piłkarzy, którzy błyszczą na MŚ w klubach zawodzą
» 7 maja 2011, 15:41 #27
fjoord: jak czytam takie teksty to sie zastanawiam czy jestes kibicem - i to nie tylko MU, ale ogolnie pilki noznej - od zeszlego roku.

Po pierwsze - Edvin przeszedl do nas z FULHAM a nie z Juve - co wcale nie czyni go gorszym.

Po drugie - Rooneya kupilismy wlasnie po finalach euro 2004 - gdzie byl gwiazda reprezentacji Anglii.
» 7 maja 2011, 16:18 #26
kerk69: jak nie on to tylko lloris ale mysle ze on przejdzie do nas
» 7 maja 2011, 14:17 #25
vanderToki: Bardzo go lubię jako zawodnika (bardziej niż dowolnego Hiszpana czy Francuza), a co do umiejętności - też na pewno czołówka. Dla mnie wymarzony bramkarz. ;)
» 7 maja 2011, 14:04 #24
reddevil890: Tak brać go, Marten chodź do nas, a nie jakaś hiszpańska pipka:) 15 mln za niego to wcale nie jest dużo, bo to jest solidny gościu.
» 7 maja 2011, 13:48 #23
Tennant: Jestem za. Pewny, niedrogi i zawsze to holenderska szkoła bramkarzy :)
Glory Glory MU
» 7 maja 2011, 13:45 #22
metju95: 1. Zlitujcie się z wiekiem, bo jeżeli chodzi o tą pozycje na boisku to Stekelenburg jest w kwiecie wieku.
2. Nie nastawiajcie się, że Edwina nie da się zastąpić, chyba że przeszedłby do nas Casillas albo Cech, bo gdy VDS do nas przychodził, to nikt się nie spodziewał, że jeszcze tyle pogra na takim poziomie.
3. Tomek Kuszczak zdecydowanie powinien wg mnie zostać. Najlepszy na następce Edwina! Nawet angielscy bukmacherzy, obstawiają że ma największe szanse zastąpić Holendra
» 7 maja 2011, 13:34 #21
daavcio: Nie widzę Tomka Kuszczaka jako nr 1 w bramce. Potrafi bronić - w to nie wątpię, jednak nie sądzę, aby był w stanie dać tyle pewności na tyłach co VdS. Stekelenburg byłby dobrym wyborem, bo skoro Neuer nie chce, to nie; De Gea jest dobry, ale mało doświadczony - co prawda gdzie doświadczenie zbierać jak nie w tak wielkim klubie, no ale moim zdaniem nie pora teraz go ściągać. A chyba wszyscy wiemy, że holenderska szkoła bramkarzy jest naprawdę dobra.
» 7 maja 2011, 13:46 #20
SzYnA: Neure nie chce to niech ssie pałe, pokazał że jest chyba najlepszym obecnie, ale jak mu nie śpieszno do gry na najwyższym poziomie to nie - z niewolnika nie ma zawodnika, a do tego dostal tyle bramek od MU że już na pewno do nas nie trafi, Stekelenburg myślę będzie lepszą transkacją niż De Gea - on może grać z nr 1 od zaraz !
» 7 maja 2011, 13:28 #19
rychu7777: piszecie 28 lat.... waszym zdaniem 28 jak na bramkarza to duzo:D?? bez komentarza
» 7 maja 2011, 13:24 #18
jucha: każdemu kto zostanie wybrany przez SAFa na zastąpienie VDS bedzie cieżko bo chyba kazdy wie ile znaczy dla drużyny i jak ważną częścią jej jest alee mysle ze Stekelenburg jest na tyle ograny ze podoła tej presji !! ( jesli to jemu przyjdzie zajęcie naszej bramki ) xD GLORY GLORY !!
» 7 maja 2011, 13:23 #17
hjoos: Każdy tylko nie on... De Gea pograłby o wiele, wiele dłużej a i tak jest lepszy.
» 7 maja 2011, 13:20 #16
Martin: Nie ważne jak długo, ważne na jakim poziomie. Widziałem Holendra w świetnych występach na Mistrzostwach Świata, doświadczenie już ma, szkoła Ajaksu - najlepsza na świecie.

"De Gea pograłby o wiele, wiele dłużej a i tak jest lepszy."

Na jakiej podstawie tak uważasz? Założę się, że nie widziałeś więcej niż 10 meczów z jego udziałem.. więc? Chyba, że oceniasz po filmach z YouTube :)
» 7 maja 2011, 14:28 #15
nysa94: posłuży nam z 7 lat, albo dłużej jeśli pójdzie w ślady VDS ale nikt nie jest taki sam! VDS to klasa sama w sobie ;) skoro gra aż do teraz w takim wieku to widać jednak że żal go ściska... że musi odejść ale jak trzeba to trzeba. ^^
» 7 maja 2011, 13:17 #14
mrowaacmg: kuszczak!
» 7 maja 2011, 12:55 #13
Martin: Kompromitujesz się ...
» 7 maja 2011, 14:31 #12
monnie: Martin - nie, nie skompromitował się. Ale let's face the truth - nie przedłużą z Kuszczakiem kontraktu, Tomek nie ma ogrania i potrzebuje być nr 1 w jakieś słabszej drużynie. Myślę, że będzie dla takiej dobrym wzmocnieniem.
» 7 maja 2011, 15:04 #11
DevilUnited: Ja bym wolał Llorisa , bo jest młodszy i broni tak samo dobrze.Ale wolę już Stekelenburga od De Gei ;)
» 7 maja 2011, 12:44 #10
rychu7777: no wkoncu:D po 1 mowie nie dla niemca w ManUtd po 2 mowie nie dla de gei ktory nie dosc ze jest mlody to wpuszcza gola za golem(chociaz to nie jest oczywiscie tylko jego wina ale i kolegow) a holender za holendra:D?? super:)
» 7 maja 2011, 12:37 #9
mefp: Holenderska szkoła bramkarska. Jestem na tak :)
» 7 maja 2011, 12:33 #8
Taurus: Z początku chciałem Neuera ale on nie potrafi grać z dobrymi drużynami... odpada a po drugie sam do nas nie chce i mnie to zniesmaczyło.

Myślę teraz nad Stekelenburgiem i Adlerem bo to są moim zdaniem najlepsi dwaj bramkarze możliwi do kupienia no i oczywiście możliwi żeby zastąpić Edwina, dużo osób pisze też o...
Llorisie - co prawda nie wiem jak on broni no ale ja bym go odrzucił, prawodopodobnie United go nie kupi bo jakoś mało o nim pogłosek.

A co do de Gea - tego "dzieciaka" również bym odrzucił z wiadomych względów, zresztą powtarzać się nie będę co do niego.
» 7 maja 2011, 12:29 #7
Marcindst13: no nie wime 28 lat ? nie wiem ... juz wole lorisa
» 7 maja 2011, 12:20 #6
Hoser1992: Zawsze był moim faworytem. To co pokazał w RPA było genialne :)
Pozdrawiam
» 7 maja 2011, 12:16 #5
pumbiks17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.05.2011 12:21

no wlasnie mundial mu wsyzedl ale to co pokazuje w Eredivisie juz nie bardzo:)
wolalbym De Gea albo Adlera a najbardziej Llorisa:)
» 7 maja 2011, 12:21 #4
kamipl91: Od samego początku Stekelenburg był moim faworytem do zastąpienia VDS. I cena nie jest tak wysoka jak za Neuer'a czy De Gea'e.
» 7 maja 2011, 12:16 #3
JRI: Bardzo Go chcę :)!
» 7 maja 2011, 12:16 #2
Camrall: 15 mln ? za 28-letniego bramkarza ? nie wiem ... nie za bardzo wiem jak on gra ale musiałby byc naprawdę dobry żeby byc tyle wart ..
» 7 maja 2011, 12:16 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.