Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ferguson znów pod lupą FA

» 2 maja 2011, 22:10 - Autor: matheo - źródło: The Guardian
Angielska Federacja Piłkarska analizuje zapis wideo wywiadów, których sir Alex Ferguson udzielił mediom po przegranym meczu z Arsenalem. Szkot nie był zadowolony z postawy sędziego Chrisa Foya, za co może czekać go kara.
Ferguson znów pod lupą FA
» Angielska Federacja Piłkarska znów może zawiesić sir Aleksa Fergusona
Menadżer Manchesteru United niedawno zakończył odbywanie 5-meczowego zawieszenia za krytykę arbitra Martina Atkinsona. FA zamierza znów przyjrzeć się słowom Fergusona.

– Obawiam się, że w ważnych meczach decyzje na naszą korzyść nie są gwizdane – przyznał Ferguson pytany o faul Gaela Clichy’ego na Michaelu Owenie w polu karnym.

Szkot skarżył się również na faworyzowanie Chelsea przez arbitrów. Podczas ostatniego weekendu sędzia niesłusznie uznał dwie bramki dla The Blues w wygranym 2:1 spotkaniu z Tottenhamem.

Na razie Angielska Federacja Piłkarska nie wydała oficjalnego oświadczenia w sprawie Fergusona.


TAGI


« Poprzedni news
Hernandez: Zawsze musimy dawać z siebie 100 procent
Następny news »
Owen: Jestem w cieniu Chicharito

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (85)


Bovver: nie no bez jaj
» 4 maja 2011, 20:49 #78
zborek07: Sedziowie mylili sie ,myla i beda mylic zawsze.Badzmy troche obiektywni.Jesli pokonamy chelsea bedzie po sprawie i nikt juz nie bedzie zawracal sobie glowy pomylkami sedziowskimi czy decyzjami f.a.Jesli przegramy to znaczy ze oddalismy po frajersku tytul i tyle.Uwazam ze mimo wszystko sedziowie sprzyjali nam w tym sezonie dosc czesto,ale niektorzy maja wyjatkowo slaba pamiec lub nie chca pewnych faktow pamietac.Przeciez przynajmniej dwukrotnie Gary Neville powinien byc wyrzucony zboiska,a juz w meczu z west brom uratowal go cud.A faul Rooneya na pilkarzu wigan ? Aewidentna czerwona kartka dla vidica w tym samym meczu?.Gdyby sedzia sie uparl to dalby tez karnego blackpool za faul Rafaela.Mogl rowneiz wyrzucic O shea za faul na wybiegajacym na czysta pozycje torresa. a mimo to dal zolta.juz nie mowie o pucharze anglii i bardzo naciaganym karnym dla nas i czeronej kartce dla gerrarda.tak samo nie musial dac karnego z westhamem za nabita reke.Ta sama sytuacja z arsenalem kiedy rooney nie wykorzystal jedenastki.juz nie wspomne o kilku bramkach z minimalnego ale jednak spalonego berbatova z boltonem czy tez hernandeza z chelsea z tym ze to liga mistrzow wiec zupelnie inna historia(faul evry an ramiresie)A skandaliczna decyzja sedziego keidy nani zlapal sobie pilke w meczu tottenhamem a za chwile pokonal zdezorientowanego Gomesa?.Tu akurat wina lezy po stronie brmakarza,ale tez arbitra ktory powinien dac rzut wolny a nie pozwolic grac dalej.oczywiscie ze byly tez pomylki krzywdzace nasz zespol.na przyklad wyrownujaca bramka birmingham,lub tez skandaliczne zachowanie sedziego w meczu z chelsea przegranym 1-2.wiadomo tez ze owen byl w niedziele faulowany,ale tu jest remis bo powinna byc jedenastka jak i czerwien dla Vidica.Caragher tez powinien wyleciec,ale sedzia zadecydowal inaczej.Pisze to wszystko po to bysmy nie plakali juz i nie uzalali sie nad soba.Arbitrzy podejmuja decyzje,czesto beldne,ale myla sie n a korzysc lub nie kazdej z druzyn premeirship.A te zawieszenia Rooneya i Fergusona to naprawde nic w porownaniu z tym gdyby wkazdym z opisanych meczow sedzia jednak zagwizdal przeciwko nam.Mysle ze konsekwencje bylyby bardzo przykre dla nas.
» 3 maja 2011, 23:19 #77
Tomasson10: Ile można.. za co oni go karają..? Słusznie zrobił, skrytykował sędziego, powinien podyktować 3 karne, z czego 2 dla Arsenalu i 1 dla nas. Ja na miejscu Fergiego też bym tak zrobił.
» 3 maja 2011, 21:04 #76
gosc1234: no bez jaj wypowiada swoje zdanie... jak przyjdzie Mourinho do Manchesteru to przecież będzie cały czas zawieszony
» 3 maja 2011, 19:15 #75
MenToS0295: Nie ma wolności słowa SAF mówi prawdę a tu znowu chcą go zawiesić ... parodia!
» 3 maja 2011, 18:39 #74
mat1878b: Gdy sędzia pomyli się jeden raz na korzyść MU to w 10 kolejnych meczach sędziowie boją się podyktować ewidentnego karnego dla Manchesteru lub nie uznają prawidłowo zdobytej bramki w każdej "spornej na pierwszy rzut oka" sytuacji by nie zostać posądzonym o uleganie presji sir Aleksa Fergusona itp. Pomijam już sprawę fauli, żółtych bądź czerwonych kartek czy zawieszeń piłkarzy MU, choć tutaj sytuacja jest analogiczna. Jest to bardzo denerwujące a nawet zatrważające więc nie można dziwić się rekcji Fergusona (szczególnie, że jest to końcówka sezonu). Uważam, że trzeba głośno mówić o takich sytuacjach, które moim zdaniem nie są powodem przypadkowych pomyłek ale skutkiem nieprofesjonalnego zachowania sędziów w najwyższych klasach rozgrywkowych. Federacje powinny wyciągać z nich wnioski na przyszłość, a konsekwencje nie tylko dla trenerów lecz przede wszystkim dla sędziów.
» 3 maja 2011, 17:35 #73
Mikez: FA przegina, za mnie też się wzięli i mi usuwają kompilacje z YouTube'a, który z kolei grozi mi usunięciem konta! ;P
» 3 maja 2011, 16:28 #72
true: ogarnij dupe, gdyby trzymał ferguson język za zębami nie miała bym miejsca żadna taka akcja .
» 3 maja 2011, 15:52 #71
true: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.05.2011 17:29

to może sedzia powinien wyrzucic z boiska vidicia i podyktowac rzut karny ?
» 3 maja 2011, 17:29 #70
true: Śmieszne , nie widział faulu ? Cieszcie się że nie było karnego za zagranie ręką.
» 3 maja 2011, 13:39 #69
AgEnT: Połowa sędzió w Premier League powinna iść do zwolnienia, bo w niektórych meczach to na prawde jest parodia, a nie sędziowanie.
Do czasu gdy nie wprowadzą takeigo przepisu, że sędzia głowny dostaje informacje od asystenta, ktory ogląda powtórki nie będzie sprawiedliwości w piłce !
» 3 maja 2011, 13:20 #68
Synus: rozumiem że tylko ta połowa co nie sprzyja MU
» 3 maja 2011, 14:27 #67
Matikus12: Jak by sędzia główny nie mógł się z kimś komunikować przez słuchawkę do gościa który nie wiem widzi powtórki czy coś w tym stylu!!
» 3 maja 2011, 12:48 #66
Marcindst13: Lga sie konczy jesli wygramy bedziemy miec naj wiecej trofeuw w lidze angielkiej !! i dla tego oni nie chca dopuscic do tego w Niedziele mecz z Smerfami musimy go wygrac nawet jesli zawiesza naszego Alexa :D to i tak muimy wygrac !!
» 3 maja 2011, 12:47 #65
Deluxe: Fergie dobrze mówi, a i tak FA się na niego uwzięła i go udupi. Sędziowie naprawdę są żenujący, śmiać mi się chce z ich decyzji, które ostatnimi czasy są po prostu bezpodstawne i idiotyczne. Ten arbiter, który sędziował nasz mecz z Arsenalem, wyraźnie był jakiś przytkany.
» 3 maja 2011, 12:45 #64
Matikus12: A Wenger może nie krytykuje!!
» 3 maja 2011, 12:45 #63
czerwonydevil: Akurat dziś w nocy oglądałem film "Amerykański łowca" I tam był fragment gdy na meczu Man Utd vs Arsenal Anglik powiedział "Nienawidzę United" na co drugi "a co, źle grają?" - " Nie, za dobrzy są skurczybyki"

FA chce utrudnić wszystko United co widać w ostatnim czasie.
» 3 maja 2011, 11:51 #62
RooneyWazza: Utrudnić to oni mogą,my mamy tradycje,honor,i wole walki....
» 3 maja 2011, 11:59 #61
sisinho: No fajnie , a Ancelottiego nikt nie będzie oglądał gdy ewidentnie mówi o błędach sędziego dzięki którym wygrali mecz...
» 3 maja 2011, 11:41 #60
ironia: Sory, ale jak widzę tą reklamę 'szacunek dla sędziów - teraz widzimy więcej' to mi się śmiać chce.
» 3 maja 2011, 11:36 #59
bzowy21: święta racja :)
» 3 maja 2011, 11:44 #58
eKB: Tak teraz sędziowie to dno lepiej by się sprawdziły te oka jastrzębia czy jak to tam co są na turniejach tenisowych
» 3 maja 2011, 11:45 #57
alprazolam89: Przecież teraz w co trzecim meczu sędziowie mają wpływ na wyniki spotkania. Ja wiem, że cięzko zauwazyc np czy piłka była w bramce z odległości np trzydziestu metrów. Ale ludzie na prawde żal słuchać pieprzenia Platiniego , że powtórki zabiją piękno sportu, że zabiją szacunek do sędziów. Przecież sędzia to jest tylko człowiek i w tak szybkiej piłce jaka dzisiaj prezentuja najlepsze ligi po prostu człowiek może czegoś nie dostrzec. Moim zdaniem szacunek do sędziów mógłby przeciwnie wręcz wzrosnąć, bo piłkarze zamiast szczekać i kląć po sędziach mogliby spokojnie poprosić o analize video lub sam sędzia mógłby to zrobić. Będzie w końcu świety spokoj. Poza tym czy powtórki video zabiły hokej , koszykówke czy tenis ziemny? Nie sądze
» 3 maja 2011, 12:06 #56
eKB: Zgadzam się powtórki video sprawdziły by się na 100% sędziowie mieli by po prostu dobrego pomocnika i nie popełniali tyle błędów i nie byłoby takich cyrków jak teraz na linii Real-Barcelona
» 3 maja 2011, 15:31 #55
Drenus: FA już się postara, aby SAF decydujące spotkanie z CFC oglądał z trybun...
» 3 maja 2011, 11:00 #54
DjBosiL: to są jakieś kurde kpiny!. zaczyna się... zaraz pewnie Owena zawieszą bo po meczu powiedział że karny sie należał... ja nie moge dno i muł z tego FA.
» 3 maja 2011, 10:58 #53
sssexton90: Wszyscy nam zazdroszczą bo mamy coś czego nie można kupić. Tej atmosfery, stylu gry, charakteru za żadne pieniądze nie dostaną brudasy z rosji, emiratów czy katalonii.

Musimy udowodnić w meczu z chelsea, że to nie wyprowadzi nas z równowagi. Trzeba wygrać pewnie, żeby nie było żadnego "ale".
» 3 maja 2011, 10:58 #52
RooneyWazza: Fakt atmosfera jest zawsze wspaniała.Jak był mecz z Chelsea w LM to po golu Parka Ji Sunga,cały stadion drżał,było tak głośno,że coś niewyobrażalnego
» 3 maja 2011, 11:08 #51
danielos97: Manchester jest znienawidzony w całej Anglii, a FA jest znienawidzona przez wszystkich kibiców Manchesteru United
» 3 maja 2011, 10:44 #50
danielos97: Manchester jest znienawidzony w całej Anglii, a FA jest znienawidzona przez wszystkich kibiców Manchesteru United
» 3 maja 2011, 10:44 #49
eKB: Naprawdę ci goście z FA potrafią człowieka rozśmieszyć:D
» 3 maja 2011, 10:28 #48
RooneyWazza: "Manchester jest znienawidzony w całej Anglii,niewiesz o tym ?"
» 3 maja 2011, 10:29 #47
eKB: Wiem :)
» 3 maja 2011, 11:14 #46
InTheKing: Czytając to wybuchłemśmiechem :)
hahahaahahahahah;ahaahahah
kocham FA
» 3 maja 2011, 10:19 #45
witek: Mourinho obraża cały piłkarski świat bo nie potrafi wygrać z Barceloną i gówno mu robią...
» 3 maja 2011, 09:54 #44
wayne96: Po prostu śmiech na sali, co robi FA. Niech w ogóle zawieszą Bossa dożywotnio, wtedy już nikt nie będzie wyciągał na jaw ich koalicji z Chelsea i City.
» 3 maja 2011, 09:49 #43
wrobel1992: Sędziowie nigdy już nie będą obiektywni jeśli chodzi o United i poniekąd się nie dziwie! Skoro SAF ma ciągle do kogoś pretensje...a w meczu z AFC w niepodyktowanych karnych było ewidentnie 1-1 tylko Fergie jak zwykle widział wyłącznie karnego dla United;/ Taka jest wg mnie smutna prawda, co tylko pogarsza "relacje" United-sędziowie.
» 3 maja 2011, 09:27 #42
devils18: Lepiej niech FA obejrzy sobie zapis z meczu Chelsea vs Tottenham gdzie Chelsea zgarnęła bardzo ważne 3 punkty a nie powinna.
» 3 maja 2011, 09:20 #41
camil: Odczepcie się od SAF
» 3 maja 2011, 09:16 #40
karaseek: Zwykła dyskryminacja i faworyzacja, cokolwiek Fergi nie powie od razu się czepiają choć ma rację. A co jak dzięki błędów sędziów( dwie zaliczone bramki w meczu z Tottenhamem i ten karny z Arsenalem choć mogę wskazać więcej spotkań bezpośrednich z Chelsea i Liverpoolem) Chelsea osiągnie zwycięstwo. Rozumiem do tego meczu z Arsenalem nie możemy się zbytnio czepiać ponieważ szale się wyrównały po zagraniu Vidić'a w polu karnym. Mnie także denerwuje faworyzowanie Chelsea i Barcelony . Choć gdy Mourinho lub Arsene Wenger wypowiadał się w ten sposób nikt by sobie z tego nic nie zrobił chyba że w przypadku Jose walną mu karę finansową której i tak nie poczuje. Jakiś przykład hhhmmm afera kartkowa to jest coś co niszczy piękno futbolu a skończyło się na cięciach portfelowych. A w przypadku gdy ktoś zabluźni do kamery po strzelonym hattricku lub złym wypowiadaniu się sędziemu to tylko nasi na tym tracą i to gorzko przypomnijmy sobie spotkania półfinałowe city kiedy rooney i Fergi byli zawieszeni co bardzo wpłynęło na naszą grę. Czy ktoś choć raz pomyślał co gdyby można było używać powtórek, FA nie mieszała by się tak w grę a sędziwie byli by obiektywni.... GLORY UNITED
» 3 maja 2011, 08:19 #39
blejd7: W meczu z Arsenalem była jeszcze jedna ręka na linii pola karnego, którą sędzia mógł gwizdnąć jako karny dla United. Mecz z Arsenalem zawaliliśmy ale to nie znaczy, że sędziowie od 2 bądź 3 sezonów w każdym meczu przeciwko Chelsea popełniają masę błędów. LM trochę sie na nich za to zemściła. Tam były błędy na naszą korzyść. W poprzednim sezonie w meczu z Chelsea na Stamford przegraliśmy 1-0 po bramce z rzutu wolnego, który się nie należał, w polu karnym był faulowany jeden z naszych graczy, a Anelka bądź Drogba stojąc na metrowym spalonym machnął nogą do piłki aby absorbować uwagę VDS, co w normalnej sytuacji sędzia gwiżdże. Dla mnie to była jakaś parodia. Mam nadzieję, że teraz wygramy i zdobędziemy mistrzostwo na przekór tym oszustom z FA
» 3 maja 2011, 09:19 #38
typo: Zgadzam się ze wszystkim poza tym, że afera kartkowa niszczy piękno futbolu. Moim zdaniem genialne zagranie Mou :) A SAF to facet z przejajami i nie bedzie trzymał języka za zebami, jak uważa, że nie trzeba. Jak F.A nas wkur@#$ to trzeba i ich po wk#$@. No chyba, że wątpicie w mistrza w tym roku?! ?! ?!
» 3 maja 2011, 09:46 #37
karas2011: To są jakieś żarty nie wiem o co im chodzi tylko nas biorą pod lupę a za wypowiedź Terrego to co? Dopadniemy Was.. Ale żenada Angielska Piłka jest gorsza od PZPN.
» 3 maja 2011, 08:18 #36
FanaticMU: Spokojnie...prawda w oczy kole to się odgrywają. United jest najbardziej znienawidzoną marką na świecie więc trudno się dziwić że nawet FA chce nas złamać ;/
» 3 maja 2011, 08:10 #35
mufc73: najlepiej zawiesic Fergusona na 3 ostatnie mecze i caly nastepny sezon... wtedy problem zniknie... po zdobyciu mistrzostwa powinien powiedziec FA co o nich mysli, tak jak Dalglish do Wengera !
» 3 maja 2011, 08:01 #34
RooneyWazza: Cholera(za przeproszeniem) jak mnie to denerwuje,Ferguson mówi prawde o faworyzowaniu Chelsea (bo z Tottenhamem powinni przegrać),faul Cliche'go na Owenie też był i też mówi prawde,a oni go zawieszają co chwile,każdy ma prawo krytykowac decyzje sędziego,oczywiście w granicach rozsądku.Z krytykowaniem przesadza Mourinho,a Ferguson tylko wyraża swoje zdanie.Niemartw sie Alex i tak będziemy mistrzami Anglii ! . Jak napisał jeden z kolegów pod spodem "Cała Anglia przeciwko nam,ale my i tak pokażemy moc i siłe "

GG MAN UTD
» 3 maja 2011, 07:31 #33
SzYnA: dokładnie !! 100% racji. ja tylko dodam że Ferguson żeby być fer wobec siebie i wszystkich wokół mógł wspomnieć że głupie zachowanie Vidy uszło nam na sucho...
» 3 maja 2011, 08:05 #32
wojtek654321: Zapewne zawieszenie będzie tylko na mecz z Chelsea....
» 3 maja 2011, 00:08 #31
Synus: podobno Roman już przelał 50 mln na konto FA ...., zastanów się co piszesz FA przyczepiło się do komentarza po sobotnim spotkaniu, zapewne jak uznają to za kolejny już wybryk słowny będzie kara. Jest to dość logiczne aby kara obyła się jak najszybciej, a nie za 3 lata w meczu przeciwko wólce małej podczas turne po krajach 3 świata.
» 3 maja 2011, 01:12 #30
chudy1948: @SYNUS mecz z CFC nie jest za 3 lata tylko w najbliższą Niedzielę super kibicu :/
» 3 maja 2011, 10:39 #29
Synus: nie wiem co ma piernik do wiatraka,
» 3 maja 2011, 13:45 #28
mateo13: Mnie również zaczyna irytować ilość błędów na korzyść Chelsea.
Jeżeli wygraliby ligę w tym sezonie to można cytować pytania Mourinho zadawane po ostatnim meczu Realu z Barceloną. "Dlaczego to się dzieje....??"
» 2 maja 2011, 23:42 #27
Rarian: FA to jest gorsza mafia niż polski PZPN. Proponuje żeby od razu wywalić Sir Alexa na cały sezon na trybuny, po co się męczyć z karaniem go co tydzień.
» 2 maja 2011, 23:42 #26
18Lukasz78: Tak,tak niech go zawieszą na najważniejszy mecz w lidze.PARANOJA!
» 2 maja 2011, 23:34 #25
jakjakub: To całe FA, UEFA, FIFA to jedna wielka ściema. Dlaczego nie chcą wprowadzić powtórek video? Bo wydłuży się czas trwania meczu? O ile 2,3 minuty? Bo technika i mechanizacja zabije rzekomego "ducha futbolu"? A błędy sędziów, które mogą zaważyć na mistrzostwie kraju lub na tym kto znajdzie się w finale LM nie zabijają ducha futbolu? To wszystko to jedno wielkie g*wno, zwykłe pie*rzenie o dupie Maryni! Prawdziwy powód kryje się gdzieś w Zurichu lub Nyonie, za zamkniętymi na klucz drzwiami i na pewno ten powód nie ma nic wspólnego ze sportem. Pytanie tylko co trzeba zrobić, aby to wszystko zmienić...
» 2 maja 2011, 23:32 #24
kris9: Wbrew pozorom - wprowadzenie powtórek video nie wydłuży czasu trwania meczu, a wręcz go skróci. Spojrzenie na ekran, szybka analiza i wydanie werdyktu. To wszystko. Zamiast spędu sfrustrowanych i protestujących piłkarzy wokół arbitra głównego, przepychanek i kartek za niesportowe zachowanie. Te wszystkie piłkarskie przepychanki trwają zawsze dłużej niż szybka analiza na ekranie.
» 2 maja 2011, 23:41 #23
Klimaa: Cała Anglia przeciwko United..to co! Zdobędziemy co nasze siłą i będziemy patrzeć na resztę z góry ;-)
» 2 maja 2011, 23:25 #22
kris9: A to potwierdzenie moich słów:

David Bernstein pokieruje angielską piłką
2011-01-25 22:02
Rada angielskiej federacji piłkarskiej - The Football Association (FA), zaaprobowała oficjalnie wybór 67-letniego Davida Bernsteina na stanowisko prezydenta. Bernstein, były prezes klubu Manchester City, który w grudniowym głosowaniu został jednogłośnie wybrany przez zarząd FA na stanowisko szefa, stał się tym samym oficjalnie następcą Davida Triesmana.
Bernstein wyraził nadzieję, że wprowadzi "stabilizację we władzach organizacji" i stworzy "atmosferę, w której dobra praca władz federacji będzie lepiej zrozumiana i doceniona".

Zadaniem nowego prezydenta FA będzie poprawa relacji z Międzynarodową Federacją Piłki Nożnej (FIFA) napiętych od czasu starań Anglii o mistrzostwa świata w 2018 r. Ujawnienie przez brytyjskie media korupcyjnych zachowań członków władz FIFA przed głosowaniem miały wpływ na wybór organizatora turnieju i stosunki między światową a angielską federacją.
Źródło - Wprost24 - [link usunięty]
» 2 maja 2011, 23:23 #21
Falubaz: na bardzo ciekawą rzecz zwróciłeś uwagę. może to być przyczyną ostatnich problemów do Sir Alexa jak najbardziej.
» 3 maja 2011, 00:34 #20
chudy1948: Tyle że SAF był za MŚ w Anglii
» 3 maja 2011, 10:41 #19
grandes: A niech sobie zawieszają ....i tak nic im to nie daje jest to bezsensowne posunięcie bo i tak SAF będzie miał słuchawki i mikrofon.
» 2 maja 2011, 23:18 #18
Przemo07: Nosz w du*e jeża!
Znów za Fergiego się wzięły te patałachy. Niech jeszcze dopierdzielą 10 meczów kary dla Rooneya, Naniego, Valencii, Vidicia, Ferdinanda, VDS-a,Hernandeza i Giggsa!! Nie mogę na to patrzeć !

Ale jak już powiedział niejaki pan Dalglish do Wengera "Pierd*l się" to nic nie robią ! PORAŻKA!
» 2 maja 2011, 23:13 #17
Taurus: Takie zajście miało w ogóle miejsce? Jak tak i kary nie było to nie rozumiem tego całego FA...
» 3 maja 2011, 00:17 #16
truecrime: Taurus było po meczu ostatnim Arsenal-Liverpool, może i bylo to w emocjach, ale roo za takie cos czy SAF juz by dostal 10 lat kary ;/
pojebane te FA
JFA na 100% ;x
» 3 maja 2011, 12:01 #15
iamarctic: pewniak, kwestia tylko ile meczów dostanie, jest przecież mecz z Chelsea, więc to idealna okazja żeby utrudnić MU życie.
» 2 maja 2011, 23:13 #14
ironia: Hahahah ja pindziele porażka totalna, najmniejszego gó.na za przeproszeniem się czepiają. Może by się ktoś symulką Alvesa zajął i mu dał karę. A pisałam pod którąś wypowiedzią Fergiego, żeby uważał, bo znowu go zawieszą.
» 2 maja 2011, 23:04 #13
kris9: Chyba to jednak prawda, że w FA siedzi niejaki jegomość, zdeklarowany kibic Man City
» 2 maja 2011, 22:54 #12
Falubaz: uwzięli się na Sir Alexa. za każdy komentarz będą go karać... żenada jakaś. jeśli sędzia robi karygodny błąd, to nie można kogoś karać za to, że zwraca na to uwagę.
» 2 maja 2011, 22:42 #11
Taurus: Może i my powinniśmy przegrać meczu ale z Chelsea całkowita racja - sędziują pod Chelsea no i oczywiście powinni przegrać w meczu z Tottenhamem
» 2 maja 2011, 22:40 #10
CRfan: To ja proponuję degradację MU do Championship, odebranie wszytkich 11 mistrzostw zdobytych przez Sir Alex'a a na zakonczenie rozstrzelanie całego składu, myślę, że taka kara będzie odpowiednia...
» 2 maja 2011, 22:32 #9
madd: Nie zdziwi mnie jak zawieszą SAF akurat na mecz z Chelsea a sędzia będzie sędziował dla CFC. Jak to się sprawdzi to możemy pogratulować CFC mistrzostwa.
» 2 maja 2011, 22:30 #8
levybike: To nic nie da, bo są jeszcze nasi zawodnicy, którzy będą walczyć.
» 2 maja 2011, 23:37 #7
PrzemoGGMU: Może wreszcie wszyscy trenerzy się zbiorą i razem zaczną krytykować sędziów. Chyba FA coś zrobi jeśli 20 trenerów zostanie zawieszonych. Pod warunkiem, że nie pokarają tylko SAF`a
» 2 maja 2011, 22:26 #6
JackDaniels: FA lubie Alexa ;D
» 2 maja 2011, 22:19 #5
Frozon: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.05.2011 22:17

Teraz jeszcze przydałaby się kara dla Fergusona. Nie zdziwiłbym się gdyby zawiesili Alexa na ostatnie 3 mecze. Szczególnie brakowałoby go z The Blues. Zgadzam się z faworyzowaniem Chelsea (zaczyna mnie to powoli irytować). Oby pieprzona FA była pionierska i wprowadziła wideo- powtórki. Wcześniej, czy później, ale sprawa z sędziowaniem sięgnie zenitu i może wtedy czegoś się doczekamy- nie tylko my, ale wszyscy kibice.
» 2 maja 2011, 22:16 #4
daw1d3CFC: Jak zawsze... Ręki Vidica nie widział... ale faul na Owenie już tak... Z góry przyznam że 2 bramki dla Chelsea nie powinny paść...
» 2 maja 2011, 22:14 #3
iamarctic: nie nie widział, tylko przyznał, że było to ciężkie do wychwycenia przez liniowego i z tym w pełni się zgadzam z Fergusonem.
» 2 maja 2011, 22:58 #2
AGa18: Porażka.. Ale przecież i tak to my jesteśmy najbardziej faworyzowani przez sędziów, przez FA..
Nie zdziwię się jak znów zawieszą Fergiego..
» 2 maja 2011, 22:13 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.