Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

"Wiemy, gdzie trafi Manuel Neuer"

» 27 kwietnia 2011, 00:24 - Autor: matheo - źródło: Yahoo! Eurosport
Sir Alex Ferguson nie mógł się nachwalić Manuela Neuera po pierwszym półfinale Ligi Mistrzów pomiędzy Schalke 04 a Manchesterem United. Reprezentant Niemiec przeciwko Czerwonym Diabłom zagrał kapitalne spotkanie.
» Sir Alex Ferguson był pod wrażeniem gry Manuela Neuera
Czy Manuel Neuer byłby dobrym następcą Edwina van der Sara?
Neuer od dawna był typowany do zastąpienia Edwina van der Sara w bramce Manchesteru United. Wszystko wskazuje jednak na to, że golkiper Schalke za 20 milionów euro przeniesie się do Bayernu Monachium.

– Myślę, że wszyscy wiemy, że trafi do Bayernu – przyznał sir Alex Ferguson pytany o niemieckiego bramkarza przez reportera stacji Sky Sports.

– Kiedy Javier Hernandez zdobył bramkę z pozycji spalonej, chyba powiedział kolegom z drużyny, że tego bramkarza da się pokonać – żartował Szkot.

– Myślę, że za mojej kadencji w Manchesterze United był to najlepszy występ bramkarza przeciwko naszej drużynie. Na pewno byli też inni, ale tego wieczoru widzieliśmy bardzo dobrego golkipera – stwierdził Ferguson.


TAGI


« Poprzedni news
Ferguson zachwycony występem
Następny news »
Giggs: Mogliśmy wygrać wyżej

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (94)


Mati177: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.04.2011 10:35

Nie rozumiem że niektórzy z was uparliście się żeby w Manchesterze był Stekelenburg on ma 28 lub 29 lat a wy chcecie żeby był podstawowym bramkarzem w Manchesterze. Nie lepiej żeby manchester kupił młodego bramkarza np Llorisa lub De geę. Do letnich transferów jest jeszcze długa droga ale moim zdaniem kupiłbym jednego z tych dwóch bramkarzy
» 29 kwietnia 2011, 10:34 #84
jab0l: Wybral inny klub no niestety, u nas mialby przyszlosc
» 28 kwietnia 2011, 15:29 #83
Dragorwyin: w tym okienku transferowym SAF powinien postarać się nabyć przynajmniej 3 zadowników :
1) Bramkarza ,np. Neuer, Stekalenburg
3) Środkowego Pomocnika [off] ,np. Sneijder, Pastore
» 27 kwietnia 2011, 16:58 #82
grucha151289: Nie oglądam ligi włoskiej za to mój brat ją mocno śledzi więc powołuję się na niego :) Pastore jest podobno zawodnikiem nierównym, który przeplata dobre występy kiepskimi i z reguły dostosowuje się do poziomu drużyny, a więc jak drużyna gra dobrze to on też, ale rzadko potrafi poderwać zespół. Lepszym piłkarzem sądzę byłby Hamsik, bo Napoli gdy on nie gra to nie potrafi nic ugrać, a więc świadczy to o tym, że od jego gry wiele zależy, a on rzadko zawodzi.
» 28 kwietnia 2011, 23:23 #81
d3ilo: Według najnowszych doniesień Bayern nie chce płacić astronomicznej kwoty, jeżeli to prawda to nie wszystko stracone ;d
» 27 kwietnia 2011, 16:33 #80
axel52: zejdźcie na ziemię.Każdy niemiecki zawodnik marzy o Bayernie nawet jak gada , że tak n ie jest.A poza tym sądzę , że nie po myśli mu zmiana kraju,języka , kultury itp. itd.Zostanie w kraju, szmalu mu nie zbraknie i zawsze coś tam z Bayernem zdobędzie.Tak więc nie rozumiem po co te dywagacje przyjdzie czy nie
» 27 kwietnia 2011, 16:25 #79
cris342: To ze Neuer jest swietnym bramkarzem chyba kazdy wiedzial a wydaje mi sie ze mu zalezy na trofeach ktore z MU bedzie mogl zdobyc predzej niz z Bayernem tak wiec gdyby byla dla niego oferta podobna do bayernu to on bz raczej przeszedl do nas ale tak to bywa...
» 27 kwietnia 2011, 16:20 #78
madd: Toć robot a nie człowiek!
» 27 kwietnia 2011, 16:15 #77
micha99: neuer jest dobrym bramkarzem chcemy ciee
» 27 kwietnia 2011, 15:49 #76
Roo10ney: Nikt mi nie wmówi, że Neuer jest cienki, albo że są lepsi następcy Edwina. On wg. mnie jest świetnym kandydatem na koszulkę z numerem 1 po zakończeniu kariery przed VDS. Oby zmienił decyzje...
» 27 kwietnia 2011, 15:28 #75
OsKi17: Chciałbym zobaczyć w bramce Manchesteru United Davida De Gea lub Manuela Neuera :) Stekelenburga nie chcę widzieć w bramce Man United, ponieważ jest słaby... Tak samo nie chciałbym widzieć w bramce Man United Hugo Llorisa bo też jest słaby...Nieraz Hugo wpuszcza szmaty a nieraz wyciąga :D Dlatego nie chcę go widzieć, bo nie jest jeszcze tak doświadczony jak np. Manuel Neuer albo David De Gea! ;P
» 27 kwietnia 2011, 15:20 #74
jakjakub: Widzę, że jesteś bardzo dobrze obeznany w temacie :/
» 27 kwietnia 2011, 16:34 #73
kr4bu10: fachowa wypowiedź
» 28 kwietnia 2011, 12:34 #72
MpawulonU: Nuer ? tak godny VDS wczoraj pokazal wielką klase ;)
» 27 kwietnia 2011, 15:14 #71
blejd7: Według mnie liczy się tylko Neuer- ze wzgledu na olbrzymię umiejętności, Adler- kibicuje MU i jest bardzo dobrym bramkarzem choć słabszym od Neuera oraz De Gea- chłopak, który w ciągu kilku miesięcy pod okiem Erica Steela i VDS mógłby zostać świetnym bramkarzem a za 2-3 lata wygryźć Ikera z bramki Hiszpanii
» 27 kwietnia 2011, 15:05 #70
slowak: co wy z tym stelkenburgerem on nie jest wcale taki dobry ;/ bo van der sar go polecil to kazdy go chce ;/ najbardziej to de gea lub neur ale neur nie przejdzie ;(
» 27 kwietnia 2011, 15:02 #69
karas2011: Jak to powiedział komentator w meczu na którym oglądałem: Ciekawy był ten mecz Neuera vs Manchester.
» 27 kwietnia 2011, 14:59 #68
OnlyRedDevils: Jak by była taka możliwość można by powalczyć z bayernem o niego. Znakomity bramkarz, a w Manchesterze stanie się jeszcze lepszy.
» 27 kwietnia 2011, 14:49 #67
nikolasinho117: Moim zdaniem fajnie by było żeby Neuer trafił do nas a jak nie on to Rene Adler
» 27 kwietnia 2011, 14:41 #66
jakjakub: Ja tam nie widzę żadnych przeszkód. Fergie po rewanżu zaprosi Neuera na winko do swojego gabinetu, wcześniej Vidic i Kuszczak (choć jemu to nie jest zbyt na rękę) upędzą bimber i "wzbogacą" napój dla niemca, upije się go, da jakiś świstek do podpisania i problemu z głowy, Neuer w United.
» 27 kwietnia 2011, 14:32 #65
mateuszr20471: Moze warto byloby sprowadzic Buffona, pogralby jeszcze z 3-4 sezony, a podobno niedlugo konczy mu sie kontrakt.
» 27 kwietnia 2011, 14:17 #64
jakubinio: Wiesz, my szukamy raczej jakiegoś młodszego bramkarza który by pograł więcej sezonów od Buffona, który powoli kończy kariere.
» 27 kwietnia 2011, 22:23 #63
Hernandez1225: Moim zdaniem Neuer powinien przyjść do man utd albo lloris de gea denerwuje mnie k.... raz chce raz nie zgadzacie się ze mną?
» 27 kwietnia 2011, 14:13 #62
96kutno: Neuer albo Lloris niechce widzieć De Gea albo stehelensburga obaj bronią jak jakieś drewna. POZDRAWIAM ALL
» 27 kwietnia 2011, 14:07 #61
blejd7: Lloris za to broni super i co kilka meczów puszcza szmaty
» 27 kwietnia 2011, 15:02 #60
CzerwonyBabul: Neuer do ManU !!
» 27 kwietnia 2011, 13:57 #59
polykaczdzieci: Niegdy nie pisz "ManU" bo inaczej jesteś Trollem nieszanującym naszego klubu!
kur//@ Neuer jest dobry, ale nie ma szans na transfer do nas ;/
» 27 kwietnia 2011, 14:12 #58
oldtrafford: Może się rozmyśli i przejdzie do United.Neuer to rewelacyjny bramkarz we wczorajszym meczu pokazał wielką klasę.Jeżeli nic nie wyjdzie z tego transferu to do Manchesteru powinien przejść LLoris.
» 27 kwietnia 2011, 13:51 #57
kietlan: Dokładnie ja chciał bym w bramce widzieć Hugo Lloris.
» 27 kwietnia 2011, 12:15 #56
Mati177: Oby nie kupili stekelenburga. Moim zdaniem do manchesteru pasowałby Hugo Lloris. Jest młody, ma doświadczenie i grałby kilka ładnych jeszcze lat.
» 27 kwietnia 2011, 12:04 #55
Taurus: On nie chce do Anglii bo języka musiałby się uczyć... ale u nas by się szybko za klimatyzował, a może wtedy jak Saf poklepał go po ramieniu chodziło mu o to " Zapraszamy do nas, u nas rozwiniesz się jeszccze bardziej :D"
» 27 kwietnia 2011, 12:00 #54
Bovver: ja bym wolał jednak Neuera w United
» 27 kwietnia 2011, 10:42 #53
ManUtd95: Szkoda ze nie przejdzie do united :S
Ten mecz to byl Manchester vs Neuer
» 27 kwietnia 2011, 10:31 #52
parasite: tylko nie mówcie, że każdy z was ma polsat futbol i ogląda w nim ligę rosyjską ... wielu wymienia Akinfiejew'a ,a skąd wiecie jaką on ma teraz formę ? ( chyba, że macie na myśli jego mecze z ligi europy, ale podejrzewam, że raczej posiłkowaliście się skrótami meczów, ewentualnie oglądali cska - fc porto )
» 27 kwietnia 2011, 10:05 #51
Tristan: lub posiłkowali się FMem :P
» 27 kwietnia 2011, 10:11 #50
Szewc: Nie chodzi o to jaką ma formę, tylko o jego umiejętności. Van der Saar też był kupowany z mocno średniego Fulham kiedy wszyscy myśleli, że jego kariera zbliża się do końca. Akinfiejew to świetny bramkarz i CSKA robi się dla niego już za małe. Jeśli przeszedłby do wielkiego klubu to na bank rozwinąłby się jeszcze bardziej.
» 27 kwietnia 2011, 11:16 #49
ChelseaNooby: On był kapitalny ale jest już w Bayernie a nam zostaje De Gea
» 27 kwietnia 2011, 09:46 #48
DrunkenBear: wczoraj na pasku podali, że Bayern nie jest do końca pewny...
» 27 kwietnia 2011, 10:23 #47
UNITEDFUN: W tym problem że Neuer nie chce przejść do MU. Tak mi się bynajmniej wydaje po jego wypowiedziach.
» 27 kwietnia 2011, 10:40 #46
Olo: Jaką trzeba mieć chorobę żeby nie chcieć do MU?
» 27 kwietnia 2011, 11:37 #45
Adamczik: To jest Niemiec. Im dolega wiele.
» 27 kwietnia 2011, 13:39 #44
v93: "Myślę, że za mojej kadencji w Manchesterze United był to najlepszy występ bramkarza przeciwko naszej drużynie."
Był taki jeden w niedalekiej przeszłości - Akinfiejew. Równie świetny bramkarz, nie rozumiem dlaczego sprawa z jego przeprowadzka do Manchesteru ucichła.
» 27 kwietnia 2011, 09:45 #43
Szewc: Szerze mówiąc też się trochę dziwie. Teraz tylko: De Gea, Neuer ewentualnie Stekelenburg, a przecież jeszcze jakiś czas temu Man Utd interesowała się też Llorisem, Akinfiejewem czy Mandandą, a każdy z nich to świetny bramkarz.
» 27 kwietnia 2011, 11:20 #42
meltonboy: co tu duzo mowic, dobry fachowiec. chetnie bym go zatrudnil
» 27 kwietnia 2011, 09:41 #41
Klimaa: Szkoda że najprawdopodobniej wybrał już Bayern, trzeba szukać kogoś innego. De Gea niby młodszy, ale nie chce mi się wierzyć by mógł bronić na dzień dzisiejszy tak jak Niemiec. Sztab ma twardy orzech do zgryzienia..
» 27 kwietnia 2011, 09:29 #40
Lejn: Ge Gea byłby dobry, gdyby VDS zdecydował się pobronić jeszcze przez sezon może 2 a De Gea byłby jego zminnikiem. Jednak wiem że jest to niemożliwe, VDS chce na emeryture a DG nie chce być zmiennikiem. Jednak dla United pasowałby właśnie Neuer ale cóż trudno. W takiej sytuacji pomyślałbym o Llorisie ewentualnie Akinfievie ale za małe pieniądze. Jakoś nie jestem przekonany do rosjanina.
» 27 kwietnia 2011, 09:20 #39
DjBosiL: ale De Gea nie ma doświadczenia!. nam jest potrzebny ktoś kto odrazu do 1 składu sie wbije i będzie bronił. a nie De Gea. więc. Więc i ja Ciebie nie rozumiem:)
» 27 kwietnia 2011, 09:10 #38
DARIUSZ1973: Stekelenburg jest za słaby na Man Utd. Najlepszy jest Neuer, ewentualnie do Gea i nie piszcie, że nie ma doświadczenia skoro regularnie gra w lidze hiszpańskiej i w lidze europejskiej!
» 27 kwietnia 2011, 09:19 #37
DjBosiL: za słaby? kolejny znawca który nie zna sie. on bardzo dobry jest. De Gea może mu wode na treningu nośić
» 27 kwietnia 2011, 09:30 #36
Klimaa: Masz rację że De Gea grałby najdłużej, ale gafy by popełniał, to jest nieuniknione.. Pośród wszystkich kandydatów Neuer jest najlepszy (wczoraj to pokazał) a Stekelenburg..nie wiem w Holandii nie zachwyca to co dopiero w Anglii.
» 27 kwietnia 2011, 09:32 #35
klb9k: DjBosiL , zgadzam się z Tobą w 100% , potrzebujemy bramkarza światowej klasy na zaś , a DeGea pewnie takim się stanie dopiero za pare lat :)
» 27 kwietnia 2011, 11:26 #34
jakjakub: "kolejny znawca który nie zna sie. on bardzo dobry jest"

Widzę że mistrz Yoda również jest kibicem United xD
» 27 kwietnia 2011, 14:11 #33
GGMU: ten jego wyrzut za polowe boisko , masakra..
» 27 kwietnia 2011, 08:28 #32
DjBosiL: bywa. są inni więc nie będę płakał:). tylko nie DE GEA. mam 3 kandydatów

1) Hugo Lloris ( OL)
2) Stekelenburg ( AJAX)
3) Igor Akinfiejew (MOSKWA)

3 bardzo dobrych i doświadczonych na arenach całego świata bramkarzy. :)
» 27 kwietnia 2011, 08:17 #31
mrowa97: Najbardziej by pasował Stekelenburg ;P
» 27 kwietnia 2011, 08:18 #30
matemufc: nie nie nie , zaden stekelenburg bo to gniot akinfiejev drogi a loris słąby , jak dla mnie MUSIMY walczyc o neuera !!
» 27 kwietnia 2011, 08:59 #29
DjBosiL: Gniot? buhahaha. widocznie nie oglądasz meczy z jego udziałem za Akinfiejew też by z 20 pewnie trzeba było więc na to samo wychodzi co Neuer. Lloris słaby bo co? w drużynie broni pewnie jak w reprezentacji więc jak nie masz pojęcia nie pisz;). Dziękuje
» 27 kwietnia 2011, 09:09 #28
manutdfan: śmiech na sali Hugo słaby?? to nowy Iker jest na tym samym poziomie co Neuer albo jeszcze lepszy!! jeśli ktoś twierdzi, że jest słaby to chyba nigdy nie widział jak on broni!!
» 27 kwietnia 2011, 09:26 #27
daw7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.04.2011 13:50

Według mnie najlepiej by się w United zaaklimatyzował nr 2 z twojej listy ;) To jest świetny bramkarz, bardzo utalentowany i z tego co wiem tańszy od Neuera o dobre kilka milionów ;)
» 27 kwietnia 2011, 13:50 #26
SzYnA: na prawdę prze szef z tego Neuera, ale jak nie chce grać u nas to właśnie żałuje teraz, niech sobie biega z bayernem którego pewnie w przyszłym sezonie rozgromimy ;P piękny krok do przodu Neuera :/
» 27 kwietnia 2011, 07:33 #25
klikas: ale gdzie my mamy ich rozgromic? oni prawdopodobnie w lidze mistrzow grac nie beda :D
» 27 kwietnia 2011, 08:12 #24
klikas: yaankes specjalnie dla ciebie weszlem-wszedlem :) na strone Bayernu i se poczytalem:
"Scenariusz na miare horroru może stać się dla FC Bayernu rzeczywistością. Na trzy kolejki przed zakończeniem sezonu Bawarczycy zajmują dopiero 4 miejsce tabeli, które nie daje możliwości gry w Lidze Mistrzów. FC Bayern może stracić na tym ponad 50 mln euro!"
» 27 kwietnia 2011, 13:08 #23
klikas: Neuer kiedys w wywiadzie jakims, powiedzial ze narazie musi jeszcze lige niemiecka wygrac a potem bedzie myslal o przenosinach :)
» 27 kwietnia 2011, 07:08 #22
klitschko: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.04.2011 06:57

Neuer wybral Bayern. Kazdy kto oglada lige angielska i niemiecka oraz zna sytuacjae finansowa Bayernu i Manchesteru, polityke finansowa obu tych klubow wie ze bramkarz reprezentacji Niemiec bedacy na te chwile najlepszym bramkarzem swiata obok Casillasa wybral dobrze.
» 27 kwietnia 2011, 06:57 #21
Kubek3: "najlepszym bramkarzem swiata obok Casillasa wybral dobrze"

Hehe, dobre. Póki co to jeszcze Manu może buty czyścić Edwinowi.
» 27 kwietnia 2011, 07:14 #20
jacaKONA: kto to ten casillas? ktoś z polskiej ligi? z tego co wiem, to najlepszy jest Edwin a reszta jest daleko w tyle, za horyzontem.
» 27 kwietnia 2011, 07:58 #19
klikas: a co to jest "Manu"?
» 27 kwietnia 2011, 08:24 #18
vaddiv: Manu = Manuel Neuer
» 27 kwietnia 2011, 08:31 #17
FanaticMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.04.2011 06:20

kawał dobrej roboty odwalona przez Neuera zmniejszyła rozmiary porażki :) ma chłopak talent...czemu do Bayernu chce to nie wiem. Z Bayernu przejdzie do Realu i będzie mówił to samo co Edwin kiedyś powiedział... " Żałuję tylko jednego - że trafiłem do United tak późno bo z ofert MU i Fulham wybrałem Fulham" :)
» 27 kwietnia 2011, 06:19 #16
ptbandrzej: wszystko cacy jaja na tacy i pan kracy mowcie co chcecie ale niemca jeszcze nie bylo w united i bylo dobrze. dziekuje dobranoc
» 27 kwietnia 2011, 02:48 #15
prot: Nic nie jest tym czym się wydaje. Neuer pomimo swoich gabarytów okazuje się być piekielnie wrażliwym człowiekiem. To bardzo mnie z kolei zastanawia w kontekście jego wyboru.

Sam Sir Alex uważa go za klasowego bramkarza nie od dziś. Gdyby zgłosił chęć gry w United, transfer byłby pewny. Dlaczego zatem wybiera klub znienawidzony wręcz przez kibiców Schalke? Pewnym jest, że nie dla pieniędzy - to nie ten typ człowieka. Czy jest w stanie jeszcze bardziej rozwinąć się w Bayernie? - nie sądzę, on tam tylko zmieni trykot - boiska i zawodnicy pozostaną ci sami - zatem to też nie mógłbyć powód. Jeśli ma rodzinę, to co za różnica czy przeniesie się w inne miejsce Niemiec czy na Wyspy? - żadna, przeprowadzka to przeprowadzka.

Co skłoniło go zatem do wyboru Bayern'u? Z każdego punktu widzenia jest to niepoważny wybór - gdzie logika? Logika zawodzi najczęściej gdy w gre wchodzą emocje - może obawa? Schalke to typ Challengera, Bayern raczej również a United to drużyna nieustannie na TOP'ie. Tutaj trzeba mieć żelazną psychikę - może to było powodem.

De Gea też niech lepiej nie opowiada, że nigdzie się nie wybiera bo coś tam - perspektywa gry dla United z pewnością jest dla niego zbyt przytłaczająca w jego wieku. Tego może obawiać się Sir Alex i raczej nie zaryzykuje jego 2-3 letniej aklimatyzacji.

Dziś Neuer przypomniał mi bramkarza reprezentacji Niemiec z meczu z Japonią w moim uwielbianym Kapitanie Jastrzębiu - Tsubasa z Kodziro dwoili się i troili ale pokonać go długo nie mogli. Dziś miałem deja vu - Neuer do orderu.
» 27 kwietnia 2011, 01:30 #14
Innowierca: prot- zgadzam się co do Gea`i (??). Młody chłopak, 20-letni mózg takiej presji (o ciężarze, której żaden z nas nie ma bladego pojęcia, możemy się tylko domyślać) może nie udźwignąć. Jeśli zaś chodzi o Neuer`a, tu bym się sprzeczał - gość ma 25 lat, parę ładnych sezonów w najwyższej klasie rozgrywkowej za sobą, sezon (niemal pełny, jak mamy nadzieję i niemal pewność, po dzisiejszym meczu) w LM, 1-wsze skrzypce w bramce reprezentacyjnej (trzeba przyznać - na rzecz "nie ogórka" Adlera). Taki koleś nie może mieć "psychy" (z całym szacunkiem) M. Cabaja. To co on wyprawiał, to przechodziło momentami pojęcie! Jak mniemam (i wierzę), my, zwykli kibice nie mamy pojęcia, jak wygląda PRAWDZIWA sytuacja transferowa, na tym światowym poziomie, bo nie oszukujmy się, ale to co pisze PS, The Sun, Guardian, Marca, Bild, itp., to są tylko spekulacje. Prawdziwe rozmowy są toczone, bez dokładnej wiedzy powyższych gazet, a co za tym idzie , naszej. Osobiście, po tym co obejrzałem na Arena auf Schalke, jestem pewny, że chce tego Niemca (też ich nie lubię, jak większość z Was) w bluzie MU z nr. 1.
» 27 kwietnia 2011, 02:07 #13
Innowierca: prot - swoją drogą gratuluję loginu- świetny film, w mojej 1-wszej dziesiątce, świetny bohater
» 27 kwietnia 2011, 02:14 #12
Szewc: Zapomniałeś jeszcze o strachu przed przeprowadzką za granicę, barierze językowej itp. Nie wiemy czy Neuer mówi po angielsku, a jeśli wybierze Bayern to nie musi się niczego uczyć. Dzieci idą do niemieckojęzycznej szkoły (o ile ma dzieci) itp. Ten aspekt też jest ważny bo już wielu dobrych zawodników mocno się spalało i nie pokazywało pełni umiejętności przez problemy z aklimatyzacją w nowym kraju.
» 27 kwietnia 2011, 11:27 #11
Lukixp: jednak bayern to wielki wrog schalke, wiec woleliby sprzedac go nam, niz wzmacniac rywala... mam taka nadzieje ;p
» 27 kwietnia 2011, 01:29 #10
grobla95: Aż mnie szlak trafiał przed telewizorem jak widziałem co on w tej bramce wyprawia ! szkoda ,że wybrał bayern... :/
» 27 kwietnia 2011, 01:19 #9
michalk86: Dzisiaj Neuer pokazal klase swiatowa, genialnie bronil, bardzo dobrze gral na przedpolu i kapitalnie wyrzuca pilke rozpoczynajac akcje. Jesli nie da nam sie go sciagnac to bedzie wielka strata.
» 27 kwietnia 2011, 00:42 #8
18Lukasz78: Stekelebnurg,a on w Bayernie będzie co najwyżej mistrzem Niemiec :)
» 27 kwietnia 2011, 00:37 #7
Elventar: stekelenburg albo de gea inni golkipery to takie kuszczaki lub andresy ;p
» 27 kwietnia 2011, 00:33 #6
Jack1987: De Gea jest bardziej przereklamowany niż coca cola.. A Neuer to klasa
» 27 kwietnia 2011, 01:24 #5
witek: Stekelenburg to do pięt nie dorasta temu mistrzowi. Na prawdę wielki szacunek dla Neuera za to co zrobił. Poza tym fajny i sympatyczny gość z niego. Idealny następca Van Der Sara jak dla mnie, a jego przejście do Bayernu na tym etapie kariery może być jego największym błędem w karierze.
» 27 kwietnia 2011, 00:29 #4
matemufc: zgadza sie , w dodatku niesamowicie jak dla mnie pasuje do United
» 27 kwietnia 2011, 09:01 #3
Adamczik: W życiu nie sprzedałbym najlepszego piłkarza do zespołu z tej samej ligi. Zwłaszcza, że MU też wyłożyłby za Neuera dobre pieniądze.
» 27 kwietnia 2011, 00:29 #2
DAMINOS: kurcze ; / szkoda ze nie do nas. może Stekelenburg trafi ; d zobaczymy.
» 27 kwietnia 2011, 00:26 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.