Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Rozpoczęto negocjacje w sprawie Patricio

» 25 kwietnia 2011, 19:13 - Autor: Tomasson - źródło: manutd.com
Jak donosi oficjalny serwis Manchesteru United, powołując się na dziennik The Mirror, wicemistrzowie Anglii i Sporting Lizbona rozpoczęli negocjacje dotyczące transferu wycenianego na 10 milionów funtów Rui Patricio.
Rozpoczęto negocjacje w sprawie Patricio
» Rui Patricio coraz bliżej Old Trafford?
Sir Alex Ferguson rozgląda się za następcą Edwina Van der Sara, który nie uległ namowom Szkota i po zakończeniu obecnego sezonu zawiesi buty na kołku.

Manuel Neuer odrzucił ponoć ofertę klubu z Old Trafford i wybrał Bayern Monachium. Z kolei David De Gea wyznał, że nie zamierza opuszczać Hiszpanii, nawet jeżeli Czerwone Diabły zaproponują za niego 18 milionów funtów. Niemal pewnym jest też, że drużyny wicemistrza Anglii nie zasili Pepe Reina, gdyż Liverpool nie zamierza sprzedawać swojego golkipera największemu rywalowi.

W związku z tym oczy Sir Alexa Fergusona są teraz zwrócone w stronę portugalskiego bramkarza Sportingu Rui Patricio. Skauci Manchesteru United obserwowali 24-latka już w 2009 roku.

Negocjacje pomiędzy klubami trwają. Przedstawiciele z Old Trafford nie zamierzają jednak wyłożyć za reprezentanta Portugalii więcej niż 6 milionów funtów.

Cena ta nie satysfakcjonuje strony z Półwyspu Iberyjskiego. Włodarze Sportingu zdają sobie jednak sprawę, że znalezienie następcy Edwina Van der Sara jest dla Manchesteru United koniecznością i mają nadzieję, że pod presją czasu Czerwone Diabły zgodzą się na proponowaną przez nich cenę.


TAGI


« Poprzedni news
Ancelotti: Wszystko się może zdarzyć
Następny news »
Desailly: United faworytem

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (71)


adrianek1818: jest tyle roznych bramkarzy. W tym momemcie nie mam pojecia, ktorego SAF kupi. Pozostaje mi jedynie czekac
» 27 kwietnia 2011, 06:51 #66
slowak: jeny wymysla glupoty ;/
» 26 kwietnia 2011, 20:10 #65
AgEnT: Ja bym się nie zdziwił jakby z tych bramkarskich zakupów wyszły nici i Tomek założyłby bluze z Number 1
» 26 kwietnia 2011, 15:32 #64
ikermikipawel: Lepiej żeby chociaż on do nas przyszedł,niż nikt.
» 26 kwietnia 2011, 12:21 #63
paul1011: Ciekawy jestem kogo sprowadzi. Neuer raczej nie- Bayern, Stekelenburg- nie zamierza się przenosić. To kto? Kuszczaka nie da na pierwszy skład.
» 26 kwietnia 2011, 11:58 #62
Bovver: nie widziałem gościa w akcji ale tak jak pisze w artykule pod presją czasu United wyłozy na pewno 10 kawałków
» 26 kwietnia 2011, 10:13 #61
jab0l: Ciekawe jak to sie potoczy, bo ten koleś to porazka
» 26 kwietnia 2011, 10:13 #60
ikermikipawel: A skąd wiesz może dobrze broni?
» 26 kwietnia 2011, 12:08 #59
tyranus: Ja i tak powiem że SAF nas bardzoooo zaskoczy. To że nie piszą narazie nic o Llorisie czy Akinfiejevie (sorry nie wiem jak to się dokładnie pisze) to nie znaczy że Alex ich nie obserwuje. Wszystko się może jeszcze zdarzyć.
» 26 kwietnia 2011, 09:38 #58
devilman92: dokaldnie jak tutaj jeden fan pisze, ze Aknifeev to bylby dobry punkt, zgadzam sie,, konkretny bramkarz jak na swoj mlody wiek, doswiadczony wiec mysle ze tez by sie przydał
» 26 kwietnia 2011, 08:08 #57
wrobel1992: Od początku o nim pisałem, ale jeszcze jest Lloris ewentualnie... ;D
» 26 kwietnia 2011, 08:34 #56
devilman92: Rui Patricio to dobry bramkarz,a młody, wiec mozed nabrac jeszcze doswiadczenia, chetnie bym go widzial w MU, a co do ineego to Lloris lub Reina bo i takie plotki byly, ale to raczej nie mozliwe
» 26 kwietnia 2011, 08:06 #55
oldtrafford: Plotka mam nadzieję, że na Old Trafford powędruje Stekelenburg lub LLoris.
» 26 kwietnia 2011, 07:58 #54
Nefrit: A mi się marze że kupimy jakiegoś bramkarza ale numerem jeden będzie Lindegaard :)
» 26 kwietnia 2011, 06:08 #53
grobla95: A co w końcu z Llorisem !? Czemu nic sie już o nim nie mówi ?
» 26 kwietnia 2011, 01:36 #52
18Lukasz78: Ehh,nie marzy mi się on w trykocie United.
» 26 kwietnia 2011, 01:01 #51
Adamczik: Zawsze byłem zwolennikiem transferu Akinfeeva. Sądzę, że ten człowiek jest odpowiedni do United. Ale po tym, co Lloris pokazał w meczu z Realem Madryt w 1/8 LM rok temu, w tym tylko jednym meczu, nie miałbym nic, aby SAF kupił Hugo, który pewnie jest pewniakiem wszystkich "kibicek" United:)
» 26 kwietnia 2011, 00:56 #50
RioGrande: Swego czasu tego chłopaka określano mianem jednego z największych talentów w Europie, jednak czas pokazał, że nigdy nie zdołał przeskoczyć poziomu ligi portugalskiej. Liga Sagres jest silna, ale to jednak nie poziom Premier League. Jestem absolutnie przeciwny temu transferowi, podobnie jak nie podoba mi się de Gea. Po odejściu van der Sara sir Alex będzie miał nie lada kłopot, bowiem niewielu jest bramkarzy godnych reprezentowania barw Czerwonych Diabłów, których wyciągnięcie będzie możliwe, nawet za wygórowaną ceną. Z pewnością nie należy do nich jednak Patricio. De Gea z kolei kiepsko gra na przedpolu, a i nogami nie najlepiej. Wobec takiego obrotu spraw wydaje mi się, że Lloris, choć chimeryczny, byłby najlepszym rozwiązaniem. Ewentualnie można rozpatrzyć opcję holenderską, Stekelenbuurgto także fachowiec wysokiej klasy.
» 25 kwietnia 2011, 23:43 #49
IceBox: Maarten Stekelenburg albo De Gea
» 25 kwietnia 2011, 23:41 #48
grobla95: Albo Kahn !
» 26 kwietnia 2011, 01:32 #47
Taurus: Jaki ten Neuer to pajac... trzeba go jutro ukarać to się może chłopak do nas przekona.
A co do tego bramkarza to jakaś kpina... to jest bramkarz typu Lindegaard / Amos ?
Jest kilka jednak Neuer zostaje to mamy do wyboru Stekelenburga lub Adlera jednak stawiałbym na tego pierwszego mimo że ten drugi kibicuje Man Utd
» 25 kwietnia 2011, 23:34 #46
cris342: Rene Adler to bramkarz mlody na poziomie Neuera i to on mial strzec bramki reprezentacji Niemiec na mundialu gdyby nie kontuzja...
» 25 kwietnia 2011, 23:26 #45
Klimaa: Jestem trochę zszokowany tą informacją, szczególnie że jest to oficjalne info. Po prostu stawiając Patricio z VDS Portugalczyk wypada bardzo blado. Jednak nie chce negować tego wyboru, sztab szkoleniowy zna się bardziej na swoim fachu i może rzeczywiście ten bramkarz to prawdziwy talent który wybuchnie przy fachowcach na OT, tym bardziej że bramkarz wraz z wiekiem jest coraz lepszy. Do tego dochodzi młody wiek. Wierzę w Fergusona i jego wybór!
» 25 kwietnia 2011, 22:53 #44
karolpecio: Co z Akinfeevem ?? Przeciez on jest duzo lepszy od wszystkich wymienionych, co sie stalo ze nawet o nim nie pisza?? Wyjasni mi ktos??
» 25 kwietnia 2011, 22:35 #43
Zywo08: Dobre pytanie Igor to klasowy bramkarz :)
» 25 kwietnia 2011, 22:54 #42
grobla95: No ja bym niepowidział ,że jest lepszy...
» 26 kwietnia 2011, 01:33 #41
Czarny95: Gazeta coś sobie napisała a wy już płaczecie że wolicie Neuera albo de Geę. Może poczekacie aż pojawi się PRAWDZIWY transfer, zamiast przejmować się spekulacjami prasy.
» 25 kwietnia 2011, 21:54 #40
klikas: nie rozumiem czemu wszyscy krzycza o Neuerze, a Adler calkiem zapomniany. przed RPA to wlasnie Adler byl nr.1 w niemieckiej bramce i tylko przez kontuzje wylecial ze skladu :)
» 25 kwietnia 2011, 22:05 #39
prot: 1. Pewne jest, że Sir Alex nie będzie eksperymentować z bramkarzem. VDS może zastąpić tylko godny tego miana bramkarz.

2. Oznacza to, że na pewno w lato pojawi się w Manchesterze ktoś z WIELKIM nazwiskiem.

3. Jeśli odmawiają największe(duże) gwiazdy swoich zespołów jak De Gea czy Neuer oznacza to, że możemy spodziewać się dużego trasferu prawie z kapelusza na zasadzie podjęcia decyzji w ciągu 5 minut - telefon -> "przechodzisz czy nie? - bo nie ma czasu".

4. Jeśli nie zgodzi się Maarten Stekelenburg to transfer bramkarza będzie 2x większą niespodzianką - wydarzeniem, niż przejście Torresa do Chelsea.

5. Sir Alex nie usiądzie spokojnie na krześle dopóki nie obstawi bramki w lato. Ale sądzę, że będzie dobrze - jak United wygra LM, to odmówić Sir Alexowi będzie jak strzelić sobie w głowę albo stopę - dla piłkarza wszystko jedno.
» 25 kwietnia 2011, 21:16 #38
skoda037: podobają mi się Twoje wpisy i prawie w większości z nich mam bardzo, bardzo podobne zdanie.
widać, że jesteś nie tylko kibicem z sercem oddanym dla United, ale rownież z kibicem który mózg zachował w odpowiednim miejscu
» 25 kwietnia 2011, 22:02 #37
prot: Jak to mówią - swój pozna swego.
» 25 kwietnia 2011, 23:34 #36
Szmon: Ze Sportingu Lizbona jest Cristiano Ronaldo i Nani ;]
Więc nie mówcie nic bo Ferguson jest dużo mądrzejszy niż wy i wie co robi.

Pozdrawiam:)
» 25 kwietnia 2011, 21:01 #35
grobla95: Skrzydłowy to skrzydłowy... Bramkarz to bramkarz...
» 26 kwietnia 2011, 01:34 #34
gorzky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.04.2011 20:49

Ciężko będzie zastąpić Edwina, a już na pewno nie poprzez takie wynalazki jak Patricio. Co prawda, nigdy go nie widziałem, ale on nie ma doświadczenia aby grać w tak trudnej lidze jak angielska. Już wolę Stekelengburga (mimo że nie uważam go za jakiegoś wybitnego bramkarza, jest co najwyżej solidny). Szkoda że taki Given jest zawodnikiem rywala zza miedzy bo to bardzo dobry fachowiec, jednak ze względu na przynależność klubową i prawie roczną przerwę w grze jest spalony. Osobiście chciałbym Howarda, chłop wyrobił się w Evertonie, zresztą zawsze podobała mi się jego gra, lecz poprzez fatalną interwencję w meczu z Porto musiał opuścić klub. Szkoda że Neuer nie zamierza ruszać się z Niemczech bo patrząc na rynek to jedyny dostępny i godny zaufania bramkarz. Mam tylko nadzieję że Fergie kogoś znajdzie i nie będzie sytuacji, w bramce będzie musiał stać Lindegaard, bo jednak to niedoświadczony bramkarz, a szkoda by było stracić pkt-y przez to że musi się ograć.
» 25 kwietnia 2011, 20:47 #33
Tennant: Nie jest zły.. Ale wolę Llorisa :)
Glory Glory MU
» 25 kwietnia 2011, 20:45 #32
Marcindst13: kurde lorisa !!
» 25 kwietnia 2011, 20:35 #31
iamarctic: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.04.2011 20:33

Panie i Panowie - najwyraźniej nie można do końca wierzyć we wszystkie newsy zamieszczane na DP.pl. Owszem, taki artykuł pojawił się na oficjalnej stronie United, ale w dziale "What The PAPERS Say", który jest tylko i wyłącznie zbiorem wszelkich treści umieszczanych w gazetach odnoszących się do MU. Zresztą dokładnie w tym samym artykule jest informacja, jakoby Adam miałby już na pewno przejść do Liverpoolu, a czy ktoś z Was słyszał o czymś takim? Ta informacja to zwykła spekulacja The Mirror, nie ma co z tego robić wielkiego halo...
» 25 kwietnia 2011, 20:30 #30
LolekPRO: Mam nadzieje ;)
» 25 kwietnia 2011, 20:36 #29
mrowaacmg: KUSZCZAK!
» 25 kwietnia 2011, 20:29 #28
RedDevill: Jak zawsze Ferguson wyszedł przeciwko plotkom i kupił kogoś nieznanego ze Sportingu...
Myślę, że wie co robi :)
» 25 kwietnia 2011, 20:23 #27
leito276: Hugo Lloris!
» 25 kwietnia 2011, 20:17 #26
LolekPRO: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.04.2011 20:17

www .youtube. com/watch?v=Lt_umV5xnPc&feature=related

To ma być nasz numer 1 pffff...
» 25 kwietnia 2011, 20:16 #25
Mati865: zdarza sie... ale wolałbym de gee
» 25 kwietnia 2011, 20:23 #24
LolekPRO: Zdarza się też tak pomyślałem, ale przecież Tomkowi z Kolumią też tak sie zdarzyło i co Kuszczak puszczak itp...Nie pamietam żeby u nas Tomkowi taki błąd sie przytrafił, moim zdaniem lepszy jest Tomek.
» 25 kwietnia 2011, 20:35 #23
klikas: okulary zapomniane byly na ten mecz akurat :D
» 25 kwietnia 2011, 20:42 #22
przemekk28: Kur*a mać !! Ponosi mnie, kogo on chce kupić ?? Już lepiej tego De Geę... Jakiś nie wiadomo skąd piłkarz..
» 25 kwietnia 2011, 20:13 #21
Robsio3: Co wy możecie wiedzieć, czemu chcecie tylko znane nazwiska. Rui Patrico to bardzo solidny bramkarz w objęciu SAF może rozwinąć się i być bardzo dobrym zawodnikiem. Tak samo mówiliście i byliście zdegustowani transferem Chicharito, nie oceniajcie go bo jeśli MU obserwowała go od 2009 roku to ten chłopak musi coś prezentować, peac!
» 25 kwietnia 2011, 20:08 #20
DahDah: dokładnie , zgadzam się z Tobą w 100%!
» 25 kwietnia 2011, 20:16 #19
mervel: wiele lat Ferguson mylił się co do bramkarzy... oby nie było teraz podobnie
» 25 kwietnia 2011, 20:57 #18
YezYezYo1993: To ma być ktoś, kto godnie zastąpi Edwina. Nie sądzę, żeby Patricio był taką osobą. Szczerze- uważam, że Tomek jest od niego dużo lepszy i zasługuje na miano pierwszego bramkarza United. Tyle w temacie.
» 25 kwietnia 2011, 20:06 #17
LolekPRO: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.04.2011 20:04

Facepalm.
» 25 kwietnia 2011, 20:04 #16
grobla95: Twoja wypowiedź dużo wnoisła !
» 26 kwietnia 2011, 01:35 #15
czerwonydevil: Może to ma być jakiś nr. 3? Choć to bezsens, to trzeba szukać jakiejś iskierki nadziei...

Dlaczego Ferguson popełnia znów ten sam błąd?
» 25 kwietnia 2011, 20:03 #14
przemekol12: Smuci mnie to, że tą informację podaję oficjalna strona MU.
» 25 kwietnia 2011, 19:55 #13
madd: Jak tak ma wyglądać sprawa to trzeba stwierdzić, że Kuszczak już lepiej się nadaje.
» 25 kwietnia 2011, 19:54 #12
majew: Bez jaj prosze was on jest słabiutki nie raz oglądam sporting i widze jak on broni;/ Kazdy portugalski bramkarz jest słaby i najwiekszym utrapieniem reprezentacji Portugalii jest bramkarz. Po 2 piszecie cały czas o Llorisie? Ludzie widzieliscie kiedys jak on broni? Owszem jest rozciągniety i wgl ale ma kłopoty przy dośrodkowaniach czesto mija sie z piłką uwierzcie mi na słowo albo obejrzscie sobie lige Francuską.
» 25 kwietnia 2011, 19:46 #11
GGMU: i napastincy :)
tam ino Cris by mogl grać.a tak to same '' drewniaki''
» 26 kwietnia 2011, 12:55 #10
cejotinho: Juz wole zeby Tomek bronił niż ten cały patricio
» 25 kwietnia 2011, 19:46 #9
DominFan: Lepszy byłby Stekelenburg lub Loris
» 25 kwietnia 2011, 19:42 #8
michalk86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.04.2011 19:41

Troche jestem zawiedziony, balon byl nadmuchany bardzo mocno, pojawialy sie nazwiska De Gea, Stekelenburg, Neuer itp. a okaze sie, ze sciagniemy przecietnego bramkarza ze slabej ligi.
Szykuje sie znowu posucha w bramce na wiele lat. Tak jak po odejsciu Schmeichela, teraz po VDS bedziemy dluuuugo czekac na kogos klasowego.

Szkoda, ze SAF robi ponownie ten sam blad i nie probuje za wszelka cene sciagnac kogos klasowego, nawet kosztem sporej sumy $.
» 25 kwietnia 2011, 19:40 #7
JabolMU: liga portugalska jest słaba?? liga europejska tego chyba nie pokazuje tego3/4 zespoły w ćwierćfinale. i dwa nazwiska C.Ronaldo Luis Nani. Ale z resztą się zgadzam Lloris albo stekelenburg to chyba najlepsze nazwiska które pozostały. Albo niech postawi na tomka lub lindegaarda
» 25 kwietnia 2011, 21:43 #6
michalk86: sprostowujac, chodzilo mi o przecietnego bramkarza ze slabego zespolu :P
» 26 kwietnia 2011, 02:18 #5
AFCAMUFC: a nie lepszy stekelenburg?
» 25 kwietnia 2011, 19:32 #4
Cielii: 10 mln za niego ?:O jajca wielkanocne... Bufona dawac i po sprawie ;D
» 25 kwietnia 2011, 19:29 #3
GGMU: Buffon? nie. Stekelemburg ? tak.
» 25 kwietnia 2011, 19:40 #2
Miczko15: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.04.2011 19:23

I to ma być nr.1? Stekelemburg lepszy od niego o jakieś dwie 'klasy'.

edit;
po co Fergiemu kolejny Lindegaard?
» 25 kwietnia 2011, 19:23 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.