Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ancelotti: Ewidentny rzut karny

» 7 kwietnia 2011, 12:06 - Autor: matheo - źródło: goal.com
Menadżer Chelsea Carlo Ancelotti nie mógł się pogodzić z decyzją sędziego, który w środowym meczu Ligi Mistrzów z Manchesterem United nie przyznał jego drużynie rzutu karnego.
Ancelotti: Ewidentny rzut karny
» Carlo Ancelotti wierzy, że z Old Trafford jego drużyna wywiezie korzystny rezultat
Kontrowersje wzbudziła sytuacja w doliczonym czasie gry, kiedy w polu karnym upadł Ramires. Arbiter nie dopatrzył się przewinienia Patrice’a Evry i nie zdecydował się wskazać na jedenasty metr.

– Rzut karny był ewidentny. Powiedziałem sędziemu, że powinien wskazać na jedenastkę – mówił po spotkaniu Carlo Ancelotti w rozmowie z reporterem Sky Sports News.

– Nasz występ w tym spotkaniu nie był zły. Momentami to my byliśmy stroną przeważającą.

– Rewanż na Old Trafford nie będzie łatwy, ale w ubiegłym roku też musieliśmy tam wygrać, aby zdobyć tytuł i tego dokonaliśmy – dodał Ancelotti.


TAGI


« Poprzedni news
Kuszczak: Latem odejdę z United
Następny news »
Van der Sar: Musiałem dać z siebie 105%

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (110)


m4ci3k: Faul był przed polem karnym...
» 9 kwietnia 2011, 14:29 #104
ironia: karny był ewidentny. I dobrze że im sędzia nie podyktował, jak oni dostali karnego z kapelusza to siedzieli cicho, więc sprawiedliwosci stała się zadość. A torres jaki nurek masakra o.o. united till I die.
» 9 kwietnia 2011, 10:19 #103
zborek07: Upieklo nam sie i tyle .co tu duzo gadac.ale anwet gdyby bylo 1-1 to i tak chelsea musi gonic wynik an old trafford wiec w czym problem?
» 9 kwietnia 2011, 22:45 #102
AGa18: Sami sobie winni, Torres próbował kilkakrotnie wymusić karnego, sędzia to widział, więc potem myślał że Hiszpan kolejny raz symuluje..
Nie potrafili wygrać zgodnie z regułami to kombinowali, teraz przynajmniej wiedzą co to za uczucie...

Wygrana cieszy podwójnie bo klub z wyższej półki no i do tego na wyjeździe... Jutro mecz z Fulham więc trzeba wyjść równie pewnie jak z Chelsea no i oczywiście nie widzę innego wyniku jak wygrana.. !
» 8 kwietnia 2011, 10:06 #101
MANUTDAIG: ale jest jedna rzecz ,wszyscy trąbią o tym karnym piłkarze , trenerzy w studiu na polsacie ale panowie oglądaliscie powtórki , faul ma miejsce przed linią pola karnego , więc o co chodzi czy tak ciężko to zobaczyć czy może nie chce im sie .
» 8 kwietnia 2011, 06:09 #100
Tennant: haha a to że Torres nurkował 2 razy to nikogo nie obchodzi?
Glory Glory MU
» 7 kwietnia 2011, 22:48 #99
piaskun223: "Menadżer Chelsea Carlo Ancelotti nie mógł się pogodzić z decyzją sędziego"- My nie mogliśmy się pogodzić z decyzjami, aż 9 lat.. Manchester pokazał klasę po raz kolejny i dlatego jestem dumny z mojej ukochanej drużyny.
» 7 kwietnia 2011, 22:18 #98
MaziUnited: Faul był i to ewidentny,wątpliwości można mieć tylko czy było już to w polu karnym czy nie,ale Ramires tak padał że jakby sędzia gwiznął faul to nie miał by wyjścia i musiał wskazać na wapno.LIczy się zwycięstwo,a teraz oni się tak czują jak my po meczu ligowym,gdzie sędzia wyrażnie im sprzyjał dyktując karnego z kapelusza na Żirkowie,bo skoro gwiznął za podstawienie nogi w tamtym meczu to na początku spotkania też mógł gwiznąć karnego dla nas jak Terry blokował strzał ręką wyrażnie robiąc ruch do piłki.Dobry mecz i sędzia tez się dostosował poziomem pozwalał grać,ale to chyba tylko dlatego że spotkały się dwa angielskie zespoły.GLORY UNITED !!
» 7 kwietnia 2011, 20:55 #97
grzeho16: jaaaa ancelotti bedzie beczeć bo karnego nie dostał.... trudno sie mowi , to jest pilka . a po za tym im juz sedzia pomógł: w tym ligowym spotkaniu , to niech teraz nam pomoze. ja bym postawił 50% że karny powinien byc i 50% że nie powinien
» 7 kwietnia 2011, 20:33 #96
Nani27: Gadaj se gadaj Ancelotti, wy w lidze karniaka mieliście , którego być nie powinno, a wy smerfy ciągle nas faulowaliście i sędzia nic, ciągle ktoś z MU leżał na ziemi, rafael kontuzja , wiec Ancelotti lepiej już nic nie mów..
» 7 kwietnia 2011, 19:42 #95
bober89: akurat Rafael to słaby przykład. dał się okiwać Drogbie i próbując go zatrzymać wstawił nogę przez co został kopnięty - stąd kontuzja.
» 7 kwietnia 2011, 20:01 #94
ytr654ytr: Co prawda to prawda, jedenastka powinna być...
» 7 kwietnia 2011, 18:54 #93
Karioczek: Ancelotti się wściekł :)
» 7 kwietnia 2011, 18:22 #92
Gocha: Jeśli karne przyznaje się po faulu przed polem karnym to się zgodzić mogę.. Ale szczerze, to co ma innego mówić? Prawdę, czyli, że faul był przed polem karnym? Niech gada, tyle mu zostało po tym meczu....
» 7 kwietnia 2011, 17:47 #91
maradona: Powinien być rzut karny, ale Chelsea też w lidze miało rzut karny który sędzia uznał,a tam nie było żadnego faulu i zatem karnego.Bravo Manchester United!!
» 7 kwietnia 2011, 17:38 #90
Szmon: W Ligowym starciu sędziea podyktował im rzut karn, któego być nie powinno ;]
» 7 kwietnia 2011, 16:49 #89
Wuj3k: Jak zawsze Smerfy przegrały przez sędziego... Gdy wygrają, jest to zwycięstwo zasłużone, ale gdy sędzia popełni 1 błąd na niekorzyść niebieskich, już jest to jego wina. A tego, że przez 90 minut nie potrafili u siebie strzelić gola to już nikt nie widzi... I teraz czekam na zawieszenie Ancelottiego za krytykę sędziego, minimum 3 mecze na trybunach + $ do wpłacenia. Jeżeli nie dostanie kary to będzie wiadomo jaką FA jest organizacją...
» 7 kwietnia 2011, 16:49 #88
Devan93: jezeli juz to uefa moze taka kare na niego nalozyc bo byl to mecz ligi mistrzow, nie PL ;/
» 7 kwietnia 2011, 17:16 #87
Wuj3k: A gdzie napisałem, że FA ma nałożyć?
» 7 kwietnia 2011, 17:33 #86
marwal37: Karny był, lecz równie dobrze Ramires mógł nie grać już w drugiej połowie. Ogólnie, bilans błędów sędziowskich między Chelsea a Man Utd wychodzi na 0, bo przyznam, że w ligowym meczu karny na Zhirkovie był bardzo wątpliwy. Ale to baardzo. Szkoda tylko, że Chelsea zawsze "obrywa" w Lidze Mistrzów ;-)
» 7 kwietnia 2011, 16:30 #85
jacaKONA: nie, nie wychodzi na zero. brakuje jeszcze duuużo. karne, gole ze spalonego, rzuty wolne, kartki, o nie, bilans nie wychodzi na zero.
» 7 kwietnia 2011, 16:44 #84
marwal37: Mówię o tym sezonie ;-) W tym sezonie tylko tego karnego na Zhirkovie nie było. A jeśli chodzi o zeszły, to może gol Drogby był ze spalonego, ale bramka Machedy również była wątpliwa...
» 7 kwietnia 2011, 17:02 #83
kubik14: Dodajmy że Luiz powinien wylecieć z boiska z ostatnim meczu...
» 7 kwietnia 2011, 17:19 #82
dziku129: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.04.2011 17:22

Przypominam że, również David Luiz powinien wypaść (2 razy) w poprzednim meczu i dodam że pierw na faul na Hernandez'ie (który był przed zdobytą bramką przez Luiz'a) oraz w późniejszej fazie meczu za ataku bez piłki na Rooney'a, więc czy aby na pewno bilnas jest na 0?
» 7 kwietnia 2011, 17:21 #81
Gocha: Za to United obrywa zawsze z Chelsea na SB, więc... W tym sezonie jak do tej pory bilans wyrównany, zgadzam się! Pozdrawiam.
» 7 kwietnia 2011, 17:46 #80
sl4v: Kiedy go pytali o rzut karny w meczu ligowym to 'milczał'. Teraz już nie zachował takiego spokoju... Ech, nam pozostaje tylko to ignorować i pożegnać się z Chelsea za tydzień, kiedy bedziemy 'odchodzić' do półfinału ;)
» 7 kwietnia 2011, 16:23 #79
mila2406: Nie było karnego! Zawiesić Cecha i Ancelottiego za krytykę sędziego! SAF już siedziałby na trybunach za takie słowa...
» 7 kwietnia 2011, 15:49 #78
SzYnA: no własnie Carlo jak dokonaliście?? po mega spalonym o którym nie powiedziałeś sędziemu nie? a o Luizie i o nurku żirkowie powiedziałeś sędziemu ??
» 7 kwietnia 2011, 15:40 #77
chelsealivePL: Tak, o Luizie Carlo mówił przy okazji poprzedniego spotkania. Zgodził się, że powinien dostać czerwoną kartkę. Nie owija w bawełnę. Nie płacze w rękaw jak Ferguson. Nie rozdziera szat. Ma klasę - przyznaje to, choć nie jestem przekonany co do tego, czy powinien dalej prowadzić CFC
» 7 kwietnia 2011, 16:17 #76
SzYnA: no a ty masz watpliwosci do carlo a sam wspomniales tylko o luzie heh ...
» 7 kwietnia 2011, 17:18 #75
kris9: Jak najbardziej karny był ewidentny i tym bardziej mnie cieszy, że nie został podyktowany, należało się Wam za te wszystkie druki sędziów w poprzednich spotkaniach przeciwko Nam.
» 7 kwietnia 2011, 15:38 #74
SYSTEM: Nóż w kieszeni mi się otwiera jak to czytam!

1) Kilkumetrowy spalony zadecydował o Mistrzostwie dla nich a to my powinniśmy obecnie być Mistrzami i jakoś wtedy o tym nie gadał

img43.imageshack.us/img43/2540/drogbaoffside.jpg

2) Ostatni mecz ligowy z nami Davil Luis czy jak mu tam czerwona kartka której nie dostał zresztą, karny dla nas którego nie było zresztą po rękach Terrego.

3) Mecz ze Stoke czerowna kartka Essien

imgnook.com/y3mo.gif

Której zresztą nie było.

4) Wczorajszy mecz LM - Czerwona kartka dla Ramiresa czy jak mu tam i żółta dla Essiena po brzydkich faulach na Rooneyu których to kartek zresztą nie było. Wiec Ramiresa nawet nie powino być w 2 połowie na boisku co za tym idzie równocześnie to my możemy czuć się pokrzywdzeni przez sędziego kwestia tylko jest taka że wygraliśmy bo graliśmy lepiej i przymykamy oko na błędy sędziowskie. PS Torres żółta za nurkowanie też tej kartki nie było a powinna być!

Reasumując Ancelotti jest Głupkiem jak uważa że sędziowie go tak krzywdzą bo bardziej korzystającej drużyny na błędach sędziowskich w Premiership nie ma! To co wymieniłem to tylko kropla w morzu choć Mistrzostwa za poprzedni sezon wogóle nie powinni mieć.
» 7 kwietnia 2011, 15:35 #73
cypek: Torres otrzymał żółtą kartkę.
» 7 kwietnia 2011, 15:39 #72
AgEnT: No i prawidłowo że dostał kartke.
Gdy zeszedł Drogba z boiska byłem spokojniejszy, ponieważ Drogba mógł jeszcze coś strzelić, a Torres to wiadomo nic nie strzela w tym sezonie. Dla mnie jeden z najbardziej nieudanych transferów ostatnich lat.
» 7 kwietnia 2011, 15:48 #71
SYSTEM: Zgadza się ale nie za to mi chodzi o sytuacje co Rio i Vidic go podnosili i jeszcze Evra z nimi krzyczał na niego czyli wychodzi na to że Torres powinien otrzymać też czerwień.
» 7 kwietnia 2011, 15:49 #70
adrian9243: Chodzi ci o ten mecz w którym macheda strzelił ręką?
» 7 kwietnia 2011, 16:24 #69
SYSTEM: adrian9243 - bramka Machedy padła prawidłowo słowa ekspertów z C+ w studiu wieczornym :) i jak to się ma do 3 metrowego spalonego? Haha. Ja popieram słowa ekspertów całkowicie się z nimi zgadzam bramka padła prawidłowo i podświadomie nawet Ty o tym wiesz ;)
» 7 kwietnia 2011, 20:29 #68
ziomboy777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.04.2011 15:35

ale sie podniecaja wszyscy tym karnym.... masakra. Hipokryci-to raz , karny to nie bramka-to dwa , faul byl tuz przed linia pola karnego-to trzy , Ramires powinnien wczesniej wyleciec z boiska-to cztery , w ostatnich 3 meczach z nami sedziowie trzy razy darowali im bramki-to pięć , nie umią się pogodzić z porażką jak na mistrza przystaje-to sześć. Cos jeszcze panie Ancelotti i wszyscy kibice Sielsi?
» 7 kwietnia 2011, 15:32 #67
chelsealivePL: To Ferguś nie umie pogodzić się z porażką, klepiąc 'gorzkie żal'. Carlo powiedział jasno "była sytuacja na karny, którego nie otrzymaliśmy." KROPKA! Stwierdzenie sprawy. Pokazanie palcem na oczywisty fakt. I TYLE. Żdnych łez, żadnego wodolejstwa - przechodzi w następnym zdaniu do innego tematu. Nie użala się, nie załamuje łokci, nie chrzani głupot jak Alex, który poświęca złym sędziom 90% swoich wywiadów obrażając się na część mediów (BBC)
Zrozum różnicę i porównaj klasę obydwu trenerów.
» 7 kwietnia 2011, 16:11 #66
ziomboy777: kompromitujesz sie chlopie z kazda swoja nastepna wypowiedzią na tej stronie!... Ancelotti , polowa skladu chelsea i wszyscy kibice tego klubu "klepia gorzkie żale" jak ty to napisales non stop gadajac o tym karnym ktory mialby was tak bardzo zbawic! wiec naprawde zdejmij okulary gosciu! a jezeli chcesz juz porównywac klase obydwu trenerów , porownaj sobie kto co zdobył w swojej karierze! zal mi ciebie.
» 7 kwietnia 2011, 16:31 #65
chelsealivePL: Nie noszę okularów, ale tobie radzę zdjąć klapki z oczu. Wszyscy mówią o karnym bo karny był ewidentny, ale nie ronia nad nim łez - powinien być, sędzia nie zagwizdał. I tu kończy się filozofowanie.
Nikt nie poświęca 90% wywiadu na to, że "gdyby sędzia nam go przyznał, byłby remis, byłaby inna sytuacja, byłoby to czy tamto" jak robią to Wasi gracze na czele z trenerem. Mam niestety wrażenie, że Ferguson z upływem lat i postępującą starością zaczyna dziadzieć. Co nie oznacza, że nie mam szacunku co do jego osiągnięć.
» 7 kwietnia 2011, 18:57 #64
ziomboy777: jezeli mowisz o jakichs wywiadach w których 90% uwagi jest poswiecona zlej pracy arbitra to prosze podac przyklad.... bo cos mi sie zdaje ze z braku laku piszesz zeby pisac:-)
» 7 kwietnia 2011, 21:19 #63
18Lukasz78: Siedz cicho makaronie! Pogodz sie z porażka,a nie! Wkoncu szczescie sprzyjalo United,a nie tak jak zwykle wam;d
» 7 kwietnia 2011, 15:31 #62
sssexton90: ewidentny to był faul wtedy na evrze przez ramireza równie dobrze...

chelsea przegrała, była słąbsza i tyle, same chaotyczne akcje bez taktyki
» 7 kwietnia 2011, 15:25 #61
Baku95: Wam sędzia pomógł w Lidze nam w Lidze Mistrzów zresztą pomógł..?..
Jak widziałem kontry MU to obrońcy Chelsea nie wiedzieli kogo kryć bo Valencia, Nani i Rooney nie byli do upilnowania mieliśmy trochę szczęścia i nie było wykończenia np: w przypadku Chicharito. Chelsea też miała swoje szanse tylko wejście uwagę że Chelsea grała u siebie dla tego miała przewagę posiadania piłki i akcji itd... MU grała doświadczony futbol zrobili parę błędów i tyle. Liczy się wygrana. Sęk tkwi w tym że MU chcę a Chelsea musi. Glory Glory Man United ! ! !
» 7 kwietnia 2011, 15:24 #60
miko29: witam. polsat pokaże mecz real-tottenham zamiast inter-schalke :D hehe kto tam zarządza tymi transmisjami??
» 7 kwietnia 2011, 15:21 #59
Kend30: A jaki mają pokazać? Inter już odpadł z LM dostając u siebie 5 bramek natomiast Spurs mają jeszcze matematyczne szanse żeby u siebie doprowadzić do dogrywki.
» 7 kwietnia 2011, 15:27 #58
CRfan: hmm, uwazasz ze totenham ma wieksze szanse na strzelenie 4 goli realowi niż inter 4 goli schalke? gratuluje....
» 7 kwietnia 2011, 17:28 #57
lukep: za te wszystkie oszustwa i przekręty w ostatnich meczach na korzyść Chel$ea ten karny został ewidentnie nieodgwizdany :D ;pp
» 7 kwietnia 2011, 15:19 #56
xdxd: – Rewanż na Old Trafford nie będzie łatwy, ale w ubiegłym roku też musieliśmy tam wygrać, aby zdobyć tytuł i tego dokonaliśmy – dodał Ancelotti.

Po bramce ze spalonego,którego również wszyscy widzieli.
» 7 kwietnia 2011, 15:19 #55
Arturek15: nooo szkoda, że nie mówił o ewidentnym karnym dla MU w meczu ligowym po zagraniu Terrego rękoma !!
» 7 kwietnia 2011, 15:15 #54
MpawulonU: przypomne ze w Ligowym Meczu Terry ewidentnie dotknął ręke piłka i karnego nie było !
» 7 kwietnia 2011, 15:09 #53
emil123: cóż,szkoda,że nikogo nie obchodziło,gdy krzywdzono nas.wcale mi ich nie szkoda,nawet,jeżeli nawet karny rzeczywiście był(nie widziałem,słuchałem transmisji w radio)
» 7 kwietnia 2011, 15:03 #52
FootballFan: Ja naprawde nie wiem gdzie trzeba miec oczy zeby uwazac ze tam nie bylo karnego. Evra nie trafil w pilke, "wzial w kleszcze" Ramireza co spowodowalo jego upadek w polu karnym ewidentny karny niewazne w jakiej lidze.

Trzeba sie cieszyc z wygranej ale tak po prawdzie to United zagralo przecietnie, Chelsea niewiele lepiej, jesli wynik mialby byc sprawiedliwy to bylby remis. Martwi mnie to, ze chociaz graja dwa tak wyrownane kluby to znowu United osiada na laurach, daje sie zepchnac do defensywy i nawet czesto za bardzo nie maja ochoty atakowac
» 7 kwietnia 2011, 15:00 #51
chudy1948: Popatrz na powtórki i zobaczysz że Evra zaczął faulować przed polem karnym.
» 7 kwietnia 2011, 15:22 #50
ziomboy777: taki z ciebie fan piłki nożnej , że się słabo robi... tak jak napisał chudy-faul był przed polem karnym-to raz , United grało na wyjeździe wiec nie wiem czego ty sie spodziewales po grze naszej druzyny-to dwa , na OT grając swoją piłke Chelsea nie będzie istniała! przykład??... zeszłoroczny mecz z Bayernem , czy mecze z Interem i Milanem dwa lata temu...
» 7 kwietnia 2011, 15:39 #49
pacino123: Wiesz Carlo ja pamiętam jeszcze ewidentny spalony Drogby (1 metr) z zeszłego sezonu, po którym to padła bramka na wagę mistrzostwa Anglii. Jesteśmy kwita
» 7 kwietnia 2011, 14:55 #48
chelsealivePL: Do znudzenia będę przy takich adwersarzach sięgał po bramkę wbitą ręka przez Hernandeza w tym samym meczu o którym piszesz. Nie wyjmuj trupów z szafy, bo śmierdzą.
» 7 kwietnia 2011, 16:13 #47
ziomboy777: buahahahaha jakiego Hernandeza??:) widac jaki z ciebie kibic.... zdejmij klapki z oczów.
» 7 kwietnia 2011, 16:25 #46
kubik14: Może mecz z zeszłego sezonu to zły przykład, ale ostatni ligowy to idealny przykład wypaczenie wyniku na korzyść Chelsea ;)
» 7 kwietnia 2011, 17:18 #45
welllone: Podważył decyzję sędziego publicznie. Jednocześnie wywierając presję na nim i kolegach po fachu. Może by tak FA dała mu 3 mecze kary?
Czy przypadkiem:
"Rzut karny był ewidentny. Powiedziałem sędziemu, że powinien wskazać na jedenastkę"
nie oznacza tyle samo co:
"To był bardzo istotny mecz, więc chcieliśmy sędziego, który będzie gwizdał fair. Tak niestety nie było. "
Jak to jest, że za jedną krytykę ubraną w dane słowa znaczącą to samo dostaje się karę na 3 mecze, a za innym razem nie?
» 7 kwietnia 2011, 14:55 #44
kubik14: Oliwa sprawiedliwa ;)
Ostatni mecz z Chelsea w lidze był wyraźnie wypaczony przez sędziego, także w zeszłosezonowym meczu sędzia nie ustrzegł się błędu, który przyniósł zwycięstwo The Blues. Więc, niech nikt z Chelsea (z trenerem na czele) nie spina się o tego karnego... Po za tym, Torres tak perfidnie nurkował w tym meczu, że ja się trochę sędziemu nie dziwie.... Po obejrzeniu tylu rozpaczliwych wymuszeń, też bym nie podyktował karnego.
» 7 kwietnia 2011, 14:51 #43
Kobeman25: Nawet Van Basten w studiu pomeczowym (zagraniczny kanał) powiedział, że to jest football i nie powinno być karnego. Owszem Ramires przewrócił się w polu karnym, ale zauważcie, że Evra był przed Ramires'em i próbował wybić piłkę, Ramires mu ją wytrącił spod nogi przez co noga Evry po zamachnięciu wylądowała na udzie Ramires'a, a ten upadł. Ale to nie balet, to piłka nożna, za takie rzeczy się karnych nie przyznaje. Pozdrawiam.
» 7 kwietnia 2011, 14:45 #42
karas2011: ManUfan94 +1, popieram.
» 7 kwietnia 2011, 14:44 #41
ManUfan94: Widzisz panie Ancelotti, jakiś miesiąc temu też nie podyktowali ewidentnego karnego (ręka Terrego) meczu z wami, w tamtym meczu jakoś nie mieliście pretensji do sędziego gdyż on wygrał wam mecz? Teraz Pana drużyna czuje się tak jak nasza wówczas. Chciałbym dopowiedzieć iż czytłem komentarze 'chelsealive.pl' i jakoś nikt nie pamięta co było miesiąc temu... Co za SEZONOWCY z tamtych ludzi, nie znają się na piłce, a się odzywają.
» 7 kwietnia 2011, 14:33 #40
PatrykMU: Szkoda jednak, że np. w poprzednim meczu o wygranej Chelsea zdecydował karny, a teraz o braku remisu zdecydował jego brak.. Nie o taki football tu chodzi, bo chociaż mecze są często wyrównane i emocjonujące, o tyle sędziowie po prostu czasami sobie nie radzą mimo, ze jest ich 5 - pomijam oczywiście technicznego.
» 7 kwietnia 2011, 14:52 #39
Paczek90: Uważam jak większość, w ostatnich spotkaniach to My byliśmy krzywdzeni, wiec teraz w końcu role się odwróciły.
Poza tym moim zdaniem tam karnego raczej byc nie powinno-może jestem nieobiektywna, ale rozmawiałam nawet z osobami które nie kibicują MU i powiedzieli to samo-Evra chciał wybić piłkę, a Ramires wpadł mu "między" nogi, wiec cudem tylko by się nie przewrócił-żadnego ataku nie były wiec decyzja sędziego słuszna;-)
» 7 kwietnia 2011, 14:21 #38
Gwyn: http ://a.yfrog. com/img610/5467/sfdyw.jpg
Gdzie tu jest karny?
» 7 kwietnia 2011, 14:16 #37
Fexo: "(...)Momentami to my byliśmy stroną przeważającą."
Dla mnie idealnie pdosumowal przebieg meczu. Mecz pod dyktando United a MOMENTAMI dopuszczani byli gracze Chelsea.
» 7 kwietnia 2011, 13:49 #36
chelsealivePL: idealne podsumowanie oddają statystyki:
strzały w światło bramki: Chelsea 7 Manchester United 2
strzały poza bramkę: Chelsea 8 Manchester United 1
rzuty rożne: Chelsea 3 Manchester United 5
faule: Chelsea 13 Manchester United 16
spalone: Chelsea 2 Manchester United 3
posiadamie piłki: Chelsea 57,2% Manchester United 42,8%

przeważaliście jedynie w golach, więc nie przesadzaj. Gdzie tu dyktando Utd, skoro mieliście mniej posiadania piłki i TYLKO 2 strzały na bramkę? Więcej obiektywizmu
» 7 kwietnia 2011, 14:40 #35
maciej6668: Jak dla mnie to zagraliśmy co najwyzej nieźle ale jakis bardzo dobry występ to to nie był ale ostatnimi czasy graliśmy z Chelsea lepiej a przegrywaliśmy więć liczy sie wynik chelsea moim zdaniem miała przewage w tym spotkaniu ale to wynikało z tego że grali u Siebie więc gdyby nie mieli przewagi to poprostu by sie ośmieszyli. Na OT role sie odwrócą i to Manchester będzie dyktował warunki :)
» 7 kwietnia 2011, 14:48 #34
prot: @chelsealivePL - "przeważaliście jedynie w golach" - brzmi dosyć desperacko nawet jak na kibiców Chelsea. Wasza drużyna mogła wygrać pozostałych 150 statystyk ale przypominam że najważniejsza jest statystyka strzelonych goli.

Nikt nie napisze za 10 lat, że Manchester wygrał z Chelsea ale to londyńczycy mieli przewagę posiadania piłki. Zostanie napisane i podkreślone - 0:1 dla drużyny United i kropka. O rzekomych i nierzekomych karnych i spalonych też nie warto już rozdzierać kotów - o nich też nikt w statystykach nie będzie wspominać. Ostatni gwizdek powinien uciąć wszystkie dyskusje.
» 7 kwietnia 2011, 15:23 #33
chelsealivePL: I o to się Prot nie kłócę. Ten wygrywa kto strzela gole - prawda futbolu jest prosta. Kłócę się jedynie o zdanie Fexo, jakoby spotkanie ZDOMINOWAŁO United. Wg mnie mecz był wyrównany
» 7 kwietnia 2011, 16:15 #32
prot: A to zwracam honor. To 'jedynie' zabrzmiało trochę tak jakby nie mogło pozostać bez komentarza. Oczywiście również zgodzę się z Tobą, że mecz był wyrównany. Miejmy nadzieję, że podobnie będzie w rewanżu. Chociaż szczerze przyznam, że nie pamiętam kiedy ostatnio mecz tych dwóch drużyn nie był wyrównany.
» 7 kwietnia 2011, 17:16 #31
trezegram: nic sie nie dzieje:) nawet jakby był karny to co z tego?? Edwin Van Der Sar i tak by go obronił:):):):)
» 7 kwietnia 2011, 13:43 #30
Taurus: To za ten karny którego nie powinno być w lidze :)
» 7 kwietnia 2011, 13:42 #29
tomek1887: wlasnie
» 7 kwietnia 2011, 14:51 #28
BuliMC: ojtam ojtam:P
» 7 kwietnia 2011, 13:35 #27
Tomasson10: Jak Sir Alexa zawiesili to teraz Ancelottiego zawieście! Taka sprawiedliwość!
» 7 kwietnia 2011, 13:34 #26
zul: To było nędzne. Carlo nie obraził sędziego jak nasz Fergie. Nie patrzcie na winę, tylko w rywalu...
» 7 kwietnia 2011, 13:50 #25
DevilsPoland: Karny jak dla mnie był, ale ostatnio to my byliśmy krzywdzeni na Stamford Brigde,a więc stało się to co się musiało stać ;)
» 7 kwietnia 2011, 13:30 #24
stolczi: mysle ze ktos powinien przypomniec panu anchelottiemu o tym ze w zeszlym sezonie drogba strzelil nam gola z trzy metrowego spalonego a sedzia za to spotkanie został zawieszony na pol roku, a boczny dostal zakaz sedziowania w Premiership. przegralismy mistrzostwo jednym punktem. mecz zakonczyl sie 1-2. wiec troche obiektywizmu
» 7 kwietnia 2011, 13:08 #23
cziki0920: Bardzo słuszna uwaga ;) ja szczerze mówiąc nawet się cieszyłem, że sędzia ich skrzywdził z tym karnym bo chciałem żeby na własnej skórze przekonali się jak to jest byc oszukanym przez arbitra w takim meczu !
» 7 kwietnia 2011, 14:57 #22
SEBEKMU11: 'piokrop pisze:
Sprawiedliwości stało się zadość. W ostatnich spotkaniach to Manchester był krzywdzony notorycznie. A teraz zrozpaczeni kibice Chelsea wypłakują jaki to sędzia był zły. I co fajnie tak zostać skrzywdzonym??' zgadzam się z tobą ostatnio to nas sędziowie krzywdzili a teraz role się odmieniły , a tak prawde mówiąc to sędzia mógł wskazac na 11 metr ale tego nie zrobił i cieszmy się z tego .
» 7 kwietnia 2011, 12:55 #21
jimmyyy8: Podszedł do sędziego, wypomina mu błędną decyzję, WIĘC GDZIE 3 MECZE ZAWIESZENIA?! No gdzie?
» 7 kwietnia 2011, 12:53 #20
iamarctic: to jest Liga Mistrzów, nie rozgrywki krajowe, FA nie ma tu nic do gadania a nie wiem nawet czy w UEFA jest odpowiednik takiego ciała zarządzającego...
» 7 kwietnia 2011, 13:17 #19
RedDragon: UEFA jest tym ciałem. Tylko, że szefem nie jest jakiś były człowiek City
» 7 kwietnia 2011, 13:37 #18
iamarctic: chodziło mi o odpowiednik Komisji Dyscyplinarnej, czy jak to tam się nazywa. W każdym razie nie przypominam sobie, ażeby któryś z piłkarzy był zawieszony przez UEFA w rozgrywkach pucharowych.
» 7 kwietnia 2011, 20:01 #17
FanaticMU: Ciekawe czy jak go będą zwalniać to będzie się usprawiedliwiał tymi słowami: "Bo karny miał być" ;]

Nie było i minęło ;]
» 7 kwietnia 2011, 12:50 #16
NanoUnited: Ancelotti a ty chyba zdaje się możesz już nowe CV pisać nie? bo Abramowicz nie łyknie tego że w tym roku największy sukces smerfów to 4 miejsce w tabeli :D
» 7 kwietnia 2011, 12:32 #15
zielony14: Nosił wilk razy kilka ponieśli i wilka.
Tyle w tym temacie
» 7 kwietnia 2011, 12:27 #14
HKS: Karny ewidetny, juz nie pierdo**y , ze zwrocilo nam sie za inne mecze, bo rownie czesto jak nas krzywdza sedziowie to i pomagaja.

Ale tak cholernie widoczny karny w 90' meczu cwiercfinalowego to moze miec znaczenie w kontekcie calego dwumeczu,
ja bym byl wkurw**ny na sedziego jakby to bylo w druga strone!

apropo. Jak ten kutafon bramkowy tego nie widzial to tez nie rozumiem...
» 7 kwietnia 2011, 12:24 #13
sssexton90: Poza tym Ramirez pierwszy faulował Evre, równie dobrze wcześniej mógłby być odgwizdany wolny dla Manchesteru :)


poza tym też nie jestem przekonany, czy to było już w polu karnym czy jeszcze przed.

chelsea potrafi tylko obrażac inne kluby, są zarozumiali i potrafią tylko fukscem wygrywać mecze. Dobrze, że teraz utrzeliśmy im nosa. Chelsea w tym sezonie nic nie zdobędzie ! Bardzo dobrze, ze ten klub tego brudnego, ruskiego nafciarza opadnie.
» 7 kwietnia 2011, 12:20 #12
chelsealivePL: Teraz wskaż, gdzie Chelsea w wypowiedziach Was obraziła? Bo ja tu widzę sam szacunek i zero skamlenia jakie uprawia Fergie pod adresem arbitrów
» 7 kwietnia 2011, 12:22 #11
JoJo: Widzę kibic CFC więc ujmę to tak:
co do wczorajszego meczu- tak, powinien tam być karny - ale dlaczego masz do nas pretensje? MY, podobnie jak WY tylko kibicujemy i w przypadku kontrowersji zawsze staniemy po stronie naszego zespołu. Wy zrobilibyście podobnie. A fakt faktem - sytuacja trochę kontrowersyjna. Może też wcześniejsza symulacja Torresa miała wpływ na decyzję - choć nie powinna.
co do wcześniejszych spotkań między wami i np. Ręki Hernandeza - tamten dol nic nam nie dał tak naprawdę, gol Drogby na 2-0 to zupełnie co innego, gdyż ustawił mecz. W piłce jeszcze nie raz zostaliście okradzeni i nagrodzeni, więc nie ma co się nad tym użalać. A i jeszcze nie raz tak pewnie będzie. Mamy praktycznie równe drużyny, gdzie o wyniku w ostatnim czasie decydują sędziowie, a raczej ich błędy. Ale co tak naprawdę my, kibice możemy? niestety nic... no chyba, że będziemy się obwiniać, obrażać... kibicowanie powinno być mimo wszystko zdrowe! Pozdro i powodzenia we wtorek! Gra się do końca!
» 7 kwietnia 2011, 12:58 #10
chelsealivePL: Bardzo dobra wypowiedź! Ściskajmy kciuki za swoich bez wzajemnego obrażania.
» 7 kwietnia 2011, 13:15 #9
sssexton90: wejdź na Waszą stronkę :P tutaj w miare kulturalnie sie zachowujecie tylko cały czas podkreslicie ze mielismy fuksa a tak naprawde to zagralismy dobry mecz i nawet przez chwile nie daliśmy Wam pomarzyć o wygranej
» 7 kwietnia 2011, 14:37 #8
wDz: "Rewanż na Old Trafford nie będzie łatwy, ale w ubiegłym roku też musieliśmy tam wygrać, aby zdobyć tytuł i tego dokonaliśmy – dodał Ancelotti." po metrowym spalonym Drogby -dodał w.D.z
» 7 kwietnia 2011, 12:18 #7
chelsealivePL: ...I wrzutce piłki do bramki Cecha ręką Waszego piłkarza. No faktycznie, jest co wypominać
» 7 kwietnia 2011, 12:21 #6
hetmanek: A Pamietacie jak w lidze graliśmy z Chealsą i Smalling faulował wtedy bodajże Lamparda faulu nie było ale karnego im sędzie przyznał i tak wygrali 2:1 a teraz jak im nie uznał karnego to sie czują jak my wtedy BRAWO Panie sędzio a co do faulu w polu karnym moim zdaniem to Evra wybijał piłke a nie podcinał rywala wiec o czym my tu mówimy a co do Chelsey ktoś tu chyba nie umie przegrywać ?? :)
» 7 kwietnia 2011, 12:17 #5
DoReK: Tak on teraz będzie mówił ze było 10 karnych ... Niech go zwalniają z tej CFC bo szkoda mi go... Trenuje Angielski klub ... Jest zawodowym trenerem ... NIE POTRAFI JEZYKA ANGIELSKIEGO ... Bez komentarza ...
» 7 kwietnia 2011, 12:13 #4
chelsealivePL: Człowieku, przecież Carlo mówi po angielsku.
To co można powiedzieć, to że nie skamle jak Ferguson. Jasno stawia sprawę: "karny był, ale to już przeszłość, skupmy się na rewanżu". I za to można go cenić, w przeciwieństwie do lamentów Alexa, który tym razem od oceny tego karnego wykręcał się jak piskorz (nie wiem, nie widziałem, zarobiony byłem)
» 7 kwietnia 2011, 12:20 #3
piokrop: Sprawiedliwości stało się zadość. W ostatnich spotkaniach to Manchester był krzywdzony notorycznie. A teraz zrozpaczeni kibice Chelsea wypłakują jaki to sędzia był zły. I co fajnie tak zostać skrzywdzonym??
» 7 kwietnia 2011, 12:13 #2
Kobeman25: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.04.2011 12:16

Nie było karnego mówie to obiektywnie nie dlatego, że jestem fanem United to była walka o piłke dotkneli sie kolanami i tyle Evra był szybszy a ramirez się przewrócił.Szczęście sprzyja lepszym nas niejednokrotnie karali sędziowie na Stamford Bridge złymi decyzjami w końcu do nas uśmiechnęło się szczęście graliśmy dobrze i mądrze choć denerwuje mnie trochę ze United jak strzeli to się cofa.
» 7 kwietnia 2011, 12:12 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.