Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Siedem dylematów sir Alexa Fergusona

» 26 marca 2011, 22:21 - Autor: Bart - źródło: MEN, własne
Mówi się, że zwycięskiego składu się nie zmienia. Takiej zasady trzymał się sir Alex Ferguson po swoim najlepszym sezonie 1998/99 gdzie świętował zdobycie potrójnej korony. Z tamtej drużyny odszedł tylko Peter Schmeichel.
Siedem dylematów sir Alexa Fergusona
» Kto zostanie, a kto odejdzie? To pytanie z pewnością zadaje sobie sir Alex Ferguson
Wydawało by się, że lider Premier League oraz faworyt do zwycięstwa w FA Cup czyli Manchester United ponownie będzie trzymał w ryzach swoją obecną kadrę, która może nie gra ostatnio pięknego futbolu, ale jest skuteczna. Wszystko jednak wskazuje na to, że zapowiada nam się lato pełne transferów.

Swoją karierę w tym sezonie zakończył już Gary Neville, a Edwin van der Sar zdecydował się odejść po ostatnim meczu w tym sezonie. Dziennikarze MEN postanowili się przyjrzeć bliżej zawodnikom, którzy być może kierują swoje kariery w stronę wyjścia na Old Trafford.

Wes Brown – Anglik wypadł z łask Fergusona. Do tej pory zaliczył jedynie 6 występów w całym sezonie. O popularnym obrońcy Fergie przypomniał sobie dopiero przy okazji plagi kontuzji i kryzysu w linii obronnej. To jednak za mało jak nas Browna, którego kontrakt kończy się w 2012 roku. Do tej pory nie podjęto rozmów mających na celu jego przedłużenie. Wes w przyszłym sezonie będzie miał 32 lata, więc transfer nie przyniósłby zbyt dużego dochodu dla klubu. Ferguson prawdopodobnie będzie chciał go awaryjnie zatrzymać w klubie. Wszystko będzie jednak zależeć od samego piłkarza.

Tomasz Kuszczak – Polski bramkarz w ciągu 5 sezonów nie zdołał przekonać do siebie sir Alexa. Duży wpływ na taki rozwój sytuacji miał Edwin van der Sar, który w United prezentował swoją życiową formę. Nie dawał on tym samym zbyt wiele okazji Tomaszowi na grę w pierwszym składzie. Dodatkowo zakup Andersa Lindegaarda z Aalesunds i gorączkowe poszukiwania następcy van der Sara nie sprzyjają sytuacji Kuszczaka. Polak prawdopodobnie zmieni klub, gdzie będzie mógł grać regularnie, aby spróbować jeszcze załapać się do kadry narodowej na Euro 2012.

Michael Owen – Ferguson często mówił jak żałuje, że nie może częściej wykorzystywać legendarnego, angielskiego napastnika. Trio Rooney, Berbatow i Hernandez skutecznie zablokowali częstszą możliwość gry Owena. Do tego doszły kontuzje napastnika. Powrót z wypożyczeń Welbecka i Machedy prawdopodobnie przesądzi o końcu kariery Michaela na Old Trafford.

Owen Hargreaves – Bardziej pechowego piłkarza angielscy kibice chyba nie widzieli. Po przejściu do United zapowiadał się na wspaniałego piłkarza. Niestety szybko łapał kolejne kontuzje, które wykluczyły go z gry na ponad 2,5 roku. Kontrakt Hargreavesa wygasa tego lata i nie zostanie przedłużony na normalnych warunkach. Mówi się o umowie, która zapewni pensje Anglikowi tylko w przypadku występu w meczach. Wydaje się jednak, że bardziej prawdopodobne będzie odejście z klubu i tym samym zwolnienie miejsca dla Toma Cleverleya.

Darron Gibson – Giovanni Trapattoni wielokrotnie sugerował pomocnikowi Diabłów, aby ten zmienił klub, jeżeli chce, aby jego kariera nabrała tempa. Gibson ma już 23 lata i nadal nie przebił się na stałe do składu Fergiego. W tym sezonie zagrał 16 razy, w tym 6 razy wchodził z ławki rezerwowych. W lipcu 2009 roku podpisał przedłużenie kontaktu o dwa lata, lecz od tamtej pory cisza. Zważywszy na to, że główną formacją, którą Ferguson będzie chciał odbudować będzie pomoc, Darron powinien zacząć rozglądać się za alternatywami na nowy sezon.

Gabriel Obertan – Jego szybkość i drybling dawały nadzieję na nową gwiazdę Czerwonych Diabłów. Francuz jednak rozczarowywał w kolejnych meczach i wydaje się, że Laurent Blanc ubił dobry interes sprzedając go z Bordeaux. Początkowo Gabriel miał sporo problemów z kontuzjami, jednak nawet po uporaniu się z nimi nie zdołał zabłysnąć w Teatrze Marzeń. Dodatkową przeszkodą była świetna dyspozycja Antonio Valencii oraz Naniego w ostatnich miesiącach. Cena 3 milionów funtów za skrzydłowego była dobrą ofertą, z której Ferguson postanowił skorzystać i zaryzykować. Po dwóch latach można jednak stwierdzić, że inwestycja się nie zwróciła, ani Diabłom ani zawodnikowi.

Bebe – Jedna z najdziwniejszych i bardziej szokujących historii transferowych ostatnich lat. Nikomu nieznany Bebe był oferowany PSV Eindhoven za darmo przez jego agenta. Holendrzy nie chcieli jednak brać kota w worku. Jego były klub Estrala da Amadora z Portugalskiej drugiej ligi nie miał pieniędzy na pensje dla zawodnika. Bebe dołączyć więc za darmo do Victorii Guimaraes i zaledwie po 5 tygodniach trafił na pierwsze strony angielskich gazet. Ferguson postanowił wyłożyć w ciemno 7,4 milionów funtów na zakup piłkarza, którego nigdy nie widział na oczy, nawet w nagraniach wideo. Piłkarz zaliczył kilka chaotycznych meczów w seniorskim składzie. W rezerwach natomiast radzi sobie całkiem dobrze i strzela sporo bramek. To dopiero jego pierwszy sezon i Diabły na pewno nie dostałyby takiej samej ceny próbując go sprzedać. Dlatego też 20-latek z pewnością otrzyma jeszcze szansę gry w United na kolejny sezon.


TAGI


« Poprzedni news
Gibson musi strzelać
Następny news »
Gdy emocje już opadną - wspomnienia Gary'ego Neville'a

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (79)


Tomasson10: Hahahah :D Sądzisz, że w jednym okienku kupimy Bale'a, De Rossiego, De Geę, Makouna i Diarrę? Złudne nadzieje! Fergie kupi pewnie jakiś młodzików, albo 1-2 w miarę klasowych piłkarzy i to koniec ;)
» 28 marca 2011, 20:25 #68
Martin: 22 osobowy skład na Premier League?.. chyba żartujesz. Policz sobie ile mamy obecnie kontuzji, 7 ;) powiedzmy, że taka sytuacja powtórzy się w następnym sezonie z tym "twoim" nierealnym składem i co? 22-7.. gramy w 15stu?
» 28 marca 2011, 21:30 #67
wrobel1992: Oby tomasson miał rację chodź z jednym piłkarzem, bo już wiele lat jest zwodzenie z transferami, bo ostatni spory zakup to Berba...
» 28 marca 2011, 22:56 #66
inekk10: Krzych ja Ciebie bardzo proszę wyjdź z tej strony i idź się pobawić w piaskownicy bo jak patrzę na Twoje żałosne komentarze to mi się słabo robi jeżeli Hargo jest patałachem to Ty chyba go nigdy nie widziałeś w akcji.
» 29 marca 2011, 15:34 #65
Desstin: Wyłącz FIFe, zjedz płatki z mlekiem na kolację i powiedz mamie dobranoc a tacie przyrzeknij że nie będziesz już więcej się ośmieszać...Żenujące są Twoje wypowiedzi - bardzo podobne podobne widziałem na jakimś portalu realu madryt - nie pomyliłeś forów?
» 29 marca 2011, 22:12 #64
Klimaa: Michael Owen powinien odejść, są od niego lepsi i młodsi..nigdy za nim nie przepadałem, dla mnie zawsze będzie chłopakiem z Liverpoolu, jednak za bramkę z City jestem mu wdzięczny. Zmiany w zespole będą na pewno widoczne, szykuje się przełom, potrzebna jest zmiana pokoleń i odmłodzenie składu (za wyjątkiem Giggsa i Scholesa).
Jednak Bebe dałbym szansę, niech pozostanie jeszcze sezon, skoro w rezerwach gra dobrze.. To samo tyczy się Browna, rozumiem że na środku defensywy są lepsi. Ale dlaczego nie może pograć na prawej stronie w niektórych meczach..
» 28 marca 2011, 17:13 #63
Wookie: Jeśli chodzi o przetasowania w składzie to najprawdopodobniej opuszczą/opuścili/chciałbym aby opuścili nas:
Neville, van der Sar, Brown, Haregreaves, Gibson, Owen, Kuszczak
a na ich miejsce przybyli:
Sneijder, Stekelenburg, Luke Young, Rodwell, Welbeck, Macheda, Cleverley.
» 28 marca 2011, 15:42 #62
lolzi: Ta? A tak ogólnie to ogarniasz?? Neville skończył karierę
» 28 marca 2011, 15:49 #61
grobla95: Brown --> Zostaje
Tomek --> Wylatuje
Owen --> Wylatuje
Hargreaves --> Kończy kariere :(
Gibson --> Wylatuje
Obertan --> Wylatuje
Bebe --> Zostaje

Gdyby ktoś chciał uzasadnienie konkretnego wyboru , niech pisze. Napewno odpowiem ;)
» 28 marca 2011, 01:12 #60
myyk: Owen,Hargo,Obertan,Gibson out ! Przyjda Welbeck,Macheda,Cleverley miejmy nadzieje Rodwell i Henderson oraz swiatowej klasy "10". Zostawic Browna i Kuszczaka o ile znowu sie pogodzi z rola rezerwowego,w co wątpie.Bebe zasługuje jeszc ze na jedna szanse w przyszłym sezonie w barwach United;)
» 27 marca 2011, 23:58 #59
slowak: fajnie by bylo to powtorzyc :D w lidze i pucharz anglii sa szanse na 90 % ale liga mistrzow bedzie ciezko
» 27 marca 2011, 19:55 #58
Tennant: Potrzeba nam dobrego rozgrywającego i bramkarza. No chyba że Clavenley będzie tak błyszczał że nie będzie potrzeby kupna pomocnika
Glory Glory MU
» 27 marca 2011, 16:04 #57
Arturek15: Clavenley??
» 27 marca 2011, 21:33 #56
wicior: Zapewne chodziło mu o Tom'a Cleverley'a.
» 27 marca 2011, 23:17 #55
grobla95: każdy pisze na swój sposob... ;p
» 28 marca 2011, 01:08 #54
Bovver: moim zdaniem odejdą Owen, Hargo, Kuszczak, Obertan
» 27 marca 2011, 15:47 #53
golbus: oglądał ktoś Hooligans?:)
» 27 marca 2011, 15:23 #52
grobla95: Pewnie większośc osób... A o co chodzi ?
» 28 marca 2011, 01:07 #51
Roo10ney: Według mnie jedynie Obertan powinien zostać sprzedany.
» 27 marca 2011, 14:26 #50
monnie: szczerzę wątpię, czy odejście Kuszczaka zagwarantuje mu szanse na Euro 2012, wszyscy wiemy jaki jest Smuda. Nie rozumiem, czemu chcecie zatrzymywać Gibsona, nie jest złym rezerwowym, ale pewnie ławka go nie satysfakcjonuje.
» 27 marca 2011, 14:11 #49
Majkel196: Kuszczak powinien odejść gdzieś gdzie bedzie mógł regularnie grać.
» 27 marca 2011, 13:46 #48
Adam19: Gibson niech zostanie. ;p
» 27 marca 2011, 13:16 #47
damiosa: Kupmy sneidera, benzema, younga, milnera, bale'a, szwajnsztajgera,
Sprzedajmy obertana, gibsona, owena, berbatova, bebe, browna, kuszczaka, carricka
» 27 marca 2011, 13:09 #46
AGa18: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.03.2011 14:31

Żal mi takich ludzi jak Ty, może lepiej przejdź do Realu albo City ?
Albo Fife włącz..

P.S Skoro Berbatov jest twoim ulubionym zawodnikiem to czemu chcesz go sprzedać, porażka..
» 27 marca 2011, 14:30 #45
jack1066: kolega chyba ironizuje:)
» 27 marca 2011, 14:54 #44
damiosa: jack1066 - Widzę że w przeciwieństwie do AGa18 masz w głowie coś takiego jak mózg. AGa- jeśli nie wiesz co to ironia to się nie wypowiadaj i nie pisz że jest Ci mnie żal, bo powinno być wręcz odwrotnie.
» 27 marca 2011, 15:26 #43
czerwonydevil: Doprawdy rozbawia mnie do łez głupota niektórych ludzi na tej stronie ;)
Pozdro Aga ;d
» 28 marca 2011, 20:20 #42
sssexton90: na pewno nie pozbywałbym się Gibsona, chłopak ma dobry strzał, czasem dobre mecze w pomocy i poza tym przydaje się do łatania dziury kiedy są plagi kontuzji.

Obertan też jeszcze może się przydać, jako rezerwowy, chyba, że ktoś będzie chciał go odkupić za 5 mln.

Hargo oczywiście out, chyba że dadzą mu taki kontrat że tylko będzie dostawał kase za występy ale i tak nie widzę jego przyszłości w United.

Brown może już sobie odejść, niech pogra sobie ostatnie lata w the championsip bo u nas nie ma czego szukać.

Michael Owen- tego zawodnika mi naprawdę szkoda, bo ma talent, jest bramkostrzelny i w meczach pucharu ligi, angli można go wstawiać by odciążyć podstawowych napastników. Jednak jeżeli przyjdą Diouf, Macheda i Welback to wiadomo że Michael może tylko sobie mecz pooglądać z trybun.

Ja bym go puścił do jakiejś słabszej drużyny żeby pokopał sobie jeszcze troche na koniec kariery.



Bebe natomiast jeszcze się przyda !! chłopak jest młody, brak mu ogrania ale jego warunki fizyczne i szybkość są niesamowite. Jak tylko Fergie go podszlifuje to może być cennym zawodnikiem. Wątpie by nasz boss wydał 7,4 MLN za kota w worku, na pewno Bebe jeszcze nie powiedział ostatniego słowa.


Kuszczaka bym sprzedał za Degee z dopłatą 10 MLN, bo wiadmo że hiszpan to o dużo większy talent niż nasz Tomek.
» 27 marca 2011, 13:04 #41
axel52: a ja powiem co myślę na temat tego całego Bebe i jego transferu.Myślę , że w końcu SAF powinien beknąć za ten wydatek.Tyle szmalu za kogoś , którego nikt nie widział i którego dawali chwilę wcześniej do PSV za friko
» 27 marca 2011, 12:18 #40
Tomasson10: Bebe, Obertan i Gibson zostaną, OT opuszczą pewnie Owen (jeden i drugi) i Tomek. Reszta raczej zostanie.
» 27 marca 2011, 12:11 #39
Ave88: Bebe,Gibson,Obertan na pewno zostaną. Jak nie w 1 składzie to będą nabijać punkty rezerwom:). Kuszczak odejdzie jeśli marzy mu się Euro 2012 Michael Owen nigdzie nie pójdzie to dobry zmiennik drugi Owen hmm tu ciężko powiedzieć myślę że jak United go puści to zakończy karierę ale wierze w niego i liczę że wyjdzie z tego "dołka kontuzji". Browna zostawić w meczu z Liverpoolem grał słabiutko ale potem szło mu całkiem niezle zmiennik z niego dobry:)
» 27 marca 2011, 12:02 #38
barabasz12: kupmy younga jest dobry to mógłby być tak udany transfer jak valenci
» 27 marca 2011, 11:40 #37
whatever: Aż się zarejestrowałam, żeby coś napisać, bo już od dawna chciałam się wypowiedzieć na temat Kuszczaka. Uważam, że powinien dostać szansę, choćby za te wszystkie lata, które tu przesiedział. Osobiście myślę, że nadaje się do bycia tym pierwszym i takim chciałabym go widzieć w United, ale co ja mogę. Jeśli nawet w tym roku Kuszczak pożegna się z tym klubem, szansa mu się najpierw należy, nie uważacie?
» 27 marca 2011, 11:03 #36
Ave88: Powinien dostać szansę o wiele wcześniej teraz jest już raczej za pózno. Gdyby miał być 1 bramkarzem to grałby więcej a że nie gra to jest wszystko jasne. Myślę ze Fergi przed sezonem miał taki pomysł w głowie żeby Van Der Sar grał mniej a Kuszczak dostawał swoje szanse ale forma Holendra jest taka że nie było na to szans. Kto wie może dostanie szanse z City w FA wszystko zależy od tego jak długo będziemy grać na 3 frontach. Pozdrawiam:)
» 27 marca 2011, 11:55 #35
adam95g: jestem jak najbardziej za! Kuszczak powinien bronić jako podstawowy bramkarz a Lindegaard powinien byc na rezerwie, w przypadku gdyby obaj sobie nie radzili to United powinni zakupić nowego bramkarza a teraz mogliby sie skupic na zakupie jakegos dobrego pomocnika
» 27 marca 2011, 12:22 #34
whatever: Masz rację Ave, myślę, że Kuszczak oberwał przez to, że SAF chce wykorzystać VDS do samego końca, w końcu kto by nie chciał. ;)

I zgadzam się też z Tobą adam, mógłby dostać szansę jeszcze teraz, ja uważam, że zamiast bramkarza United potrzebuje pomocników.
» 27 marca 2011, 14:29 #33
wrobel1992: Myślę że Hargo powinien zakończyć karierę, a Owen odejść do słabszego zespołu gdzie sobie pogra. Kuszczak dla własnego dobra też powinien zmienić barwy, ale nie sądzę że SAF będzie go wypychał z klubu!
» 27 marca 2011, 10:56 #32
Gocha: Dla mnie w sumie pewniakiem do odejścia jest tylko Tomek, sam wie, że dla dobra kariery powinien zmienić klub. A reszta? Oba Oweny to jak dla mnie wielka niewiadoma. Hargo - kontuzja za kontuzją, szkoda chłopaka. Mam wrażenie, że jeśli jego kontrakt nie zostanie przedłużony, to skończy z piłką. Michael - mam nadzieję, że zostanie. Marzy mi się widok, jak strzela decydującego gola w starciu z Liverpoolem na Anfield. :P Co do Bebe - poczekajmy z rok czy dwa i wtedy zacznijmy go sprzedawać. Na dobrą sprawę nikt z nas nie wie, na co go stać. To jest jego pierwszy sezon w Anglii, musi się przyzwyczaić do klimatu, do gry w takim klubie itp, więc dajmy mu szansę. Na Gabiego też bym poczekała, choć z nim jest inna historia. Może z niego coś jeszcze będzie. :p
» 27 marca 2011, 10:39 #31
daw7: Z tych piłkarzy którzy są tu wymienieni chciałbym, żeby został Wes B. bo jest solidnym zmiennikiem a takich też trzeba, oraz Owen H. o ile wreszcie upora się ze swoimi kontuzjami ;D Reszta zdecydowanie OUT !! Chciałbym dalej widzieć jeszcze u nas Polaka- Kuszczaka ale wydaje mi się, że nie będzie miał tu zbyt dużo okazji do gry więc dla niego lepiej, że odejdzie ;)
» 27 marca 2011, 10:31 #30
kikson: Z tej siódemki pewny wylot ma tylko Kuszczak. Reszta? Nic nie jest przesądzone. Myślę, że wiele będzie zależeć od ruchów transferowych w to lato.
» 27 marca 2011, 09:13 #29
MruwaManU: W pełni się zgadzam.
» 27 marca 2011, 10:47 #28
MUforever9: Zgadzam się oni powinni odejść ponieważ nie mają przyszłości na OT ;/
» 27 marca 2011, 08:39 #27
barabasz12: Trzeba koniecznie kupić younga chłop gra zaje.... wywalczył karnego świetna asysta w meczu z walią to mógłby być taki transfer jak valenci
» 27 marca 2011, 07:42 #26
Taurus: Pewnie dwóch Owenów odejdzie i Kuszczak.
» 27 marca 2011, 00:57 #25
grandes: Kto kupi Bebe ?? nie zwykłem ostro krytykować piłkarzy Manchesteru United ale Bebe to wielkie nieporozumienie !! Obertan przynajmniej zagrał jeden dobry mecz i to w LM.... a o grze Portugalczyka szkoda nawet opowiadać !! Pierwszy raz widzę skrzydłowego który nie potrafi dośrodkowywać ! Agent pewnie jest zadowolony (40% z kwoty transferu) bo wcisnął nam amatora.
» 27 marca 2011, 00:33 #24
ericcantona93: To może ja też skomentuje każdego z tej siódemki ;p ( tylko w ogromnym skrócie )

---> Brown - bardzo dobry obrońca, wychowanek, bardzo go lubię ... biorąc pod uwagę MU, klub powinien go zatrzymać bo taki zmienik to skarb. ale on będzie chciał odejść, bo jest w wieku kiedy może pograć jeszcze ze 3-4 lata na wysokim poziomie a po tych nieporozumieniach z SAFem szanse na regularną grę w MU maleją.
---> Kuszczak - oczywiście, że powinien zostać. świetny zmiennik.
---> Owen - "Out" to jest w tej chwili tylko mit świetnego Owena z przed lat, który niczym nie przypomina siebie z dawnych lat i blokuje miejsce chociażby Welbeckowi, który jest wielkim talentem
--->Hargreaves - jego czas skończył się już z rok temu. co on tu jeszcze robi?
---> Gibson - trudno powiedzieć ... lubię tego zawodnika, wybitnym piłkarzem nigdy nie będzie, ale doskonale zna warunki tego klubu i może być solidnym rezerwowym
---> Bebe i Obertan - Ten pierwszy powinien dostać jeszcze z rok. bo to był dla niego duży przeskok, a przecież nikt nie oczekiwał od niego bycia nowym Ronaldo. Ten drugi już swój czas miał ... i nic nie pokazał. Jeśli MU nie sprowadzi żadnego ofensywnego pomocnika/skrzydłowego to profilaktycznie można by było go zostawić na wszelki wypadek, ale moim zdaniem klasowy skrzydłowy/pomocnik jest MU potrzebny, a wtedy oznaczać to będzie dla Obertana koniec marzeń o grze w MU ( no chyba że w rezerwach ... ;) )
» 27 marca 2011, 00:15 #23
sisinho: Jak dla mnie Brown to taki "ulepszony" O'shea . Chłopak gra na dobrym poziomie , potrafi zagrać na Prawej,Lewej i na środku obrony. Nie robi rażących błędów ale niestety rzadko dostaje szanse.
Co do Owena to każdy wiedział jaki on jest , i jego mit się sprawdził. Bo Owen bez kontuzji = świetny owen , ale częściej ma kontuzje niż gra.

Jedynie do kuszczaka mogę się nie zgodzić , bo powinien odejść aby nie łamać sobie kariery.
» 27 marca 2011, 07:36 #22
Koksu: Javier Hernandez strzelił 2 bramki dla Meksyku ;)
» 27 marca 2011, 00:08 #21
Martin: Oglądałem całe spotkanie. Świetny występ Chicharito :)
» 27 marca 2011, 00:57 #20
grobla95: Ooo ! Dobra nowina ;) Chłopak ma potencjał !
» 27 marca 2011, 03:23 #19
BeBaD: SAF nie zapłacił za Bebe 7,4 mln tylko niecałe 5 z tego co mi wiadomo.
» 26 marca 2011, 23:56 #18
grobla95: w sumie to żaden śmiertelnik tego nie wie.
» 27 marca 2011, 03:24 #17
Tennant: Liczę na Harrego i Owena :D.Największy niewypał = BEBE
Glory Glory MU
» 26 marca 2011, 23:31 #16
Koksu: czemu Bebe to niewypał? kilka bramek strzelił w pierwszej drużynie,pozatym moim zdaniem powinien sie bardzo rozwinąc,potrzebuje tylko troszkę czasu.
» 27 marca 2011, 00:04 #15
Martin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.03.2011 23:13

Kuszczak Out, Obertan Out :D nie wiem tylko co z Gibsonem.. mógłby zostać ale dosłownie jako "wieczny" rezerwowy. Nie sądzę, aby ten 23latek nagle w najbliższej przyszłości eksplodował jakimś ogromnym talentem a tym samym wskoczył do podstawowego składu United.. to niemożliwe więc też jestem raczej za Out'em. Jeżeli chodzi o Browna - facet jest nie do ruszenia.. Cenię tego zawodnika równie jak Ryana czy Paula, to jest nasz wychowanek i bardzo uniwersalny rezerwowy. Owen powinien zostać na ławie u boku Welbecka.. na Maczetę raczej bym nie liczył, przy Chicharito Włoch jest pionkiem. Hargo musi zostać oczywiście na zasadzie "grasz - zarabiasz" :) Największą niewiadomą jest oczywiście Bebe. Powiem tak, na moje oko w Portugalczyku drzemie dużo większy potencjał aniżeli w Gabo Obertanie tyle, że chłopak musi nabrać doświadczenia i pewności siebie. Myślę, że pod okiem Fergusona Bebe może w przyszłości zostać czołową postacią United. Dajmy mu 1-2 sezony i sami się przekonamy.. za wcześnie by przekreślać.
» 26 marca 2011, 23:11 #14
PrzemoGGMU: Bebe nie odejdzie, jestem pewien.
» 26 marca 2011, 22:48 #13
grobla95: Po co miałby odchodzić... za jakieś 2 mln żebyśmy byli 5 mln w plecy ? Zero sensu.
» 27 marca 2011, 03:25 #12
DevilFan: wicior out.
już bardziej widze Wesa na wylocie czy Gibsona, a Tomek już sam wie że odejdzie
» 26 marca 2011, 22:42 #11
wicior: Z Gibsona będą ludzie, Brown to dobry zmiennik. No kogo wstawimy jak będzie kontuzjowany Vidić czy Rafael? Kto będzie za rok, dwa podtrzymywał atmosferę w szatni, kiedy Nasi weterani odejdą? właśnie Brown, na współę z Oszejem.
Poza tym, Brownowi należy się szacunek, facet tyle wytrzymuje u Nas, mimo, iż nie gra zbyt często. Po prostu widać, że kocha ten klub. W dodatku wychowanek.

My nie jesteśmy Real, i nie zostawiamy swoich wychowanków na pastwę losu, kiedy nie idzie!
Poza tym, mieć takiego Browna to zawsze coś, tak jak np. w obecnej sytuacji, kiedy i O'Shea, i Rafael mają kontuzję.
» 26 marca 2011, 22:45 #10
blejd7: z Gibsona będą ludzie ale nie środkowy pomocnik na miarę największego klubu na świecie. Jak ktoś da 6-7 mln to powinnismy go z pocałowaniem ręki sprzedać i się cieszyć, bo za takie pieniądze można było kupić van der Vaarta więc lepiej go sprzedać i czekać aż będzie jakaś okazja i kupimy gracza o naprawdę wysokiej klasie za niewielkie pieniądze. poza tym wolę żeby Cleverley czy inni dostawali szansę a pozostanie Gibsona będzie blokowało ich rozwój
» 27 marca 2011, 18:57 #9
patrykbor: Kuszczak mnie nie przekonuje jako bramkarz United nr.1 ja jestem za oddaniem go w rece jakiegos innego klubu. Co do Gibsona to nie chcialbym sie wypowiadac, bo moze jszcze beda z niego "ludzie" ale jakby mial grac tak jak do tej pory to nie widze go w Manchesterze United. :)
» 26 marca 2011, 22:39 #8
wojtek654321: Ze znanych tylko sobie powodów w przyszłym sezonie widzę w bramce Tomka. Nie potrafię tego uzasadnić po prostu tak jest ;]
» 26 marca 2011, 22:35 #7
monnie: ja też, ale pewnie się rozczarujemy.
» 27 marca 2011, 14:10 #6
wicior: Kuszczak out. Reszta może zostać. Szczególnie trzymam kciuki za Hargo.
» 26 marca 2011, 22:29 #5
monnie: pff bez sensu.
» 27 marca 2011, 14:09 #4
wicior: Ty jesteś bez sensu ;-).
» 27 marca 2011, 23:18 #3
mervel: jedna uwaga- czemu ciągle wałkowany jest temat wielkości transferu Bebe, który podobno kosztował 7.4 mln, skoro jakiś czas później oficjalne info brzmiało że gość kosztował 3mln z małym hakiem ? ;]
» 26 marca 2011, 22:27 #2
DanielMU: Zeby teraz - kiedy Bebe spisuje sie powiedzmy przecietnie wytykac SAF'owi ze wydal 7,4 mln na kota w worku ktory nic nie pokazuje, a potem jak zacznie grac na poziomie PL i wyrosnie na gwiazde (czego jemu i nam zycze) krzyczec jaki SAF jest wielki ze nawet nie widzial jak gra a sciagnal go za jedyne 3mln :P
» 27 marca 2011, 00:35 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.