Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

6 miesięcy przerwy Holdena po faulu Evansa

» 21 marca 2011, 15:34 - Autor: Biafra - źródło: Sky Sports
Kontuzja Stuarta Holdena, której pomocnik Boltonu nabawił się w starciu z Jonnym Evansem okazała się na tyle poważna, że nie obejdzie się bez operacji kolana po której Amerykanin będzie pauzował przez sześć miesięcy.
6 miesięcy przerwy Holdena po faulu Evansa
» Jonny przeprosił za swoje zachowanie z sobotniego meczu
Przykry incydent miał miejsce w końcówce spotkania z Manchesterem United, które ostatecznie zostało przez Kłusaków przegrane, jednak strata tak klasowego pomocnika jest znacznie większym zmartwieniem dla Owena Coyle'a niż zgubienie kilku punktów.

Długoterminowa rehabilitacja, której niebawem zostanie poddany Stuart oznacza, iż sezon dla niego się już zakończył, gdyż nie zdąży on wyleczyć się nawet na letni turniej w którym udział bierze reprezentacja USA.

- Teraz naszym głównym celem jest wspieranie Holdena w tych ciężkich dla niego chwilach. Obiecuję, że klub będzie przy nim przez cały czas i jego rodzina może na nas liczyć - napisał na oficjalnej stronie Boltonu menadżer Kłusaków.

- Stuart był kluczową postacią w moim zespole w tym sezonie. Jego ostatnie występy utwierdziły mnie w przekonaniu, że jest jednym z najlepszych pomocników w lidze. Będzie nam go bardzo brakowało, lecz mam nadzieję, że wróci jeszcze lepszy.

- To bardzo dzielny i pracowity chłopak, więc jestem pewny, że zniesie trud rehabilitacji i nim się obejrzymy znów będzie z nami - zakończył swoją wypowiedź Coyle.

Holden znalazł chwilę czasu, aby za pośrednictwem portalu Twitter przekazać kilka informacji swoim fanom.

- Za chwilę jadę do Londynu gdzie czeka mnie operacja kolana, a następnie długa rehabilitacja - czytamy na profilu pomocnika.

- Mogę wam obiecać, że wrócę silniejszy po tej kontuzji. Nie załamał mnie poprzedni uraz, tak więc tym razem również ani na chwilę nie zwątpię.

- Dzwonił dziś do mnie Jonny Evans, który bardzo przepraszał za swoje zachowanie. Życzył mi wszystkiego dobrego oraz szybkiego powrotu do zdrowia. Doskonale rozumiem, że nie było to celowe zagranie, lecz taka już jest piłka nożna. Nie mam mu tego za złe - zakończył Holden.


TAGI


« Poprzedni news
United i Arsenal w walce o Chamberlaina
Następny news »
Nani chwali Berbatowa

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (101)


JestemHardcorem: Natomiast Twoją "żałosną karierkę" mógłby zakończyć twój dostawca internetu. Oby jak najszybciej...
» 23 marca 2011, 13:27 #90
sirEric: Przykra i pechowa kontuzja. Równie dobrze to Evans mógł w tym starciu ucierpieć. Oby z tego szybko wyszedł.

P.S. Bitwa kibiców:
Manchester United - Juventus 88-72

ligamistrzow.com/beka.html

Rejestrujcie się i bierzcie udział w "grze" :)

Dzięki dla redaktorów DP.
» 22 marca 2011, 12:47 #89
Klimaa: To nie jest sezon Evansa, dla niego najlepiej aby się sezon skończył i rozpoczął nowy od zera.. Widać że ma braki, musi się jeszcze dużo nauczyć, ale oby było już tylko lepiej, bo to nasz wychowanek i mimo wszystko dobry obrońca.
» 21 marca 2011, 23:59 #88
pajta: Evans pierwszy wykonał wślizg, ale przy takiej dynamice akcji nie dało się przewidzieć skutków takiej interwencji.
Oczywiście nikt nie będzie go bronił na siłe, ch0ć uważam że zachował się z klasą, przyjął karę na siebie a dodatkowo przeprosił zawodnika.
Można gdybać:
Gdyby odpuścił Evans....
Gdyby odpuścił Holden....
Fakt jest faktem, ale uważam że nie można przekreślać Evans'a a Holdena trzeba wspierać!
» 21 marca 2011, 23:01 #87
FanaticMU: pajta 100% racji w każdym słowie! pozdrawiam :)
» 22 marca 2011, 10:21 #86
patrykbor: Evans wedlug mnie przekreslil swoje szanse w Manchesterze United, taka mial okazje sie pokazac a jak zwykle zawidol, ehh szkoda i Holdena i Evansa :(
» 21 marca 2011, 22:20 #85
Gocha: Dobrze, że Evans przeprosił, dobrze, że poszkodowany zdaje sobie sprawę, że to był przypadek, bo tylko chyba skończona menda mogłaby w ten sposób potraktować przeciwnika z pełną premedytacją, a o bycie skończoną mendą Evansa nie podejrzewam. Trzeba ogarnąć, że to był przypadek, skoro nawet sam Holden to wie, to czemu tutaj napinka i wyzwiska? Mój ojciec dziś powiedział, że sport to nie jest wcale zdrowie i taka prawda, Evans nawet nie protestował, tylko zszedł z boiska, więc po co te wszystkie epitety i wyzwiska? I jak zawsze teksty typu sprzedać, oddać za darmo, wywalić na zbity ryj. Kocham was, ludzie.
» 21 marca 2011, 21:59 #84
PATRYK11: szkoda mi tego zawodnika ;/
» 21 marca 2011, 21:41 #83
FanaticMU: Powtórzę sie ale musze:

a nikt już subiektywnie ocenić nie może tej sytuacji...

* Czyli lepiej Gdyby Evans odpuścił ta piłkę i dał rozegrac ja przeciwnikom. To jest liga angielska a nie przedszkole!

*A może wgl niech nasza drużyna nie wchodzi wślizgami bo to zbyt niebezpieczne. Poza ty czemu mają się narażać kibicom z Devil Page którzy potem najeżdżają jak nie wiem.

*A gdyby Vidic wchodził w kogoś wślizgiem i również UŁAMKI SEKUND zadecydowały by o takiej sytuacji i zakończyłoby sie jak wczoraj tez traktowalibyście go jako tępego osiłka czy raczej jako bohatera??

Tyle w temacie :)
» 21 marca 2011, 21:06 #82
KRONX: Obejrzyj jeszcze raz ten faul.
» 21 marca 2011, 21:48 #81
FanaticMU: KRONX - obejrzałem nawet 5 razy i...upewniłem się w swej decyzji :)

AGa18 - jak widac Ty mnie chociaż rozumiesz...i Evansa również :) w tej lidze to normalne ale niektórzy jeszcze się do tego przyzwyczaili i chyba już tego nie zrobią....
» 22 marca 2011, 00:05 #80
kenyy: W tej lidze to normalne?
Ja rozumiem ostrą grę, ale z całym szacunkiem to wejście było bandyckie! Trzeba mieć jakieś granice, a wrzucanie wszystkich wślizgów obrońców do jednego worka jest niepoważne.
Jakby ktoś tak wjechał w Evansa pewnie byście go za jaja chcieli powiesić wszyscy jak jeden mąż..
pozdr.
» 22 marca 2011, 08:07 #79
FanaticMU: kenyy no ok...ale zwróć uwagę na to że gdyby Evans nie wszedł wślizgiem do tej piłki a tamten by wchodził to nasz obrońca zostałby zrównany z ziemią...nie wiadomo czy nie skończyłoby się to dla niego źle.
» 22 marca 2011, 10:20 #78
KRONX: Rozumiem, że w tej lidze gra się ostro i nawet to lubię, ale łamanie komuś nogi to jest przesada. I ja nie należę do osób, która twierdzą, że za ten faul trzeba wyrzucić Evansa.
» 22 marca 2011, 15:02 #77
kenyy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.03.2011 16:24

FanaticMU ty mnie nie przekonasz do swoich racji , a ja Ciebie do moich i tak to już zostawmy;)

pozdro
» 22 marca 2011, 16:23 #76
FanaticMU: kenyy tak chyba będzie ;] każdy ma prawo do własnego zdania :) pozdrawiam :)
» 22 marca 2011, 19:38 #75
DevilsPoland: Jestem kibicem United ale kiedy widzę jak zawodnik robi taki wślizg i sędzia wstaje i daje czerwoną kartkę mogę wstać i poklaskać mu bo to co zrobił Evans dla mnie jest po prostu haniebne wiem że przeprosił ale Stuart straci 6 miesięcy może w życiu to nie wiele ale w piłce to bardzo długi czas. Myślę że Evans powinien dostać długie zawieszenie, a i życzę powrotu do zdrowia temu chłopakowi bo smutno słyszeć że coś takiego dzieje się... obyś wrócił jeszcze lepszy życzę ci tego! Powrotu do zdrowia Stuardzie Holdenie ;)
» 21 marca 2011, 20:57 #74
DoReK: W tamtym sezonie mieliscie duzo inne o nim zdanie , prawda Evans nie zachowal sie tak jak nalezy , ale jest mlody , z malym doswiadczeniem , ale z bardzo duzymi umiejetnosciami , tym bardziej ze gra w druzynie z najlepszymi obroncami swiata ... Zobaczycie ze sie duzo mylicie co do niego ... Tak jak bylo z Piqe ..

PS. Jesli jestescie prawdziwymi kibicami MU nie macie prawa mowic o nim zlego zdania , tyle ode mnie :)
» 21 marca 2011, 20:40 #73
levybike: Co z tego, że Evans przeprosił itd... A co miał zbrobić? Zachował się jak "cham" i "bandyta boiskowy". Szkoda, że nie zdawał sobie sprawy, że każdy zawodnik ma rodzinę, bliskich, a w kosekwencji takiego faulu, można wszystko stracić. Mimo, iż zawodnik był drużyny przeciwnej, to naprawdę mi go szkoda, możliwe, że to koniec kariery dla niego. Obym się mylił. Życzę mu szybkiego powrotu do zdrowia, a Evansowi oleju w głowie.
» 21 marca 2011, 21:02 #72
DevilsPoland: Osobiście powiem tyle że nie mam do niego nic jest utalentowanym obrońcą ale takie zachowanie jest haniebne. A co powiesz o Caragerze (sorry nie wiem jak to się pisze) który w podobny sposób faulował Naniego i nawet czerwonej kartki nie dostał a on jest doświadczonym obrońcą
» 21 marca 2011, 21:08 #71
levybike: Jak dla mnie ten sam poziom co "Carrager".
» 21 marca 2011, 21:21 #70
Kam69: ''PS. Jesli jestescie prawdziwymi kibicami MU nie macie prawa mowic o nim zlego zdania'' tyle ode mnie :)''

co ku*wa? większej bzdury nie słyszałem od dawna. zabronisz komuś? czy jest to zakazane prawem?
poza tym potrafisz myśleć samodzielnie? czy wszystko co zrobi Sir Alex bądź któryś zawodników jest dla Ciebie święte? jeśli to drugie to idź się utop bo ratunku dla Ciebie ni widu ni słychu. ''tyle ode mnie :)''
» 22 marca 2011, 14:29 #69
kubaas: Zwiesić Evans'a na kilka spotkań moim zdaniem
» 21 marca 2011, 20:38 #68
DevilsPoland: Mam taką samą opinie
» 21 marca 2011, 21:00 #67
DoReK: Holden wielki SZACZUNEK dla ciebie , malo kto by sie z tym godzil ze Evans zrobil to nie umyslnie , choc Johny nie zachowal sie jak nalezy na boisku , faulujac to swoj honor ma rowniez ze mial odwage zadzwonic i przeprosic na osobnosci Holden'a . Co Klasa to klasa :)
» 21 marca 2011, 20:33 #66
Cantona33: Nie no dajcie spokój przestańcie tłumaczyć Evansa tym, że obydwaj wchodzili "WŚLIZGIEM".

Nie nazwałbym wślizgiem ataku wyprostowaną nogą i przede wszystkim nogą uniesioną nad murawę. To nie jest wślizg to jest atak, wyjątkowo groźny dla kariery zawodnika.
» 21 marca 2011, 20:20 #65
Kobix777: Rogacz! powinieneś zostać zbanowany za wyzywanie zawodników!...

Co do Evansa to nie dojrzałe zagranie.
» 21 marca 2011, 19:58 #64
przemekk28: Oj Evans, Evans...
» 21 marca 2011, 19:45 #63
rybaaaa22: moim zdaniem surowo oceniasz Evansa oboje wchodzili ostro równie dobrze Evans mógł odnieść taką kontuzję i wtedy byś wyzywał Holdena na czym świat stoi. Identyczna sytuacja jak z Ramseyem i Shawcrossem oboje weszli równie ostro tyle, że Aaron jest postury anorektyczki przy Shawcrossie i tylko dlatego walijczyka połamało i Ryan stał się wielkim chamem a doskonale wszyscy widzieli co przeżywał po tej akcji i to samo dzieje z Evansem więc się ogarnij chłopie. Nie martw się i tak swoje odsłuży ;]
» 21 marca 2011, 20:03 #62
barabasz12: jonny... is
» 21 marca 2011, 18:16 #61
barabasz12: obydwoje wchodzili na wślizgu więc to nie było celowe
» 21 marca 2011, 18:16 #60
piter1108: Grałem w piłkę przez ponad 12 lat (pół profesjonalnie) i nigdy w ten sposób nie wchodziłem wślizgami, a to dlatego, że miałem szacunek do przeciwnika i doskonale zdawałem sobie sprawe czym takie wejścia mogą się skończyć

Normalnie wstyd mi za niego
» 21 marca 2011, 18:01 #59
piter1108: Mimo że jestem kibicem United od zawsze to mam do tego takie obiekcje

Za takie wejścia kara powinna by taka: Zawodnik który fauluje w ten sposób na boisko powinien wybiegnąć dopiero wtedy, gdy zawodnik którego sfauluje wróci do pełnej sprawności.
Ten faul był idiotyczny i każdy kto grał choć trochę w piłkę wie że wślizgu tak się nie wykonuje, no chyba że ma się zamiar wyrządzić komuś krzywdę.

Pozdro dla obiektywnych
» 21 marca 2011, 17:56 #58
cziki0920: Wstyd mi z Evansa... :( A Holdenowi życzę szybkiego powrotu do zdrowia.
» 21 marca 2011, 17:47 #57
gitkolo: Głupi,bezmyślny faul ale liczy sie to że przeprosił.
» 21 marca 2011, 17:27 #56
sakjaszfili: nie byl bezmyślny obaj poszli wślizgiem na piłkę i tak wyszło to samo w tamtym roku Ramsay z showcrosem czy jak mu tam
» 21 marca 2011, 17:39 #55
kulin21: co wy macie do Evansa zrobił błąd a wy go wyzywacie powinniście być z nim a nie przeciw to piłkarz naszej ukochanej drużyny
» 21 marca 2011, 17:13 #54
kucharesko: C o Ty wiesz o zyciu ,takiej klasy piłkarz nie może popełniać takich fauli.Przypomnij sobie jak gadałeś jak Carragher wszedł w nogi Naniego ,to samo za ostro grają
» 21 marca 2011, 18:18 #53
BroneK1878: troche obiektywizmu, ja boiskowego brutala nie mam zamiaru wspierać, od dłuższego czasu mnie denerwuje a teraz przesadził, on jest po prostu za słaby na MU.
» 21 marca 2011, 19:38 #52
KRONX: Brak wyobraźni Evans'a. Prawda, że dwóch zawodników wjechało ślizgiem w piłkę, ale zwróćcie uwagę na jakiej wysokości była noga Irlandczyka. Współczuję Holden'owi. Pół roku przerwy przez czyjąś głupotę..
» 21 marca 2011, 16:56 #51
sssexton90: od poczatku meczu grał słabo, a co do tego wejścia to owszem walczył o piłke, to nie było jakieś chamskie wejście w nogi bez walki o piłke.

Jednak sytuacja nie była groźna a on wchodził wyprotowaną nogą mimo, że ta piłka była raczej przegrana, zabrakło mu wyobraźni. Tak się po prostu nie wchodzi ostro...


a carragher to już w ogole jest świnią...te jego wejście było było karygodne i użyłbym tu różnych epitetów. W ogóle nie walczył o piłke tylko, żeby rozpieprzyć nam naniego bo wiedzał że jest on dla nas kluczowym napastnikiem.
» 21 marca 2011, 16:51 #50
stolczi: wiekszosc ludzi chyba nie ogladal wogole tego meczu. gdyby go widzieli wiedzieliby ze obydwaj pilkarze szli wslizgiem na pilke i zaden nie cofnal nogi. to byla normalna gra tyle ze zdazylo sie to nieszczescie, nie przez zla wole, ale przez zwykly przypadek.

inna sprawa ze evansowi nie idzie tak jak wszystkim sie marzylo, ale widac potrzeba troche czasu.
» 21 marca 2011, 16:47 #49
Arturek15: gdyby to się zdarzyło naszemu piłkarzowi to byś tak piał na agresora, że nie wiem...
ale, że to przydarzyło się komuś innemu to już przypadek..
przestań, Evans nie potrzebnie tak wchodził w tą piłkę...
powinien dostać czerwo i dobrze, że je dostał. Dałbym mu jeszcze zawieszenie na kilka meczy. szkoda Holdena. mam nadzieję, że szybko wróci do zdrowia.
GLORY
» 21 marca 2011, 17:00 #48
sssexton90: Dokładnie, Gerrard to śmieć dla mnie... cwaniaczek, pozer i jak nie idzie im po myśli to myśli jak tu oszukać.

Liverpool to chamy i prostaki, nigdy nam nie dorównają jeśli chodzi o charakter, ducha walki i styl gry zespołu !


co do holdena to szkoda go, evans znowu pokazał że brakuje mu mózgu na boisku...dla mnie ten chłopak nie ma przyszłości w united, jest za słaby i do tego brak mu sprytu boiskowego.
» 21 marca 2011, 16:41 #47
JestemHardcorem: A dla mnie ty jesteś tym, czym dla ciebie Gerrerd...
» 22 marca 2011, 10:13 #46
Nowky: Eeee.... No raczej musiał to być faul skoro Evans dostał czerwoną i wyleciał z boiska....
» 21 marca 2011, 16:48 #45
seth: głupich nie sieją i nie orzą..głupi się po prostu rodzą..
» 21 marca 2011, 16:41 #44
metju95: @krzych wyjątkowo się z tobą zgadzam. Szacunek szacunkiem, ale takie mendy jak Gerrard nie powinny się w ogóle pokazywać na boiskach...
» 21 marca 2011, 17:49 #43
JestemHardcorem: To co piszesz to typowe rozumowanie dziecinnego prostaka. Nie życz nikomu krzywdy bo sama może cie spotkać. Chociaż ciebie i tak już spotkała...
» 22 marca 2011, 10:17 #42
AGa18: Poniżej zamieściłam podobny komentarz..
Zgadzam się z każdym słowem, dobrze wiedzieć że przynajmniej nie jestem sama : )
» 21 marca 2011, 17:44 #41
undertaker48: Odwalcie się ludzie od Evansa . Za jeden faul już byście go z druzyny wywalali.
» 21 marca 2011, 16:30 #40
SzYnA: mam nadizeje ze jeszcze go odwiedzi, bo zachował sie głupio, mimo ze wszedł tak samo jak Holden to Johnny nie schował nogi...
» 21 marca 2011, 16:27 #39
deepdj: Evans jest za słaby na United, nadaje się co najwyżej do średniaków PL

tak samo zresztą jak Carrick, Kuszczak, Amos, Smalling, O'Shea, Obertan, Gibson, Bebe, Berbatow.

Połowa składu do wywalenia, tylko nas osłabiają.
» 21 marca 2011, 16:26 #38
Ketiopczyk: Masz kolego zupełną rację, z wyjątkiem Smalling'a. Ten chłopak już jest bardzo dobry, a za 2-3 lata będzie na poziomie Vidic'a!
» 21 marca 2011, 16:29 #37
fat1xd: Błagam wyjdź i nie wracaj...
» 21 marca 2011, 16:30 #36
Tomasson10: Hahahaha :D Carrick? No fakt, może nie jest jakiś super, ale na ławkę mógłby iść ... Berbatov? WTF? Najlepszy strzelec ---> Out? O'Shea? Uniwersalny zawodnik, przydaje się bardzo jak mamy ogrom kontuzji. Nie rozumiem cię gościu ... Chcesz zrobić drugi Real? To nie fifa.
» 21 marca 2011, 16:32 #35
ChichaHernandez: O;Shea , Smallin , Berbatov, Carrick ?? walnij się w głowę
» 21 marca 2011, 16:33 #34
UNITEDFUN: Smaling, Berbatow - spisują się świetnie Kuszczak - może nie jest godzien być nr 1 w bramce ale jako zmiennik VDS spisuje się świetnie ale pewnie i tak odejdzie. Nawet O'Shea zalicza niezłe występy Amos to dopiero młodziak i on ma nabierać doświadczenia co do reszty to 85% się zgadzam
» 21 marca 2011, 16:34 #33
UNITEDFUN: zapomnialem o Carrick może nie gra na najwyższym poziomie i zalicza wpadki ale wywiązuje się z swoich zadań.
» 21 marca 2011, 16:35 #32
deepdj: a wy uważacie że są dobrymi piłkarzami? proszę was, może Smalling jeszcze się wyrobi, cały czas się rozwija, ale reszta nie ma nic więcej do zaoferowania niż pokazała do tej pory, dosyć patrzenia na ich błędy i straty, a Bebatow też jest marnuje więcej niż powinien.
» 21 marca 2011, 16:36 #31
deepdj: Dla jasności, na rezerwę to się nadaje każdy z nich, ale my tu mówimy o tym kto nadaje się do podstawowego składu, a z nich każdy byłby osłabieniem.

Ludzie! MU to klub który chce zdobywać puchary w każdym sezonie: PL, LM, chcemy być w tej najlepszej 8-ce Europy. Z takimi piłkarzami tego nie osiągniemy.
» 21 marca 2011, 16:48 #30
OnlyRedDevils: tak Ferguson też słaby trzeba go wywalić, bo rzadko gra.. Za dużo fify chłopcze.
» 21 marca 2011, 17:04 #29
deepdj: Fergusona decyzji też czasem nie rozumiem ale ogólnie to jeden z lepszych trenerów obecnie. Nie rozumiałem np jego decyzji z meczu z Bayernem na OT w poprzednim sezonie kiedy to zdjął wszystkich napastników i odpadliśmy. Uważam że to on przegrał tamten mecz i wyrzucił nas z LM.
» 21 marca 2011, 17:09 #28
monnie: jak ty chcesz wywallić Carricka, Smallinga i Berbę ze składu to nie pozostaje mi nic innego jak podziękować Bogu, że nie jesteś SAFem. I możesz sobie kibicować od '98 roku, a nawet od '92, ale czasy się zmieniają. Wg mnie oni wszyscy trzej robią więcej postępów na boisku niż jeden wychwalany pod niebiosa Wayne Rooney, a mimo wszystko nie odesłałabym Wazzy do innego klubu.

"Nie oceniaj jak się nie znasz. Skąd wiesz że Tomek jest słaby jak mało gra?"
zadałabym to pytanie każdemu przeciwnikowi Kuszczaka tutaj...
» 21 marca 2011, 18:37 #27
kara466: No wreszcie ktoś z kim mogę się z w zupełności zgodzić ( mówię o monnie)
Według mnie Kuszczak jest dobrym bramkarzem co udowodnił w meczach w zeszłym roku kiedy to chorowała żona Van Der Sara, bronił wtedy bardzo pewnie i powinien dostać większą szansę od Fergusona bo na nią zasługuje. Po drugie chciałabym poruszyć temat Dimitara Berbatova otóż większość z Was nie krytykuje go tylko wtedy gdy strzeli 3 gole w meczu jeśli nie uda mu się zdobyć bramek w kilku następnych meczach to zaraz jest oooooooo jakie Drewno sprzedać go on jest za słaby na United- a właśnie moim zdaniem nie jest, większość z Was go nie docenia, a jest to zawodnik który jeżeli ostanie dobrą piłkę to z dużym prawdopodobieństwem ja wykorzysta. Potrafi dobrze zastawić piłkę, ładnie poklepać z Rooneyem w ogóle jest to świetny technicznie zawodnik. Inna sytuacja jest z Roo- zgadzam się ze jest to świetny gracz bardzo uniwersalny, potrafi ładnie przerzucić piłkę, podać prostopadle no i oczywiście świetnie strzelić, jest to bardzo waleczny zawodnik naprawdę go szanuje i lubię, tak samo Chicharito jest to równie dobry napastnik z niesamowitym instynktem, naprawdę wielki talent, który jeszcze nie raz strzeli dla nas ważnego gola, (jak go ściągnęliśmy to napisałam że mam nadzieje że pod koniec sezonu będę mogła powiedzieć że jest to najlepszy transfer w tym roku i teraz mogę te słowa spokojnie potwierdzić - naprawdę świetny zawodnik.) Jednak trzeba pamiętać że nie każdy z nich będzie strzelał w każdym meczu, wszyscy trzej mają inną charakterystykę gry dlatego Ferguson wystawia ich w różnych spotkaniach.
Podsumowując myślę że każdy z nich strzeli jeszcze wiele goli dla Manchesteru i z niecierpliwością czekam aż Berba podpisze nowy kontrakt, na który moim zdaniem w pełni zasługuje.
» 21 marca 2011, 20:43 #26
Tennant: Evans popraw formę...
Glory Glory MU
» 21 marca 2011, 16:24 #25
AGa18: No cóż nikt nie mógł tego przewidzieć nawet Evans..
A wy przestańcie w końcu mieszać go z błotem, bo to mogło na każdego trafić.. Piłka nożna to sport brutalny i nie przewidywalny..

Teraz większość z was wyrzuca go z drużyny?? Za co ja się pytam? Za ten nie fortunny faul, za to że nie trafił na swój sezon, w poprzednim szukaliście w nim następcy Vidicia Ferdinanda a teraz go out..?
Opanujcie się...

Wracaj do zdrowia Holden.. !
» 21 marca 2011, 16:16 #24
dawid27154: piłka to nie jest brutalny sport no chyba że w twoim wykonaniu. Football to sport twardy, męski, ostry i zacięty ale nie powiem że jest brutalny. A to że stracił zaufanie kibiców to nie tylko ten faul się do tego przyczynił ale także masa błędów poważnych błędów które popełnia coraz częściej i nie zanosi się na poprawę. Ale masz racje co niektórzy przesadzają i mieszają go z błotem ale myślę że to głupota ponieważ zagrał parę gorszych meczy a tu zaraz karzdy pisze że powinien być sprzedany.
» 21 marca 2011, 16:27 #23
Tristan: Bandyckie zachowanie Evansa, nie wie już sam co wyprawia na boisku
» 21 marca 2011, 16:16 #22
AgEnT: Domyślałem się że będzie pauzował no ale nie 6 miesięcy.
To niestety jest piłka nożna, szybkiego powrotu do zdrowia życzę ;)
» 21 marca 2011, 16:15 #21
daw7: Szkoda tego Holdena, nie chciałbym być w skórze Evansa...
» 21 marca 2011, 16:10 #20
wygramy: Szkoda Holdena :( Jeden z lepszych pomcnikow w lidze no i ogromne wzmocnienie Boltonu. Ehh .. szkoda gadac szybkiego powrotu do zdrowia Holden.
Aaa.. i jeszcze jedno nie powinno byc miejsca dla evansa w Manchesterze... takie moje zdanie ;]
» 21 marca 2011, 16:00 #19
czerwonydevil: Ludzie po jaką cholerę wyzywacie Jonnego?! Zachował się głupio, tak przyznaje rację, ale wyzywanie go od idiotów i imbecyli pokazuje jakimi WY jesteście kretynami. Po faulu nie ma dla niego miejsca w zespole?! No ludzie!


"- Dzwonił dziś do mnie Jonny Evans, który bardzo przepraszał za swoje zachowanie. Życzył mi wszystkiego dobrego oraz szybkiego powrotu do zdrowia. Doskonale rozumiem, że nie było to celowe zagranie, lecz taka już jest piłka nożna. Nie mam mu tego za złe - zakończył Holden."

Przeprosił go, sam Holden nie ma mu tego za złe, a wy i tak go wyzywacie. Ferwor walki + liga Angielska = Kontuzje.
» 21 marca 2011, 15:59 #18
matusProUnited: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.03.2011 16:07

masz dużo racji, ale jak wiadomo to jest młody chłopak i może gdyby dostał mecz zawieszenia, to przy następnej próbie takiego ataku zastanowiłby się o ten jeden raz więcej? ta liga jest jaka jest i właśnie to jest jej urok, a takie coś moim zdaniem oszpeca widowisko.
» 21 marca 2011, 16:04 #17
MenToS0295: zgadzam się z tobą, po za tym każdy może popełnić błąd.
» 21 marca 2011, 16:08 #16
DevilFan: ano tak aa i Evans gra słabo w każdym meczu ano tak a i nic mu nie idzie ano tak a i nie ma chęci grania w MU ano tak pewnie niech zostanie podst. obrońcą NIECH BIERZE PRZYKŁAD Z SMALLINGA i niech zobaczy co On jest w stanie zrobić w tak krótkim czasie w MU
» 21 marca 2011, 16:12 #15
witek: Zgadzam się z tobą czerwonydiabeł, ale nic nie poradzisz, że od dłuższego już czasu na tej stronie panuje moda na niekończącą się krytykę niektórych zawodników. Oczywiście Evans gra dosyć kiepsko i ślepy nie jestem, ale nasze zadanie polega na wspieraniu zawodników i wierze w ich umiejętności. Wywalanie gracza po jednym nieudanym sezonie nie byłoby mądre. Właśnie dlatego boję się odejścia Fergusona, odejścia z którym przeminie też słynne Believe...
» 21 marca 2011, 16:12 #14
matusProUnited: Głupota.. Takie zachowanie powinno być tępione przez FA. Przykro mi to mówić jako kibic United, ale Jonny traci w moich oczach z meczu na mecz..
Początki miał bardzo obiecujące, ale teraz sami widzicie co się dzieje. Miejmy nadzieję, że się podniesie. Takie faule to według mnie wstyd, tak samo jak zachowanie Carraghera.. Rozumiem, że faul to element gry i podoba mi się walka, ale bez przesady, nie trzeba od razu się zabijać.
» 21 marca 2011, 15:54 #13
MpawulonU: takk Evans sie nie nadaje do MU na poczaztku sezonu i w tamtym lepiej grał a teraz ? powinien dostac strzał w twarz jak Carrick i sie obudzic i grac jak człowiek a nie jak nie wiadomo kto . I powinni zabronic gry w wkrętach i wgl bo jest to za duże ryzyko na zdrowie i wgl . Więc Evans weź sie do roboty jeśli nie chcesz opuścić MU i grac jak człowiek i myslec przy takich wslizgach jak ten . Pozdro ! United !
» 21 marca 2011, 15:50 #12
jarekbrylu: Dla Evansa nie powinno być miejsca w drużynie


Wracaj do zdrowia HOLDEN.
» 21 marca 2011, 15:49 #11
czerwonydevil: Bo co, bo spowodował kontuzje innego zawodnika? Takim sposobem nie byłoby takiego United.
» 21 marca 2011, 16:01 #10
1993greg: Powinni mu zaoferować rehabilitacje w naszym ośrodku.
» 21 marca 2011, 15:43 #9
Maro107: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.03.2011 15:43

Niedobrze. Podczas meczu uparcie uważałem, że faul zasługuje na najwyżej żółtą kartkę, brat i mama powtarzali mi, żebym był bardziej obiektywny, ale takie po prostu było moje zdanie. Teraz doskonale wiem, że sędzia się nie pomylił. Zasługiwało to na czerwoną kartkę w obliczu tego, że Holden musi przejść operację i będzie pauzował przez 6 miesięcy. Zdaję sobie sprawę ile to jest - tyle czekaliśmy na Antka Valencię. Evans dobrze, dzwonił z przeprosinami, ale mam wrażenie, że tak naprawdę nie wie co to znaczy takie pauzowanie podstawowego zawodnika :(
» 21 marca 2011, 15:41 #8
Arojaro12: Evans popełnił błąd, ale cóż taki urok piłki nożnej. Życzę Holdenowi szybkiego powrotu do zdrowia. Evans ładne zachowanie że zadzwonił, ale na przyszłość powinien uważać z takimi ostrymi zagraniami.
» 21 marca 2011, 15:41 #7
michalk86: Niestety ale Evans coraz bardziej przekonuje mnie do tego, ze jest beznadziejnym zawodnikiem i nie ma dla niego miejsca w MU.
Po jego ostatnich wyczynach w obronie i katastrofalnych bledach, wrocil po kontuzji zeby pokazac jeszcze wieksze dno.
» 21 marca 2011, 15:40 #6
witek: Szkoda Stuarta bo to rewelacyjny zawodnik. Przyszedł z MLS i zrobił prawdziwą furorę. Coyle wcale nie przesadza mówiąc, że to jeden z najlepszych pomocników w lidze. Dobrze, że panowie sobie wszystko wyjaśnili i Jonny przeprosił Holdena, bo co jak co, nie zrobił mu tego celowo.

Ps. To pokazuje ile szczęścia miał Nani po wejściu Carraghera...
» 21 marca 2011, 15:40 #5
OnlyRedDevils: Masakra.. Gdybym pracował w zarządzie United wypożyczył bym im na 6 miesięcy Gibsona i Obertana. Nie fajna informacja.
» 21 marca 2011, 15:38 #4
piotrekrojda: z tym obertanem to byś ich ukarał
» 21 marca 2011, 17:00 #3
PrzemoGGMU: Szkoda tego chłopaka. Od razu nasuwa się myśl o kontuzji Valencii.
» 21 marca 2011, 15:38 #2
Jasiekk93: nie podoba mi się to co zrobił... Denerwuje mnie coraz bardziej jego pobyt w Manchesterze
» 21 marca 2011, 15:38 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.