Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Decyzja podjęta - brak kary dla Rooneya!

» 28 lutego 2011, 18:10 - Autor: Biafra - źródło: Sky Sports
Angielski Związek Piłki Nożnej potwierdził dziś, iż nie zostaną podjęte żadne działania w sprawie zachowania Wayne'a Rooneya w sobotnim meczu z Wigan.
Decyzja podjęta - brak kary dla Rooneya!
» Anglik za swoje zachowanie nie zostanie ukarany
Angielski napastnik w spotkaniu na DW Stadium uderzył łokciem pomocnika gospodarzy Jamesa McCarthy'ego, lecz arbiter tego starcia Mark Clattenburg za to zagranie podyktował jedynie rzut wolny dla Wigan, nie stosując indywidualnej kary wobec Rooneya.

Po meczu zupełnie odmienne zdanie na temat całego zajścia mieli menadżerowi obu zespołów. Roberto Martinez nie potrafił pogodzić się z taką decyzją sędziego, uznając, iż napastnik United powinien za tego rodzaju wybryk ujrzeć czerwoną kartkę. Sir Alex Ferguson natomiast w pełni zgadzał się z oceną arbitra, jednak zapowiedział, że media będą chciały głowy Rooneya.

Angielski Związek z podjęciem decyzji wstrzymał się do momentu otrzymania raportu od Clattenburga, jednak po przeanalizowaniu go zdecydowano nie nakładać żadnej kary na popularnego Roo. Wynika to z nowych przepisów, wobec których jeśli arbiter spotkania odgwizdał przewinienie to związek nie może się już mieszać to zaistniałej sytuacji.

Oznacza to, iż Rooney będzie mógł wystąpić we wtorkowym pojedynku z Chelsea Londyn.


TAGI


« Poprzedni news
Losy Rooneya w rękach Clattenburga
Następny news »
Young czeka na oferty?

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (84)


reir: oo taaak! przez cały dzisiejszy dzień rozmyślałem nad tym zagadnieniem :) cieszy mnie, że nie zabraknie go w tak ważnym meczu jak ten z The Blues ;)
PO ZWYCIĘSTWO !!
Diabły łączmy się dzisiaj w wierze! :D

ps. licze, że miejsce w składzie będzie miał też dzisiaj Javier ;)
» 1 marca 2011, 18:15 #72
blejd7: Czytałem że nawet sędzia Riley przyznał rację Clattenburgowi że dobrze postąpił przyznając tylko rzut wolny :)
» 1 marca 2011, 10:49 #71
Klimaa: Rooney doda nam świeżości w ataku więc wynik spotkania jest sprawą otwartą.
» 28 lutego 2011, 23:57 #70
daw7: Uffff to dobra wiadomość bo brak Wazzy byłby poważnym osłabieniem (tym bardziej, że ostatnio wielu zawodników łapie kontuzje) ;)
» 28 lutego 2011, 22:21 #69
blejd7: kamień z serca. Roo winny ale 3 mecze to byłaby przesada. Jak dla mnie zasługiwał na max 2 ale na szczęście udało się tego uniknąć. Szkoda, że UEFA tak się nie czepiła zawodników OM bo w meczu z United były trzy chamskie zagrania a sędzia nie gwizdnął żadnego faulu (Vidic oberwał z łokcia, Nani raz dostał ręką a raz obrońca próbował sie zemścić za nakładkę i odmachnął noga w jego stronę). Jakoś Rafaela w meczu z Bayernem pilnowali a w tej edycji nie widzą złośliwych zagrań. W Barcie Pique też powinien wylecieć bo na początku meczu z Arsenalem któryś z zawodników wychodził na wolne pole a on bez pardonu wszedł mu w nogi. Dla mnie żółta jak nic powinna być.
» 28 lutego 2011, 21:47 #68
Bartekp8: Dobra wiadomość :) Jeśli FA podjęłoby inną decyzję to mecz z Chelsea może by rozegrał gdyby się odwołali, ale chyba gorzej byłoby z Liverpoolem.
Myślę, że kawał dobrej roboty odwalił Ferguson mówiąc o tym, że media będą chciały głowy Rooneya, od razu zapobiegł tysiącom wypowiedzi ze stron dziennikarzy a on sam na pewno wiedział, że Roo powinien wylecieć i sądzę, że Wazza spotkał się z suszarką po meczu :)
» 28 lutego 2011, 21:37 #67
19barnaba87: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.02.2011 21:31

Ooo kamien z serca, a Roo niech na przyszłosc mysli wiecej bo nastepnym razem moze sie juz nie udac...
» 28 lutego 2011, 21:29 #66
SzYnA: super, ale i tak mam nadzieje że Javier wejdzie w podstawie, a czy z berbą czy z roo bez różnicy i tak strzelac bedzie javier a nie Dimitar"strzele w jednym meczu 7 bramek a przez następne 10 niccc" Berbatov i Wayne"zarabiam więcej niż cała drużyna razem mimo tego strzelam jak na lekarstwo a i tak zawsze mnie wpuszczają" Rooney ;P
» 28 lutego 2011, 20:42 #65
Bovver: no to gorzej jak by sędzia twego nie odgwizdał :)
» 28 lutego 2011, 20:04 #64
blejd7: według mnie 3 to za dużo. to nie był celowy atak. Roo biegł ciągle do piłki a tamten zawodnik zrobił krok w jego stronę by sprowokować Roo. Myslę, że to trochę uratowało go. Tak czy inaczej SAF musi z nim pogadać bo następny taki głupi błąd może nas kosztować mistrzostwo( a raczej jego brak).
» 28 lutego 2011, 21:51 #63
Tomasson10: Myślałem, że go zawieszą, ale na szczęście nie :D Tym lepiej dla nas, ale to nie zmienia faktu, że kartka się należała, to zachowanie było wręcz bandyckie.
» 28 lutego 2011, 18:52 #62
piokrop: A na stronce arsenalu standardowo wielkie oburzenie hehe. Jak mi się z nich śmiać chce. No, ale muszą sobie czymś tłumaczyć kolejny sezon bez żadnego trofeum. Tym razem padło na sędziów, którzy są przychylni dla United ;]. Swoją drogą to ciekawe ile musieli posmarować za wczorajszy mecz, gdzie Wojtek powinien dostać czerwo ;) a i tak frajersko przegrali :P
» 28 lutego 2011, 18:47 #61
Durandir: Nowe przepisy są jakie są, tym razem na szczęście dla United, ale uważam, że arbiter zbyt pobłażliwie potraktował Rooneya. Za taki faul żółta kartka to minimum moim zdaniem. Mam nadzieję, że Rooney nie potraktuje tej decyzji jako przyzwolenia dla chamstwa na boisku i będzie bardziej uważał na to, co robi.
» 28 lutego 2011, 18:09 #60
grzeho16: dziwne są te nowe przepisy, ale ... tak jak mówisz - dobrze dla nas. po rooneyu można się było tego spodziewać.
» 28 lutego 2011, 18:43 #59
Adamczik: Żebym ja miał w życiu połowę tego szczęścia, co Roo.
» 28 lutego 2011, 18:00 #58
bastiancfc: Decyzja jest więc śmieszna patrząc na to co zrobił Rooney no ale niech tak będzie :)
Więc z niecierpliwością czekam na jutrzejszy mecz. Na mistrzostwo szans nie mamy ale licze przynajmniej na zwycięstwo.

ps: nie piszę do Was fanów Manchesteru żadnych napinek więc liczę na wzejemne przyjęcie mojej wypowiedzi.

Pozdrawiam
» 28 lutego 2011, 17:52 #57
grobla95: W końcu normalny kibic drużyny przeciwnej który ma szacunek do rywala i nie wchodzi tu tylko po to żeby się kłucić i wyklinać ! Brawo ;)
» 28 lutego 2011, 18:28 #56
szymkov: To że FA odstąpiła od wymierzenia kary, nie zmienia faktu, że Rooney zachował się jak dziecko. Nie tak dawno, nasz "ulubieniec", Steven Gerrard w podobny sposób uderzył Michael'a Brown'a i również nie otrzymał kary za ten incydent, więc decyzja FA nie mogła być inna. Mimo wszystko uważam, że za takie zachowanie powinna być dyskwalifikacja na minimum 2 spotkania.
» 28 lutego 2011, 17:48 #55
ziolo17: umiesz czytac ze zrozumieniem pajacu??
"Wynika to z nowych przepisów, wobec których jeśli arbiter spotkania odgwizdał przewinienie to związek nie może się już mieszać to zaistniałej sytuacji."
» 28 lutego 2011, 17:39 #54
ziolo17: Zgadzam sie z Toba takie zachowanie powinno byc tepione, ale po co od razu piszesz ze piłkarz Arsenalu prawdopodobnie zostalby zawieszony do konca sezonu??
Żal dupe ściska ze Manchester jest przed Arsenalem??
Podzro!
» 28 lutego 2011, 19:12 #53
Lokator23: a co kolega powie o wczorajszym zachowaniu waszego bramkarza?? nalezalo sie czerwo i rzut karny. z drugiej strony i tak jestescie slabi. nie mozesz winic FA sedziow czy Manchesteru o to ze twoja druzyna nic nie wygrywa pozdro
» 28 lutego 2011, 21:26 #52
Kam69: ooo tak i powiedz jeszcze, że sędziowie w całej Anglii sędziują dla United. typowe dla kibica Arsenalu, co najmniej żałosne. i żeby była jasność uważam, że Rooney przegiął pałe tym zagraniem i powinien otrzymać sowitą karę, jednak zdanie przytoczone przez ''ziolo17'' wyjaśnia wszystko. dobranoc.
» 1 marca 2011, 00:04 #51
Tennant: Super! Już się bałem że nie zagra z Chelsea
Glory Glory MU
» 28 lutego 2011, 17:02 #50
AFCAMUFC: i tak by mało do gry wniósł z jego formą.
» 28 lutego 2011, 18:08 #49
Jasiekk93: ;) jeśli Wayne Rooney wg Ciebie jest wyłącznie do strzelania bramek i jeśli ma ich mało to nic nie wnosi, to śmiem twierdzić że śledzisz tylko wyniki i skróty... ;) Mecz z Chelsea jednak radziłbym oglądać, szkoda takie coś przegapić :)
» 28 lutego 2011, 21:26 #48
Wuj3k: Tak myślałem. Teraz zostaje tylko życzyć Diabłom powodzenia w nadchodzących spotkaniach. Glory Glory Man United!
» 28 lutego 2011, 16:48 #47
kawkader: @Lukixp ja tez mam taka nadzieje! Nie bede szczesliwy jest Fergie znow zagra 1 napastnikiem :| A co do incydentu? Moze specjalnie, moze nie! Dla mnie liczy sie to ze nie dostal kary :)
» 28 lutego 2011, 16:41 #46
Lukixp: mam nadzieje na 4-4-2 we wtorek...
» 28 lutego 2011, 16:35 #45
Mazak: Ja mam nadzieje na 4-0 we wtorek ;)
» 28 lutego 2011, 16:50 #44
przemks3: Haha bez przesady mimo że Chelsea ostatnio gra słabo nie można ich lekceważyć;D mnie zadowoliłby wynik 1:2 lub 0:1 dla United. Mam nadzieję że Rooney w końcu strzeli bramkę na Stamford Bridge. Jutrzejszy mecz będzie jednym z najcięższych w tym sezonie.
» 28 lutego 2011, 18:08 #43
lukaszzasko: ja nie wiem co wy widzicie w tej grze rooneya...przecież on gra taki piach od powrótu po kontuzji, że szok... znając życie ferguson znowu wystawi samego rooneya na szpicy a na ławe berbe i chicarito, i jak ktos z pomocy nie strzeli bramki to bedzie ciężko...
» 28 lutego 2011, 16:30 #42
barszczuxdd: no, wcale nie ma 11 asyst ;) i tam chyba 6 bramek
» 28 lutego 2011, 16:36 #41
lukaszzasko: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.02.2011 16:39

ogladales pare ostatnich meczy? plątał się po boisku, niecelne podania...a bramki, czesc z karnych i niektóre "patelnie" jak ostatnio po podaniu berby
» 28 lutego 2011, 16:39 #40
Mazak: wystarczy, że strzelił City...
Pozatym jego kilkudziesięcio metrowe podania miażdżą cyce, ma dużo asyst i daje efekt psychologiczny drużynie. A to, że nie może znaleść formy to inna sprawa. Kiedyś ją znajdzie więc nie ma co psioczyć...
» 28 lutego 2011, 16:52 #39
Nani126: pomysl czlowieku co piszesz moze i nie jest to szczytowa forma 4 bramki w ostatnich meczach ligowych w h** asyst czego ty jeszcze chcesz "patelnie" ? ta z mc pewnie tez jak sadze gdzie uratowal zwyciestwo byl placz ze nie strzela tylko dogrywa teraz strzela to jest placz bo strzela tylko dlatego ze mu dobrze podaja...
» 28 lutego 2011, 17:44 #38
Lokator23: mi to wyglada na to ze to Ty nie ogladasz meczy ostatnio. bo na moje Rooney jest w formie i gra dobrze a nie jego wina ze pomoc ostatnio gra piach i ma malo podan.
» 28 lutego 2011, 21:28 #37
barszczuxdd: a teraz został jeszcze wybrany naj. w meczy z chelsea. niee, on nie ma formy.
» 4 marca 2011, 18:46 #36
falcon: wiecie super ze nie dostal kary, my jako kibice United mamy powody do zadowolenia, ale obiektywnie patrzac to powinien dostac czerwona kartke i kare meczów:] gdyby ktos potraktował tak naszego zawodnika to byscie krzyczeli ze kara itd:) troche obiektywizmu
» 28 lutego 2011, 16:26 #35
piaskun223: Zgadzam się z Tobą, dobrze, że zagra we wtorek. Lecz znów mi trochę podpadł tym zachowaniem..
» 28 lutego 2011, 16:29 #34
75th: jacy wy się delikatni zrobiliście... ja rozumiem, że to nie było ładne i kara się jakaś tam należała, ale, że zaraz wam "podpadł"? wolne żarty, Keano robił duuuużo bardziej świńskie faule i jakoś go wszyscy kochamy :D
» 28 lutego 2011, 16:37 #33
piaskun223: Keane to historia, żyj realiami..
» 28 lutego 2011, 22:02 #32
75th: jaka to różnica?
» 28 lutego 2011, 22:50 #31
piaskun223: Taka, że nie interesuje mnie to co robił piłkarz kilka lat temu. Dziś jest inna polityka..

Wiesz jak mnie uczyli w juniorach i uczą w seniorach Trenerzy? Ok, możesz się odegrać faulem ale 'inteligentnym', że tak się wyrażę. Jest wiele na to sposobów i nie chce mi się rozpisywać. Gdybym zrobił tak ja Rooney to po pierwsze dostał bym czerwo, a po meczu zjechał by mnie Trener jak nie wiadomo kogo, powód? To nie jest boks, jeśli chce urządzać takie cyrki to żebym lepiej zmienił dyscyplinę- tak by mi powiedział. Gdybym nie dostał kartki, to też bym dostał niezłe litanie.. Trzeba niektóre rzeczy kolego rozróżnić, lecz jeśli nie powąchałeś piłki od murawy to mnie nie zrozumiesz..
» 1 marca 2011, 14:39 #30
Deluxe: I bardzo dobrze, w meczu z Chelsea brak Rooneya na pewno dałby się odczuć.
» 28 lutego 2011, 16:18 #29
Schokan: cale szczescie ze bez kary ale nigdy wiecj takich bezmyslnych zachowan a w szczegolnosci jutro bo to sie akurat wtedy zle skonczy
» 28 lutego 2011, 16:12 #28
Adamosis: No i bardzo dobrze . Dostał łokciem i nie widzę powodu do nakładania zawieszenia. Glory Glory Man United
» 28 lutego 2011, 16:09 #27
Shaitan: Jestem niezle zaskoczony ale to dobrze ;d
» 28 lutego 2011, 16:04 #26
dominik19000: Upiekło mu się :D Rooney może jedynie dziękować sędziemu, że w czasie meczu postąpił jak postąpił. Gdyby nie to, Roo pewnie by dostał karę zawieszenia. Poza tym na przyszłość MUSI się powstrzymać od tak głupich zachowań na boisku, bo jemu, takiemu zawodnikowi wręcz nie wypada.
» 28 lutego 2011, 16:01 #25
naniLuis: Uff ale ulga.Już myślałem ,że go nam zawieszą.Brawo FA !
» 28 lutego 2011, 15:59 #24
Cristiano18: I bardzo dobrze słusznie podjęta decyzja, jutro Roo walnie brame i znowu zamknie usta wszytskim:)
» 28 lutego 2011, 15:55 #23
karas2011: Dodam jeszcze że dla nas to bardzo dobra wiadomość mamy już dużo kontuzjowanych większość wróci już do 16 marca: Valencia (15), Park (12), Ferdek (6), haha Evans -.- (6)..
» 28 lutego 2011, 15:49 #22
karas2011: Niektórzy będą go wyzywać ale ja go szanuje, niewiem dlaczego tak zrobił miał swoje powody.. Niech ta kara będzie dla niego nauczką i niech udowodni że zasłużył na gre z Chelsea. 0:2!! GG MU!! DO JUTRA!
» 28 lutego 2011, 15:47 #21
mat23: Całe szczęście. Ale niech więcej tak nie robi!
» 28 lutego 2011, 15:40 #20
czerwonydevil: Sprawiedliwości stało się za dość!
Pamiętacie jak Gerrard uderzył łokciem piłkarza Newcastle(?)? Nie nałożono na niego kary. dobrze, że będzie mógł zagrać z Chelsea.
» 28 lutego 2011, 15:32 #19
MruwaManU: Lubie go ale walnął tym łokciem specjalnie więc kara nie powinna go ominąć ale to dobrze przynajmniej dla klubu !
» 28 lutego 2011, 15:30 #18
Wookie: Ej co jest ze skrótem z Wigan? Po kliknięciu na link nie pojawiają się odnośniki do pobrania.
» 28 lutego 2011, 15:25 #17
gitkolo: Ale fuks.Nalezała mu sie ta kara ale git ze raz ktoś nie był fair i z korzyscia dla nas
» 28 lutego 2011, 15:23 #16
mervel: panowie z FA już na pewno bardzo by chcieli go zawiesić...ale po prostu obecne przepisy na to nie pozwalają.... żeby wszcząć postępowanie musi być brak decyzji sędziego (np. jak nie zauważył) lub zdarzenie to musi opisać w protokole pomeczowym. Clattenburg o tym nic nie wspomniał i cwaniaki nie mogli nic zrobić ;)
» 28 lutego 2011, 15:21 #15
LiberaPL: Dobrze, że nie dostał, ale się należała :)
» 28 lutego 2011, 15:20 #14
xXxManUtdxXx: Ufff :D Niech strzeli teraz 3 na Stamford Bridge :)
» 28 lutego 2011, 15:13 #13
Taurus: Fajnie :D i o to chodziło, nasz wojak bez kary :)
» 28 lutego 2011, 15:10 #12
Macinho: Dobrze, że kary nie ma bo ciężkie mecze przed nami ;P
» 28 lutego 2011, 16:43 #11
sensi: Co nie zmienia faktu że było to uderzenie celowe w twarz, w związku z czym powinna byc czerwona kartka.
» 28 lutego 2011, 15:09 #10
boro07: Zgadzam się z tą opinią.
» 28 lutego 2011, 15:20 #9
Altair: dziwna decyzja o braku zawieszenia, biorąc pod uwagę, że Rooney z premedytacją uderzył łokciem McCarthy'ego
» 28 lutego 2011, 15:09 #8
goghetta: dziwna ale dla nas bardzo dobra ;P popatrz ilu mamy kontuzjowanych....
» 28 lutego 2011, 15:18 #7
grandes: No i bardzo dobrze....komentator z Canal+ się zapędził i wiedziałem o tym od razu...
» 28 lutego 2011, 15:05 #6
grandes: Zapędził się z ta karą aż 3 meczy....
» 28 lutego 2011, 18:37 #5
Master6662: I wszystko się wreszcie wyjaśniło , wie ktoś może kiedy pierwszy mecz arsenalu w lidze ??
» 28 lutego 2011, 15:05 #4
Master6662: Oczywiście chodziło mi o najbliższy :s
» 28 lutego 2011, 15:34 #3
creative0015: Arsenal Londyn vs. Sunderland 5 marca o godzinie 16 czasu polskiego.
» 28 lutego 2011, 16:01 #2
jarek879: mowilem ze jak odgwizda faul sedzia to nic mu nie zrobia i dobrze.jutro trzeba rozjechac chelsea
» 28 lutego 2011, 15:05 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.