Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Młodziutki Goetze zastąpi Scholesa?

» 16 lutego 2011, 13:04 - Autor: Bart - źródło: dailymail.co.uk, mirrorfootball.co.uk
Brytyjska prasa donosi, że zainteresowanie sir Alexa Fergusona nastolatkiem z Borussii Dortmund znacznie wzrosło w ostatnim czasie. Mowa o utalentowanym Mario Goetze.
Młodziutki Goetze zastąpi Scholesa?
» Dni Scholesa na Old Trafford powoli dobiegają końca. Czy Goetze będzie jego następcą?
18-latek wywalczył sobie w tym sezonie miejsce w podstawowym składzie niemieckiego zespołu. Jego cztery gole w obecnej edycji rozgrywek przyczyniły się do umocnienia Borussii na pozycji lidera Bundesligi.

Bild pisze, że sir Alex Ferguson wysłał swoich skautów, aby ci obserwowali grę tego ofensywnego pomocnika. Żadna oferta nie została jednak jeszcze złożona. W związku z wysoką formą piłkarza ekipa z Dortmundu podniosła cenę za zawodnika z 12 do 20 milionów funtów. Daily Mail podaje jednak zupełnie inną sumę - Anglicy piszą o 10 milionach funtów za reprezentanta Niemiec.

Kariera Paula Scholesa szybko dobiega końca, więc wydaje się, że tak młody i zdolny zawodnik byłby idealnym następcą rudowłosego Anglika. Jego osobą są również zainteresowane Juventus Turyn oraz Inter Mediolan.


TAGI


« Poprzedni news
Nie będzie premii dla graczy Crawley
Następny news »
OM – Man Utd: Powrót Valbueny

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (69)


inekk10: Osoba która napisała że Bale jest lepszy od Antosia chyba zaczeła się interesować piłką nożna dopiero niedawno, i antka z racji jego kontuzji nie widziała w akcji :)
» 19 lutego 2011, 10:01 #64
Marcindst13: nie wiem sam on nie wolabym hazardai de rossiego !!
» 18 lutego 2011, 14:06 #63
fajny19l: Powiem Wam moi Drodzy, tak, najlepszym rozwiazaniem zakupu letniego bylby jak dla mnie (moze i dla innych rowniez) powazne zastanowienie sie nad ERIKSONEM z Ajaxu, chlopak jest mlody a przy tym swietnie gra na srodku , z Anglikami w barwach Danii w towarzyskim robil co chcial na srodku, w meczu z Anderlechtem, bramka i asysta i tez swietny mecz, milo byloby go miec, oby Fergi pomyslal nad nim a nie nad Goetze, on sie nie nadaje na boiska Premier League .. licze na Wasze spostrzezenia ;)
» 18 lutego 2011, 00:43 #62
Lorenzo: A po co ukształtowana, droga i wypalona gwiazda, jak można kontynuować wspaniałe tradycje polegające na wychowywaniu brylantów, takich jak teraz Goetze. Niektórzy piszą, za młody, a co wyczynia Wilshere w Arsenalu? nie ważne ile ma się lat, ale jak gra w piłkę, jak mówi Wenger.
Goetze w UTD - absolutnie na tak
» 17 lutego 2011, 11:13 #61
Desstin: Dobrze prawisz.Gwiazdy zostawmy Realowi.
» 17 lutego 2011, 14:50 #60
xandir94: Arsenal juz od kilku sezonow wprowadza coraz mlodszych zawodnikow. A ostatnie trofeum jakie zdobyli to Puchar F.A. Cup w 2005 r. United w duzej czesci bazuje na gwiazdach, wiec po ewentualnym odejsciu Scholesa przydalby sie jakis dobry, ograny rozgrywajacy np. De Rossi czy Charlie Adam
» 19 lutego 2011, 12:07 #59
klimek27: Goetze dopiero pierwszy sezon gra dobrze- a co jeśli jego gwiazdka zgaśnie szybko?? Potrzebujemy sprawdzonego środkowego pomocnika, przydałby sie ktoś taki jak Modric!
» 17 lutego 2011, 10:09 #58
ZIBA: ARON L. I GARET B. OD KOGUTÓW !!
» 17 lutego 2011, 00:29 #57
Lukasz18mu: Oni są skrzydłowymi, a nie rozgrywającymi.
» 17 lutego 2011, 09:07 #56
xandir94: i wydalbys na nich nie mniej niz 60 mln
» 19 lutego 2011, 12:07 #55
ytr654ytr: Raczej sie nie przyda.
» 16 lutego 2011, 22:33 #54
grzeho16: no właśnie tak jak 75th mówi trzeba kogos na zaraz bo zanim ten koleś by sie rozwinął to by trochę zeszło. ja bym do środka postawił np.andersona i carricka albo fletchera ale jeśliby już był mus sprowadzić środkowego to był bym za kimś takim jak np.xabi alonso lub też jeśliby były pieniadze ribery albo lampard
» 16 lutego 2011, 20:45 #53
brk91: Rozwija się cały czas, już wygryzł Błaszczykowskiego. Za kilka lat to jego wartość wzróśnie już kilkakrotnie, nie wiem po co czekać.
» 16 lutego 2011, 21:41 #52
ZIBA: BYĆ MOŻE ALE JEŚLI CHODZI O WZMOCNIENIA TO KUPIĆ OD KOGUTÓW GARETA B. I ARONA L. A Z ARSENALU VAN PERSIEGO. CO O TYM MYŚLICIE ?
» 17 lutego 2011, 00:28 #51
Vaacov: Myślimy, że niedawno musiałeś mocno uderzyć się w głowę...
» 17 lutego 2011, 07:43 #50
grzeho16: napastników nam nie trzeba ale g.bale może by się nadał. chociażby jako rezerwowy
» 17 lutego 2011, 20:49 #49
RedDragon: Jesteście dobrymi komikami :) Nie wiem czy żartujecie czy po prostu upadliscie na głowe... (grzeho16, ZIBA)
Goetze - młody, zdolny, jak na razie nie za drogi... z tego co wiem to właśnie na tym polega taktyka transferowa SAF-a, a nie na sprowadzaniu gwiazdeczek, które nam nie sa do niczego potrzebne. Oczywiście wzmocnienie środka pola się przyda, a kto będzie tym szczęśliwcem? Alex już pewie wie
Lampard - nie odejdzie z Londynu... chyba że za pieniędźmi ale to wtedy do sąsiadów zza miedzy. Jest juz... nie oszukujmy się, nie najmłodszy a dobrze wiemy, że takich zawodników do United raczej się nie sprowadza
Ribery - podobnie. Dodatkowo pewnie drogi i często trapią go kontuzje. Prócz tego nie lubie tego zawodnika, którego cały czas otaczają afery... takich nam nie potrzeba. Dodatkowo gra raczej na skrzydle. Po co on nam?
Xabi Alonso- niech siedzi w Realu i odbiera tą swoją, pewnie nie małą pensje. Nastawienie ma bardziej defensywne a takiego nam nie potrzeba... pewnie by też nie chciał odejść ze słonecznej Hiszpanii
Bale? Drogi... dodatkowo Koguty pewnie się go nie pozbędą tak łatwo. Nie wiem czy SAF gotów byłby wyłożyć tyle pieniędzy... to jest chore
Lennon? Mamy Naniego na tej pozycji... wraca też Antek
RVP - ciekawy zawodnik. ale jego miejsce jest w Arsenalu. Chcesz go tylko dlatego, że szczelił Barcelonie gola w dodatku takiego trochę szczęśliwego bo Vades się zachował jak... nie powiem kto :) A tak ogólnie to mamy Rooneya, Berbe, Owena, Hernandeza, Welbecka, Machede, Dioufa, młodego Kinga, Ajose, Coffiego, Keane'a (zawodnicy na przyszłość)
A najbardziej mnie rozśmieszyło "Bale by się nadał, chociażby jako rezerwowy" HAHAHA Nie będe tego nawet komentował

Moim zdaniem potrzebujemy młodego talentu, ale już ogranego ofensywnego zawodnika. Moim zdaniem warto zwrócić uwagę na takich piłkarzy jak Hazard, Young(może grać na skrzydle i jako ofensywny pomocnik), Albrighton, Hamsik, Goetze, Adel Taarabt, Chamberlain, Henderson... Jest ich wielu. Któregoś z pewnością będzie można kupić w dobrym stosunku wieku/ceny/umiejętności :) Wróci Cleverley z wypożyczenia. Ja osobiście pokładam w nim wielkie nadzieje. Jest też Bebe, który jest jak na razie wielkim znakiem zapytania dla mnie. Podobno latem przyjdzie Juan Manuel Iturbe.
Ciekawy zawodnik. Potrzebny jest też bramkarz... Neuer, De Gea, Stekelenburg, Akinfeev, Adler. Sam nie wiem, który z nich najlepszy bo wszyscy są ciekawi, ale ufam, że Ferguson wybierze najlepszą opcje:)
Skoro Owen najprawdopodobniej nie wróci już do zdrowia można by pomyśleć o Rodwell'u choć nie wiem czy jest potrzebny.
Trochę się naprodukowałem, więc dziękuje wszystkim, którzy zadali sobie trud przeczytania tego :) Pozdrawiam
» 18 lutego 2011, 13:31 #48
Jack1987: Z całym szacunkiem do kurującego się Valencii Bale jest od niego lepszy, bardziej uniwersalny bo zarówno dobrze gra w obronie jak i w ofensywie oraz posiada niezłe uderzenie i umiejętność wykończenia akcji. A Valencia jest typowo ofensywny więc nie pisz mi tu że Bale byłby rezerwowym w United.
» 18 lutego 2011, 14:56 #47
grzeho16: no RedDragon ty jak byś trenował united to pewnie byś całą kadrę stworzył z kolesi co mają po 18 lat i mial w podstawowym skladzie manu jakiegoś adel taarab. brawo za sposób myślenia, koleś rozwaliłeś mnie tym komentarzem
» 18 lutego 2011, 19:32 #46
pawbuk6: grzecho16, nie sztuką jest sprowadzić piłkarzy za 200 milionów (a tyle mniej więcej by kosztowali Ci, których chcesz) i zrobić z nich mistrzów, sztuką jest rozwijać młode talenty i robić z nich wielkie gwiazdy. Bale jest owszem, znakomitym zawodnikiem i w dodatku bardzo wszechstronnym, zaczynał przecież jako lewy obrońca, ale Valencia jest także znakomitym piłkarzem. Zresztą Tottenham jest już na tyle wielkim i bogatym klubem, że jest mało prawdopodobne, że będzie chciał Garetha sprzedać. Nie ma sensu kupować doświadczonych zawodników, akurat Manchester w swoich szeregach ma takich wielu. Przyda się ktoś młody, kto pociągnie akcję.
» 19 lutego 2011, 00:02 #45
RedDevilss: Co wy piszecie tylko Hamsik, Hamsik i Hamsik trzeba nam silnego i dobrze rozgrywajcego srodkowego pomocnika a nie slabo zbudowanego slowaka potrzebny nam jest silny Angol !! taki jak np.Barry
» 16 lutego 2011, 20:31 #44
brk91: Myślisz, że Borussia puści go za taką cenę ? nie sądzę...
» 16 lutego 2011, 21:42 #43
Ekscelencja: a ja osobiście chciałbym żebyśmy odzyskali Adema Liajic'a ... oglądam właśnie mecz Fiorentiny z Interem i gra tego młodego Serba naprawdę cieszy oko :)
» 16 lutego 2011, 19:41 #42
Macinho: Potrzeba nam właśnie takiego rozgrywającego, bo Paul już powoli na emeryturę, trzeba stawiać na młodych xD
» 16 lutego 2011, 19:35 #41
jobdziuch15: ja bym był za bo to jest młody i zdolny chłopak. a ci co są przeciwni to niech włączą sobie Bundeslige i zobaczą jak on gra
» 16 lutego 2011, 19:15 #40
manutd98: Jestem Za !:) będzie bardzo przydatny dla manu
» 16 lutego 2011, 19:04 #39
manutdfan92: Goetze to obiecujący talent. W ogóle niemiecka piłka produkuje teraz masę talentow, więc warto się rozejrzeć na tamtym rynku. Ale akurat tego chłopaka nie chciałbym w United. Oprócz tego że tak naprawde jest to nominalny skrzydłowy i tylko z konieczności gra na środku pomocy dochodzą jego słabe warunki fizyczne. Uważam że jest kilku bardziej obiecujących piłkarzy na pozycję Scholesa.
» 16 lutego 2011, 19:00 #38
piotrek8553: na stronie borusi jest ze ma kontrakt d o2016 i ze go nie sprzedaja nikt nei chce pozbywac sie graczy itp
» 16 lutego 2011, 18:56 #37
BossManchesterU: Goetze gdyby przeszedł do nas byłby idealnym następcą Scholesa i to na dłuuuuuuuuugie lata. Jestem za!
» 16 lutego 2011, 18:48 #36
Halas1234: zal ja go nie chce schools to on i nikt go nie zastąpi i wlasnie wole Hamsika
» 16 lutego 2011, 18:48 #35
ziomboy777: Hamsik lepszy....
» 16 lutego 2011, 18:18 #34
brk91: ahahahaha
» 16 lutego 2011, 21:39 #33
Pomarancz: Brać, zapowiada się na niezłego gracza :D
» 16 lutego 2011, 18:11 #32
Adamczik: Kochani kibice United. Powiedzcie mi proszę, czy CR7, gdy SAF kupował go ze Sportingu był realnym wzmocnieniem? Każdy mówił, że kupujemy jakiegoś talenciaka a mamy mega dziurę do zapchania po odejściu Beckhama. I co się stało? pięć lat później CR dostał złotą piłkę. Gdy do MU przychodził Rooney za 28 mln funtów mając niespełna 20 lat, też pojawiały się głosy, że to przepłacony piłkarz. Tyle, że wtedy sytuacja MU w ataku była tak kiepska, że każdy się cieszył, że w ogóle ktoś perspektywiczny zasilił United. A co gdyby Ole wtedy jeszcze bramy strzelał, jak 3 lata wcześniej? Głosy byłyby identyczne jak z Goetze teraz. Oczywiście nie sugeruję, że Niemiec dostanie złotą piłkę za 5 lat, szczerze wątpię. Ale nie rozumiem dlaczego SAF miałby nie sprowadzać 18-sto letniego zawodnika za grosze i zrobić z niego pomocnika wartego 4 razy tyle za kilka sezonów?

Ufam SAFowi i chętnie zajmę w Premier League dwa trzecie miejsca z rzędu, by później w przeciągu 5 lat wygrać 4 razy ligę, ligę mistrzów, klubowe mistrzostwa świata, 3 razy puchar ligii, 4 razy tarcze wspolnoty i jeden puchar anglii. Do tego super puchar europy.
» 16 lutego 2011, 17:50 #31
ziomboy777: w sumie racja... dobrze mowisz;-)
» 16 lutego 2011, 18:18 #30
Lorenzo: Święta racja!
» 17 lutego 2011, 11:11 #29
Adamczik: Bardzo dobrze! Teraz jeszcze tylko Young, Hamsik i Hazard :D I Za rok potrójna korona.
» 16 lutego 2011, 17:43 #28
xandir94: Tak jeszcze Lukaku, i za 10 lat bedzie brylowal w anglii -.-
» 19 lutego 2011, 12:15 #27
FabianManUtd: Nie rozumiem osób które piszą, "NIE" dla Goetze, ponieważ potrzebne jest realne wzmocnienie. A czym byłby transfer Goetze? Osłabieniem? To nie jest tylko młody zdolny zawodnik, który może się rozwinąć. On już jest "realnym wzmocnieniem", chłopak ma miejsce w podstawowym składzie lidera silnej ligi (również w dużej mierze opartej na sile fiycznej, dlatego moim zdaniem kupowanie do PL zawodników z Niemiec jest jak najbardziej dobrym pomysłem). Za rok spokojnie będzie mógł być zawodnikiem, który gra w podstawie w takim zespole jak MU (oczywiście nie c o mecz, ze względu na wiek te natężenie musi być racjonalne). Kupić Goetze i sprzedać Gibbsona:)
» 16 lutego 2011, 17:17 #26
75th: Nam potrzeba kogoś na zaraz, na już, z doświadczeniem na tą pozycję, bo jak widzisz jest to kluczowe miejsce na boisku, bez którego majster w kraju to absolutny max (chociaż ostatnio nawet Wolves nas cisną środkiem), na europę nie wystarczy.

Ja rozumiem, że on jest naprawdę dobry itd, ale nie wierzę, żeby w tym wieku wszedł na boiska EPL i grał jak van der Vaart po porzejściu do Tottenhamu.
» 16 lutego 2011, 17:44 #25
Lorenzo: A po co ukształtowana, droga i wypalona gwiazda, jak można kontynuować wspaniałe tradycje polegające na wychowywaniu brylantów, takich jak teraz Goetze. Niektórzy piszą, za młody, a co wyczynia Wilshere w Arsenalu? nie ważne ile ma się lat, ale jak gra w piłkę, jak mówi Wenger.
Goetze w UTD - absolutnie na tak
» 17 lutego 2011, 11:12 #24
75th: Ale przeinaczasz fakty na swoją rację. Kto powiedział, ze doświadczony = wypalony? To raz, a dwa zawodnik Arsenalu jest Anglikiem, możesz zapytać jakie to ma znaczenie.... ogromne.

Ja też chciałbym tego transferu, popieram młodzież w United całym sercem, ale nie w ten sposób.
» 17 lutego 2011, 14:06 #23
Bovver: widziałem jak gra... sadzę ze to może być drugi Paul za parę lat
» 16 lutego 2011, 16:44 #22
pawbuk6: Młody, perspektywiczny zawodnik, niesamowicie utalentowany. Z Kagawą stworzyli jesienią najlepszy duet ofensywnych pomocników w Niemczech. Poza tym wydaje mi się, że taka powinna być właśnie polityka klubu - wychowywać lub kupować młodych zawodników i robić z nich wielkie gwiazdy. A z Goetzego może być kiedyś zawodnik pokroju Sneidera lub Van der Vaarta, o których piszecie. A już nawet w następnym sezonie mógłby wnieść wiele kreatywności do zespołu.
» 16 lutego 2011, 16:21 #21
spOntan: no właśnie zrobili najlepszy duet w Niemczech, a przypomnij mi kto w angielskiej lidze zrobił zrobił jakąś karierę prócz Lehmana i Hamanna w ostatnich latach?
» 16 lutego 2011, 17:29 #20
pawbuk6: Mógł nikt nie zrobić kariery, ale co z tego? Akurat Goetze może być świetnym piłkarzem. I radzi sobie w Bundeslidze, która pod względem siłowym aż tak bardzo nie odbiega od PL. W dodatku ma świetną technikę i doskonały przegląd pola gry. Może dość już typowych rzeźników na środku pomocy i przyda się taki piłkarz pokroju Wilshere'a?
» 19 lutego 2011, 00:09 #19
ericcantona93: Jeden z największych talentów na świecie.
» 16 lutego 2011, 16:18 #18
75th: NIEEEEEEEEEE !! Najważniejsza (i w tej chwili najpotrzebniejsza) pozycja na boisku w naszym klubie nie może być obstawiona przez młodzieńca, który EPL widział tylko w tv!!

Rozbić bank na porządnego piłkarza trzeba, jednego chociaż, ale trzeba. Wiadomo, marzeniem byłby Sneijder, kto wie, co by się stało, gdyby PRAWDZIWA oferta na grubą kasę wpłynęła do Interu...
» 16 lutego 2011, 15:54 #17
Tomasson: Zgadzam się w 100%, potrzeba nam realnych wzmocnień, a nie perspektywicznych zawodników, którzy może się rozwiną, a może nie.
» 16 lutego 2011, 16:43 #16
SzmuLik: Goetze gra niebiańską piłke. Pooglądaj trochę Bundesligę i wtedy sie wypowiadaj :) dla mnie naprawdę może teraz i w przyszłości zastąpić PS18
» 16 lutego 2011, 17:24 #15
Tomasson: To dopiero pierwszy sezon Goetze'go w Bundeslidze, a ty chcesz pakować go do Premier League... Gdyby mógł być rezerwowym, który powoli byłby wprowadzany do zespołu, to nie ma problemu. Jednak po sezonie będziemy potrzebować zawodnika gotowego od zaraz, który z miejsca wejdzie do drużyny.

Niestety, takiego gracza w niespełna 19-letnim Mario nie widzę.
» 18 lutego 2011, 11:38 #14
kubcio77: Bardzo perspektywiczny zawodnik.nawet 20 mln to różnica niż 35 za Hamsika a Geotze jest młodszy.Noi KUba grałby w pierwszym składzie w BVB:)
» 16 lutego 2011, 15:29 #13
brk91: Utalentowany, przebojowy gracz. W Borusii wygryzł Błaszczykowskiego, rozwija się w bardzo szybkim tempie. Byłoby b.dobre wzmocnienie dla MU
» 16 lutego 2011, 15:27 #12
Taurus: Ja też uważam że jakiś ofensywny rozgrywający pomocnik by się nam przydał... tacy są najdrożsi ale warto takiego kupić
» 16 lutego 2011, 15:06 #11
Gwyn: O to jest właśnie piłkarz którego widziałbym w United, nie jakiś Hamsik czy Pastore.
» 16 lutego 2011, 15:05 #10
jankes9031: ja hamsik'a chetnie bym widzial gosciu ma wielki potencjal i jest waleczny co do tego niemca to przyznam nei widzialem jak gra
» 16 lutego 2011, 15:54 #9
redziu: dziś wyczytałem że podobnież Borussia przyjęła oferte 10lmn funtów za niego od ManUnited zobaczymy czy to prawda :)
» 16 lutego 2011, 15:01 #8
Rooney1o: Widziałem go w już w akcji i wydaje mi się, że w przyszłości może stać się bardzo wartościowym piłkarzem. Nie jestem jednak przekonany co do niego. Przydałby się na Old Trafford ofensywny pomocnik, lecz z trochę większym doświadczeniem..
Co będzie - zobaczymy latem
Glory Man United!
» 16 lutego 2011, 14:41 #7
szewc5: hehe na WP już wieszczą że transfer dogadany xD i za 10 mln po sezonie u nas ;D a teraz na poważnie ;) osobiście wolałbym Hamsika . Ale Goetze to również dobry i perspektywiczny zawodnik . Z transferem Ozila się spóźniliśmy i teraz gra pierwsze skrzypce w sRealu . Jeśli transfer w granicach 15 mln to bardzo się opłaca; D napewno za jakiś czas real bedzie go 2 x drożej chciał kupić ;d
» 16 lutego 2011, 14:30 #6
Isin: Goetze i Sahin to dwóch fantastycznych pomocników Borussii. Ściągnięcie jednego lub drugiego byłoby naprawdę dobrym pomysłem. Potrzeba nam ofensywnego pomocnika z prawdziwego zdarzenia.
» 16 lutego 2011, 14:05 #5
LolekPRO: Ja również jestem na tak jest niski zwinny, ma świetne podania kto jescze nie widział go w akcji zapraszam na eurosport :)
» 16 lutego 2011, 13:11 #4
mateuszr20471: Jestem na tak, piekielnie utalentowany pilkarz, ma tylko 19 lat (!)
» 16 lutego 2011, 13:09 #3
rejbar: W tekście jest 18 :P
» 16 lutego 2011, 13:59 #2
mateuszr20471: z rocznika ma 19 :)
» 16 lutego 2011, 14:12 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.