Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Scholes: Zaczyna się poważne granie

» 16 lutego 2011, 12:55 - Autor: matheo - źródło: manutd.com
Paul Scholes przez lata gry w Manchesterze United przyzwyczaił się do walki na kilku frontach. W lutym piłkarzy „Czerwonych Diabłów” czekają mecze w Premier League, Pucharze Anglii i Lidze Mistrzów.
Scholes: Zaczyna się poważne granie
» Paul Scholes przez lata gry w Manchesterze United przyzwyczaił się do walki na kilku frontach. W lutym piłkarzy „Czerwonych Diabłów” czekają mecze w Premier League, Pucharze Anglii i Lidze Mistrzów.
– Champions League tak naprawdę dopiero zaczyna się w fazie pucharowej – mówi Scholes przed meczem z Olympique Marsylia.

– Mamy nadzieję, że będzie to początek dobrej końcówki sezonu dla nas. Stać nas na awans do finału i zwycięstwo w Lidze Mistrzów.

Scholes jest jednym z najbardziej doświadczonych piłkarzy Manchesteru United, jeśli chodzi o rozgrywki w europejskich pucharach. Anglik ma na swoim koncie aż 125 występów. Lepszym wynikiem może pochwalić się tylko Ryan Giggs – 135 meczów.

– W Marsylii nie będzie łatwo, bo to trudny teren. Graliśmy tam jakiś czas temu i przegraliśmy [19 października 1999, 0:1 – przyp. red.]. Choć wiemy, że czeka nas trudne spotkanie to i tak cieszymy się na myśl tego pojedynku.

Liga Mistrzów dla piłkarzy Manchesteru United jest tylko jednym z celów w tym sezonie. Priorytetem jest zwycięstwo w Premier League i zdobycie 19. tytułu mistrza Anglii.

– Zbliżamy się do finiszu, więc każdy kolejny mecz będzie ważniejszy. Musimy zacząć grać naprawdę dobrze – dodaje Scholes.


TAGI


« Poprzedni news
Ferguson nie rezygnuje z Younga
Następny news »
Nie będzie premii dla graczy Crawley

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (98)


Bartex: Święte słowa .
» 17 lutego 2011, 16:59 #86
nani17nr: messi by nie szczelibył żadnego gola w innej drużynie niż barcelona.
» 17 lutego 2011, 12:57 #85
Bartex: Bo to lamus
» 17 lutego 2011, 16:59 #84
gunnersfan9: Przed meczem byłem zdziwiony tym,ilu kibiców ściska kciuki za Arsenal. Specjalnie wchodziłem na wiele portali i czytałem,że większośc była za Kanonierami. Chciałbym wszystkim podziękować mimo iz jestesmy rywalami w walce o mistrzostwo. Odnośnie tej pieknej Barcy to powiedzcie mi co ona takiego pieknego zagrała oprócz gry na jeden kontakt w środku boiska,gdzie Arsenal nawet nie chciał ich za bardzo atakować? Taktyka ze strony Wengera była prosta.Pozwólcie im klepać swoją piłkę w środku pola a sami skupcie się bardziej i ustawcie w obronie. Tak własnię było.Wiele sytuacji zostało przerwanych przez fenomenalie w tym meczu spisującego się Kościelnego oraz Djourou. Jedyna wpadka w meczu? Clichy nie ustawił sie w linni a później padła bramka. Wiedziałem,że w II połowie Barca spuchnie,tak samo było prawie rok temu. W II połowie to Arsenal przejął inicjatywę w tym meczu. Nie wspiminam już o dwóch sytuacjach v Persiego w I połowie które powinny zakończyc sie bramką. Sędzia? cóz moge powiedzieć.Był trochę za mało pobłażliwy dla zawodników Barcy. Kilka razy zawodnicy Blaugrana faulowali zaowdników Arsenalu i to wcale nie były lekkie faule. Przez faulem Songa gdzies w 3 min zawodnik Barcy faulował zawodnika Arsenalu a sedzia faulu nie odgwizdał. Takich sytuacji było kilka w tym meczu.Zdziwiłem się ze "uszol" w ostatnich minutach meczu nie zanurkował jak to zwykł robić. Wilshere? przyćmił dzisiaj wielkich mistrzów świata. Ten chłopak ma 19 at a zagrał jak prawdziwy profesor.Jeszcze raz dziekuje za to,że myslami byliscie przy kanonierach. Co jak co, ale w LM jednak reprezentujemy angielską piłkę i w meczu z OL będę trzymał kciuki za United. Nie wiem jak mozna uznać PD za najlepszą ligę swiata jak tam bó o mistrza tocza dwa zespołu od kilku lat. A podniecami się messim że ogrywa drewna w Hiszpanii przechodzi ludzkie pojęcie. 7 mecz na angielskich boiskach i 0 bramek.Pozdro
» 17 lutego 2011, 11:06 #83
Melquiaves: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.02.2011 11:31

Male sprostowanie, United gra z OM, a nie z OL. Z Lyonem gra Real i mam nadzieje, ze beda kontynuowac swa znamienita tradycje odpadajac juz w 1/8. Co do taktyki Wengera, to wydaje mi sie, ze w 1 polowie zbyt wysoko ustawil obroncow, przez co Barca miala 3-4 sytuacje sam na sam ze Szczesnym. W drugiej czesci bylo tak jak pisales - to Arsenal przewazal, a Barca nie miala zbyt wiele do powiedzenia. Mam nadzieje, ze Arsenal wyeliminuje Farse, ze Real, jesli nie odpadnie z OL trafi na United, badz Totenham i tam pozegna sie z LM. Wymarzony final: Manchester - Arsenal. :)
» 17 lutego 2011, 11:31 #82
nosveratu: Właśnie poruszyłeś temat, nad którym ja się już zastanawiam od dawna... liga hiszpańska jest po prostu bez porównania słabsza od angielskiej, dlatego też Barca gra jak gra, jedyny przeciwnik godny uwagi to Real Madryt w tej lidze.
Kiedy przychodzi czas na zagranie z angielskim zespołem to od razu są problemy. Premier League jest naszpikowana dobrymi zespołami, tak sobie nawet czasem myślę, co by było gdyby Barca sezon rozegrała w Anglii... :) Śmiech na sali i tyle.

Co do meczu to bardzo ładny, liczyłem na Arsenal i ciesze się z ich zwycięstwa.
Oczywiście Valdes jak zwykle pokazał klasę ;)
» 17 lutego 2011, 11:37 #81
Patkaa10: Bo my, Premier League, musimy trzymać się razem:P mecz był fantastyczny, och jaka mam nadzieję, że Barca odpadnie;)
» 17 lutego 2011, 13:16 #80
xandir94: Co do meczu arsenal - barcelona. Katalonczycy przewazali w tym meczu, podobnie moze byc na camp nou. A Szczesny zagral poprawny mecz, wiec nie rozumiem nadmiernego slodzenia komentatorow.
» 17 lutego 2011, 09:46 #79
klikas: nie czepiajcie sie valdesa :D moim zdaniem to u niego normalne jest, on zawsze puszczal szmaty :D a komentatorzy sie podniecaja ze on malo bramek puszcza no a jak on ma puscic jak w primiera nikt nie oddaje strzalow na bramke barcy a tutaj persie zrobil co musial, valdes to nie najslabszy punkt barcy zawsze tak bylo i zawsze bedzie dopoki on tam bedzie gral :D moje zdanie
» 17 lutego 2011, 05:12 #78
Klimaa: I teraz dopiero okaże się czy mamy odpowiedni skład, do walki na tylu frontach potrzebna jest duża ilość graczy, najbardziej boję się o pomoc, żeby żaden Gibson nie grał w ważnych spotkaniach od pierwszej minuty ;-)
» 16 lutego 2011, 23:57 #77
myyk: Dobra,Barca przegrała z Arsenalem,lecz u siebie wystarczy im 1:0 i awansują.Ten mecz dobitnie pokazał,że Barca nie ma ławki rezerwowych,nie to co drużyny Angielskie,gdy na boisko wchodził Keita za Ville,Guardiola chciał bronić wyniku,nie wiem czy chop miał z 5razy piłke przy nodze.Tak samo zmiana Inietsty na Adriano.Arsenal w rewanżu będzie czekał na kontry i tyle,może coś im się uda ukąsić.W pierwszej połowie Barca dominowała,dyktowała warunki gry,aż dziw bierze że Song nie wyleciał.Fabregas nic nie grał,a jedyny pozytyw to radjy Walcotta i Wilshere ;). W drugiej role się odwróciły i to Arseanl grał wysokim presingiem i cisnoł Barce.Valdes się skompromitował i tyle ;) . Cieszy dobry występ Wojtka ;)
PS 1 Menez piękna bramke strzelił :)!
Ps 2 Douglas Costa którym się interesowaliśmy naprawdę rozegrał świetne zawody ;)
Ps 3 A interwencje Rise zostawiam już Wam do oceny ;).
Reasumując: LM wróciła i bardzo dobrze,po tych 4 meczach sądze że Tottenham będzie groźny,Valencia powinna awansować,Barca z trudami ale przejdzie ten Arsenal,a rewanż Shachtara to tylko formalność z ich dobrą grą. Czekamy na mecz United,i pewny awans z OM,która z ostatnimi tygodniami się rozegrała . 18MUFC78
» 16 lutego 2011, 23:46 #76
Adam11: Pełna zgoda! Nic dodać nic ująć. Podobnie to widzę:-)
» 16 lutego 2011, 23:50 #75
MessiRooney: Dla mnie wilshere zawodnik meczu tylko nierozumiem tej radości niektórych rywalizacja to 2 mecze i wszystko może się wydarzyć Valdes najgorsza bramka w sezonie puszczona a guardiola zrobił fatalne zmiany dzisiaj niestety
» 17 lutego 2011, 00:00 #74
Taeniasaginata: Naszego meczu w TV raczej nie pokażą, bo tego samego dnia jest Inter-Bayern, więc teoretycznie to będzie ciekawsze spotkanie...
» 16 lutego 2011, 23:13 #73
Adam11: "Żyjemy w erze Messiego"

"Arsenal to nieudana kopia Barcelony"

"Barcelona to drużyna piłkarskich geniuszy"

To tylko niektóre z wypowiedzi "ekspertów" polsatu.

Nie wiem kiedy ludzie pojmą to, że Barcelona to bardzo dobry zespół niczym nie odstający od najsilniejszych ekip w Europie. Ich wyniki w tych rozgrywkach z zespołami z najwyższej półki dobitnie to pokazują.

Kiedyś pisałem tu o mojej propozycji przeniesienia Barcy do ligi szkockiej. Tam byliby jeszcze "silniejsi" a komentarze o ich grze byłyby pewnie jeszcze bardziej pochwalne.

Po dzisiejszym meczu składam gratulacje dla zespołu całego zespołu Arsenalu.

PS Dopiszę jeszcze jedną rzecz. Właśnie oglądam studio polsatu i usłyszałem tekst, który mnie rozwalił.

"Można powiedzieć, że nie wygrała drużyna piłkarsko lepsza"

Mógłbym nawet się na siłę z tym zgodzić gdyby nie argumentacja, która brzmiała mniej więcej tak:

"Wystarczy spojrzeć na statystykę podań" - tak Barcelona jak zwykle miała całą masę udanych podań, które nie tylko kompletnie nic nie wniosły do gry, ale psuły wręcz widowisko - szczególnie w drugiej połowie kiedy spowalnili grę do granic przyzwoitości wycofując piłkę do tyłu tylko po to aby jej nie stracić. Ale to jest przecież ta "piękna" gra Katalończyków.

Ech...

Barclays Premier League Rządzi!
» 16 lutego 2011, 23:00 #72
Patkaa10: pięknie to ująłeś. Media lansują Barcelonę, mnie też strasznie denerwowały komentarze typu "najlepsza drużyna świata" itp.
Dlatego cieszy mnie wygrana Arsenalu i to że pokazali Barcie jaka jest Liga Angielska. Liczę na nich na Camp Nou.
» 16 lutego 2011, 23:09 #71
Pitrek13: Arsenal rozegrał dzisiaj naprawdę dobre zawody i szczerze mam wielką nadzieję, że Barcelona polegnie już w 1/8. To niesamowite, że dzisiaj całym sercem byłem z Kanonierami, a kibice na Emirates byli fantastyczni. Brawo!
» 16 lutego 2011, 23:15 #70
dkwart123: zgadzam sie media są strasznie zapatrzone w Barcelonę to jest trochę dziwne


brawa dla Kanonierów
» 16 lutego 2011, 23:23 #69
masterbm2: ADAM pełne poparcie !! boze ale jestem zadowlony ze ta boska ekipa jak ja nazywa polsat dostał to nawet sobie nie wyobrazacie GLORY MU!!
» 16 lutego 2011, 23:25 #68
Adam11: Według mnie Arsenal nie da rady jednak przejść Barcelony. Katalończycy na swoim terenie są niesamowici.

Arsenal oczywiście nie jest bez szans - głupio to brzmi po wygranym meczu.
Mam respekt to tego co pokazuje Barca. Tak samo jak mam respekt do Arsenalu, Tottenhamu, Chelsea, Milanu, Interu, Porto czy nawet do Bayernu Monachium. Nie toleruję jednak wychwalania tylko jednego zespołu, zwłaszcza gdy ten nie jest lepszy od pozostałych.

Oczywiście fajnie by było gdyby Arsenal wyeliminował Barce, ale po ostatnim sezonie nie mam złudzeń, że nawet jeśli się tak stanie, to dla opinii publicznej nadal będzie serwowany refren piosenki pod tytułem: "Barca to zespół biegających Bogów".
» 16 lutego 2011, 23:31 #67
Flame: Było by wspaniale gdyby Barcelona pożegnała się z rozgrywkami CL już w 1/8.
Czołowe kluby BPL ostatnio na Camp Nou ptrafiły ugrać remis
Barcelona 0 - 0 Man Utd rok 2008
Barcelona 0 - 0 Chelsea rok 2009
Niestety w tamtych meczach rywale Barcy wyszli bardzo defensywnie czego, moim zdaniem, Arsenal nie potrafi zrobić...Mimo wszystko liczę, że uda im się wyeliminować 'wielką' Barcelone
» 16 lutego 2011, 23:40 #66
nani17nr: zgadzam się i dodam że barcelona do pięt nie dorasta united arsenalowi chelsea ,
tottenhamowi a nawet city
» 17 lutego 2011, 12:54 #65
Pomarancz: I gdzie ten wielki Xavi czy Iniesta, są kozakami w lidze hiszpańskiej. Panowie to nie wasze podwórko że ktoś wychodzi z podwiązanymi jajami.
Wilshare genialny występ.
Brawa dla Arsenalu..
» 16 lutego 2011, 22:55 #64
MessiRooney: Kolego rywalizacja trwa 180 minut :) nie podniecaj się tak zbytnio niedyspozycją xaviego ,messiego i pedro
» 16 lutego 2011, 23:03 #63
karol90098: Barcelona w koncu zagrała z dobra drzuyną i a wynik juz znacie:)
» 16 lutego 2011, 22:48 #62
iamarctic: muszę się zgodzić, Wilshere jest niesamowity, był dziś lepszy od Iniesty czy Xavi'ego, po prostu profesorski występ w środku pola.
» 16 lutego 2011, 22:50 #61
Dodger95: Czas na pokaz siły angielskiego futbolu, trzeba pokazać hiszpanom czyja liga jest najpotężniejsza. Świetna robota Arsenalu, genialne zachowanie Tottenhamu w Mediolanie. Oczy uradowane, gdy nogi Pedro same uginały się w kolanach gdy nadbiegał Kościelny albo gdy Dani Alves wylatywał za boisko z powodu wejścia Clichy'ego w angielskim stylu, miodzio! Teraz my musimy pokazać klasę.
» 16 lutego 2011, 22:47 #60
patrykbor: Dzisiejszy mecz pokazal ze jakby Barcelona grala w Premier League to by nie szlo jej tak cudownie jak w lidze hiszpanskiej. Ciesze sie ze barcelona przegrala ale z drugiej strony obawiam sie ze ten mecz doda zbyt duzo pewnosci Arsenalowi(naszemu rywalowi)
» 16 lutego 2011, 22:43 #59
MessiRooney: tak bo premier league to liga w której 5 drużyn przeciętnych walczy o mistrzostwo i nawet taki fulham prawie wygrał z chelsea a man utd któremu kibicuje nie potrafił wygrać z wolves;/ to nie liga jest mocna ale czołówka gra przeciętnie
» 16 lutego 2011, 23:09 #58
blejd7: tylko że w Premier League jest kilka druzyn które co roku grają w europejskich pucharach i zwykle dochodzą daleko a Primera Division? Tylko Barca obecnie pokazuje jakiś poziom i może Real. Gdyby miała grać przeciwko United, City, Arsenalowi i Tottenhamowi to nie miałaby 70 bramek strzelonych tylko jakies 50. Premier League jest liga dużo mocniejszą od ligii hiszpańskiej i taka jest prawda
» 16 lutego 2011, 23:46 #57
Taurus: I tu widać że Messi nadaje się teraz tylko dla tych drewniaków z Primera Division !
» 16 lutego 2011, 22:41 #56
karas2011: Barca przegrała, i git ;) Fajnie jakby Arsenal wygral i upokorzenie dla Barcy :D. Co do naszego meczu, naprawde ja sie troche martwie mam nadzieje ze wygramy tam conajmniej 1:0 lub zremisujemy, a na Old Trafford to mały spacerek.
» 16 lutego 2011, 22:38 #55
manutdfan92: Brawo Arsenal. Messi nie istniał dzisiaj. W końcu pokazali Barsie miejsce w szeregu.
» 16 lutego 2011, 22:37 #54
sssexton90: No udało się zrobić niezły wynik. Ciężko będzie na Camp Nou ale trzeba trzymać kciuki bo Barcy należy się pstyczek w nos ;)
» 16 lutego 2011, 22:35 #53
JackDaniels: Hmm jeżeli podczas meczu Diabełki zagrają tak jak zwykle robią to na wyjazdach to będzie naprawde cięzko pokonac Arsenal.
» 16 lutego 2011, 22:31 #52
Durandir: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.02.2011 22:36

No! Teraz to ja widzę, że to jest wicelider Premiere League. Oby tak dalej...
No i udało im się, chociaż jeśli tak dalej zagrają w obronie to dzisiejsze 2-1 może nie wystarczyć. Oby grali tak przeciwko United to będzie fajnie.
» 16 lutego 2011, 22:28 #51
sssexton90: Arsenal nie jest gotowy na wielkie sukcesy. Ten mecz to pokazuje. Dwie bramkowe okazje i napastnicy spalili się nerwowo. Poza tym dziecinne błędy w obronie.

Z taką drużyną jak barca trzeba grać przede wszystkim twardo. Trzeba grać bardzo dobrze w obronie i wykorzystywać sytuacje bramkowe. Nie ma co ukrywać... barca jest świetną drużyną od lat w szpicy światowej i tylko bezbłędną grą można ją pokonać. Pokazał to inter. Jak się gra z nimi twardo i sztywno w obronie to nie wiedzą co robić i podają bez sensu.
» 16 lutego 2011, 21:43 #50
blejd7: Barca powinna juz 3 bramkami przegrywać przy tylu okazjach Arsenalu. Mam nadzieje ze AFC wygra ten dwumecz i nie będziemy musieli słuchać w następnej rundzie jaki to Messi jest boski i że Barca praktycznie nie traci bramek i że jest wogóle naj... żal mi tych komentatorów
» 16 lutego 2011, 22:31 #49
Hoser1992: Z ust mi to wyjąłeś. T komentarze odnośnie bracy że taka zajebista i w ogóle, a messi dziś nie istniał świetny mecz Kościelnego
» 16 lutego 2011, 22:41 #48
karol90098: No dokladnie wlosi naprawde leca na leb na szyje. Tym bardziej ze po tym sezonie na 90 procent straca miejsce w lm na rzecz bundesligi.
» 16 lutego 2011, 23:01 #47
Durandir: Bądźmy szczerzy - z taką grą i błędami to "dzieciaki Wengera" nie mają po co jechać na Camp Nou. Jak się w garść nie wezmą to będzie żal. Zagrali dobrze pierwsze 15 min., a potem dali sie rozklepać jak amatorzy. No ale cuda się zdarzają. Gdzie jak nie w football'u...
» 16 lutego 2011, 21:39 #46
Mikez: Jakby Wenger raczył obejrzeć te ich Gran Derbi, to by wiedział, że granie z Barceloną na pułapki ofsajdowe tak wysoko to idiotyzm. Ale Francuz nie potrafi się uczyć na błędach innych. Swoich chyba też.

Inna sprawa, że całkiem nieźle z przodu grają, ale jeszcze z dwie kontry pójdą i będzie płacz...
» 16 lutego 2011, 21:46 #45
Xartula: Ciekawe co ty osiągnąłeś ze nazywasz piłkarzy Arsenalu "dzieciaki Wengera

Przestańcie pisać o jakis głupotach ze Wenger nie uczy sie na błędach to jeden z lepszych trenerów na świecie. Chociaż i tak sądzę ze na Camp Nou Arsenal przegra
» 16 lutego 2011, 22:41 #44
Mikez: No proszę, jednak nie jest z Wengerem tak źle i błąd taktyczny ustawienia obrony w drugiej połowie został wyeliminowany, a co za tym idzie spokojniej mogli pograć z przodu. I było widać efekty. Dobry mecz Kanonierów, nawet bardzo. W sumie ogólnie znakomite spotkanie.
» 16 lutego 2011, 22:43 #43
DioxMU: jak ja nienawidze barcelony...
» 16 lutego 2011, 21:34 #42
Hoser1992: Kura ale sędziują pod Barcelonę. Jakoś fauli na Arsnalu tak czesto nie gwiżdże
» 16 lutego 2011, 21:28 #41
Mikez: Tak, pod Barcelonę ewidentnie, było to widać zwłaszcza w sytuacji, w której nie uznał im prawidłowo zdobytej bramki na 2-0.
» 16 lutego 2011, 21:35 #40
iamarctic: @Mikez

prawidłowo? :D w tym przypadku liczy się moment strzału, bodajże Pedro. Właśnie w tej chwili Messi był przed obrońcami Arsenalu, więc był na spalonym, nie mógł dobić futbolówki.

Ja mam wrażenie, że po prostu sędzia gwiżdże zbyt szybko, lekkie przepychanki i od razu łapie za gwizdek... No ale cóż, oglądam tylko ligę angielską, być może na kontynencie gwiżdżą w ten sposób...
» 16 lutego 2011, 21:43 #39
Mikez: No nie wiem, była tylko jedna powtórka, ale ja w niej spalonego nie widziałem, właśnie w momencie strzału. Messi był na spalonym dopiero jak Szczęsny podbił piłkę.

Teraz już nie rozstrzygniemy, kogo wzrok zawiódł, chyba że ktoś rzuci linkiem do tej sytuacji ;)
» 16 lutego 2011, 22:38 #38
RafalismusMU: Śmieszny jest Mielcarski z tymi swoimi wywodami w Sport+. Rozbroił mnie opinią, że w derbach to City grało lepiej przez godzinę a United tylko przez 30 min. Najlepsze jak te swoje analizy robił haha śmiech na sali. To, że w kilku momentach City utrzymywało się przy piłce ma cokolwiek oznaczać?? Przecież oni tak na dobrą sprawę to nie stworzyli żadnej sytuacji pod bramką (za wyjątkiem tej sytuacji Silvy no i tej Dzeko). A pykanie piłki w srodku pola dla samego pykania to nie jest oznaka niczego. Nie dziwię się, że zwolnili go z Wisły, bo z takimi mądrościami no to wiele nie wróżę. Tak w ogóle to te takie analizy ludzi, którzy tak na dobrą sprawę nie mają do tego predyspozycji a tylko mają zajmować czas antenowy jest bez sensu
» 16 lutego 2011, 20:07 #37
bitek66: 100% racji mnie też nieźle poirytował tymi słowami...
» 16 lutego 2011, 20:36 #36
sssexton90: mecz był po prostu na styku, dużo osób nie lubi manchesteru bo zazdroszczą że Manchester ma tyle tytułów, świetnego trenera i team spirit a ich ulubione zespoły nie ;)
» 16 lutego 2011, 21:40 #35
klikas: sory ze nie w temacie, ale jestem ciekaw jak teraz nie mozna smiac sie z przeciwnych klubow i zawodnikow to jak bedzie traktowane jezeli ktos pisze o nas "ManU" ?? :D
» 16 lutego 2011, 20:03 #34
BossManchesterU: Bój z Marsylią będzie należał do tych trudnych. Sądzę, że u na wyjeździe zremisujemy lub wygramy(typ 1:0 dla nas). Nie można ich zlekceważyć. United są przyzwyczajeni do gry na kilku frontach naraz. Doświadczenie w Lidze Mistrzów jest niezbędne i odgrywa bardzo ważną rolę!
» 16 lutego 2011, 18:41 #33
damiosa: Czy jeszcze ktos oprocz mnie kibicuje dzisiaj Kanonierom , po prostu ... niech pokażą że Barca to nie bogowie, tylko mają łatwo w swojej lidze
» 16 lutego 2011, 18:12 #32
TheNeviller: a no ja tez
» 16 lutego 2011, 18:13 #31
dominoza93: nie jesteście osamotnieni :) ale nie jestem pewnien, czy Arsenal da radę.
» 16 lutego 2011, 18:29 #30
Durandir: Najwyższy czas, żeby sprowadzić wreszcie na ziemię nadętych i zarozumiałych Katalończyków. Choć wolałbym aby to "Diabły" sprowadziły ich do piekła...
Barca to bardzo dobra drużyna, ale nie sądzę, że tak dobra jak 2 lata temu. Nie trzęśliby tak Europą, gdyby La Liga prezentowała jakiś godny poziom.
Pycha - ostatni stopień przed upadkiem. I Barcelona się o tym przekona.
» 16 lutego 2011, 18:33 #29
BossManchesterU: Mój typ to 2:1 dla Arsenalu. Będę im dzisiaj kibicował jak nigdy:D
» 16 lutego 2011, 18:42 #28
sssexton90: będzie ciężko bo Barca jest w tym sezonie naprawdę mocna. Jednak myślę, że jak Arsenal zagra twardo na zero w obronie i strzeli bramkę to może awansować. Jestem kibicem United odkąd interesuję się piłką, ale muszę przyznać że arsenal jest jedyną drużyną oprócz oczywiście diabłów z wielkiej 5 Premier League, której nie nie lubię ;p
» 16 lutego 2011, 18:48 #27
wladek22: tak dziś wieczorem kibicujmy Arsenalowi oby wygrał
» 16 lutego 2011, 19:03 #26
Gocha: ja też jestem za Kanonierami. ;D mam nadzieję, że Barca zobaczy, gdzie ich miejsce. ;D
» 16 lutego 2011, 19:57 #25
TheNeviller: No ale bez takich , tylko jeden mecz kibicuje arsenalowi , bo tak neinawidze tych **** z Katalonii.

*-to nawet nie mialo byc przeklenstwo , bardziej pasuje tutaj zwierzę.
Wstawcie sobie co chcecie tutaj.
» 16 lutego 2011, 19:59 #24
Durandir: BossManchesterU - obstawiałeś STS-a? Jeśli tak, to gratuluję!
» 16 lutego 2011, 22:39 #23
metju95: Offtopując i nawiązując do wcześniejszych wypowiedzi to jeśli to nie mecz z Manchesterem szczerze kibicuję wszystkim brytyjskim klubom. Szczególnie w meczach z hiszpańskimi klubami. Pokarzmy pannom z Hiszpanii, jakie ich liga ma miejsce w szeregu! Może wtedy zrozumieją, że to żaden sukces dla takiej Barcy czy Realu wygrać ligę, nie to co w Premier League gdzie każdy może wygrać ważny mecz ;)
A co do wywiadu, to zdziwiłem się, że Scholes udzielił wywiadu :D Nie widuje się tego zbyt często ;P

Glory Glory!
» 16 lutego 2011, 18:11 #22
Bovver: Najważniejsze by wygrać ligę krajową ;)
» 16 lutego 2011, 16:56 #21
rafal017: Wygrają z Marsylia LM :)
I puchar nasz ;)
» 16 lutego 2011, 16:42 #20
bronislaw: Sory za brak związku z tematem ale ja mam nadzieje ze dzis Wojtek Szczesny zagra na nosie barceloniarzom :D
» 16 lutego 2011, 16:20 #19
Jackylee: Co do tego meczu to szczerze mówiąc za nikim nie jestem, barcy za bardzo nie lubię i arsenal tak samo. Meczyk oczywiście będę oglądał :D
» 16 lutego 2011, 16:34 #18
GGMU: Ja jestem za Arsenalem,bo to Nasza wkońcu liga. I chyba tj 3 lata temu dwa 'Nasze [ prócz United]' kluby awansowały do 1/2. Mogło by się to powtrzórzyć..
» 16 lutego 2011, 16:41 #17
AirXess: ja mocno za Arsenalem! Man.U i Arsenal to 2 największe potęgi futbolowe na świecie!! Yebać Barce! Czas rozdeptać małe ludziki z Barcelony. Niech Arsenal wygra! Arsenal według mnie jest całkiem spoko, nie to co poYebane CZELsi i M.CITY.
» 16 lutego 2011, 18:01 #16
Quba18: Nie, Arsenal nie jest spoko... ;]
Nie wiem jak można kibicować United i również Arsenalowi. Co innego dopingowanie w meczu takim jak dzisiejszym chociaż i tak było mi ciężko patrzeć na cieszące się mordy Wengera oraz kibiców Arsenalu, ale nie zmienia to faktu, że jestem dość usatysfakcjonowany, że w końcu ktoś utarł nosa Barcelonie i tym wszystkim sezonowcom.
P.S. na początku meczu zdawało mi się, że doping kibiców Arsenalu został puszczony z głośników.
» 16 lutego 2011, 23:04 #15
AFCAMUFC: z kim graliśmy w 99?
» 16 lutego 2011, 15:54 #14
dominoza93: czytanie ze zrozumieniem...
» 16 lutego 2011, 17:45 #13
Tomasson10: Racja, teraz trzeba walczyć na wszystkich fortach
» 16 lutego 2011, 15:29 #12
bronislaw: chyba frontach ;)
» 16 lutego 2011, 16:23 #11
MruwaManU: Liczę na wygraną !
» 16 lutego 2011, 15:11 #10
SzYnA: będzie cięzko, dobry bramkarz nawet dobra obrona i pomoc i w dobrej formie są ich napastnicy a przynajmniej Gignac... na wyjeździe możemy wtopić, ale liczę że zremisujemy bo na naszych napastników chociaz ich wiele to chyba nie możemy liczyc na wyjazdach w tym sezonie...
» 16 lutego 2011, 14:49 #9
Samuelikson: "W Marsylii nie będzie łatwo, bo to trudny teren. Graliśmy tam jakiś czas temu i przegraliśmy [19 października 1999, 0:1 – przyp. red.]"

Haha, jakiś czas temu... ;P tylko 12 lat... :P To mi się podoba że mamy takich piłkarzy którzy mogą tak powiedzieć, a nie sami najemnicy jak Ronaldo...
» 16 lutego 2011, 14:40 #8
TheNeviller: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.02.2011 14:49

błąd
» 16 lutego 2011, 14:49 #7
naniLuis: Glory United !
Damy radę !
» 16 lutego 2011, 14:05 #6
rejbar: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.02.2011 13:57

Lepiej grać w kilku rozgrywkach, niż w samej PL :P
» 16 lutego 2011, 13:56 #5
kulin21: Musimy wygrać z Marsylią
» 16 lutego 2011, 13:47 #4
jacaKONA: weź nie grzesz.
» 16 lutego 2011, 16:49 #3
Macinho: Jak już to Glory Glory Man United ;)

Nie ośmieszaj się ;P
» 16 lutego 2011, 19:33 #2
iamarctic: hmm, to może jeszcze Pany United? :D albo Visca el United ^^
» 16 lutego 2011, 21:46 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.