Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

„Nowy Messi” trafi do Manchesteru

» 8 lutego 2011, 11:20 - Autor: Arvv - źródło: sportsvibe
Manchester United dobił podobno targu z Quilmes i Porto, w kwestii przyszłościowego transferu cudownego dziecka argentyńskiej piłki Juana Manuela Iturbe. Młodziutki zawodnik na każdym kroku porównywany jest do Leo Messiego.
„Nowy Messi” trafi do Manchesteru
» Co wyrośnie z „Nowego Messiego”?
Iturbe ma dopiero 17 lat, aczkolwiek w czerwcu, w dniu swoich 18 urodzin podpisze kontrakt z Porto. Agent piłkarza Gustavo Mascardi wypracował porozumienie, na mocy którego kwota transferu wynosząca 800 tysięcy funtów, zostanie podzielona między Quilmes i jego poprzedni klub Cerro Porteño. Ponadto 400 tysięcy funtów trafi w ręce zawodnika oraz jego rodziny.

Według rozpowszechnionych źródeł, mając możliwość gry w europejskiej czołówce, Juan wybrał Porto w celu utorowania sobie drogi na Old Trafford.

Manchester United zgodził się na umowę z agentem zawodnika, który dotychczas załatwiał transfery Bebe, Andersona czy Cristiano Ronaldo. Sir Alex Ferguson będzie miał możliwość zakupu zawodnika, jak tylko uzna, że nabrał on doświadczenia na europejskich boiskach.

Iturbe swoimi występami w drużynie narodowej do lat 20 zainteresował czołowe europejskie kluby.

Zespoły jak; Juventus, Real Madryt, Napoli czy Atletico Madryt, musiały przełknąć gorycz porażki w sprawie zakontraktowania Argentyńczyka, gdyż jak przyznaje jego agent - z Manchesterem United, łączą ich szczególne więzi w sprawach przyszłościowych transferów.

Uważa się, że ostatecznie zawodnik będzie kosztował około 10 milionów funtów, przy czym znaczną część tej kwoty otrzyma Gustavo Mascardi, za swój udział w transferze.

Młodziutki pomocnik jest dokładnie tego samego wzrostu co Lionel Messi (1.69m), na dodatek preferuje podobny styl gry. Jest zdecydowanie za wcześnie na takie porównania, ale nie ma wątpliwości, że zdolności, które posiada mogą zaprowadzić go kiedyś szczyt.


TAGI


« Poprzedni news
Reina w United za 20 milionów?
Następny news »
Cortese chce zatrzymać Chamberlaina

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (79)


Martin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.02.2011 00:01

Wiem, że YouTube nie jest wystarczającym źródłem, żeby oceniać czy warto danego zawodnika sprowadzić ale muszę przyznać, że oglądałem trochę jego akcji i bramek i byłem pod wrażeniem zresztą nie mamy nic do stracenia. Ja bym go brał póki jest młody i tani.. najwyżej go sprzedamy do Włoch czy Hiszpanii jeżeli się nie sprawdzi. Jeżeli zaś będzie odwrotnie i młody będzie prezentował bardzo wysoki poziom grając z Diabełkiem na piersi to.. no cóż, będziemy mieli z niego pociechę na wiele sezonów :)
» 11 lutego 2011, 00:00 #74
kujawa: Ogladam teraz mecze U20 chyba mistrzostwa Ameryki i naprawde jest to juz teraz gracz o bardzo dużych umiejętnościach a ma dopiero 17 lat. Potrafi momentalnie przyspieszyc gre i przejsc kilku zawodnikow. Panowanie przy piłce i drbyling ma podobne do Messiego. Piłkę trzyma bardzo krótko przy nodze.
» 10 lutego 2011, 19:25 #73
tobiasz10: moim zdaniem jak nie bedzie umial grac twardo to nic z niego nie bedzie ale kto woe jaki bedzie w przyszlosci
» 10 lutego 2011, 18:40 #72
m4ci3k: Fajnie by było,gdyby Manchester miał takiego Messiego:)
Tylko,żeby był wyższy i silniejszy,bo nie wiem czy taki Messi(oryginalny)poradziłby sobie w PremierLeague.
» 10 lutego 2011, 17:09 #71
Klimaa: Nowy Messi? Czemu nie;d jeśli za kilka lat będzie czarował Old Trafford będziemy zachwyceni ;d
» 10 lutego 2011, 13:39 #70
rooney901: no i dobrze niech się trochę ogra w Porto a za rok niech dołączy do nas ;)
» 9 lutego 2011, 10:56 #69
mefiu85: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.02.2011 02:22

No tak alexa stac tylko na kupowanie dzieciarni i to wali miliony na nich. A gotowego swiatowca, to nie kupi, a byli tacy do kupienia w kwocie jak za te dzieciaki. Napastników nam nie brakuje, młodych także (macheda, wellbeck). Tyle, że co do tych młodych, to kto wie jakie ma plany saf. Są na wypozyczeniu, a pewnie juz mysli zeby ich sprzedac tak jak to zrobil chocby z giuseppe rossim, z którego teraz ma pocieche villareal. Lepiej niech saf kupi kogoś na jakąkolwiek inną pozycje, bo tam by sie przydał ktoś. Szczególnie jakiegoś pomocnika środkowego raczej o ofensywnym usposobieniu bo defensywnych to mamy (carrick, fletcher). Choć carricka to bym na liste transferową wystawił. Ale SAF jak widać nie widzi w tym problemu
» 9 lutego 2011, 02:21 #68
jobok: Sluchajcie mnie wkurzają takie nowe tematy typu ... Hduhau Taysga zawodnik Arabi Saudyjskiej został nazwanym nowym Messim,CR bądż Kaką ... Uwieżcie mi żę gdyby taki Lech Poznań albo takie Derby Country uwieżyło w siebie by rozwaliło Nawet Barce,ManUtd Reale itp. i powiem wam szczerze żę nawet taki jakiś piłkarz z Polskiej ligi mógł by być lepszy niż Messi , CR itp . WYSTARCZY UWIEŻYĆ W SiEBIE :)
» 9 lutego 2011, 00:56 #67
Werker999: Wiara-Uwierzyć. Uwierz w ortografię.
Z pozostała częścią tekstu się zgadzam.
» 10 lutego 2011, 06:51 #66
grandes: Ilu już było nowych "Messich" "ronaldów" czy "ronaldinhów?? może ten nie będzie podróbą :)
» 8 lutego 2011, 23:57 #65
wladek22: Jesli to prawda to zaje******
» 8 lutego 2011, 22:26 #64
jacaKONA: bebe chyba nie jest tutaj najlepszym przykładem super-transferu ;d
» 8 lutego 2011, 21:41 #63
wrobel1992: Taa zdecydowanie:D:D:D:D
» 8 lutego 2011, 23:06 #62
LoveMUFC: Podobno J.Pastore z Palermo też jest takim nowym Messim. (Gdzieś o tym czytałem.)
» 8 lutego 2011, 20:46 #61
przemks3: Brać go! Potrzeba nam zdolnych, młodych pomocników!
» 8 lutego 2011, 17:44 #60
czerwonydevil: Hmm...
Tak czytałem wasze komentarze o Barcelonie i Messim (nie trawię ich bardziej niż Liverpoolu) i pewien user napisał, że Messi bez używek byłby nikim.
Rozumiem, że nie wiesz, że Leo był w dzieciństwie ciężko chory i gdyby nie pomoc Katalońskiego klubu już by go nie było na tym świecie. Nie wnikałem dogłębnie w tą sprawę, ale to chyba przez to Messi jest tak oddany Barcelonie.
Chociaż nie trawię tego gościa, i tego jak robią z niego gwiazdorka "boga" to pisanie o używkach czy czymkolwiek jest po prostu nie na miejscu i nie jest prawdą... Chociaż kto go tam wie.. Pozdro.
» 8 lutego 2011, 17:43 #59
kkkamil: Jeżeli dobrze zrozumiałem to nie "trawisz go" ponieważ robią z niego gwiazdorka.
A co on ma do tego? on po prostu wykonuje swój zawód i sie właśnie nie zachowuje jak gwiazdor, nie wypowiada się i nie mówi że jest najlepszy, tylko INNI tak mówią, chwalą go ciągle, mówią że jest najlepszy, to jest opinia innych. Chyba że źle zrozumiałem to przepraszam.
» 8 lutego 2011, 20:50 #58
skoda037: Ale Messi to sterydziarz, a wiadomo, że sterydy do środek dopingujący, więc jakim prawem on gra w piłkę nożną ??
» 9 lutego 2011, 16:43 #57
patrykbor: Ja bym bral tego zawodnika. Porto ma glowe do pomocnikow, Ronaldo Nani Anderson. Mam takie przeczucie ze z tym "nowym" mogloby byc tak jak z Hernandezem :>
» 8 lutego 2011, 17:08 #56
braku: rolnaldoto ze sportingu
» 8 lutego 2011, 17:21 #55
patrykbor: faktycznie masz racje rozpedzilem sie za bardzo :P
» 8 lutego 2011, 17:27 #54
RedDragon: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.02.2011 17:49

Nani też... '
PS 10 mln?
» 8 lutego 2011, 17:46 #53
daniel7: do wszystkich co mowia cos w stylu " duzo juz bylo nowych messi lub ronalod "itp ja mam tylko kilka slow do powiedzenia na wasz temat WIDZE ZE KTOS TUTAJ JEST ZAZDROSNY :)
» 8 lutego 2011, 16:53 #52
ziomboy777: o co niby?
» 8 lutego 2011, 17:13 #51
monnie: no właśnie?
» 8 lutego 2011, 19:16 #50
7iverson7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.02.2011 16:22

Jestem zdecydowanie za sciaganie graczy ogranych wlidze portugalskiej,a on wlasnie tam bedzie sie ogrywal :).Przyklady Crisa Ronaldo,Naniego czy Andersona(moze za niedlugo i Bebe bedzie z nimi wymieniany) pokazuja,ze w tym kierunku warto spogladac,zreszta dobrym przykladem jest tez Meireles z Liverpoolu :).Wiec sciagajac z tamtad pilkarzy mozna zdecydowanie czesciej zaryzykowac,niz np. sciagajac kogos z Włoch .
» 8 lutego 2011, 16:21 #49
Macinho: Nic nie mam do młodych zawodników tylko żeby nie było jak z Bebe... Ale jak będzie taki jak Chicharito to jestem ZA ;)
» 8 lutego 2011, 16:20 #48
Dantes86: Znowu kolejny młodziak...Nic nie mam do takich transferów o ile są warci później tego powiedzmy za 3 lub 4 lata...Nie jednego zawodnika nazywano już nowym Messim lub Beckhamem:) Poza tym jakiś konkretny rozgrywający który od razu mógłby wskoczyć do pierwszej 11 jest nam najbardziej potrzebny a nie piłkarz który ma 17 lat...
» 8 lutego 2011, 16:04 #47
Bovver: tyle osób juz porównywano do becksa messiego i innych gwiazd a ponad 3/4 tych niby gwiazd to wielka klapa... zobaczymy za jakieś 3 lata co z niego wyrośnie
» 8 lutego 2011, 15:56 #46
MpawulonU: a jeśli to będzie jak CR7 ? haha tez przyszedł to nie za dużo umiał teraz najlepszy piłkarz na świecie ;)
» 8 lutego 2011, 16:01 #45
ziomboy777: ile juz bylo tvh nowych.... Messich , Ronaldów.... Zidanów....itp....
» 8 lutego 2011, 15:07 #44
Adam11: Dokładnie! Gdyby tak ich pozbierać to możnaby swtorzyć kilka Manchesterów United, Barcelon, Milnaów i Realów Madryt:-)
» 8 lutego 2011, 15:45 #43
swistek: Brać młodziaka !
» 8 lutego 2011, 15:01 #42
hetmanek: Dawać tego młodego Diabełka !!
» 8 lutego 2011, 14:32 #41
Taurus: Skoro ma być dobry to czmeu nie !? brakuje nam transferów
» 8 lutego 2011, 14:04 #40
monnie: znowu Barca to, a Messi tamto -.-'
Biedny chłopak swoją drogą... Nie pozwolą mu być sobą i grac po swojemu, on już musi dźwigać na swoich barkach jakieś porównania. Denerwuje mnie coś takiego. Jedno potknięcie, drugie i okaże się, że wcale nie jest taki zajeb**ty i wtedy nadejdzie rozczarowanie.
Pożyjemy - zobaczymy, może faktycznie kiedyś zasili nasze szeregi i będzie cennym nabytkiem.
» 8 lutego 2011, 14:03 #39
goghetta: kupmy go już nawet za 20mln... i jestem pewien że nawet nie potrzeba będzie wypożyczenia bo wprowadzi sie do naszej 11-stki szybciej niż CR ;)
» 8 lutego 2011, 13:17 #38
b90: Drugiego tak inteligentnego piłkarza jak Messi obawiam się że już nigdy nie będzie. On jest niesamowity, na boisku myśli za pięciu :)
» 8 lutego 2011, 13:17 #37
Taurus: Ta? I co jeszcze ciekawego powiesz? - bzdury, sam Messi gówno by zrobił na boisku
» 8 lutego 2011, 14:03 #36
zielony14: Gdyby nie hormony i inne używki które są lub były tłoczone do organizmu messiego to messi by był zwykłym grajkiem bez niczego specjalnego
» 8 lutego 2011, 14:35 #35
kkkamil: Taurus już nie przesadzaj, wiadomo żaden piłkarz by sam nic nie zrobił, ale chociaż byś docenił jego wkład w grę jaki pokazuje, jest najlepszym piłkarzem na świecie i wcale mnie to nie dziwi, Ronaldo to już nie ten sam co za czasów ManUtd co kreował grę, rozpoczynał akcje, i kończył je, teraz jego bramki to albo rzut wolny, albo na pustą po podaniu kolegi, więc powinieneś uszanować Messiego, jeżeli nie oglądasz jak gra to go nie oceniaj, ponieważ chyba mówisz o innej osobie.
» 8 lutego 2011, 14:37 #34
Drenus: Pomyliłeś Messiego z Xavim.
» 8 lutego 2011, 14:38 #33
czareks444: Chyba żartujesz , że Ronaldo strzela tylko z wolnych i do pustej, już nie mówiąc o tym, że nie kreuje gry.
» 8 lutego 2011, 15:31 #32
patrykbor: b90 Co Ty wogole gadasz?? Messi jest dobry tego sie ukryc nie da, ale nie jest na tyle wspanialy zeby tu sie slinic na jego widok. Zobaczycie ze to ogolne podniecenie Messim sie skonczy juz niebawem :> pzdr.
» 8 lutego 2011, 17:05 #31
b90: Tak myślałem że będzie dużo odpowiedzi. Nauczcie się doceniać piłkarzy z innych wielkich klubów bo nienawiść przez was przemawia :)

Mielibyście może troszkę inne zdanie gdybyście oglądali mecze bo ja Barcelonę, a co za tym idzie Messiego oglądam co tydzień od dwóch lat i widzę co gra.

Bez wątpienia jest najlepszym piłkarzem na przełomie kilkunastu lat i wasze zdanie tego nie zmieni.

Taurus trochę pokory ;)
» 8 lutego 2011, 18:14 #30
FiFlaK: b90 ja się z Tobą nie zgodzę. Ja również oglądam mecze Barcelony i wiesz co widzę ? Strzał Messiego po ziemi, gdzie piłka odbija się od kretowiska tuż przy bramkarzu i takie bramki wpadają trzy. Potem się podniecają Hattrickami Messiego. Albo jak piłka odbija się od bramkarza, od obrońcy i trafia pod wystawioną nogę Argentyjczyka. To nie jest strzelanie do pustej bramki ?!
Na stadionach Hiszpańskich sam bym walił po 4 bramki na mecz i taka jest prawda. A skoro oglądasz ich mecze to powinieneś wiedzieć, że to właśnie Messi dostaje piłki 'na wystawienie nogi' bo piłka praktycznie już jest w bramce. Raz na ruski rok, pokusi się na strzał z przed pola karnego i raz na ruskie dwa lata ta piłka wejdzie do brami.

A Ronaldo ? Człowieku, wali bramki jak marzenie. Raptem raz zdobył hattricka po trzech szczurach i od razu do pustej bramki ?

Polecam obejrzeć top 10 goals Messiego i Ronaldo z roku 2010/11.
Zobaczysz różnice. Messi strzela z 5-6 metrów, dostawiając nogę, po wyśmienitej akcji Iniesty. A Ronaldo... zazwyczaj sam biegnąc strzela, bądź wpada z nią w pole karne i tam kończy akcję strzałem.

Więc jeśli interesujesz się "OBIEKTYWNIE" piłką nożną to przyznasz mi rację. Messiemu talentu nie umniejszam, bo jest genialny. Ale za jego geniuszem stoi jeszcze dwóch pomocników. A Ronaldo działa w Realu sam, z małą pomocą Alonso.
» 8 lutego 2011, 23:13 #29
b90: Po 1. Ja nic o Ronaldo nie pisałem więc czytaj ze zrozumieniem. Po drugie mało chyba oglądasz tych meczów Barcy skoro twierdzisz że Messi ma wszystko na tacy. To on tworzy akcje pod bramką i sam je wykańcza. Gdyby tak nie było to by złotej piłki nie otrzymał, bynajmniej nie w tym roku a jednak wygrał bo był najlepszy ;]

Nie jestem fanem Barcy ale sądzę że obejrzałem więcej meczów z jej udziałem w tym sezonie niż MU m.in właśnie przez Messiego bo to co on gra to poezja.

Ronaldo to egoista i nigdy nie będzie tak wielki jak Messi ;)
» 9 lutego 2011, 01:15 #28
FiFlaK: To chyba zarejestrowałeś się na złej stronie. ;)
» 9 lutego 2011, 07:18 #27
Martin: @kkkamil
Messi od Ronaldo to się może co najwyżej uczyć. Obawiam się, że takiego poziomu jak Portugalczyk, Lionel nie osiągnie nigdy, nie ma po prostu niezbędnych umiejętności by grać tak jak Cristiano. Druga sprawa - najlepszym zawodnikiem w Barcelonie nie jest Messi a raczej Xavi.
» 10 lutego 2011, 23:56 #26
Tennant: Młody ,zdolny,może coś z niego wyrośnie
Glory Glory MU
» 8 lutego 2011, 13:14 #25
Maxer: Ronaldo w wieku 18 lat grał już w Manchesterze United, nie jestem przekonany co do tego zawodnika, ale Sir Alex jest mistrzem transferów więc może i tym razem ten transfer będzie strzałem w dziesiątkę.
» 8 lutego 2011, 12:58 #24
naniLuis: Za wcześnie na takie porównania...To ,że preferuje taki sam styl gry jak Messi i jest tego samego wzrostu nie znaczy ,że jest "Młodym Messim"chociaż chciałbym ,aby "Nowy Messi" do nas przyszedł , i preferował styl gry podobnie jak Ronaldo ,który zaczynał swoją przygode na Old Trafford,jak go tak nazywają to możemy spróbować!
Glory,Glory
» 8 lutego 2011, 11:59 #23
FiFlaK: Do jasnej ch.... ! I co, może niedługo będą mówić, że United gra jak Barcelona ?!
Już na Canal + Sport, gdy jest liga Hiszpańska czy Angielska, cały czas słyszę "o bo Barcelona to" "o bo Barcelona tamto". Teraz trafia do nas gość z talentem, czemu Messi ?! Thierry Henry gra podobną piłkę, czemu nie nazwali go "nowy Henry" ?!

Mi już nawet śmiać się z tego nie chce... Zresztą gdyby Berbatov wziął trochę nitrobolonu i poćwiczył nogi, zacząłby zap****ć szybciej niż Messi. A taka mieszanka zrobiła by z Bułgara niszczyciela, bo technicznie Messi może go podziwiać.

Ostatnio oglądałem mecz Realu M z Realem S.
- Di Maria strzela na bramkę - "No widzę, że strzał w stylu Messiego, tyle że brak mu takich predyspozycji."

- Gra się na chwilę zamuliła, i zaczęło się. - "A wiedziałeś, że trener Barcelońskiej piłki siatkowej, nazywa się identycznie jak trener zespołu koszykarskiego z Barcelony ? haha hihi"

- Real Sociedat wykonał kombinacyjną akcję i strzelił minimalnie nad bramką - "No, no. Takie akcje wychodzą tylko Barcelonie"

No ja się pytam, co jest k**wa ?! Ci komentatorzy z Canal + są po***ni. To samo na meczach ligi Angielskiej, a najbardziej gdy Arsenal gra. "Angielska Barcelona" ? Ja bym Barcelonę nazwał "Hiszpańskim Arsenalem"...
» 8 lutego 2011, 11:53 #22
Cielii: Tak juz jest daj sie daje do komentowania fanatykow barcelony... ale pamietam jakeis 2-3 lata temu czesto wspominali tylko o naszej grze defensywie itd niedlugo znow to powruci
» 8 lutego 2011, 12:06 #21
wojt92: Nie wiem czy "powruci"...
» 8 lutego 2011, 12:26 #20
Cielii: Owszem powrÓci ;]
» 8 lutego 2011, 12:36 #19
xdxd: Tak teraz jest,ze komentatorzy c+ to są "putki" więc co sie dziwisz ;] dla nich Barcelona to jest bóstwo,ostatni bastion dobroci w piłce nożnej.

Też ich nie lubie :D
» 8 lutego 2011, 12:36 #18
Cielii: a jeszcze jedno ta sa komentatorzy starej daty czyli oni wielbia lige wloska i polska. a ze padake wala w tych lgiach to przezucii sie na barcelone.
niedawno lecial jakis program i jakiegos ujemniaka z polskiej ligi porownywali tez do messiego i CR wiec widac jacy to znawcy footbolu. JAK MOZNA POROWNYWAC JAKIES DREWNO Z POLSKI DO ZAGRANICZNYCH PILKARZY SWIATOWEJ KLASY?? nawet slyszlaem porownanie jakiegos drewna z polskiej ligi do Rooneya...
» 8 lutego 2011, 12:44 #17
goghetta: masz rację, ja osobiście nienawidzę Barcelony i nie lubię Messiego a komentatorzy zawsze lizali, liżą i będą lizać dupę Barcelonie ale i tak to my jesteśmy lepsi jako klub;P
» 8 lutego 2011, 13:20 #16
Adam11: FiFlaK --> o tym co tu napisałeś mówiłem wiele razy. Myślałem, że po ośmieszeniu Barcelony przez Inter w pierwszym meczu półfinałowym ostatniej LM te komentarze się trochę zmienią.

Nikt oczywiście nie zauważył, że w ostatnim czasie tylko jedna drużyna dwa razy z rzędu doszła do finału LM wygrywając jeden z nich. Barcelona miała nie tylko dwa razy dojść do finału, ale i dwa razy go wygrać. Ba! Słyszałem opinie "poważnych" dziennikarzy, którzy pisali o tym, że Barca jest wstanie wygrać LM nawet 3 razy!
Co do komentowania meczy to również mnie to wpienia.

Najlepsze są momenty kiedy pajace podają stan posiadania piłki:-)

'Proszę państwa proszę spojrzeć - pppposiadanie pppiłki 73% dla Barcelony!"

Oczywiście nikt nie doda, że ta statystyka jest często g*wno warta i mało mówi o tym co faktycznie dzieje się na boisku, ale co tam Barcunia Barcunia Barcunia! Oczywiście większość tych podań jest w środku boiska, a nie rzadko tylko po to, aby nie stracić piłki wykorzystywany jest w tym celu bramkarz do którego posyłane są długie podania z połowy boiska.

Tego typu grę mój kumpel, który od wielu lat kibicuje Milanowi skwitował następująco:

"Nie dość, że cały czas pie*rzą o tym posiadaniu piłki, to jeszcze wmawiają mi, że to jest piękne!":-)

Cóż trzeba chyba do tego przywyknąć jak i do komentarzy tych, którzy łykając wszystko jak pelikany, bezrefleksyjnie przyjmują do wiadomości opinie serwowane nam przez wielu ludzi z mediów.
» 8 lutego 2011, 14:02 #15
bar: Nie daj boże jak siądą do komentowania Borek i Kołtoń. Nawiążę również do spotkania z Interem. Żeby jak inter cisnął na barce to i tak katalończycy grali lepszy futbol. to, że w pierwszy meczu postawili autobus na bramce to już nikt nie zauważy. to, że w drugim nie potrafili wykorzystać gry w przewadze, też zostanie przemilczane.

co do "posiadania piłki" to w pewnym momencie naszła mnie myśl, że może Pep zrobił sobie utrudnienie i zakazał strzelać na bramkę, jeśli wcześniej nie wymienią miliarda podań.

Owszem grają piłkę skuteczną, ale niech mi nie wciskają Ci komentatorzy, że piękną. nie przeczę dla niektorych to może być piękne, ale są też tacy, którym ten styl nie odpowiada. kreowanie ideału barcelony jest żenujące i tak jak na początku nawet mnie bawiło, teraz zaczyna mnie drażnić.

pzdr
» 8 lutego 2011, 14:12 #14
przemekol12: Też już kiedyś pisałem, że taka Barcelona nie ma szans w Premierleague. W Angli są wspaniałe i równe zespoły, co oznacza ,że z każdym trzeba się trochę pomęczyć, a w Hiszpanii ? Tam jest Farsa i Sreal + Atletico Villareal i Sevilla, no może jeszcze Hercules, który ma przebłyski, ale co z tego?! Oni nie potrafią postawić skutecznego oporu. Przez cały sezon Farsa ma do rozegrania w lidze ok. 8 "cięższych" spotykań, jeb**i katalończycy są pełni sił, wogóle się nie męczą, co innego jest w PL. Trzeba się namęczyć, trzeba się natrudzić, żeby pokonąć choćby Blacpool czy Wolves, nie mówiąc już o N'castle, Sunderlandzie, Totenhamie, Boltonie, Aston Villi, i reszcie zespołów z tzw. wielkiej czwórki. Ekipy amgielskie podchodzą do finałów Champions League ze zmęcznie, bo przecież połowa sezonu została już rozegrana.

Tu jest właśnie różnica, tu jest ta niezwykłość, magia najlepszej na świecie ANGIELSKIEJ PIŁKI !! Niech innym mydlą oczy, niech im wmawiają, my zawsze będziemy wiedzieć kumu kibicować i do jakiej ligi "należeć" , bo mogę to chyba tak nazwać.

ps. Borek i Kołtoń to papużki nierozłączki, a pan nieszanowny Mateusz B. potrafi jednak porzucić swojego lepszego kolegę(nie mylmy się, to Kołtoń jest lepszy i ma w sobie emocje :) ) i iść komentować do Eurosportu ligę bundesligę z Tomaszem Hajto - znafcą(komentuje lepiej niż Borek)
pzdr
» 8 lutego 2011, 14:45 #13
Kajdan: Masz racje, te porownania do Barcelony kompromitacja. Co do komentatorow canal+ to najlepsi sa dla mnie Nahorny i Twarowski. Nie zmienia to faktu, ze zdecydowanie najlepszym komentatorem wszech czasow jest....Szpakowski ! ;) Nikt nie buduje napiecia tak jak on, nikt nie wprowadza takiego klimatu. Moze i co chwile myli sie przy nazwiskach ale jakie to ma znaczenie. Liga mistrzow z polsatem to nie to samo. Borek i Kolton moga co najwyzej Szpakowi mikrofon ustawic. Moze kiedys jeszcze powroci stara dobra liga mistrzow we wtorki i srody na TVP :) Pozdrawiam
» 8 lutego 2011, 15:10 #12
Luelle: No cóż też należę do grona osób którym przeszkadza wychwalanie Barcelonki ponad wszystko. Ostatnio oglądając mecz MU dowiedziałam się że Barca wygrała jakiś mecz, a za przeproszeniem co mnie to k**wa obchodzi. To nie jest ich mecz żeby o tym gadać. Tak samo jak z meczami Arsenalu. Widziałam mecz jakiś i co chwilę padał tam komentarz odnośnie Barcy. Ja nie wiem jak kibiców Arsenalu to nie wkurza, chociaż może im to pochlebia że Kanonierów porównuje się do "Więcej niż klubu". Osobiście mnie to całe podniecanie Barcą wkurza i to mocno. I nie znoszę jak gada się o tym podczas meczu MU, albo odnośnie MU.
» 8 lutego 2011, 15:12 #11
patrykbor: Strasznie mnie wkurza ta hiperbolizacja talentu Barcelony. Jestem pewny ze jak by grali w Premier League gdfzie jest naprawde ciezko to nie uwazano by ic za najlepszych :>
» 8 lutego 2011, 17:09 #10
Martin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.02.2011 23:52

Panowie, żeby już nie pisać tego samego po prostu podpisze się pod Waszymi tekstami. W pełni się z Wami zgadzam. Te wychwalanie Barcelony pod niebiosa sprawia, że stopniowo zaczynam traktować ten klub jak City, Liverpool czy Leeds, coraz bardziej nienawidzę tego zespołu mimo iż jeszcze parę lat temu był mi zupełnie obojętny. Musimy przeczekać 2-3 sezony, Xavi zakończy karierę, Guardiola zmieni klub a Messi stanie się wygasłą gwiazdeczką jaką jest obecnie "Ronaldo de AssĂ­s Moreira" a komentatorzy przerzucą się na inny klub.
» 10 lutego 2011, 23:44 #9
triadevil: Kajdan

Nie pamiętam kiedy dokładnie Polsat zaczął nadawać LM, to chyba było od poprzedniej edycji. Ale byłem zirytowany tą decyzją. Lubiłem oglądać LM na Tvp2, bo tak jak mówiłeś mimo częstych pomyłek i przejęzyczeń, Szpakowski dodawał emocji a jego głos szybko utkwił mi w głowie.

Mam nadzieję, ze TVP2 kiedyś wróci do LM;)
» 11 lutego 2011, 18:17 #8
crash: a i może jeszcze urośnie ;)
» 8 lutego 2011, 11:41 #7
cycugunit: Niestety nie widziałem go jeszcze w akcji na żadnych skrótach ale jeżeli pochodzi z Argentyny i co ważne jest porównywalny do samego Messi'ego to coś w tym jest.Jestem jak najbardziej za tym transferem do United bo jest nam potrzebny ktoś taki jak Iturbe i co lepsze ma dopiero 17 lat.Glory Glory Man United!!
» 8 lutego 2011, 11:41 #6
Kasza90: skoro go nie widziales to skad mozesz wiedziec czy jest nam taki gracz potrzebny? hah smieszny jestes ;]
» 8 lutego 2011, 12:50 #5
Cielii: Ooo good wkoncu cos pozytywnego niech go zakupuja i wyrobia zniego marke jak cr7. niech drybluje podaje i strzela dla nas :] bo jak wide ze wloskie kluby sie upominaja to juz pewne ze by mial po karierze
» 8 lutego 2011, 11:29 #4
czerwonydevil: No największy on nie jest. Pytanie, czy poradziłby sobie w Anglii
» 8 lutego 2011, 11:28 #3
Ta3k: mam nadzieję, że trafi nam się jakiś prawdziwy geniusz w składzie. Ktoś pokroju Best'a, Pelego Canton'y. Byłoby miło mieć jakiegoś geniusza w składzie, kogoś o 2 klasy lepszego od innych. Oczywiście nie podważam zdolności takich zawodników jak Giggs Berbatow Rooney badz inni.
» 8 lutego 2011, 11:26 #2
kondziu: Jestem za tym transferem ... taki mlody zawodnik sie przyda i ferguson go wytrenuje na najlepszego :D
» 8 lutego 2011, 11:24 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.