Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Koscielny: Tytuł dla Arsenalu lub dla United

» 3 lutego 2011, 15:49 - Autor: Arek95MU - źródło: Mirror Football
Laurent Koscielny mówi, że Arsenal jest jedynym prawdziwym przeciwnikiem Manchesteru United w walce o mistrzostwo Anglii.
Koscielny:  Tytuł dla Arsenalu lub dla United
» Laurent Koscielny wierzy, że Arsenal dogoni Manchester United w Premier League
Kto jest najgroźniejszym rywalem Manchesteru United w walce o mistrzostwo Anglii?
Arsenal zajmuje obecnie drugie miejsce w Premier League i ma pięć punktów straty do „Czerwonych Diabłów”. Kościelny twierdzi jednak, że mistrzostwo nadal może być ich.

Francuski obrońca dodaje również, że Manchester City i Chelsea tracą do Manchesteru United zbyt dużo punktów i tylko Arsenal może nawiązać równorzędną walkę z zespołem sir Aleksa Fergusona.

– Wygląda na to, że jesteśmy ostatnimi rywalami, mamy więcej punktów niż Chelsea, Manchester City i pozostałe kluby – powiedział Koscielny.

– Czuję, że możemy podołać temu wyzwaniu. Musimy skupić się na grze, wygrywać, zbierać punkty i być może Manchester United na pewnym etapie zgubi punkty.

– Tutaj wszystko się może zdarzyć. Mieliśmy trudny mecz z Evertonem. Do końca sezonu nie będzie już łatwych spotkań – dodał Koscielny.


TAGI


« Poprzedni news
Nie będzie transferu Taarabta
Następny news »
"O kapitanie, mój kapitanie"

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (57)


Martin: Po ostatnim meczu Arsenalu z Newcastle bardzo ciężko jest mi się z tym zgodzić. Przebieg tego spotkania pokazał, że ekipie kanonierów nadal brakuje niezbędnego doświadczenia w końcowej walce o tytuł. Mimo to, Arsenal na dzień dzisiejszy jest największym faworytem do zdobycia wicemistrzostwa ale to Premier League więc nie ma się co zakładać. Tutaj wszystko jest możliwe.
» 7 lutego 2011, 04:17 #48
patrykmufc: Ale raczej dla Diabłów !
DIABŁY !!
» 4 lutego 2011, 19:06 #47
adrian93: I ma racje bo 1 będzie MAN UTD a 2 Arsenal.
» 4 lutego 2011, 16:54 #46
Fabs444: Hah. wypowiedział sie Elvis
Wielki fan MU( jednosezonowiec)
» 4 lutego 2011, 15:37 #45
Elvis1990: kibicowałem czerwonym diabłom jak ty na kupę mówiłeś papu wiec się nie wypowiadaj za mało urosłeś od ziemi jeszcze
» 4 lutego 2011, 16:43 #44
Fabs444: Nioch nioch
» 5 lutego 2011, 11:42 #43
Tomasson10: Obstawiam taka tabele na koniec sezonu:
1. Man Utd
2. Arsenal
3. Chelsea
4. Man City
5. Tottenham
6. Liverpool
» 4 lutego 2011, 13:03 #42
lloy5: ja stawiam na taką
1.Manchester United
2.Arsenal
3.Tottenham
4.Chelsea
5.Man City
6.Liverpool
» 4 lutego 2011, 14:33 #41
FanRooney: Liverpool zaskakująco wysoko
1.Manchester United
2.Arsenal Londyn
3.Tottenham
4.Chelsea
5.Man Shity
6.Liverpool(a jak nie wypali Suarez i CArrol toSUNDERLAND)
» 4 lutego 2011, 15:50 #40
alexfergusonSCO: 1.Chelsea
2.Manchaster United
3.Arsenal
4.Manchaster City
5. Tottenham
6.Liverpool
» 4 lutego 2011, 18:59 #39
wladek22: Zostanie jak jest
» 4 lutego 2011, 21:05 #38
Elvis1990: Fucking arsenal Fucking chelsea Fucking the reds We are UNITED we are THE BEST !!
» 4 lutego 2011, 09:49 #37
grzeho16: to prwda- arsenal jest najgrożniejszy ale wystarczyą im 2 porażki to chelsea ich wyprzedzi przy ful punktów. tak samo jest jeśli chodzi o mistrzostwo a do końca sezonu jeszcze trochę zostało
» 4 lutego 2011, 09:48 #36
DEVIL83: Chelsea ma jeszcze 2 mecze z nami ,ale mysle ze 3 punkty minimum z nimi ugramy. Według mnie Arsenal bedzie najgroźniejszy.
» 3 lutego 2011, 22:11 #35
Fabs444: Nie rozumiem dlaczego piszecie że nie jesteśmy doświadczeni. Mimo młodego wieku nasi zawodnicy mają wiele rozegranych meczy z ważnymi zespołami i na każdym froncie.
I nie byłbym na waszym ms tego że na ES będzie łatwo bo możecie tam stracić 3 oczka. Jeśli uważacie CLFC za waszego głownego wroga po tytuł to sprawdzcie wasze IQ.

Pozdrawiam:)
» 3 lutego 2011, 22:07 #34
patrykbor: Jezeli wygramy z Chelsea to nie bedizemy musieli sie ich juz obawiac, ale Arsenal naprawde moze stawiac opor w walce z nami :>
» 3 lutego 2011, 22:01 #33
BoB3k: Dostali ostatnio to i teraz też dostaną! :d : )
» 3 lutego 2011, 21:57 #32
Jano017: Z kim byśmy nie grali to i tak damy rade :)
» 3 lutego 2011, 21:27 #31
Bovver: I własnie Arsenalu obawiam się najbardziej w tym sezonie. Nie jakiegoś tam City czy coś
» 3 lutego 2011, 21:02 #30
alexfergusonSCO: Uważam,że zdecydowanie drużyna Chelsea London jest groźniejszym rywalem dla Manchaster United w obecnym sezonie "Premier League" niż ArsenaL London.
Po pierwsze,Chelsea wzmocniła się niedawno dwoma bardzo silnymi piłkarzami. Są nimi Fernando Torres oraz David Luiz. Ten drugi wzmocni troszkę słabszą obecnie niż kiedyś obronę tejże drużyny,prawdopodobnie grając za Alexa, tworząc żelazną kurtynę nie do przejścia dla wrogich napastników, z grającym po środku J.Terrym oraz dwoma pozostałymi piłkarzami na bokach - Branislay Ivanovića i Ashleya Cola. Pierwszy zwiększy ogromnie siłę uderzeniową "Niebiekisch" , zmusi do większego wysiłku D.Drogbe ,N.Anelke czy S.Kalou ,którzy odczuwając strach przed wypadnięciem z pierwszego składu praktycznie staną się bardziej pożyteczni.
Drugim ważnym aspektem jest to,że Chelsea obecnie wyszła z tzw."kryzysu". Świadczą o tym ostatnie wyniki tej drużyny,zwłaszcza ostatni mecz z Sunderlandem,gdzie ta drużyna pokazała charakter walki remisując 2:2 po pierwszej połowie.
Trzecim argumentem jest doświadczenie zawodników oraz niedawne sezony,gdzie Chelsea była wyżej niż Arsenal London. Zawodnicy Arsenału to piłkarze młodzi nie obyci jeszcze dostatecznie by zdobywać puchary,przeciwnie do starszych kolegów z FC Chelsea. To właśnie "Niebiescy" są nadal obecnymi mistrzami Premier League . Arsenal London to drużyna nie pewna,która może przegrać nawet z "średnią" drużyną ligi portugalskiej.
Mam nadzieję,że fakty jakimi opierałem się potwierdzając moją tezę okażą się wystarczające dla osób,które są przeciwnego niż ja zdania. Jestem gotowy na każdą polemikę z wrogami bądź zwolennikami moich poglądów odnośnie tego tematu.
» 3 lutego 2011, 19:48 #29
ytr654ytr: według mnie to Chelsea jest groźniejsza.
» 3 lutego 2011, 19:16 #28
Deluxe: Kanonierzy grają dojrzalej w tym sezonie, więc zgadzam się z Koscielnym. Ale i tak United będzie najlepsze.
» 3 lutego 2011, 19:01 #27
kawkader: Boje sie dwumeczu z Chelsea, ktora ma nowych zawodnikow...
» 3 lutego 2011, 17:57 #26
madd: Nie zapominaj, że mamy stoperow jak czołgi, bloki stali, żelazne kurtyny. Jednym słowem bardzo trudno ich przejść. Świadczy o tym chociażby nasz bilans.
» 3 lutego 2011, 21:19 #25
ess: Za każdym razem stać ich na mistrzostwo ,a za każdym razem lipa.Mogę się założyć że będą 3 za Chelsea.
» 3 lutego 2011, 17:34 #24
sssexton90: liverpool przeskoczy sunderlund...są w formie a sunderland gra beznadziejnie teraz
» 3 lutego 2011, 18:35 #23
MUforever9: raczej Tottenham wskoczy przed City
» 3 lutego 2011, 22:05 #22
Martin: Z kolei ja postawiłbym na taki:

1. Manchester United
2. Arsenal
3. Chelsea
4. Liverpool
5. Manchester City
6. Tottenham
» 7 lutego 2011, 04:22 #21
Taurus: Nie powinniśmy marnować takiej pozycji jakiej mamy , z tego co widzę wygrywamy ostatnio na wyjazdach (nawet szczęśliwie) mam nadzieje że tak zostanie do końca sezonu.
» 3 lutego 2011, 17:03 #20
jakjakub: Moim zdaniem decydujący o tytule będzie dwumecz z Chelsea i wyjazdowy mecz z Arsenalem. U siebie z The Blues liczę na 3 pkt podobnie z kanonierami na Emirates ( jak wiadomo u siebie AFC nie są najmocniejsi). Natomiast remis wywieziony z SB w pełni by mnie satysfakcjonował. Oczywiście wiadomo że w Premiership każdy może wygrać z każdym, ale wydaje mi się że te mecze okażą się kluczowe w walce o mistrzostwo Anglii.
» 3 lutego 2011, 16:49 #19
kowal1793: Arsenal ma swietny sklad ...ale brak im doswiadczenia mysle ze powalcza z nami dopiero za sezon lub 2 kiedy ich mlodzi zawodnicy nabiora doswiadczenia...
» 3 lutego 2011, 16:45 #18
Adam11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.02.2011 16:38

Był już moment podczas tego sezonu, w którym powiedziałem, że Chelsea ma już po mistrzostwie. Nadal tak uważam ponieważ kibicuję Manchesterowi na tyle długo, że wiem, iż chłopcy Fergusona nie zwykli marnować tak dobrej pozycji w jakiej obecnie się znajdują. Musiałaby nam się przytrafić jakaś wielka katastrofa np.: plaga kontuzji, która miała miejsce pod koniec sezonu 1997/1998 kiedy to zakończyliśmy ligę na drugim miejscu zaraz za Arsenalem. Myślę, że wówczas również dał o sobie znać brak takiego gracza jak Cantona.

Mimo wszystko jestem zdania, że Chelsea może przeskoczyć Arsenal w ligowej tabeli. Był całkiem niedawno sezon, w którym przez większy okres czasu szliśmy łeb w łeb z Arsenalem na mistrza, a pod sam koniec Chelsea wygramoliła się z kryzysu i pod sam koniec trochę nam podeptała pięty lub jak kto woli nasze diabelskie kopyta.

Tak więc całkowicie nie zgadzam się z wypowiedzią Kościelnego i nie lekceważę Chelsea. Na bank stać ich na zajęcie drugiego miejsca w tym sezonie.:-)

I na tym optymistycznym akcencie zakończę moją wypowiedź.:-)
» 3 lutego 2011, 16:37 #17
jelonq1: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.02.2011 16:36

widzę, że kochana redakcja zmieniła ten artykuł
» 3 lutego 2011, 16:35 #16
Cantona33: Laurent Kościelny - bardzo inteligentny koleś, w końcu w swoich przewidywaniach - a przewidzenie mistrza Anglii jest trudną misją - w 50 % ma rację, że United zostanie Mistrzem.

Arsenal osłabnie pod koniec sezonu, mimo wszystko presja zrobi swoje. Trzeba im przyznać, że w tym sezonie są świetni ale to dopiero półmetek sezonu a finisz będzie decycujący.
» 3 lutego 2011, 16:32 #15
lloy5: Wenger to znakomity trener, ale w Arsenalu nie ma zawodników ogranych i doświadczonych na razie póki młode wilki nie dojrzeją daleko im do Man Utd czy nawet Chelsea które jest w kryzysie może kiedyś będą najlepsi, ale na pewno nie w najbliższych 3 sezonach.Zaciekawiły mnie słowa Mourinho który kiedyś powiedział, że tacy zawodnicy jak Nasri czy Walcott juz dojrzeli do piłkarskich sukcesów, ale przed meczem z trudnym rywalem o dużą stawkę mają blokadę psychiczną i dlatego przegrywają
» 3 lutego 2011, 16:25 #14
FiFlaK: Cesc Fabregas, Van Persie, Arszawin i Rosicky to też młode wilki ?
Trójka z nich to jest stale w pierwszym składzie.
Takie młode wilki to z nich nie są.
» 3 lutego 2011, 16:34 #13
Adam11: "Takie młode wilki to z nich nie są." - dokładnie i to od jakiegoś czasu. Nie wiem czemu wielu kibiców bezrefleksyjnie powtarza tą samą śpiewkę o "chłopcach Wengera" . Mają w swojej ekipie zarówno młodych graczy jak i tych z bardzo dobrym doświadczeniem nie tylko w klubie, ale i na MŚ lub Euro.

Arsenal to kapitalna drużyna, która dziwnym zrządzeniem losu nie wygrywa trofeów.
Mnie ta opcja pasuje bo lubie oglądać ich w akcji i lubię jak nie wygrywają ligi:-)

A w ogóle to najbardziej lubie naleśniki z serem i porażki Arsenalu z Manchesterem United - w dowolnej kolejności:-)
» 3 lutego 2011, 16:45 #12
FiFlaK: Dokładnie. Chociaż ja preferują upokorzenia Arsenalu w walce z United, plus dobre piwo.
W życiu nie zapomnę meczu, przed którym była ogromna burza.
"Nie ma Ronaldo, podopieczni Fergusona jadą po baty."
A tu mecz zakończył się 1:3. Po Bramce Wazzy, (chyba)Parka i kapitalnej, bezprecedensowej, niepowtarzalnej, akcji Luisa Naniego, który upokorzył zarówno pomoc jak i defensywę Kanonierów, zdobywając (właściwie to Almunia ale po akcji Naniego) bramkę.

Teraz wystarczy zestawić zawodników Arsenalu z takim Nanim. Spójrzcie, większość z nich jest w tym samym wieku co Portugalczyk. Technicznie są podobnie usposobieni, są szybcy itp. (chociaż nie ukrywajmy Luis bije ich wszystkich na głowę, tylko gra zbyt indywidualnie i czasem traci piłkę). Ale mam na myśli psychikę. Nani jest psychicznie o wiele mocniejszy od ich całej jedenastki. Gra do końca, a Kanonierzy ? Widać niezrównoważenie emocjonalne, co prowadzi do porażek w sezonie.
» 3 lutego 2011, 17:12 #11
bober89: @FiFlaK
"Ale mam na myśli psychikę. Nani jest psychicznie o wiele mocniejszy od ich całej jedenastki. "

ja obserwuje zupełnie co innego: jak Naniemu nie wyjdzie jedno czy drugie zagranie od razu zaczyna grać przeciętnie oddaje szybko piłkę, w dryblingach brakuje błyskotliwości itp. natomiast jeśli mu jakieś zagranie się uda od razu zaczyna dużo lepiej grać staje się pewniejszy siebie, lepiej drybluje podaje itp.
dokładnie tak było w meczu z Milanem do jakiejś 60 minuty był absolutnie przeciętny później zaliczył fantastyczną asystę zewnętrznym podbiciem przy bramce Roo i w 10 minut po tym zagraniu zrobił 3 razy więcej niż przez pierwsze 60 minut.
» 3 lutego 2011, 23:17 #10
Devan93: "United bez nawet kilku podstawowych graczy sobie poradzi co udowodniliśmy w tym sezonie"

czy zeszly sezony ktory gralismy z pomocnikami w obronie przez spory czas, no i kuszczak ktory swietnie zastapil VDS
» 3 lutego 2011, 16:28 #9
FiFlaK: Przecież City ma tylko 3 pkt. mniej. Wystarczy, że Arsenal się potknie w jednej kolejce, a City ogarnie przeciwnika i zrównają się punktami...

Ci zawodnicy z Arsenalu z deczka się przeceniają. Gdyby nie to, że wyprzedzamy Kanonierów to wszyscy mówiliby "mamy mistrza"...
Tu się wszystko może wydarzyć. Nie zdziwiłbym się gdyby Arsenal w ostatecznym rozrachunku skończył na 4 miejscu, za Chelsea i Man City.
» 3 lutego 2011, 16:20 #8
McG: 3pkt mniej i jeden mecz rozegrany więcej
» 3 lutego 2011, 16:24 #7
therock: Wystarczy, ale Tevez zlapie kontuzje na kilkat yg. i maja po LM.
» 3 lutego 2011, 16:39 #6
SEBEKMU: myslę że Arsenal jest najgroźniejszy jednak są mało doświadczeni i gdy przyjdzie im grać w lidze pucharach i LM to pogubią punkty .
» 3 lutego 2011, 16:20 #5
Arek95MU: Widzę, że małe poprawki są , ale dzięki redakcji , na zachęcenie mnie do dalszej pracy ;) .

Myślę, właśnie że to drużyna Kanonierów będzie najtrudniejszym rywalem, Chelsea spalona w tym sezonie , a City musi się jeszcze wiele nauczyć :)
» 3 lutego 2011, 16:16 #4
MUforever9: Arsenal jest za mało doświadczony by wygrać ligę za min 5 kolejek już będzie mieć stratę do nas tyle co City i Chelsea
» 3 lutego 2011, 15:55 #3
sixer: co Ty, Chelsea prześcignie City i potem lekko przeskoczy Arsenal ;]
ale my sie nie mamy co martwic, wazne by wygrywac regularnie i mistrz nasz ;>
» 3 lutego 2011, 16:15 #2
jelonq1: Francuski dodaje również, że Manchester City i Chelsea tracą do Manchesteru United zbyt dużo punktów i tylko Arsenal może nawiązać równorzędną walkę z zespołem sir Aleksa Fergusona.


jest błąd co Francuski? Francuski defensor czy coś takiego powinno być
» 3 lutego 2011, 15:54 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.