Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oceny pomeczowe: United vs Aston Villa

» 1 lutego 2011, 23:45 - Autor: Biafra - źródło: menmedia.co.uk, goal.com
Po raz pierwszy od bardzo dawna zawodnikiem meczu został wybrany Wayne Rooney. Przedstawiamy noty MEN oraz goal.com i zapraszamy do wystawiania własnych ocen.
Oceny pomeczowe: United vs Aston Villa
» Czy Roo wreszcie wraca do formy?
Edwin van der Sar - Holender już na początku spotkania popisał się wspaniałym wykopem piłki, który na gola zamienił Rooney. Spokojny, pewny występ. Przy bramce bez szans.
MEN: 7
goal.com: 6.5


Patrice Evra - Dzielnie spisywał się w obronie, lecz bardziej na uznanie zasługują jego ofensywne poczynania. Szkoda zmarnowanej okazji z pierwszej połowy gdy mógł strzelić bramkę.
MEN: 7
goal.com: 6.5


Rio Ferdinand - Po takich występach widać różnicę pomiędzy nim, a Smallingiem. Klasowy występ angielskiego defensora.
MEN: 7
goal.com: 7.5


John O'Shea - Miał na przeciwko siebie Ashleya Younga, który sprawił mu dziś wiele kłopotów. Zdecydowanie za dużo razy pozwolił rywalowi dograć piłkę w pole karne.
MEN: 6
goal.com: 5.5


Nemanja Vidić - Jak zwykle bardzo solidny w defensywie, a tym razem udało mu się także zdobyć bramkę. I to jakim uderzeniem!
MEN: 8
goal.com: 8


Michael Carrick - Dobry w destrukcji, próbował kreować grę drużyny. Jeden z lepszych występów Anglika w tym sezonie.
MEN: 7
goal.com: 7


Ryan Giggs - Trzeba chyba sprawdzić jego datę urodzenia, gdyż to nie może być prawda! Walijczyk przeżywa w tym sezonie swoją drugą młodość. Bardzo dobry występ.
MEN: 8
goal.com: 7


Darren Fletcher - W początkowej fazie spotkania pomagał United dominować w środku pola. Niestety po 30 minutach musiał opuścić boisko z powodu kontuzji.
MEN: 5
goal.com: 6


Nani - Wreszcie występ jakiego wszyscy oczekiwali od Portugalczyka. Dryblował, celnie podawał, cały czas stwarzając zagrożenie pod bramką przeciwnika.
MEN: 8
goal.com: 8


Wayne Rooney - Aż chce się rzecz - stary, dobry Roo. Anglik zdobył dziś dwie bramki, a przy trzeciej asystował. Czyżby wracał do dyspozycji z zeszłego sezonu?
MEN: 9
goal.com: 8.5


Dymitar Berbatow - Po raz pierwszy w tym sezonie to Bułgar przyglądał się koncertowej grze swojego partnera z ataku, jednak również miał swoje szanse, których niestety nie wykorzystał.
MEN: 7
goal.com: 6.5


Zmiennicy:

Anderson (za Fletchera w 34') - Nie zachwycił, jednak nie odstawał zbytnio poziomem od reszty drużyny. Wprowadził dużo energii do środka pola.
MEN: 6
goal.com: 6



TAGI


« Poprzedni news
Kuszczak: Nadal chcę walczyć
Następny news »
Wzrasta apetyt Rooneya

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (59)


Fabs444: Widać że Rooney pomału wraca do formy sprzed kontuzji.
Gratuluję zwycięstwa;]
» 3 lutego 2011, 22:15 #51
kris9: van der Saar - nie miał dużo pracy, ale asysta na medal - 7
O'Shea - całkiem niezły występ, ale z Youngiem miał sporo kłopotów - 6
Vidic - poza grą obronną wyróżnił się piękną bramką w okienko - 8
Rio - filar defensywy - 7
Evra - bardzo udany mecz, poza dużą aktywnością na połowie przeciwnika, był tam gdzie potrzeba w obronie - 8
Nani - trochę wrażliwy na twardą grę przeciwnika, ale mimo wszystko radził sobie dobrze w utrzymywaniu się przy piłce, dość groźny w akcjach ofensywnych - 7
Fletcher - zapowiadało się na dobry występ, ale przedwcześnie zmieniony - 6
Carrick - stabilna, równa forma, dokładne podania, świetna asekuracja, bardzo pożyteczny zawodnik linii pomocy w obecnym sezonie - 7.5
Giggs - szkoda, że w końcówce popełnił kilka prostych błędów, bo w przekroju całego meczu rozegrał bardzo dobre zawody - 7
Berbatov - zaprzepaścił zbyt wiele szans - 5
Rooney - najlepszy zawodnik, dwie bramki+asysta, czego więcej od niego chcieć - 9
Anderson - przeciętnie - 5
» 3 lutego 2011, 18:49 #50
inekk10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.02.2011 09:35

van der Sar - 7
Evra - 7
Ferdinand - 7.5
O'Shea - 5
Vidić - 8
Carrick - 7
Giggs - 7.5
Fletcher - 6
Nani - 7.5
Rooney - 8.5
Berbatow - 6.5

Anderson - 6

POTM - Rooney
» 3 lutego 2011, 09:33 #49
Martin: Edwin van der Sar - 7.5
Patrice Evra - 7
Rio Ferdinand - 7.5
John O'Shea - 6
Nemanja Vidić - 8
Michael Carrick - 7
Ryan Giggs - 8
Darren Fletcher - 6
Nani - 8
Wayne Rooney - 9
Dymitar Berbatow - 7

Anderson - 6
» 3 lutego 2011, 03:55 #48
Bovver: zgadzam się z ocenami i podziwiam Giggsa on ma 20 lat!!
» 2 lutego 2011, 20:57 #47
ess: to młody chopak z niego
» 3 lutego 2011, 18:37 #46
DominoMU: trzymam kciuki za roo
» 2 lutego 2011, 17:54 #45
Arturek15: mecz był bardzo ciekawy :)
podobała mi się gra, szkoda tej straconej bramki...
Roo obyś znowu zdobywał bramki :)
Glory :)
» 2 lutego 2011, 17:32 #44
FoxxyBooy: Dlaczego Fergie nie wystawi Browna, tylko O'shea, widać przecież, że to jego słabszy sezon.
» 2 lutego 2011, 15:17 #43
18Manchester78: te wie ktoś czemu MU miało czarne opaski na ramieniach bo nie wiem
» 2 lutego 2011, 15:16 #42
sqrwsn7: Bo zmarł ktoś z rodziny Evry (dlatego Evra nie grał w Pucharze).
» 2 lutego 2011, 17:02 #41
mkreddevil: 6.02.1958 mówi Ci to coś?
» 3 lutego 2011, 09:08 #40
patrykbor: Naprawde bardzo podobala mi sie gra calego zespolu Carrick i Fletcher grali bardzo ladnie jedyny zawodnik ktory nie zagral zbyt dobrego meczu to byl chyba Oshea ;)
» 2 lutego 2011, 15:08 #39
Taurus: mecz był dobry -- nie usypiał jak to czasem bywa z naszymi meczami, szczególnie wyjazdowymi, na szczęście ten był ciekawy i na OT ;)
» 2 lutego 2011, 14:36 #38
ess: cholera a ja nie obejrzałem ,bo na canal + nie puszczali
» 2 lutego 2011, 17:58 #37
MajinVegeta: To był wspaniały mecz :D
» 2 lutego 2011, 14:20 #36
BossManchesterU: Edwin-Przy bramce Benta bez szans.Fantastyczna asysta przy golu Roo-7.
O'Shey-Zagrał nieźle, ale bez rewelacji-5
Vidic-Zagrał solidnie w defensywie.Strzelił przepiękną bramkę. -9
Ferdinand-pokazał jak wiele United traci pod jego nieobecność.Pewny w obronie.-8
Evra-włączał się w akcje ofensywne. Skutecznie w defensywie-8
Nani-asysta przy golu Wazzy. Czarował, dryblował, strzelał i podawał. Dosłownie wszystko. Zagrał na miarę oczekiwań.-8
Carrick- o niebo lepiej od poprzednich występów.-7
Fletcher-kreował grą United. Niestety szybko doznał kontuzji.-7
Anderson-bez rewelacji. Oczekiwamy lepszych występów.
Giggs-mam wrażenie, że im starszy tym lepszy. Genialny występ Walijczyka.-8
Rooney-Bezdyskusyjnie bohater meczu. Strzelił 2 piękne bramki, tym samym zapewniając nam zwycięstwo-9
Berbatov-Dzisiaj zagrał nieźle, lecz nie zdołał wpisać się na listę strzelców-7
Glory, Glory MU!
» 2 lutego 2011, 13:50 #35
czerwonydevil: Haha. I już najeżdżacie na Berbatowa. Ludzie. Wy jesteście jacyś pieprznięci.
Jak nie strzelał Roo, to strzelał Berba, jak nie strzela Berba to strzela Roo. Tylko, że wy od razu najeżdżacie na każdego z nich. Każdy ma lepszy i gorszy dzień. A Wy uważacie, że Berbatow i Rooney to jakieś roboty i żaden gorszy dzień nie może im się przytrafić bo już ich wyrzucacie ze składu, oraz mieszacie z błotem.
Żałosne, jak każdy "fan" próbuje na siłę z świetnego napastnika zrobić łamagę.
» 2 lutego 2011, 12:23 #34
axel52: no kolego nie zagrał on wczoraj porywająco bynajmniej,wręcz przeciwnie
» 2 lutego 2011, 13:41 #33
Arturek15: taa czerwonydevil to u nich normalne. u nich ten kto strzela bramki jest najlepszy. Teraz berba odejdzie na bok ( pewnie będziecie go chcieli sprzedać..) a Roo na chwilę powróci.. niektórzy to mają nieźle na bani..
» 2 lutego 2011, 17:30 #32
JazzyDevil007: wkońcu Roo pokazał jak się gra w Anglii...Chciałem zauważyć, że Carrick wkońcu coś pokazał, bo z jego formą ostatnio ... ;)

Glory Man United!
» 2 lutego 2011, 11:53 #31
masrzisz: az chcialo sie wczoraj ogladac :) oby wiecej takich meczy ;) GORY GLORY MANCHESTER
» 2 lutego 2011, 11:46 #30
sakjaszfili: nani trochę się tam napala ale klasę pokazuje ;d Berba dobrze zagrał ale było widać chęć strzelenia gola za wszelka cenę ;d parę razy mógł przegrać jeszcze do skrzydła a on pokosił się o szota no i dobrze niech strzela :D sęk w tym ze na Carricka błotem rzucacie wszyscy a ferguson wstawia go od razu po kontuzji i od razu jest spokój w defensywie, musicie sobie uświadomić ze on nie jest od kreowania gry tylko od łatania dziur w obronie z nim United w obronie zawsze gra swoje, dlatego nie wiem za bardzo po co go tak mieszać
» 2 lutego 2011, 10:37 #29
jacaKONA: oho, zaczyna się narzekanie na Berbatova :D lolki, zamknijcie te ujadaczki. gdyby przy 3 bramce tam był ktoś inny zamiast Vidy, to by pewnie kiwał, odgrywał, a Vida jak strzelił, tak mógł urwać nogę komuś tym kopnięciem. Szacun, najlepsza brama od wieeeelu.
» 2 lutego 2011, 10:18 #28
miedziu: ja nie rozumiem tylko czemu anderson jest tak niedoceniany; potrafi dryblować, dobrze rozgrywa piłkę a dostaje tak niskie noty; wykonuje to co ma robić środkowy pomocnik, czyli rozgrywa piłkę; jedno z jego podań mi utkwiło w pamięci- to do Giggsa, gdy właśnie Berbatov po dobitce spudłował; według mnie anderson ma dobry przegląd pola, nie podaje tylko po to, żeby pozbyć się piłki, umie wziąć ciężar gry na siebie; dobrze, że teraz dostaje szanse;
» 2 lutego 2011, 10:10 #27
grzeho16: van der sar zaliczył asystę -szacun ale berba nic nie pokazał, spudłował na pusta bramkę ,szacun też dla rooneya, może się wreszcie obudził
» 2 lutego 2011, 09:25 #26
Tomasson10: Ja nie ogladalem meczu, wiec sie nie wypowiadam :>
» 2 lutego 2011, 08:57 #25
MUforever9: Szkoda bo mogliśmy wygrać 5-1 ponieważ Nani chce za bardzo strzelić gola strzela na bramkę z 25m a przy tych strzałach miał 2 bocznych obrońców na skrzydłach nie obstawionych na biegu mam nadzieje że to poprawi miał szansę na gole ale nie trafił
» 2 lutego 2011, 08:47 #24
Wuj3k: Nani na nikogo się nie kreuje, to media i kibice porównują go do Ronaldo właśnie dlatego, że potrafi dość ładnie machać nogami nad piłką. No i obaj są portugalczykami... A co do meczu- z racji tego, że na Canal + leciały jakieś smęty, mecz musiałem obejrzeć na zagranicznej stronie, co oznaczało minutę meczu i dwie minuty zawiasu. Na szczęście widziałem bramkę naszego Smoka, i powiem, że ładnie się z Roo zgrał. Bramka Benta... ewidentny błąd obrony, może nawet Van der Sara, gdyż bramkarz powinien nie tylko stać na lini bramkowej, ale też przewidywać... Jednak podobała mi się ta część gry, którą widziałem. No i 2 bramki+asysta Wazzy... Czyżby przełamanie?
» 2 lutego 2011, 08:41 #23
iamarctic: "Dla mnie nie będzie miało żadnego znaczenia te 20 bramek, jeżeli nie strzeli tej 21 i przegramy mecz"

Ogarnij się, kolego... Już zapomniałeś, Jak Berbatov hat-trickiem wygrał nam najważniejsze derby w sezonie?! Albo jak do spółki z Hernandezem, choć w większej części to dzieło Bułgara, wyciągnął United z opresji w meczu z Blackpool?! Tak więc w tej kwestii zamilcz, bo gdyby nie bramki Berby, nie bylibyśmy na szczycie tabeli.
To, że raz ktoś słabiej zagrał nie oznacza, że od razu trzeba go spisywać na straty. Ciekaw jestem jakie masz w takim razie zdanie o Rooneyu, który tak długo szukał formy, a zanim ją znalazł, to zmarnował ogrom okazji. Zresztą wczoraj Wayne wychodził na pozycję sam-na-sam w momencie, gdy już miał dwie bramki na koncie, ale futbolówka gdzieś mu się zaplątała i nie zabrał się z nią. Gdyby to była jedyna okazja Roo na bramkę i tak samo nie wykorzystałby jej, jak to zrobił, to rozumiem, że byłbyś strasznie oburzony fatalną grą Anglika? :)
Nani może nie zagrał 'kapitalnie", ale na pewno bardzo dobrze. Widzieliśmy w tym meczu dwóch Luisów - jeden produktywny, który drybluje efektywnie, podaje, rozgrywa, asystuje, z drugiej strony zauważyć można było tego Naniego z meczu z Birmingham City, gdzie przez pół meczu polował na bramkę i strzelał i dryblował, choć nie wychodziło mu to i irytował tym swoich kolegów... W każdym razie, tak jak napisałem niżej, Nani zasługiwał ma 7.5-8.
» 2 lutego 2011, 09:03 #22
Rarian: iamartic +1, jeśli mielibyśmy nie wybaczać Berbie jednego słabego meczu, to co powiedzieć o Rooneyu, który słabe miał pół roku, a wczorajszy mecz to pierwszy naprawdę dobry od czasów spotkania z Bayernem. Berba mógłby już nawet nie strzelić nic do końca sezonu (choć wiadomo - strzeli :) a i tak byłby piłkarzem mającym ogromny, jeśli nie największy, udział w mistrzostwie Anglii jeśli Manchester takowe wygra. Szacunek należy mu się za to co zrobił, teraz może go tylko powiększyć, ale na pewno nie stracić.
» 2 lutego 2011, 10:44 #21
Sedan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.02.2011 01:36

"Walijczyk przeżywa w tym sezonie swoją drugą młodość. " - Giggs w tym sezonie przeżywa już chyba swoją czwartą młodość.
» 2 lutego 2011, 01:36 #20
qlop: Fexo. starasz się na siłe wyciągac błedy naiego kiedy patrzysz na macz z całej perspektywy. a to jest błąd ponieważ nie widzisz tego ile zawodnik wnosi do drużyny i do danego meczu. Nani zagrał dzis bardzo dobrze ale rozumiem to Twoje zdanie... ( tak na marginesie, widząc wypowiedzi typu "drugi Ronaldo" to nie wiem jak reagowac, czy śmiechem czy żalem za tych co to piszą ponieważ on nie upodabnia się do Ronaldo i naprawde dajcie spokój z tymi porównaniami bo to naprawdę żenujące widziec takie wypowiedzi.
» 2 lutego 2011, 01:02 #19
Daro13: tak masz racje w 100% gra inaczej niz CR7/9... jak dla mnie (a ogoladalem wiele meczow w wykonaniu ronaldo jak nie wiekszosc) Nani kreuje sie wlasnie na niego, mam wypisac w czym sie upodabnia?
» 2 lutego 2011, 01:20 #18
iamarctic: ostatnio nawet zaczął stosować technikę Ronaldo przy strzałach z rzutu wolnego... Nani ma silny kompleks Ronaldo.
» 2 lutego 2011, 09:06 #17
AFCAMUFC: nani gra zbyt samolubnie. było kilku lepiej ustawionych to ten strzela zamiast podac
» 2 lutego 2011, 00:53 #16
RedDragon: Jak by ten człowiek grał samolubnie to nie miał by najwięcej asyst w lidze.
» 2 lutego 2011, 11:14 #15
DjBosiL: Giggs -9
Vidc-9

a pozatym ok :D
» 2 lutego 2011, 00:29 #14
Fexo: Jesli takiego wystepu "wszyscy" oczekiwali od Naniego to musze zanegowac ta teze. Otoz ja nie oczekiwalem zeby zawodnik kreowany przez media jak i siebie na nastepce Ronaldo gral na poziomie jaki reprezentowal dzisiaj Luis.
Wciaz nie moge przebolec jak symuluje, dziala mi konkretnie na nerwy.
Nieudane dryblingi , kilka zlych podan. Ronaldo przypomina jedynie w napalaniu sie.
Nie napisze , ze dzisiaj gral fatalnie bo tak nie bylo. Ale nawet slowo dobrze bedzie lekkim naduzyciem...
Nota 6 , ewentualnie 6.5 byla by adekwatna do tego gry.

Reszta moim zdaniem dobre oceny, Carrick faktycznie dobry mecz , Berbie dzisiaj prawie nic nie wychodzilo no i Rooney wkoncu cos drgnelo.
Mecz nudnawy, od poczatku kontrolowalismy przebieg spotkania. Nie bylo wielu dogodnych akcji, jesli mialbym sie pokusic o jakas ocene ogolna spotkania to 7 .
» 2 lutego 2011, 00:12 #13
aleex91: weź idź człowieku nie mogę Cię słuchać. Nani grał bardzo dobrze i nie nawidze jak go porównują do Ronaldo. Rooney wkońcu coś drgnęło? Dzięki niemu odkąd powrócił, Berbatow częściej strzela bo ma kto mu asystować. I wg mnie mecz bardzo ciekawy prawie ciągle coś się działo.
» 2 lutego 2011, 00:35 #12
Fexo: Masz prawo do wlasnego zdania , pozwol mi wyrazac swoje.
To ze jestesmy innego zdania nie oznacza ,ze jeden z nas sie myli.
Pamietaj o tym
» 2 lutego 2011, 00:48 #11
iamarctic: jak nie przepadam za Nanim, bo rzeczywiście chce być drugim Ronaldo i generalnie, pomimo wielu asyst jest samolubem na boisku, tak dziś zagrał bardzo dobre zawody. W odróżnieniu od kilku poprzednich meczów dzisiejsze dryblingi Luisa były nie tylko efektowne ale i szalenie efektywne, dzięki jednemu z tych zagrań wypracował sobie pozycję do wrzutki w pole karne, gdzie już czyhał Rooney, zresztą ta wrzutka - stadiony świata. Na notę w granicach 7.5-8 zasłużył na pewno.

Co do Carricka zgadzam się, kolejny dobry mecz, Berba nie miał szczęścia, u Rooneya rzeczywiście coś drgnęło, o powrocie "starego, dobrego Roo z poprzedniego sezonu" będziemy mogli mówić, jak zagra podobnie w kilku następnych meczach, choć nie ulega wątpliwości, że progres jest, Wayne przełamał się, to dobrze.
» 2 lutego 2011, 00:49 #10
Daro13: wy w ogólę ogladaliscie ten mecz? czemu dajecie noty Naniemu za 1 wrzutke czy za 2 udane dryblingi? a nie bierzecie pod uwage ile sytuacji zmarnowal? ocena 6 o max za to co dzis pokazal zagral na miernym poziomie bym powiedzial, stac go na wiele wiecej. a to ze ktos porownuje go do Ronaldo to przeciez nie nowosc bo to wlasnie on go teraz zastepuje. Jeszcze mu wiele brakuje do swojego rodaka a to schodzenie do srodka i oddanie strzalu jest juz takie przewidywanle jak Scott z Eurotripu... Berbatov tez nie zachwycil chociaz tak jak pisalem w innym newsie nadal bardoz grozny.
» 2 lutego 2011, 01:17 #9
iamarctic: @Daro13

Czytaj uważnie, byłbym skłonny dać Naniemu te 7-8 pkt za ten mecz nie za "asystę czy dwa dryblingi", bo to robi praktycznie zawsze. W skrócie chodzi o to, że przy całym wrodzonym egoizmie Luisa, wczoraj był bardzo pożyteczny dla swoich kolegów z boiska, właśnie dzięki tej niesamowitej wrzutce czy wielu akcjom, w których jak zwykle próbował dryblować, ale wczoraj akcje Naniego przynosiły korzyść zespołowi, dawały przewagę United, stwarzały zagrożenie.
» 2 lutego 2011, 09:10 #8
Daro13: jesli o to chodzi Ci to moze i masz racje, ale ogolnie Nani wczoraj nie porwal, swoaj gra tlumow. oczekiwal bym od niego wiecej bo go na to stac, a wystarczylo by tylko podac w jednej czy dwoch akcjach
» 2 lutego 2011, 09:19 #7
bober89: to był kolejny mecz ostatnimi czasy kiedy Nani napalił się na strzelenie bramki, przez co na siłę próbował kończyć akcje i za to ma dużego minusa, mam nadzieję, że SAF przemówi mu do rozsądku i Portugalczyk zaprzestanie takich rzeczy.
» 2 lutego 2011, 15:15 #6
iamarctic: Odnosząc się od ocen MEN to ewentualnie odwyższyłbym o te o.5 pkt ocenę Ferdinandowi, Carrickowi i Andersonowi, reszta git.
» 1 lutego 2011, 23:58 #5
Daro13: tylko Nani ma za wysoka wg mnie bo jednak zbyt samolubnie;/ ale wszystko okej coraz lepsze mecze w wykonaniu MUFC
» 1 lutego 2011, 23:56 #4
ziko: a Giggs jakby miał ze 20 lat :)
» 1 lutego 2011, 23:54 #3
gitkolo: Dobre i sprawiedliwe oceny
» 1 lutego 2011, 23:52 #2
Bebejt: W Polskiej reprezentacji takich saturszków jest mnóstwo :D Ale z taką klasą... żadnego :D
» 2 lutego 2011, 00:58 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.