Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oceny pomeczowe: Southampton vs Man Utd

» 29 stycznia 2011, 22:20 - Autor: Biafra - źródło: menmedia.co.uk, goal.com
Zdaniem dziennikarzy najlepszym piłkarzem United w meczu z Southampton był Michael Owen. Przedstawiamy noty MEN oraz goal.com i zapraszamy do wystawiania własnych ocen.
Oceny pomeczowe: Southampton vs Man Utd
» Anglik pokazał dziś, że wcale nie zapomniał jak się zdobywa bramki
Anders Lindegaard - Duńczyk pomimo wygranej swojej drużyny debiutu w barwach United nie będzie wspominał miło. Wprawdzie przy bramce nie miał szans to jednak zaliczył kilka interwencji przyprawiających o przyspieszone bicie serca
MEN: 5
goal.com: 6.5


Fabio Da Silva - Podobnie jak brat uwielbia ofensywne wycieczki pod pole karne przeciwnika, lecz brakuje mu jeszcze ogrania i koniecznie musi popracować nad celnością dośrodkowań.
MEN: 5
goal.com: 6.5


Chris Smalling - Bez fajerwerków, ale dość pewnie w obronie. Przez 90 minut nie popełnił żadnego dużego błędu.
MEN: 6
goal.com: 6.5


Jonny Evans - Dzięki takiemu występowi z pewnością wymazał z pamięci swoje poczynania z Upton Park, jednak do klasy Vidicia czy Ferdinanda wciąż sporo mu brakuje.
MEN: 6
goal.com: 6.5


John O'Shea - Solidny występ Irlandczyka, który musiał pilnować wiecznie groźnego Chamberlaina. Ze swoich zadań jak na kapitana przystało wywiązał się dobrze.
MEN: 6
goal.com: 7


Darron Gibson - Po niezbyt udanym występie przeciwko Blackpool otrzymał drugą szansę od sir Alexa Fergusona. Szkoda tylko, że jej nie wykorzystał. Totalnie bezproduktywny.
MEN: 4
goal.com: 5


Paul Scholes - Nie był to najlepszy występ Anglika w tym sezonie, ale nawet pomimo tego stwarzał zagrożenie pod bramką przeciwnika.
MEN: 6
goal.com: 7


Anderson - Zmarnował idealną szansę na zaprezentowanie swojego talentu. Jak na pomocnika, który ma w przyszłości zastąpić Scholesa to dość marnie.
MEN: 4
goal.com: 5.5


Gabriel Obertan - Zupełnie niewidoczny w pierwszych 45 minutach spotkania. Na szczęście w drugiej połowie się przebudził i kilka razy pokazał swoje umiejętności.
MEN: 5
goal.com: 6


Javier Hernandez - Sprawiał cały czas kłopoty defensywie Southampton, lecz wydaje się groźniejszy w roli zmiennika. Na jego korzyść przemawia zdobycie zwycięskiej bramki dla United.
MEN: 6
goal.com: 7


Michael Owen - Grał znacznie bliżej środka boiska niż zazwyczaj, jednak nie przeszkodziło mu to w zdobyciu gola. Dzięki takiemu występowi da do myślenia Fergusonowi, gdy ten będzie ustalała jedenastkę na Aston Villę.
MEN: 7
goal.com: 7.5


Zmiennicy:
Wes Brown (za Fabio w 45') - Nie brał tak często udziału w akcjach ofensywnych, ale za to grał pewnie w obronie.
MEN: 6
goal.com: 6.5


Ryan Giggs (za Gibsona w 58') - Zapoczątkował kilka groźnych akcji i ożywił grę United, ale nie był to jego najlepszy występ w tym sezonie.
MEN: 6
goal.com: 7


Nani (za Andersona w 58') - Podobnie jak Giggs wprowadził świeżość w poczynania Czerwonych Diabłów, lecz nie poza tym.
MEN: 6
goal.com: 7



TAGI


« Poprzedni news
FA Cup: Awans Manchesteru United do V rundy
Następny news »
Samokrytyka sir Alexa Fergusona

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (51)


Martin: Anders Lindegaard - 6
Fabio Da Silva - 6
Chris Smalling - 6.5
Jonny Evans - 6
John O'Shea - 7
Darron Gibson - 5
Paul Scholes - 6.5
Anderson - 5.5
Gabriel Obertan - 6
Javier Hernandez - 7
Michael Owen - 7.5

Wes Brown - 6.5
Ryan Giggs - 7
Nani - 7

ps. Nie zgodzę się z komentarzem obok oceny Hernandeza. "lecz wydaje się groźniejszy w roli zmiennika." To jakaś bzdura, w pierwszej połowie nie strzelał bo nie otrzymywał żadnych kluczowych podań. Przecież już kilkakrotnie w tym sezonie grając od pierwszych minut Hernandez trafiał do siatki (West Brom na OT, obydwa spotkania ze Stoke) ...
» 31 stycznia 2011, 19:23 #47
Arturek15: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.01.2011 19:45

po co dajesz wszystko to samo ? nie opłaca się pisać tego ani czytać bo przekształcasz tylko zdania z wyżej wymienionych w newsie..

Wes Brown (za Fabio w 45') - Nie brał tak często udziału w akcjach ofensywnych, ale za to grał pewnie w obronie.

Brown - Pewniak w obronie, SAF powinien na niego częściej stawiać

reszta to samo
» 30 stycznia 2011, 19:45 #46
johnoshea: Lindegard - 5
O'Shea - 6
Smalling - 6
Evans - 6
Fabio - 5
Obertan - 5,5
Scholes - 5
Anderson - 3
Gibson - 3
Chicharito - 6,5
Owen - 7
Giggs - 6
Nani - 5
Brown - 6
» 30 stycznia 2011, 12:59 #45
ManUtdFun: Ocenki nie najgrosze. Tak właściwie średnia ocena za pierwszą połowę powinna wynieść ok. 3, ale za drugą coś koło 7 moim zdaniem :D

Odnośnie zawodników to tak:
- jeżeli ten Linegaard ma tak grać to Kuszczak nie ma się o co bać
- trochę ogrania dla Fabio i mamy zastępce dla Evry
- cieszę się, że Evans wraca do formy
- Gibson - porażka ;/
- Obertan - pierwsza połowa - porażka, w drugiej trochę lepiej
- Owen - pokazała, że jest "Lisem pola karnego" :D

Tyle moich opinii :)

Najważniejsze, że wygraliśmy. UNITED!
» 30 stycznia 2011, 12:22 #44
Taurus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.01.2011 11:12

Lindegaard nie grał tak źle... przy golu nie miał szans, błąd Evansa.
» 30 stycznia 2011, 11:12 #43
raczek1423: Lindegard - 5
O'Shea - 6
Smalling - 6
Evans - 5
Fabio - 6
Obertan - 2
Scholes - 6
Anderson - 5
Gibson - 3
Chicharito - 7
Owen - 6,5
Giggs - 7
Nani - 7
Brown - 6
» 30 stycznia 2011, 10:28 #42
Cleverley: Evans 6 , 6.5? ; / lol , to Anderson powinien mieć z 6/5 ..
» 30 stycznia 2011, 10:16 #41
rm900502: Co do Evansa się zgodzę 4-5. Ale Anderson? 4 jak nic. Każde podanie niecelne.
» 30 stycznia 2011, 10:44 #40
RobvanKlu5i: Ja na mecz Aston Villa bym był skłonny wystawić atak Owen - Berbatov, myślę że należy dać szansę Michaelowi i mam nadzieje że będzie to dobra decyzja :)
» 30 stycznia 2011, 10:10 #39
00NANI00: Anderson 6? nie wiem czy widziałeś Andersona jak podawał , wprost pod nogi rywala.
Obertan 5? Gibson 5? wg mnie ledwo zasługują na 4 (ale to moje zdanie) :D
» 30 stycznia 2011, 10:24 #38
triadevil: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.01.2011 14:02

Widzę, że jakaś mania na Hernandeza wystąpiła. To był dobry mecz w jego wykonaniu, oczywiście bramka (choć tu co? Owen podał do Giggsa, ten wysunął Hernandezowi i sam na sam. Nie trudno było strzelić). Więc ciekawi mnie dlaczego Hernandez dostał lepszą ocenę od Owena, który zagrał bardzo dobrze, bynajmniej lepiej od Javiera?
Niedługo nawet jak dobrze nie zagra, to i tak "Chicharito"będzie dostawał od was oczko wyżej, bo..to jest Hernandez w końcu.:)

O, właśnie zauważyłem Twoje pierwsze zdanie, a mianowicie: "Owen był najlepszy." Skoro był najlepszy, dlaczego taka ocena a nie inna:)?
» 30 stycznia 2011, 14:01 #37
SzYnA: BOŻEna w ocenach to samo. Hernandez lepszy w roli zmiennika/jokera :/
ale chyba ten kto tak pisze nie zastanawia sie w jakich okolicznościach gra ten zawodnik, zazwyczaj w pucharach gdzie cały zespoł gra źle tak jak wczoraj w pierwszej polowie i w połowie czsau drugiej odsłony. gdzie jako podających to ma gibsona, obertana który nie udowadnia że może grać w United, Andersona który raz zagra świetnie raz beznajdziejnie jak wczoraj i Scholesa po kontuzji, wczoraj dopiero wszedl Nani z Giggsem i zaczął Manchester cosgrać a co za tym idzie napastnicy. jeden zawodnik gdy cała drużyna gra pioch nic nie ugra !!
» 30 stycznia 2011, 09:48 #36
zul: Bravo głównie dla Owena, zagrał dobry mecz co udekorował golem. Sprawiedliwe oceny moim zdaniem.
» 30 stycznia 2011, 09:35 #35
Adam11: Po tym meczu najbardziej jestem zadowolony z postawy napastników. Owen zagrał swoje. To niezwykle utalentowany zawodnik, który nadal umie grać świetnie w piłkę. Trudno uwierzyć, że przy tak słabej gry naszych pomocników udało mu się strzelić bramkę.

Owena jednak znamy nie od dziś więc jego dobra postawa nie jest dla mnie zaskoczeniem.

Natomiast Hernandez zadziwia mnie z meczu na mecz jeszcze bardziej.
Popatrzcie ile on zazwyczaj ma sytuacji bramowych w całym meczu i jaką skuteczność prezentuje. Absolutnie nie zgadzam się z tym, że jest lepszy w roli zmiennika. On się sprawdza w jednej i drugiej roli znakomicie. Póki co jest w rewelacyjnej formie.

Mam nadzieje, że to co teraz napiszę nie zostanie odebrane jako krytyka Berbatova, ale Bułgar według mnie nie dysponuje w tym sezonie taką skutecznością jak Meksykanin. Zdaje sobie sprawę, że Berba strzelił w całym sezonie gdzieś tak połowę bramek więcej, ale podejrzewam, że zmarnował też dwa razy więcej sytuacji po których mógł paść gol.

Meksykanin pod tym względem jest wręcz nieziemsko dobry! Daj Boże, żeby grał tak jak najdłużej. Brakowało nam takiego zawodnika od wielu lat!

Nic tylko złożyć wielkie gratulacje Fergusonowi za tak diabelsko dobry transfer! Śmiem twierdzić, że to może być jeden z tych transferów, który będzie zaliczany do najlepszych w historii tego klubu.

Boże chroń tego chłopaka przed kontuzjami, wodą sodową i Realem Madryt:-)
» 30 stycznia 2011, 03:45 #34
Ekscelencja: "Boże chroń tego chłopaka przed kontuzjami, wodą sodową i Realem Madryt:-)"
10/10 :D
» 30 stycznia 2011, 08:31 #33
gonzo1422: hahahah , ostatni zdanie rządzi ! ! ! !
:)
» 31 stycznia 2011, 23:03 #32
KaczmarMO7: Zgadzam się z dziennikarzami, dobry występ Owena.. Co do ocen; w sumie też OK. ;)
» 30 stycznia 2011, 00:32 #31
patrykbor: Oceny wedlug mnie dobre jedynie za wysoko troszke ocena Obertana a tak to wszystko raczej adekwatnie do dzisiejszej gry :>
» 30 stycznia 2011, 00:17 #30
kris9: Lindegard - 5
O'Shea - 6
Smalling - 6
Evans - 5
Fabio - 5
Obertan - 7
Scholes - 5
Anderson - 4
Gibson - 5
Chicharito - 7
Owen - 6
Giggs - 7
Nani - 7
Brown - 6
» 29 stycznia 2011, 23:39 #29
s2pac: dobre oceny
» 1 lutego 2011, 13:03 #28
unitedmanfan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.01.2011 23:36

Po raz kolejny w tym sezonie Ferguson zobaczył że z Giggsem w składzie gramy całkiem inaczej. Spokojnie,mądrze i nie tracimy głupio piłek a do tego Ryan czasem dokłada swoje dryblingi i dobre podania ;)
Pewnie Valencia będzie musiał jeszcze walczyć o miejsce w składzie jak wróci bo Giggsy ma trochę meczy do zagrania jeszcze w życiu xD
Jak dla mnie jest zawodnikiem miesiąca wspólnie z Berbą.
» 29 stycznia 2011, 23:35 #27
prot: Owen ma te charakterystyczne 'dotknięcia' piłki, czasem z niczego zrobi taką bramkę że ah, szanuję go za to - z tym się człowiek rodzi, tego nie można się nauczyć. Kibicuję reprezentacji Anglii od 98' roku i nie pamiętam innego napastnika z takim instynktem strzeleckim.

Ps. Co do Naniego jak i Giggsa - oprócz świeżości na boisku wreszcie zapanował spokój - Diabły znowu wyraźnie były górą, pewność siebie i boisko było nasze.
» 29 stycznia 2011, 23:31 #26
Mati865: Fajny mecz.
Nie bede wypowiadał sie na temat ocen, bo oglądałem tylko 30 min. mecze.
SAF będzie miał spory problem z ustawieniem wyjściowej "11" na nastęny mecz. Owen powraca do formy przed lat! Hernandez niesamowity Joker. Bebratov najlepszy strzelec United, Wayne Rooney powracający do formy!
» 29 stycznia 2011, 23:09 #25
nosveratu: Rooney powracający do formy? :)
» 29 stycznia 2011, 23:35 #24
unitedmanfan: Także uważam że Wazza wraca do formy ale nie może osiągnąć tych 100%...jakby się zablokował;< Brakuje mu pewności i szukania miejsca do strzału a w tamtym sezonie pokazał że umie strzelać z dystansu. To zawodnik który bardzo szybko składa się do strzału a nie korzysta z tego.
» 29 stycznia 2011, 23:38 #23
gitkolo: Ryan Giggs (za Gibsona w 58') - Zapoczątkował kilka groźnych akcji i ożywił grę United, ale nie był to jego najlepszy występ w tym sezonie.

Trudno żeby miał być skoro zagrał 30 min tylko i wszedł w momencie gdy trzeba było gonić wynik.
» 29 stycznia 2011, 23:00 #22
skoda037: i grał na środku pomocy
» 29 stycznia 2011, 23:02 #21
Leon: Szczerze mówiąc to oglądałem mecz tylko 15 minut. Wyłączyłem bo patrzyłem na naszą drużynę i nie wiedziałem czy płakac czy się śmiac..
Naprawde , jeśli nie będziemy miec chociaż w 50% takiej ławki rezerwowych jaki mamy pierwszy skład to naprawdę będzie ciężko..
Prosty przykład , FC Barcelona potrafi rezerwami rozbic silny zespół , a my ? Dwie , trzy zmiany i już się wszystko wali..
Jestem zawiedziony takimi piłkarzami jak : Bebe , Obertan czy Gibson.. w takiej Barcelonie wątpie żeby dostali tyle szans co dostają u sir Alexa..
Mierzymy w Ligę Mistrzów , Premier League czy FA Cup , ale żeby to wszystko wygrac trzeba miec bardzo szeroka i WYRÓWNANĄ kadrę..
Mam nadzieję że SAF wie co robi i te wszystkie trofea bedą nasze..


GLORY , GLORY MAN UTD !!
» 29 stycznia 2011, 22:54 #20
2Fast4You: zawsze możesz kibicować Barcelonie ;] choć rzeczywiście Gibson dla mnie jest jednym ze słabych ogniw naszej drużyny , na 100 % nie nadaje się do pierwszego składu. Myślę że Bebe i Obertan muszą mieć troche czasu na pokazanie swoich umiejętności ;]
» 29 stycznia 2011, 23:15 #19
nosveratu: Przecież nie było dwóch czy trzech zmian tylko cały zespół prawie to rezerwa...
» 29 stycznia 2011, 23:37 #18
Leon: napisałem Barcelonę jako przykład kolego , jak bym chciał to bym kibicował , ale wolę United dlatego właśnie to napisałem , czytaj ze zrozumieniem.. , a tak pozatym jakbyś nie zauważył to na Barcelonę narazie nie ma drużyny , która mogła by z nia wygrac.
» 30 stycznia 2011, 00:07 #17
Leon: podałem tylko przykład chlopie , w niektórych meczach sa trzy zmiany , a w innym pięc..
» 30 stycznia 2011, 00:08 #16
iamarctic: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.01.2011 22:51

hmm, moja propozycja:

Lindegaard - rzeczywiście, kilka interwencji dobrych, kilka niepewnych, debiut poprawny. Przy bramce bez szans. - 5.5
O'Shea - Poprawnie w obronie, często włączał się do akcji ofensywnych, szczególnie w drugiej połowie - 6
Smalling - pokazuje, że na ten czas jest zasłużenie bardziej ceniony od Evansa, poprawny występ - 6
Evans - Katastrofy nie było, kilka dobrych interwencji, ale bramkę można zapisać na jego konto, nie upilnował Chaplowa. - 5
Fabio - Zapędzał się pod pole karne, aktywny, szkoda że różnica między nim a Rafaelem jest tak widoczna, Fabio musi trochę popracować na siłowni, dodatkowo poćwiczyć podania i wrzutki - 5
Brown - pewny występ Anglika, wniósł trochę ożywienia na prawej stronie - 6
Gibson - po prostu... bez komentarza - 3
Scholes - Weteran powoli buduje swoją dyspozycję, całkiem dobrze rozdzielał piłki, aktywny, waleczny, skuteczny w odbiorze - 6.5
Anderson - właśnie takiego Andersona nie chcę oglądać, Brazylijczyk sprawiał wrażenie zagubionego, może to przez ustawienie? (szczerze mówiąc, to do teraz nie za bardzo wiem, jakie to ustawienie było, 4-3-1-2?) - 4.5
Obertan - brawo za akcję, która przyniosła nam wyrównanie. Na nieszczęście to chyba jedyny pozytyw widoczny w grze Francuza, mógłby się zadryblować na śmierć - 4.5
Owen - wątpię, aby tym meczem Ferguson miał problem z zestawieniem linii ataku na przyszłe spotkanie, ale na pewno Anglika trzeba wyróżnić za jego dobrą grę - 7
Hernandez - nie miał dziś zbyt wielu okazji do zaprezentowania się, mimo wszystko wykorzystał wspaniałe podanie Giggsa - 7
Giggs - Ryan robi różnicę! I to ogromną, młodziakom powinno się zrobić wstyd z tego powodu, bo nasz weteran, pomimo swego wieku, jest w świetnej formie - 7
Nani - Po wejściu na boisko był stałym zagrożeniem, szarżował, dryblował, miał duży wkład w odwrócenie losów spotkania na korzyść United - 6.5
» 29 stycznia 2011, 22:50 #15
Damian1991: W ogóle nie rozumiem oceny występu Lindegaarda. Powiedzcie mi które to te interwencje przyspieszające bicie serca? Przy golu bez szans a poza tym nie musiał sie zbytnio wysilac więc dla mnie ta ocena jest niezrozumiała.
» 29 stycznia 2011, 22:36 #14
Wuj3k: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.01.2011 22:53

Zgadzam się. Lindegaard głównie wyłapywał piłki niż je bronił, mnie tam serce mocniej ani razu nie zabiło.
» 29 stycznia 2011, 22:53 #13
chudy1948: np przy dośrodkowaniu kiedy to odbił piłkę zamiast ja złapać przez to mogła paść bramka do 'świętych'. to była około 82min.
» 29 stycznia 2011, 22:58 #12
Biafra: to spójrz na sytuację np. z 70 minuty. teoretycznie powinien piłkę wygarnąć, a on robi ruch to piłki i "spokojnie" odprowadza ją wzrokiem.
gdyby dwaj piłkarze Świętych byli bardziej rezolutni to mielibyśmy 2:2.
» 30 stycznia 2011, 14:49 #11
Wojtas78: No właśnie... Fabio 2 a np. Gibson 4? wtf?
» 29 stycznia 2011, 22:34 #10
siwy0134: baaaa Fabio sobie niezle radził dziwna zmiana a ocena Men jest żałosna przecież on lepiej sobie radził od Gibsona i Obertana ta dwójka nie ma przyszłości w MU
» 29 stycznia 2011, 22:33 #9
ManUniited: Jezuuu ... pomyłka moderatora ..
» 29 stycznia 2011, 22:35 #8
Biafra: z oceną Fabio to mój błąd;p nie ten klawisz ;)
» 29 stycznia 2011, 22:29 #7
BarenS: Widziałem mecz, i ta 2 dla Fabio to chyba jakaś pomyłka jest...
» 29 stycznia 2011, 22:26 #6
ManUniited: 2pkt Fabio słabo :( ale zato Owen dobrze oceniony :)
» 29 stycznia 2011, 22:26 #5
Bracer: Ja kompletnie nie rozumiem tej zmiany Fabio - Brown, ale dobrze że są 3 pkt.
» 29 stycznia 2011, 22:25 #4
wolfp: to był puchar nie liga- tu się punktów nie dostaję, liczą się zwycięstwa, aby iść dalej ;)
» 29 stycznia 2011, 22:39 #3
michalgruszka: Nie widziałem meczu. Co takiego wyczynial Fabio? Pierwszy raz widzę 2...
» 29 stycznia 2011, 22:24 #2
Master6662: błąd w pisaniu post'u
» 29 stycznia 2011, 23:24 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.