Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Trzech kandydatów do bramki United

» 28 stycznia 2011, 11:54 - Autor: matheo - źródło: Sky Sports
Po tym jak Edwin van der Sar ogłosił zakończenie piłkarskiej kariery, Manchester United zintensyfikuje poszukiwania następcy holenderskiego bramkarza. Sir Alex Ferguson ma już wytypowanych trzech kandydatów na miejsce Van der Sara.
Trzech kandydatów do bramki United
» Tomasz Kuszczak ma zdaniem angielskich mediów niewielkie szanse na zastąpienie Edwina van der Sara
40-letniego golkipera mogliby zastąpić Tomasz Kuszczak i Anders Lindgeaard, ale – zdaniem angielskich mediów – sir Alex Ferguson nie widzi w nich przyszłego bramkarza numer jeden „Czerwonych Diabłów”.

– Możemy wybrać kogoś z obecnego składu, ale przyglądamy się także innym bramkarzom. Mamy na liście trzech zawodników, którzy mogą zastąpić Edwina van der Sara – mówi Eric Steele, trener bramkarzy Manchesteru United.

Niemal na pewno na liście, o której wspomina Steele znajdują się Manuel Neuer z Schalke, Maarten Stekelenburg z Ajaksu Amsterdam i David de Gea z Atletico Madryt.

Angielskie media nie wykluczają również transferu Pepe Reiny z Liverpoolu, a także doświadczonego Gianluigiego Buffona z Juventusu Turyn.


TAGI


« Poprzedni news
Van der Sar chce się pożegnać z hukiem
Następny news »
Watford bliskie wypożyczenia Drinkwatera

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (105)


Gandalf: Ja jednak zostałbym przy naszych ziomkach z drużyny .
» 31 stycznia 2011, 14:27 #93
paul1011: Jestem za tym, żeby w Manchesterze był Neuer, ale jak będzie Stekelenburg to też będzie dobrze
» 30 stycznia 2011, 22:11 #92
Martin: Anders Lindegaard na pierwszy rzut oka wydaje mi się lepszy od Tomka. Ktoś, w którymś temacie pisał, że Kuszczak przy Lindegaardzie jest tylko kłębkiem nerwów a ja popieram te słowa w stu procentach. Oczywiście zobaczymy jak Duńczyk będzie sobie radził dalej. Jeżeli zaś chodzi o kupno kolejnego bramkarza to jestem za Stekelenburgiem. Powód? Wystarczy mi, że polecił go Edwin a to już coś znaczy.
» 30 stycznia 2011, 17:45 #91
Gandalf: Moje zdanie jest takie . Kuszczak mimo małej ilości szans jakie dostaje od SAf-a wykorzystuje dość dobrze ( pamiętacie czas kiedy VDS miał kontuzje ? )
Żeby Tomek nabrał równej formy musi regularnie grać . Pamiętajmy o sile naszego zespołu, a nie tylko o kupowaniu nowy i nowych bramkarzy bo te pieniądze można inaczej spożytkować. SAF nie bierze nikogo przez przypadek toteż Tomek Kuszczak jeszcze zabłyśnie zobaczycie :D
» 30 stycznia 2011, 11:06 #90
Dodek798: Warto wydać kilkanaście lub kilkadziesiąt milionów na dobrego bramkarza.Moja propozycja to Mandanda albo De Gea,któryś z nich mógłby zastąpić Van der Sara.
» 29 stycznia 2011, 12:35 #89
javier10: ze starszych bramkarzy byłby dobry buffon i Coupet
» 29 stycznia 2011, 12:30 #88
javier10: De gea był by najlepszy lub LLoris!
» 29 stycznia 2011, 12:27 #87
mlynaros: hmmm może gdyby Edwin miał odejść po euro 2008 to na bank Sir Alex wytypowałby Artura Boruca :) Ale na dziś jestem za Manuelem Neuer z Schalke. Widziałem go w akcji jestem pod wielkim wrażeniem :)
» 29 stycznia 2011, 11:55 #86
matekheath: ja jestem za Kuszczakiem :)
» 29 stycznia 2011, 11:44 #85
zylka9: Steve Mandanda z OM.
» 29 stycznia 2011, 11:19 #84
wojtas9515: Według mnie najlepszą obcją byłoby ściągnięcie Maartena Stekelenburga. To jest znakomity bramkarz!! Mógłby zastapić w 95% van der sara. Holender za Holendra to dobra decyzja :)
» 29 stycznia 2011, 11:10 #83
clk430v8: Bufon lub Maarten Stekelenburg, De Gea w tym roku słabiutko :( Może za pare lat do United...
» 29 stycznia 2011, 10:06 #82
laska0520: Zdecydowanie Maarten Stekelenburg ładnie się spisał na mistrzostwach w RPA
» 29 stycznia 2011, 09:42 #81
sixer: Oczywiście rodak VDS-a. Neuer i De Gea ciągle gadają ze chcą zostać w swoich klubach więc trzy litery im w dupę, a Ajax przy godnej ofercie go puści ;]
» 29 stycznia 2011, 08:02 #80
Szewc: Trzy litery? A nie cztery czasami?
» 29 stycznia 2011, 12:38 #79
Zieti: może chodzi o kij ;)
» 29 stycznia 2011, 13:08 #78
Mephisto: Gianluigi Buffon w koszulce Manchesteru United broni decydującego karnego w finale Ligii Mistrzów (strzelał Messi:) - byłoby bezcenne :) O transferze Berbatowa marzyłem 3 lata - może to marzenie też się spełni ... UNITED FOREVER !!
» 29 stycznia 2011, 07:23 #77
dziech: de gea albo neuer, bo chociaz trochę przypominają SCHMEICHELA :) a selekcja bramkarzy UNITED powinna zacząć się od rozmowy właśnie z nim :) SCHMEICHEL się nie patyczkował z nikim - nawet KEANOWI potrafił pojechać i to czyniło go panem pola karnego - potrzeba nam bramkarza, który potrafi ustawić obrońców i ma wpływ na grę całego zespołu :) mam nadzieję, że któryś z kandydatów ma diabelski potencjał :) a wszelkie komentarze są według mnie zbędne, bo i tak wszystko okaże się podczas gry. Był SCHMEICHEL i jest VAN DER SAR - i mam nadzieję, że wszyscy marzą o kolejnym wybitnym bramkarzu, który będzie mieć wpływ na cały sezon i pomoże utrzymać nas w czołówce tabeli, wygrywać mistrzostwa kraju, ligę mistrzów, puchar anglii i puchar ligi :) wiarę mieć trzeba w swój ukochany klub, a nie wdawać się w bezistotne spekulacje :) co ma być to będzie :) GLORY GLORY MAN UNITED FOREVER AND EVER AND FOREVER AND EVER :):): he he he hłe
» 29 stycznia 2011, 00:38 #76
IceBox: Maarten Stekelenburg i David de Gea chociaż wątpie by opuścił Atletico Madryt
» 28 stycznia 2011, 23:44 #75
MarchewaFans21: Moim zdaniem może być tak jeśli Ferguson będzie miał do wyboru Kuszczaka a Lindgeaarda to postawi na tego drugiego . Jeśli nie oni to może ściągnąć Stekelenburga lub młodego Davida de Gea :) .
» 28 stycznia 2011, 21:47 #74
xsaav: Do dzieci piszących, że Buffon jest stary, słaby i ma kontuzję:

1. Buffon już się z kontuzji pleców wyleczył. Przeszedł pół roku temu operację i jest w pełni sił.
2. Buffon jest stary? On ma 33 lata, a to jest idealny wiek dla bramkarza. Jest doświadczony i pogra jeszcze z 4-5 lat na najwyższym poziomie.
3. Buffon słaby? Takiej bzdury jeszcze nie czytałem.

Według mnie to najlepszy kandydat do gry w MU, bo sam kilka razy mówił, że gra na Wyspach go fascynuję, dwa Juventus gra kaszanę i Buffon może chętnie zmienić otoczenie po sezonie.

Co do De Gea, Neuera to obaj są średnimi bramkarzami. Szczególnie ten pierwszy. Widziałem kilka jego klopsów i nie zachwyca.
» 28 stycznia 2011, 20:42 #73
Arturek15: co do buffona. lata świetności ma już za sobą..
» 28 stycznia 2011, 22:43 #72
clk430v8: popieram, również widziałem sporo klopsów Davida de Gea, Bufon numer 1! VDS miał 34 lata jak przechodził więc nie piszcie że Bufon jest za stary !!
» 29 stycznia 2011, 09:43 #71
Flaszi91: Szanuje Kuszczaka jest dobrym bramkarzem ale chyba to za mało na United..A wiecznym zmiennikiem nie moze byc bo jest na to za dobry..Mysle ze powinnien zmienic klub a wyjdzie mu to na dobre..Neuer..chyba on był by najbardziej odpowiedni..
» 28 stycznia 2011, 20:11 #70
Makavelli88: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2011 19:39

Fostera tez sprowadzil jako przyszlego nr.1 i co z tego wyszlo?? jaki sens bylo kupowac Lindegaarda na lawke skoro Kuszczak moze siedziec. Dopoki nie zakonczy sie letnie okno transferowe to i Valdes i Casillas a nawet Fabianski znajda sie na tej liscie:)
» 28 stycznia 2011, 19:37 #69
Agusssia: Kuszczak chyba żartujesz... Zdecydowanie za słaby, potrzebujemy pewnego bramkarza, a nie takiego, który będzie dopiero zdobywał doświadczenie..

Kuszczak może się przydać na mecze o niższą stawkę co najwyżej chociaż już nawet na to nie dawałabym mu większych szans bo przecież jest Lindegaard, który wydaje mi się o 100 % pewniejszy..
» 28 stycznia 2011, 20:06 #68
Overtaken: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2011 19:26

Hmm według mnie powinni stawić na tych co mają. Reina..?? raczej nie ;) Buffon..? stary już jest.
*De Gea może być ^^ nie dlatego że lubię ATM ale dlatego że jest dobrym,młodym bramkarzem
» 28 stycznia 2011, 19:24 #67
BlaDE1878: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2011 18:35

Boże tylko nie Buffona i Reine dlaczego nie można dać szans Lindegaardowi?
Na cholere SAF go tu sprowadzał jeśli nie będzie bronił. Założę się że jeśli już
Anders dostanie swoją szanse i ją wykorzysta to i tak SAF go będzie pomijał dla mnie wogóle bezsensem sprowadzać jest jakiegokolwiek bramkarza.
Z góry wiem, że zostanę skrytykowany ale ....
...Mam w dupie pzdr.
» 28 stycznia 2011, 18:29 #66
jacaKONA: zgadzam się, ale raczej widziałbym w bramie Tomka. Ma już doświadczenie w PL. Zresztą. Niech powalczą o 1 miejsce.
» 28 stycznia 2011, 19:15 #65
BlaDE1878: nie mam nic do Tomka i mógłby powalczyć ale sprowadzenie następnego bramkarza to jest wielka pomyłka przynajmniej dla mnie
» 28 stycznia 2011, 19:17 #64
until: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2011 19:20

Ja też jestem za tym aby SAF dał szansę Lindegaardowi by ten pokazał co potrafi. Jeśli się sprawdzi i będzie utrzymywał stabilną oraz wysoką formę to nie widzę problemu, żeby nie stał się nr 1. I te pieniądze, które miały by być wydane na nowego bramkarza zainwestował bym w jakiegoś młodego środkowego pomocnika (no wątpię aby sir Alex kupił kogoś z "nazwiskiem")
» 28 stycznia 2011, 19:19 #63
BlaDE1878: nie potrzebny nam jest ktoś z nazwiskiem tylko ktoś kto ma potencjał i chce mu się grać.
» 28 stycznia 2011, 19:38 #62
BlaDE1878: ale widzisz go też dlatego że jest przystojny xD
» 28 stycznia 2011, 20:18 #61
BlaDE1878: aj krecisz strasznie wikir:)
» 28 stycznia 2011, 23:49 #60
neerg: Znając Fergusona pewnie nie przyglądają się żadnemu z wymienionych bramkarzy, ale gdybym mógł wybierać, to zdecydowanie wybrałbym Stekelenburga.
I skończcie gadkę o Kuszczaku. To dobry bramkarz, ale nie na United. Zresztą Lindgeaard przyszedł by zastąpić nie van der Sara, tylko Kuszczaka, który zapowiedział, że jeśli nie zostanie pierwszym bramkarzem to odejdzie. Nie zostanie, odejdzie, Fegruson o tym wie i dlatego przybył Lindgeaard.
» 28 stycznia 2011, 17:59 #59
BlaDE1878: i tak samo będzie z Lindegaardem bo on już zapowiedział że nie ma zamiaru być
drugim bramkarzem tym bardziej że jest on dobry i ja np widze w nim 1 bramkarza
» 28 stycznia 2011, 18:37 #58
ytr654ytr: ja chętnie bym widział /buffona, chociaż jest on już trochę za stary...
» 28 stycznia 2011, 17:19 #57
Jachyr: Kuszczak musi dostac szanse od Fergusona i jak ja wykorzysta to ja byl bym bardzo zadowolony, po tylu latach nalerzy mu sie to
» 28 stycznia 2011, 17:18 #56
Bovver: Skoro SAF nie widzi następcy VDS w Lindegaardzie to po co go kupował? Trochę to nie logiczne...
» 28 stycznia 2011, 17:09 #55
kont666: bo wie ze kuszczak odejdzie a chce miec zmiennika dla jakiegos dobrego bramkarza, ktorego kupi :)
» 28 stycznia 2011, 17:33 #54
BlaDE1878: to i tak dalej jest nie logiczne ;]
» 28 stycznia 2011, 18:33 #53
ManUtd95: a ja bym chcial llorisa, on jest swietny
» 28 stycznia 2011, 16:43 #52
xandir94: Moim zdaniem on jest za bardzo nadpobudliwy ;D
» 29 stycznia 2011, 02:17 #51
myyk: Patrząc obiektywnie,nie wiadomo jakich pieniedzy na bramkarza bo to nie w naszym stylu. Wiec De Gea odpada bo Atletico chce za niego bagatelną sumę . Albo przyjdzie jakiś ogarniety bramkarz z Premiership,bądź bramkarz Glasgow Rangers. Osobiscie chciałbym M.Stekelenburga .
» 28 stycznia 2011, 16:15 #50
Cleverley: ja bym chciał Kuszczaka, ale skoro Ferguson nic w nim nie widzi , to stawiam na Stekelenburga. najbardziej realistyczny transfer
» 28 stycznia 2011, 15:37 #49
monnie: podpisuję się pod tym.
» 28 stycznia 2011, 17:33 #48
kk8191: mysle ze sketelenburg przejdzie, takie moje ciche przeczucie a jak bedzie naprawde to sie okaze
» 28 stycznia 2011, 15:37 #47
adrian93: Maarten Stekelenburg widzę w MU.
» 28 stycznia 2011, 15:33 #46
mateusz226677: Ja bym proponował Davida de Gea'i
» 28 stycznia 2011, 15:20 #45
mateusz226677: Ja bym proponował bramkarz z atletico madryt
» 28 stycznia 2011, 15:19 #44
CrisManUtd7: sir Alex dał mu wolne czytaj ze zrozumieniem ;)
» 28 stycznia 2011, 17:14 #43
AFCAMUFC: stekelenburg. dobrze go zastąpił na mundialu to poradzi sobie u nas,
» 28 stycznia 2011, 14:45 #42
lloy5: Neuer jest najlepszym kandydatem trzeba tylko wyłożyć kasę i brać
» 28 stycznia 2011, 14:39 #41
benek2411: Buffon? Przecież on ma bardzo poważną kontuzję pleców, niedługo sam zakonczy kariere!

de Gea? Obejrzyjcie mecz Atletico 0 -4 Hercules :) Wszystkie bramki jego:]

Ja bym dał szansę Tomkowi Kuszczakowi bo to naprawdę dobry goalkeeper :)
» 28 stycznia 2011, 14:38 #40
jobdziuch15: ja się z tobą w 100 % zgadzam że Tomek powinien dostać szanse bo ma talent tylko nie ma go jak udowodnić bo za mało gra
» 28 stycznia 2011, 15:30 #39
zul: Ja bym pr0ponował Adlera z Levekrusen lub właśnie Neuera z Schalke ;]
» 28 stycznia 2011, 14:12 #38
Wuj3k: Na pewno będzie to jakiś bardziej doświadczony łapacz. A ile razy już media spekulowały o odejściu Buffona, to zliczyć mało kto potrafi. A on stale i wciąż od PARU LAT powtarza, że nigdzie się nie wybiera. Nie ma co spekulować, czas pokaże. A i tak pewnie SAF wszystkich zaskoczy przyszłym numerem uno w United.
» 28 stycznia 2011, 14:04 #37
Klimaa: Reina odpada z racji tego że gra w Liverpoolu a Buffon byłby bardzo drogi, a trzeba dodać że ma swój wiek oraz że kocha Juve z którego pewnie nie będzie chciał odejść. Pozostaje więc pozostała trójka, Stekelenburg jest chyba 3 w kolejce, spośród nich najgorszy. Stawiałbym na Niemca, świetny bramkarz.
» 28 stycznia 2011, 14:03 #36
patrykmufc: Ja też jestem za transferem Davida De Gea ' i
Glory !!
» 28 stycznia 2011, 13:59 #35
danielo17: Dla mnie Neuer kompletnie nie pasuje do tak wielkiego klubo jak MU.
Jak Ferguson chce już sprowadzić godnego zastępce VdS do może czas szarpnąć gotówką i mieć golkipera na lata.
1.Reina dla mnie jest to poważna kandydatura broni w Anglii zna już ten styl gry a przy tym jest efektywny świetny bramkarz Liverpoolu ( choć nie przepadam za The Reds )
2.David de Gea przełomem wdarł się do bramki Atletico i nie oddał miejsca w 1 składzie, myślę że w tej sytuacji co prezentuje Atletico sam będzie skłonny odejść do innego wielkiego klubu z aspiracjami do walki o mistrza kraju i LM
zdobyte doświadczenie w Hiszpanii w tak młodym wieku może eksplodować jego kariere w MU ( warunkami fizycznymi zbliżony do VdS - to dobrze )
3. Maarten Stekelenburg nic mu nie ujmując to liga Holenderska od kilku lat przeżywa kryzys i nie wiem czy poradziłby sobie w Anglii ale patrząc na przykłady piłkarzy wywodzących się ze szkółki Ajaxu zostanie jak inni wielkim graczem tylko potrzebna jest mu zmiana otoczenia, może kierunek Manchester nie byłby taki zły
4. Nikt nie bierze pod uwage kandydatury na zastąpienie Edwina przez bramkarza Interu JĂşlio CĂŠsar dla mnie jest to doświadczony wysokiej renomy bramkarz który idealnie sprawdziłby się w MU
1-2-3-4
zobaczy na co postawi sir Alex, juz wiele razy nas zaskakiwał może tym razem szykuje w letnim okienku jakiś BOMBOWY transfer ;]
Glory MU
» 28 stycznia 2011, 13:55 #34
crstiano7pl: haha fakt, pewnie Boss znowu coś wymyśli ;D
» 28 stycznia 2011, 13:51 #33
Skobel: My możemy sobie spekulować tylko aa wszystko zależy od SAF'a pewnie znowu nas zaskoczy.
» 28 stycznia 2011, 13:44 #32
diegopl70: ja bym stawiał na Igora Akinfeev'a z CSKA Moskwa
» 28 stycznia 2011, 13:44 #31
crstiano7pl: ja bym postawił na Boruca, jest dość tani, aaaa umiejętności ogromne, jedyna przeszkoda, to faaakt ze trener Fiorentiny go ceni i raaczej nie odda :(
a tak, powalczyłbym o De Gea'e, utalentowany, aaa bardzo młody więc spokojnie może się rozwinąć ;D
» 28 stycznia 2011, 13:30 #30
manutdfan92: Reina i Stekelenburg to przeciętniacy według mnie. Natomiast z dwójki Neuer i De Gea chyba jednak postawiłbym na Niemca, ponieważ ma wiekszę doświadczenie, chociaż kto trochę śledzi Bundesligę wie że i jemu zdarzają się głupie błędy. Na dość solidnego bramkarza wygląda też Akinfiejew z CSKA i to nim bym się zainteresował.
» 28 stycznia 2011, 13:24 #29
liaam: Najlepiej pasuje do nas De Gea - warunkami fizycznymi podobny do VdS i też podobnie broni. Nasi trenerzy wiedzieliby jak chłopaka poprowadzić.
Co do Neuera to nie jestem do końca przekonany Niemcy nie radzili sobie dobrze w PL (wyjątek Klinsmann) bundesliga też nie przekonuje.
» 28 stycznia 2011, 13:23 #28
SEBEKMU: jak De Gea ma zastąpić VDS jak ma dopiero 20 lat !!
» 28 stycznia 2011, 13:27 #27
Klimaa: Ma talent ale brakuje wieku i przede wszystkim doświadczenia. United to najwyższy stopień, potrzebował by ogrania w Anglii a w Utd potrzebny będzie bramkarz "od razu".
» 28 stycznia 2011, 14:06 #26
MUforever9: De Gea zdecydowanie albo Reina ale nie odejdzie na pewno a jak nie David o tego Niemca
» 28 stycznia 2011, 13:23 #25
Bartex1309: Maarten Stekelenburg - on powinien być nr.1
» 28 stycznia 2011, 13:23 #24
diabeu: Przypomnij mi proszę chociaż jeden znaczący błąd Kuszczaka w którymś, ze zdaje się 14 spotkań, jakie rozegrał w lidze w tym i zeszłym sezonie. Spotkania w Lidze Mistrzów też mogą być;)
» 28 stycznia 2011, 13:39 #23
SEBEKMU: De Gea do nas nie przejdzie z 3 powodów !
1 AtlĂŠtico Madryt będzie chciało za niego ogromne pieniądze.
2 Sam piłkarz powiedział że nie chce opuszczać Madrytu.
3 On jest za młody nie wytrzymał by presii np w LM.
» 28 stycznia 2011, 13:14 #22
SEBEKMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2011 13:04

Myśle że Manuel Neuer z Schalke byłby idealnym kandydatem tylko trzeba bedzie powalczyś o niego z Bayernem .
» 28 stycznia 2011, 13:02 #21
misiek98: Najbliżej dla mnie jest Slekelemburg. Na innych za dużo kasy chcą a Stekelemburg doświadczony jest. Zobaczycie jak już kogoś kupi to tylko Sketa
» 28 stycznia 2011, 12:57 #20
triadevil: O ilu ty piłkarzach piszesz? :)" Sleki,Steki, Skety.."
Żenada.
» 28 stycznia 2011, 13:37 #19
zjebiarz: De Gea - widziałem go w kilku meczach w tym sezonie, chciałbym bardzo zeby przyszedł :) widziałem także Neuera i moim subiektywnym okiem niezbyt mi sie podobał... Jego wykopy są na poziomie naszego Szczęsnego.
» 28 stycznia 2011, 12:56 #18
Berbatov11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2011 12:50

Buffon to drewno i jest stary już
Reina nie przejdzie do nas bo go nie sprzedadzą
de Gea też nie przejdzie bo go nie sprzedadzą i on z resztą nie chce sie przenosić
Neuer według mnie najlepszy by był z nich wszystkich a Schalke go sprzeda jak bedzie chciał
Stekelenburg według mnie nie jest lepszy od Kuszczaka
» 28 stycznia 2011, 12:49 #17
Kolejorz: Ja tam bym postawił na Stekelenburga. Nie ma to jak holenderska szkoła bramkarzy ;)
» 28 stycznia 2011, 12:37 #16
FanaticMU: Myślę że tylko De Gea... młody, doświadczenie nabiera i już gra w składzie Atletico...bramkarz warty uwagi.
» 28 stycznia 2011, 12:35 #15
elpajaco93: Man Utd powinno wybierac po miedzy Manuel Neuer a David de Gea, bo tak naprawde gigi do nas nie przejdzie chciach jak by on trafil na OT to by bylo najlepsze rozwiazanie bo jezeli wruci ta forma ktora mial 5/4 lata temu to bedzie najlepszy bramkasz swiata i bedzie bronl min. na poziomie Peter Schmeichela, ale gea tez mze osiagnac taki poziom przeciesz on ma zaledwie 21 lat a juz boni na jakim poziomi i do tego ile on by mogl grac dla man utd jezeli by nie chcial odejsc.
» 28 stycznia 2011, 12:32 #14
mat23: Z młodych De Gea. A ze starszych to mógłby być Buffon.
» 28 stycznia 2011, 12:27 #13
baku: Bo co nam staruch który za 2 lata czy 3 pójdzie na emeryture ?
» 28 stycznia 2011, 12:34 #12
mat23: Bo przez te 2-3 lata gwarantuje bardzo wysoki poziom w bramce United
» 28 stycznia 2011, 13:09 #11
sisinho: Wydać ponad 20 mln na transfer bramkarza na 2-3 sezony to nonsens. Później i tak musielibyśmy kogoś kupić.
» 28 stycznia 2011, 13:52 #10
ruudben: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2011 12:21

Chlopaki tu jest moja kompilacja o Premier League, moglibyscie rzucić okiem? Nie jestem za dobry w tym ale chcialem spróbować swoich sił [link usunięty]
» 28 stycznia 2011, 12:21 #9
OnlyRedDevils: Większość z was będzie za sprowadzeniem tego bramkarza który ma większą średnią w fife..
» 28 stycznia 2011, 12:21 #8
mithape: średnia w fife to nie wszystko... jeszcze liczy się to, jaki jest w PESa oraz to jak rozwija się podczas grania kariery
» 28 stycznia 2011, 12:26 #7
Koksu: mithape-od rana mnie plecy bolą jak cholera ale widząć Two komentarz itak się zaśmiałem ;)
» 28 stycznia 2011, 12:46 #6
manzi76: jak Srednia w pesa to tylko buffon albo casillas z realu haha oni w pesie najlepiej bronią nie licze oczywiście edwina bo też jest bardzo dobry
» 28 stycznia 2011, 13:20 #5
Taurus: OnlyRedDevils - chyba ty tak tylko patrzysz ;)... ja tylko pamiętam ich z RPA bo w fifie czy pesie to Kuszczak może bronić tak samo jak Casillas...
» 28 stycznia 2011, 19:12 #4
Szakal: Jak MU kupi Reine to ja idę na emeryturę.
» 28 stycznia 2011, 12:19 #3
CrisManUtd7: Jeśli mieli by kupić już tego bramkarza jestem za transferem Davida de Gea'i
» 28 stycznia 2011, 12:08 #2
Taurus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2011 12:07

Zdecydowanie Neuer - bardziej doświadczony niż De Gea i troche lepszy niż Stekelenburg chociaż ten trzeci dalej zaszedł z drużyną w RPA

Oczywiście wszystko jak, Lindegaard zawiedzie bo w Kuszczaku i tak nie widzę nr 1
» 28 stycznia 2011, 12:06 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.