Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Kuszczak powalczy o miejsce w składzie

» 10 stycznia 2011, 12:07 - Autor: Bart - źródło: SkySports
Tomasz Kuszczak zamierza wykorzystać zbliżającą się okazję do przejęcia roli pierwszoplanowego bramkarza na Old Trafford. Van der Sar coraz szybciej zbliża się do końca swojej piłkarskiej kariery. Polski bramkarza rozegrał już 3 spotkania w krótkim czasie. Wczoraj przeciwko Liverpoolowi popisał się kilkoma dobrymi interwencjami.
Kuszczak powalczy o miejsce w składzie
» Tomasz Kuszczak zamierza wykorzystać zbliżającą się okazję do przejęcia roli pierwszoplanowego bramkarza na Old Trafford. - Każdy mecz jest dla mnie bardzo ważny. Chcę pokazać, że mogę zastąpić Edwina - mówi Polak.
- Każdy mecz jest dla mnie bardzo ważny. Chcę pokazać, że mogę zastąpić Edwina. My, młodzi zawodnicy musimy być zawsze gotowi do gry. Kiedy już nadarzy się okazja, musimy pokazać się z dobrej strony – mówił Kuszczak.

Pojawiła się również informacja, że Leicester City jest zainteresowany wypożyczeniem Polaka. Tomek ma zamiar jednak skupić się na grze w Manchesterze United i powalczyć o swoją szansę na zostanie pierwszym bramkarzem Diabłów.

- Pojawiło się wiele spekulacji na temat mojej przyszłości, ja mam jednak nadzieję, że będę mógł pograć więcej w Manchesterze United. W takim klubie zawsze była i zawsze będzie rywalizacja między zawodnikami. W taki sposób działa futbol.

- Mam zamiar pokazywać się z dobrej strony, kiedy tylko dostanę ku temu okazję. To zapewni mi przyszłość w United – zakończył Tomasz Kuszczak.


TAGI


« Poprzedni news
Park: Nie ma podstaw do niepokoju
Następny news »
"Nie chciałem posadzić Rooneya na ławce"

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (64)


adrian93: i mam nadzieje że będzie nr 1.
» 15 stycznia 2011, 20:16 #58
tomfil: Szkoda mi Kuszczaka, to dobry bramkarz i zasługuje na grę w pierwszym składzie. Ale van Der Sara nie da się tak łatwo wygryźć, bo on jest jednym z najlepszych, nawet mimo swego dużego już wieku. Nie jest bezbłędny, ale to najlepszy bramkarz United od czasów Schmeichela, czy się to komuś podoba, czy nie (finał w 2008 jest tego najlepszym dowodem). Myślę, że Kuszczak powinien zastąpić Edwina kiedy ten skończy karierę, ale czy faktycznie zostanie następcą - to już decyzja Fergusona i on ma zawsze ostatnie słowo.
» 14 stycznia 2011, 19:26 #57
messengerUTD: Jestem za Andersem,chociaż Kuszczak też mógłby być.Ciężka sprawa.
» 13 stycznia 2011, 19:18 #56
szyszek2000: Ej bocie ten dunczyk Lindegaard juz dawno jest do dyspozycji O.o

GO GO MU!!
» 11 stycznia 2011, 17:22 #55
dziku129: dawno to doszli do porozumienia a w Manchesterze jest od około tygodnia ;>
pierw sie upewnij zanim coś napiszesz....

Glory Glory Man United !!
» 11 stycznia 2011, 18:57 #54
messengerUTD: Foster niech zostaje tam gdzie jest.Zaliczył dwie wtopy w meczu z Birmingham.
Pierwsza wtopa przejdzie,ale druga jest śmiech na sali. Zresztą i tak za nim nie przepadałam.
» 13 stycznia 2011, 19:17 #53
Tomasson10: SAF mówił, że sprowadzi jeszcze kogoś, a Kuszczak pewnie odejdzie do jakiegoś średniaka w BPL ;)
» 11 stycznia 2011, 15:03 #52
Szakal: Moim skromnym zdaniem Tomek nadaje się na bramkarza nr "1". Z prostych względu : Kiedy otrzymywał swoje szanse - NIE ZAWODZIŁ. Ten cały Lindegard jest jedną wielką niewiadomą. Liga duńska to z całym szacunkiem nie to samo co liga angielska. Kuszczak ma już tak ważne dla bramkarza doświadczenie, a Lindegard?? Jeżeli Tomek nie zostanie pierwszym bramkarzem to na pewno nie będzie nim też Lindegard.

Pewnie co bardziej pamiętliwi zaraz znajdą kilka interwencji, gdzie spartolił sprawę. Ale czy VDS też takich nie miał?? Pokażcie mi bramkarza, który jest przez całą karierę bezbłędny.

-
» 11 stycznia 2011, 07:43 #51
przemekol12: Dokładnie, zgadzam się. Jeżeli Kuszczak nie nadaje się na nr 1 to uczynienie nim Lindegaarda będzie śmiechem na sali!
» 11 stycznia 2011, 17:18 #50
FredTheRed: Kuszczak numerem 1?? wolne żarty. nie to, żebym miał coś przeciwko, ale to się poprostu nigdy nie stanie.
» 11 stycznia 2011, 00:12 #49
michu940: Kuszczak jest to b. dobry bramkarz i niech będzie numerem 1
» 11 stycznia 2011, 07:25 #48
wojtas796: Kuszczak dobrze się zapowiada na końcówkę tego sezonu i jak tak dalej pójdzie to może zostanie nr.1 . xD

Dobrze by było :)
» 10 stycznia 2011, 22:51 #47
demon89: chciałbym żeby został w manchesterze uited ale to tylko zależy od saf
» 10 stycznia 2011, 19:27 #46
placek34: w fifie 11 kuszczak jest lepszy od lindegaarda kuszczak ma 75 a lindegaard 70
» 10 stycznia 2011, 15:22 #45
peloFAN: życie to nie FIFA.
» 10 stycznia 2011, 15:30 #44
DjBosiL: to jest gra! ni jak sie to do realu nie ma
» 10 stycznia 2011, 15:31 #43
DevilFan: walnołeś inteligencją...
» 10 stycznia 2011, 15:49 #42
levybike: Przecież to ironia ze strony placka34, chłopaki, daliście się nabrać.
» 10 stycznia 2011, 16:03 #41
PanDuzeA: DevilFan, Ty żeś "walnoł"...
» 10 stycznia 2011, 17:11 #40
przemekk28: Ehh obsypano by cię minusami, gdyby były włączone. Pozostawię twój wpis bez komentarza, bo szkoda słów..
» 10 stycznia 2011, 17:14 #39
Rooney97: Koleś, jeśli oceniasz zawodników po jakieś grze, to bardzo współczuje...życie to nie gra!!
» 10 stycznia 2011, 18:54 #38
THEREDDEVILS: Haha wezcie;p Jakies dziecko pisze a tu nagle wszyscy je biora na powaznie;p
» 10 stycznia 2011, 20:48 #37
Bovver: ile masz lat? 13! idź pograć w FIFE ale ręce od pisania komentarzy trzymaj z daleka
» 10 stycznia 2011, 21:47 #36
Chaqual: Hmmm... myślę że to był taki... żart(!) potwierdzający tylko jego zdanie że woli Kuszczaka od Lindegard'a jako nr1... Brak poczucia humoru boli :p

A głupota w stylu 'walnołeś' jeszcze bardziej.
» 11 stycznia 2011, 16:02 #35
Forfiter: -VDS kończy karierę po sezonie
-ważny obóz przed sezonem dla Kuszczaka i Lindegaarda
-w następnym sezonie Lindegaard zostaje nr 1
-w zimowym oknie transferowym Kuszczak opuszcza OT na rzecz jakiegoś średniaka z PL

tak to będzie
pozdro
» 10 stycznia 2011, 14:22 #34
levybike: A Andre jest tak dobry, żeby grał w pierwszym składzie? Duńczyk jest II klasy słabszy.
» 10 stycznia 2011, 16:05 #33
Rooney97: Brawo Kuszczak w Polsce! No chyba jeżeli lech wygrałby ligę europejską, a potem jeszcze UEFA super Cup, to nawet bardzo małe szanse. Będzie grał (Jeśli nie wywalczy miejsca w składzie) w drużynie klasy Villareal lub Sampdoria.

Tak to będzie
» 10 stycznia 2011, 18:58 #32
Wielbicielka: PL w sensie Premier League a nie Polska:) chyba o to chodziło..
» 10 stycznia 2011, 20:17 #31
Forfiter: oczywiście, że Premier League :)
» 10 stycznia 2011, 22:20 #30
Chaqual: Rooney97 - nie wiem jak często zaglądasz na jakiekolwiek strony związane z klubami Premier League ale wiedziałbyś że jego osobą są i były zainteresowane inne kluby (z tego co pamiętam to m.in. West Ham United)
» 11 stycznia 2011, 16:04 #29
bzyk027: kikson zmień dilera ! cały czas piepszysz że się kuszczak nienadaje może jak dostanie więcej szans to zobaczymy jak będzie!!
» 10 stycznia 2011, 13:47 #28
kikson: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.01.2011 19:22

Stwierdzam fakty. I tak nie zostanie bramkarzem numer jeden. Ludzie! Poczytajcie troszkę zagranicznej prasy! Wsłuchajcie się w to co mówi Ferguson. Nie żyjcie mrzonkami. Poza tym tylko w Polsce chcą Kuszczaka w United. Byliście kiedyś na angielskich forach? :D
» 10 stycznia 2011, 19:22 #27
kikson: Nigdy nie będzie bramkarzem numer jeden. Za dwa tygodnie wróci VDS a kuszczak wraca na ławę. W lato United kupuje nowego bramkarza. I tyle. Ferguson już to zapowiedział. A kto wie? Może będzie grał Anders.
» 10 stycznia 2011, 13:31 #26
monnie: w którym miejscu Fergie to zapowiedział? bo jak narazie wyczytałam, że NIE ZAMIERZA REZYGNOWAĆ Z ŻADNEGO BRAMKARZA (była o tym mowa w jakimś ostatnim newsie).
» 10 stycznia 2011, 14:34 #25
Rooney97: Popieram Monnie! Ferguson wierzy w Kuszczaka i napewno go łatwo i za marne pieniądze nie odda!
» 10 stycznia 2011, 19:00 #24
kikson: Wywiad dla Guardiana z grudnia. Dokładne tłumaczenie: "To nie koniec zakupów na tę pozycję. W lato kupimy bramkarza jeżeli VDS uda się na emeryturę. Wiemy co się działo kilka late temu nie popełnimy tego samego błędu". Kuszczak został tylko dlatego, że Amos jest na wypożyczeniu a klub potrzebuje trzech bramkarzy. Troszkę poczytajcie. Polecam zwłaszcza opiniotwórcze angielskie dzienniki i wywiady.
» 10 stycznia 2011, 19:24 #23
Leon: Mam nadzieję , że zostaniesz bramkarzem nr. 1 w United ! Tego Ci zyczę z całego serca ! :)
Glory , glory Man Utd !!
» 10 stycznia 2011, 13:26 #22
Taurus: Cóż jakby grał tak jak z Liverpoolem to czemu nie? Ale pozostałe mecze mają wiele do życzenia...
» 10 stycznia 2011, 13:17 #21
leonk: Jakie pozostałe mecze masz na myśli ? Konkrety proszę .
» 10 stycznia 2011, 13:31 #20
kikson: Stoke i WBA. Oba mocno kiepskie. Gra na przedpolu, kiepska gra nogami, gol ze Stoke do wybronienia. Vidic i ferdinand robiący za bramkarzy.
» 10 stycznia 2011, 13:33 #19
JohnPieklo: A Van Der Sar mógł wybronić chociażby gola Messiego w finale LM. Takie rzeczy można se wymieniać do woli, na szczęście Ferguson wie trochę lepiej i Kuszczak gra - w dwóch meczach zdobył sześć punktów, w kolejnym przeszedł do następnej fazy rozgrywek. To są naprawdę jakieś jaja, że wy mówicie, że się chłopak nie nadaje.
» 10 stycznia 2011, 14:14 #18
przemekol12: Nie potraficie patrzeć obiektywnie. Jesteście poprostu jego antyfanami(?) , nie jesteście do niego przekonani. Czas nabrać trochę zaufani do Tomka. bo błędów prawie wcale nie popełnia. Znajdą się jednak tacy, którzy zwalą całą winę na Kuszczaka za bramiki ze Stoke i WBA, ba z WBA spokojnie mógł wybronić, szkoda, że się nie ruszył. Widziałem komentarze typu: VDS napewno by obronił, wyciągnał by tą piłkę bo jest dłuższy(??). Co to ma do rzeczy? Strzał w okno ponad 100km/h a On miał obronić ? hehe zabawne

Ze stoke, też mógł wybronić ale to była przedewszystkim wina obrony, której hmm wtedy nie było. Napiszę tak: Błąd obrony (długo, długo nic) ...... i dopiero lepsza interwencja Kuszczaka. teoretycznie łatwe... teoretycznie ^^
» 10 stycznia 2011, 15:09 #17
Szymkov7: kikson
Proszę Cie skończ pieprzyć, że ten gol ze Stoke był do wybronienia. Poza tym wytłumacz mi jak do cholery można grać dobrze na przedpolu jeżeli w całym sezonie trwającym już kilka miesięcy gra się dopiero 3 mecz? Słyszałeś o czymś takim jak rytm meczowy?
» 10 stycznia 2011, 16:00 #16
levybike: Kikson, wczoraj prowadziliśmy dyskusję na temat bramki z WBA. Strzał głową z bliskiej odległości, dość mocny. Uwierz mi, ale VDS z racji swojego wieku nie obroniłby tego. Wiem, zresztą da się to zauważyć, że czujesz ogromną antypatię do Kuszczaka, patrząc na Twoje komentarze. Niestety w poważnej dyskusji człowiek musi być obiektywny, Ty zaś w odniesieniu do tematu Kuszczaka ukazujesz jego porażki/gorsze dni? Dlaczego nie spojrzysz na jego pozytywne osiągnięcia/umiejętności? Tylko proszę, nie pisz, iż w ogóle ich nie ma, bo w tym momencie jakakolwiek dyskusja nie będzie miała sensu, żadnego. Mówisz o grze nogami - zobacz finał LM, jak pada pierwsza bramka, po błędzie VDS, ten strzał był także do wybronienia. Gol z WBA był ciężki do obronienia, Kuszczak prawie wyjął tę piłkę, ale to gdybanie. Zresztą wczoraj sam napisałeś, że tego typu przypuszczanie nie ma sensu, a dziś znowu zaczynasz - kolejny argument, iż nie jesteś obiektywny. Każdy bramkarz ma kiksy, nie ważne czy Kuszczak czy VDS czy Peter S. Każdy z nich popełniał błędy, po których kibice mieli ogromne pretensje. Jeszcze raz "apeluje": Niech SAF da Kuszczakowi porządną szansę wykazania się, bo odkąd przyszedł na OT, takowej nie otrzymał. Wielu z was spisywało na straty choćby Naniego, zaś teraz bujacie w obłokach, ponieważ zaczął grać z klasą. Jeżeli Kuszczak jest słaby i nie wykaże się - niech odejdzie, lub zadowoli się 2-3 bramkarzem, zaś jeżeli jest w nim ogromny potencjał - Tu SAF niech postanowi. Choć z Brytyjczykami bywa różnie, historia, nas Polaków wiele nauczyła, jeżeli chodzi o takie sprawy jak honor i uczciwość.
» 10 stycznia 2011, 16:22 #15
przemekol12: Levybike
[...]dyskusję na temat bramki z STOKE *
» 10 stycznia 2011, 17:26 #14
levybike: Dokładnie, dzięki za wyłapanie pomyłki.
» 10 stycznia 2011, 17:36 #13
Rooney97: kikson! To chyba wyłapana przez ze mnie twoja pomyłka! No ale popatrz jak grał z Liverpoolem! Silniejszy przeciwnik i lepsze noty!
» 10 stycznia 2011, 19:04 #12
kikson: Kibicuję klubowi od 20 lat i pamiętam co się działo, kiedy pewien Duńczyk skończył karierę. Ferguson jasno dał do zrozumienia kim jest dla niego Kuszczak. Rezerwowym. I czy Wam się to podoba czy nie w lato opuści United na rzecz innego bramkarza. Prawdopodobnie Adlera. Ponoć Ferguson jest dogadany. A Wasz Kuszczak jest na liście do odstrzału. Zresztą... w tamtym sezonie Ferguson po powrocie VDS nie postawił na niego ani raz. To mówi wszystko. Teraz gra tylko dlatego, że VDS ma kontuzję łydki. Tu nie chodzi o antypatię tylko o REALIZM. Poza tym umiejętność gry na przedpolu nie jest kwestia rytmu meczowego. Albo się potrafi grać na przedpolu albo nie. CO innego czytanie gry. Troszkę racjonalizmu. A to czy VDS wybroniłby strzał ze Stoke... cóż...większość angielskich kibiców jest przekonana, że tak. Ale rozumiem, że Polacy mają rację :D hahaha. Mecz z Liverpoolem. Właściwie jedna interwencja. Ale jak Ferdinand wybijał głową z linii to cisza. Zrobiłby tak Foster: ło matko. Tragedia. I skoro ja jestem nieobiektywny to ok. Ale takich jak ja jest zdecydowana większość. Tylko Polacy wierzą w Kuszczaka. Ale wiadomo... tutaj tak zawsze. A później jęki: Ferguson oszukał Kuszczaka. Koniec dyskusji bo mówiąc szczerze staje się jałowa. Ja zostanę przy swoim. I z pewnością na moje wyjdzie. Jestem o tym przekonany bo opieram się na sprawdzonych informacjach ;)
» 10 stycznia 2011, 19:32 #11
levybike: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.01.2011 20:10

Kikson, akurat co do opinii na angielskich forach to bym nie brał tego zbyt poważnie. Pamiętasz (całkiem niedawno) jak wszyscy Angole (razem z SAFem - szkot) na siłę chcieli zrobić wielkiego bramkarza z Fostera? Przecież był objawieniem, a bronił jak bronił. Zresztą można nawet się odwołać do mentalności Brytyjczyków, która jest łudząco podobna do Francuzów - jesteśmy mocarstwem jesteśmy najlepsi, a kilkadziesiąt lat temu wiadomo jak losy się potoczyły. To takie niewielkie nawiązanie. Według mojej subiektywnej opinii Kuszczak nie jest światową klasą i w tym temacie nie ma dyskusji, aczkolwiek jest on w stanie wskoczyć, o te jedno oczko wyżej. Wszystko to zależy czy on wykorzysta to i czy SAF da mu szansę. Pozdrawiam. Na przyszłość, Wierz w każdego gracza MU, iż będzie najlepszy ;)
» 10 stycznia 2011, 20:10 #10
patrykmufc: Musi powalczyć musi !
Po wczorajszym meczu udowodnił że należy mu się nr1
» 10 stycznia 2011, 12:50 #9
miedziu: Według mnie mógłby być numerem 1, ale z drugiej strony sytuacja mi przypomina tą sprzed roku. Najpierw VDS miał kontuzje, potem problemy rodzinne, Kuszczak zawitał na dłużej w bramce, znów mówił o rywalizacji i byciem numerem 1 po czym VDS wrócił, pokazywał klasę, minął sezon i rozpoczął się nowy, Kuszczak znów narzekał, nie był pewny przyszłości, chciał zmieniać klub i według mnie tak samo będzie teraz- VDS wróci i znów Kuszczak będzie grzał ławę, Wszystko wyjaśni się po skończeniu kariery przez Van der Sara. Według mnie Kuszczak wtedy będzie bronił regularnie jednak jak Lindeegard pokaże klasę to zostanie numerem 1. Zawsze miałem takie odczucie, że Ferguson jakoś nie ma zaufania do Polaka a Lindegaard to Duńczyk(kraj geograficznie bliski Holandii) więc może według Fergusona Lindeegard będzie kimś na miarę VDS'a. Nie wiem... to jest tylko moje zdanie. ;)
» 10 stycznia 2011, 12:35 #8
Skobel: Jeżeli byś siedział praktycznie przez pół sezonu na ławce to byś nie bał się o swoją przyszłość? Sądzę że Ferguson da mu trochę pograć. I będzie chciał go sprawdzić czy się spisze. A wątpię żeby Lindegaard wskoczył od razu na nr 1, jest to raczej niemożliwe.
» 10 stycznia 2011, 19:03 #7
Forfiter: Leicester? hahaha oszaleli chyba
» 10 stycznia 2011, 12:32 #6
ManUtdOki: Fantastycznie obronił strzal z rzutu wolnego.
Bedzie nr.1 w bramce Man Utd

Glory , Glory Man Utd:D
» 10 stycznia 2011, 12:20 #5
Gozdal: W snach będzie numerem 1 ;]
» 10 stycznia 2011, 12:29 #4
Gocha: skąd ta pewność, panie Gozdal?
» 10 stycznia 2011, 13:12 #3
kikson: Tak. Tylko w snach. całe szczęście.
» 10 stycznia 2011, 13:33 #2
Cleverley: wczoraj pokazał ,że może być nr 1. ja także uważam,że mógłby być. ;)
» 10 stycznia 2011, 12:15 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.