Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Kuszczak: Albo numer 1, albo odchodzę

» 4 grudnia 2010, 15:40 - Autor: matheo - źródło: Super Express
Tomasz Kuszczak stawia sprawę jasno – jeśli nie będzie regularnie grał w Manchesterze United, to odejdzie z Old Trafford po zakończeniu obecnego sezonu.
Kuszczak: Albo numer 1, albo odchodzę
» Tomasz Kuszczak nie jest zadowolony z siedzenia na ławce Manchesteru United
Czy Tomasz Kuszczak powinien odejść z Manchesteru United?
Polski bramkarz szansę gry w bramce „Czerwonych Diabłów” otrzymuje w tym sezonie sporadycznie. Na domiar złego wicemistrzowie Anglii odpadli z rozgrywek o Puchar Ligi, przez co Kuszczakowi uciekła dobra okazja na poprawienie swojego dorobku.

– Ciągle marzę, że będę numerem 1 w Manchesterze United. Na pewno nie mam zamiaru się oszukiwać. Mogę w ogóle nie dostać szansy, aby spełnić swoje marzenie. Jeśli mi się nie powiedzie, to z końcem sezonu będę chciał zmienić klub. Sam pójdę do trenera i powiem, że chcę odejść – mówi Kuszczak w rozmowie z „Super Expressem”.

Tomasz dodaje również, że w swoim składzie chętnie widziałoby go wiele zespołów w Europie. – Są pytania z Anglii, Niemiec, Włoch, Hiszpanii i Grecji. I to z naprawdę mocnych klubów – zaznacza Kuszczak.


TAGI


« Poprzedni news
Welbeck kluczowy w transferze Hendersona
Następny news »
Zwycięstwo Arsenalu, remis Chelsea!

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (92)


bzyk027: tomek22manu i tu masz rację!!
» 6 grudnia 2010, 18:53 #83
tomek22manu: Z jednej strony Kuszczak ma racje i nie dziwie mu się ze zastanawia się nad odejściem ale popatrzmy na przykład VDS zaczął grać w MU 5 lat temu czyli miał 35 lat przed nim bronił Barthez tez grubo po 30-tce także doświadczony golkiper był także howard ten przed 30 po przyjściu do MU bronił przeciętnie rewelacyjny występ przeplatał jakimś komicznym kiksem ale po pobycie w MU stał sie pewnym punktem Evertonu więc to się z niczego nie bierze poprostu w UNITED są wybitni trenerzy bramkarzy wydaje mi się że poprostu chcą go przygotowac do roli bramkarza w tak klasowym klubie jesli SAF nie widziałby potenciału i umiejętności w Kuszczaku juz dawno by się go pozbył chciałbym żeby to on został nr 1 po zakończeniu obecnego sezonu
» 6 grudnia 2010, 16:15 #82
19Rooney96: ja was nie rozumiem..
piszecie zeby odszedl i dostajecie za to zle opinie a np piszecie zeby zostal to tez zle opinie omg..
» 5 grudnia 2010, 21:33 #81
adrian93: co wam się dzieje? co z was za kibice? niech kuszczak nawet będzie nr1 tylko żeby został.bo jest dobry tylko wy tego nie umicie to docenić.
» 5 grudnia 2010, 20:58 #80
ytr654ytr: no i niech sobie kuszczak idzie, krzyżyk mu na drogę; mógł siedzieć w manu i szkolić swoje umiejętności, ale nie chciał no i dobrze; krzyżyk na drogę
» 5 grudnia 2010, 18:34 #79
UnitedForEver: Wiesz w ogóle co piszesz ? jak mógł siedzieć? przecież siedzi poszedł gdzieś ? nie, on siedzi już 5 lat i nie oszukujmy się powinien odejść do innego klubu by grać regularnie, a i jeszcze jedno nie pisz już nigdy słowa "manu" sezonowcu.
» 5 grudnia 2010, 18:48 #78
MarioBasler: Szkoda, że Ferguson nie pozwolił mu w trakcie tych kilku jałowych lat przynajmniej raz iść na wypożyczenie. Wróciłby w chwale do Manchesteru prosto między słupki...
» 5 grudnia 2010, 14:23 #77
bzyk027: javier10 ty najpierw naucz się pisać po polskua potem pisz!! nie pisze się UMI tylko UMIE ! jak ci się boruc podoba to się z nim chajtnij
» 5 grudnia 2010, 14:23 #76
opoka19: ehh.... jedyny polak w Manchesterze, szkoda ale w sumie nie dziwie mu się.
» 5 grudnia 2010, 13:57 #75
javier10: KUSZCZAK NIE UMI GRAC BORUC I DUDI LEPIEJ GRAJA
» 5 grudnia 2010, 12:41 #74
wojtek654321: A TY NI UMISZ PISAC PO POLSKIEMU
» 5 grudnia 2010, 16:48 #73
bzyk027: Til masz rację!! alex powinien teraz zaryzykować i postawić tomka na bramce jesli faktycznie vds kończy !! vds siedząc na ławie może podpowiadać młodszym kolegą jak się zachowywać w bramce zeby to procentowało na przyszłość!
» 5 grudnia 2010, 12:39 #72
kikson: Tak. Świetny pomysł. Posadźmy na ławce genialnego bramkarza aby dawał wskazówki i wsadźmy do niej przeciętnego Kuszczaka który i tak nigdy nie będzie numerem jeden. Wszystkie inne kluby pękną ze śmiechu i radości. Ale całe szczęście Ferguson nie wpadnie na to nawet po trzech butelkach szkockiej.
» 5 grudnia 2010, 12:41 #71
monnie: Niech odejdzie, dla własnego dobra. Ma zadatki na bycie swietnym bramkarzem, jak narazie wieczne czekanie tłumi zapał który w nim drzemie x/
» 5 grudnia 2010, 12:09 #70
Til: Ci co piszą, że jest za słaby chyba w życiu nie widzieli jak śmigał w WBA... Jedyne czego Tomkowi brakuje żeby został numerem 1 to ogranie. Dla mnie jest idealnym następcą VDS z dostępnych na dziś bramkarzy.
» 5 grudnia 2010, 12:08 #69
Zgred: Transfer Lindegaarda, planowany transfer De Gei - Kuszczak w sumie już szans nr 1 na koszulce nie ma. Owszem, fajnie byłoby widzieć rodaka w bramce United w każdym meczu, ale spójżmy prawdzie w oczy - Man Utd to jeden z najlepszych klubów na świecie i nawet dla graczy tylko dobrych nie ma miejsca w podstawowym składzie (chociaż kilku piłkarzy znalazło by się oobalających tę tezę)...
» 5 grudnia 2010, 11:59 #68
MenToS0295: Kuszczak nie będzie numerem jeden więc ja jestem za tym żeby nie marnował swojego talentu i zmienił klub!
» 5 grudnia 2010, 11:27 #67
Michal88: cieszyl bym sie jak Kuszczak opuscil by Old Trafford od poczatku nie bylem zadowolony z jego przyjscia do United bo tak naprawde nie ma takich umietnosci zeby byc numerem 1 w takim wielkim klubie tam potrzebny jest bramkarz z najwyzszej swiatowej klasy taka jest prawda a nie dla bramkarz ktory traci bramke po strzale bramkarza przeciwnej druzyny! wiec Tomcio zapomnij o byciu nr 1 w United i idz szukac nowego pracodawcy! a wasze minusy ....... hehe
» 5 grudnia 2010, 11:13 #66
Roo10ney: Szkoda, że doprowadzono do tego, że Kuszczak rozmyśla nad zmianą klubu. Lubie go i nie chciałbym żeby odchodził bo to w końcu Polak w United, na dodatek jest bardzo dobrym bramkarzem. Jednak jeśli wyjdzie to na dobre jego karierze to myślę że lepiej jakby odszedł do innego dobrego klubu gdzie będzie numerem 1, najlepiej nie do żadnego angielskiego klubu, bo nie chciałbym aby Rooney czy Berbatov ładowali bramki naszemu bramkarzowi :)
» 5 grudnia 2010, 10:53 #65
lukasz103000: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.12.2010 08:33

I załóżmy hipotetyczną sytuację. Kuszczak nie odchodzi i zostaje, bo Ferguson powiedział, że go potrzebuje i że kiedyś tam zagra, ponieważ ma potencjał (i nie ważne, że taki jak wszyscy pozostali), bo tak na poważnie to kto nie ma potencjału do bycia bramkarzem numer jeden w każdym klubie? Powiem Wam - wszyscy potencjalnie są odpowiednim materiałem na to by się wykształcić na goalkipera numer one! Ogólna zasada brzmi - jeśli nie ćwiczysz, nie praktykujesz (czyt. przynajmniej mniej więcej regularnie grasz w wyjsciowej jedenastce), to nie możesz się nauczyć jak być pewnym jako ostatni punkt obrony.

Wracając do tego, że trener mu powie, że chce żeby został, to czy jest to gwarantem dla każdego z Was, że jeśli boss mówi, żeby został to jest to oświadczenie o tym, że w Kuszczaku jest przyszłość tej drużyny? A jeśli przez kolejne 5 lat polak będzie wegetował w rezerwach (grając sporadycznie nawet w meczach United B), to czy winą za taki rozwój zdarzeń ponosić będzie szkot, który decyduje i nie ma przymusu stawiania na kogoś komu nie ufa wystarczająco. Czy według Was to Ferguson decyduje o karierze polaka, czy może jednak od samego polskiego bramkarza zależy to czy zdecyduje się na daleką ławę w United, czy może zacznie grać pierwsze skrzypce w innej słabszej drużynie ucząc się ogrania z piłką.

United to oddział uczestniczący w bitwach na otwartym froncie i tu potrzeba jest już wyszkolonych i wyspecjalizowanych jednostek, które zapewnią siłę całości grupy. Czas na próby i ćwiczenia jest na poligonie i tam jak trafiasz do tarczy po dychu, to zbierasz słowa uznania od pozostałych.

Z pewnością nie zostaniesz najlepszym jeśli będziesz siedział ciągle i narzekał, że nie grasz, ale prócz narzekania nic nie zrobisz w tym kierunku by się przenieść i dać sobie szanse. Jeśli ktokolwiek uważa, że taka szansa jak bycie zawodnikiem takiej drużyny jak United drugi raz może się nie przytrafić i mimo wszystko trzeba czekać 'a nóż widelec może się uda i mnie wpuszczą' to krzyż na drogę dla ludzi podobnie myślących. Myślących tak samo jak Kuszczak - myślących ułomnie.

Można by tak pisać i pisać a oporni na przyswojenie w logiczny sposób całej sytuacji wiecznie będą narzekać i płakać:) No cóż, to przecież nie mój już dylemat.

Na koniec z morałem dla wszystkich.. Więc morał tego komentarza jest krótki i mądrzejszym pewnie znany.. - VDS broni dalej, bo jest wyje...
Z kolei polak musiałby poczynić w tej kwestii wielki krok milowy - z tego tylko względu, że jest wręcz ch..

Pzdr
» 5 grudnia 2010, 08:21 #64
orion: Mi sie wydaje ze Kuszczak dostanie szanse......
» 5 grudnia 2010, 03:07 #63
kris9: Znając SAF-a, nie zdziwię się, jak po odejściu VDS Kuszczak dostanie szansę bycia numerem 1...
» 5 grudnia 2010, 01:08 #62
Camrall: Ludzie nie patrzcie na Kuszczaka przez pryzmat tego że jest Polakiem ... Jest on bramkarzem zbyt niepewnym jak na nr 1 .. Wiem że bronił dobrze jak nie było VDS w tamtym sezonie ale to nie to samo .. może ma refleks ale gra nogami i na przed polu (to się chyba razem pisze ale nie jestem pewny) to już porażka .. sporo jego wykopów ląduje na aucie a to przecież piłka oddana przeciwnikowi ... Podsumowując... : Powodzenia Tomek w innym klubie :)
» 5 grudnia 2010, 00:55 #61
calusxxx: Dudek siedzi na ławie w realu cale życie i mu jest dobrze ;D a ten zagra raz na kiedyś i jeszcze mu zle xD w takim razie PA pa
» 5 grudnia 2010, 00:45 #60
Camrall: Nie wiem co ty pierdzielisz ... Dudek całe życie na ławce w Realu ?
» 5 grudnia 2010, 00:52 #59
PrzemoRoony: ty jestes gosciu nienormalny.. !

Powiem tyle:

papapapa calusxxx
» 5 grudnia 2010, 07:29 #58
Naum: rozjebałeś schemat
» 5 grudnia 2010, 09:05 #57
Rarian: Good bye Kuszczak... jeśli rola rezerwowego w najlepszym zespole świata Ci się nie podoba to krzyżyk na drogę, na pierwszego bramkarza jesteś za słaby ;).
» 5 grudnia 2010, 00:13 #56
lukasz103000: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.12.2010 00:05

Jeśli to komukolwiek ulży w cierpieniu to dla zasady, że SAF robi błąd (nieważne jak wielki) to niech odejdzie. Jeśli wina ma być Fergusona, to ja nie mam nic przeciwko i pewnie sam SAF również mieć nie będzie. Dal formalności, niech po prostu pokaże, że szanuje sam siebie i niech zmieni otoczenie, bo i tak już wystarczająco przykisił się w tym klubie.

Ludzie mało dojrzali (jeśli w ogóle) będą winić wszystkich innych i cały świat, ale nie samych siebie. To samo tyczy się Kuszczaka. Jeśli bronicie go kosztem obelg pod adresem ludzi takich jak Ferguson czy innych równie odpowiedzialnych za ocenę jego umiejętności (twierdzących, że są one nie wystarczające na ten klub) to również jest to ten sam problem.

Niech wierni "parioci" nie zasłaniają się tu tym co Kuszczak wyprawiał kiedyś, tylko spojrzą na jego dorobek na przestrzeni pobytu w tym klubie. Ile zagrał ile wybronił i ile puścił. Ile meczy przez niego przegraliśmy, ile wygraliśmy i jak bardzo przyczynił się tą śmieszną liczbą 50 rozegranych spotkań do sukcesów tego klubu.

Puste gadanie, że jest dobry tu niczego nie zmienia. Nie twierdzę, że jest zły. Po prostu faktem jest i niezbitym dowodem, że nie ma doświadczenia w grze w podstawowej jedenastce występując regularnie. Klub kupując go nie ma obowiązku wystawiać go w pierwszym składzie. Skoro nie zabolało was odejście Fostera, to bądźcie obiektywni w ocenie polaka i wyzbądźcie się patriotyzum wobec niego, spoglądając na jego dorobek bramkarski na przestrzeni lat spędzonych w Manchesterze.

Tu nikt za dobre interwencje z przeszłości nie wystawia człowieka do pierwszego składu. Tu nie mianuje się kogoś pierwszym bramkarzem tylko dlatego, że jest on polakiem, czy że ogólnie jest i wypadałoby mu dać szanse. Szanse to on może dostać w rezerwach w których jak widzę broni Amos więc resztę pozostawię już bez komentarza..:)
» 5 grudnia 2010, 00:00 #55
Klimaa: Kuszczak nigdy nie miał być numerem 1, jak możecie go ludzie porównywać do tak wielkich bramkarzy jak chociażby Schmeichel czy VDS? Powinien odejść, znajdzie angaż w ciekawym zespole, każdemu wyjdzie to na lepsze.
» 4 grudnia 2010, 23:50 #54
lukasz103000: Co tu kogo obchodzi parada w meczu WBA? Może jeszcze wypadało by napisać, że przecież trzeba wystawić Nevilla zamiast Rafaela, bo przecież kiedyś to był jeden z najlepszych prawych obrońców świata? Co ty za pojęcie o futbolu przywołujesz? Nikt go nie będzie rozliczał za to co było 6 lat temu. To już nie te czasy. Dziś co sezon musisz potwierdzać swoją wartość, a on najzwyczajniej w świecie tego nie robi. To on decyduje czy będzie grał pierwsze skrzypce ogólnie a jeśli stawia siedzenie na ławce w United ponad grę w pierewszej jedenastce innego klubu, to już jego problem a nie wina Fergusona. Za słowa tu nikt nie ręczy, a za sam fakt siedzenia na ławce niech tak do końca z kolei nie narzeka, bo pieniądze jakie za to dostaje mógłby rozdzielić pomiędzy całą niejedną polską drużynę. Tak więc logicznie podejdź do tematu, a nie przywołuj tutuaj jaki to on nie był kozak w WBA. Dziś jest marnym bramkarzem i to się liczy, tylko tu i teraz. Co było a nie jest nie pisze się w rejstr, a jeśli Ty jesteś takim wyznawcom zamierzchłych czaswów to już tylko i wyłąćznie Twoja sprawa. Na szczęście Ferguson myśli racjonalniej od Ciebie:)
» 4 grudnia 2010, 23:33 #53
lukasz103000: I żeby było jasne, to nikt dziś nie postawi na Dudka w Realu za to, że sam wyru chał Milan w finale LM 500lat temu. Dziś jest przeciętny co najwyżej i to tylko i wyłącznie za sprawą tego, że nie gra i nie zdobywa doświadczenia. Jeszcze by wypadało, żeby ludzie Kuszczaka nosili na rękach za filmy na YT, heh. Bogate podejście Twoje w tej sprawie. Jak tak uważasz i masz niepodważalne argumenty na to, że Kuszczak to przyszłość United a jeśli SAF go nie wystawi to jest głąb, to zadzwoń na OT (tu masz numer (0) 161 868 8000) i porozmawiaj z Fergusonem. Potem napisz co Ci powiedział i podziel się z nami tutaj:)
» 4 grudnia 2010, 23:48 #52
mario8: ja jestem zdania że Tomkowi należy się nr.1 bo na prawdę długo na to czeka ale wątpie aby tak się stało. Kuszczak może sobie mówić że odejdzie ale przypominam że ma kontrakt do 2012 roku! Podobno z niewolnika nie ma pracownika ale Tomek wie że jeśli dostanie szanse to musi ją wykorzystać bo jego priorytetem jest gra na Euro 2012.
» 4 grudnia 2010, 23:07 #51
lukasz103000: Nie jestem wielbicielem duńczyka, ale stwarza on perspektywy na przyszłość. Dziś piszesz, że jest cieniasem, a jak zagra dobry mecz (a zagra) to napiszesz że jest zajebisty. To jest podejście tych Twojego pokroju. Więcej wiary i nie identyfikuj klubu jako polskiego odsedku minimalnych umiejętności bramkarskich. Więcej pożytku będzie dla Tomka i dla klubu jeśli odejdzie i weźmie się za swoją karierę.
» 4 grudnia 2010, 23:26 #50
devil987: Niestety Tomek. Idź sobie do jakiejś Newcastle, i tam regularnie broń :)
Powodzenia ;)
» 4 grudnia 2010, 21:34 #49
levybike: Ok, załóżmy odejdzie i kto będzie bronił między słupkami? (założmy, że VDS kończy karierę)
» 4 grudnia 2010, 23:04 #48
DjBosiL: zamilcz.
» 4 grudnia 2010, 21:58 #47
madd: Co ty gościu gadasz?! Kuszczak to bardzo dobry bramkarz tylko nie gra za często, co powoduje wahania formy. Jeżeli jesteś taki kozak to zapraszam na OT i pośmiejemy się jak ty bronisz..
» 4 grudnia 2010, 22:10 #46
monnie: idz spać atos, błagamy.
» 5 grudnia 2010, 12:07 #45
DAMINOS: Fabiański tez nie bronił za ciekawie do czasu az dostaje szanse, Tak powinno być z Tomkiem :D
» 4 grudnia 2010, 21:23 #44
crash: dobrze powiedział, przychodzi jakiś Lindegard, który jeszcze nie wiem co to Premier League i Tomek ma patrzeć jak gra? jestem pewien że jeśli odejdzie to kariera bardzo dobrze mu się ułoży, bo jest klasowym bramkarzem i będzie grać dal najlepszych
» 4 grudnia 2010, 21:13 #43
Bovver: posiedział na ławie kupe lat jak odejdzie to Fergi może tego żałować. Ale jeżeli ma dalej grzać ławkę to wole zeby poszedł w ślady Fostera i stał się nr jeden w jakims przeciętnym klubie PL
» 4 grudnia 2010, 20:59 #42
calusxxx: narazie
» 4 grudnia 2010, 20:16 #41
FredTheRed: no to Tomuś.. wyprzedaż walizek w Tesco - możesz się już chyba zbierać, niestety.
» 4 grudnia 2010, 20:12 #40
DevilxDevil: Krótka piłka ze strony Fergusona i wszystko się wyjaśni.
» 4 grudnia 2010, 20:01 #39
Grzelka: Uważasz, że źle broni ? Jesteś w błędzie bo chyba nie oglądasz meczy United. "Gdyby to był inny Polak chociażby Fabiański " ? Masz uraz za mecz Polski w którym dostał przypadkowego loba przez całe boisko ? Człowieku nie rozśmieszaj ludzi...
» 4 grudnia 2010, 20:29 #38
madd: Następny wielki "wróg" Kuszczaka... Gdybyś oglądał ten mecz stwierdziłbyś, że przynajmniej 2 były nie do obrony...
» 4 grudnia 2010, 22:13 #37
leito276: kidyś, podczas sprawy z odejściem Rooneya mówiłem Ci, żebyś już na tą stronę nie wracał sezonowcu! Czego tu jeszcze wchodzisz?!
» 2 stycznia 2011, 09:01 #36
PaBBlo1228: ...odchodzisz.
» 4 grudnia 2010, 19:04 #35
Exigo: A ja jestem za Tomkiem całym sercem.
Dlatego nie zgadzam się z komentarzami takich osób jak lukasz103000, oczywiście każdy ma własną opinię na ten temat, dlatego ja chciałbym wyrazić swoją.

Kuszczak jest niezłym bramkarzem. Pamiętam jak grywał w WBA i radził sobie rewelacyjnie. Co z tego, że w mocnych zespołach bramkarze mieli czyste konta, skoro sytuacji na mecz do wybronienia mieli 5, a Tomek w takim zespole jak WBA po 15-20 na mecz, może trochę przesadzam ale z zespołami z górnej półki na pewno liczba interwencji nie spadała poniżej 10 na mecz.
Następnie przeszedł do ManUtd, każdy wiedział, że pójdzie na rezerwę, tym bardziej, że Foster był groźnym rywalem na ławcę. Ostatecznie Foster odpadł, a Nasza rodzinna gwiazda dalej trzymał się mocno pozycji 2giego golkipera.
Przy czym jeśli wchodził grał nieźle, sporo meczy skończył na naprawdę niezłych notach.

Piszecie, że United to nie jest zespół gdzie daje się szansę, a nóż się uda i sobie poradzi.
Skoro takie nie jest United to chyba ktoś pomylił kluby, albo ja mam niedowład umysłowy-
taki jest być może Real - sezon Ci nie wyjdzie to wypad.
Powinniśmy brać przykład z Barcelony, która swoich wywyższa ponad chmury. Może jest to trochę żałosne niekiedy gdy przeginają ale tak właśnie rodzą się u nich gwiazdy.
Dzięki ciężkiej pracy i determinacji.
Valdes jeszcze parę lat temu był ich najsłabszym punktem. Kibice Barcy krzyczeli, aby go sprzedać, sprowadzić nowego, mocnego. Zarząd i trenerzy upierali się jednak przy Valdesie, który obecnie stał się jednym z najlepszych, a z hiszpańskich bramkarzy wydaje mi się, że przerósł trochę Ikera Casilliasa, którego bardzo lubię i szanuję.
Dlaczego więc u nas tomek czekając tyle lat na regularną grę nie miałby dostać szansy.
Facet nie kosztuje wiele, wiele nie zarabia, a zamiast wywalać po 20 baniek na niepewnych młodzików jak Degea, który nie rozegrał nawet 20 spotkań jeszcze mam wrażenie, że lepiej da się spożytkować taką kwotę. Mocna obrona plus bramkarz regularnie stający w bramce i gra się będzie układać.

W moim odczuciu Tomasz zasłużył chociaż na te kilkanaście meczy sprawdzenia się.

Ps. nie jestem kibicem Barcelony, ani antykibicem Realu, podałem przykłady na tych drużynach, bo nieźle odzwierciedlają poruszaną problematykę.
» 4 grudnia 2010, 18:55 #34
pacino123: Po ostatnim meczu kuszczaka powiem tyle: no to pa...
» 4 grudnia 2010, 18:50 #33
pacino123: Po ostatnim meczu kuszczaka powiem tyle: no to pa...
» 4 grudnia 2010, 18:50 #32
pacino123: Po ostatnim meczu kuszczaka powiem tyle: no to pa...
» 4 grudnia 2010, 18:50 #31
Taurus: Tak serio to on jest za słaby i tu będzie pełno ludzi bulwersować ( - )
A i tak wiedziałem że on nigdy nie będzie nr 1 w Man Utd taki los... szkoda Tomka ale tak musi być
» 4 grudnia 2010, 18:47 #30
Mikez: Żeby się tylko Tomek nie zdziwił, jak pójdzie do jednego z tych "naprawdę mocnych klubów" i dalej będzie grzał ławę. Takie Wigan byłoby w sam raz, mocna liga, pewny pierwszy skład. Tylko pewnie płacić mu będą mniej niż w United.
» 4 grudnia 2010, 18:27 #29
mazi88: Tomek powinien zadać sobie pytanie, czy jestem tak dobry jak Edwin? Jeżeli powie nie,to widać że chłopak jest pokorny. I po tej odpowiedzi powinna mu przyjść myśl, ale tylko tak dobry bramkarz jak Edwin może bronić w tak wielkim klubie. A jeżeli odpowie ze jest tak samo dobry, to znaczy ,że jest bezkrytyczny wobec siebie. A to też nie dobrze. Dla mnie Tomek nie jest złym bramkarzem, ale nr 2 w Manchestrze to wszystko co bym mu dał. Za nerwowo się ogląda mecze jak Tomek broni. btw. Chelsea znowu remisik :D
» 4 grudnia 2010, 18:11 #28
dominik19000: Niech odejdzie tam gdzie będzie grał. Lubię Tomasza Kuszczaka, wydaje mi się że dałby sobie radę z nr 1 na koszulce Manchesteru United, ale musi myśleć o swojej karierze. Chce być bramkarzem kadry na ME co jest dość prawdopodobne ale musi grać i transfer mu może to zapewnić. Dobre posunięcie, ale szkoda że nie bedziemy już mieli rodaka w MU :/
» 4 grudnia 2010, 18:10 #27
lukasz103000: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.12.2010 17:55

No jakoś nie jest mi przykro z tego powodu. Najlepsze jest to, że siedzi na ławce od kilku sezonów i nie ma zamiaru się ruszać. Marzenia to niech on spełnia w innym klubie. Skoro tak zaręcza, że mocne drużyny chcą go w swoim składzie, to niech pakuje walizy i obiera kurs przeciwny do OT. Nie nadaje się na numer jeden i tylko marzyciele tacy jak on, ciągle piszą, że jest dobry, a SAF jest "be". Niech się pokusi chłopak o większe apspiracje życiowe i niech myka tam gdzie będzie zbierał doświadczenie, bo decyzja o tym, że nie gra jest tylko i wyłącznie jego zasługą. To on decyduje czy gra w pierwszym składzie, czy nie. A skoro daje ku temu władze innym, by decydowali o tym, że pół swojej kariery będzie siedział na ławce i stał ciągle w miejscu, to już jego problem. Szczerze, to zupełnie nie pasuje do tego klubu i ogólnie to się dziwie co on tu jeszcze robi. Najlepsze jest w tym wszystkim to, że wszystko o czym mówi od początku jest palcem na wodzie pisane a potwierdzenie tego znajdziemy po zakończeniu obecnego sezonu, gdzie powie, że albo: - Ferguson chce żeby został (ale go nie wpuści do składu), albo, że przeczeka jeszcze sezon bo jest wytrwały i w ogóle czuje że spełni swoje marzenie:)

Szkoda gadać w ogóle. Śmieszą jego wypowiedzi i deklaracje, które od kilku sezonów nijak nie mają przełożenia na to jak postępuje. Skoro nie gra, to zna czy, że nie jest wystarczająco dobry do gry w pierwszym składzie z poważnymi rywalami. United to nie przedszkole, w którym damy szansę a nóż widelec może za 10 razem złapie chłopak wiatr w żagle. Tyle tylko, że po tych 10 kolejkach miejsce klubu w BPL będzie oscylowało w środku tabeli, przy czym inni będą regularnie zbierać komplet punktów w swoich spotkaniach.

Idź chłopaku do Urzędu Pracy i zapisz się jako poszukujący nowego klubu, bo tu zszarzałeś do maximum, a jak zostaniesz dłużej to już nawet Twój cień będzie bardziej wyrazisty od Ciebie samego:)
» 4 grudnia 2010, 17:49 #26
nylon: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.12.2010 18:21

jesteś niepoważny czy mi się tylko wydaje? Jego marzeniem jest gra w United z koszulką nr 1, a więc próbuje je spełnić, chyba nie ma w tym nic złego? Jakby nie był dobry to nie trenowałby w Manchesterze... nawet jeśli SAF go nie wystawia do pierwszego składu mimo obietnic a po sezonie daje mu nadzieje na większą ilość meczy to znaczy, że Tomek jest bardzo solidnym bramkarzem i wie, że może na niego liczyć... większe aspiracje życiowe? zakładając, że dla mnie jako piłkarza (fana Manchesteru) największą aspiracją byłaby gra dla tego klubu i wydaje mi się, że masz problem z logicznym myśleniem...

mam nadzieję, że Tomek zostanie na jeszcze jeden sezon i pogra w pierwszym składzie ;] gdyby złapał rytm meczowy na pewno dawałby radę ;]
» 4 grudnia 2010, 18:19 #25
mati30143: No niestety Tomek musi opuśćić klub:)
» 4 grudnia 2010, 17:37 #24
Tennant: W takim razie Tomek opuszcza klub
Glory Glory MU
» 4 grudnia 2010, 17:33 #23
SEBEKMU: PA PA Tomek :)
» 4 grudnia 2010, 17:17 #22
kikson: Gada tak od kilku sezonów. Ferguson nigdy mu nie da szansy zostania numerem jeden. Do przyjścia van der Sara miał problem z obsadą bramki i nie zaryzykuje już grania średniakiem. Sprowadzi kogoś sprawdzonego. Na razie sprowadził Duńczyka, który zajmie miejsce Kuszczaka. Kuszczak powinien odejść do klubu gdzie jego mankamenty: fatalna gra na przedpolu, kiepska gra nogami i duża niepewność nie będą aż tak bardzo przeszkadzać. W United są nie do przyjęcia. Nie wiem co Ferguson musiałby zrobić i powiedzieć aby Kuszczak w końcu pojął, że nie ma szans na bycie jedynką. Sprowadził już nowego rezerwowego i powiedział, że to nie koniec zakupów. Czy można dać bardziej czytelny sygnał?
I możecie mnie minusować, ale nie zmieni to faktu, że Kuszczak jedynką nie będzie nigdy. Nie w United. Całe szczęścia.
» 4 grudnia 2010, 16:55 #21
levybike: Rzeczywiście Duńczyk to sprawdzony i genialny bramkarz... Chłopie on jest ze II klasy słabaszy od VDS'a. Jeżeli Kuszczak ma odejść, to niech odejdzie, ale nie wyobrażam sobie żeby nasz nowy nabytek grał w pierwszej 11.
» 4 grudnia 2010, 18:14 #20
kikson: A czy ja pisałem, że Duńczyk będzie numerem jeden? Czytaj ze zrozumieniem!
» 4 grudnia 2010, 19:05 #19
levybike: Przeczytałem ze zrozumieniem, z góry przepraszam, ponieważ wypowiedź nie była skierowana do Ciebie.
» 4 grudnia 2010, 22:57 #18
dawidex: No no no ... Tomek zaczyna używać szantażu , na miejscu Alexa zaczął bym się bać . A wracając do tematu , Tomek dla własnego dobra odejdź i w innym klubie pokaż , że to Ty powinieneś bronić na Euro , a nie to drewno Fabiański .
» 4 grudnia 2010, 16:55 #17
kikson: Na pewno drży ze strachu ;)
» 4 grudnia 2010, 16:57 #16
smyketto: Kuszczak mowi,ze nie ma zamiaru sie oszukiwac, a oszukuje sie juz od 4lat... Jego kariera poza WBA nie byla okazala, byl zawsze solidnym drugim golkiperem.
Jestem fanem jego talentu i z checia zachwycałbym sie jego interwencjami. Jednak jestem przekonany,ze w Manchesterze tych dni nie doczekam( obym sie mylil) Moglby przejsc do Villy maja tam problem z tylami, swoimi pewnymi wystepami pokazałby , ze w Manchesterze popelnili blad stawiajac nad nim krzyz.
Chcialbym aby to on rywalizował z Borucem o jedynka na euro.
» 4 grudnia 2010, 16:52 #15
jobdziuch15: Ferguson nie postawi na niego w przyszłym sezonie i jak by został to znowu by siedział na ławie a jeśli ma propozycje z dobrych klubów europejskich to niech idzie. ja bym go chętnie widział w dobrym zespole Bundesligi
» 4 grudnia 2010, 16:45 #14
grobla95: Tomek na pewno lepiej poradzi sobie w innym słabszym klubie, gdzie będzie numerem 1. Szkoda że nie ma go w reprezentacji ;(
» 4 grudnia 2010, 16:41 #13
Cleverley: Ferguson go pewnie znowu oszuka, będzie mu mówił ,że bd nr 1 , a jak się zaczynać bd sezon , to nr 1 bd Lindegaard ..; x
» 4 grudnia 2010, 16:34 #12
MarcinPe: Tomaszku możesz już zacząć się pakować;)
» 4 grudnia 2010, 16:20 #11
grzegorz1714: Pokazał że ma jaja, bez żadnych podchodów. Jeśli ferguson nie chce żeby był numerem 1 to niech się p******i. Inne DOBRE drużyny z europy chętnie przyjmą Kuszczaka!
» 4 grudnia 2010, 16:17 #10
Rarian: Inne dobre kluby przyjmą też takiego 'nibykibica' jak Ty. Jeśli stawiasz dobro jakiegoś piłkarzyny ponad dobro United...
» 5 grudnia 2010, 00:15 #9
H2O1994: Kuszczak powinien być numerem 1 przynajmniej jeden sezon, taka szansa mu się należy.
» 4 grudnia 2010, 16:15 #8
LovellyUnited: No to bye Tomek.

Dajcie linka do meczu czelsi.
» 4 grudnia 2010, 16:07 #7
Joninho7: Ferguson wyda pieniądze na marne;/ Ma klasowego bramkarza na ławce a szuka jakiś nowych...porażka!
Liczy się aby bramkarz grał często wtedy robi większe postępy tak jak Valdes, jeszcze 2 sezony temu nie bylo rundy żeby nie przegrał jakiegoś meczu Barcelonie, a teraz...zmiana o 180 stopni, broni pewnie i często ratuje Barce wyciągając takie piły że aż się za głowe można złapać.
Na miejscu SAFa zacząłbym stawiać na Kuszczaka!! Jeżeli nie to kiedyś znów nie da Manchesterowi wygrać ze swoim przyszłym zespołem:P
» 4 grudnia 2010, 16:02 #6
matemufc: zgadza sie ale nic na to nie poradzimy
» 4 grudnia 2010, 16:04 #5
Cantona33: Zasługuje na nr 1 ale niestety nim nie zostanie. Mam nadzieje że odejdzie do silnego zespolu i pokaze ze Ferguson popełnił błąd pozwalając mu odejść zamiast obsadzić go na bramce United.

Jedno jest pewne - nadal bede mu kibicował, chocby nawet wyladowal w Iskrze Opole.
» 4 grudnia 2010, 15:56 #4
devils18: Niech odejdzie tak będzie lepiej dla niego. Ferguson i tak sprowadzi jakiegoś bramkarza więc dalszy pobyt Kuszczaka w Manchesterze United nie ma sensu.
» 4 grudnia 2010, 15:52 #3
Elninio: Ploty Ploty i jeszcze raz ploty ze odejdzie i ze niem szansy na numer 1 jest dobry i juz powoli zajmie miejsce VS nie wieze w to ze postawi mlodego bramkaza na bramke Kuszczak jest nastepny w kolejce
» 4 grudnia 2010, 15:52 #2
Leon: Jestem pewien ze Kuszczak na pewno nie bedzie numer 1 , a co sie z tym wiaze odejscie Tomka z United..
» 4 grudnia 2010, 15:44 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.