Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Mourinho: Chcę być jak Ferguson

» 22 listopada 2010, 18:09 - Autor: matheo - źródło: manutd.com
Trener Realu Madryt Jose Mourinho liczy, że sir Alex Ferguson dotrzyma słowa i plan odejścia na emeryturę odłoży o kilka dobrych lat.
Mourinho: Chcę być jak Ferguson
» Jose Mourinho planuje zasiadać na trenerskiej ławce przez długie lata
Czy Jose Mourinho byłby dobrym następcą sir Aleksa Fergusona?
Szkocki menadżer Manchesteru United, który wkrótce skończy 69 lat, był niedawno pytany o swoją dalszą przyszłość na Old Trafford. Szkot stwierdził, że na ławce trenerskiej będzie zasiadał tak długo, jak pozwoli mu na to zdrowie.

– Mam nadzieję, że będzie w zawodzie jeszcze przez lata, bo chciałbym się z nim spotkać jeszcze kilkukrotnie – mówi Mourinho.

– Liczę, że mając ponad pięćdziesiąt czy sześćdziesiąt lat nadal będę trenerem z ambicją i żądzą sukcesu, taką jak sir Alex. Rozumiem, dlaczego nadal chce on pracować w tym zawodzie. Tak samo było z Bobbym Robsonem. Chciałbym, aby ze mną było podobnie – dodaje portugalski szkoleniowiec.


TAGI


« Poprzedni news
Cleverley: Jestem gotowy, by grać w United
Następny news »
Atletico chce zatrzymać De Geę

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (52)


adrian93: chciał bym Mourinho w MU.
» 24 listopada 2010, 20:51 #50
ttlbtg: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.11.2010 20:39

Nie jest dla mnie osobiście wyznacznikiem geniuszu wygrywanie wyścigu na 1,4mili wsiadając w bugatti. Mourinho taki jest. Sam się dowartościowuje i myślę, że w jakiejś tam mierze mu to wychodzi. Jednak jeśli chce zabłysnąć geniuszem równym geniuszowi SAFa, niech weźmie się za drużynę taką jak Aston Villa i nią osiągnie sukces pierwszy od 30 lat (mistrzostwo Anglii). Dokładnie tak samo ja z Aberrden dokonał tego Ferguson, który zdobył z tą drużyną drugie w historii, po pierwszym zdobytym 30 lat wcześniej, mistrzostwo Szkocji.

Dziś w podobnej sytuacji jest właśnie Aston Villa i w moim odczuciu, jeśli to ja miłabym decydowąć o tym kto jest a kto nie jest geniuszem, to przydzieliłbym portugalczykowi zadanie objęcia właśnie teogo klubu angielskiego i zdobycie nim mistrzostwa tego kraju. Oczywiście przymknąłbym oko, że Ferguson miał wtedy małe pojecie i zerowe doświadczenie trenerskie, które dziś Jose ma jedno z tych na najwyższym poziomie - uznany za jednego najlepszych trenerów świata.

Dla mnie portugalczyk nie jest lepszy od Ancellotiego w prowadzeniu danego klubu. Powiem nawet, że nie uważam go jakoś za większego myśliciela trenerskiego niż jest nim Wenger. Ogólnie to Mourinho jest trenerem zupełnie lekko ponad przeciętnym (to wszystko w porównaniu do Szkockiego Managera).

Portugalczyk narobił wogół siebie zamieszania, próbując zwrócić na siebie w ten sposób uwagę a mało myślący ludzie podłapali jak zahipnotyzowani jego hasła i przyjęło się (jakieś tam) Specjal One..

Podsumowując z czym do kogo Jose, bo chyba nie z motyką na księżyc..? Cenię go za to co osiągnął, ale na status tak dobrego trenera jakim jest Sir Alex Ferguson, portugalczyk zasłuży dopiero wtedy, gdy osiągnie coś z niczego, nie obejując jedną z najsilniejszych klubowych potęg w danej lidze i nią zdobywając mistrza. Tu trzeba coś wygrać z klubem bez przeszłości i wydawać by się mogło przyszłosći, a nie drużyną, która co roku zgarnia zawsze jakieś nagrody i trofea..

Pzdr
» 24 listopada 2010, 20:30 #49
slowak: nieh fergie trenuje manchester njak najdluzej a potem niech bedzie mourinho
» 23 listopada 2010, 15:35 #48
Zenek20082: czepiacie sie Mourinho nie wiem czemu. To jest prawdziwy geniusz i nie obrazajac Fergusona nie wiem czy nie zdobylby z United wiecej trofeow niz boss. Popatrzcie, kiedy Mourinho zaczal pracowac jaki pierwszy trener, trenowal rok uniäo leirie rok i rok benfice lizbona, potem trenowal porto dwa lata i zdobyl dwa mistrzostwa, puchar portugalii, lige mistrzow i pßuchar uefa i super puchar europy. . Trenowal Chelsea trzy lata zdobyl dwa mistrzostwa i puchar anglii, trenowal Inter Mediolan trzy lata, zdobyl trzy mistrzoystwa i lige mistrzow. Nie wiem czy jest i byl kiedykolwiek tam utytulowany mlody trener, ktory zdobyl chociaz polowe trofeow, co Mourinho. czyli w swojej dziesieciletniej karierze posiada siedem tytulow mistrza kraju (tak silnym lig jak portugalska wloska i angielska), dwa puchary krajowe, trzy razy wygrywal puchar europy w tym dwa razy ten z duzymi uszami i raz superpuchar europy, lacznie w 10 lat wygral 13 trofeow. Malo? I jestem pewien ze w tym roku zdobedzie kolejny tytul mistrza kraju z realem madryt i mozliwe jest taz wygranie ligi mistrzow, a przypomne ze ma dopiero 47 lat.
» 23 listopada 2010, 15:11 #47
Kmmanutd: Zgadzam się z tobą, że jest to bardzo utalentowany trener...Natomiast jest jedno ale, mianowicie Mourinho jak trenował Porto to trafił na bardzo dobrych piłkarzy i miał tam bardzo dużo szczęścia (pamiętny mecz z Manchesterem United, gdzie sędzia nie zaliczył prawidłowo strzelonej bramki Scholesy'a) wówczas Porto odpadłoby z Ligi Mistrzów. Później Jose poszedł do Chelsea i tam również miał przygotowany skład do walki o najwyższe trofea ( pamiętajmy również jak piłkarze z Londynu pod koniec rządów Mourinho grali przegrywając mecz w LM i później słaba gra w Premiership. Następnie Portugalczyk zaczął trenować Inter Mediolan, w którym znowu miał piłkarzy kompletnych i słynnemu Mourinho kolejny raz szczęście dopisało w LM, w półfinale w meczu z Barceloną, w którym to sędzia nie uznał w końcówce meczu strzelonej bramki prawidłowo przez Katalończyków. Obecnie Jose trenuje Real Madryt i tutaj również trzeba powiedzieć, iż miał bardzo dobrych pilkarzy. Dokonał kilku bardzo dobrych transferów i jak narazie klub z Madrytu spisuje się bardzo dobrze. Uważam, że bez szczęścia jakie sprzyja Portugalczykowi dużo mniej by osiągnął, ale przecież szczęście jest potrzebne w futbolu żeby osiągać sukcesy. Porównując SAF do Jose Mourinho to Szkot trenuje Manchester United od 24 lat. W tym czasie kilka razy musiał budować skład niemal od podstaw. Nigdy nie miał przygotowanych zawodników do gry o najważniejsze trofea. On szlifował talenty, stawiał na młodzież, kupował piłkarzy oraz sprzedawał ( nawet te największe gwiazdy m.in. Stam albo Beckham) Przypomnę również katastrofę, w której zginęło kilku wybitnych piłkarzy i po nich trzeba było załatać dziury ( moim skromnym zdaniem to jest ta wielkość SAF)....jednak mimo to, Manchester United nie upadł nisko. Każdego roku liczą się w walce o wszystko, każdy czuję respekt do drużyny prowadzonej przez szkota. Osobiście chciałbym aby Jose pracował z jedna drużyna kilka lat wówczas zobaczylibyśmy na co go stać. Jestem zdania takiego, że Mourinho odszedł z Interu wiedząc, iż już nie będzie miał tak dobrego kolejnego roku, bo piłka nożna nie jest powtarzalna! I ciężko jest zdobywać rok po roku najlepsze trofea. Wszyscy zachwycają się w Realem Madryt, ale tak naprawde drużyna Portugalczyka jak narazie miała do tej pory jednego dobrego przeciwnika AC Milan i drugi mecz nie wyszedł im za dobrze. Teraz czas na prawdziwy sprawdzian czyli zmierzenie się ze wspaniale grającą Barceloną. Jest dopiero niespełna polowa sezonu, a już niektórzy uważaja, iż jest to mecz o mistrzostwo i ja osobiście stawiam na piłkarzy z Katalonii.
Mam nadzieje, że czytelnicy tego komentarza chociaż troszkę zrozumieją moje poglądy na tych dwóch trenerów...Kończąc to pisanie, mimo wszystko nie odbieram trenerowi Mourinho tego co już osiągnął i chylę czoła przed takimi dokonaniami....
» 23 listopada 2010, 16:42 #46
ttlbtg: To też trzeba poprawić..

(...)Podsumowując, cenię Mourinho za jego geniusz (z małej litery). W porównaniu do zasług (na dodatek) skromniejszego Sir Aleksa, Jose już takim geniuszem nie jest, a w moim odczuciu i ludzi, którzy poruwnają choć w połowie dokonania tych dwóch, portugalczyk jest w wydawać się powinien jedynie (powtarzam - jedynie) bardzo dobrym trenerem( ...)

O to też jest już jakoś normalnie napisane.
» 23 listopada 2010, 14:42 #45
ttlbtg: To to muszę poprawić, bo wyszła beka..

(...)Ferguson natomiast jest starszy o 22 lat, a swoją karierę trenerską ma dłużą wydawać by się mogło na tle tego całego porównania, o całe 16 lat. Mimo tego, to szkot zdobył w całej swojej karierze (uboższej w prestiż prowadzonych klubów) 44trofea. Portugalczyk samych mistrzowstw kraju zdobył tylko sześć. Jak to się ma do zdobytych w całej karierze szkota 14 mistrzowstw kraju (3 Aberden i 11 United)? No pewnie ma się tak, jak to, że w przeciwieństwie do portugalczyka SAF zdobył Klubowe Mistrzostwo Świata, Puchar Interkontynentalny i chociażby Superpuchar Europy.(..)

o teraz jest dobrze :)
» 23 listopada 2010, 14:39 #44
ttlbtg: Dobra wiele błędów wyszło stylistycznych i ogólnie składniowych, ale nawet nie mam jak poprawić, bo komentarz nie da się zedytować. Ogólnie to latają mi takie rzeczy :) Kumaci ogarną o co chodzi w moim tekście.
» 23 listopada 2010, 14:35 #43
ttlbtg: Napisałem raz jeszcze bo pierwszy cały się nie wpisał komentarz. Pzdr raz jeszcze.
» 23 listopada 2010, 14:27 #42
ttlbtg: Do Martina jeden post niżej (i wszystkich zaślepionych "geniuszem" Jose Mourinho) :)

A więc zaczynajmy:)

Wypadałoby, byś dostrzegł fakt, że SAF zaczął przygodę trenerską w wieku 33 lat.

1974 - East Stirlingshire (wiek 33 lata)
1974 -1978 - St. Mirren (wiek 33 - 37 lata / 4 lata w klubie)
1978 -1986 - Aberdeen (wiek 37 - 45 lata / 8 lat w klubie)
1985 -1986 - Szkocja (wiek 44 - 45 lata / 1 rok w reprezentacji)
1986 - do dnia dzisiejszego - Manchester United ( wiek 45 - 69 lata / 24 lata w klubie)


A teraz portugalczyk (nie licząc trzech klubów w których był asystentem - w tym w Barcelonie):

2000 Benfica (wiek 33 lata)
2001- 2002 UniĂŁo Leiria (wiek 34 - 35 lata / jeden rok w klubie)
2002 - 2004 Porto (wiek 35 - 37 lata / 2 lata w klubie)
2004 - 2007 Chelsea Londyn (wiek 37 - 40 lata / 3 lata w klubie)
2008 - 2010 Inter Mediolan (wiek 41 - 43 lata / 2 lata w klubie)
2010 - Real Madryt ( wiek 43 lata / pierwszy sezon w klubie)

Ogólnie nie licząc, bogactwa klubowego którego był trenerem, portugalczyk pierwszy swój sukces odniósł dopiero po 13 latach od kiedy zaczął trenować (bo bycie asystentem w Porto i Barcelonie łącznie przez 7 lat chciał nie chciał w CV wypada wpisać). Liczę te lata, bo jako asystent miał wpływ na grę tamtych drużyn, a jeśli brzydko brzmi asystent to zamienimy go określeniem tożsamym - drugi trener i mimo, że nie pierwszy to jednak trener.

Po 13 latach uzyskał swoje pierwsze trofeum (sir Aleks nie miał przywileju uczyć się od najlepszych [czyt. Porto i Barcelona] na starcie swojej kariery). Sir Aleks pierwszy puchar zdobył już po 6 latach. Tu trzeba zaznaczyć, że zdobył go sam ze szkockim Aberdeen, klubem które wcześniej zdobyło mistrzostwo Szkocji tylko raz i na dodatek 30 lat wcześniej (54/55r). Wszystkich zdobytych mistrzostw szkocki klub po dziś dzień ma w sumie cztery, z czego 3 zdobyte w pierwszych latach trenerki przez Alexa jako nieopierzonego 39 letniego leszcza w świecie trenerki.

Portugalczyk jak już wspomniałem zdobył pierwsze swoje mistrzostwo po 13 latach bycia trenerem i co najlepsze, nie zdobył go ze słabeuszem ale z Porto, ówcześnie klubem który 18 razy zdobywał mistrzostwo swojego kraju, a ostatnie przed przyjściem Mourinho zaledwie 4 lata wcześniej (1934/35; 1938/39; 1939/40; 1955/56; 1958/59; 1977/78; 1978/79; 1984/85; 1985/86; 1987/88; 1989/90; 1991/92; 1992/93; 1994/95; 1995/96; 1996/97; 1997/98; 1998/99).

Nie będę się rozpisywał a zachęcam Cię do zapoznania się z historią jednego i drugiego. Ode mnie tylko tyle, że SAF wciąga nosem na śniadanie takich ludzi jak portugalczyk. Nie umniejszam tu fenomenowi Jose, ale podsumowując Mourinho jest już trenerem 20 lat (licząc jego status drugiego trenera, który ma nieoficjalnie dokładnie tyle samo do powiedzenia, co pierwszy trener). Ferguson jest trenerem już 36 lata. Nie porównując klubów w jakich obaj siedzieli, czy siedzą:

Mourinho - Estrela Amadora, Porto, Barcelona, Benfica, UniĂŁo Leiria, Porto, Chelsea Londyn, Inter Mediolan, Real Madryt..

Ferguson - East Stirlingshire, St. Mirren, Aberdeen, Szkocja, Manchester United..

- Mourinho jest młodszy od Aleksa o 22 lata a mimo bogatszego doświadczenia zdobył dopiero 20 trofeów.. Hmm.. co daje nawet nie cały jeden puchar na jeden sezon.

Ferguson natomiast jest starszy analogicznie o 22 lat, a swoją karierę trenerską od młodszego o 22 lata portugalczyka, ma dłużą wydawać by się mogło na tle tego całego porównania, o 16 lat. Mimo tego, to szkot zdobył w całej swojej karierze (uboższej w prestiż prowadzonych klubów) 44trofea, z czego samych mistrzowstw kraju tylko 6 razy. Jak to się ma do zdobytych w całej karierze szkota 14 mistrzowstw kraju (3 Aberden i 11 United)? No pewnie ma się tak, jak to, że w przeciwieństwie do portugalczyka SAF zdobył Klubowe Mistrzostwo Świata, Puchar Interkontynentalny i chociażby Superpuchar Europy.

Podsumowując, cenię Mourinho za swój geniusz, tyle tylko że w porównaniu do zasług (na dodatek) skromniejszego Sir Aleksa, Jose już takim geniuszem nie jest, a w moim odczuciu i ludzi, którzy poruwnają choć w połowie dokonania tych dwóch, portugalczyk jest w mojej opinie jedynie (powtarzam - jedynie) dobrym bardzo (z małej litery) dobrym trenerem.

Na koniec, w United nie ma odpowiedniego miejsca dla takich ludzi jak portugalczyk. Zresztą zanim odejdzie nasz Boss, niejednemu z nas pojawi się pierwszy siwy włos na głowie ; )

Pzdr
» 23 listopada 2010, 14:26 #41
Martin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.11.2010 08:24

Ja nie mam zamiaru porównywać tych dwóch panów bo wiem doskonale, że Mourinho nie umywa się do Fergusona. Sir Alex to fenomen i jakiekolwiek porównywanie jego osoby z innymi współczesnymi menedżerami byłoby nie na miejscu. Chciałem tylko przypomnieć tym wszystkim, którzy twierdzą, że Mourinho nie usiedzi na miejscu (a twierdzą tak tylko i wyłącznie dlatego, że przed United prowadził kilka klubów - oczywiście gdy do tego United w przyszłości trafi), że nasz Boss również na początku trochę poskakał choć z pewnością nie po takich potęgach jak Jose ale fakt faktem miał kilka klubów po czym ostatecznie zasiadł na ławce trenerskiej United i został na niej do dnia dzisiejszego. Dlaczego więc tak samo nie może być z Mourinho? Bardzo możliwe jest, że za te hmm.. 3,5,6 lat zasiądzie na Old Trafford jako menedżer na długi czas i powiedzmy po 20 latach będziemy wspominać, że kiedyś nim trafił do United prowadził niejeden wielki klub. Głównie chodzi mi o to, że fakt iż nie usiedział zbyt długo w swoich poprzednich klubach wcale nie musi oznaczać, że z United byłoby tak samo choć historia lubi się powtarzać nie oznacza to, że musi. Na dzień dzisiejszy Jose wydaje mi się być zdecydowanie najlepszym kandydatem na to miejsce po przejściu Sir Alexa na emeryturę. Kandydatem nr 2 jak dla mnie jest pan David Moyes z Evertonu. Innych ludzi dzisiaj na to stanowisko nie widzę, a nasz Ole jest jeszcze na zbyt wczesnym etapie, żeby cokolwiek powiedzieć.
» 24 listopada 2010, 08:22 #40
ttlbtg: Do Martina jeden post niżej (i wszystkich zaślepionych "geniuszem" Jose Mourinho) :)

A więc zaczynajmy:)

Wypadałoby, byś dostrzegł fakt, że SAF zaczął przygodę trenerską w wieku 33 lat.

1974 - East Stirlingshire (wiek 33 lata)
1974-1978 - St. Mirren (wiek 33 - 37 lata / 4 lata w klubie)
1978-1986 - Aberdeen (wiek 37 - 45 lata / 8 lat w klubie)
1985-1986 - Szkocja (wiek 44 - 45 lata / 1 rok w reprezentacji)
1986- do dnia dzisiejszego - Manchester United ( wiek 45 - 69 lata / 24 lata w klubie)


A teraz portugalczyk (nie licząc trzech klubów w których był asystentem - w tym w Barcelonie):

2000 Benfica (wiek 33 lata)
2001–2002 União Leiria (wiek 34 - 35 lata / jeden rok w klubie)
2002–2004 Porto (wiek 35 - 37 lata / 2 lata w klubie)
2004–2007 Chelsea Londyn (wiek 37 - 40 lata / 3 lata w klubie)
2008–2010 Inter Mediolan (wiek 41 - 43 lata / 2 lata w klubie)
2010– Real Madryt ( wiek 43 lata / pierwszy sezon w klubie)

Ogólnie nie licząc, bogactwa klubowego którego był trenerem, portugalczyk pierwszy swój sukces odniósł dopiero po 13 latach od kiedy zaczął trenować (bo bycie asystentem w Porto i Barcelonie łącznie przez 7 lat chciał nie chciał w CV wypada wpisać). Liczę te lata, bo jako asystent miał wpływ na grę tamtych drużyn, a jeśli brzydko brzmi asystent to zamienimy go określeniem tożsamym - drugi trener i mimo, że nie pierwszy to jednak trener.

Po 13 latach uzyskał swoje pierwsze trofeum (sir Aleks nie miał przywileju uczyć się od najlepszych [czyt. Porto i Barcelona] na starcie swojej kariery). Sir Aleks pierwszy puchar zdobył już po 6 latach. Tu trzeba zaznaczyć, że zdobył go sam ze szkockim Aberdeen, klubem które wcześniej zdobyło mistrzostwo Szkocji tylko raz i na dodatek 30 lat wcześniej (54/55r). Wszystkich zdobytych mistrzostw szkocki klub po dziś dzień ma w sumie cztery, z czego 3 zdobyte w pierwszych latach trenerki przez Alexa jako nieopierzonego 39 letniego leszcza w świecie trenerki.

Portugalczyk jak już wspomniałem zdobył pierwsze swoje mistrzostwo po 13 latach bycia trenerem i co najlepsze, nie zdo
» 23 listopada 2010, 14:25 #39
Martin: Ludzie...

Krytykujecie Jose, że skacze z kwiatka na kwiatek i między innymi dlatego co niektórzy z Was nie chcieliby, żeby to właśnie On po kilku latach kontynuował dzieło Fergusona. Chciałbym Wam tylko przypomnieć, że On nadal jest bardzo młodym trenerem. Sir Alex też na początku nie siedział na jednym miejscu.

Kariera trenerska Sir Alexa Fergusona: (skopiowane z Wikipedii)

1974 - East Stirlingshire
1974-1978 - St. Mirren
1978-1986 - Aberdeen
1985-1986 - Szkocja
1986- do dnia dzisiejszego - Manchester United

Nabierał doświadczenia po czym przejął stery w United. To samo teraz robi Mourinho tyle tylko, że On robi to ze znacznie silniejszymi klubami i to Wam chyba najbardziej przeszkadza choć nie mam pojęcia dlaczego tak jest.
» 23 listopada 2010, 12:47 #38
Klimaa: Rzecz przez którą Mourinho nigdy nie będzie kochany w United to jego przeszłość - trenował Chelsea. Jeśli nawet kiedyś uda mu się być trenerem ManUtd, nie zdobędzie nawet połowy sympatii takiej jaką ma Alex.
» 23 listopada 2010, 16:03 #37
Martin: Takiej sympatii prawdopodobnie nie zdobędzie nikt, przynajmniej nie w naszym pokoleniu. To samo pewnie powiedzieliby nasi przodkowie o Sir Busby'm.
» 24 listopada 2010, 07:46 #36
kucharesko: i co przyjdzie zje..ny ,,mourinho,, na 2 sezony i odejdzie a potem kto bedzie trenerem?? special one to ,,SEZONOWIEC,,
» 23 listopada 2010, 11:10 #35
Martin: Ty nie jesteś czasem fanem Juventusu Turyn?... to jest DevilPage ;]
» 23 listopada 2010, 12:49 #34
kucharesko: oczywiście ,że Juve ,ale lubię też MU ;)
» 23 listopada 2010, 14:51 #33
tom90: Jak dla mnie to Mourinho każdą swoją wypowiedzią medialną dotyczącą przyszłości daje wszystkim do zrozumienia że chce objąć stery na Old Trafford. Jest świetnym trenerem, więc może byłby właściwym zastępcą największego trenera świata.
» 23 listopada 2010, 09:50 #32
Klimaa: Szkot świetnie o siebie dba i jak na swój wiek naprawdę rzadko coś mu się przydarza w kwestii problemów zdrowotnych, zdrowy jak koń;d i niech tak pozostanie długo bo wszyscy go kochamy i ciężko będzie patrzeć na widok ławki na Old Traffor
» 23 listopada 2010, 00:25 #31
dalow: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.11.2010 23:43

sry że nie na temat ale oglądałem dzisiaj film pt "Pojutrze".Byli tam Anglicy którzy byli uwięzieni w budynku i pewni że się już nie wydostaną powiedzieli kiedy pili wódkę"Za Manchester United" - to sie nazywają kibice ;D
» 22 listopada 2010, 23:42 #30
Klimaa: Również i u mnie wywołało to uśmiech na twarzy ;d
» 22 listopada 2010, 23:57 #29
uzi103: taaa i w dodatku Man Utd grał z Celtickiem albo Rangersami :P
» 22 listopada 2010, 23:59 #28
wojtas9515: Mnie też to zachwyciło, jak pili 1o letnią wisky i jeden z toastów był za ManUtd. Tacy powinni być prawdziwi kibice.
» 23 listopada 2010, 09:27 #27
Maro107: Zgodzę się z jednym z moich przedmówców, którego marzeniem jest to, aby za "kadencji" sir Alexa Fergusona jeszcze raz Manchester United zdobył potrójną koronę. Również bardzo tego chcę, ale chyba moim marzeniem jest - jako pierwszy zespół w historii - obronić tytuł Mistrza Europy, czyli zwycięzcę Ligi Mistrzów.
Co do tematu, jestem absolutnie skory do tego, aby Jose Mourinho objął posadę trenera Manchesteru United, ponieważ jest on dobrym strategiem i potrafi poprowadzić swoją drużynę na najwyższe szczeble, co udowodnił zwyciężeniem Ligi Mistrzów wraz z Interem Mediolan. Jednak póki co, niech Fergie'emu dopisuje jak najdłużej zdrowie, niech jak najdłużej świetnie prowadzi zespół do najwyższych osiągnięć i niech nadal stara się robić takie transfery, jak w przypadku Chicharito (niekoniecznie najdrożej, ale jak skutecznie!)

Glory Glory Man United!
» 22 listopada 2010, 23:33 #26
UNITEDFUN: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.11.2010 22:15

Mam nadzieję (można to nazwać marzeniem) aby zanim Sir Alex skończy kariere to aby zdobył jeszcze raz potójną koronę z United no chociarz Lige Mistrzów życzę mu tego. Co do Murinio to jestem za, nie wiem ale jestem przekonany do jego osoby Real wygrywa mecz za meczem i jak myślicie czyja to zasługa może nie w 100% procentach ale jednak w dużej mierze jego.
» 22 listopada 2010, 22:13 #25
H2O1994: Tak poza tematem to Welbeck właśnie strzelił następnego gola, będzie z niego pożytek gdy wruci z wyporzyczenia.
» 22 listopada 2010, 21:38 #24
crash: hehe, jeden z największych managerów dzisiejszego football'u wyraźnie chce zająć w przyszłości miejsce Fergusona! ;D nie wiem tylko dlaczego niektórym to nie pasuje? czy United nie powinno mieć trenera z doświadczeniem zdobytym w największych europejskich klubach/ligach? i z tego co słyszałem on nie chcę przyjść do nas na sezon/dwa, tylko stać się kolejną legendą OT! jestem jak najbardziej za :D oczywiście jak staruszek zrobi co do niego należy, a wierzę że szybko to nie nastąpi ;) no bo SAF jest tylko jeden...
» 22 listopada 2010, 21:36 #23
FiFlaK: Jak Ferguson będziesz tylko w Manchesterze United :) Żaden klub nie da Ci tyle miłości i ciepła co Czerwone Diabły, żaden stadion nie jest tak magiczny jak Teatr Marzeń. ;)

Life is football
Fotball is Manchester United :)
» 22 listopada 2010, 20:31 #22
Bovver: Jeśłi chce być jak SAF to niech siedzi w jednym klubie an ie co "sezon" zmienie klub...
» 22 listopada 2010, 19:58 #21
CzarnyMnich: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.11.2010 21:01

on po prostu przechodził z jednego klubu do lepszego... chyba jako trener też byś
tak chciał... a teraz pracuje dla możliwe że najlepszego klubu na świecie a z tego co wiem to i najbardziej utytułowanego... U cwelsów trochę posiedział a został zwolniony z powodu wyników które prezentowała drużyna... nie wiem czy sam chciał odchodzić. Potem był inter w którym spędził 2 sezony... Sądzę że na pewno już po pierwszym sezonie w Mediolanie miał propozycję od $realu lecz nie przyjął jej bo chciał osiągnąć jeszcze większy sukces. Potrójna korona została zdobyta to po co miał tam siedzieć skoro na pewno po raz kolejny $real zaproponował mu pracę. Czemu miałby nie spróbować ? lepszy klub na świecie to tylko Man Utd (CZELSI już była a i w Barcelonie miał już epizod) ale tutaj w Man Utd pozycja trenera jest nie do wygryzienia z czym nikt się nie bd kłócił. Więc real - upadający nie potrafiący być drużyną ale jednak real to było to. Poszedł tam i pokazuje to co pokazywał w Porto , Chelsea'i , Interze... Znów chce wygrać wszystko - chce trafić na karty historii jeszcze większe niż już zajmuje... Ponadto może pracować z największymi gwiazdami na świecie a on to niebywale lubi. Kto z was nie chciałby przeżyć takiej historii ? Ja powiem tak - Niech zmienia teraz kluby... On jest młody musi się wyszumieć i szczerze to nie wiem gdzie by miał teraz trafić z realu. Do Barcy nie pójdzie z wiadomego powodu , Milan ? tak samo jak przykład poprzedni (jeśli myśleć że trenował Inter). Juve ? - Stara dama jest za stara... Bayern ? może ale to tylko 2 sezony na zdobycie wszystkiego tak jak w Interze. Zostaje nam liga angielska... Tutaj chyba nie kanonierzy bo tam rządzi Wenger i nie sądzę by nagle z tamtąd odszedł, Liverpool upada albo już upadł i nie sądzę by Mourinho chciał tam trafić - nie widać perspektyw a więc pozostanie mu Manchester bo to wielka firma co roku walcząca o najwyższe cele z wielkimi gwiazdami. Jeżeli nie tu to nie wiem gdzie miałby trafić (chyba że do tego gorszego Manchesteru dla kasy). A jeżeli już tu trafi za 5 , 10 czy nawet 15 lat to będzie to już osoba która nie bd szukać nowych wyzwań - będzie próbował pobić rekord Fergusona bo tak naprawdę tylko to mu pozostanie. Mourinho bd chciał być pierwszy - bd chciał usunąć Fergiego z piedestału najlepszego trenera i sam go zająć a ten bd wtedy chciał wrócić zza grobu żeby udusić go własnymi rękami :P heh albo zastosuje wobec niego suszarkę bo nie sądzę by chciał stracić miejsce najlepszego trenera na świecie na rzecz Mourinho który ma wiele lat na poprawienie nie jednego rekordu.
I oby robił to jak najdłużej !
» 22 listopada 2010, 20:59 #20
Roo10ney: Jest bardzo dobrym trenerem, ale on ciągle zmienia klub dlatego nie mam do niego takiego szacunku jak do Ferguona, wogóle co tu porównywać, Ferguson swoje serce oddał Manchesterowi i jest z nami od wielu lat. Jestem prawie pewien że nawet jeśli Mourinho do nas dojdzie to i tak za 3, góra 4 lata odejdzie do innego klubu. Manchester United będzie tylko jego kolejnym "pionkiem" do kolekcji.
» 22 listopada 2010, 19:55 #19
Lukixp: ja mysle, ze tym przeskakiwaniem do roznych klubow i zdobywaniem wszystkich pucharow chce pokazac, ze jest wystarczajaco dobry, zeby objac posade po Fergiem ;) mimo to mam nadzieje ze SAF jeszcze pocisnie z 10lat min ;P
» 22 listopada 2010, 19:47 #18
oldtrafford: Myślę, że Mourinho byłby idealnym następcą po Fergusonie. Lecz drugiego takiego trenera jakim jest Sir Alex nie będzie . To najlepszy trener na świecie i koniec !!
» 22 listopada 2010, 19:44 #17
Wuj3k: No cóż... Life is brutal man ;].
» 22 listopada 2010, 19:41 #16
MUforever9: Dla mnie SAF może być jeszcze przez 10 lat tylko niech zmieni swoje postępowanie do transferów
» 22 listopada 2010, 19:16 #15
wrobel1992: I troszkę swój temperament przez który już kilka gwiazd straciliśmy!
» 22 listopada 2010, 20:12 #14
Taurus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.11.2010 19:14

Ja dałem nie, czemu? Bo wiadomo że by nie wysiedział dłużej niż 5 sezonów, aby 5...
» 22 listopada 2010, 19:14 #13
Pablo972: Ale pomysl, po tym czasie zgarniemy kilkanascie trofeow. Po 5 latach spokojnie znajdzie sie ktos lepszy.
» 22 listopada 2010, 19:16 #12
jacaKONA: to lepiej Ty pomysl. SAF jest na ławie już 24 lata i jakoś nikt lepszy się nie znalazł :P
» 22 listopada 2010, 19:53 #11
Pablo972: Ty myslisz, ze kazdy manager bedzie Ci siedzial w jednym klubie 20-25 lat? SAF jest wyjatkowy ;P
» 22 listopada 2010, 19:57 #10
devil987: Ja chciałbym go tutaj, ale chciałbym, żeby został na dłużej w ManUtd.
» 22 listopada 2010, 19:12 #9
Pablo972: On gada wiecej o United niz o jego druzynie. ;d
» 22 listopada 2010, 19:11 #8
rege: hmmm wątpie... Myslisz tak dlatego bo co logiczne zamieszczane są tu jego wypowiedzi tylko na temat MU. Wejdź raz na jakiś czas na stronę Realu a zobaczysz;) Osobiscie lubie jego wypowiedzi
» 22 listopada 2010, 20:44 #7
rege: Dzisiaj Jose stwierdził, że "chciałby wypełnić swój 4-letni kontrakt z Realem". Będzie to możliwe jeśli będzie odnosił sukcesy- a będzie.
Do tego w niedawnym wywiadzie powiedział też, że jeśli wypełni kontrakt to czemu go nie przedłużyć? Wydaje mi się, że dużo zależy od SAF'a. Jeśli Alex odejdzie w te 4 lata to Jose zostanie trenerem MU gdy odejdzie z Realu (3 lata min trzeba liczyć według mnie). Mou to niesamowity trener ale drażni mnie trochę jego brak przywiązania do klubu- to za co wielu pokochało SAF'a.

Sir Alex idealnie pasuje do United. Czy Jose także? Z uwagi na jego umiejętności trzeba powiedzieć, że wraz z Sir Alexem są najlepsi ale SAF ma coś jeszcze.
» 22 listopada 2010, 18:52 #6
AFCAMUFC: trener sezonowiec. zmienia kluby co kilka sezonów
» 22 listopada 2010, 18:42 #5
gitkolo: Heh pamiętam jak na początku ponad 60, 70% ankietowanych nie chciało go w MUFC a teraz w sondażu na 69 głosów chce go ponad 61 ankietowanych co daje 88,4%.Szkoda ze na poćżatku wszyscy po nim jechali a teraz się nim zachwycają.Mogę się mylić ale myśle ze po wygraniua jakiegoś trofeum z Realem Madrid Jose zastąpi SAF'a na ławce nie tylko po to, ze ten drugi nie ma już zdrowia ale też dlatego, ponieważ chce zasiąść sobie spokojnie na tronie i nie przeksakiwać z 1 stołka na drugi.
» 22 listopada 2010, 18:37 #4
Powell: Trenerem jest wielkim, ma ogromne umiejętności, zmysł, ale nie podoba mi się właśnie jego brak przywiązania do klubu. "Obskakuje" największe kluby, aby zdobywać trofea... Czy to tylko zupełnie o to chodzi ?
» 22 listopada 2010, 18:30 #3
Martin: Może i "obskakuje" ale wszystko do czasu.. Kto wie, może nabiera doświadczenia we wszystkich najlepszych ligach europejskiej tylko po to, by gdy przyjdzie czas zastąpić wielkiego sir Alexa na Old Trafford i poprowadzić nasze United do kolejnych sukcesów.
» 23 listopada 2010, 12:40 #2
danielo17: Można lubić go jak również krytykować ale jedno trzeba mu przyznać jest wielkim trenerem ''gdzie nie pójdzie odniesie sukces'' The special one jest jednym z najlepszych trenerów na świecie . Osobiście byłbym szczęśliwy gdyby przeją MU po odejściu Fergusona na emeryturę ale to jak wiemy nie przyjdzie prędko ;)
Glory Glory MU!
» 22 listopada 2010, 18:15 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.