Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Man Utd - Wigan: Powrót Rooneya i komplet punktów

» 20 listopada 2010, 17:56 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United pokonał Wigan Athletic 2:0 (1:0) w meczu 14. kolejki Premier League. Wydarzeniem spotkania na Old Trafford był powrót do gry Wayne’a Rooneya. Bramki zdobyli Patrice Evra i Javier Hernandez.
Man Utd - Wigan: Powrót Rooneya i komplet punktów
» Manchester United pokonał Wigan Athletic 2:0 (1:0) w meczu 14. kolejki Premier League. Wydarzeniem spotkania na Old Trafford był powrót do gry Wayne’a Rooneya. Bramki zdobyli Patrice Evra i Javier Hernandez.
Kto był najlepszym piłkarzem Manchesteru United w meczu przeciwko Wigan?
Zgodnie z przedmeczowymi zapowiedziami na ławce rezerwowych „Czerwonych Diabłów” zasiadł Wayne Rooney. Pod nieobecność Dymitara Berbatowa sir Alex Ferguson dał szansę gry od pierwszych minut Federico Machedzie, który pomógł drużynie wywalczyć remis w wyjazdowym spotkaniu z Aston Villą (2:2).

Manchester United nie chciał popełnić błędu sprzed tygodnia, kiedy do ataków zabrał się dopiero w końcówce meczu na Villa Park. Wicemistrzowie Anglii prowadzenie mogli objąć w 13. minucie po strzale Naniego zza pola karnego. Ku rozpaczy Portugalczyka Ali Al-Habsi, bramkarz Wigan, zdołał końcówką palców strącić piłkę na rzut rożny.

W kolejnych minutach przewaga „Czerwonych Diabłów” w posiadaniu piłki była ogromna. Gospodarze mieli jednak duży problem ze składnym rozegraniem akcji w ostatnim sektorze boiska, co przekładało się na małe zagrożenie bramki Wigan.

W 28. minucie czujność Al-Habsiego ponownie sprawdził Nani. Skrzydłowy United uderzył z rzutu wolnego w środek bramki, co nie sprawiło żadnych problemów bramkarzowi „The Latics”.

Wigan zachęcone strzelecką nieporadnością Manchesteru United zaczęło inicjować coraz groźniejsze akcje. Fatalnie dla „Czerwonych Diabłów” mogło zakończyć się odważne wejście w pole karne Charlesa N'Zogbii. Francuza nie potrafił zatrzymać ani Rio Ferdinand, ani Nemanja Vidić, ale zrobił to Edwin van der Sar.

W 39. minucie kibice United znów wstrzymali oddech, bo efektowną przewrotką popisał się Hugo Rodallega.

Kiedy wydawało się, że drużyny zejdą do szatni z wynikiem bezbramkowym, gospodarze przeprowadzili jeszcze jedną akcję. Po szybkim wznowieniu gry z autu przez Rafaela piłkę na dalszy słupek bramki Wigan posłał Park Ji-sung. Al-Habsi nie zdecydował się wyjść do dośrodkowania, a na to tylko czekał Patrice Evra. Francuz fantastycznie złożył się do uderzenia i głową zdobył swoją drugą bramkę w Premier League.

Drugą połowę „Czerwone Diabły” rozpoczęły niemrawo, dlatego sir Alex Ferguson w 59. minucie postanowił ożywić nieco senne Old Trafford. Szkot wprowadził na plac gry Wayne’a Rooneya. Kibice w „Teatrze Marzeń” byli podzieleni – część skandowała nazwisko Rooneya, a pozostali siedzieli w milczeniu.

Chwilę później w szeregach Wigan nastąpiło trzęsienie ziemi. W odstępie trzech minut goście osłabili się na własne życzenie. Najpierw drugą żółtą kartkę obejrzał Antolin Alcaraz, a następnie za wślizg obiema nogami z boiska został usunięty Hugo Roddalega.

Sir Alex Ferguson błyskawicznie zareagował na wydarzenia i na plac gry wprowadził drugiego napastnika – Javiera Hernandeza. Zanim jednak Meksykanin wpisał się na listę strzelców, swoją szansę miał Wayne Rooney. W 70. minucie w pole karne dośrodkował Rafael, a Anglik z trudnej pozycji zdołał oddać strzał, który z trudem wybronił Al-Habsi.

Bramkarz Wigan nic do powiedzenia nie miał już w 77. minucie. Ponownie z prawego skrzydła w szesnastkę dośrodkował Rafael, a tam piłkę efektownym „szczupakiem” uderzył Javier Hernandez, czym odebrał „The Latics” nadzieje na korzystny rezultat.

Manchester United do samego końca starał się wbić rywalom kolejnego gola. Bliski szczęścia był zwłaszcza w 87. minucie Hernandez, który znów otrzymał doskonałe podanie od Rafaela, ale tym razem minął się z piłką. Następnie dobre okazje w doliczonym czasie gry zmarnowali Wayne Rooney, Patrice Evra i Gabriel Obertan.

Manchester United – Wigan Athletic 2:0 (1:0)
Bramki:
Patrice Evra 45’, Javier Hernandez 77’

Man Utd: Van der Sar – Evra, Ferdinand, Vidic, Rafael Da Silva – Park Ji-Sung (Scholes 56'), Carrick (Hernandez 64'), Nani, Fletcher, Obertan – Macheda (Rooney 56')

Wigan: Al-Habsi – Gohouri, Alcaraz, Caldwell, Stam (McArthur 79') – Figueroa, Thomas, N'Zogbia (Di Santo 79'), Gomez (Moses 58'), Diame – Rodallega


TAGI


« Poprzedni news
Wywiad z Nanim
Następny news »
Man Utd - Wigan: Oceny pomeczowe

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (181)


dkwart123: angielskapilka.com/news/papuga,wymawia,nazwiska,graczy,man,united,18175193ee08291f34970797bafc15bb.html? ----mądre zwierze
» 22 listopada 2010, 17:20 #160
UKShetman: Przepraszam, że akurat tutaj to piszę, ale to miejsce uznałem za stosowne, gdyż jest to główny news na tej stronie. Mianowicie chciałbym prosić drogich administratorów o poprawienie pewnego błędu, który nie jest dość znaczący, ale jak mówi znane przysłowie ''Diabeł tkwi w szczegółach'' a, że Manchesterowi United przypisywany jest pseudonim ''czerwone diabły'' to moim skromnym zdaniem należałoby ten błąd poprawić. Mianowicie chodzi mi o poprawienie w galerii wyniku z meczu z Aston Villa Birmingham-widnieje tam wynik 1;1, a jak każdy szanujący się kibic United wie(bez ironii) tablica świetlna na Villa Park wskazywała 2;2. Z góry dziękuję i pozdrawiam.
» 22 listopada 2010, 15:52 #159
rooney12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.11.2010 14:45

Przeczytajcie se to : eurosport.pl/pilka-nozna/premier-league/2010-2011/ptak-wymawia-nazwiska_sto2554190/story.shtml
» 22 listopada 2010, 14:44 #158
foreveryoung: Brawo United! odrobiliśmy straty do Chelsea która teraz gra na wyjeździe z Newcastle zaś United gra u siebie z Blackburn i myślę że jest szansa przegonienia Chelsea i wyjście na pozycje lidera :)
» 22 listopada 2010, 10:26 #157
Zenek20082: napewno wyjdziemy na pozycje lidera, bo gramy pierwsi. :)
» 22 listopada 2010, 12:34 #156
Zed: Mógłby ktoś napisać kiedy Welbeck wraca. Z góry dzięki.
» 21 listopada 2010, 23:09 #155
Martin: idioci ... -.-
» 22 listopada 2010, 11:03 #154
damiosa: Czy tylko ja uznalem post mister eko za ironie
» 22 listopada 2010, 14:26 #153
RedDragon: Damiosa
Ja również. Na tej stronie nie ma miejsca na ironie lub sarkazm bo większośc ludzi ich nie rozumie
» 22 listopada 2010, 15:45 #152
nosveratu: Niestety ;D Już nie raz zostałem o tym poinformowany - minusami ;)
» 22 listopada 2010, 16:56 #151
Manutdforever7: Macie jakieś info o Antonio Valenci ? Kiedy On wróci ?!!Przydał by się.
» 21 listopada 2010, 21:15 #150
Camrall: pierwsze informacje były o lutym ale nic nie wiadomo ..
» 21 listopada 2010, 21:24 #149
Martin: Prawdopodobnie w lutym. Boje się tylko tego, że po takiej kontuzji to nie będzie już ten sam Antonio na boisku.. miejmy nadzieję, że będzie wprost przeciwnie. Bardzo go potrzebujemy.
» 22 listopada 2010, 11:05 #148
UNITEDFUN: Jednego czego brakuje United to brak formy Rooneya z zeszłego sezonu a widać bylo w tym czeczu że ona wraca i niedługo a może nawed w meczu z Rangersami pokarze na co go stać. A pozatym brakuje równierz Antonio Valenci i jego świetnej gry wracaj do zdrowia!!
Co do meczu i tej soboty jeste wręcz zachwycony nawed nie musze pisać dlaczego.
» 21 listopada 2010, 17:13 #147
nosveratu: Ja tam widziałem głownie niecelne podania i błędy ze strony Rooneya, być może wszedł lekko zestresowany, w końcu kibice mu wcale nie pomagali... Co prawda miał dwie okazje, ale nie były to 100%, więc też nie ma co tego rozpamiętywać.
Jak dla mnie nic ciekawego nie pokazał, dopiero kiedy wejdzie w pierwszym składzie, będzie można zobaczyć w jakiej jest formie.
» 21 listopada 2010, 17:22 #146
BroneK1878: możesz nie kaleczyć języka polskiego ?
» 21 listopada 2010, 18:53 #145
nosveratu: Hee nie zauważyłem jego pisowni... ;D Rzeczywiście "nawed", "pokarze" ;D
» 22 listopada 2010, 16:54 #144
ptbandrzej: jak tevez zaczal grac to city od razu bramki strzela... =/
» 21 listopada 2010, 17:11 #143
RedDevill: Nom Park cały czas się przewracał i wymuszał faule :P Co do Rooneya to uważam, że z meczu na mecz stawał się będzie w coraz większej formie.
» 21 listopada 2010, 14:52 #142
Zenek20082: Ale dzieki tym przewracankom parka mielismy wiele okazji ze stalych fragmentow gry, popatrzcie wszyscy tez z drugiej strony na to.
» 21 listopada 2010, 15:50 #141
damianz5: Jeszcze bez przegranej w tym sezonie lecz mimo wszystko brakuje mi czegoś w grze united mam nadzieje ze to przyjdzie w trakcie sezonu
» 21 listopada 2010, 13:06 #140
Sapphir: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.11.2010 12:07

Lepiej byc nie moglo ;D wyszlismy na mozna powiedziec prowadzenie PremierLeague co napewno kazdego cieszy =) kolejna porazka pod rzad the Blues i znakomity mec z kogutow postawily nas w sytuacji, ktorej nikt by sie nie spodziewal ^^ jak przypuszczalem bedzie i bylo 2 : 0 dla nas choc moglo byc i 5 :< od konca zaczne, dobra zmiana rooneya i niedlugo zacznie sie strzelanko :D chcialbym wkoncu zobaczyc usmiech na jego twarzy i kolegow dziekujacych mu za bramki bo brak -.- . Wigan napewno nie spelniala oczekiwan swojego trenera i my to najlepiej wykorzystywalismy :P dobry mecz evry i obrony (choc na poczatku bylo goraco) choc CR7 lubiaj pajacowac jak Nani to wnosil do gry duzo orzywienia i goli czego nie moge powiedziec o naszym diable >.> mogl tego nie mowic, ze jest jednym z najlepszych na swiecie bo teraz to sie obraca w jego mala nieporadnosc, dostaje kopa w ostatnich min meczu kiedy juz trzeba grac i strzelac Oo stawal w miejscu i mial bledne kiwki + aktorstwo ;/ miejmy nadzieje, iz zacznie byc bardziej aktywny i ustrzeli kilka widel ^^ dzieki
» 21 listopada 2010, 12:06 #139
trance: Meczu nie ogladalem, jedynie skroty. Ciesza 3 pkt, oby tak dalej, tylko niech srodek zacznie w koncu cos grac. Nie wiem, czy ktos to zauwazyl, ale to, ze zrownalismy sie punktami z Chelsea, mozemy zawdzieczyc m.in Fosterowi :) To co wyprawial w meczu to bylo cos niesaowitego. No i dobrze, ze wczoraj nie gralismy z Tottenhamem, dzien konia mieli jak nic :) Glory MU :)
» 21 listopada 2010, 11:35 #138
Zenek20082: dzien konia to beda mieli w srode jak rozniosa werder. Przebywam aktualnie w niemczech i kloce sie z moim ojczymem ktory jest niemcem kto wygra. On twierdzi ze werder jest trzykrotnym mistrzem niemiec i ze wygraja, a ja ze liga angielska jest najlepsza na swiecie i wystarczy byc piata druzyna angli zeby rozniesc bundeslige w pyl.
» 21 listopada 2010, 15:49 #137
trance: Myślę tak samo jak Ty, w ogóle, to uważam Tottenham za co najmniej trzecią siłę w PL.
» 22 listopada 2010, 13:29 #136
Zenek20082: Jestesmy nie pokonani w premierleague od kilkunastu spotkan oby tak dalej.
» 21 listopada 2010, 11:06 #135
rm900502: Jesteśmy niepokonani od początku sezonu ;]
» 21 listopada 2010, 12:01 #134
Romcio17: i to we wszystkich rozgrywkach :)
» 21 listopada 2010, 14:26 #133
Cinz: Miłe zaskoczenie na sobote jak przyszedłem z pracy i zobaczyłem wynik...ale nie wynik MU tylko porażke Chelsea. Gdyby nie te nieszczęsne remisy przez stracone bramki w samych koncówkach meczów był by dzisiaj lider....ale nie ma co gdybać tylko atakować, The Blues już czują oddech na szyi.
Do boju United !!
» 21 listopada 2010, 10:56 #132
FredTheRed: meczu nie widziałem, bo byłem w pracy za to widziałem skróty całej kolejki i jestem cholernie miło zaskoczony. cieszy powrót Rooneya i chyba także jego formy, cieszy kolejny gol Hernandeza a najbardziej cieszy porażka Chelsea. i tak jak przepowiadałem - do świąt mamy szansę zamienić się z Chelsea na miejsca.
a 13-go mecz z Arsenalem obejrzę sobie z trybun, to już pewniak:)
» 21 listopada 2010, 10:50 #131
devil987: Jak narazie wszystko się ułożyło na korzyść MU. Porażka Chelsea, Tottenhamu. Trochę brakowało skuteczności, no ale ważne są 3 pkt :)
» 21 listopada 2010, 10:48 #130
jacaKONA: ej przecież ToTenHam wygrał 3:2 :D
» 21 listopada 2010, 11:20 #129
RedDragon: Ja bardzo się cieszyłem z takiego przebiegu kolejki. Nasze zwycięstwo, porażka Chelsea no i derby Londynu. Miód dla oka. Wielkie emocje, korzystny dla nas wynik a dodatkowo bardzo lubię kogutów więc tym bardziej cieszy mnie takie zakończenie :0
» 22 listopada 2010, 15:47 #128
Zgred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.11.2010 09:48

Arsenal prowadząc do przerwy z Kogutami 2:0 jednak uległ podopiecznym Redknappa 2:3. Jednak sensacją kolejki była bez wątpienia druga porażka z rzędu Chelsea.
Gdy tydzien temu, po meczu Niebieskich z Sunderlandem pisałem, że to nie strata potencjalnie łatwych punktów, a widmo kryzysu w drużynie (bo nie oszukujmy się - taka kompromitująca wpadka nigdy nie przechodzi bez echa, a piłkarze robotami nie są i gdy przegrywa się u siebie z takim rywalem jak Sunderland 0-3, gdzie mogło być nawet 0-5, to musi odbić się to na psychice zawodników) jest największym problemem dla Carlo Ancellottiego i oczywiście kibice The Blues mnie zminusowali, twierdząc, że to jednorazowe niepowodzenie. Napisałem wtedy również, że najbliższy mecz (tj. wczorajszy z Birmingham) pokaże, czy The Blues mają charakter i podniesie się skolan czy kryzys stanie się ich udziałem - a stamtąd do osunięcia się w tabeli droga baaaardzo krótka. Teraz już jestem pewien, że ta druga opcja zdaje się realizować i jedyną nadzieją teraz Chelsea jest fakt, że następny rywal drużyny Ancelottiego - Newcastle - który zaliczył również wpadkę przegrywając na Reebok Stadium 5:1 - w meczu z Chelsea zaprezentuje podobną formę jak z Kłusakami - czyli jej brak i ewentualna wygrana Niebieskich pomoże im odzyskać pewność siebie, którą utracili. Jeśli nie, to śmiem twierdzić, że na święta to Arsenal (który mimo porażki wczoraj z Tottenhamem w dalszym ciągu jest groźny i ma świetnego trenera, który po przegranym meczu potrafi swój zespół zmotywować - jak chociażby po spotkaniu z Newcastle) będzie walczył o prymat na Wyspach z United, a Chelsea może nawet mieć problemy z utrzymaniem się w pierwszej czwórce, bo Terry i Lampard przez kilka tygodni nie będą zdolni do gry, a bez nich - jak widać - Chelsea nie jest już taka silna. Oczywiście zaraz na DevilPage pojawi się kasta Abramowicza i obdaruje mnie pewnie minusami na dzień dobry, ale dobrze wiecie, że mam rację :) Pzdr
» 21 listopada 2010, 09:42 #127
ptbandrzej: wydarzeniem spotkania było nie wejście rooneya ( nareszcie sie pojawił czekałem osobiście na niego) a świetna bramka patryka która bardzo mu się należała. co do meczu ogólnie miło że groszek strzelił bramkę ale szkoda że potem nie dobił wigan ( tak jak i rooney). bardzo się cieszę że wygraliśmy ten mecz ( chociażby ze względu oglądania reszty meczy w tej kolejce) ale powinniśmy wbić więcej bramek. Saf napewno będzie miał co do tego jakieś 'ale'. glory i pozdrawiam ;)
» 21 listopada 2010, 01:40 #126
truecrime: No bo angielska liga to jest liga najlepsza na świecie - nieprzewidywalna, silna, bardzo ciekawa, każda drużyna równa drugiej a hiszpańska coż ... od kilku (dziesięciu) sezonów jest wiadome, że to praktycznie liga 2-óch drużyn :)
» 21 listopada 2010, 11:23 #125
DR47: meczu nie oglądałęm niestety dziewczyna ważniejsza ma ktoś jakiś skrót??
» 20 listopada 2010, 23:57 #124
MUforever9: Nie zgodzę się United ważniejsze, a mecz mogłeś oglądać z dziewczyną ;P
» 21 listopada 2010, 08:36 #123
Agusssia: Nie dla każdej dziewczyny mecz to coś nadzwyczajnego :)
» 21 listopada 2010, 12:09 #122
ChelseaNooby: ja bym wziął dziewczynę do siebie pod kocyk(...) i meczyk ;D
» 21 listopada 2010, 18:18 #121
czerwonydevil: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.11.2010 23:42

Nareszcie upragnione zrównanie się z Chelsea punktami.
Niesamowicie jestem zadowolony z tej kolejki. Teraz tylko zakończyć tę passę remisów i ciągnąć nadal passę niepokonanych. Śmiać mi się chciało z osób, które już oddawały CFC mistrzostwo. To dopiero początek sezonu i jeszcze wiele może się zdarzyć.
Mogliśmy wygrać zdecydowanie wyżej. W tym meczu Rafael miał o wiele lepsze wrzutki, niż nasz Luis. Pokazał również, że to on powinien być podstawowym obrońcą prawego skrzydła. Lecz tam zawsze będzie rotacja, gdyż mamy 4 piłkarzy na tę pozycję.

Evra ciągnął grę z Rafaelem pomimo, że to obrońcy. Przyznam, że troche boli mnie fakt ,że nasz diament dostaje tak mało szans. Mówię tu o Fabio. Jestem pewien, że jeżeli dostałby okazje do pokazania się, to tak jak i jego bliźniak, pokazałby, iż warto na niego stawiać.

Kolejny mecz pokazał, że brak nam playmakera. SAF musi coś z tym zrobić, gdyż na taki klub jakim jest Manchester United to po prostu nie wypada... Nie będę wymieniał swoich kandydatów na tę pozycję, bo nie o tym teraz piszę, ale już w zimie wypadało by wzmocnić tę formację.

Cieszy powrót Wayne'a choć widać było, że nadal nie jest ok pomiędzy nim, a kolegami z drużyny. W kilku okazjach, gdzie "stary dobry" Wayne po prostu by strzelił, on wolał pokornie oddać piłkę koledze z drużyny. Czuć było tę niepewność w jego grze. Miał 2 lub 3 dogodne sytuacje które, gdyby był w formie by po prostu wykorzystał. NIestety tak się nie stało. Liczę na jego szybki powrót do formy, oraz szybkie pogodzenie się z innymi zawodnikami.

Nie wyobrażam sobie gry bez Paula. To po prostu będzie kompletne dno jeśli nikt nie przyjdzie w jego miejsce. Po jego wejściu gra się kompletnie odmieniła. Odmieniła pozytywnie. Mam nadzieję, iż SAF ma już jakieś plany wobec nowego zawodnika. Jeden w zupełności wystarczy, przypominam, że wraca do nas Cleverley, który niewątpliwie zasługuje na pokazanie się w pierwszym zespole. Kto wie, może będzie to piłkarz na miarę naszej rudowłosej legendy ? To pokaże zachowanie sAFa w stosunku do niego. Wg mnie powinien dostać więcej szans niż np pan kopytko... Na pewno więcej wniesie do drużyny.

Mógłbym pisać dalej, ale i tak większość nie przeczyta ;P pozdro !
» 20 listopada 2010, 23:39 #120
Zenek20082: W koncu ktos napisal cos madrego bez obrazania pilkarzy. Pozdro. :)
» 20 listopada 2010, 23:51 #119
Zenek20082: ten eden harard jest niesamowity wszystjie bramki strzela po dryblingu. koles masakra. przydalby sie ktos taki jak cholera.
» 20 listopada 2010, 23:23 #118
rvn10: Tak się zastanawiam, czy dobrym pomysłem jest wystawianie Machedy od pierwszych minut meczu. Chłopak lepiej się prezentuje gdy np. wchodzi jako "Joker" z ławki rezerwowych i od razu widać różnice w grze United. Natomiast gdy gra od początku,widać w nim jakąś blokadę strzelecką...przykładem jest tu parę "ostatnich"meczy, które miałem okazje zobaczyć z jego udziałem.
» 20 listopada 2010, 22:58 #117
Martin: Świetna dla nas kolejka. Gdyby w czasie meczu z Villą przy stanie 2:0 dla gospodarzy ktoś mi powiedział, że po następnej kolejce zrównamy się pkt z Chelsea i wyprzedzimy Arsenal - szczerze bym go wyśmiał a tu proszę :) Bardzo dobry występ naszych diabełków. Oczywiście, mogło być znacznie lepiej a właściwie powinniśmy wygrać przynajmniej 3:0 jednak najważniejsze jest to, że zwycięstwo było pewne. Całkiem dobry występ Rooneya biorąc pod uwagę fakt, że całkiem długo pauzował. Świetne szczupaki Evry i Chicharito. Druga połowa całkowicie zdominowana.. W środku tygodnia jedziemy na Ibrox, nie będzie łatwo.. a teraz spadam spać, dobranoc. We Are United!
» 20 listopada 2010, 22:53 #116
BroneK1878: W dzisiejszym meczu pomiędzy Birmingham a Chelsea bronił nasz były bramkarz Ben Foster. został zawodnikiem meczu a od Sky Sport's dostał ocene 10. brawa dla niego i dziękujemy Benek :D
» 20 listopada 2010, 22:34 #115
kris9: Bardzo ładnie ułożyła się ta kolejka. Arsenal w plecy, Chelsea w plecy, a my zrobiliśmy co trzeba. Jeśli mam wrzucić kamyczek do ogródka, to - skuteczność!! Graliśmy z przewagą dwóch zawodników w drugiej połowie i siłą rzeczy zdominowaliśmy rywala, ale dlaczego nie wykorzystujemy sytuacji. To jest ta różnica pomiędzy poprzednim i obecnym sezonem, wówczas potrafiliśmy ograć Wigan dwa razy po 5:0, teraz było nieco skromniej. Ale nie czepiając się już, jesteśmy na właściwej drodze, tyle że musimy dokupić trochę lepsze auto, które będzie tej drogi się lepiej trzymało (i nie chodzi mi tu o transfery, bo słowo kupno może niektórym się tak kojarzyć). Dla mnie mecz sezonu (jak na razie) rozegrał Evra.

W kontekście obecnych wydarzeń w PL już teraz zacieram ręce na wydarzenia w połowie grudnia kiedy to kolejka po kolejce zagramy z Arsenalem i Chelsea. Będzie to bardzo ważny sprawdzian nie tylko dla nas, ale także dla obu naszych rywali. Myślę, że w grudniu będziemy o wiele mądrzejsi w temacie wyścigu o tytuł. Jednak nie zapominajmy o peletonie, dosyć mocnym, a także tymi ekipami, które zaskakują niesamowitą formą, które ów peleton uzupełniają.

Jedno jest pewne, ten sezon jest bardzo emocjonujący, ciekawy i równie zaskakujący, a ja coraz bardziej się przekonuję, że nasza rekordowa (bo tak to trzeba nazwać) passa meczów bez porażki brzmi naprawdę pozytywnie w kontekście 4 porażek Chelsea i Arsenalu.

Come On United!
» 20 listopada 2010, 22:30 #114
roki2008: Dobry mecz, najważniejsze 3 pkt na własnym stadionie, bo z tym też różnie bywało (patrz mecz z WBA). Cieszy powrót Rooneya na pewno. Liczę, że może wobec formy Chicharito i wspomnianego powrotu Wayne'a formę z początku sezonu odzyska Berbatov, bo początek miał niezły. A wracając do meczu to potrzeba niestety ofensywnego pomocnika, bo Carrick i Fletcher nie kwapią się zbytnio do ofensywy (no Darren czasami ma przebłyski)
» 20 listopada 2010, 22:03 #113
Tennant: Cenne 3 punkty,spektakl Chicarito trwa :D
Glory Glory MU
» 20 listopada 2010, 21:57 #112
gwiazda2010: Jak to mowią nie ma drewnatova koniom lżej :)
» 20 listopada 2010, 21:54 #111
FredTheRed: jak mówią- nie ma mózgu głowie lżej..
» 21 listopada 2010, 10:38 #110
Zenek20082: jak ktos uwaza ze park gral slabo to est naprawde je bniety.
» 20 listopada 2010, 21:50 #109
Zenek20082: ssexoton jak wedlug ciebie nani zagral slabno tonie wiem co ty za mecz ogladales, obertan tez nie zagral az tak zle. Za to rooney nic nie gra.
» 20 listopada 2010, 21:45 #108
oldtrafford: Brawo za wygrany mecz chociaż United mogło strzelić więcej bramek , ale najważniejsze , że dogoniliśmy Chelsea w tabeli i że Rooney,Giggs i Rafael wracają do składu.
» 20 listopada 2010, 21:38 #107
Adam11: Zgadzam się z każdym słowem!

Napisałeś to wszytsko o Rooneyu co chciałem napisać w moim komentarzu:-) Dokładnie wszytstko! Niech Cię...! :-)

Pozdrawiam i oczywiście plus za bardzo fajną wypowiedź oraz bardzo trafne spostrzeżenia.
» 20 listopada 2010, 21:39 #106
H2O1994: Gole z meczu są na youtube.
» 20 listopada 2010, 20:57 #105
Manutdforever7: Teraz tylko wygrywać , Chelsea i tak się niedługo potknie i tak , a my musimy to bezwzględnie wykorzystać :D
» 20 listopada 2010, 20:25 #104
Devan93: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.11.2010 21:06

chelsea złapała chyba zadyszke po tym sprincie z początku sezonu ;D
» 20 listopada 2010, 21:05 #103
kckMU: Stamford Bridge,
Sobota 18. Grudnia

Chelsea - United.

A cały terminarz można znaleźć:
Wchodzisz na główną stronę DevilPage. Potem zjeżdżasz na dół i w przeszukaj archiwum newsów wpisujesz słowo - Terminarz. Potem już znajdziesz.
» 20 listopada 2010, 20:14 #102
Werker999: Krzych oni też mają rodziny pamiętaj o tym! Piłkarz też człowiek.
» 20 listopada 2010, 20:42 #101
cziki0920: Może mi ktoś wysłać link z bramkami ? Bo niestety nie mogłem obejrzeć meczu;/
Z góry dzięki ;) GG
» 20 listopada 2010, 20:02 #100
matemufc: popieram
» 21 listopada 2010, 09:18 #99
m4ci3k: siata-sorry nie tą kolejkę włączyłem w terminarzu:)
» 20 listopada 2010, 19:54 #98
piokrop: Martwi to, że nasi boczni obrońcy są bardziej kreatywni niż cała nasza pomoc razem wzięta :/
» 20 listopada 2010, 19:50 #97
SEBEKMU: Chelsea przegrała i mamy tyle samo pkt to oni jeszcze tylko z nimi wygrać i bedziemy pierwsi ! Glory Glory Man United ;D
» 20 listopada 2010, 19:45 #96
m4ci3k: w następnej kolejce Chelsea gra na wyjeździe z Evertonem a my u siebie z Blackpool.Jest szansa że wskoczymy na pierwsze miejsce.
» 20 listopada 2010, 19:40 #95
m4ci3k: No i zrównaliśmy się punktami z Chelsea.

GG Man UTD!
» 20 listopada 2010, 19:08 #94
AFCAMUFC: mogł być wyższy wynik. zwłaszcza że gralismy 9 vs 11
» 20 listopada 2010, 19:07 #93
mateusz2839: 11 vs 9 bo to nie to samo co 9 vs 11
» 20 listopada 2010, 19:14 #92
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.11.2010 19:11

Parę optymistycznych informacji, co do następnej kolejki.
Idealna aby odzyskać lidera.

Męki dla The Blues końca nie widać. Jadą do Newcastle, czyt. twierdzy, z której nikt nie wraca zadowolony (z tych większych drużyn).
Rozgromili już Aston Villę, Sunderland, Blackburn. Odpowiednio:
6-0, oraz dwukrotnie po 5-1. jak się nie mylę?

Wielu może się przejąć tym, że dzisiaj dostali taki wpieprz. Przecież oni na wyjazdach grają kompletną kaszanę, dziesięciokrotnie większą od United. Ale, jak przychodzi mecz na St James Park wszystko się zmienia.
Remis jak najbardziej możliwy, chociaż, kto wie co Carrol i s-ka wyczynią z nimi. Wciąż szpital u niebieskich, a Sroki standardowo podrażnione po porażce ;-)

My gramy z Blackburn, to po prostu trzeba wygrać i tyle, nie ma co spekulować.
Edwin, Rafael,Vidić,Ferdinand,Evra - Nani,Scholes,Fletcher,Park - Rooney, Chicarito

Wychodzimy najmocniejszym (jak na razie) i wygrywamy. Choćby 1-0. Trzy punkty będą i nadzieja na potknięcie Chelsea, która nie gra już u siebie z beniaminkiem - dobre czasy się skończyły "Mistrzowie Anglii" :)

Wszystko fajnie.
Ale pierw - AWANS. Jedziemy na Ibrox, a tam Rangersi będą gryźć trawę, bo jeśli nie wygrają nie awansują dalej.
Źle mówię - nie zachowają szans na awans i znajdą się tylko w LE. Jeśli przegramy, cóż, ja zbytnio zaskoczony nie będę bo my i tak awansujemy dalej, a oni grają o życie.
Choć pomijając powyższe fakty, chciałbym tym razem REMIS i awans :D

Glory Glory United,
zmywam się.

PS: A Liverpool się powolutku podnosi. Już ma tylko 9. punktów straty do lidera, a sezon długi. Oni w okolicach 20-25. kolejki włączą się do walki, nawet o majstra - jeśli nie odskoczymy im na zbyt dużą ilość punktów.
Live 3:0 Młoty, bynajmniej do przerwy.
» 20 listopada 2010, 19:07 #91
Petrozza52: Newcastle przegrało u siebie z Blackburn, na 7 meczy na własnym podwórku wygrali 2, dziś grali na wyjeździe i dostali srogie baty 5:1, więc nie był bym przesadnym optymistą pod tym względem ;)
No ale trzeba liczyć że dadzą radę :D
» 20 listopada 2010, 19:23 #90
roki2008: Nie wiem za co te minusy, ale chyba zbyt dużo delikatnie mówiąc sezonowców siedzi na tej stronie
» 20 listopada 2010, 22:06 #89
jarek879: rooney byl zmieszany(nie zabardzo mu podawali pilke takie mialem wrazenie) na boisku nie wiedzieli jak go kibice przywitaja ale bylo spoko spiewali o nim...w LM juz bedzie lepiej a za tydzien w lidze pokaze sie bardzo dobrze
» 20 listopada 2010, 18:52 #88
PatrykSNK: Brawo United o to chodzi i wpadły3pkt chelsea przegrało 1-0 moze złapali jakiś poważny kryzys ktow wie to juz ich2porażka z rzedu czyli mozna tak myslec mamy tyle smao pkt co bluesmani wiec wystarczy ze chelsea jeszcze raz przegra albo nawet zremisuje i przy zwycieskich meczach Manu, Manchester zasiazdie na fotelu lidera Premiership! Dobrze ze Rooney wrócil mam nadzieje ze zajmie sie wkoncu piłka nożna a nie jakimis podbojami w upojne noce! Manchester ma teraz na koncie 7zwyciestw i 7remisów licze na to ze zaniedlugo poprawia ten dorobek i bedzie 10zwyciestw i 7remisów napewno to lepiej bedzie wygladało niech seria bez przegranej trwa bez końca! Glory Glory Glory man United Glory Glory Manu! Pozdrawiam
» 20 listopada 2010, 18:47 #87
DevilUnited: No i Chelsea mowimy cześć :D

Chelsea,MU,Arsenal

Walka będzie cudna.
» 20 listopada 2010, 18:47 #86
Gemit23: Brawo dla naszych "Diabełków" za zwycięstwo w tym spotkaniu. Cieszą te 3 pkt, szczególnie że Arsenal i chel$ea swoich spotkań nie potrafiły wygrać. Pokazaliśmy charakter, strzeliliśmy dwie ładne bramki po dwóch ładnych wrzutkach, fajnie że gola zdobył Evra który do siatki rywala trafia raz na ... ruski rok, ale tym razem mu się udało. Jestem zadowolony także z trafienia Hernandeza, który po raz kolejny pokazał swoje umiejętności snajperskie. Uważam że nieźle zagrał także Rooney który od razu po wejściu na murawę zarzucił swój styl gry, rozgrywał piłki do boku, miał znakomitą okazję po dośrodkowaniu Rafaela, ale szkoda że ją nie wykorzystał.

No to tak ... w pierwszych 20 minutach obie ekipy zagrał dość bojaźliwie. Było dużo niechlujnych i niedokładnych podań i parę błędów w ... obronie.
Były momenty w których Wigan cisnęło, znakomite okazję mieli kolejno N'Zogbia i Rodallega który uderzał z przewrotki. W pierwszej części długo rozgrywaliśmy piłki, od nogi, do nogi, zamiast po prostu ruszyć do przodu, przeprowadzić jakąś samodzielną akcję na skrzydle. Brakowało nam trochę takiego rozgrywającego z prawdziwego zdarzenia, który wziąłby ciężar gry na siebie.
(tu znów posuwa się pytanie dlaczego Fergie nie kupił Sneijdera czy Van der Vaarta, zamiast przepłacać za Bebe)
Jednak wina dość kiepskiej gry w 1 odsłonie tego spotkania nie leżała tylko w pomocy. Kiepsko zagrał w tym spotkaniu Macheda który nie mógł się odnaleźć w roli osamotnionego napastnika. Włoch przegrywał dużo pojedynków z obrońcami Wigan i wyraźnie sobie nie radził. Nie zachwycaliśmy ale na szczęście, potrafiliśmy zdobyć gola tuż przed ostatnim gwizdkiem arbitra za sprawą świetnej wrzutki Parka i gola głową Evry.

W pierwszych minutach drugiej połowy niewiele się na placu gry zmieniło. Wciąż nie potrafiliśmy stworzyć jakoś klarowną okazję do strzelenia bramki. Dwóch zawodników gości wyleciało z boiska, a to nam wyraźnie ułatwiło zadanie. Dużo zmieniło się po wejściu na plac gry Rooneya a przede wszystkim Scholesa. W następnych minutach Wigan osłabło, wyczerpali się kondycyjnie. A my po wejściu dwóch Anglików po prostu zaczęliśmy grać jak na "Czerwone Diabły" przystało, ale nie zapominajmy że mieliśmy podwójnie ułatwione zadanie. Wreszcie w środku pola było widać tą świeżość, którą dał Paul Scholes. Rudy świetnie dyrygował linią pomocy i znakomicie rozgrywał piłki do boku. Dzięki Wazzie też wiele zmieniło się w grze naszego zespołu. To był taki stary dobry Rooney. Do znakomitego występu zabrakło mu tylko gola ... :(
Na szczęście jeśli nie Roo to Hernandez który znów pokazał klasę, znakomicie kończąc akcję przeciwnika.
Po tym jak boisko opuścił słaby Macheda wreszcie złapaliśmy wiatr w żagle. Graliśmy konsekwentnie i po prostu "zgnietliśmy" rywala. Gracze Martineza ta jak wcześniej pisałem opadli kondycyjnie i to dało nam większe pole do manewru. Mieliśmy parę innych okazji... y ... szkoda że ich nie wykorzystaliśmy, drugą bramkę mógł zdobyć Evra ... :P

Świetnie dziś zagrali nasi boczni obrońcy. Rafael i Evra byli bardzo widoczni pod bramką przeciwnika co pozytywnie wpłynęło na naszą grę. Evra swoje zdolności ofensywnego pokazał strzelając ładnego gola głową, a Rafael wielokrotnie znakomicie dośrodkowując w pole karne gości. Szczególnie w drugiej części gry nasi left i right obrońcy mieli dużo miejsca na to by włączać się do akcji ofensywnych głównie za sprawą Scholesa.

Szkoda że Paul nie grał od początku spotkania, bo wtedy te zwycięstwo mogłoby okazać się jeszcze większe. Niestety ale Scholesy swoje najlepsze lata ma już za sobą i za niedługo zapewne skończy karierę, więc dobrze by było jakby Ferguson już teraz pomyślał o przyszłości, a konkretnie o jakimś środkowym pomocniku.

Wreszcie na trybunach Old Trafford nie słychać było nudy. Kibice wiernie spierali swój zespół co mi się bardzo podobało. W ostatnich meczach brakowało nam dopingu ze strony fanów w tym meczu nie można się do nich o nic przyczepić. Kibice byli fantastyczni !! Mam nadzieję że tak będzie do końca tego sezonu.
Kibice śpiewali Glory Glory Man Utd, Man Utd drew czy też United, United !!
W należyty sposób potraktowali także Rooney'a a każde jego dobre zagranie było oklaskiwane brawami, brawo oby tak dalej !!

Małe oceny formacji.

Obrona - było parę błędów, ale ogólnie na plus

środek pomocy - aż do wejścia Scholesa kiepsko, potem doskonale

Boki - Park i Nani byli aktywni, podobała mi się gra Koreańczyka który błysnął formą. Do tego nasi fantastyczni boczni obrońcy.

Atak - Macheda zagrał mizernie, Chicharito i Rooney już na plus.
» 20 listopada 2010, 18:44 #85
UNITEDFUN: Kalaschnikov, 20.11.2010 18:30

jak się przegrywa, to gra się ostrzej, a Chelsea w tym spotkaniu nawet żółtej kartki nie zarobiła... dziwne, jakby mało wierzyli... Za szybko nastąpiło to załamanie. Man Utd, może nie gra wielkiej piłki, ale jako jedyna drużyna, nie przegrała jeszcze w tym sezonie...

Znalazłem tan komentarz na stronie chcelsea co powiecie?
» 20 listopada 2010, 18:39 #84
Powell: Chciałbym teraz zobaczyć komentarze tych sezonowców, co na początku sezonu przyznawali już Chelsea tytuł. To było do przewidzenia, że się wypalą ;) Nie ma Terry'ego i lipa. Najważniejsza jest wiara, chociaż nawet dzisiaj były komentarze "Czemu tylko 2:0" I może nie ma jakiegoś widowiska, to widać, że grają swoje, że grają o zwycięstwo ;) Wierzę, że United zdobędzie tytuł i zawojuje w LM ;)
» 20 listopada 2010, 18:49 #83
typo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.11.2010 19:05

O United nie mozna powiedziec, ze nie walcza o wynik. Jak juz maja wynik, zbyt czesto odpuszczają w tym sezonie. Ale to że nie przegralismy wunika z doświadczenia wielu zawodników (Vidic, Ferdinand, Scholes, Giggs, VDS itd - mam tu na mysli caly sezon), ktorzy wiedza co robic, jak gra sie sypie. No i SAF. Nie jeden kryzys w United przezył i wie co zrobić by minimalizować straty! Brawo dla United. Nie grają efektownie, z efektywnością też różnie bywa, ale nigdy, przenigdy nie można powiedzieć, że United nie gra wielkiej piłki. Oni stoją kolo piłki a ta już jest wielka :)
» 20 listopada 2010, 19:03 #82
Manu4Life: Nie wiem co Park robi w podstawowej 11 , już wolę żeby Obertan grał piach zamiast niego przynajmniej chłopak się rozwija . Park na ławę . Nani w meczu się nie popisał . Evra i Rafael dzisiaj bardzo dobrze w ofensywie .
Co do Roo to nie było tak źle i nie oceniajcie go po 30 minutach gry , zobaczymy za 2-3 mecze jak będzie grał wtedy będzie można go oceniać .

Glory Glory !!
» 20 listopada 2010, 18:32 #81
Rarian: Gdyby nie Park to mielibyśmy teraz 4 pkt w tabeli mniej. A gdyby nie Obertan? Hmmm... wygralibyśmy z Bursasporem 2, zamiast 3, do zera?
» 20 listopada 2010, 18:43 #80
MtN: Manu wygrywa a czelsi i arsenal przegrywaja,czy moze byc cos piekniejszego?
» 20 listopada 2010, 18:29 #79
czerwonydevil: Tak. Pozbycie się sezonowców z tej strony panie manu.
» 20 listopada 2010, 19:02 #78
Kubson97: Piękne zwycięstwo... i niedługo pierwsi w tabeli.
» 20 listopada 2010, 18:23 #77
sssexton90: Jak miło czytać skamlenie fanów chelsea na ich stronce ;) chelsealondyn.pl/newsy/zapowiedz-birmingham-city-vschelsea--13189.html

Brakuje im jednego zawodnika i już sobie nie radzą. Śmiali sie z Nas a teraz to się na nich mści. My radziliśmy sobie ze strata 8 podstawowych zawodników a u nich jeden lampard decyduje o 3 porażkach w 4 meczach.

Za tydzień mamy kolejny łatwy mecz. Kto wie, może po 15 kolejce będziemy już samodzielnymi liderami ? ;)
» 20 listopada 2010, 18:23 #76
Powell: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.11.2010 20:09

Blackburn potrafi zaskoczyć, więc nie można mówić o łatwym przeciwniku ;) Chociaż jest szansa, że wyjdziemy na czoło tabeli ;]

Przeczytałem te komentarze i lepsze biadolenie niż dzieci u nas ;D W końcu sezonowcy są za "pierwszotabelowcem". Jak wyjdziemy na czoło to też nam trochę "kiboli" przybędzie ;D
» 23 listopada 2010, 20:06 #75
typo: Swietna kolejka dla United! Teraz diabłom trochę szczęscia powinno dopisywać, wszak równowaga we wszechświecie musi (powinna!) być zachowana.
» 20 listopada 2010, 18:20 #74
dominik19000: Ja bym tam wolał aby nie szczęście a zaangażowanie i wola walki dopisywały Manchesterowi United. A i oby nas kontuzje omijały ;)

Co do meczu, średni mecz wg mnie. Za mało było zagrożenia pod bramką Al Habsiego, sporo niecelnych podań, pod koniec sporo niewykorzystanych sytuacji. Ale mecz ułożył się po naszej myśli i to wykorzystaliśmy. Brawo!
» 20 listopada 2010, 18:41 #73
typo: No jasne, że my mamy grać dobrze a nie sczęsliwie. SZczęsliwie mają się układać najwiekszych rywali, jak dzisiaj. JAk jeszcze L'pool przegra, będzie git. Nie zagrażają nam co prawda w tym momencie ... ale co tam
» 20 listopada 2010, 18:55 #72
Atheist: Na plus zdecydowanie 3pkt, porażka Chelsea i Arsenalu, gra Rafaela i powrót Roo. Vidic i Ferdinand niszczą.
Niestety styl w jakim to zwycięstwo zostało osiągnięte delikatnie mówiąc nie zachwyca. W zeszłym sezonie 5:0, a teraz przez 30min grając z przewagą 2 zawodników tylko jednego gola strzelić?
Macheda nic, zupełnie nic nie gra. Jego tylko trzeba wpuszczać na ostatnie minuty, tak jak w meczach z Valencią i AV
Wraca stary, 'dobry' Park, oprócz świetnego dośrodkowania przy pierwszym golu, zapamiętałam go tylko z głupich strat i bezsensownego biegania.
Carrick i Fletcher jak dla mnie zbyt pasywnie.
W środę wystarczy remis, w lidze teraz nie można tracić głupich punktów, a w grudniu pokazać rywalom z wielkiej czwórki kto tu rządzi.
GGMU,
» 20 listopada 2010, 18:16 #71
sakjaszfili: poćwiczyli se wrzutki chłopaki ;) pięknie jest możne zrzędzić nie będziecie przez jakiś czas ;p
» 20 listopada 2010, 18:15 #70
monnie: "pięknie jest możne zrzędzić nie będziecie przez jakiś czas ;p"

o tym samym pomyślałam xD
» 20 listopada 2010, 18:18 #69
kosciak: naucz sie języka polskiego
» 20 listopada 2010, 18:26 #68
Bovver: Ładnie grali ale jak na 30 minutową przewagę dwóch zawodników wynik nie jest satysfakcjonujący do tego dwa razy zmarnowali okazje na niemal pustą bramkę
» 20 listopada 2010, 18:15 #67
Lukixp: czegos brakuje w naszej grze ;/ no bo zeby z, powiedzmy szczerze, conajmniej srednim wigan, ktorzy w dodatku graja w 9 wygrac tylko 2:0? brakuje nam jakiejs inwencji i kreatywnosci w atakach, ostatniego podania, prostopadlej pilki, czy zabojczego strzalu z dystansu...
» 20 listopada 2010, 18:14 #66
LordBruce: Jest pięknie! Zwycięstwo i zrównanie się z Chelsea - nie sądziłem, że dogonimy ich w tej kolejce. Widać, że coroczny zimowy kryzys niebieskich trwa :)

Poza tym 2 pkt w typerze za bezpośrednie trafienie wyniku cieszy podwójnie ;) szkoda, że to póki co jedyne dwa pkt, jak dla mnie mocno zaskakująca kolejka!
» 20 listopada 2010, 18:13 #65
sisinho: Mogliśmy wygrać z Wigan dużo więcej , rozumiem Was , ale wolę żeby United wygrało z Wigan 2:0 i żebyśmy później wygrali z Arsenalem i Chelsea , niż żeby Wigan zostało rozgromione 5 czy 6:0 a później dostać lanie od Arsenalu i Chelsea.
» 20 listopada 2010, 18:13 #64
rooney05: Powraca stary doby MU i do tego świetny powrót Roo już prawie bramke zdobył. W LM pewnie strzeli i bedzie super, Glory Glory
» 20 listopada 2010, 18:11 #63
sssexton90: Średnio graliśmy, ale 3 punkty są. Mecz ułożył się po naszej myśli, ale musimy popracować nad ofensywą bo sytuacji bramkowych było zdecydowanie za mało. Zwłaszcza, że gralismy przez długi czas w przewadze dwóch zawodników. Najbardziej podobał mi się na boisku Evra. Szybki, często włączał się w akacje ofensywne i ani razu nie nawalił w obronie. Do tego bardzo ładny gol przy wyśmienitej asyście parka.

Trochę zawiedli mnie Carrick. Nani i Obertan bo toatlnie nie radzili sobie w ataku.

Bardzo ładnie zagrał Hernandez, ten chłopak szybko spłaca się w tym sezonie.

Ronneya ciężko ocenić, ale wyglądał nieźle. Jedną ładną miał głowke, kilka celnych długich podań. Miał jedną świetną okazje na gola ale to było za szybko by mógł dobrze zareagować. Musimy zatem jeszcze troche poczekać aż otworzy się jego worek z bramkami.

Najważniejsze, że są 3 punkty. Drużynę oceniam dzisiaj na 6/10, ale myślę, że będzie co raz lepiej !! Już nie mogę się doczekać ligi mistrzów :)
» 20 listopada 2010, 18:10 #62
roki2008: Dobry wynik, nie ma co narzekać. Ważne 3 pkt i to, że dogoniliśmy Chelsea, a nie to czy strzeliliśmy tyle czy tyle bramek
» 20 listopada 2010, 18:08 #61
Zenek20082: Zaden zespol nie ma nawet jednej porazki na koncie. A my jestesmy niepokonanai. Nawet boska chelsea ma az 4.
» 20 listopada 2010, 18:08 #60
patrykbor: Van Der Sar - 7
Rafael - 8,5
Ferdinand - 7
Vidic -7
Evra -8
Obertan - 5
Carrick - 6
Fletcher - 6
Park - 6
Nani - 7,5
Macheda - 4

Hernandez - 8
Rooney - 5
Scholes - 6,5
» 20 listopada 2010, 18:07 #59
Majek: Rafael 8,5? Za to, że N'Zobia wkręcał go w ziemię aż miło? Nani, Hernandez i Obertan także za wysoko ;)
» 20 listopada 2010, 18:09 #58
sssexton90: Za wysoko oceniłeś Naniego, poza tym Carrick na pewno nie prezentował się lepiej niż Park w tym spotkaniu. Do tego za wysoko Scholes, bo dużo tracił w ataku.
» 20 listopada 2010, 18:13 #57
sisinho: Za asystę i dwie 100% wrzutki jakie mieli Hernandez i Nani?
» 20 listopada 2010, 18:14 #56
sssexton90: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.11.2010 18:16

Zgadzam się z Majkiem, za wysoko dałeś Rafaelowi. Grał dobrze, ale Max 7 dla niego bo w obronie dużo razu dał się zrobić, Naniemu dałbym 6 a Hernandezowi 7. Obertan typowa 5,
» 20 listopada 2010, 18:15 #55
Cielii: Carick 4-5 za chlanie dzien wczesniej
» 20 listopada 2010, 18:15 #54
Majek: No to dzięki tej asyście i tym dwóm wrzutkom Rafael powinien dostać 7 zamiast 5, bo w obronie prezentował się tragicznie.
» 20 listopada 2010, 18:16 #53
chiny84: no to sie nazywa fajny weekend;p arsenal i chelsea bez pkt. a My 3;] moze nie był to porywajacy mecz ale wazne 3 pkt. wazne zeby grac rowno, a moze juz niedługo forma wroci i beda ladne mecze z emocjami;d choc wiem ze przewaga byla ale fajnie sie patrzyło jak co chwile wrzutka akcja itp. no i 7W 7R 0P heh to mi sie podoba;d
» 20 listopada 2010, 18:07 #52
monnie: za tydzień Blackburn i mam nadzieję kolejne 3 pkt, natomiast Chelsea powalczy z Newcastle... w tym przypadku fajny by był remis ;D
» 20 listopada 2010, 18:06 #51
bober89: różnica jest taka, że oni co roku wzmacniają się 3-5 bardzo dobrymi, ogranymi piłkarzami.
» 20 listopada 2010, 18:24 #50
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.11.2010 18:07

"Lepszego weekendu jeszcze nie było"
Tak można określić tą sobotę. Bo zawsze jak Chelsea dostawała po tyłku to my remis.
Fantastyczny come back Tottenhamu.
Dobre zamurowanie bramki przez Birmingham.
Foster, już nie w United, ale nadal nam pomaga.

Najbliższy mecz z Blackburn trzeba wygrać. Ale aby to uczynić, trzeba zagrać o wiele lepiej jak dzisiaj, bo to była kompletna żenua. Terminarz niebieskich jest dla nas idealny.

Ferguson, Neville, Ferdinand i wielu innych powtarzało - nie patrzmy się na Chelsea, róbmy swoje.
Mieli dobry początek, a teraz ośmieszają się jako "mistrz Anglii".
A my miejmy nadzieje przez długi czas będziemy robić swoje i cieszyć się jak inni dostają w swoje cztery litery co mecz.

Nadal niepokonani, powtórzmy wyczyn Arsenalu!

City 1:0 Chelsea
Liverpool 2:0 Chelsea
Chelsea 0:3 Sunderland
Birmingham 1:0 Chelsea

Ależ to pięknie wygląda.
Wystarczyłoby jeden remis mniej, jeden jedyny.
Historia w niepamięć!

Remis na Ibrox, awans do 1/8 LM. A potem jedziemy z Blackburn. Do środy.
» 20 listopada 2010, 18:06 #49
Deluxe: Trzy punkty cieszą, choć - do czego przyzwyczajają nas Diabły w tym sezonie - mogło być lepiej. Mecz układał się po prostu wyśmienicie. Dwie czerwienie dla rywali, ich kiepskie ataki i dziurawa obrona oraz nasi świetni zawodnicy. Trzeci raz z rzędu na pytanie, kto zagrał najlepiej, odpowiem, że Evra. Nie tylko ze względu na gola (co zresztą było cudne). Jest zawsze tam, gdzie powinien i na każdej pozycji w każdym fragmencie boiska spisuje się naprawdę dobrze. Cieszy powrót Wayne'a. Piłka go szuka, on też nie stoi bezczynnie. Dwukrotnie miał szansę wpisać się na listę strzelców - szkoda, że się nie udało. Wydaje mi się jednak, że jego forma powraca. Gdyby dostał szansę od pierwszego gwizdka, miałby więcej czasu, by pokazać, jak to jest z tą jego kondycją. Jednak cieszę się, że Sir Alex postąpił tak a nie inaczej. Wazza stracił wiele w oczach kibiców i musi teraz ciężko pracować, by to odrobić. Miejsca w podstawowej 11 nikt mu nie da za darmo, musi dalej walczyć o to, by naprawić to, co w tak głupi sposób zepsuł. Wierzę, że mu się uda i legenda znów nabierze rumieńców ;) Chicharito, co można o tym chłopaku powiedzieć... Kolejny gol na jego koncie. Zakup Meksykanina to naprawdę sukces ;) Sir Alex Ferguson jest zdecydowanie genialny. Liczę na kolejne zwycięstwa Diabłów, więcej pięknych goli i niezawodnie świetną obronę - Vida jest jak ściana, nie do przedarcia. Gol Evry powinien wybić mu z głowy Hiszpanię. Jego miejsce jest tutaj.
Glory Glory Man United!
» 20 listopada 2010, 18:05 #48
rooney05: Powraca stary doby MU i do tego świetny powrót Roo już prawie bramke zdobył. W LM pewnie strzeli i bedzie super, Glory Glory
» 20 listopada 2010, 18:05 #47
realdevil1990: brawo Diabełki :D w końcu pewna wygrana która wszystkich musi cieszyć :D szkoda ze Wazza nic nie wcisnął bo miał dwie dogodne sytuacje :( ale za to chelsea i arsenal potraciły pkt :) najbardziej podobał mi się evra i rafael, oby tak dalej.


GLORY GLORY MAN UNITED
» 20 listopada 2010, 18:05 #46
jarek879: ponad 30min mielismy przewage 2 pilkarzy i tylko 1 bramka padla...powinni sie rzucic na rywala szybciej grac ta pilka i bylo by 5:0
» 20 listopada 2010, 18:04 #45
damiosa: stracic dwie bramki, kontuzja naniego i strata pkt do chelsea tak?
» 20 listopada 2010, 18:07 #44
Puoteck: Gigssy jakiego wyniku?
oni non stop atakowali.. widziales co vidic robil? rozgrywał piłkę przed polem karnym wigan... daruj sobie takie komentarze...
» 20 listopada 2010, 18:04 #43
Jaro96: Jeszcze nic nie wiadomo może w grudniu wielka wygrana z Chelsea :D !!
» 20 listopada 2010, 18:23 #42
kalek: popatrz na tabele 1.Chelsea+19. 2. Man Utd+13 bramki się kolego liczą
» 20 listopada 2010, 18:07 #41
Puoteck: Mogliśmy smialo strzelic wiecej bramek... ale najważniejsze są 3 pkt.
Rafael zawodnikiem meczu
» 20 listopada 2010, 18:03 #40
Srut2212: Kolejny zajebisty mecz Parka...
Może w końcu Fergi dojdzie do wniosku że Park to ten sam poziom co Gibson!
Dobrze, że Cwelsi i Arsenal stracili punkty!!
Teraz w środę 3 punkty z Rangersami, a potem już młodzi mogą się ogrywa w fazie grupowej Ligi Mistrzów!
» 20 listopada 2010, 18:03 #39
Giggsy: Jedyne co mi się nie podoba w grze United to że bronią wyniku. Przecież w pół godziny mogli im nastrzelać normalnie na 6-0 czy więcej.

Ale najważniejsze 3 pkt. Tylko szkoda tych remisów!
» 20 listopada 2010, 18:02 #38
urbanex: wcale nie bronili, po prostu byli rażąco nieskuteczni w ataku
» 20 listopada 2010, 18:04 #37
mario8: super kolejka!! Chelsea i Arsenal przegrali my do przodu jest dobrze. Szkoda że tylko 2-0 bo były sytuacje i mogło skończyć się 4-0, 5-0
» 20 listopada 2010, 18:02 #36
00NANI00: I po równo z Chelsea a teraz tylko objąć prowadzenie :)
» 20 listopada 2010, 18:02 #35
Cleverley: świetnie , wreszcie Chelsea dogoniona .; ))
» 20 listopada 2010, 18:02 #34
oldtrafford: Jedno serce jedno bicie Man United ponad życie . Brawo dla Manchesteru za wygraną tak trzymać !!
» 20 listopada 2010, 18:02 #33
LovellyUnited: Świetne wrzutki Rafaela!
Evra w tej ostatniej minucie był tak bliski trafienia,ja się już cieszyłam bo widziałam piłkę w bramce.Powraca stary Manchester United.A Rooney grał dobrze co wy chcecie?Cały zespół dzisiaj grał git,chociaż przewagę tych 2 mogli trochę bardziej wykorzystać.Ale 3 pkt cieszą! Tak trzymać.Brak Berbatova działa na korzyść United.

Ale 3 pkt cieszą! Teraz porażka Cwelsów i git! A Roo grał dobrze,dajcie mu czasu niech dojdzie chłopak trochę!
» 20 listopada 2010, 18:01 #32
Sanitarium: troche szacunku do rywala cwelsie ...

co do tego że brak Berby działa na korzyść... - eh znowu to bezmózgie gadanie.

Graliśmy dobrze ale mam wrażenie że gra nabrała tempa jak Hernandez wszedł. Troche narobił szumu w obronie Wigan co ułatwiło reszcie United tworzyć więcej podbramkowych sytuacji.
Troche rozczarowała mnie gra Naniego - którego bardzo lubie i cenie za talent... ale ciągle tylko "próbuje" , a efekty średnie są ostatnio
» 20 listopada 2010, 18:08 #31
Lumpy94: no i cieszy zwycięstwo :D
mówicie że słaby wynik no racja ale wg mnie gorzej sie gra ze słabszym rywalem... z równym sobie bądź lepszym (co w przypadku United nie wiem czy jest możliwe bo Manchester jest najlepszy xD) jest się bardziej zdeterminowanym.
mam nadzieję że Wazza pokażę się z jeszcze lepszej strony w środę :)
» 20 listopada 2010, 18:01 #30
Taurus: Wielka szkoda że Rooney nic nie strzelił ale cieszą dwie rzeczy , jego powrót i wygrana a zarazem przegrana Chelsea morał= Doganiamy CHelsea i to jest druga rzecz któa mnie cieszy
» 20 listopada 2010, 18:01 #29
roki2008: Brawo dla tych typerów, którzy mówili, że liczą na 4-0 albo i więcej. Ten mecz pokazał, że liga angielska jest wyrównana. Pisałem, że będzie 2-0 i myślałem realistycznie, nie jak niektórzy.
» 20 listopada 2010, 18:01 #28
Agusssia: No ja też obstawiłam 2:0 i tak też jest, liczy się przede wszystkim wygrana aczkolwiek mieliśmy dużą przewagę także mogli postrzelać jeszcze, ale widać jak Wigan broniło się w końcówce, a nam brakowało też wiele szczęścia : )
Z wygranej cieszę się podwójnie bo zrównaliśmy się pktami z Chelsea i wyprzedziliśmy Arsenal...
Następna wyprawa na Glasgow trzeba wrócić z kompletem punktów !

Glory Glory Man United !
» 20 listopada 2010, 18:08 #27
Martin: Ja również w typerze obstawiłem 2:0 i trafiłem.. na początku miałem zamiar postawić 3:0, zmieniłem w ostatniej chwili ;]
» 20 listopada 2010, 22:39 #26
bejbi: obertan i macheda zagrali kiepskie spotkanie. nani również grał przeciętnie ... ogólnie to powinniśmy zdobyć więcej niż te 2 bramki ale widać , że mieliśmy poprostu pecha. ogólnie to trzeba się cieszyć z 3 pkt.

glory glory man united !
» 20 listopada 2010, 18:00 #25
harris: Elegancko Arsenal i Chelsea tracą, a My zdobywamy komplecik brawo!! Glory Glory United!!
» 20 listopada 2010, 18:00 #24
buszido: extra, jestesmy najlepsi, tylko tak dalej. chelsea juz ma pewnie kupe w gaciach
» 20 listopada 2010, 18:00 #23
ARed: Słaby mecz w wykonaniu United.
» 20 listopada 2010, 17:59 #22
jacaKONA: sam jesteś słaby. grali ostrożnie, nie stracili bramki, nikt nie odniósł kontuzji, 2 bramki zdobyte, komplet punktów. nie było to widowisko na miarę finału CL, ale to był zwykły mecz.
» 20 listopada 2010, 18:01 #21
Atheist: Nie mów mi, że United przyzwyczaili nas do takiej gry... To nie był ten sam Manchester. Grając z Wigan przez 30 min z przewagą dwóch zawodników zdobyć tylko jednego gola? To był słaby mecz.
» 20 listopada 2010, 18:19 #20
ARed: Grając w 11 przeciwko 9. Non stop atakując bez skutku, no wybacz przyjacielu. Ale nie wydaje mi się że rozegrali dobry mecz. Wigan to kelnerzy do punktowania. 2:0 ktoś wcześniej napisał że co najmniej powinno skończyć się z 5:0.
» 20 listopada 2010, 18:20 #19
matRoo: dobry mecz brawo dla rooneya za powrot
» 20 listopada 2010, 17:59 #18
kalek: jaki ty mecz oglądałeś skoro piszesz, że był dobry chyba nie Manchester-Wigan jakiś inny pewnie i ci się strony pomyliły mecz był nie zbyt ciekawy nawet w przewadze 2 piłkarzy nie potrafili zagrozić bramce
» 20 listopada 2010, 18:01 #17
Martin: Zagrażali cały czas przez ostatnie 20 minut. Jedyne czego brakowało to skuteczności. Można też obwiniać Hernandeza za ten kiks przed pustą bramką jednak usprawiedliwia go fakt, że jedną bramkę strzelił.. przynajmniej On coś strzela bo Berbatov zablokował się po meczu z Liverpoolem. Macheda jak trafi to raz na pół roku (mam nadzieję, że teraz się to zmieni).
» 20 listopada 2010, 22:36 #16
Majek: vds - 7
Rafael - 7
Rio - 7
Vida - 7
Evra - 8
Obertan - 3
Carrick - 6
Fletcher - 6
Park - 7
Nani - 6
Macheda - 4

Rooney - 5
Scholes - 6
Hernandez - 7
» 20 listopada 2010, 17:59 #15
urbanex: chyba nie ogladales meczu
» 20 listopada 2010, 17:59 #14
Cleverley: Obertan 3 ? ; x minimum 5 i tak samo Macheda
» 20 listopada 2010, 18:01 #13
juras1211: Nani 6 , Obertan 3 ...... powiedz czym się różniła gra Naniego od Obertana
» 20 listopada 2010, 18:02 #12
juras1211: MisterEko a co Nani zagrał lepiej od Parka .... ludzie czy w ogóle mecz widzieliście
» 20 listopada 2010, 18:04 #11
Majek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.11.2010 18:07

@Cleverley
za co te 5 im dać? za potykanie się o piłkę?

@urbanex
czytałem w radiu

@MisterEko
Park był w pierwszej połowie najlepszy na boisku + asysta. Nani stracił dziś mnóstwo piłek

@juras1211
Nani mimo, że dziś był bardzo nieskuteczny i chaotyczny to jednak stwarzał zagrożenie pod bramką przeciwnika. Obertan nawet dośrodkować nie potrafi.
» 20 listopada 2010, 18:04 #10
urbanex: guzik wiesz o pilce, skoro nawet nie potrafisz adekwatnie ocen przyznac tylko sugerujesz sie nazwiskiem pilkarza i tym czy go lubisz czy nie
» 20 listopada 2010, 18:07 #9
Majek: @urbanex
To powiedz mi kolego kogo lubię i komu zawyżam ocenę? :)
» 20 listopada 2010, 18:10 #8
Martin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.11.2010 22:34

Obertan gra ostatnio poniżej oczekiwań. Powinien zostać wypożyczony najlepiej do końca sezonu. Możecie minusować ale powiem Wam, że Bebe potrafi zrobić na boisku więcej.. ostatnio nie wychodziły mu dośrodkowania ale przynajmniej próbował a Obertan? Jest dobrym zawodnikiem ale potrzebuje kilku miesięcy w nieco słabszym klubie.
» 20 listopada 2010, 22:33 #7
LoveMUFC: Dla mnie brakowało tylko bramki Rooneya. A poza tym dobry wynik :D
» 20 listopada 2010, 17:58 #6
sutnik: mogli nastrzelac wiecej bramek
z chelsea wazny moze byc bilans
» 20 listopada 2010, 17:58 #5
majkelSJZ: No i brawo, wskakujemy na wicelidera i zrównujemy się punktami z Chelsea :) Może mecz nie był porywający, ale zwycięstwo cieszy. Oby nasza gra się poprawiła do meczu z Chelsea.
» 20 listopada 2010, 17:57 #4
Ghost89: Super ta kolejka nie mogła sie lepiej ułożyc i jak szybko tabela zostala zrobiona pozdro !! Glory Glory ManU !!
» 20 listopada 2010, 17:57 #3
domekk: jak tabela dla nas pozytywnie sie pomieszała to ja szybko zrobili :D
» 20 listopada 2010, 17:59 #2
monnie: już w trakcie meczu tabela była poprawiona :)
» 20 listopada 2010, 18:01 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.