Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ferguson nadal bojkotuje BBC

» 14 listopada 2010, 15:03 - Autor: Bart - źródło: Goal.com
Wygląda na to, że Manchester United zostanie ukarany grzywną w wysokości 65 000 funtów. Wszystko powodu bojkotu stacji BBC, który od wielu lat prowadzi sir Alex Ferguson.
Ferguson nadal bojkotuje BBC
» Szkot od 2004 roku nie zamienił ani jednego zdania z dziennikarzami BBC
Wedle nowych zasadach Premier League, odmówienie rozmowy z partnerem telewizyjnym, jakim jest BBC, jest naruszeniem regulaminu. Dyrektor sir David Richards rozmawiał już w tej sprawie z Davidem Gillem, aby omówić sankcje dla sir Alexa.

W myśl nowych przepisów o prawach do transmisji, każdy menadżer musi udzielać wywiadów przed i po spotkaniu, jeżeli dziennikarze firm partnerskich sobie tego życzą. Mówi się, że za każdy brak rozmowy ze strony sir Alexa, klub zapłaci 20 000 funtów kary. Takich sytuacji w tym sezonie było już 13.

Wydaje się jednak, że zarząd Premie League zgodzi się na łagodniejszy wymiar kary dla Szkota, pod warunkiem, że menadżer Manchesteru United zaprzestanie wreszcie swojego bojkotu, który trwa nieprzerwane od 2004 roku. Wtedy to BBC opublikowało rzekomo obrażający dokument na temat jego syna Jasona.


TAGI


« Poprzedni news
Ferdinand wraca myślami do derbów
Następny news »
Phelan: Przyjrzymy się Rooneyowi

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (26)


czerwonydevil: Jestem pewien, że i tak tego nie zakończy. A mógłby mi ktoś dokładnie powiedzieć o co chodziło z tym obraźliwym artykułem o jego synu ?

PS. Wolf
"Bo dla was kibicowanie to slepa wiara w druzyne. Ale dla waszej informcaji to jest fanatyzm nie kibicowanie."

Czyli dla Ciebie wyzywanie Fergusona oraz naszych kochanych weteranów od "dziadków, emerytów i rencistów" to jest kibicowanie ? Gratuluję inteligencji.
» 14 listopada 2010, 19:31 #25
1wolf1: Przykro mi, ale dokladnie tak o nich mysle, wiec dlaczego mam udwac, ze jest inaczej. Dla mnie liczy sie tylko Manchester United - mam gdzies Fergusona i graczy, jezeli wypelniaja swoje zadania... Obecnie Ferguson i niektorzy pilkarze tego nie robia, wiec o tym pisze - nie zamierzam udawac, ze jest pieknie, jak fakty temu przecza...
JESTEM BYLEM I BEDE KIBICEM MANCHESTERU UNITED A NIE JEGO MANAGEROW I PILKARZY!!
Obecna sytuacja dziala na szkode temu wielkiemu swiatowemu Klubowi i z nia sie nie bede zgadzal...
» 14 listopada 2010, 19:59 #24
czerwonydevil: Chyba źle rozumiesz kibicowanie klubowi. Ferguson i piłkarze to najważniejsza częśc klubu, a Ty mówisz, że im nie kibicujesz. To co, kibicujesz nazwie Manchester United ? No prosze Cie... Wyzywanie ich, najbardziej zasłużonych ludzi w naszym klubie jest po prostu nie na miejscu. Masz prawo do własnego zdania, ja się tego nie czepiam, ale po prostu daruj sobie te wyzwiska.
» 14 listopada 2010, 20:03 #23
1wolf1: Ja kibicuje finalnemu produktowi jakim jest Manchester United. I dopoki jego skladniki, jakimi sa wlasnie Manager i pilkarze dzialaja jak nalezy, to sie ich nie czepiam. Niestety obecnie jakosc tych skladnikow drastycznie spadla... przez co jakosc calej marki rowniez sie obniza. Bo niestety MU to klub z historia, ktory w ostatnich latach osiagal bardzo duzo, a ludzie obecnie tworzacy MU poprostu kompromituja marke, o ktora inni tyle lat walczyli.( w tym miedzy innymi Ferguson - ale napewno nie ten obecny dziadek, ktoremu chyba wydaje sie ze jest 86 rok, gdy obejmowal wladze w MU).
» 14 listopada 2010, 21:07 #22
Martin: 1wolf1
Czyli mamy rozumieć, że kibicujesz samej marce? Nie klubowi? bo klub piłkarski stanowią właśnie zawodnicy + zarząd. Wybacz, że tak powiem ale twoje rozumowanie jest godne pożałowania. Najlepiej może gdybyś się zainteresował jakimś pokerem czy coś w tym stylu? O ile dobrze się orientuje to na SportKlubie od czasu do czasu można pooglądać grę w karty, powodzenia z twoim rozumowaniem i mała prośba od razu - nie odpowiadaj na moją wiadomość, nie interesują mnie te bzdury, które wypisujesz.
» 15 listopada 2010, 04:51 #21
czerwonydevil: To chyba normalne, że w żadnym klubie nie zawsze jest idealnie, prawda? U nas było tak praktycznie zawsze! Teraz jesteśmy w dołku, ale po krótkim czasie wrócimy na szczyt, z resztą, nadal na nim jesteśmy, niestety przez głupie straty punktowe nie jesteśmy na fotelu lidera...

"Obecna sytuacja dziala na szkode temu wielkiemu swiatowemu Klubowi i z nia sie nie bede zgadzal... "

Myślisz, że jak jesteś odmiennego zdania niż inni to jesteś fajniejszy ? Mylisz się. Takie wyzywanie od dziadków, emerytów itd. Jest po prostu ŻAŁOSNE. Nie przystoi to kibicowi czerwonych diabłów, za którego CHYBA się masz... Bo po Twoich wypowiedziach można odczuć to kompletnie inaczej.
» 15 listopada 2010, 15:21 #20
Nani17WrC: za przeproszeniem gó*no mu zrobią bo ma tyle pieniędzy że może ich pozdrowić środkowym palcem, a nie można zmuszać ludzi do mówienia jeśli tego nie chcą.
» 14 listopada 2010, 19:15 #19
Bovver: SAF'a to po kieszeni nie uderzy nawet także prędko bojkotu nie skończy
» 14 listopada 2010, 18:42 #18
slowak: dla nich 65000 to nic xd
» 14 listopada 2010, 18:27 #17
wejder666: pozdrowienia dla 1wolf1 -gratuluję inteligencji
» 14 listopada 2010, 18:13 #16
jacaKONA: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.11.2010 18:02

tylko pytanie czy takie wywiady nie będą pretekstem do kolejnych kar...
» 14 listopada 2010, 18:01 #15
Powell: Ja na jego miejscu udzielałbym głupiego wywiadu i odpowiadał na pytania : "Tak", "Nie", "Nie rozumiem". Wywiad udzielony ? Tak ;)
» 14 listopada 2010, 17:31 #14
Tennant: Szkoci to uparci ludzie,nie przekonacie naszego sir Aleksa
Glory Glory MU
» 14 listopada 2010, 17:27 #13
1wolf1: Ja na ich miejsu juz dawno dalbym sobie siana z tym dziakiem. On i tak nic madrego nie gada w ostatnim czasie. Wiecznie wine za porazki i remisy zwala na sedziow, kontuzje , albo zla pogode... Jak zdarta plyta opowida, ze bedzie lepiej ... Tylko cos tego nie widac!
» 14 listopada 2010, 16:22 #12
tenris: Bo w jego interesie jest bardziej dobro zawodników i całego klubu, niż to, co pismaki usłyszą od niego, między innymi. Publiczna krytyka rzadko pomaga. Także rusz czasem głową.
» 14 listopada 2010, 16:41 #11
1wolf1: Nie rozsmieszaj mnie pajacyku. Idz sobie moze cisnienie zluzuj raczka, jak nie potrafisz w stresie zyc :P Typowo Polskie myslenie - skoro ktos cos kiedys osiagnal, to teraz jest nietykalny. Jak dla mnie liczy sie obecny sezon. A w nim fakty sa kompromitujace dla MU i Fergusona. A to, ze 2 lata temu wygrali LIge bedzie sie liczylo na jego benefisie, jak mu taki zorganizuja. MU musi przejsc radyklana reforme - wlacznie ze zmiana emertytow i recistow - na czele z Fergusonem, Gigsem, Schoolsem, Nevilem i dwoma Owenami...
» 14 listopada 2010, 17:02 #10
Til: Wolf to że klub jest na 2 miejscu wlidze też się nie liczy ? Transfery mają być po sezonie więc warto poczekać. Twoi emeryci grają dobrze, nawet bardzo dobrze więc nie wiem co narzekasz... Nowych piłkarzy to sobie w managerze możesz kupować co sezon. MU ma długi i nie może sobie na to pozwolić. Więc albo kibicujesz klubowi takiemu jaki jest, albo jesteś zbyt głupi żeby ogarnąć jego wszystkie aspekty....


Pozdrawiam Krzysiek
» 14 listopada 2010, 17:19 #9
1wolf1: Klub juz jest na 3 miejscu. Widac jak interesujesz sie Liga angielska... Fakty sa takie, ze jest wielu dobrych zawodnikow, ktorych mozna bylo pozyskac za praktycznie bezcen - Jak VDV(ktory gra obecnie w Totenhamie), czy Joe Cole( liverpoool) - i nie naruszyloby to zupelnie klubowych finasow. Skoro Mu moze wydawac 5kk na Bebe, ktory wszedl na boisko z Wilkami i nie zacentrowal zadnej dobrej pilki przez 70 min, to moglby dolozyc jeszcze te 4kk i kupic VDV. Jak widac jeszcze jakies tam fundusze MU ma skoro moze tak bezsensowne transfery przeprowadzac... Na Ozila szkoda juz slow tracic, skoro wszyscy wlacznie z nim byli gotowi oddac go do MU za marne 12kk, a jedynie starzec wolal w tym czasie kupic portugalskiego bezdomnego...

Co do Emerytow, to niestety sprawdzaja sie raz na 3-4 spotkania, co w klubie takim jak Mu powinno byc niedopuszczalne.
» 14 listopada 2010, 17:32 #8
kzkmu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.11.2010 18:08

Kim Ty jestes zeby pisac takie rzeczy? No kim ?? Date urodzenia w progilu masz chyba zmyslona jezeli nie to tym bardziej mi Cie zal... Wszystkim oceniajacym sezon po 13 spotkaniach ligowych gratuluje glupoty Tobie szczegolnie "kibicu" od siedmiu bolesci...

EDIT - Piszesz ze dwa lata temu wygralismy LM a gdzie byles 10 lat temu ? Pamietasz jak wtedy wygladal sklad ? Co zdobylismy a czego nie? Sam jak widac nie potrafisz "w stresie zyc" skoro juz zalozyles ze sezon stracony... Pomysl dwa razy zanim nast razem napiszesz jakas bzdure
» 14 listopada 2010, 18:03 #7
1wolf1: Jak juz wielokrotnie pisalem, ja oceniam ten sezon + poprzedni. Bo niestety poziom gry w obu tych sezonach byl miejscami katastrofalny i nie uleg zadnym zmianom.
A kibicami od siedmiu bolesic jestescie wy. Bo dla was kibicowanie to slepa wiara w druzyne. Ale dla waszej informcaji to jest fanatyzm nie kibicowanie. Jezeli w druzynie zle sie dzieje, to ja nie bede siedzial cicho i przytakiwal Fergusonowi. Bede swoja zlosc na jego kretynskie decyzje manifestowal, gdzie tylko bede mogl...

A i jescze jedno. W poprzednim sezonie dokladnie w tym samym momencie wspolnie z 2 innymi inteligetnymi osobami na tej witrynie przewidzielismy, ze MU nic nie zdobedzie z taka gra jaka prezentowalo. Teraz przewiduje to samo - mam nadzieje, ze tym razem sie nie sprawdzi, ale bardzo watpliwe...
» 14 listopada 2010, 18:10 #6
grymas: mistrzu!
zgadzam się, że gra MU nie jest porywająca, jednak klub rozlicza się za wyniki, które jak narazie są solidne, a nie za piękno futbolu, tak jak w $realu madryt. W lidze 3 miejsce, ale różnica do lidera to nie 10-13pkt- czyli taka której raczej nie da się odrobić, tylko k!@#a TRZY PUNKTY, w LM nie zapowiada się na to że nie wyjdziemy z grupy, z pucharu o ile się nie myle - jeszcze nie odpadliśmy. Także wszystko przed nami, nic nie jest jeszcze przesądzone!
» 14 listopada 2010, 20:25 #5
Martin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.11.2010 04:43

Sorata zgadzam się z Tobą ;] później zaczną się te teksty w stylu.. "Ja cały czas w niego wierzyłem. Wiedziałem, że odzyskamy tytuł mistrzowski.. gdzie są teraz te wszystkie niedowiarki?.." - takie podejście jest żałosne a do roczniku 1wolf1 dodajcie sobie przynajmniej 30.
» 15 listopada 2010, 04:43 #4
psychoboby: BBC najpotężniejsza ze stacji w europie a może i na świecie a nie potrafia pogadac z jedna osoba:) Brawo Ferguson!
» 14 listopada 2010, 16:02 #3
jacaKONA: Fergie jest twardy ;d ale bbc obawiam się że może mieć więcej szans w tym sporze :/
» 14 listopada 2010, 15:06 #2
Majek: Więcej szans? Ferguson nie chce, więc nie gada. Nie zmuszą go do tego...
» 14 listopada 2010, 15:35 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.