Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Gill: Zainwestujemy w nowych piłkarzy

» 24 października 2010, 12:56 - Autor: rogi - źródło: tribalfootball.com
David Gill zadeklarował, że już w styczniu będą widoczne działania Manchesteru United na rynku transferowym.
Gill: Zainwestujemy w nowych piłkarzy
» Gill zapowiada wzmocnienia
To właśnie Gill odegrał ważną rolę w podpisaniu nowego kontraktu przez Waynea Rooneya, gwarantując Anglikowi, że klub będzie się wzmacniał piłkarzami z zewnątrz, aby nadal walczyć o najwyższe cele.

- Jesteśmy tu po to, żeby klub mógł walczyć o najwyższe cele. Robimy poza boiskiem co w naszej mocy, żeby przychodzili tu znakomici piłkarze - powiedział Gill w imieniu zarządu.

- Doskonale rozumiem fakt, że aby wygrywać najważniejsze rzeczy, musimy mieć na boisku najsilniejszy skład. W ostatnich latach bardzo często byliśmy na szczycie tabeli i chcemy, aby w przyszłości również tak było.


TAGI


« Poprzedni news
Letnia rewolucja w składzie United?
Następny news »
Evra: Jeszcze nie skończyliśmy

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (54)


Mateja86: O TAK !! Jestem jak najbardziej ZA !

w zeszłym sezonie brakowało nam jednego, dwóch piłkarzy ( pomoc i napad )
by dopełnić świetnie spisujący sie skład.
w tym momencie to bez kozery powiem ze potrzebujemy ze dwoch nowych dobrych obrońców z doświadczeniem,niekoniecznie rodzacych sie talentów bo od tego mamy szółkę,do tego dwoch pomocników CM i CAM, jak narazie o napad sie nie martwie bo jeśli SZ.P Wazza The Rat King, zacznie grać jak przystało na Wayne'a Rooney'a to wraz z Chicharito and Berba bedą zdobywac trofea wszelakiej maści.

a i taki mały apel. nie grajmy jednym napastnikiem bo to nie United(nie bede tu zgrywał ważniaka, ale 4-4-2 w wykonaniu United, zawsze przynosił efekty w kazdym FM'ie jakim grałem (hahahahaha)).


tak wiec kończąc oby panowie z zarządu wzieli się w garść, Fergie sie opanował i kupił wkoncu porzadnych piłkarzy aby Czerwone Diabły znów siały postrach na wyspach i na kontynencie !!


ALL HAIL RED DEVILS !!
» 25 października 2010, 11:23 #44
PITI: Sneijder to by była fajna sprawa, bardzo dobry grajek, który może rozruszać pomoc United. Dobrą opcją może też być Henderson z Sunderlandu.

Na skrzydło fajnie byłoby widzieć w składzie kogoś z dwójki Lennon/ A. Young. Bardziej jednak skłaniałbym się ku drugiemu anglikowi.

Widziałbym w składzie też Gabriela Agbonlaghora (nie wiem czemu, ale jestem fanem Anglika).

No i Baines to też mile widziany zawodnik, ma bardzo dobre dośrodkowania i potrafi przystrzelić.
» 24 października 2010, 20:54 #43
DevilUnited: Sneijder , Steekelenburg ,Rodwell
» 24 października 2010, 20:09 #42
piter097: ja bym chciał Michaela Bastosa i Snejdera :)
» 24 października 2010, 20:03 #41
bejbi: a ja bym chciał zobaczyć szwajśtańgera ( nie wiem jak sie piszę , więc sory ..)
moim zdaniem jest świetnym rozgrywającym i widział bym go u nas !

glory glory :D
» 24 października 2010, 19:41 #40
Kubson97: No w końcu się za to zabierzecie:p
» 24 października 2010, 18:52 #39
garycahill1410: ja bym zainwestował w Sneijdera i G.Bale
» 24 października 2010, 18:37 #38
slowak: sneider bardzo bym chcial i pato
» 24 października 2010, 17:43 #37
Fumanchu: mateuszr20471 - od razu widać, że nie masz świadomości ile znaczy dla nas Giggs, Scholes, etc. Ty byś ich wysłał na emeryturę, zastąpił większość składu gwiazdami realu, i fajnie. Dzięki bogu w ManU pracują mądrzejsi od Ciebie ludzie, i biorą pod uwagę inne czynniki składające się na dobro zespołu. Zobacz na Arsenal. U nich brak takich weteranów i efekty widać.
» 24 października 2010, 17:39 #36
mateuszr20471: Wiem, ze Giggs i Scholes sa legendami United, jednak nie mozemy opierac na nich swojej gry, maja juz po 35, 36 lat czy taki klub jak United ma opierac gry na takich pilkarzach?? no mysle ze odpowiedz brzmi nie. Co w dzisiejszym meczu prezentowal Scholesa?? Mysle ze Gibson zagralby lepiej majac wieksza motywacje, poniewaz walczy o sklad. I na przyszlosc najlepiej patrz na swoja inteligencje. Jesli chodzi o Arsenal
to po prostu brakuje im indywidualnosci.
» 24 października 2010, 17:56 #35
mateuszr20471: Wiem, ze Giggs i Scholes sa legendami United, jednak nie mozemy opierac na nich swojej gry, maja juz po 35, 36 lat czy taki klub jak United ma opierac gry na takich pilkarzach?? no mysle ze odpowiedz brzmi nie. Co w dzisiejszym meczu prezentowal Scholesa?? Mysle ze Gibson zagralby lepiej majac wieksza motywacje, poniewaz walczy o sklad. I na przyszlosc najlepiej patrz na swoja inteligencje. Jesli chodzi o Arsenal
to po prostu brakuje im indywidualnosci.
» 24 października 2010, 17:58 #34
czqu: @Fumanchu: chyba nie chcemy się stać drugim AC Milanem, z 2 zawodnikami 40+, kilkoma 30+ i 2-3 osobową 'młodzieżą' 20+?
» 24 października 2010, 18:04 #33
krzysx23: Giggs i Scholes to legendy MU i zgodzę się, że nie można z nich tak po prostu zrezygnować. Zawodnicy tego pokroju może nie wnoszą do gry już tyle co kilka lat temu. Ale przecież nie liczą sie tylko mecze, tylko te 90 min na boisku. POza nim też są wzorami dla innych, młodszych kolegów, którym mogą swoim doświadczeniem wiele pomóc, dlatego są w klubie, dlatego, że są oddani MU. Więc zostać muszą. A co do wymiany zawodników, SAF bardzo dobrze wie lepiej niz my wszyscy razem tutaj zebrani, że wprowadzenie kilku nowych zawodników od razu do 11 to zły pomysł. Muszą sie zgrać ,przyzwyczaić do taktyki klubu i poziomu gry w Anglii wiec jeden może dwóch zawodników przyjdzie do klubu. Czytam tutaj Veloso - dopiero co przeszedł do nowego klubu nie sądze żeby chciał odejść a i klub go sprzedać. napastnik jest obecnie niepotrzebny. Moim typem bedzie i był zawsze M.Hamsik i nikogo wiecej nie potrzeba.
Pozdrawiam
» 16 listopada 2010, 12:51 #32
Boniek1920: [link usunięty] wchodzcie
» 24 października 2010, 17:14 #31
mateuszr20471: Nastepca Scholesa to prorytet, chcialbym Defoura, nastepnie nastepca Giggsa, sprobowac z Bale'm jesli sie nie uda sprowadzis Alexisa Sancheza, napastnik, w razie kontuzji kogos z ataku dodatkowy napastnik bylby potrzebny, moglibysmy grac od czasu do czasu formacja 4-3-3, na to miejsce mam 3 kandydatow, Suarez, Hulk i Benzema. No i pokusil bym sie o pozyskanie kogos z dwojki Rodwell i Henderson a moze nawet o dwoch?? No i nie widze sensu trzymania takich pilkarzy jak Brown, Hargo czy Owen no i oczywiscie Scholesa, Giggsa i Nevilla wyslalbym na emeryture. Wtedy moglibysmy walczyc o potrojna korone.
» 24 października 2010, 15:26 #30
tikorr: jak chcesz następce Scholesa to raczej myśl o kimś takim jak Kaka albo Sneijder. Kto to niby jest Defoura, sory ale nam potrzebny jest zawodnik będący w tym momencie na światowym poziomie który nie ma wahań formy.
» 24 października 2010, 16:59 #29
DaniooO: ja to jestem wdzieczny rooneyowi ze postraszyl glazerów... moze przejza na oczy.
» 24 października 2010, 15:00 #28
Nani27: Zobaczycie będą młodzi gówniarze zamiast zawodników typu: Snejder, Torres, Akinfeev. Same 16 -17 latki przyjdą
» 24 października 2010, 14:41 #27
Roo10ney: To też nie jest zła polityka, bo za parę lat znów wychowamy gwiazdy światowej klasy, o których Real i City będą się bić i wykładać astronomiczne sumy, jednak nie zmienia to faktu że na prawdę potrzeba dobrego zawodnika, może nawet nie jednego - głównie chodzi o linię pomocy.
» 24 października 2010, 16:52 #26
Klimaa: Ciekawe jakby wyglądałyby cele transferowe gdyby nie Rooneyowa afera..
» 24 października 2010, 14:35 #25
Lil: Mi osobiście podoba się polityka Barcelony.

Mają bardzo dobrych piłkarzy, których co sezon zasilają nowymi, a innych sprzedają. Dodatkowo wdrażają młodych piłkarzy do składu.

Moim zdaniem moglibyśmy zrezygnować z usług takich piłkarzy jak Park, Brown, Owen czy nawet Carrick, aby zrobić miejsce dla nowych ''świeżych'' piłkarzy prezentujących lepszy poziom, przy czym powinno się dawać szanse młodym.

Wg. mnie taki Gibson, Macheda, czy Fabio są w stanie zastąpić Carricka, Owena, czy O'shea bądź Evrę w ligowych meczach ze słabszymi rywalami.

Dodatkowo zakupy United nie powinny opierać się na młodych 18-20 latkach z których będzie pożytek za 3-4 lata, ale również na graczach z wyrobionym nazwiskiem, jak Buffon, Lloris, Suarez, Torres, Bale, Modric, De Rossi.

Jasną sprawą jest, że nie potrzebujemy tylu wzmocnień co Real, City czy Tottenham, ale uzupełnianie składu co sezon o 1 młodego gracza i 1-2 ''gwiazdy'' albo chociaż graczy o wyrobionej marce było by bardzo dobre dla przyszłości klubu.
» 24 października 2010, 13:31 #24
iamarctic: a mi odpowiada polityka SAF-a:

United nie kupuje się gwiazd - United kreuje gwiazdy.

Oczywiście, kupno młodego, zdolnego gracza, zawsze obarczone jest ryzykiem, myślę jednak, że plusy przeważają nad minusami.
Dobrym przykładem polityki transferowej jest Hernandez - świetny transfer, chłopak pokazuje, że ma niebywały talent, a to dopiero jego początek w MU. Dodatkowo można by przywołać Rafaela - uważam, że za parę lat to będzie jeden z najlepszych prawych obrońców na świecie.

Zgodzę się z tym, że przydałoby się jedno duże nazwisko w środku pola, na ten czas potrzebujemy playmakera, który od razu wejdzie w skład i będzie rozgrywał (dlaczego nie kupiliśmy VdV?!), ewentualnie mógłby się przydać skrzydłowy.
» 24 października 2010, 14:17 #23
Klimaa: Niestety pod względem szkolenia młodzieży odbiegamy trochę od Barcelony, która chyba z Ajaxem ma najlepszą szkółkę na świecie. Jednak i my potrafimy wypuścić ciekawych zawodników.
Zgadzam się że w klubie jest kilku zawodników którzy na dzień dzisiejszy nie wnoszą wiele (jednak transfer Parka jest niemożliwy, to dzięki niemu w Azji jesteśmy tak popularni) i mogliby zostać sprzedani - moim zdaniem czas Andersona się skończył. Pora odświeżyć skład bo United od wielu lat się nie zmienia w diametralny sposób.
Sądzę że w styczniu możemy się spodziewać transferu środkowego pomocnika (który potrzebny jest tak naprawdę od dłuższego czasu). Bo na dzień dzisiejszy aby liczyć się w europejskiej czołówce trzeba dokonywać regularnych wzmocnień.
» 24 października 2010, 14:41 #22
poki134: Klimaa to zobacz skład z finału lm z bayernem i powiedz ilu było wychowanków
podpowiem Ci,że więcej niz 6 a mniej niż 8
» 25 października 2010, 17:27 #21
LoveMUFC: Rodwell, Cattermole i Bale byliby przeze mnie mile widziani w United. To są jedni z najciakawiej zapowiadajacych sie zawodnikow w Anglii.
» 24 października 2010, 13:31 #20
welllone: Gary powoli zbliża się do emerytury moim zdaniem mamy już dla niego zastępcę i jest to Rafael. Jak na tak młody wiek już prezentuje bardzo dobry poziom w dodatku fajnie z Nanim potrafi rozegrać w ofensywie.
Fabio z kolei jest bardzo dobrym zamiennikiem dla Evry. Wiadomo Evra póki co kontuzji nie łapie, jest dobry również w ofensywie ale kiedyś jego dobra passa jeśli o brak kontuzji chodzi się skończy. Bracia Da Silva to moim zdaniem przyszłość naszej obrony. Rafaela może Oshea zastąpić.
Tym bym się nie martwił.
Teraz skoro w napadzie mamy:
Berbę, Hernandeza, Owena, Roo, Machende nic więcej bym nie kupował.
Zdecydowanie musimy wzmocnić środek i może wdrożyć kogoś na skrzydło. Aktualnie Park nie jest piłkarzem który jest w stanie zastąpić Valencię już zdecydowanie bardziej do przodu szarpie grę Obertan. Możliwe, że ta kontuzja Antonio pomoże młodemu Francuzowi przebić się do pierwszej 11. Środka brak aktualnie nawet wśród młodych. Tutaj zdecydowanie należy kogoś kupić, bo póki co nikt się w roli rozgrywającego nie sprawdza. Oczywiście nie mówię o Scholsie, ale ten ma już swój wiek.
» 24 października 2010, 13:29 #19
mila2406: sprzedać Owena, Carricka i Hargreavesa.... słyszałem o kupnie Ribery'ego i Robbena... ale czy to prawda to zobaczymy...
» 24 października 2010, 13:27 #18
poki134: też słyszałem,ale po co nam obaj chcesz naniego posadzić na ławie
przyda się jeden z nich bo giggs nie będzie grać wiecznie tak jak i scholes więc środkowy pomocnik też by się przydał a ty chcesz od razu sprzedać 2 a poza tym hargo jak wróci do formy(o ile wróci) to bardzo wzmocni środek pola
» 25 października 2010, 17:33 #17
RedOzzy: Hulk, którym rzekomo się interesujemy, absolutnie jeden skrzydłowy, bramkarz i ktoś do środka pomocy.
Wypożyczyć Machede, wyj### Karika, Andersona, Parka, sprdzedać M Owena.

Czas na duże zmiany i mam nadzieję, że już zimą zaczniemy je realizować.
» 24 października 2010, 13:23 #16
DevilUnited: A ja nie chce młodziutkich piłkarzy po 17/18 lat o ktorych nikt nie wie bo często są to nie wypały.Chce piłkarzy troche starszych ale młodych , o których wie Europa ale nie są gwiazdami jak CR.Przykłdowo właśnie Miguel Veloso .
» 24 października 2010, 13:18 #15
maly91: jak można dodać zdjęcie do swojego avatara ?
» 24 października 2010, 13:16 #14
Tennant: Kupmy kogoś młodego, rokującego na przyszłość ,np Gareth'a Bale'a
Glory Glory MU
» 24 października 2010, 13:15 #13
ArticMonkey: z jednej strony rozumiem Roo, chce osiągac sukcesy, ile razy graliście w piłkę i szlag Was trafiał bo sami biegaliście po boisku bez wsparcia i zaangażowania kolegów, Roo nie jest w dobrej formie, ale się starał...jednak w sposób jak potraktował kibiców, bo przecież bez nas kibiców żadna gwiazda nie zabłyśnie to już mi się mniej podoba, moim zdaniem jako kibica niestety United w tym sezonie gra przeciętnie, bez blasku, czasem ktoś się wybije, tak jak "groszek" albo Nani, ten ostatni wyraźnie dostał wiatr w żagle, oby nie był to chwilowy powiew....co do zakupów, to niech menedżer decyduje, za to go się rozlicza, ASF w ostatnich sezonach ma zmienne szczęście co do transferów...życzę sobie i Wam, oraz także ASF ciekawych i skutecznych wzmocnień aby sława United poprzez trofea rosła w siłę, a teraz lecę po browar i czekam na pojedynek ze Stoke
» 24 października 2010, 13:15 #12
maly91: No i zajebiście najważniejsze żeby zrobić te transfery przede wszystkim z głową a nie jakiś ble grajków sprowadzać i robić z nich talenty na siłę np Sanchez chciał u nas grać no to zapraszam na Old Trafford tak samo myślę o Defourze (sory nie wiem jak się piszę też wyrarzał chęci grania w ManUtd takich to z chęcią zobacze u nas w klubie bardzo bym tez chciał Eto'o
no jedno z moich życzeń to to żeby coś zrobić z Andersonem jeszcze przynajmniej 1 lub 2 lata zgodzicie się ze mną pozdrawiam innych fanów i czekam na odp....
» 24 października 2010, 13:15 #11
DevilUnited: Martin - z całym szacunkiem do ciebie ale tacy piłkarze jak Bale,Baines zasługują na grę w 1 składzie , bo wg mnie są lepsi od Rafaela :).

Veloso,Rodwell,De Gea
» 24 października 2010, 13:12 #10
Wakabayashi: Fajnie to słyszeć, lecz to nie zlikwiduje naszych długów, tylko je powiększy. Podobnie jak pensja Rooneya. Może czekać nas los Liverpoolu, tzn. wystawienie na sprzedaż.
» 24 października 2010, 13:11 #9
Wbl: Bardzo możliwe że masz rację ale tak naprawdę to tylko Roo wie jak było
» 24 października 2010, 13:09 #8
Hefasto: Być może nawet sam Ferguson był ukrytym inspiratorem tego przewrotu,żeby uderzyć Glazerów po kieszeni.
» 24 października 2010, 13:12 #7
konradzaw: tak czy siak dzięki tej aferze na OT możemy się spodziewać nowych twarzy
» 24 października 2010, 13:18 #6
NostraAdamus: Eden Hazard jest dla mnie idealnym kandydatem do gry w Manchesterze. Młody, niezwykle uzdolniony i w miarę tani no i w dodatku skrzydłowy. Nie wiem dlaczego nikt się nim nie interesuję.
» 24 października 2010, 13:02 #5
Martin: Ja również się powtórzę ;]
Gareth Bale lub Leighton Baines na zmiennika Evry :)
» 24 października 2010, 13:00 #4
75th: Bale to ostatnio już jak pomocnik :P Czemu by nie wziąć go za Giggsa, gdy ten odejdzie?
» 24 października 2010, 13:15 #3
FilipMUFC: najlepiej obaj bo Bale to raczej skrzydłowy a Baines to obrońca
» 24 października 2010, 13:19 #2
DevilUnited: Joao Moutinho/Veloso , Sneijder , De Gea , Rodwell

Jak pisałem w innym poście :)
» 24 października 2010, 12:58 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.