Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Letnia rewolucja w składzie United?

» 24 października 2010, 12:47 - Autor: rogi - źródło: goal.com
Po zapewnieniu jakie otrzymał od klubu Wayne Rooney w sprawie wzmocnień, angielskie media rozpoczęły spekulacje na temat domniemanych transferów. Zdaniem The Times nawet 10 zawodników United może stracić pracę!
Letnia rewolucja w składzie United?
» Wielkie zmiany w składzie już latem?
Według ww gazety już przed całym zamieszaniem z Roo w roli głównej Fergie planował zmiany. Latem na Old Trafford miałoby przybyć 6 nowych zawodników, przy czym szczególny nacisk miałby być położony na młodych zawodników rodem z Anglii.

Jack Rodwell z Evertonu i Jordan Henderson z Sunderlandu są wysoko na liście życzeń Szkota. Ferguson podobno chce również całkowicie zrewolucjonizować bramkę Czerwonych Diabłów zatrudniając zamiast van der Sara i Kuszczaka Davida De Gea z Atletico i grającego w Aalesunds Andersa Lindegaarda.

Po dwójce bramkarzy z klubu mieliby również wylecieć Owen Hargreaves, Michael Carrick, Michael Owen, Wes Brown, Gary Neville oraz Ji-Sung Park. Nie wiadomo co ze Scholesem i Giggsem - tutaj wszystko będzie zależało od ich zdrowia i dyspozycji, niewykluczone, że podpiszą jeszcze jeden, roczny kontrakt.


TAGI


« Poprzedni news
Manchester City był pewny swego
Następny news »
Gill: Zainwestujemy w nowych piłkarzy

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (91)


matekheath: Sanchez skrzydłowy niepotrzebny ;)
Najbardziej potrzebny nam PŚ widziałbym Xaviego albo Inieste, ale Xavi ma klauzulę odejścia na 270mln czy jakoś tak, a Iniesta nie wiem, bramkarz nowy byłby mile widziany np. Akinfjejew, ew. jeszcze obrońca prawy, np. Dani Alves, który całkiem możliwe by było, że odejdzie z FCB i skład zaje.bisty :)
» 28 października 2010, 23:00 #82
gendrzej: spekulacji kto i za ile przybędzie do MU będzie tyle że jeszcze nas głowa rozboli. Co do artykułu to osobiście bardzo pożądanym zawodnikiem jest Stekelenburg (de Gea jak dla mnie na razie o wiele za młody żeby udźwignąć odpowiedzialność za bramkę MU. podobny przykład był z Asenjo, który był kreowany na świetną gwiazdę etc a spalił się jednak bardzo szybko. Następnie w obronie niezbędny byłby Lahm, moim zdaniem odnalazł by się szybko w składzie. W pomocy Bale (młody, zdolny, ograny w Premier League, anglik).
Oczywiście Sneijder (klasa w sobie). W pozycji nowego napastnika widziałbym Suareza( niesamowicie duży potencjał)

co do obecnych graczy
Owen Hargreaves - niech wyleczy kontuzję, bo bez tego jest bezwartościowy.
Wes Brown - zdecydowanie jego czas się skończył. zabiera miejsce zdolnej młodzieży
Federico Macheda - zdecydowanie ma jeszcze czas - wypożyczenie. Nich się chłopak ogra
Paul Scholes i Ryan Giggs - są niezbędni. Żywe legendy, w końcu młodzież musi się od kogoś uczyć.
Gary Neville - legenda, ale myślę że mniej potrzebny niż Ryan i Paul
Michael Carrick - nie wiem dlaczego, ale dałbym mu szansę.
Park Ji-Sung - rola rezerwowego jak najbardziej
» 26 października 2010, 00:32 #81
Sapphir: Hernandez i Rooney sprzodu wiec atak jest dla mnie najlepszy, 2 lub 3 zmiany dzieki tym 100 mln i powinno byc alles klar =] chcialbym widziec Robbena a reszte zostawiam doswiadczeniu SAF ^^
» 25 października 2010, 16:13 #80
davn: Nie, nie chce zeby SAF robił z Manu następny kwiatek typu City czy Cwelsi ze kupuje niewiadomo kogo a później albo ławe grzeją albo kiche grają.
» 25 października 2010, 14:27 #79
davn: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.10.2010 03:12

manu jako obraźliwe, to jest wasza jakaś wymyślona bajka, byłem 3 lata temu w manchesterze i tam każdy mówi ManU, nie ważne czy kibic Manchesteru czy nie
» 27 października 2010, 03:12 #78
Nani17WrC: chce to niehc mowi manu ja też byłem w Manchesterze w zeszłym roku to wszyscy kibice mówią Manu wiec nie placzcie.
» 28 października 2010, 15:29 #77
luki0794: było obraźliwe ale teraz odchodzi juz w zapomnienie, aczkolwiek mnie też to przeszkadza
» 2 listopada 2010, 15:41 #76
magdalenaka8: ja wszystko rozumiem i nie zaprzeczę, że wzmocnienia są potrzebne, ale jak ktoś może tutaj pisać, że powinni wywalić Giggsa czy Scholesa? Szok, to są prawdziwe żywe legendy i zostaną z nami jeszcze długo, może zastąpia ich młodsi, ale wierzę że jeszcze trochę pograją jako zmiennicy no a później na pewno zwiążą się z klubem w jakiejś innej roli... To jest część Manchesteru United i jego wielkości-zawsze pamięta się o tych, którzy walczyli z United do końca... Niestety niektórzy tego nie rozumieją, co bardzo mnie smuci... clouxxx nawet jeśli uważasz, że nie wystarcza im już sił to okaż trochę szacunku prawdziwym Diabłom. Kurde jak mnie to wkurza..
Swoją drogą widziałabym Sneijdera, uwielbiam jego styl-idealnie do Premier League, poza tym myślę, że lepiej zainwestować w młodzież i Anglię...nie warto kupować tylko i wyłącznie klasowych zawodników, skoro można ich wychować albo znaleźć za płotem;)
» 24 października 2010, 23:39 #75
cLouxXx: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.10.2010 21:51

jak mnie już to dobija że w ManUtd grają tacy starzy jak gigs, scholes, nevill. Nie SAF ich sprzeda i kupi w końcu kogoś młodego i porządnego a nie trzemy ich bez sensu. Nic nie grają tylko tracą piłkę. Najlepiej przydał by sie na snejder, forlan, i jakiś młody talent.
» 24 października 2010, 21:49 #74
ManUtdFun: To tylko gazety... Żałosne ;/ już to widzę, jak wywalają Edvina, Carricka itp. SAF najlepiej wie kogo kupić, kogo sprzedać, a gazety nie wiedzą co pisać, więc wymyślają sobie nowe tematy. Czasami to jest żenujące. Ile razy było już "Letnie, zimowa rewolucja w United" i jeszcze nigdy czegoś takiego nie było :)
A jeżeli mam się wyowiedzieć kogo nam potrzeba to: nowy bramkarz za Edvina, który pogra max. rok. Do tego środkowy pomocnik za Scholesa, który też ma swoje lata. Jakiś konkretny napastnik do spółki z Rooneyem, Berbą i Chicharito oraz jakiś skrzydłowy do wymiany z Nanim czy Valencią :) Ale to moje typy :D Najlepei jwie : SAF :D
» 24 października 2010, 21:38 #73
igor1997: po transferach wg tej gazety to Roo nie będzie zadowolony bo " młodzi zawodnicy rodem z Anglii" to dobrzy piłkarze ale nie KLASOWI.. a tacy mieli przyjść.. Wesley czekamy na ciebie !!
» 24 października 2010, 20:29 #72
piaskun223: "Ferguson podobno.." Przestańcie zawracać głowę takimi spekulacjami ;/ Gazety..
» 24 października 2010, 19:48 #71
Kubson97: S.A. Ferguson chyba wie lepiej kogo kupić.
» 24 października 2010, 19:00 #70
bartusbebe: a kto to jest Gourcuff Defour Rodwel suarez tu potrzeba naprawde silnych wzmocnien maicon bale sneijder robben torres a zegnamy neville o'shea park gibson scholes giggs berbatov owen carrick fletcher
» 24 października 2010, 18:10 #69
Hefasto: Tak!I do tego sprzedajmy Rooneya,Vidica,Naniego i Ferdinanda.Puknij się w łeb z nazwiskami do sprzedaży.
» 24 października 2010, 20:43 #68
Shogun: Kolejny znawca z Football Manager. Kolego poznaj trochę świat prawdziwego football'u i piłkarzy, a nie tylko wirtualny football...
» 28 października 2010, 23:51 #67
DevilUnited: Najlepiej kupmy : Messiego,Drogbe,Kake,CR,Lamparda,Gerrarda itd?

Jak już pisałem. Rodwell , Sneijder/Veloso , Stekeelenburg

Hernandez jest w ataku i nie potrzeba innych !
» 24 października 2010, 18:07 #66
Hefasto: Wy się tak nie jarajcie zapewnieniami Glazerów,bo narazie to robią tylko po to aby uspokoić kibiców.Nie mówię,że nie zrobią transferów wogóle,bo 2 może 3 piłkarzy zagości.Ale na pewno kilku będą musieli sprzedać żeby dług się nie powiększał.
» 24 października 2010, 17:45 #65
Rydlu7: Śmiać mi sie chce ;d zaczynam lubić takie spekulacje ;d coraz wiecej tego ;d
» 24 października 2010, 17:41 #64
Drago: Nie ma co się podniecać na zapas. Zobaczymy co będzie ;)
» 24 października 2010, 17:21 #63
gwiazda2010: nareszcie ... parki browny carricki i podobne typu amatory won !! do tego kryształowy owen H
Neville niech zostanie tak samo owen za malo szans dostaje
» 24 października 2010, 16:50 #62
garycahill1410: trochę szacunku dla tej klasy piłkarzy
» 24 października 2010, 18:00 #61
ravvvv: niespecjalnie rozumiem, jak może kogoś bawić taki news.
to jest informacja z Times'a, bezapelacyjnie najważniejszej gazety na świecie, gazety o wielkiej renomie. W takich mediach nie pojawiają się informacje stworzone naprędce we łbie któregoś z pseudo dziennikarzy w trakcie porannego oddawania kału. Dam sobie głowę uciąć za parę istotnych transferowych ruchów tego lata. Za sprzedażą tych grajków jestem w stu procentach, nad kupowaniem ukochanych w brukowcach nazwisk, zastanowiłbym się 5 razy.
» 24 października 2010, 16:46 #60
garycahill1410: Trzeba kupić Snejdera ;D
» 24 października 2010, 16:03 #59
Cleverley: a ten 5 to Torres a 6 to Gourcuff ;)
» 24 października 2010, 15:09 #58
Klimaa: Jeśli wyłożyć duże pieniądze na bramkarza, to trzeba kupić bramkarza Atletico. Najmłodszy z kandydatów lecz ma ogromny talent i jak na swój wiek również niezłe doświadczenie w rozgrywkach.
Do listy młodych Brytoli dodałbym zawodnika West Bromwich - Graham Dorrans, bardzo utalentowany Szkot ze środkowej formacji.
Słysząc ostatnie wypowiedzi klubu, teraz naprawdę nie mogę doczekać się okienka transferowego.
» 24 października 2010, 14:47 #57
Choski17: Akinfiejewa na bramkę!!
» 24 października 2010, 14:39 #56
bubek27: Co do bramkarza to chciałbym De Gea za jakieś 14 mln.Na prawą obrone kupiłbym jakiegoś Urugwajczyka albo Godina albo Fucile za gorą 10 mln.Carricka + Owena + 10 mln dałbym za Sneijdera lub Robbena.
Sprzedałbym Browna ,Parka,Andersona,Nevilla
Kubiłbym jeszcze :Pablo Hernandeza,Hulka,Veloso i Sahina iPodolski/Mueller
» 24 października 2010, 14:30 #55
Szewc: Nie ma szans na De Gea za 14 mln. Nie tak dawno szefostwo Atletico powiedziało, że za mniej niż 50 mln go nie sprzeda (co oczywiście jest grubą przesadą). Sneijder i Robben też do nas nie przejdą. Poza tym Inter albo Bayern najpierw musieliby chcieć Carricka czy Owena. Tak widzę z tej listy życzeń, że najchętniej zrobiono by z Man Utd legię cudzoziemską. Nie można przesadzać z zawodnikami zagranicznymi bo się stworzy istną wieże babel.
» 24 października 2010, 15:30 #54
Koksu: kupiłbyś trzech napastników?? o.O
» 24 października 2010, 22:24 #53
bubek27: Podolski lub Mueeler
» 27 października 2010, 22:58 #52
fan11: Watpie aby ta rewolucja doszla do skutku.
» 24 października 2010, 14:26 #51
juras1211: Park niech zostanie .... Rodwell ok byłoby świetnie , ale Henderson to drugi Gibson a my potrzebujemy do ch.... kreatywnego , ale bajecznie technicznie wyszkolonego pomocnika
» 24 października 2010, 14:10 #50
DevilUnited: Hargo trafi do Tottenhamu zobaczycie.Dobra wymiana Modrić/Owen H. :)

Chce jednak bardziej Miguela Veloso ale i tak go nie kupimy ...Sneijder to by całe MU rozegrał i było by cacy..z kolei Rodwell wyrósł by na wielką gwiazdę...Lindegraad byłby świetnym bramkarzem ...I co tutaj robić ?:)

Dla mnie najbardziej opłaca się wydanie dużej sumy na Sneijdera i mniejszej na Steekelenburga/Lidegraada mozna zainwestować sciągając Rodwella , Arteta dla mnie jak najbardziej ale nie za wiexcej niz 8 baniek.
» 24 października 2010, 13:54 #49
Gendi: Ja na wymiane wolałbym G.Bale. I sciagnac do Manu E.Hazarda jestem pod ogromnym wrazeniem umiejetnosci gry tego 19-latka.
» 24 października 2010, 14:12 #48
juras1211: Veloso trafił za grosze w tym roku do Genui , ..... on na pewno nie trafi do United. Zresztą Rodwell jest od niego o niebo lepszy
» 24 października 2010, 14:16 #47
dzaru: Owen OH Carrick Neville Brown Park VDS Kuszczak out w ich miejsce De Gea Lindegaard Sanchez Affelay Hazard jakiś 2 utalentowanych obrońców i mamy pake na kilka lat za i tak niewielkie pieniadze
» 24 października 2010, 13:45 #46
Lil: Wszystko fajnie, ale jak kupimy De Gea to Anders Lindegaard już do nas nie przejdzie, chyba, że pogodzi się z wieczną walką o nr.1 a patrząc na Arsenal nie wiem czy jest to zdrowe zjawisko.
Jeżeli mamy zakupić bramkarza, a mamy 100 mln, to oczywiście De Gea, a nr. 2 Amos.
Co do VDS - wiadomo, skończy karierę i chwała mu za to co zrobił, a co do Kuszczaka... zaproponował bym go + Carricka za A.Younga z Aston Villa (wymiana niczego sobie).

Co do Hargo - jeżeli będzie w pełni sił, wolał bym, żeby grał w United gdyż jest to piłkarz o wielkich umiejętnościach bijący na głowę Fletchera czy Carricka. A z drugiej strony, kto kupi piłkarza który miał 2 lata kontuzję?
G.Neville raczej powinien zakończyć karierę, a jeśli nie, to maksymalnie może grać po 20 minut w meczu... i to te końcowe 20.
Co do Browna, powinien zrobić miejsce Crisowi... a i tak nie może liczyć na regularną grę... spróbował bym go wysłać do Tottenhamu razem z walizką z 15 mln funtów w zamian za Bale'a.
M.Owen? Mając Berbatova, Rooneya, Hernandeza, Machede (oraz Welbecka i Diuffa na wypożyczeniu) posłał bym go do ... Aston Villi tak jak wyżej ale zamiast Carricka, albo do ... Evertonu + 10-12 mln za Rodwell'a.
Natomiast Park'a wysłał bym do BVB + 5-7 mln za Sahina (w dobrym klubie będzie drugim Nedvedem).

Dodatkowo zasilił bym nasz zespół jednym ze skrzydłowych:
Vincente, Ribery, Navas, Mata;
Oraz powalczył bym o Suarez który może grać i w ataku i na skrzydle (drugi Robinho).
» 24 października 2010, 13:44 #45
Krzychu418: Super, super, super, super !! Do tych fajtłapów których mają wykopać z drużyny dołożyłbym jeszcze Evansa a najlepiej dwóch i niech wszyscy spier...

Kupmy w końcu kilku dobrych graczy i niech się zgrywają już z drużyną im szybciej się to zrobi, tym szybciej mogą być trofea, z tych piłkarzy nic już nie będzie - Rooney miał rację !
» 24 października 2010, 13:41 #44
Lukixp: no moze jeszcze tych fajtlapow naniego, obertana i rio i kupimy messiego co?
» 24 października 2010, 13:44 #43
Lil: Evans to fajtłapa?
Wg. mnie prezentuje się lepiej niż Pique gdy grał w United.
Nie wiem jak gra drugi z braci ale nr. 23 xd gra całkiem przyzwoicie jak na taki klub jak Manchester. W zespole typu Aston Villa, Newcastle czy Tottenham, był by ostoją obrony.

@Krzychu
Idz kibicować Barcelonie... i poproś frytki do tego.
» 24 października 2010, 13:46 #42
barnaba1987: sorki ale jak patrze na takiego Evansa to widze drugiego O'Shea. Tak samo zdoli z tym ze ten drugi jes bardziej uniwersalny. Potrzeba nam dwoch O'Shea?
» 24 października 2010, 14:09 #41
maly91: no ostatni newsy są extra ja akurat chciałem żeby klub opuścili ci piłkarze co są wymienieni po wyżej myślę że Neville zostanie bo na to zasługuje jako weteran tego klubu a nie jak Real nawet Raula sobie sprzeda tak wszystko ok chciałbym żeby Anderson został bo go lubię i nie chciałbym żeby odszedł i w innym klubie "szalał'" lepiej go zostawić u nas ale nad bramkarzami to bym się zastanowił bo od razu 2 nowych to jeden od razu będzie miał tak jak Kuszczak ja bym wolał żeby to był Anders Lindegaard no ale ja o tym nie decyduję szkoda mi Tomka że marnował się tutaj przez swój okres czasu n na pewno jak dostawał szansę to jej nie marnował
pozdrawiam kibiców
» 24 października 2010, 13:39 #40
czerwonydevil: Chyba ich pogięło. I co, wyrzucą pół składu, kupią nowych i drużyna wgl nie będzie zgrana ! Zawodników trzeba wprowadzać stopniowo. Sądzę, że w tym okienku przyjdzie jeden, może dwóch zawodników.
» 24 października 2010, 13:37 #39
casa16: JacekP - wiem ze neville nie gra juz tego co kiedys, ale pisanie wynocha w stosunku do tego pilkarza to dla mnie obraza ... Neville bardzo duzo zrobil dla naszego klubu, byl kapitanem i wychowankiem , wiec pisanie przy nim slowa - WYNOCHA - to nietakt... Po prostu mam nadzieje ze teraz przejdzie na emeryture , bo jakos sobie nie wyobrazam Nevilla w barwach innego zespolu...
pozdrawiam
» 24 października 2010, 13:30 #38
kikson: News jest z Timesa, więc nie jest tak do końca głupi. Ja mam mieszane uczucia. Nie lubię rewolucji. Jestem zwolennikiem ewolucji z udoskonaleniami w tle. Wiele zależy od formy i chęci weteranów. Wiadomo jeżeli VDS, Giggs czy Scholes zostaną to odświeżanie może się opóźnić.
Owen Hargreaves- tak naprawdę to jedna wielka niewiadoma. Jeżeli wróci do formy będzie gigantem.
Michael Carrick- zawodzi. Ale czy tak będzie zawsze? Nie mam pewności. Daję kredyt zaufania. Sezon długi. Rozgrywek dużo.
Michael Owen- czasami strzela. Najczęściej na ławie. Dopóki mu to nie przeszkadza, czemu nie?
Wes Brown- właściwie nie widziałem go w tym sezonie. Popadł w niełaskę. Nie wiem w jakiej jest formie.
Gary- emerytura
Park- nigdy mnie nie przekonał do siebie
Kuszczak- jako numer 2 ok. Numerem jeden na pewno nie.
» 24 października 2010, 13:29 #37
blink016: hahahahaha smieszny ten news i tyle ^ ^ hehehehehe
» 24 października 2010, 13:23 #36
DevilUnited: United kupuje tylko młodych zawodników którzy potem są uważani jako nie wypał ...np Andreson ! Hernandez to jest najlepszy zakup w ciagu 3 lat :).

Veloso,De Gea/Stekeelenburg , Rodwell (Zapomniałem o Martenie :) )

Out:

Kuszczak,Neville,Park,Carrick,Owen H.

Niech zostaną : Wes Brown , Ryan Giggs,Paul Scholes , VDS , M.Owen.
» 24 października 2010, 13:23 #35
MarchewaFans21: Panowie co Bale to zarąbisty zawodnik i to nie dla tego że strzelił Interowi 3 bramki.Gra bardzo równo od 2 sezonów i tak dalej.Przychodząc do UNITED nie będzie chciał siedzieć na ławce on zna swoją wartość.Po za tym trzeba się spieszyć po kolejka po niego robi się coraz większa wcale mnie to nie dziwi.
» 24 października 2010, 13:23 #34
PauloKuhan: henderson hmm niewiem ktory to cartamole by byl lepszy mlody przyszlosc przednim
» 24 października 2010, 13:22 #33
Tennant: Wszystko fajnie,tylko Owen jest przydatny
Glory Glory MU
» 24 października 2010, 13:17 #32
mat3usz: a ja jednak chciałbym na bramce zobaczyć Stekelenburga :)
» 24 października 2010, 13:15 #31
kocio10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.10.2010 13:38

a ja Llorisa ;d to do mat3usz
» 24 października 2010, 13:33 #30
Hoobix: Według mnie te całe zamieszanie z transferami to po części przez Rooneya. Rooney mówił że chce odejść z klubu bo ManU brak ambicji kadrowych, brak wielkich transferów. Moim zdaniem Rooney'a powinno to chu*a obchodzić, od tego jest trener, manager. Coś mu się nie podoba mógł odejść, a nie teraz przedłużył kontrakt i się dąsa
» 24 października 2010, 13:12 #29
Lukixp: czytalem ten artykul kilka dni temu na goal.com
» 24 października 2010, 13:12 #28
MarchewaFans21: Co do tego kogo kupi SAF i czy w ogóle kogoś kupi . . .

SAF który chce powrotu United na szczyt w lidze i powalczenie o wygraną w lidze mistrzów musi kogoś kupić bo nie ma innego wyjścia :) Tu Ameryki nie odkryłem :). W walce o te trofea przydałoby się wzmocnić linie obrony i linie pomocy. Jak to będzie wyglądać to się przekonamy,mam nadzieje że SAF kupi wartościowych piłkarzy na poszczególne pozycje i nie będzie żałował kasy. Pozdrowienia.
» 24 października 2010, 13:11 #27
DjBosiL: ludzie co wy to Owena macie? Jak wchodzi to strzela bramke jest bardzo dobry ale wam to za mało... On ożywia gre to że mało gra to wina kontuzji i tego że Saf woli drewniaka ( Berbatova) .
» 24 października 2010, 13:10 #26
cycuu89: Marasisonlyone1 pewnie chodzi ci o Bale'a to cię musze zmartwić bo ten gracz jest czołowym zawodnikiem Kogutów już 2 sezon i spisuje sie bardzo dobrze więc nie ma tu mowy o jednym meczu ;)
» 24 października 2010, 13:09 #25
DevilUnited: Chociaż wstrzymałbym się z Moutinho...
» 24 października 2010, 13:08 #24
DevilUnited: Ja nie chce już w MU

Owena H , Owena ,Neville,Kuszczaka,Carricka , Parka , Berbatova , Andersona

W ich miejsce : Sneijder/Veloso , Moutinho , De Gea , Rodwell,Sanchez

Rafael by powalczył o miejsce z Rodwellem , Moutinho z Valencią , a Sneijder/Veloso godnie zastepowałby Scholes który już jest stary i nie gra regularnie.
» 24 października 2010, 13:07 #23
koli09: Rafael to boczny obrońca, a Rodwell to środkowy obrońca lub środkowy pomocnik.

Natomiast Valencia to skrzydłowy, a Moutinho to środkowy pomocnik.
» 24 października 2010, 13:12 #22
kilgor: Póki SAF sie nie wypowie to mnie to nie obchodzi... Napewno nie pozbędzie sie wszystkich z wymienionych...
» 24 października 2010, 13:06 #21
Bracer: Hahahahahaha, jasne od kiedy to zawodnik dyktuje kto gra w klubie a kto nie. To są tylko spekulacje że Rooney chce się pozbyć takich jak Kuszczak czy Gibson. Dla mnie Rooney jest skończony i jeżeli nie udowodni że jest wart swojej wypłaty to nie spada to real-u.
» 24 października 2010, 13:02 #20
barnaba1987: Ohohoo, ja bym sie pozbyl..
Kuszczaka,Browna,Evansa,Evry,Owena H,Carricka,Andersona,Owena,Berbatova
» 24 października 2010, 13:01 #19
Bracer: Jasne jeszcze Vidica, Ferdziego i możę Naniego a no i oczywiście Fletcher bo to drewno jak mówią niektórzy. No noralnie srać mi się chce jak czytam ten artykuł a potem te komentarze.
» 24 października 2010, 13:04 #18
Nani126: Bracer popieram ;p
» 24 października 2010, 13:21 #17
kocio10: Jak wedlug niektorych Darren to drewno o co to musi być Berba albo Anderson??
» 24 października 2010, 13:35 #16
Prut3r: Evry i Berbatowa? Oglądnij troche meczy, zastanów się, a później coś napisz...
A co do Andersona ostatnio gra coraz lepiej. Może będzie jak z Nanim...;]
» 24 października 2010, 13:50 #15
barnaba1987: bracera- Vidica,SAFa, Naniego i Fletchera nie. I nie interesuje mnie ze chce ci sie srac, musisz sam sobie z tym poradzic wiec prosze cie oszczedz mi takich wyznan ok
prut3e- ja ogladam mecze i widze przestrzelone setki berbatowa i tragiczna gre w obronie Evry. Skoro ty widzisz cos innego ok, wali mnie twoja opinia bo jak widze slepo powtarzasz po innych nie majac wlasnego zdania. Co do Andersona to irytuje mnie juz czekanie na cudowny wybuch jego formy, dal bym szanse komus innemu. Komus kto ja doceni i lepiej wykorzysta. Po za tym umiejetnosci tego gracza sa slabe
» 24 października 2010, 14:04 #14
mila2406: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.10.2010 13:00

Nie wierze, że miałby wylecieć JSP, Brown raczej też nie... No to jeszcze niech powiedzą kim chcą ich zastąpić....
» 24 października 2010, 13:00 #13
DevilUnited: Jack Rodwell , Wesley Sneijder/Miguel Veloso , De Gea, (Ciężko będzie się odmieniąc jego nazwisko) może Joao Muntinho ?
» 24 października 2010, 12:57 #12
Fenek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.10.2010 12:59

Hmm co do tych spekulacji to nie chcę mi się nawet czytać kogo SAF kupi. Bo to głupie, prawdo podobnie nawet Szkot nie wie jakich zmian dokona. Więc te wszelkie spekulacje są po prostu zbędne.
Ja nie mam zamiaru wypisywać kogo bym w MU chciał bo i po co?? SAF raczej nie czeka na moją opinię.
Ale skomentuję tylko tą cześć posta "Po dwójce bramkarzy z klubu mieliby również wylecieć Owen Hargreaves, Michael Carrick, Michael Owen, Wes Brown, Gary Neville oraz Ji-Sung Park. Nie wiadomo co ze Scholesem i Giggsem - tutaj wszystko będzie zależało od ich zdrowia i dyspozycji, niewykluczone, że podpiszą jeszcze jeden, roczny kontrakt."

Co do Hergreaves'a i Carricka nie mam już złudzeń że trzeba ich zastąpić, Owen i Brown powiedzmy sobie szczerze nie są nam potrzebni, grają rzadko, są w podeszłym wieku, w dodatku Owen łapie co kilka dni kontuzje. Gary pewnie pójdzie na emeryturę a co do Parka mam mieszane uczucia, wkłada serce w mecz ale to chyba za mało. Scholesa i Giggsa nie będe komentował bo oni są raz że legendą MU a dwa nawet w podeszłym wieku umieją pociągnąć drużynę do przodu ( przydało by nam się więcej tak lojalnych i oddanych piłkarzy). vdS pewnie zakończy karierę a Kuszczak nie ma uznania w oczach SAF więc pewnie odejdzie z OT.
» 24 października 2010, 12:55 #11
nosveratu: Nie będę pisał drugi raz tego samego, dlatego napiszę, że zgadzam się z Tobą w 100%.
» 24 października 2010, 13:00 #10
welllone: Hargo mógłby spróbować pograć skoro już tyle czekaliśmy i zainwestowaliśmy w niego.
Michael Owen udowodnił, że nie zapomniał jak strzela się bramki. Jego też bym się nie pozbywał tak pochopnie.
Z resztą się póki co zgodzę.
» 24 października 2010, 13:18 #9
Zgrebol93: Tjaaa... teraz to będzie wpip newsów na temat rzekomych transferów. Chociaż chciałbym alby kilku wyleciało, ale nie wierzę, że SAF puści Nevilla, JSP, Owenów i Browna. Czemu ? Nevill żywa legenda klubu, JSP potrafi się przydać i to bardzo, Michael OWEN to świetny rezerwowy (on sam nie chce odejść mimo iż tak mało gra), Owen H. albo wróci w wielkim stylu albo zakończy karierę, ale czemu brown ? Nevill już długo nie pogra 1 max 2 sezony, więc zostanie na tej pozycji Brown i Rafael, a przecież powinno się mieć co najmniej 2 zawodników na 1 pozycję.
» 24 października 2010, 12:54 #8
mateusz1616: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.10.2010 13:30

A O'Shea?Widać znajomośc składu niektórych"kibiców".

PS.Oczywiście to odpowiedź do Zgrebol93.
» 24 października 2010, 13:29 #7
Spiegol: eh już mogliby sobie darować te newsy na temat zwolnień i domniemanych transferów, teraz już tak będzie codziennie do sierpnia 2011??
» 24 października 2010, 12:52 #6
Martin: Gareth Bale lub Leighton Baines na zmiennika Evry.
» 24 października 2010, 12:48 #5
Marasisonlyone1: irytujace jest jak wszyscy kupuja juz pilkarzy ktorzy zagrali jeden dobry mecz i akurat byl transmitowany na polsacie ;) moze lepiej przygladac sie pod katem calego roku a nie jednego wystepu i hat tricka?
» 24 października 2010, 12:54 #4
Fenek: Marasisonlyone1 może ty widziałeś tylko jeden mecz Bale ale ja dość sporo śledzę poczynania innych klubów i Bale to najlepszy obecnie piłkarz Tottenhamu.
» 24 października 2010, 12:57 #3
Martin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.10.2010 13:03

Marasisonlyone1 to ciekawe co piszesz ale meczu z Interem nawet nie brałem pod uwagę... nie widziałem nawet tego spotkania gdyż byłem zajęty oglądaniem United w akcji a powtórek nigdy nie oglądam zresztą .. komu ja się tłumaczę :P

Edit: Fenek - tak to już bywa jak się jest uzależnionym od Polsatu ;)
» 24 października 2010, 13:02 #2
gwiazda2010: a fabio ? po co nam nowy ? prawa i lewa obrona jest zaklepana srodek obecnie tez ... potrzebny bramkarz rozgrywajacy skrzydłowy i napastnik za drewnatova
» 24 października 2010, 16:51 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.