Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Kuszczak: Nie będę już się łudził

» 23 października 2010, 12:40 - Autor: matheo - źródło: Przegląd Sportowy
Tomasz Kuszczak ma dość siedzenia na ławce rezerwowych Manchesteru United. Polski bramkarz zapowiada, że obecny sezon będzie kluczowy dla jego dalszej przyszłości w zespole „Czerwonych Diabłów”.
Kuszczak: Nie będę już się łudził
» Tomasz Kuszczak po sezonie podejmie decyzję, czy nadal będzie grał w Manchesterze United
Czy Tomasz Kuszczak byłby dobrym następcą Edwina van der Sara?
– Jeśli dostanę sygnał, że ciągle mam być rezerwowym, to wtedy wszystko będzie jasne: będę szukał nowego klubu, nie będę już się łudził, że może zmienią się okoliczności. Po tym sezonie na pewno zapadnie decyzja – deklaruje Kuszczak na łamach Przeglądu Sportowego.

Polski bramkarz zachowuje spokój, choć angielskie media nieustannie piszą o coraz to nowych golkiperach, którzy mieliby zastąpić Edwina van der Sara w Manchesterze United.

– Taki klub musi mieć dwóch równorzędnych bramkarzy i trzeciego zbierającego doświadczenie. Nie jestem zaskoczony, że United szuka dobrego bramkarza – mówi Tomasz.

Kuszczak opowiada również o swoich relacjach z sir Aleksem Fergusonem: – Jestem jednym z najczęściej odwiedzających go w gabinecie piłkarzy. Mówię mu: „Daj mi szansę się pokazać. Jeśli zagram słabo, będziemy przynajmniej wiedzieć, że nic z tego nie będzie".


TAGI


« Poprzedni news
Wenger: Nie rozumiem tego zamieszania
Następny news »
Ferguson przekonał Rooneya do Glazerów

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (59)


garycahill1410: Kuszczak powinien mieć więcej szans na grę
» 25 października 2010, 08:51 #55
Tennant: Kuszczak nigdy nie będzie nr 1 w Manchesterze United
Glory Glory MU
» 25 października 2010, 00:38 #54
poziom9999: Tomek nie jest najlepszym z najlepszych ale ma ambicje i jest w formie ,
ma szanse pokazać się ser AF w meczach champions league jak narazie idzie mu dobrze mam nadzieje że będzie tak dalej i uda mu się zdobyć
zaufanie ser Alexa Fergusona powodzenia!!
» 24 października 2010, 18:20 #53
karaseek: A ja uważam że jeśli Kuszczak nie zgadza się na role rezerwowego... to jego sprawa. Powiem tak w sytuacji jaka zdarzała się do nie dawna czyli jak Edwin był do dyspozycji a mecz był z takim przeciwnikiem jak Fullam z , którym normalnie mamy kłopoty , a Fergie wystawił by Tomka ... Ludzie zjedli by go nawet gdyby Tomek zagrał poprawnie.Teraz Edwin odchodzi a Manchester musi sobie znaleźć doświadczonego pewnego bramkarza dostosowanego do ich klasy. Kuszczak musi zrozumieć że MU to nie Legia Warszawa czy Widzew Łódź.
» 24 października 2010, 12:48 #52
raven6: ktory to juz raz mowi ze odejdzie? :)
» 24 października 2010, 11:07 #51
myyk: Po tym sezonie na pewno odejdzie Van der Saar,i Fergie sprowadzi nowego bramkarza wiec Kuszczak albo dalej bedzie solidnym rezerwowym albo odejdzie .
» 24 października 2010, 00:41 #50
Enorel: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.10.2010 22:39

A Wy jestescie kibicami United czy Kuszczaka? Oj jaki on biedny oj dajcie mu szanse napewno udowodni na co go stac... prawda jest taka ze Tomek ma 28 lat i gdyby mial pokazac geniusz to juz dawno by go pokazal, a ze jest srednim bramkarzem a jest to w United nigdy nie bedzie nr 1. Prawda jest taka ze jestem patriota i zawsze jak gra Polska to im kibicuje nawet jak im nie idzie, ba do tego stopnia ze kibicuje Lechowi w pucharach europy mimo iz klub z mojego miasta i z Poznania powiedzmy ze sie nie kochaja, ale co tam jedyny pl klub w pucharach europejskich to trza kibicowac. Ale od kiedy interesuje sie pilka nozna ( od jakis 15 lat ) bylem wiernym fanem i kibicem ManU i jako ich fan patrze na dobro zespolu a nie na to ze jestem polakiem to powinienem "walczyc" o polaka w tym zespole ktory VDS do korkow nie dorasta. Edwin ma 40 na karku a gra o niebo lepiej niz Kuszczak a taki klub jak Manchester United potrzebuje bramkarza swiatowego formatu a nie jakiegos sredniaka i powinien ( co tez uczyni ) po odejsciu holendra takowego zakupic. Takie jest moje zdanie.
» 23 października 2010, 22:38 #49
Martin: niektórzy tutaj chcieliby Tomka w podstawowej jedenastce Diabłów tylko i wyłącznie ze względu na narodowość. Żałosne podejście. Najlepiej od razu Peszki na skrzydło sprowadzić .. co prawda Nani jest o dwa nieba lepszy ale Sławek to przecież Polak ...
» 23 października 2010, 23:15 #48
PiotroV: Kuszczak , nie wiemy jaki on jest tak naprawdę...
Bo Ferguson daje mu szanse tylko w meczach gdzie nie trzeba bronić.

Nadałby się (myślę po jego grach w poprzednich klubach) do Arsenalu, gdzie mają żałosnych bramkarzy.

Ferguson powinien mu dawać duuuużo więcej szans.
Jak go da tak po jakiś miechach nie grania do meczy z np. CFC to będzie popełniał błędy...
» 23 października 2010, 20:52 #47
maly91: Racja żal mi Tomka dobry bramkarz tylko się u nas marnuje a i tak krążą pogłoski o nowych na jego miejsce za miast VDS niech idzie w świat i pokaże Fergusonowi że zrobił duży błąd nie dając mu szansy u nas pozdro dla kibiców
» 23 października 2010, 20:38 #46
Roo10ney: Powinien dostawać więcej szans bo na pewno jest spragniony gry i zdeterminowany, aby pokazać się z jak najlepszej strony. Jestem ciekaw jak potoczy się jego dalsza kariera, ja chciałbym aby został w MU bo to w końcu Polak na Old Trafford ! :)
» 23 października 2010, 19:44 #45
DevilUnited: Oj to sobie idź do Wisły :)

Wole już tego mlodego De Gea z Atletico niż marudzacego Kuszczaka.
» 23 października 2010, 19:34 #44
ROO10MU: ciekawe czy ty bys nie marudził jezeli bys siedział 4 lata na ławce. Kuszczak chce dostawac wiecej szans gry a w United utrudnia mu to VDS, gdyż nie ma watpilwości ze to on jest najlepszy.
» 23 października 2010, 20:22 #43
maciulki: lepiej bedzie dla Tomka jak odejdzie... w United nigdy nie bedzie nr 1... a szkoda... :/
» 23 października 2010, 19:07 #42
Kamixxx: zgadzam sie z tobą Matheo17 :)
Tomek to swietny bramkarz :]
i powinien jak najcesciej dostawac szanse na gre :P
» 23 października 2010, 21:54 #41
Lil: Drugi Gortat... grzeje ławę bo ma nadzieję, że zostanie nr. 1 w tak ogromnym klubie, a to może nigdy nie nastąpić.
Osobiście mam nadzieję, że będzie nr. 1 chociaż przez 1 pełny sezon... niech się sprawdzi... Wenger jakoś daje szanse Fabianowi, a wg. mnie jest on o wiele słabszy od Tomka.
» 23 października 2010, 18:30 #40
czqu: Kuszczak jest obecnie najlepszym drugim bramkarzem na świecie. I tyle w temacie
» 23 października 2010, 18:19 #39
kikson: A Given?
» 23 października 2010, 22:12 #38
wrobel1992: Moim zdaniem powinien odejść, SAF nigdy go nie ustanowi nr 1!!
» 23 października 2010, 18:19 #37
Kubson97: Kuszczak numerem 1 w tym sezonie:)
» 23 października 2010, 18:02 #36
smok77: Tomku spokojnie :) masz dośc siedzenie na ławce ale spójrz na to z innej strony :) Fostera już nie ma jest was dwóch. Odejdzie Van Der Sar to będziesz nr. 1 na pewno Manchester kogoś kupi na bramkę ale to będzie bramkarz rezerwowy ;)

3mam kciuki za Tomka ;]
» 23 października 2010, 16:53 #35
DONPABLO: Kuszczak wedlug mnie jest bardzo ambitnym bramkarzem i w kazdym meczu stawia sobie zeby nie puscic gola nie zawsze sie to uda ale w kazdym meczu z jego udzialem mozna zobaczyc niezle wyciagniete pilki z bramki
» 23 października 2010, 15:23 #34
DEVILCR7: Kuszczak Jest Wedlug Mnie Bardzo Dobrym Bramkazem .Który Zasluguje Na 100% na 1 miejsce w bramce united , po co kupywac zawodnikow jak mam znakomitego tomiego :)
» 23 października 2010, 14:04 #33
Wbl: Za co te minusy??Ma rację w meczach United gra bardzo dobrze nawet uważam że jest lepszy już od Edvina.
» 23 października 2010, 15:43 #32
kikson: Lepszy od Edwina? O zgrozo! O litości! Może w bierki.
» 23 października 2010, 16:54 #31
grymas: zgadzam sie z Wbl. Puki co to VDS pozbawił nas raz kompetu punktu, a do Kuszczaka nie ma sie czego uczepić.
» 23 października 2010, 18:18 #30
kikson: No... bo zazwyczaj ten co nic nie robi nie może niczego schrzanić :D
» 23 października 2010, 19:27 #29
Wbl: Nie było Edvina Kuszczak nie zawodził i tyle.
» 24 października 2010, 21:23 #28
Elevan: Krótko i na temat:
Nikt juz nie pamieta jak niespełna przed rokiem VDS był kontuzjowany i to Tomek bronił bramki United przez 12 meczy pod rzad, tak tak 12! No i z tego co pamietam nie jednokrotnie ratował "dupsko" obroncom. Wszyscy go chwalili, nawet tak pesymistycznie nastawione angielskie media. To fakt ze w obecnej sytuacji nie moze na rowni konkurowac z kims takim jak VDS ale jak do tej pory kiedy dostawał szanse potrafił ja wykorzystac. Ja jestem swiecie przekonany ze kiedy tylko holender odejdzie na emeryture Kuszczak bedzie w stanie z powodzeniem go zastapic.
» 23 października 2010, 14:04 #27
michalaniol: Ja na miejscu Kuszczaka odszedłbym do innego angielskiego zespołu , bo z tego co wiem kilka zespołów sie nim interesowało ...i przynajmniej grałby 2 razy w tygodniu i pewnie miałby pewne miejsce w składzie reprezentacji polski
» 23 października 2010, 14:01 #26
kocio10: Moim zdaniem zasługuje na miano 1 bramkarza United. Może wiekszość sie zemna niezgadza ale cuż. Nie widzidzialem zeby Kuszczak popełniał jakieś dramatyczne błedy.
» 23 października 2010, 13:58 #25
kikson: To sobie oglądnij filmiki na youtube. I nie mówię tu o kultowym błędzie z Kolumbią bo to jest raczej śmiesznostka. Linka nie podam, wybacz, bo i tak zostanie usunięty :)
» 23 października 2010, 14:03 #24
ttlbtg: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.10.2010 14:38

Linka powielam, że wklejasz bez początku http:slesz slesz następnie www. Jeśli adres jest bez www, to wklejasz bez http:slesz slesz.

Przykład(film o Rooneyu):

youtube.com/watch?v=HtFtDYah_BA

To tak na przyszłość, byśmy mogli śmiało bez przeszkód podawać sobie linki do filmów z każdej strony i do meczów w dniu rozgrywania spotkań przez United
» 23 października 2010, 14:36 #23
Wbl: Nie znalazłem na necie żadnej wpadki Kuszczaka oprócz tej z Kolumbią.Ale znalazłem za to filmiki w których się pokazał z dobrej strony.
» 23 października 2010, 15:49 #22
kikson: Bardzo proszę:
youtube.com/watch?v=RoK3JMbP9PU

I dziękuję za radę w sprawie linków.
» 23 października 2010, 16:50 #21
Wbl: ale Edvin nigdy przecież nie popełnił błędu:P.Jeden mecz to mało można mieć zły dzień i nie we wszystkich sytuacjach zachował się źle.Ostatnia wpadka Edvina była gorsza.
» 24 października 2010, 15:31 #20
Nani27: przecież Kuszczak to nie za dobry bramkarz, a on jeszcze chce grac na pierwszym składzie w takim klubie jak ManU?
» 23 października 2010, 13:52 #19
ttlbtg: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.10.2010 13:41

Jak już kiedyś pisałem (choć może określiłem to bardzo dosadnie), że czai się (siedząc w United) na pierwszy skład, jak szczerbaty na suchary.. Jak dla mnie te wszystkie lata, były czystym marnotrastwem jego umiejętności (jeśli takowe posiada..). Nie, żebym go nie lubił, ale z takim ograniem jakie ma, to rzecz jasna powinien szukać miejsca w pierwszym składzie innej niżej sytuowanej drużyny, gdzie zbierze odpowiednie doświadczenie. Nie tu drogi na skróty i jeśli łudzi się (jak ładnie i trafnie to określa), to krzyż na drogę dla niego. Nie zaświadczy o swoich ambicjach i powinien wiedzieć, że pewny status (a taki posiada będąc już United) trzeba nierzadko stracić, by zyskać i zapracować na jeszcze większy swój prestiż. Powiem inaczej, nie martwi mnie, że nie gra, powiem inaczej, cieszę się, że ktoś taki jak polak, jest tylko rezerwowym, bo jak to już nie raz pisałem, ktoś z tak nikłym ograniem w pierwszym składzie, może co najwyżej być dobrym asem na ostatni kwadrans w meczu.

Jak wszyscy zauważyliśmy, jego występu ograniczając się do okazjonalnego wystawiania go w meczach z drużynami średniego szczebla, żeby nie napisać tego jeszcze niższego.. W lidze nie zagrał jeszcze ani minuty w tym sezonie, w lidze mistrzów zaliczył dwa pełne występy, jednak w odstępie ponad miesiąca, co oznacza, że w oczach wybierającego skład na dany mecz, nie ma predyspozycji do gry z drużynami z póki najwyższej, co miało odzwierciedlenie w meczu z Valencią.

Nie jestem do tego zawodnika uprzedzony w żaden sposób, ale jego zachowanie już sabotuje ambicje każdego logicznie myślącego o osobistych sukcesach zawodnika. Nie można pragnąć być najlepszym, bądź solidnie dobrym, kiedy z uporem siedzi się tylko w United i liczy, że przyjdzie czas w którym być może zagra w pierwszym składzie na dłużej. Nie można mieć nadziei, mając świadomość i pewność braku swojego odpowiedniego do gry United ogrania w meczach od pierwszej minuty. Klub z Old Trafford nie jest miejscem, gdzie komuś, kto grzej ciągle ławkę, ktoś nagle da szansę na ogranie, wypuszczając go w pierwszym składzie, bez względu na stawkę i prestiż spotkania. Tu nie można sobie pozwolić na to, by komuś dać możliwość ogrania, myśląc, ze przecież kiedyś się wczuje w grę pierwszej jedenastki.

Wiem, że są tacy, którzy pragną, by Kuszczak, grał ślepo wierząc w jego zdolności, zapominając tym samym, o stratach jakie takie ryzykowne przyuczanie go może kosztować całą drużynę w walce o cenne punkty. Gdyby United miało przewagę nad drugim miejscem około 15pkt (choć i to nie jest dla mnie przekonujące), to można by spróbować wystawić go w 5 meczach z rzędu (ryzykując) sprawdzając, czy tyle spotkań mu wystarczy. W innym przypadku, nie ma najmniejszej możliwości, na to by Kuszczak z tak nikłym bagażem doświadczeń został numerem jeden.

Napisze ktoś pewnie, no przecież kiedyś musi się nauczyć, więc kiedyś musi zacząć występować. Tu przytoczę poprzedni swój akapit, podsumowując raz jeszcze, że United to nie plac treningowy, a miejsce w którym grają już ludzie z doświadczeniem, posiadający pewien wymagany poziom ogrania z drużyną i najważniejszych meczach. Doskonale rozumiem politykę United, metody zarządzania klubem i drużyną przez Fergusona. Dlatego bez względu na komentarze, pełne zawodu, rozczarowania i złości, Kuszczak pozostanie tam gdzie jest, a jeśli nie ma wysokich aspiracji w życiu do osiągania sukcesów zawodowych, to zostanie mimo swoich zapewnień oszukaniu klubu.

To tyle póki co w tej materii ode mnie. Pzdr
» 23 października 2010, 13:39 #18
ttlbtg: Sorki za ewentualne błędy, braki przecinków etc.
» 23 października 2010, 13:46 #17
kikson: Pełna zgoda. Poza tym mnie w ogóle dziwi fakt, że Kuszczak wierzy w swoje bycie numerem jeden. Został ściągnięty jako rezerwowy i taką rolę widzi dla niego Ferguson. Nic poza tym.
» 23 października 2010, 13:53 #16
Darkos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.10.2010 14:10

Jeśli United to nie plac treningowy to co tu robia Gabriel "patrzcie jak macham nogami nad piłką" Obertan albo Darren "potrafie strzelic tylko z dystansu" Gibbson?
» 23 października 2010, 14:09 #15
kikson: Darkos, a czy Obertan czy Gibbson grają regularnie w pierwszym składzie? Nie. Pełnią rolę rezerwowych.
» 23 października 2010, 14:12 #14
ttlbtg: Kikson odpowiedział słusznie. Zgadzam się z nim w stu procentach.
» 23 października 2010, 14:33 #13
Chaqual: "Jak dla mnie te wszystkie lata, były czystym marnotraWstwem jego umiejętności"

Przez ten czas z pewnością sporo nauczył się od VDS... nie zapominajmy, że trenując z Manchesterem United również rozwijał swoje umiejętności.
» 23 października 2010, 19:58 #12
ttlbtg: Zgadzam się, ale wypadałoby się nie uczyć tylko na treningach a zdobywać doświadczenie w meczu. Faktem jest, że nie gra i tu pisanie o tym, czy powinien, czy nie raczej nic nie zmieni. Pzdr
» 23 października 2010, 21:48 #11
Cleverley: zmarnował się jak do tej pory w United ..
» 23 października 2010, 13:10 #10
matemufc: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.10.2010 13:11

Smutne jest to ponieważ ja jako kibic ufam kuszczakowi i jak on broni nie boje sie zupełnie o wynik tak jak było z fosterem ! Ja jednak mam nadzieje że tomasz zostanie i bedzie numer 1 w bramce United ponieważ bardzo podkreśle bardzo rzadko tomek popełniał błędy w bramce chodz mało występował w składzie .
Trzymam kciuki za ciebie Tomek !
» 23 października 2010, 13:10 #9
iamarctic: zawsze mówiłem - Kuszczak to dobry bramkarz, nawet bardzo dobry, ale Manchester United musi mieć bramkarza WYBITNEGO. Cieszę się, że Tomek w końcu to zrozumiał.

Kuszczak obiektywnie patrząc nie ma szans na bluzę z nr 1 na plecach, po odejściu VdS potrzebny będzie ktoś nowy.
» 23 października 2010, 13:04 #8
Martin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.10.2010 17:39

Strzał w dziesiątkę :)
Przypominam ostatnie słowa Fergusona:
"Jesteśmy najwięksi, nie zapominajmy o tym".
Dobry czy bardzo dobry to za mało na United przynajmniej jeśli mowa o bramkarzu. Golkiper na boisku jest tylko jeden i musi On być światowej klasy.
» 23 października 2010, 17:38 #7
b90: Taki Foster dostawał szanse, a Kuszczak nie może?
» 23 października 2010, 12:51 #6
ericcantona93: Ale Kuszczak dostaje takie same szanse. Foster odszedł, bo takie "szanse" mu nie wystarczały, a teraz Kuszczak apeluje dokładnie o to samo.
» 23 października 2010, 13:29 #5
piokrop: Nie oszukujmy się... Tomek nie będzie nigdy pierwszym bramkarzem United, chociaż uważam, że powinien dostawać więcej szans wtedy można by było więcej powiedzieć o jego umiejętnościach...
» 23 października 2010, 12:49 #4
Martin: Jesteśmy podobnego zdania ...
» 23 października 2010, 17:07 #3
Pomarancz: tomek to dobry bramkarz, jednak czy on jest w stanie zastąpić Edwina. sir Alex musi mu dać szanse żeby się przekonać ;]
» 23 października 2010, 12:46 #2
AFCAMUFC: tomek ma racje. sir Alex musi dać mu szanse nie tylko w CL ale w lidze
» 23 października 2010, 12:43 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.