Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Rooney zawiedziony postawą klubu

» 19 października 2010, 11:33 - Autor: matheo - źródło: The Sun
Wayne Rooney chce odejść z Manchesteru United, bo uważa, że właścicielom klubu z Old Trafford brakuje ambicji – pisze wtorkowy The Sun.
Rooney zawiedziony postawą klubu
» Czyżby dni Wayne'a Rooneya w Manchesterze United były policzone?
Czy Wayne Rooney odejdzie z Manchesteru United?
Według dziennikarzy angielskiej bulwarówki kłótnia Rooneya z sir Alexem Fergusonem nie jest jedynym powodem, dla którego Wazza miałby odejść z zespołu „Czerwonych Diabłów”.

Rooney był ponoć bardzo niezadowolony ze sprzedaży Cristiano Ronaldo do Realu Madryt i braku spektakularnych transferów od tego czasu. Anglik nie chce się wiązać z klubem pięcioletnią umową, bo ten nie rywalizuje już o najlepszych piłkarzy na rynku transferowym.

Rozmowy Rooneya z Manchesterem United na temat nowego kontraktu utkwiły w martwym punkcie. Na razie najgłośniej mówi się o możliwym transferze Wayne’a do Realu Madryt lub Manchesteru City. „Czerwone Diabły” zrobią jednak wszystko, aby piłkarz nie przeszedł do drużyny lokalnego rywala.

Zdaniem dziennika The Sun transfer do Realu Madryt w zimowym oknie transferowym jest coraz bardziej prawdopodobny. Wicemistrzowie Anglii za Rooneya mogliby otrzymać 50 milionów funtów.


TAGI


« Poprzedni news
Mourinho: Wazza zostanie w United
Następny news »
Z Anfield na Old Trafford. Torres zastąpi Rooneya?

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (84)


Fenek: Prawda jest taka że Roo leje wode w tym momencie alby nie brać winy za ewentualny transfer na siebei tylko aby zrzucić ją na klub. Roo dobrze wie jaka jest polityka transferowa klubu i nigdy tu nie było takich szopek jak w Realu czy Chelsea.
» 20 października 2010, 14:03 #65
kamil300790: Jestem kibicem ManU ale to że nie mamy ambicji to racja zobaczcie jakie my robimy transfery? czy po takich transferach możemy wygrać cokolwiek?? Chyba NIE!!
» 20 października 2010, 11:32 #64
bLinQ: kibic nie pisze ManU.
» 20 października 2010, 14:19 #63
rejbar: Tradycyjnie "pisze The Sun". To chyba jakiś brytyjski "Fakt".
» 20 października 2010, 11:23 #62
Sapphir: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.10.2010 11:06

Z 1 strony rozumiem Roo bo Man U biede posial z transferami w tym sezonie ;/ szczerze brak konkretnych wzmocnien a spojzcie co teraz real robi.. wayne chce to samo ale nie ma z kim ^^ cos czuje jednak ze robi podpuche zeby go blagali o pozostanie na Old Trafford wtedy zacznie grac rudziutki =)
» 20 października 2010, 11:05 #61
karol90098: No i rooney ma racje. Taka jest prawda. Wszystko spoczywalo na nim w poprzednim sezonie tzn wiecej zrobic nie mogl i tak efektow mozna powiedziec zadnych ( LM, PREMIERLAGUE TO WTOPY). Wiec nie dziwiewie sie ze nie widzi perspektyw. Po slabym sezonie nikogo nie kupilismy. To dlaczego ten sezon ma byc lepszy od poprzedniego?? Bo berbatov ma "niby forme"? Nie rozsmieszajcie mnie.
» 20 października 2010, 11:03 #60
myyk: Do innego angielskiego klubu nie odejdzie,do Hiszpani ucieknie . Ehhh,bądź co bądź będzie mi go brakować .
» 20 października 2010, 00:05 #59
Tennant: Roo się tylko usprawiedliwia.. A ja sobie nadal nie wyobrażam jego odejścia... Ale to może być tak jak swego czasu Henry poszedł z Arsenalu FC
Glory Glory MU
» 19 października 2010, 23:34 #58
pilsudczyk: I tu się zgadzam z Roo. Ferguson oraz inni działacze MU myślą, że skoro Manchester United to najdroższy klub na świecie, który ma dużo kibiców, którzy mówią, że Man U to najlepszy klub na świecie to oni mogą dalej sprzedawać graczy pozwalających na osiąganie sukcesów i ściąganie takich ochłapów jak Owen!
Ave Piłsudski!
» 19 października 2010, 23:22 #57
karol90098: jak kilka tygodni temu napisalem ze to sie tak skonczy to dostalem 13 minusow.
» 19 października 2010, 23:21 #56
lipinho89: szczerze czekałem na ten konflikt już po pierwszych 3, 4 meczach gdzie widać było złość Rooneya kiedy schodził z boiska co najlepsze był zły na zespól i na SAF-a za co? Za to, że nie umiał bramek strzelać jak robił to w zeszłym sezonie no niestety jak się formy nie ma to tak już bywa niestety... a nie chce nic mówić ale to wielu komentatorów mówiło i mówi dalej że man utd jest zespołem jednego piłkarza i chyba Rooney sobie to za bardzo wziął do serca i moim zdaniem początek tego sezonu widać, że ta era się skończyła a samolubny Rooney nie potrafi grac zespołowo.... bardzo jest to przykre bo może się okazać, że rzeczywiście odejdzie :( i wtedy jestem ciekaw kto zastąpi jego miejsce z młodzików lub kogo kupi SAF :( chicharito jest dobry ale nie wiem czy na dzień dzisiaj udźwignie ten ciężar i z macheda to samo :( a Owen kontuzje go kochają więc sami widzicie
» 19 października 2010, 23:10 #55
Dawidlademann: Zawiedziony postawą klubu?! a kto jest członkiem tego klubu On Sam.. Niech Się weźmie Za Granie a nie Za Oczernianie Innych.... Płacą Mu Mega Dużo Pieniędzy a Nie pamiętam Kiedy bramkę strzelil!! w Reprezentacji Anglii Też Po Rocznej Przerwie Dopiero Strzelil Bramkę!!

Uwielbiam Rooneya Ale Teraz Mnie Zdenerwował...
» 19 października 2010, 23:08 #54
b90: i ma racje, co ten SAF w ogóle zrobił z tą drużyną? Tak sprzedał Ronaldo i Teveza i w zamian za nich nie sprowadził nikogo ich pokroju. Nie dziwie się Rooneyowi, Fergusonowi od dawna już strzela kolba
» 19 października 2010, 23:03 #53
lipinho89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.10.2010 23:13

zgadzam się :)
» 19 października 2010, 23:12 #52
LoveMUFC: achhh. jakie to byłe piekne czasy. sezony 2006-2008
» 19 października 2010, 22:57 #51
balut: Ale kurka... nawet jeśli Rooney tego nie powiedział, to jest to prawda ;) Nie wiem czy zauważyliście, ale Manchester ostatnimi czasy zrobił się klubem w którym więcej od pięknej gry jest eksperymentowania i wiary w kogoś. Nie wiem, mozę na to patrzę, bo obecnie w wielu klubach jak ktoś gra źle, to nie gra, a w MU często daje się takim ludziom szanse ;) Nie mniej jednak. Manchester City obecnie jest świetną drużyną i dziwię się ludziom mówiącym, że to tylko kasa itp... jednak za ta kasą coś idzie, obecne drugie miejsce to nie przypadek. Boję się tylko by mój ulubiony piłkarz się nie zatracił gdzie indziej, bo w MU wyrobił sobie zaj***stą markę, a teraz trochę ją niszczy ;)
Ehh... Mi zależy tylko na jego pięknej grze, bramkach i niech futbol będzie wart oglądania ;)
» 19 października 2010, 22:46 #50
BroneK1878: A ja jestem zawiedziony postawą Rooneya...
» 19 października 2010, 21:57 #49
LoveMUFC: ale z tym brakiem spektakularnych transferów to sie zgodze. tez bym chciał widziec nowe twarze w zespole
» 19 października 2010, 21:39 #48
skawin4: ciekawe co powiesz jak odejdzie...co jest coraz bardziej prawdopodobne;/
» 19 października 2010, 21:56 #47
Adamo96: Rooney nie moze odejsc. D:
» 19 października 2010, 21:12 #46
Spikee: rozumiem jego obawy ale po co nam wiecej gwiazdek. nie bawmy sie w city czy w real ktorzy wydaja po kilkadziesiąt milionow euro na zawodników ktorzy i tak siedza na lawie
» 19 października 2010, 20:28 #45
dagoberto: Ola boga co sie dzieje nie wierze ku..wa je..na mac
» 19 października 2010, 20:26 #44
smok77: Ej a jakie Rooney ma problemy?? co się dzieje?? powie mi ktoś?? bo ja juz nic nie kumam :(
» 19 października 2010, 20:11 #43
spOntan: poniekąd ma rację.
był do wzięcia za bodajże 11 mln VdV, to nie Ferguson sprowadził jakiegoś Bebe...
» 19 października 2010, 19:26 #42
sienol: Slowak wiesz co Ci powiem? Jestes k.rwa zwyklym sm.eciem , najpierw Rooneya kochasz gdy strzeli bramke a potem jak juz ma odejsc w.pierdalaj ? Zastanos wie co ty w ogóle piszesz. Zobacz ile od dla MU zrobil a ty jeszcze go wyzywasz ? Taki madry jestes to bys mu to powiedzial w twarz a nie tak k.rwa piszesz .
» 19 października 2010, 19:09 #41
spOntan: ogarnij się
» 19 października 2010, 19:28 #40
Pablo972: To daj mu numer telefonu, wtedy pogadają twarz w twarz...

Mnie nie obchodzi czy strzelił w tamtym sezonie 20 bramek czy 30 czy 100. Nie obchodzi mnie to czy uratował nam dupe, czy nie. Mój szacunek zyskałby wtedy gdyby grał w United do przynajmniej 35 lat. Teraz jest zwykłym fajerem. Niestety...
» 19 października 2010, 20:04 #39
Pablo972: *
Miało być do "Sienola"
» 19 października 2010, 20:04 #38
zielony14: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.10.2010 20:29

Popieram Cię sinol!
» 19 października 2010, 20:29 #37
tomek23717: Teraz przez niego mam jakiś uraz na bani. Serio
» 19 października 2010, 19:00 #36
slowak: niech odchodyi frajer dla kasy albo do realu kotego nie naidze albo do mancity zal !!
» 19 października 2010, 18:51 #35
Czarny95: Rooney to się powinien zająć odzyskiwaniem formy a nie bawieniem w menadżera i narzekaniem na cały boży świat.
» 19 października 2010, 18:35 #34
UnMishii: Rooney pewnie chciał transferów, bo twierdzi że Berba nie pasuje do niego w ataku - pewnie by chciał do pary kogoś w stylu Benzema, Fabiano... a Berb wrócił do formy, Hernandez gra nieźle i Roo to przeszkadza; pewnie chce grać z Hernandezem, ale ja sobie tego szczerze nie wyobrażam.
» 19 października 2010, 18:10 #33
Gocha: Panu podziękujemy, następny proszę. xD
» 19 października 2010, 17:53 #32
TevezC: No to się info potwierdziło..

No to teraz mamy klopsa ;]
» 19 października 2010, 17:45 #31
Hormon666: Wielu z nas kocha Manchester United i pewnie za nawet marne grosze i gdyby nie brał brany pod uwagę w składzie z całego serca by chciał zostać w United. Ale MY to nie Rooney! Dajmy MU SZANSĘ WYBORU! Trzeba go szanować za wszelką CENĘ! Każdy jest inny i każdy wybiera to, co uważa za najlepsze. Obrażając Wayna i mówiąc, że źle wybiera nie postępujemy dobrze, chociaż dla nas jest prawdziwym skarbem, musimy szanować jego DECYZJĘ!.
» 19 października 2010, 17:08 #30
garycahill1410: Jestem zawiedziony postawą Roo
» 19 października 2010, 16:34 #29
Roo10ney: Rooney w innym klubie?! Jakoś tego nie widzę, na chwilę obecną uważam to wszystko za bujdy, poza tym widzicie tu jakiś cytat? bo ja nie, wszystko The Sun sobie pięknie zmyśliło. A myślałem że Brytyjczycy nie mają wyobraźni.
» 19 października 2010, 15:57 #28
Kajdan: Co do transferu Ronaldo i braku transferow to Wazza ma 100% racji bo jesli sprzedaje sie najlepszego zawodnika na swiecie i to za takie pieniadze to trzeba znalezc jego nastepce...A co do Rooneya to mam nadzieje ze zostanie i z Burasporem sie wreszcie przelamie.
» 19 października 2010, 15:52 #27
lipinho89: ROONEY PO PROSTU NIE POTRAFI PRZYZNAĆ SIĘ DO DRASTYCZNEGO SPADKU FORMY... I SIĘ TERAZ ODGRYWA... LUBIE GO ALE PRZESADZA TROCHĘ BO GDYBY BYŁ W FORMIE TO BY BYŁO WSZYSTKO NORMALNIE
» 19 października 2010, 15:43 #26
FanaticMU: 1. The Sun i nie wiadomo czy wierzyć...
2.Myślałem że zostanie w United do końca, jeśli jednak odejdzie to damy sobie rade i bez niego...juz nie tacy odchodzili ;/
» 19 października 2010, 15:43 #25
Paczek90: skąd masz taką informacje? Chętnie przeczytam
» 19 października 2010, 15:48 #24
oldtrafford: Zamiast gadania wziąłby się za siebie by pomóc Manchesterowi United
» 19 października 2010, 15:30 #23
Pomarancz: Coś czuje że zanosi się na odejście Roo :(
» 19 października 2010, 15:11 #22
wrooney: Jest w tym dużo prawdy. Czy ktoś widział żeby klub którego celem jest wygranie PL czy LM wyprzedawał najlepszych zawodników ?? To dokładnie tak jak by Real czy Barca to były kluby z wyższej pułki ! Tak nie wolno robić do kur_y nędzy !! Strasznie mnie to denerwuje.
» 19 października 2010, 14:59 #21
Gemit23: Pomału tracę cierpliwość ??
Rooney za to ambicją wielką grzeszy ... (ironia)
» 19 października 2010, 14:34 #20
Cleverley: zawsze The Sun ,czyli 0% prawdy ;D
» 19 października 2010, 14:30 #19
ROO10MU: dokladnie :) ludzie to co oni napisza nie znaczy ze to jest prawda :P
» 19 października 2010, 14:58 #18
leito276: to The Sun jako pierwsze napisało już w marcu o przejściu Ronaldo do Realu po zakończeniu sezonu. To The Sun jako pierwsze napisało o transferze Owena do MU.... I co? To też były wyssane z palca bajki? Czasami nawet takie gazety piszą prawdę.
» 19 października 2010, 21:17 #17
75th: Pomijając te wszystkie brednie zwrócono uwagę na dość istotną sprawę, nie kupujemy dobrych piłkarzy, tylko robimy sobie ostatnio piłkarski żłobek. A EPL i LM każdy by chciał.
» 19 października 2010, 14:19 #16
Gawel: Najbardziej drażnią mnie informacje z tego typu brukowców na ten temat. Są one wyssane z palca, i w dodatku je tu umieszczacie, wprowadzając w błąd użytkowników. Dramat.
» 19 października 2010, 14:13 #15
Miskiewicz: Za jakiś tydzień pojawi się na devilpage news "Rooney nigdzie się nie wybiera" (prawie na pewno)
» 19 października 2010, 14:08 #14
juras1211: Za 50 mln to Real możne sobie Andersona kupić .... co do tego artykułu to pismaki są w swoim żywiole , teraz maga podawać 150 powodów dlaczego Rooney nie podpisał kontraktu.... Najlepiej zniszczyć Rooneyowi opinie piłkarza przywiązanego do klubu, SAF opisać jako choleryka a na koniec cala złość wyrzucić na właścicieli bo to jest modny temat , wtedy maja jeszcze większe pole do popisu i temat na kolejne tygodnie . Pomyślcie , przecież to może być po prostu osobisty uraz Roo do kogoś z sztabu United , albo do kolegów z zespołu , albo do wszystkich naraz .... , przecież łatwo jest coś takiego odwalić... nie on pierwszy zdradził i nie on ostatni , ale zdradził zonę w ciąży to jest ciężkostrawny temat . Na pewno spotkał się z ogromna krytyka ze strony najbliższych osób , przyjaciół , znajomych.... z niejedna osoba się pokłócił podobno mina tygodnie zanim sobie to wszystko w głowie poukłada .
» 19 października 2010, 14:07 #13
pumbiks17: popieram Rooney'a i w 100% go rozumiem, ale jak on odejdzie to juz nie bedzie to samo Unied ....
» 19 października 2010, 13:57 #12
Sanitarium: nie takie gwiazdy odchodziły... jak np. Beckham który w przeciwieństwie do Roo... był na prawdę ikoną tego klubu i znakiem rozpoznawczym i jakoś klub ma sie dobrze, nikt o tej stracie nie pamięta a na pewno nie rozpamiętuje (to nie to United co za Beck'sa)

nie popadajmy w paranoje... ale z drugiej strony - jakby odszedł Rooney to przy okazji Ci wszyscy sezonowcy (trzeba plusów wszędzie się doszukiwać) :)
» 19 października 2010, 14:09 #11
lukep: The Sun - proszę was drodzy moderatorzy nie denerwujcie nas kibiców United plotkami tej gazety, jeden news mniej na stronie ale za to mniej straconych nerwów ;) hehe
» 19 października 2010, 13:48 #10
Ave: Manchester united bez Ronneya? Nie wyobrażam sobie tego ...
» 19 października 2010, 13:46 #9
ercraft: taaa? a bez Stama, Becksa, Cantony, SuperVana czy CR7?? też nie można było sobie tego wyobrazić, a jednak..
też wolałbym żeby Roo grał w United do końca kariery ale jak się nie da.. z niewolnika nie ma pracownika, tyle w temacie.
» 19 października 2010, 14:35 #8
MrKubinho: dziwi mnie tylko jedna rzecz czemu wszystkie złe nowinki o Rooneyu pisze The Sun ??
» 19 października 2010, 13:45 #7
salumel2: Jedyne co mi się w tej wypowiedzi podobało to to co powiedział o polityce klubu, czego my oczekujemy skoro sie nie wzmacniamy, nawet Barcelona ktora ma samych wychowankow inwestuje w pilkarzy z najwyzszej pułki.
» 19 października 2010, 11:44 #6
Sanitarium: a niech odchodzi... my mamy lepsze zastepstwo :/ zrobiła się z niego większa "święta krowa" niż CR :/ ... łaske komuś robi czy co ? Karierowicz wielki a na takich w United mi nie zależy.

Salumel2 - z najwyższej PÓŁKI jak juz a nie PUŁKI ... bo najwyższa może być PÓŁKA (w słownik zajrzyj - jest tam "Pułka" ale to jest nazwisko a nie nazwa deski na np. przedmioty) ...
» 19 października 2010, 11:50 #5
WR8: Sanitarium

po ch.uj dajesz te swoje denne wyklady ?

bardzo mnie to niepokoi. jesli rooney odejdzie z manchesteru, tudziez wyleci to tylko na wlasne zyczenie i dzieki swojej wlasnej glupocie :/

Rooney powiedzial prawde, jaki byl nasz ostatni spektakularny transfer? Berbatov ? jeden wielki nie wypal, dopiero w tym sezonie sie rozkreca (?)
» 19 października 2010, 14:24 #4
Sanitarium: WR8 pisze - na chvja ? a na takiego bo nie boje się mówić co myślę i nie płacze jak sezonowcy za transferami i "bo rooney" może odejść...

ale po co nam bardziej spektakularny transfer niz berbatov ? nasze remisu i brak porażek dowodzi że skład jest dobry tylko gdzieś tu w psychice/mentalności dajemy du'py - bo strzelamy w 5minucie gola, drugiego z mega lekkością ... a potem błędy głupie...

A jeśli Roo na prawdę tak powiedział- to sytuacji nie poprawia bo atmosferę psuje jeszcze bardziej

(a co do wykładu odnośnie pisowni - bo irytuje mnie to iż nikomu nawet NIE CHCE SIĘ zwrócić uwagi na to co pisze - za 20lat będziemy mieli, polityków i innych ważnych ludzi którzy pisać nie umieją :/ grzebiemy swój język !)
» 19 października 2010, 15:04 #3
dominik19000: Hahaha bardzo śmieszne. Te powody dla których Rooney miałby rzekomo odejść z United są tak podręcznikowe, że aż śmiać się chce gdy się je czyta. Dawno nie grałem w żadnego "menadżera" ale tam chyba też takie powody padały gdy piłkarz chciał odejść z klubu hahaha. Oj The Sun - trochę więcej pomysłowości :D
» 19 października 2010, 11:41 #2
ercraft: koleś, który głośno i przy każdej okazji podkreśla swoją przynależność do klubu teraz miałby przejść do jednego z dwóch najbardziej znienawidzonych rywali w lidze... no proszę Was..
» 19 października 2010, 11:40 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.