Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Anderson znów mówi o powrocie do Porto

» 17 października 2010, 15:42 - Autor: Biafra - źródło: Sky Sports
Pomocnik Manchesteru United, Anderson ponownie wyznał, iż jest w każdej chwili gotów opuścić Old Trafford i wrócić do swojego byłego klubu, FC Porto.
Anderson znów mówi o powrocie do Porto
» Brazylijczyk nie potrafi wywalczyć na stałe miejsca w składzie United
Brazylijczyk, którego w 2007 roku za 17,5 miliona funtów ściągnął z portugalskiego klubu sir Alex Ferguson w ostatnim czasie bardzo często dawał do zrozumienia, iż chętnie wróci do swojego dawnego klubu.

22-letni zawodnik nie potrafi sobie wywalczyć stałego miejsca w składzie Czerwonych Diabłów w dodatku w ostatnich miesiącach nękały go kontuzje, co wyraźnie odbiło się na jego formie.

Wobec najnowszych doniesień o niezbyt dobrych relacjach z menadżerem United, Anderson przyznał, że nie wyklucza w najbliższym czasie powrotu do FC Porto.

- Pewnego dnia chciałbym znów zagrać dla Porto. Nie jestem w stanie powiedzieć kiedy to się stanie, jednak na pewno chcę tam zakończyć karierę - wyznał Brazylijczyk.

- Jednak stwierdzenie pewnego dnia nie oznacza teraz, gdyż chcę jeszcze spróbować powalczyć tutaj o miejsce w składzie - zakończył Anderson.


TAGI


« Poprzedni news
Oceny pomeczowe: United vs WBA
Następny news »
Sprzedaż Rooneya to nonsens

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (48)


Tennant: Z niewolnika nie ma pracownika. Drzwi szeroko otwarte
Glory Glory MU
» 20 października 2010, 00:00 #43
sebastian80mufc: Cieszyłem sie jak przyszedł wraz z Nanim i Hargo,bo oglądam lige portugalska i przypadł mi do gustu.Tylko przez te 3 lata jakos mnie nie przekonał do końca.W Porto robił różnice a tu nie zawsze ma miejsce w składzie.Do tego te deklaracje,że może odejść.Pytanie tylko,czy rzeczywiście spróbuje powalczyc o pierwszą "11",czy myslami juz jest na Dragao?
» 18 października 2010, 19:25 #42
b90: Niech idzie, może od jego odejścia zaczną się zmiany w drużynie bo SAF zrobił niezły burdel
» 18 października 2010, 15:54 #41
cLouxXx: Jak już tym się tak ekscytuje to niech idzie ...
» 18 października 2010, 14:49 #40
juras1211: Za mniej jak 15 mln go nie sprzedadzą o to się nie martw . SAF będzie go wystawiał , aż ktoś tyle zaproponuje .
» 18 października 2010, 14:28 #39
PauloKuhan: wrocil po kontuzji a wy na niego jedziecie ze slaby ze do rezerw sie na daje ja tam wole prawde niz klamstwa typu ronaldo jak chce odejsc to to mowi a nie bedzie jak ronaldo co raz mowil zostaje raz odchodze
» 18 października 2010, 13:18 #38
juras1211: O czym ty mówisz jakby był uczciwy wobec United to by dawał z siebie 100 % zarówno podczas meczów jak i na treningach . Takie p..... to może być dla ciebie dobre dla mnie to kolejny dowód na to , ze Anderson jest jeszcze niedojrzałym dzieckiem , któremu się wydaje , ze cały świat się na niego uwziął . W wieku 22 lat on mówi gdzie by chciał zakończyć karierę , w jego wieku piłkarz mówią o swoich marzeniach o tym co chcieliby osiągnąć a nie jakieś takie bzdury ...
» 18 października 2010, 14:14 #37
gwiazda2010: dziwne ze tak nie wyzywacie drewnatova eh ... drewnatov przez 2 lata mogl nic nie robic czyz nie ?
» 18 października 2010, 12:16 #36
Dantes86: Spokojnie przez 2 lata na Berbe polecialo miliony wyzwisk;) Sam nadawalem na niego heheh;) Ale od poczatku tego sezonu trzeba przyznac ze gra tak jak powinien i dlatego jest spokoj:) A Anderson?? Od samego poczatku dno i metr mułu tyle w jego temacie;) pzdr
» 18 października 2010, 12:23 #35
Klimaa: Gdy zespołowi nie będzie szło zawsze Berba będzie obrywać za swój styl gry, nie okłamujmy się;p jak ma dzień to zrobi cuda. Jednak napastnik jest od strzelania bramek, dlatego ta pozycja jest najdroższa, a tu jednak Bułgar ma pewne "zaległości" teraz znowu nie strzelił od kilku spotkań, mam nadzieję że się przełamie i póki co zastąpi Rooneya w tym zawodzie.
» 18 października 2010, 12:30 #34
Dantes86: Zgadzam sie z Tobą w 100% chodziło mi tylko o to że były to wtedy uzasadnione pretensje i że faktycznie one były a nie jak kolega -gwiazda2010- napisał że nikt nie najezdzal na Berbe;)
» 18 października 2010, 12:36 #33
Dantes86: I niech wyp**** do Portogulaii.Nie można na niego patrzeć,od samego początku twierdziłem że jest to zawodnik najwyżej na rezerwy United.W każdym meczu udowadnia słusznośc tej teorii:) Co najbardziej u niego mnie wkurza to to ze nie potrafi nawet celnie zagrac pilki do zawodnika,nie mowiac juz o tym ze strzelil TYLKO jedna bramke...ehhhh szerokiej drogi Anderson;) zaraz mnie zminusujecie:D
» 18 października 2010, 08:47 #32
Marson: daje ci plusa za szczera wypowiedz wiec ;p
» 18 października 2010, 20:06 #31
Klimaa: Nic wielkiego dla klubu nie pokazał przez te lata spędzone w Anglii. Jak tak tęskni powinien odejść, może gdzie indziej pokaże swój talent. Jednak kwestia jest też pieniędzy klub będzie chciał odzyskać stracone fundusze a cena była bardzo wysoka.
Dlatego nie jestem zwolennikiem Brazylijczyków, bardzo wielu się nie sprawdza, nawet braciom Da Silva musimy dać dużo czasu na rozwój.
» 17 października 2010, 22:32 #30
Martin: Dokładnie masz rację, bardzo wielu Brazylijczyków wymięka w Premier League. Jak napisałem to samo o potencjalnym transferze Kaki do United to mnie minusami "obrzucili".
» 17 października 2010, 23:30 #29
jezior88: nie porownujmy Kaki z Andersonem... z calym szacunkiem dla niego mnie rowniez nie przekonywal nigdy.... mam nadzieje ze Carrick sie obudzi a wtedy Andi nie jest az tak potrzebny i jezeli zle sie czuje to niech odejdzie
» 18 października 2010, 11:01 #28
czerwonydevil: Z tego co widzę, to on nie mówi, że chce odejść już teraz, ale mówi, że odejdzie, więc nasuwa się pytanie : Czy jest sens szlifowania jego talentu ? Być może tak ze względów finansowych, ale niestety (Bo ma nawet fajną technikę) u nas się nie sprawdza... Sprzedajmy go i kupmy porządnego playmakera. Sklep ''Real Madryt'' będzie otwarty zapewne już w lato i sądzę, iż będą niezłe promocje ;D

Ale i tak nie skorzystamy...
» 17 października 2010, 20:22 #27
Martin: "Czy jest sens szlifowania jego talentu ?"

No właśnie.. po co szlifować i tracić czas skoro zagra 1,2 sezony na pełnych obrotach i poleci do Porto czy nawet Realu? (już po szlifierce :) Nie lubię takiego podejścia.. On już teraz wie, że na pewno odejdzie tylko nie wie kiedy. Powinniśmy go zastąpić innym zawodnikiem, (może Defour?) który byłby gotów pozostać w United do końca kariery lub przynajmniej na bardzo, bardzo długo.
» 17 października 2010, 23:34 #26
DevilUnited: Ogarnicjie emocje ! Lepiej żeby odszedł fakt jak chce niech idzie można kupić za to klasowego pomocnika.Anderson to Ofensywny Pomocnik ? Trudno , Sneijder może być chociaż i tak nie przejdzie.W ostateczności chętnie zobacze Tonyego Krossa !
» 17 października 2010, 19:42 #25
Martin: ja wiem czy taki ofensywny.. słabo rozgrywa, nie strzela bramek..
» 17 października 2010, 23:36 #24
Marson: wiec anderson to pomocnik nieofensywny ani niedefensywny wiec co z nim zrobic ? :O
» 18 października 2010, 20:04 #23
Martin: postawić na samym środeczku boiska i niech sobie lata w kółko po wapnie i wymachuje rękoma z biustonoszem na czole hehehe xD
» 18 października 2010, 21:32 #22
SzYnA: słaby jest, zagrał pare dobrych meczów na dziesiątki słabych albo tragicznych... sprzedac go razem z carrickiem
» 17 października 2010, 19:06 #21
Elninio: moze nie ale nadaje sie jak nalepka na kondona tyle z jego gry na jego miejsce trzabylo dziadka Scholsa wprowadzic zeby gra sie kleila
» 17 października 2010, 18:40 #20
Muaarthinos: Właśnie, jest "jakby" rozgrywającym. Miał swój czas, nie rozwinął się - jak chce niech odchodzi. Old Trafford nie zapełni się łzami.
» 18 października 2010, 11:43 #19
budziol88: to niech spierdala! nikt nie bedzie za nim tesknił
» 17 października 2010, 18:13 #18
Elninio: droga wolna
» 17 października 2010, 18:05 #17
adriann1986: ogólnie jak na zawodnika lansowanego na nowego "ronaldinho to jest po prostu słaby. jak na ofensywnego pomocnika 1 gol to smiech na sali...
» 17 października 2010, 17:40 #16
juras1211: Ta pierwsza stracona bramka idealnie pokazuje , ze Anderson zarówno w ofensywie jak i defensywie zawodzi , był bezradny w starciu z tym wielki zawodnikiem WBA do momentu , aż udało ...... mu się go sfaulować co poskutkowało strata bramki . W ofensywie po raz kolejny masę niedokładnych podań , ani razu nie wziął na siebie ciężaru rozgrywania piłki czy poholowania jej kilka metrów w stronę bramki przeciwnika .... może raz uderzył piłkę tak jak trzeba i wtedy groszek mało braki nie strzeli , ale to za mało .
» 17 października 2010, 17:28 #15
Cleverley: jak odejdzie Scholes to zastąpi go Anderson albo Cleverley ;) ale dopiero 22 lata więc niech nie narzeka
» 17 października 2010, 17:26 #14
loolzi: jak odejdzie scholes to trzeba bd pomyśleć nad jakimś sensownym transferze..
» 17 października 2010, 19:07 #13
Martin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.10.2010 23:42

np. Gourcuff ;P
» 17 października 2010, 23:38 #12
talir: Anderson przeszedł do MU z mianem "młodego zdolnego". Jednakże jego zdolności okazały się przeciętne, a młodość powoli mu przemija. Dla mnie jest on rozczarowaniem. Nie gra nawet odrobinę lepiej, niż w momencie gdy został sprowadzony do Manchesteru. Tak naprawdę jest słabszy od Fletchera zarówno w ataku jak i obronie, może od Carricka jest trochę lepszy. Na MU to jednak za mało, w dodatku ma osobie nie wiadomo jakie mniemanie, z taką grą chciałby łapać się do pierwszej 'jedenastki". Chyba ma swój własny świat. Stary Scholes deklasuje go pod każdym względem gry w środku pola, prócz szybkości.
» 17 października 2010, 17:01 #11
Martin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.10.2010 23:41

Gdy przychodził z Porto do United jego talent porównywano do Ronaldinho czy Kaki. Zwykły przeciętniak i na dodatek nielojalny.
» 17 października 2010, 23:41 #10
Fenek: Kur*a to niech idzie bo tylko marudzi i zrzędzi, a na boisku już dawno nie pokazał nic specjalnego. Jak ma stękać przez kolejne sezony i rozwijać się jakby miał jeden neuron to niech idzie. Na jego miejsce i tak trzeba sprowadzić klasowego rozgrywającego.
» 17 października 2010, 16:53 #9
IceBox: jeżeli chce odejść to niech spada ale myślę że powinien zostać bo jest to przydatny zawodnik nawet ;D
» 17 października 2010, 16:49 #8
devils18: To niech Porto w ratach nam zapłaci spowrotem 17,5 miliona i można go oddac z pocałowaniem ręki. A w zamian kupic któregoś z graczy Sunderlandu Cattermole'a lub Hreidarsona.
» 17 października 2010, 16:48 #7
MUforever9: Nikt cię tu nie trzyma jak chcesz to odchodź ale w Porto za dużo nie zdobędziesz
» 17 października 2010, 16:46 #6
kk8191: skoro tak podobno on mowi to niech skonczy smecic i niech odejdzie. Na dzien dzisiejszy Anderson to troche niezbyt udany transfer, na razie sie nie odnalazl w Manchesterze, moze jeszcze zablysnie, ale na to musimy poczekac. W ogole wie ktos co sie z Obertanem dzieje??
» 17 października 2010, 16:45 #5
bobsley: a tam news z d**y, równie dobrze Roo może powiedzieć,że chciałby skończyć karierę w Evertonie :P

Anderson musi grać, złapać rytm meczowy i dopiero wtedy można go oceniać... jeżeli dziś miałbym kogoś usunąć z United to byłby to Carrick!
» 17 października 2010, 16:39 #4
DarthDamien: Ja tam bym za nim nie tęsknił. Wczoraj pokazał na co go stać. Oddać go do Porto i kupić Gourcuffa albo sporo sporo dołożyć i zainwestować w Snejdera :)
» 17 października 2010, 15:56 #3
pumbiks17: kupic Gourcuffa to moglismy przed sezonem przed tym jak przeszedl do OL ale niestety nikt na to nie wpadl bo mamy "mocny sklad" :)
» 17 października 2010, 16:13 #2
Cleverley: o Gourcuff , United sie podobno nim interesuje i chcą go w zimę kupić. ;) ale wolę Sneijdera . ;)
» 17 października 2010, 17:27 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.