Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oceny pomeczowe: Valencia vs Man Utd

» 30 września 2010, 10:10 - Autor: Biafra - źródło: MEN, Sky Sports
Manchester United odniósł pierwsze zwycięstwo w tegorocznej LM. Poniżej przedstawiamy wam jak występ piłkarzy ocenili dziennikarze.
Oceny pomeczowe: Valencia vs Man Utd
» Młody napastnik idealnie znalazł się pod bramkę i zapewnił United zwycięstwo
Edwin van der Sar - W pierwszej połowie jego pomyłka o mały włos nie sprawiła, iż Soldado trafił do bramki. Później już było dobrze i doświadczenie Holendra było ostoją United.
MEN - 7
Sky Sports - 6

Rafael da Silva - Bardzo dobry występ młodego Brazylijczyka, w ogóle nie było po nim widać, iż tak rzadko gra w meczach o wysoką stawkę. Ponadto groźny w ofensywie.
MEN - 7
Sky Sports - 6

Rio Ferdinand - Powrócił do składu United po długiej nieobecności i od razu pokazał ile znaczy dla zespołu. Wspaniała współpraca z Vidicem.
MEN - 8
Sky Sports - 7

Nemanja Vidic - Dobry występ Serba, jednak na zbyt wiele pozwalał Soldado. Poza tym kapitan Czerwonych Diablów nie miał większych wpadek.
MEN - 7
Sky Sports - 7

Patrice Evra - Nie wrócił jeszcze do formy z poprzedniego sezonu, kiedy bardzo często włączał się w akcje ofensywne. W defensywie prawie nie do przejścia.
MEN - 7
Sky Sports - 6

Anderson - Pierwszy występ w podstawowej jedenastce na środku pomocy od bardzo dawna. W pierwszej połowie miał znakomitą okazję do zdobycia bramki, później mało widoczny.
MEN - 6
Sky Sports - 6

Michael Carrick - Jego pomyłki przy podaniach bardzo często stwarzały United problemy. Niestabilny występ, widać po nim, że długo nie grał.
MEN - 6
Sky Sports - 6

Darren Fletcher - Robił co mógł, aby nie było widać braku doświadczonych Scholesa i Giggsa. Wychodziło mu to całkiem dobrze, jedyny produktywny pomocnik.
MEN - 7
Sky Sports - 7

Ji-Sung Park - Bardzo się starał, lecz piłka po jego zagraniach nie mogła nigdy znaleźć drogi do bramki. Przeciętny występ Koreańczyka.
MEN - 6
Sky Sports - 5

Nani - Główne zagrożenie jakie stwarzało United pochodziło ze strony Naniego. Po raz kolejny udowodnił, iż jego forma stale rośnie.
MEN - 7
Sky Sports - 7

Dymitar Berbatow - Nie sprawdził się w roli osamotnionego napastnika. Nie stwarzał zagrożenia pod bramką Valencii, na szczęście został zmieniony przez Machedę.
MEN - 6
Sky Sports - 6

Javier Hernandez (za Andersona w 75') - Fenomenalne wejście w wykonaniu młodego Chicharito. Zapewnił 3 cenne punkty ekipie z Old Trafford.
MEN - 9
Sky Sports - 7

Federico Macheda (za Berbatowa w 84') - W ciągu minuty zrobił więcej, niż Bułgar przez całe spotkanie. Dobry przegląd pola i idealne podanie.
MEN - 8
Sky Sports - 7


TAGI


« Poprzedni news
Ferguson zachwycony kompletem punktów
Następny news »
Ferdinand: Hernandez jest wspaniały

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (55)


Gjorgiewicz: Jak dla mnie oceny strasznie mylone.
Anderson kompletna klapa, a nie występ, Ferguson nie przypadkiem ściągnął go w pierwszej kolejności, a nie Parka. Macheda za wysoka nota, jak zwykle oberwało się Berbie za to, że nikt w drugiej linii nie umiał mu podać piłki (brawo Anderson! - to było twoje zadanie). Bułgar grając samotnego napastnika cofał się po piłkę na połowę boiska, bo chłopaki z pomocy nie potrafili jej tam dotoczyć. Fletcher za wysoko, przedwczoraj nie zrobił nic!
» 1 października 2010, 14:55 #52
talir: Co do Andersona masz rację, ponad 10 lat młodszy od Scholesa i mu do pięt nie dorasta.
Chyba widać jak piłkę rozgrywa Paul, a Anderson...
Fletcher zagrał tym razem... słabiutko.
Ale mnie się robiło słabo jak widziałem zagrania Carricka... np. te w pierwszej połowie, kiedy to podał w poprzek boiska prosto na strzał dla zawodnika Valencii... dosłownie mistrzostwo świata.
» 2 października 2010, 11:50 #51
bartusbebe: park musi więcej ryżu jeść bo słabiutki jest dziwne że zagrał cały mecz
» 30 września 2010, 23:01 #50
ess: Nani nic takiego nie zrobił był najlepszy i robił to łatwością ale na osiem nie zasłużył moim zdaniem.
» 30 września 2010, 17:52 #49
UnMishii: mecz koszmarnie słaby. Nani niby grał do przodu, ale w grubo ponad połowie akcji tracił piłkę. Nie mam pojęcia czemu go tak chwalicie, a po Berbatovie jedziecie. Co może sam miał przejść przez boisko i gola strzelić? Dajcie spokój. Już po pierwszej akcji było widać że do przodu grać nie będziemy (Berbatov ma piłkę na środku boiska i musi sam holować piłę przez jakieś 30m, co kończy strzałem, bo pewnie i tak by futbolówkę stracił). Jedyny zawodnik obok średniego Naniego i takiego samego Berbatova który miał ciąg na bramkę to Anderson, który zagrał nieźle. Żałosne były te wrzutki w pole karne gdzie stał Berb i czterech kopaczy Valencii. Zagrożenia z lewej strony nie było wcale (chyba że Dimitar akurat zszedł na bok, co robił bardzo często zresztą). Carrick podawał tylko do tyłu. I jeszcze jedno; wam też się wydaje że Fergie oszczędza Owena na najbliższe ligowe mecze? Ponadto szkoda że graliśmy jednym napadem i trzema defensywnymi pomocnikami, mając w składzie Machedę czy Chicharito którzy pokazali na co ich stać po paru minutach pobytu na boisku.
» 30 września 2010, 17:00 #48
piaskun223: "Federico Macheda- W ciągu minuty zrobił więcej, niż Bułgar przez całe spotkanie" - Trochę nie obiektywna ocena. Wejście zawodnika pod koniec meczu ma taki plus, bardzo duży plus, że wchodzi on pod zmęczonego rywala co zdecydowanie pomaga. Z doświadczenia wiem. Więc nie można, aż tak oceniać Berby..
» 30 września 2010, 16:48 #47
piokrop: Ponadto Berba grał sam w ataku przez większość spotkania, a pod koniec meczu grało dwóch napastników Groszek i Kiko.
» 30 września 2010, 17:28 #46
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.09.2010 16:47

"Młody napastnik idealnie znalazł się pod bramkę i zapewnił United zwycięstwo" - Biafra, powinno być "bramką" :P

Z ocenami się częściowo nie zgadzam, za nisko Andek, na 8 zasługuje Nani
» 30 września 2010, 16:46 #45
johnoshea: nani na 8? hahahaha ciekawe za co , oceny pozawyżane w cholere tylko przez zwycięstwo
» 30 września 2010, 17:15 #44
jakubinio: johnoshea: jestem na 100% przekonany że nie oglądałeś meczu... a jak nie oglądałeś meczu to nawet się nie odzywaj bo twoje komentarze są żenujące. Gdyby nie Nani to nie wiem jak by się potoczył ten mecz.
» 1 października 2010, 15:02 #43
Dominik999: Gdyby nie Nani to MU by przegrał. Świetny rajd i podanie do Machedy, gdzie padła bramka. Portugalczyk uratował nam też bramke.
» 30 września 2010, 16:42 #42
ToMuS22: Zgadzam się , wszyscy piszą tylko o akcji Machedy z Chicharito a mało kto wspomina o Nanim który zrobił wspaniałą robote ;)
» 30 września 2010, 16:44 #41
Blandyna: ja myśle, że Hernandeza miał SaF dac szybciej, mógł by byc wyzszy wynik, a nie obawianie się kibiców do ostatniego gwizdka o te 3 pkt.
» 30 września 2010, 16:26 #40
FanRooney: VDS-7-Dobry występ poza jedną wpadką z Soldado
Evra-6-Za dużo pozwalał (chyba)Domingezowi
Vidić-7-Równo chociaż gorzej niż to co prezentował ostatnio
Rio-8-Jak na gościa po 2 meczech fantastycznie
Rafa-8-widać było że walczył i wychodziło mu tu
Carrick-4-Najsłabszy punkt United
Anderson-7--Przyzwoicie
Fletch-6.5-Widać że chciał ale nie wychodziło mu to
Nani-8-Świetny występ
Park-4-Słabiutko
Berba-6-Powtórka z zeszłego sezonu
Macheda-6.5-Asysta pare podań ale nic poza tym
chicharito-8-świetnie wkomponował sie ,od razu szukał sobie sytuacji
» 30 września 2010, 16:16 #39
OnlyRedDevils: Wszystko ok tylko Rafael powinien dostać więcej, ale to nie jest ważne, ważna jest wygrana i 3 punkty.
» 30 września 2010, 16:07 #38
Drenus: Anderson na równi z Carrickiem? Przecież starał się uczestniczyć w akcjach ofensywnych i próbował konstruować coś z Berbą i Nanim.
Kopletnie niewidoczny Carrick i Park.
Hernandez i Macheda dobre wejście.
Obrona kilka razy pozwoliła na zbyt wiele, na szczęście bez większych konsekwencji.
» 30 września 2010, 15:48 #37
elpajaco93: VdS - 6
Rafael- 6,5
rio-8
vidic-7,5
evra-6
anderson-5
carrick-5,5
Fletcher-7
Park-5,5
nani-7
berba-6
javier-8,5
macheda-7
» 30 września 2010, 15:25 #36
somsiad4: dziwi mnie jedno: skąd tak dobre oceny dla Van der Sara jak dla mnie to był jego najgorszy mecz w tym sezonie. Wspominacie błąd w pierwszej połowie ale była jeszcze fatalna interwencja przy rucie rożnym i nie wyjściu z bramki
Na duży plus Nani, Macheda, Hernaandez
» 30 września 2010, 15:15 #35
75th: Evra jak na zawodnika bez formy i tak jest solidny. Raz zagra lepiej raz gorzej, ale jest dość mocnym punktem drużyny. Carrick zaskoczył mnie pozytywnie, jak ktoś już zauważył może w ataku nie bardzo ale w destrukcji znacznie lepiej, razem z Fletchem spokojnie klepali jak było trzeba. Generalnie wczorajszy mecz śmierdział na kilometr defensywną taktyką ze strony United, tak więc nie wiem po co się nakręcać i wypisywać, że słabo grają. Ludzie, to był wyjazdowy mecz z liderem PD. Spokojnie.

Martwi mnie tylko Berbatov, bo to drugi mecz, w którym zaczyna przypominać siebie z zeszłego sezonu, mało ruchliwy i troszkę bez pomysłu. Mam nadzieję, że to przejdzie w najbliższym spotkaniu ligowym.

I na Szybko oceny ode mnie:

VDS -7
Rio - 7
Vida - 7
Evra - 5,5
Rafa - 6,5
Carr - 5,5
Fletch - 6
Andy - 6,5
Park - 4
Nani - 7,5
Berba - 5
Hern - 7
Kiko - 6
O'Shea - brak
» 30 września 2010, 14:54 #34
SzYnA: park 4 carrick 4 anderson z fletcherem 5. podawali tyle razy do przeciwnika i strat mielityle ile cała chelsea przez cały dotychczasowy sezon. kupmy 18 napastnika a w środku pola miejmy gnój z gównem dalej i będzie fajnie, nie ma scholesa nie ma nic a on nie bedzie grał wiecznie...
» 30 września 2010, 14:43 #33
bato24: hahahahahhahahaha mamy gnój ? tylko nie zapominaj że to walsnie Fletcher od 2 sezonów jest najlepszy zawodnikiem United bo gra cały czas na wysokim poziomie...
» 30 września 2010, 14:52 #32
kubik14: Carrick wcale tak źle nie zagrał. Nie odnajdywał się w akcjach ofensywnych, fakt, lecz w defensywie bez zarzutu. Tak samo Fletcher, obaj byli dość cofnięci, rzadko włączali się w akcje, jednak bardzo wspomogli defensywę.
Wydaje mi się że to należało do strategi Ferguson'a, Carrick i Fletcher często grają bardziej z tyłu, w środku pola od ofensywy był Anderson, z czego Brazylijczyk wywiązał się dobrze.
Najsłabszy na boisku był Park, nie dokładne zagrania, kiepskie przyjęcie, bezproduktywny w akcjach. To on powinien zejść zamiast Andersona.
» 30 września 2010, 14:25 #31
crash: nie zgadzam się z tymi ocenami... Evra dał ciała kilka razy, Berba może się nie sprawdził w roli osamotnionego napastnika (znaczy że nie strzelił bramki, tak?) ale był groźny, wg mnie dobry mecz w jego wykonaniu, tak samo jak Andersona, który zagrał b. dobrze.
» 30 września 2010, 13:55 #30
jacoparada: jak dla mnie do słabo zagrał Evra a Anderson i Ferdinand zaliczyli dobry powrót, a Carric słabiuuutko... Nani w formie
» 30 września 2010, 13:55 #29
Gemit23: Van der Sar - 6.5

Rafael - 7
Ferdinand - 6.5
Vidić - 6.5
Evra - 5

Fletcher - 6.5
Carrick - 6
Anderson - 6.5

Nani - 7
Park - 5

Berbatov - 6


zmiany:

Chicharito - 8
Macheda - 6.5
O'Shea - za krótko


Postawa drużyny - 6.5
» 30 września 2010, 13:51 #28
Cleverley: Park dno .. Carrick bez formy po kontuzji .. Evra dał się kilka razy banalnie minąć Pablo H.. Anderson 6 ? według mnie zagrał b.dobry mecz jak na zawodnika po kontuzji.. lepiej na pewno niż Carrick i nie gorzej od Fletchera. ale najważniejsze są 3 pkt . ;)
» 30 września 2010, 13:42 #27
bato24: Fletcher nie zagrał na wysokim poziomie ? Mam pytanie oglądałeś mecz ?
» 30 września 2010, 13:26 #26
ToMuS22: Według mnie to też nie był oszałamiający mecz Fletchera, stać go na dużo więcej.
» 30 września 2010, 16:43 #25
talir: bato24 - zagrał słabo, a co ty widziałeś jego dobrą grę? Pytam w którym momencie. Podania w tył czy do boku?
» 3 października 2010, 12:05 #24
IceBox: Anderson zagrał bardzo dobry mecz , powinien więcej grac
Macheda wszedł na boisko i błysnął talentem , szybkością powinien grać od początku
Hernandez świetna bramka też powinien grać od początku meczu razem z Macheda
» 30 września 2010, 12:36 #23
kamzi7: yeah !! ;p Manchester !! ;]
» 30 września 2010, 11:57 #22
ToMuS22: Fatalny mecz Carrica i Parka, zreszta nie pierwszy.
Nie najlepiej zagrał też Fletcher co mnie bardzo zdziwiło.
Z graczy ofensywnych pochwalić można napewno Naniego i Andersona którzy jako jedyni próbowali coś robić w ofensywie, oczywiście poza Javierem i Macheda dzięki któym wygraliśmy ;)
Chicharito przez kilka minut zrobił więcej zamieszania pod bramką Valenci niż reszta zespołu przez cały mecz, duży plus jak dla mnie , powinien dostać szanse gry w lidze ;)
» 30 września 2010, 11:49 #21
kris9: van der Saar - pewny występ, wybronił kilka groźnych strzałów - 7
Rafael - duże zaangażowanie, solidna praca w ofensywie, wspaniale uzupełniał się ze środkiem obrony, dobra praca w defensywie - 7.5
Rio - pewny występ, bezbłędny w obronie - 7.5
Vidic - pewny występ, odrobinę mniej pracy wykonał niż Rio - 7
Evra - solidny w obronie, mniej inicjatywy w ofensywie, ale dużo zaangażowania - 7
Carrick - wywiązał się znakomicie z zadań defensywnych, dzięki jego grze mniej pracy mieli defensorzy - 7.5
Fletcher - przeciętny występ - 6
Anderson - lepiej niż w ostatnich spotkaniach, próbował rozgrywać, lecz jeszcze nie ta forma na, którą czekamy - 6.5
Nani - dużo dobrej pracy w defensywie, wracał za każdą piłką, kilka ciekawych zagrań w akcjach oskrzydlających, dobry mecz - 7.5
Park - bezproduktywny, bezużyteczny - 5
Berbatov - wspaniała technika i panowanie nad piłką, trochę zabrakło do strzelenia gola - 7
Macheda - jedno magiczne dotknięcie piłki, zainicjował akcję bramkową dającą 3 punkty, asysta, za krótki występ by ocenić wyżej - 7
Chichcarito - as w talii Fergusona, 3 groźne akcje po wejściu na boisko w końcówce meczu, strzelec decydującej bramki, bohater meczu - 8
» 30 września 2010, 11:47 #20
Mac1us91: Carrick ?! Oglądałeś ten sam mecz? Dla przykładu 2 sytuacje, 16 minuta - podał do zawodnika Valencii na jakimś 25 metrze po czym ten oddał niecelny(na szczęście) strzał. Minuta później biegł obok Soldado po czym nagle był już ze 3 metry od niego i tylko patrzył jak Hiszpan oddaje strzał głową (na szczęście również niecelny), to jest znakomite wywiązanie się z zadań defensywnych? Wg mnie nie do końca...
» 30 września 2010, 12:24 #19
Kaaayi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.09.2010 11:28

W defensywie bardzo dobrze, gorzej z ofensywą.. brakuje Valenci, brakuje Rooney'a, brakuje przede wszystkim dobrego rozgrywającego! Andy obudź się, bo kto zastąpi Scholesa?! liczę, że talent brazylijczyka w tym sezonie eksploduje, ma nieprawdopodobne niektóre zagrania.

mimo wszystko cieszę się z 3 punktów, pierwsza wygrana w tym sezonie na wyjeździe!
» 30 września 2010, 11:27 #18
kojot: Trochę szkoda mi Berby,rola jako osamotniony napastnik nie jest mu pisana, najlepiej gdy jest obok niego drugi napastnik wtedy Bułgar pokazuje swoją klasę.
» 30 września 2010, 11:17 #17
kamsek: zdecydowanie wczoraj anderson pokazał się z dobrej strony powieniem dostać wyższą ocenę albo reszta niższą
» 30 września 2010, 11:16 #16
Saper: Fletcher za wysoko w stosunku do Andersona, który wczoraj był zdecydowanie najlepszym pomocnikiem w drużynie Diabłów.
» 30 września 2010, 11:05 #15
Mac1us91: Wg mnie albo Carrick powinien dostać 5 w stosunku do 6 Andersona, albo Anderson 7 za 6 Carricka.
» 30 września 2010, 11:03 #14
Marcindst13: Nie oglodalem meczuciesze sie ze gral anderson !! i macheda zagral z hernadezem i mamy 3 puk !!
» 30 września 2010, 10:47 #13
piokrop: Evra za wysoko w stosunku do Rafaela. Aha i rozbawił mnie fragment, że Macheda" W ciągu minuty zrobił więcej, niż Bułgar przez całe spotkanie". No racja Macheda podał napastnikowi, a ten strzelił bramkę. Przepraszam, a komu miał podać Berbatov??, bo ja tam innego napastnika nie widziałem, żeby można było mu zagrać piłę.....
» 30 września 2010, 10:37 #12
DevilsPoland: Racja ;) Berba sam nie dostawał podań od pomocników no to komu miał grać?
» 30 września 2010, 10:54 #11
boro07: Brakuje słowa - Darren Fletcher - Robił co mógł, aby nie było widać BRAKU/ABSENCJI doświadczonych Scholesa i Giggsa.

Błąd - oza tym kapitan Czerwonych Diablów ?miał nie mia? wikęszych wpadek.
» 30 września 2010, 10:36 #10
Biafra: poprawione, dzięki za wyłapanie )
» 30 września 2010, 11:32 #9
NostraAdamus: jak dla mnie to za wysokie te oceny....Manchester po raz kolejny nie zagrał dobrego meczu. Dobrze że mamy Naniego bo chłopak jest niesamowity w tym sezonie.
» 30 września 2010, 10:30 #8
mrk: heh jak to był średni mecz w wykonaniu parka to ja nie chce wiedzieć jak wygląda jego słaby mecz
» 30 września 2010, 10:25 #7
leito276: ja to nawet jego dobrych meczy nie chcę widzieć... tak czy siak będzie grał padakę...
» 30 września 2010, 12:06 #6
MaciasDevil: Slabo, slabo, i Groszek, moze tak to skomentuje. Wazne 3 pkt. i to by bylo na tyle :)
Glory!

PS. Czy tylko ja nie moge sluchac komentatorow z N-ki ? Zalosne, stronnicze buraki.
peace.
» 30 września 2010, 10:13 #5
jacaKONA: dokładnie, na n-ce tragedia... "nie jestesmy stronniczy, ale szkoda ze valencia nie strzeliła bramki" ... bosz... jak tylko mogę to oglądam na skysports
» 30 września 2010, 10:19 #4
MUforever9: było oglądać na Polsacie ;D
» 30 września 2010, 10:20 #3
75th: Też nie mogę ich słuchać. A znowu komentator w Polscacie był wczoraj jakiś rezerwowy bo nie znał niektórych zasad piłki nożnej. Ale przynajmniej nie pitolił jak Ci z N.
» 30 września 2010, 10:38 #2
Nani17WrC: problem ze mam "n" ale tam nie ma polsatu chyba że z tej normalnej anteny ale to slaba jakosc itp ;)
» 1 października 2010, 22:45 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.